След няколко катастрофи общината ще отдели трамваите от колите на бул. "Цар Борис III"

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (71)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Полковник Паликъщов
    Полковник Паликъщов
    Рейтинг: 2423 Неутрално

    Според кмета Васил Терзиев решението е колите да не могат да навлизат върху релсите.
    _________________________________________________________________

    В София коли се движат върху релсите откак се помня!

    Но Терзиев, явно обгрижван от семейството си, няма тези познания.

    Снимка на прадядо ми ПАЛИКЪЩОВ, поборник.
  2. 2 Профил на Полковник Паликъщов
    Полковник Паликъщов
    Рейтинг: 2423 Неутрално

    Търси се автор на проект за обособяването на трасето като фокусът ще е в района от ул. "Райска градина" до ухото в "Княжево".
    ___________________________________________________________________

    Кметът започва да "усвоява" бюджета на София със собствени проекти?

    Но като няма председател на СОС как ще стане?

    Снимка на прадядо ми ПАЛИКЪЩОВ, поборник.
  3. 3 Профил на Darulio
    Darulio
    Рейтинг: 207 Неутрално

    До коментар [#1] от "Полковник Паликъщов":

    Вече няма да се движат. Бонев е решил да отдели физически релсите навсякъде и това е прекрасно.

  4. 4 Профил на Незнайко
    Незнайко
    Рейтинг: 3041 Неутрално

    Трамваят е улично превозно средство. На улицата релсите са вкопани в асфалта и върху тях може да се шофира, ако не е забранено. Например в Мюнхен, трамваите, когато не са в отделна лента с класически релси върху чакъл или затревени (както е по Борис III в началото), а се движат по уличното платно, по което се движат и автомобили, спазват същите правила за движение, както автобусите. Нямат никакво специално предимство.

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  5. 5 Профил на Незнайко
    Незнайко
    Рейтинг: 3041 Неутрално

    До коментар [#4] от "Незнайко в Слънчевия град":

    https://maps.app.goo.gl/Jt4qmN8THmZg8JLv7

    Например, ето улица Fraunhofer с коли и трамваи в едно платно.

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  6. 6 Профил на fantomas
    fantomas
    Рейтинг: 631 Неутрално

    До коментар [#3] от "Darulio":

    Поредното нещо, което им отнема демокрацията.

  7. 7 Профил на taratanki СУПЕР
    taratanki
    Рейтинг: 910 Неутрално

    Според кмета Васил Терзиев решението е колите да не могат да навлизат върху релсите._________________________________________________________________ В София коли се движат върху релсите откак се помня!Но Терзиев, явно обгрижван от семейството си, няма тези познания.
    —цитат от коментар 1 на Полковник Паликъщов


    Не е забранено колите да с движат върху трамвайните релси, ако те не са отделени.
    много преди ти да се помниш изобщо.

    Ако обаче, те са отделени в отделно трасе, там няма да се движат коли.
    Което не е трудно да се разбере, но идеята е да се пише веднага, преди да се прочете.

  8. 8 Профил на Незнайко
    Незнайко
    Рейтинг: 3041 Неутрално

    До коментар [#5] от "Незнайко в Слънчевия град":

    Или тук:
    https://maps.app.goo.gl/eR1z1vF2VTer3dKR8

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  9. 9 Профил на Незнайко
    Незнайко
    Рейтинг: 3041 Неутрално

    Ако става въпрос за този, горния участък, затварянето на релсите за коли ще затапи трафика
    https://maps.app.goo.gl/b8Km4EuNxDhoWNY29

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  10. 10 Профил на Фюриозо
    Фюриозо
    Рейтинг: 472 Неутрално

    Търси се автор на проект за обособяването на трасето като фокусът ще е в района от ул. "Райска градина" до ухото в "Княжево".___________________________________________________________________ Кметът започва да "усвоява" бюджета на София със собствени проекти?Но като няма председател на СОС как ще стане?
    —цитат от коментар 2 на Полковник Паликъщов


    Кажи как е в русийката ти, като тук е толкова зле?? Там отделно ли се движат, движат ли се въобще??

  11. 11 Профил на Darulio
    Darulio
    Рейтинг: 207 Неутрално

    До коментар [#7] от "taratanki":

    Чл. 72. Движението на нерелсово пътно превозно средство по трамвайно платно, ако няма други забрани, се разрешава само при изпреварване или заобикаляне в посоката на движение на трамвая, но без да му се пречи.

  12. 12 Профил на brazza
    brazza
    Рейтинг: 2357 Неутрално

    До коментар [#10] от "Фюриозо":

    Липсва мисъл в главата?
    Да Ви уведомя - Вашия пост е ТРОЛЕНЕ, ЗАЩОТО НЕ Е ПО ТЕМАТА.

  13. 13 Профил на brazza
    brazza
    Рейтинг: 2357 Неутрално

    [quote#9:"Незнайко в Слънчевия град"]Ако става въпрос за този, горния участък, затварянето на релсите за коли ще затапи трафикаhttps://maps.app.goo.gl/b8Km4EuNxDhoWNY29 [/q

    Така е. Но там няма спирки и биха могли да изместят релсите наляво, за да няма пресечни точки с колите.
    Да не споменавам, че в тази част изобщо няма нужда от два релсови пътя.

  14. 14 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 5853 Неутрално

    Направете така, че автомобилите да се потрошат по трамвайната линия

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  15. 15 Профил на brazza
    brazza
    Рейтинг: 2357 Неутрално

    Типично за дебетата - плюсове за безсмисления пост на съмишленик.
    Толкова могат, завалиите.

  16. 16
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  17. 17 Профил на Роси СУПЕР
    Роси
    Рейтинг: 5842 Неутрално

    До коментар [#1] от "Полковник Паликъщов":

    Харесва ви , все да сте обратно на останалите!

  18. 18 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 2889 Неутрално

    До коментар [#10] от "Фюриозо":

    Смешен си.
    Какво общо има терзията с този ремонт?

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  19. 19 Профил на Незнайко
    Незнайко
    Рейтинг: 3041 Неутрално

    До коментар [#13] от "brazza":

    И понеже в немския закон за движение по пътищата, трамваят не е свещена крава, преди спирките, които са си на платното, има автоматични светофари. Когато трамваят навлезе в спирката, светва червено и колите чакат зад него. Хората слизат и се качват спокойно, а когато возилото напусне спирката, червеното гасне. Ако няма такъв светофар, дори при спрял трамвай и отворени врати (ситуация при която у нас колите задължително трябва да чакат зад трамвая), в немско имаш право да се движиш покрай трамвая с "лазене", ако няма хора, дори и вратите да са отворени.

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  20. 20 Профил на Незнайко
    Незнайко
    Рейтинг: 3041 Неутрално

    До коментар [#19] от "Незнайко в Слънчевия град":
    Ето за това говоря:
    https://maps.app.goo.gl/vLPzRYXPSDCq3WEo9

    И има дори табела: "Сигналът не важи за трамвая".
    И няма удари между коли и трамваи.

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  21. 21 Профил на МОЙШЕ  ТОЛКОЗ СУПЕР
    МОЙШЕ ТОЛКОЗ
    Рейтинг: 3423 Неутрално

    Трамваят е улично превозно средство. На улицата релсите са вкопани в асфалта и върху тях може да се шофира, ако не е забранено. Например в Мюнхен, трамваите, когато не са в отделна лента с класически релси върху чакъл или затревени (както е по Борис III в началото), а се движат по уличното платно, по което се движат и автомобили, спазват същите правила за движение, както автобусите. Нямат никакво специално предимство.
    —цитат от коментар 4 на Незнайко в Слънчевия град


    Почти навсякъде в Централна и Западна Европа в центъра на градовете колите и трамваите ползват едни и съши трасета по улиците.

    Помня като почнах да хойкам по Иврупата през 70те това ми беше странно и донякъде неудобно: Трамваите са ТОЛКОЗ ТИХИ че просто не ги чуваш!!! ОГРОМНА разлика между тях и софийските...Да не говоря за возенето в тях!

    Ама...въпрос на чипове, предполагам!

    THOSE ARE MY PRINCIPALS! BUT IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE SOME OTHERS TOO! ***** ************************************************************************************************************************************************************************************ ****-П.С. -"КРАТКИЯТ" СПИСЪК С ЛЪЖИТЕ НА ФОРУМНИЯ ТОП'ЛЪЖЕЦ И КЛЕВЕТНИК- В КОМЕНТАР № 1 В ТЕМАТА https://www.dnevnik.bg/razvlechenie/2024/04/03/4609231_otkrivaneto_na_festivala_one_dance_shte_postavi_fokus/comments#comment-1 **************************************************************************************************************************************************** ПРЕДУПРЕЖДАВАМ-ДА НЕ СЕ ЧЕТЕ С НАПИТКА В РЪКАТА!!!
  22. 22 Профил на Незнайко
    Незнайко
    Рейтинг: 3041 Неутрално

    Давам горните примери с идеята, че не само с физическо отделяне на релсите от трафика на автомобилите е решение, а нещата може да се регулират с малко повече знаци и светофари, а не с барикади, мантинели и бордюри, сякаш трябва да се спират някакви диви стада.

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  23. 23 Профил на rcb051051380
    rcb051051380
    Рейтинг: 30 Неутрално

    Според кмета Васил Терзиев решението е колите да не могат да навлизат върху релсите._________________________________________________________________ В София коли се движат върху релсите откак се помня!Но Терзиев, явно обгрижван от семейството си, няма тези познания.
    —цитат от коментар 1 на Полковник Паликъщов


    Ти нали си "Майна", за каква София говориш?...

  24. 24 Профил на Галя Станчева
    Галя Станчева
    Рейтинг: 861 Разстроено

    Давам горните примери с идеята, че не само с физическо отделяне на релсите от трафика на автомобилите е решение, а нещата може да се регулират с малко повече знаци и светофари, а не с барикади, мантинели и бордюри, сякаш трябва да се спират някакви диви стада.
    —цитат от коментар 22 на Незнайко в Слънчевия град


    Пропуснал си най - важното - културата на движение на германци и българи. В Германия я има, в България е пълна липса :((((

  25. 25
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  26. 26 Профил на Nick Tsekov
    Nick Tsekov
    Рейтинг: 1077 Неутрално

    Ченгетата обичат да работят на парче - повече разкъсани поръчки - повече марфа за ДС! За Цар Борис Трети трябва цялостен проект, който да включва надлези и подлези за комбинираното трасе от магистрала и трамваи! Вижте при Фандъкова как направиха бул. Ситняково с продължение до Хладилника - нито един светофар, нито една катастрофа досега с кръгови на телевизионната кула и Семинарията! А ДС Терзиев първо ще прави трамваи, след това ще прави шосе, после ще се омешат и отново ремонт след ремонт!

  27. 27 Профил на gedk
    gedk
    Рейтинг: 205 Неутрално

    До коментар [#26] от "Nick Tsekov":

    Що се не гръмнеш? Тия ремонти са на Фандъкова досега. И ги удължаваха многократно. И ги осра.а като всички останали в София.

  28. 28 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 2331 Неутрално

    До коментар [#22] от "Незнайко в Слънчевия град":

    Нема да забравя в началото на 90-те години сблъскване на трамвай със супер яко Ауди Куатро Купе. Линията от Централна гара в посока Халите. Точно преди "Лъвов мост" трамвая от онези старите жълтите се движи бавно и се КЛАТИ като матрьошка. А гъзаря с аудито бавно се движи успоредно до него. Наглед нямаше никакви предпоставки за сблъсък,но гъзаря понеже е гъзар се движеше плътно до трамвая и в един момент обаче,трамвая силно се наклони,чу се силно стържене на метал и лявата страна на аудито стана на "хармоника". Баровецът излезе от колата и псуваше на лево и на десно,но нищо не можеше да направи,щото той беше виновен. Трамвая си се движеше по релсите,а той не беше предвидил достатъчна дистанция.
    Искам да кажа,че при тези катастрофи (почти) винаги е виновен шофьора на колата. Няма оправдание за него.

  29. 29 Профил на Yotce
    Yotce
    Рейтинг: 1571 Неутрално

    Егати апокалиптичната картина...

    Всъщност, става дума за доста малък участък, такива има по цяла София - по едно платно в двете посоки, и две трамвайни линии в средата.

    Ще оградят трамвайната линия с бетонни стенички, в разултат, при катстрофа или авария, пътят ще става абсолютно непроходим.

  30. 30 Профил на москоробите са напаст СУПЕР
    москоробите са напаст
    Рейтинг: 1342 Неутрално

    Решението е да няма коли!

  31. 31 Профил на milenmihailov СУПЕР
    milenmihailov
    Рейтинг: 665 Неутрално

    До коментар [#19] от "Незнайко в Слънчевия град":

    При нас трамваят е "свещенна крава", до колкото това, че не може да спре на място и заради огромната маса щетата е тежка за автомобила. Ако пък закове на място (със специалната спирачка), то ще се повредят бабичките вътре в него...
    Преди години питах едни македонци (те трамваи си нямат), какво не им харесва по принцип в София и отговора беше изненадващ за мен - че спирките на трамвая са по средата на улицата и на платното...

  32. 32 Профил на milenmihailov СУПЕР
    milenmihailov
    Рейтинг: 665 Неутрално

    До коментар [#29] от "Yotce":

    Там трябваше да раширят булеварда, а не да се изграждат "Била" и “Лидъл“...

  33. 33 Профил на Незнайко
    Незнайко
    Рейтинг: 3041 Неутрално

    Пропуснал си най - важното - културата на движение на германци и българи. В Германия я има, в България е пълна липса :((((
    —цитат от коментар 24 на Галя Станчева
    Моментът със споменаването на дивите стада съдържа точно това послание.

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  34. 34 Профил на mesambria
    mesambria
    Рейтинг: 233 Неутрално

    др. Младенов акивно работи и решава проблемите на столичния град!

  35. 35 Профил на milenmihailov СУПЕР
    milenmihailov
    Рейтинг: 665 Неутрално

    До коментар [#26] от "Nick Tsekov":

    Направиха го по най-усраният начин, като камилски гърбици... И не само там. Сравни наклоните на пробивите - старо строителство и герберското. Или пък на "Красно село" - надолу за да влезеш в тунел излизаш от тунела по нанагорнище за да следва отново наклон надолу по Житница...

  36. 36 Профил на guitar
    guitar
    Рейтинг: 233 Неутрално

    Навремето, много отдавна когато булевардът се наричаше още “9-ти септември“, точно тази линия беше прекрасно отделена от улицата, но двукраките цървули на селяндурската учительница Фандъкова и там се “изходиха на метеното“!!!

  37. 37 Профил на МОЙШЕ  ТОЛКОЗ СУПЕР
    МОЙШЕ ТОЛКОЗ
    Рейтинг: 3423 Неутрално

    Пропуснал си най - важното - културата на движение на германци и българи. В Германия я има, в България е пълна липса :((((
    —цитат от коментар 24 на Галя Станчева


    Ей' с'я ще те наскочи ААларм'щюфето и ще те обвини в "АНТИ'БЪЛГАРЩИНА"!!!

    П.С. Дисциплиниратото шофиране (и паркиране, и т.н.) СТРАШНО ме 'ФпИчатлиха в ранните 70те години, като почнах да хойкам по Иврупата. Та питах достна от местните-КАК ТАКА?

    Отговорите им бяха почти идентични: ЯКИ САНКЦИИ ОТ ПОЛИЦИЯТА!!! От както "пръкна" ГФР през 50те и се поопаричили...Преди това си бяхме диваци, докато се легитимира полицията.

    Интересни бяха и отговорите на скандинавците (предимно от Шведия и Норвегия) на същият въпрос, и на един друг: При тези ВЪРЛИ ЦЕНИ на алкохола-защо не си правите "самогон" в къщи" ?

    И на двата въпроса отговорът беше почти идентичен: АМИ ЗАЩОТО Е ЗАБРАНЕНО!!!

    ...Чиповете...ЧИПОВЕТЕ!!!


    До коментар [#24] от "Галя Станчева":

    THOSE ARE MY PRINCIPALS! BUT IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE SOME OTHERS TOO! ***** ************************************************************************************************************************************************************************************ ****-П.С. -"КРАТКИЯТ" СПИСЪК С ЛЪЖИТЕ НА ФОРУМНИЯ ТОП'ЛЪЖЕЦ И КЛЕВЕТНИК- В КОМЕНТАР № 1 В ТЕМАТА https://www.dnevnik.bg/razvlechenie/2024/04/03/4609231_otkrivaneto_na_festivala_one_dance_shte_postavi_fokus/comments#comment-1 **************************************************************************************************************************************************** ПРЕДУПРЕЖДАВАМ-ДА НЕ СЕ ЧЕТЕ С НАПИТКА В РЪКАТА!!!
  38. 38
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  39. 39 Профил на uq
    uq
    Рейтинг: 1466 Неутрално

    Че то трасето си е същото от 100 години. Виж, тая мизерия на Руски Паметник дето я сътвори Фандъкова, с две посоки на трамвая, пешеходна и велосипедна алея едно след друго си е уплах. Да не засечеш нищо си е чист късмет, всеки път треперя като минавам от там

  40. 40 Профил на uq
    uq
    Рейтинг: 1466 Неутрално

    До коментар [#3] от "Darulio":

    Кога ги отдели по Симеон или по Христо Ботев, ела ми се обади

  41. 41 Профил на wlp15676939
    wlp15676939
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Селянчета, ако не ви харесва в София моля дисагите и обратно на село - това е голям град с много коли и
    трафик и съответно има нужда от правила защото не на всеки приоритета му е да не слиза от таратайката дизеляк - един модерен град има нужда от бърз и удобен градски транспорт защото ако всички сме такива селяндури и не слизаме от колите ще висите по 5 часа в задръствания. Като си отидете по празниците на село (дай божи по-често и за по-дълго) може да си облечете новия шушляк и цървулки и си правите дрифтове на селския мегдан на воля. Аривидерчи малки селски момченца и момиченца!

  42. 42 Профил на Nick Tsekov
    Nick Tsekov
    Рейтинг: 1077 Неутрално

    До коментар [#26] от "Nick Tsekov":Направиха го по най-усраният начин, като камилски гърбици... И не само там. Сравни наклоните на пробивите - старо строителство и герберското. Или пък на "Красно село" - надолу за да влезеш в тунел излизаш от тунела по нанагорнище за да следва отново наклон надолу по Житница...
    —цитат от коментар 35 на milenmihailov


    "Усрано" /пише се с О, невежа!/ ти е милиционерското устенце!

  43. 43 Профил на Nick Tsekov
    Nick Tsekov
    Рейтинг: 1077 Неутрално

    До коментар [#26] от "Nick Tsekov":Що се не гръмнеш? Тия ремонти са на Фандъкова досега. И ги удължаваха многократно. И ги осра.а като всички останали в София.
    —цитат от коментар 27 на gedk


    Ще ти пратя познат ловджия за гърменето! Смешник, за 10 години при Фандъкова в София бяха изградени 47 метростанции, 200 км крайградски тангенти, 200 км метро. При любимото ти БКП за 50 години - НИЩИЧКО, Червенушко многоустат! София заприлича на европейска столица, а не на сталинско гето!

  44. 44 Профил на Nick Tsekov
    Nick Tsekov
    Рейтинг: 1077 Неутрално

    До коментар [#1] от "Полковник Паликъщов":Вече няма да се движат. Бонев е решил да отдели физически релсите навсякъде и това е прекрасно.
    —цитат от коментар 3 на Darulio


    Бонка разбира само от червена клонка! Къде слагаш този мухльо с жълто на устата сред хората, които нещо могат да решат! Решаваха ББ и Фандъкова и затова живееш в много по-поносим град от Живковото гето!

  45. 45 Профил на Nick Tsekov
    Nick Tsekov
    Рейтинг: 1077 Неутрално

    Честит имен ден на Данчето Фандъкова - най-успешната кметица в Бг през 21-ви век! Жената, която превърна сталинското гето на БКП в модерен европейски град с напълно ново метро, околовръстни магистрали, спретнат център! Да ни е жива и здрава и пак да ни управлява!

  46. 46 Профил на ekp351157130
    ekp351157130
    Рейтинг: 1772 Неутрално

    Ще го отделят като на К. Величков. С бетони бабунки. Реално погледнато може да се кара по линията после, но не могат да се сменят лентите. И да, едно е да засичаш тролей/автобус, друго е трамвай. Само че не знам как на Дондуков, при положение че завоят на Бачо Киро е десен и пресича автомобилния път там няма катастрофи. По Дондуков се кара по линиите, иначе булевардът вече няма да е булевард, а една двупосочна уличка. Може и до Княжево трябваше да направят линиите близо до тротоара, така не се налага слизане на платното за качване - както е при автобусите и тролеите. По Бели Дунав мисля е така.

  47. