Васил Терзиев: Отказвам да приема, когато имаме неотложни проблеми, тук да правим панаири

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (85)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Big Ben
    Big Ben
    Рейтинг: 433 Неутрално

    То кой те пита приемаш ли...нещата са такива каквито са.

  2. 2 Профил на georgievb
    georgievb
    Рейтинг: 711 Любопитно

    Нови избори?!? Не вярвам....

    И все пак....да ти е=а май==та миризлива :-)
  3. 3 Профил на Джо Джен
    Джо Джен
    Рейтинг: 259 Весело

    Васко, добре дошъл в небитието.

    А сега де! Ko прайм?!
  4. 4
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  5. 5 Профил на мики маус СУПЕР
    мики маус
    Рейтинг: 2303 Неутрално

    Да бе мислил преди да се кандидатираш.
    Палячо!

  6. 6 Профил на popopo
    popopo
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Това което казва не е ли истина?
    Съгласен съм с него - трябва да започнат да работят.

  7. 7 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 2638 Весело

    ЧЕРВЕНО - РУСКИТЕ ТРОЛОВЕ

    са наритани на амбразурата ДА ОБЛАЙВАТ КМЕТА ТЕРЗИЕВ

    с ОПОРКИ съчинявани на едно барем пет ракии в ПАСОЛЬСТВОТО

    Музыка для ушей !

    Гыййййййй

  8. 8 Профил на miteka
    miteka
    Рейтинг: 373 Неутрално

    Много силно изказване! Тия от герп злорадстват, но цялата вина е тяхна - договорите за водния цикъл те са ги подписвали, а не са оставили пари в касата на общината!

  9. 9 Профил на nzm221091929
    nzm221091929
    Рейтинг: 83 Весело

    А имаше един филм - Reality bites.
    Последните две години ,го гледаме постоянно.
    За това ,както дедо викаше - голям х.й лапни, голяма дума не казвай.

  10. 10 Профил на BezEmotsia
    BezEmotsia
    Рейтинг: 59 Весело

    Васко още не е разбрал, че общество се управлява с компромиси и няма нищо общо с управление на собствена ДС фирма, ама няма нищо общо.

  11. 11 Профил на БОНГО СУПЕР
    БОНГО
    Рейтинг: 2002 Неутрално

    Сега удобно вдигате ръце и казвате "не е мой проблем". Терзиев даде пример с парите за водния цикъл на града, за които трябва да се разплатят 70 млн. лева, а в сметката на общината няма пари.
    ===
    Позната картинка. Така беше и с прословутите пътища и магистрали. В Пазарджик пък трябва направо да влиза прокуратурата

    Malo periculosam, libertatem quam quietam servitutem
  12. 12 Профил на miteka
    miteka
    Рейтинг: 373 Неутрално

    До коментар [#5] от "мики маус":

    Той поне се е решил да се пробва за благото на такива мишоци като теб! А ти кво точно правиш, за да не изгелждаш палячо?

  13. 13 Профил на brazza
    brazza
    Рейтинг: 2089 Неутрално

    Отказвам да приема, когато имаме проблеми, които чукат на вратата, тук да си подхвърляме топката, да правим панаири и да ни се смее цяла София", заяви кметът на града Васил Терзиев.
    Бъди мъж !
    Като не приемаш, подай си оставката и циркът ще свърши !

  14. 14 Профил на sa6
    sa6
    Рейтинг: 323 Весело

    Ама време да събаряте паметници намерихте, а?

    Евроатлантида
  15. 15 Профил на Obh
    Obh
    Рейтинг: 269 Неутрално

    Харесва ми Терзиев.
    Не му е лесно. Времето го натиска.
    Проблемите му идват и от наследството от предишната градска администрация и от неговите хора в СОС.
    Явно Бонев е основния препъни камък.
    Големият въпрос е, ако се отлюспи Бонев, с колко гласа ще останат ППДБ.
    Бонев пречеше. И сега продължава да пречи за сглобка. А друг вариант явно няма.
    Не виждам, какво ще го накара да не пречи и в бъдеще.
    Той се чувства силно прецакан - от кандидат кмет, през кандидат председател на СОС, до обикновен съветник. Къса клечка отвсякъде.

    В България емоциите са по-силни от разума. Затова е малка и бедна.
  16. 16 Профил на famousandco
    famousandco
    Рейтинг: 459 Неутрално

    Започва да звучи малко като Борисов: "Ние работим за хората, а те се занимават с игрички". А и назидателният тон е усвоил.

    Иначе, щом не си направил пълна ревизия на дейността на предишната власт, щом нямаш капацитет да им извадиш схемите, да разчистиш всички партийни назначения и да сезираш компетентните органи, пък и щом си поел ангажименти да не ги закачаш, ще си мълчиш и ще търпиш даже когато са те насадили на пачи яйца, защото средно положение няма.

  17. 17 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 5400 Неутрално

    Личи си, че е бесен :)

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  18. 18 Профил на brazza
    brazza
    Рейтинг: 2089 Неутрално

    Ама време да събаряте паметници намерихте, а?
    —цитат от коментар 14 на sa6


    Е, те толкова могат.
    А, и да сменят имена на улици.
    Тюх, щях да забравя - и са добри в корупцията.

  19. 19 Профил на мики маус СУПЕР
    мики маус
    Рейтинг: 2303 Весело

    До коментар [#10] от "BezEmotsia":

    Има време. И Васко ще клекне.
    Както клекнаха Атанасов, Иванов и Петков и вече по три пъти на ден целуват Баце. А сутрин се будят с “Добро утро, г-н Пеевски”.

  20. 20 Профил на Kaka Mara
    Kaka Mara
    Рейтинг: 262 Неутрално

    До коментар [#14] от "sa6": За тотемите на рашизма винаги ще има време!

  21. 21 Профил на sa6
    sa6
    Рейтинг: 323 Неутрално

    От тези изказвания отново става очеизвадно че Васил Терзиев е крайно слаб управленец и политик. На всеки му е ясно че политиката се прави с диалог, а не с насилие, с копромиси а не с принуда. И най-важното, не избирателите се настройват към твоя личен кеф като на фирмата бащиния, а ти се настройваш към тяхното одобрение и текущата ситуация.

    Евроатлантида
  22. 22 Профил на Yotce
    Yotce
    Рейтинг: 1448 Неутрално

    Ако според Васко Кадесето изборът на председател на СОС е маловажен, явно не е проучил механизмите за управление на София.

  23. 23 Профил на hodounski
    hodounski
    Рейтинг: 2166 Весело

    До коментар [#14] от "sa6":


    Ама време да събаряте паметници намерихте, а?
    —цитат от коментар 14 на sa6


    Този паметник трябва да се реже на парченца по 1 кв. см поне една година .

    Кеф ми е да гледам как квичат копейките ...

  24. 24 Профил на Kaka Mara
    Kaka Mara
    Рейтинг: 262 Неутрално

    До коментар [#21] от "sa6": Диалог с мутри и комунисти няма да има! Стана ясно кои са пазителите на МОЧА

  25. 25 Профил на Lou
    Lou
    Рейтинг: 928 Неутрално

    Всеки човек по принцип има съвест и морал. Като индивид. Готов е да жертва нещо в името на по-голямо благо. Но, когато събереш много индивиди в една група, те губт своя индивидуален характер и се превръщат в маса. Във всяка маса израства един лидер, който започва да води групата в неговата посока, а останалите са като зомбита или овце - само следват лидера и не мисля самостоятелно. И когато се оформят две или повече такива групи, започва една война между двамата лидери, която се преобразува в борба между две армии зомбита.

    В СОС има 3 големи групи, които имат потенциал да направят мнозинство. Членуват 61 съветника. Но не 61 индивида, а трима лидери и около 55 зомбита. Тримата лидери се боричкат помежду си, като хвърлят в боя своите безмозъчни зомбита. Това на политически език се нарича Партизанщина. Всяка група започва "въоръжена борба" с останалите, като целта е една едниствена - пълна и категорична победа над останалите. Дори при сключена коалиция две групи ще бъдат победителки, а третата загубила. Но никоя не иска да е от грешната страна и затова вече два месеца гледаме цирк в СОС.

    Не се съмнявайте, че членове на ГЕРБ и БСП одобряват поне малко Бонев за председател. Просто те като индивиди го одобряват, но груповата зомби заповед е - долу Бонев.

    Общественият интерес на София е важен, но партиите са токова зомбирани, че просто отказват да направят компромис и мислят само са собственто си благо. Именно заради тези партийни зомбирани истории аз никога не съм членувал в партия - не мога да жертвам съвестта си на индивид, за да подгъзувам на някой самозван лидер, който счита, че неговото мнение е по-важно от моето.

    СССР - родина на всички безотечественици! При капитализма човек експлоатира човека, а при социализма е точно обратното! Всеки кооператор - прасе, всеки комунист - две! Всички комунисти - под земята! 25 цирк - 25 години плодотворна размяна на циркови номера между България и СССР! Който не познава Сибир, той не познава СССР! Да живее 10-ти септември - ден на народната милиция - единствената опора на народната власт! До 9 септември 1944 г. България беше на ръба на пропастта. След това направи смела крачка напред!
  26. 26 Профил на мики маус СУПЕР
    мики маус
    Рейтинг: 2303 Весело

    До коментар [#12] от "miteka":

    Плащам си данъците, глупако. И от тях има и за такива като тебе.
    И очаквам тези, за които съм гласувал, защото обещаваха да изринат мафията на ГЕРБ и ДПС, да си спазват предизборните обещания, а не да правят коалиция с Борисов и Доган.

  27. 27 Профил на sa6
    sa6
    Рейтинг: 323 Любопитно

    Този паметник трябва да се реже на парченца по 1 кв. см поне една година .
    Кеф ми е да гледам как квичат копейките ...
    —цитат от коментар 23 на hodounski


    Да. И да видим с конфронтация докъде ще стигнете?

    Евроатлантида
  28. 28 Профил на BezEmotsia
    BezEmotsia
    Рейтинг: 59 Весело

    Ама време да събаряте паметници намерихте, а?
    —цитат от коментар 14 на sa6


    Васко енд Ко е некомпетентен дори в демолюцията. На пръв поглед простата задача да разруши нещо трябва да се планира, обмисли, съгласува от начало до край, пък после да се премине към действие.

    Къде толкова акъл в ДС мениджъра?

  29. 29 Профил на brazza
    brazza
    Рейтинг: 2089 Любопитно

    До коментар [#21] от "sa6": Диалог с мутри и комунисти няма да има! Стана ясно кои са пазителите на МОЧА
    —цитат от коментар 24 на Kaka Mara


    И кои точно са комунистите?
    Не сте били в едно правителство, надявам се?

  30. 30 Профил на мики маус СУПЕР
    мики маус
    Рейтинг: 2303 Весело

    До коментар [#15] от "Obh":

    Като му е толкова непосилно на кадесарчето, да подава оставка. Все пак ще остане в историята, но трябва да отпише петте милиона.

  31. 31 Профил на karatista
    karatista
    Рейтинг: 211 Неутрално

    До коментар [#27] от "sa6":

    айде стига сте плашили, на никой не му пука за паметника, толкова е очевидно! маргинали

    We Do This NOT Because It Is Easy, But Because We Thought It Would Be Easy!
  32. 32 Профил на nessarox СУПЕР
    nessarox
    Рейтинг: 1491 Неутрално

    Личи си, че е бесен :)
    —цитат от коментар 17 на penetrating


    Да липсват 70 млн и да те притискат да ги платиш ..........

    ГЕРБ първо ще трябва да отговорят къде са парите, за да предлагате да се тегли заем- така работели по времето на Фандъкова

    И да има избори, този ще е кмета за ужас на конструктивната опозиция ,а и гласуването ще е машинни и не се знае дали изобщо някои от сегашните общ. съветници ще бъфдат вътре

    „Държава без върховенство на правото е форма на организирана престъпност“.
  33. 33 Профил на galina georgieva
    galina georgieva
    Рейтинг: 1646 Неутрално

    “Терзиев даде пример с парите за водния цикъл на града, за които трябва да се разплатят 70 млн. лева, а в сметката на общината няма пари.”

    Да де,ама защо няма пари? На днешното заседание срана ясно,че когато Терзиев е заел поста е имало пари. Терзиев също така обаче,не отговори на въпроса,защо сега няма пари,за какво са били изхарчени?

  34. 34 Профил на brazza
    brazza
    Рейтинг: 2089 Неутрално

    До коментар [#27] от "sa6":айде стига сте плашили, на никой не му пука за паметника, толкова е очевидно! маргинали
    —цитат от коментар 31 на karatista


    Въпросът не е в паметника, а в истерията на ППДБ около него.

  35. 35 Профил на miteka
    miteka
    Рейтинг: 373 Неутрално

    До коментар [#26] от "мики маус":

    Като гледам нивото на интелект, не би трябвало да плащаш високи данъци!
    Та на въпроса за очакванията - и на мен ми се щеше да се разбие предишният модел, но мъдрият избирател е преценил, че толкова сили ще даде на желаещите промяна.
    Айде сега ти предложи формулата, по която да се променят нещата - кажи нещо конкретно и ако ти е възможно, без да използваш епитети!

  36. 36 Профил на doroteus
    doroteus
    Рейтинг: 165 Неутрално

    capital.bg
    Нова формула: Васил Терзиев за кмет на София, с екип от експерти и граждани в управлението
    Анина Сантова
    2–3 minutes

    Вече е официално - Васил Терзиев е кандидатурата за кмет на партиите "Продължаваме промяната-Демократична България", Спаси София" и организацията "Екипът на София" за предстоящите местни избори. Той е и първият обявен кандидат засега за местния вот през есента, като зад него застава голям екип с опит в общината и заявка за ново "бъдеще" на София. Различното сега е постигнатото "опозиционно" обединение, което обикновено се случва трудно на политическото поле в България. Акцентът е върху посланието "заедно" - обща листа от общински съветници, балансирано разпределена между четирите формации, но с водач общинският съветник Борис Бонев ("Спаси София"), както и с общи районни кметове, отново разпределени на подобен принцип.

    "Когато пили - пели ! Кога плащали - плакали !" Та и тяхната сега е подобна !

  37. 37 Профил на karatista
    karatista
    Рейтинг: 211 Неутрално

    До коментар [#34] от "brazza":

    единствените истерици сте с ушанките, никой обаче не ви се връзва и то това е красотата на цялата патаклама!

    We Do This NOT Because It Is Easy, But Because We Thought It Would Be Easy!
  38. 38 Профил на galina georgieva
    galina georgieva
    Рейтинг: 1646 Неутрално

    И не разбирам,защо ГЕРБ са им виновни за това,че не могат да изберат Бонев за председател!? В СОС са 61 члена от различни партии,ми да си правят мнозинство с другите,защо с ГЕРБ?

  39. 39 Профил на Активист СУПЕР
    Активист
    Рейтинг: 529 Неутрално

    Именно заради тези партийни зомбирани истории аз никога не съм членувал в партия - не мога да жертвам съвестта си на индивид, за да подгъзувам на някой самозван лидер, който счита, че неговото мнение е по-важно от моето.
    —цитат от коментар 25 на Lou


    Това прилича малко на хибридната теза "всички са маскари". Също толкова невярно.

  40. 40 Профил на stedim
    stedim
    Рейтинг: 435 Неутрално

    Беше приятно, когато оплювахте Фяндъкова. Нали?

  41. 41 Профил на Stoyan Kostov
    Stoyan Kostov
    Рейтинг: 892 Неутрално

    "той каза, че му се вменява отговорност за неща, които са създадени от предишните управляващи. "Сега удобно вдигате ръце и казвате "не е мой проблем".

    Терзиев, като човек от бизнес средите, трябва да е наясно, че наистина проблемът вече е негов.

  42. 42 Профил на BezEmotsia
    BezEmotsia
    Рейтинг: 59 Весело

    До коментар [#26] от "мики маус": . . . но мъдрият избирател е преценил, че толкова сили ще даде на желаещите промяна.
    —цитат от коментар 35 на miteka


    Само си представете какво щеше да е усещането за корупция, ако "желаещите промяна" имаха мнозинство в държавата!

    Сега усещането за корупция се е удвоило (когато изпълнителната власт е на ППДБ), а в мечтания от Вас сценарий, фирмите които усещат корупция ще са четири пъти повече. Или бъркам - винаги може повече!

    Хи хи хи

  43. 43 Профил на Obh
    Obh
    Рейтинг: 269 Неутрално

    До коментар [#12] от "miteka":Плащам си данъците, глупако. И от тях има и за такива като тебе.И очаквам тези, за които съм гласувал, защото обещаваха да изринат мафията на ГЕРБ и ДПС, да си спазват предизборните обещания, а не да правят коалиция с Борисов и Доган.
    —цитат от коментар 26 на мики маус


    Това с данъците добре.
    Всеки ги плаща.

    Но такива като тебе дори да сте 40%, пак ви трябват още 10%. Така работи демокрацията. Как да стане?
    С такива примитивни понятия като "мафията от ГЕРБ и ДПС", до никъде няма стигнеш.
    (1) ДПС почти няма присъствие в София;
    (2) ГЕРБ са толкова много, че няма как всички да са "мафия".
    Демокрацията е направена властта да се постига с компромиси и договаряния между отделните фракции на обществото.
    Като не ви харесват ГЕРБ, няма нужда да виете като койоти.
    Прегръщате се с БСП и Възраждане и готово.
    Защо не го направите?
    Отговор: защото не ви понасят. Бонев се натиска на БСП, но те му показват среден пръст. ДБ бягат от БСП, но предизборната прегръдка с Бонев ги поставя в разкрачено положение. ПП дори не ги разбирам в каква поза са.
    ГЕРБ не предлагат кандидат и оставят другите да се разберат.
    И като не могат - обявиха герберите за виновни. Логика на абсурда.

    В България емоциите са по-силни от разума. Затова е малка и бедна.
  44. 44 Профил на tsl361209130
    tsl361209130
    Рейтинг: 189 Неутрално

    Щом иска спокойствие, да беше отишъл кмет в Демитровград.

    "Деса Простакеса ще допринесе значително за прокопаването на дъното! За мое съжаление благодарение на ПП-ДБ, за които със сигурност повече няма да гласувам!" - vassilun
  45. 45 Профил на Човек
    Човек
    Рейтинг: 113 Неутрално

    Дреме му на ГЕРБ за София и нейните проблеми. Като не са ги избрали, сега ще правят сечено. Далавераджий. Повече за тях няма какво да се каже.

  46. 46 Профил на galina georgieva
    galina georgieva
    Рейтинг: 1646 Неутрално

    От Фейсбук профила на Георги Харизанов:

    “Положението по върховете в столична община започва да еволюира от “имам готов екип” във “взимай там който се навие”.

    Иначе познатото от “ще спрем кражбите и ще има пари за всичко” до “имаме кеш флоу проблем и няма пари за нищо” вече го играхме с държавата.

    В този смисъл няма изненадани.

    Няма стига, промяната пристига.”

  47. 47
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  48. 48 Профил на Düsseldorfer
    *****
    Неутрално

    Като не стане сега, ще стане с повторни избори за съвет. Те това, от "конструктивната" опозиция го знаят много добре. Ще има още месец шоу, после като опре ножът (срокът) до кокала ще станат много диалогични. Защото при нови избори с машини и само за съвет знае ли някой как ще изглежда картинката...

  49. 49 Профил на nessarox СУПЕР
    nessarox
    Рейтинг: 1491 Неутрално

    “Терзиев даде пример с парите за водния цикъл на града, за които трябва да се разплатят 70 млн. лева, а в сметката на общината няма пари.”Да де,ама защо няма пари? На днешното заседание срана ясно,че когато Терзиев е заел поста е имало пари. Терзиев също така обаче,не отговори на въпроса,защо сега няма пари,за какво са били изхарчени?
    —цитат от коментар 33 на galina georgieva


    Престанете с лъжите
    ЛИПСВАТ 70 МЛН ЛЕВА ..........Не от месец или два

    ===Кметът Васил Терзиев заяви, че не са налице 70 млн. лв. в сметки на общината, с които предстои разплащане за ВиК нуждите на столицата. И предложи като вариант временен председател.

    "Рискуваме 40 и няколко милиона лева загуба, плюс още 200 млн., за които също трябва много бързо да се действа. По сметките, от които по принцип се плащат, няма пари. И трябва да дойдат с постановление на МС, за което работим====

    Няма да има амнистия в Столична община за кражбите

    „Държава без върховенство на правото е форма на организирана престъпност“.
  50. 50
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  51. 51 Профил на realismisthename
    realismisthename
    Рейтинг: 112 Весело

    Подиграха се с Бонев и му взеха гласоподавателите, а го направиха просто съветниче.
    Пълно унижение.

  52. 52 Профил на poly_na
    poly_na
    Рейтинг: 16 Любопитно

    Софиянци, как е новият кмет? Върши ли работата, за която го сложиха там?

  53. 53 Профил на uvtest
    uvtest
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#45] от "Светослав":

    "Дреме му на ГЕРБ за София и нейните проблеми. Като не са ги избрали, сега ще правят сечено."

    Дали случайно можеш да обясниш, как точно правят сечено ГЕРБ? Или във флашката няма отговор на такива въпроси?

  54. 54 Профил на Христо Атанасов
    Христо Атанасов
    Рейтинг: 717 Неутрално

    До коментар [#6] от "popopo":

    Това което казва не е ли истина?
    Съгласен съм с него - трябва да започнат да работят........
    Ами да почнат да работят троле. Нали спечелиха София защо не работят? Помниш ли какъв кеф ви тресеше когато ГЕРБ след спечелени избори не можа да наложи председател на парамента? А народа го е казал простичко "На заем брашно тъпкано се връща". А помниш ли как се подигравахте на Борисов, че уж спечелил изборите, а никой не иска да прави правителство с него? Сега усещане ли колко е "хубаво " да си "спечелил" избори без мнозинство и без посолсотвотО да ти урежда проблемите. Никога с ГЕРБ, ще бутнем МОМА, е сега ви остава само Възраждане, защото ИТН няма да ви погледнат след театралната постановка с МОЧА. Васко десето както можа да долари до Борисов да иска подкрепа за да го изберат, сега още по-нисичко в Банкя и да носи армагани я заместник кметското място, я председател на СОС.

  55. 55 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4569 Любопитно

    И не разбирам,защо ГЕРБ са им виновни за това,че не могат да изберат Бонев за председател!? В СОС са 61 члена от различни партии,ми да си правят мнозинство с другите,защо с ГЕРБ?
    —цитат от коментар 38 на galina georgieva


    Днес бе представена кандидатурата не на Бонев, а на най-възрастната съветничка! ГЕРБ и БСП заедно отново не гласуваха! Ти като герболяк, би ли казала какво искат ГЕРБ? ГЕРБ не издигат техен кандидат, но и не гласуват за нито един от издигнатите кандидати. Какво искат ГЕРБ?

  56. 56 Профил на Zayo Cicin
    Zayo Cicin
    Рейтинг: 3411 Весело

    До коментар [#7] от "Hawaii":

    ЧЕРВЕНО РУСКИ ТРОЛОВЕ сте гласувалите за КДС!

    I 💜 Leka Borislavovna
  57. 57 Профил на galina georgieva
    galina georgieva
    Рейтинг: 1646 Неутрално

    До коментар [#49] от "nessarox":

    “Престанете с лъжите
    ЛИПСВАТ 70 МЛН ЛЕВА ..........Не от месец или два

    ==Кметът Васил Терзиев заяви, че не са налице 70 млн. лв. в сметки на общината, с които предстои разплащане за ВиК нуждите на столицата. И предложи като вариант временен председател.

    "Рискуваме 40 и няколко милиона лева загуба, плюс още 200 млн., за които също трябва много бързо да се действа. По сметките, от които по принцип се плащат, няма пари. И трябва да дойдат с постановление на МС, за което работим====

    Няма да има амнистия в Столична община за кражбите”

    Ми не,с лъжите трябва да престанеш ти! Аз само казах какво се случи на заседанието на СОС!
    Иначе той Терзиев много неща може да казва,но не отговори на нито един въпрос и не показа НИТО ЕФИН разчет,за какво е изхарчил заварените средства! Започна да увърта,да се оправдава ,че тези пари били за администрациятааа,за учителиии ……… зане знам си кво още …….И когато го попитаха,колко средства са останали,той ОАК НЕ ОТГОВОРИ! Започна оак да овърта,че нямало пари,имало пари,ма те били предназначени за друго ……….Локуми!
    И в крайна сметка,след като от СОС поискаха да видят доклад или разчет ……. или някакъв документ,какъвто и да е,който да разясни с точност къде,какво се е плащало,какво още трябва да се плаща,останали ли са или не някакви средства в общината ……. Терзиев се ядоса и каза,че това нямало да бъде амнистия!
    😂😂😂😂😂
    Терзиев видимо се ядоса и изпадна в безсилие след като бяха зададени всички тези въпроси и той не можа да отговори! Пиша това вече за стотен път,затова се надявам най - накрая да вденеш,ако не можеш …….🤷‍♀️😂

  58. 58 Профил на boevbisser СУПЕР
    boevbisser
    Рейтинг: 2207 Весело

    Искрено съчуствам на Терзиев, но това е положението - да си кмет е едно, а да те подкрепя мнозинство в СОС - съвсем друго. Надявам се да се разберат, щото предизборното говорене свърши. Те ПП/ ДБ и за Боко и Пеевски така говореха, а пък я какво евроатлантическо цуни- гуни.....

  59. 59 Профил на Zayo Cicin
    Zayo Cicin
    Рейтинг: 3411 Весело

    Далавераджий.
    —цитат от коментар 45 на Светослав

    Неграмотник!

    I 💜 Leka Borislavovna
  60. 60 Профил на ludiakolio
    ludiakolio
    Рейтинг: 894 Неутрално

    Данчето е оставила град като София със сметката на нула. Бойко саботира заради хекипровала му. Болшевиците са ясни.Какво сложно има?

  61. 61 Профил на galina georgieva
    galina georgieva
    Рейтинг: 1646 Неутрално

    До коментар [#55] от "vassilun":

    “Днес бе представена кандидатурата не на Бонев, а на най-възрастната съветничка! ГЕРБ и БСП заедно отново не гласуваха! Ти като герболяк, би ли казала какво искат ГЕРБ? ГЕРБ не издигат техен кандидат, но и не гласуват за нито един от издигнатите кандидати. Какво искат ГЕРБ?”

    Ами дали съм “герболяк” или не,не определяш ти!
    А относно ГЕРБ,те не искат нищо от ППДЕБЪСС! Още от самото начало ГЕРБ казаха,че ще са опозиция! Затова,ГЕРБ чакат Терзиев са се разбере с другите,да си избират претседател и да почват да работят!

  62. 62 Профил на galina georgieva
    galina georgieva
    Рейтинг: 1646 Неутрално

    От Фейсбук профила на общинския съветник от ВМРО Карлос Контрера:

    “Поредно цирково заседание на Столичния общински съвет...
    Кметът Васил Терзиев реши, че може да се кара на общинския съвет и да тропа по масата. Почнаха и оправданията с тежкото наследство. Класика в жанра. Почват с оправданията. ППДБ-Спаси София съвсем я закъсаха, като с коледната украса.”

  63. 63 Профил на Роси СУПЕР
    Роси
    Рейтинг: 5323 Неутрално

    Терзиев май е най с акъла си в тази Софийска община. Дотам докара герберската администрация толкова години общината.

  64. 64 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 5400 Неутрално

    До коментар [#32] от "nessarox":

    След 12 години в управлението на София ГЕРБ могат да го въртят нна малкия си пръст.
    Затова Терзиев трябва да се учи бързо, иначе ще го изядат много бързо.

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  65. 65 Профил на vyx251195232
    vyx251195232
    Рейтинг: 75 Неутрално

    Мухахахаха пожелавам на Герб успешен зверски саботаж на всичко - всяко тъпо шопско жълтопаветниче трябва да го усети чапат за тъпия избор, който е направил. Хайде, шопи, радвайте се на ДС синчето. Саботаж на всяка стъпка! Нямам търпение да видя как ще изглежда София след 4 години с тоя тотален бездарен смотаняк и озлобени гербаджии, които ви подхлъзваме и подливаме вода на всяка крачка :) Приятно цвиелене и скимтене!

  66. 66
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  67. 67 Профил на ddess
    ddess
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Като не се получава да работят в този състав
    на общински съвет , да се направят избори за нов. Тогава ще се види как са нещата. Да се стои така в постоянен блокаж е безсмислено.

  68. 68
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  69. 69 Профил на Полковник Паликъщов
    Полковник Паликъщов
    Рейтинг: 2195 Неутрално

    Кметът помоли да се прояви мъдрост и да се избере временен председател на общинския съвет, за да се приемат бюджетът и не се загубят европейски пари.
    _______________________________________________________________

    Васил Терзиев почна на загуба, 260 милиона лева няма да бъдат "усвоени", а той вече е платил 5 милиона, за да го издигнат за кандидат за кмет!

    Снимка на прадядо ми ПАЛИКЪЩОВ, поборник.
  70. 70 Профил на Полковник Паликъщов
    Полковник Паликъщов
    Рейтинг: 2195 Весело

    Васил Терзиев: Отказвам да приема, когато имаме неотложни проблеми, тук да правим панаири
    ___________________________________________________________

    Г-н Терзиев, общината на София не е ваша фирма и няма как да функционира, както вие сте свикнали.

    Но ако не ви харесва подайте си оставката!

    Снимка на прадядо ми ПАЛИКЪЩОВ, поборник.
  71. 71 Профил на Кортик
    Кортик
    Рейтинг: 2173 Неутрално

    На мис Бони му е останала само омразата, но не към БСП, даже с Ванчето се родеят по сороска линия

    Червена линия, червен картон
  72. 72 Профил на Полковник Паликъщов
    Полковник Паликъщов
    Рейтинг: 2195 Весело

    Васко още не е разбрал, че общество се управлява с компромиси и няма нищо общо с управление на собствена ДС фирма, ама няма нищо общо.
    —цитат от коментар 10 на BezEmotsia


    Ще се наложи бързо да свиква, ДС внучето!

    Като начало да разкара Бонев от претенции за шеф СОС и след това да търси компромисна сглобка!

    Снимка на прадядо ми ПАЛИКЪЩОВ, поборник.
  73. 73
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  74. 74 Профил на k_
    k_
    Рейтинг: 851 Неутрално

    До коментар [#25] от "Lou":

    Добре, човече.
    Ама ако ти си на мястото на Бонев и след първото бламиране какво би направил?
    Щеше ли да губиш време, цял месец, на толкова хора и се кандидатираш още 3 (ТРИ) пъти и 3 пъти да ти казват - НЕ?
    Що да гьонсурат и неадекватник трябва да си?
    "Спасявал" той милия София като броял фугите по тротоарите.
    Идват ни малко множко, на теб не ли?

  75. 75
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  76. 76
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  77. 77 Профил на yanne@abv.bg
    *****
    Неутрално

    До коментар [#32] от "nessarox":

    Този ще е кмета.Само,че Ужаса ще е за софиянци.Оше стоят неизчистеми клони,бре!ОЩЕЕЕЕЕЕЕЕ.Това сте-базнспени,потомствени богаташи,но крайни некадърни.

  78. 78 Профил на yanne@abv.bg
    *****
    Неутрално

    До коментар [#38] от "galina georgieva":

    Е,не върви да плюят БСП-с тях са идейни побратими.Бонев искаше с БСП,но демонтаж на МОЧА минира това

  79. 79 Профил на yanne@abv.bg
    *****
    Неутрално

    До коментар [#39] от "Активист":

    Всъщност,всички са в някаква степен маскари.Най-забкудени са вярващите в "добрите" и "лошите" политици

  80. 80 Профил на yanne@abv.bg
    *****
    Неутрално

    До коментар [#40] от "stedim":

    Лилявитета смята,незнайни защо,че може да оплюват другите,но тях не можело.

  81. 81 Профил на yanne@abv.bg
    *****
    Неутрално

    До коментар [#45] от "Светослав":

    Кой е тоя Далавераджий?!Някой римски историк ли?!

  82. 82 Профил на yanne@abv.bg
    *****
    Неутрално

    До коментар [#45] от "Светослав":

    Имате си кмет-да си събира мнозинство-ей го БСП и "Ганя Григорова" както и викахте Тя ще Ви подкрепи,а?!

  83. 83 Профил на yanne@abv.bg
    *****
    Неутрално

    До коментар [#55] от "vassilun":

    Защо трябва да гласуват ГЕРБ за Вас,бре?!Каква полза имат?!С Ганя Григорова се съберете,какво толкова!

  84. 84 Профил на poitoucharante
    poitoucharante
    Рейтинг: 231 Весело

    До коментар [#24] от "Kaka Mara":

    Ха ха ха хаааах,э ми айде УПРАВЛЯВАЙТЕ си тогава сами, тъпа краво. Айде да ви видим . И в София, и навсякъде. Нали сте велики и амбасадата ви крепи - айде, управлявайте де, боклуци.
    Наааааа!
    Голямо удоволствие е да гледаш как тричат умнокрасивитетни либерасти навсякъде.
    Българинът няма гена на унгарци и поляци за открита съпротива, но е цар на пасивната такава.
    Така че всяко извиване на ръце на всички нива, всяка подигравка и колаж срещу кирчо тъпото, кокоран, недоразумението денксов, всеки уж дребен скандал и т.н. са начин да покажем мнението си на новите ни господари. Както по времето на соца - тайните разговори, вицове и отхвърляне.+

  85. 85 Профил на acdcbg
    acdcbg
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#5] от "мики маус":Той поне се е решил да се пробва за благото на такива мишоци като теб! А ти кво точно правиш, за да не изгелждаш палячо?
    —цитат от коментар 12 на miteka


    Ко каза, за благото на ДС ли, че нещо не се разбра?





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #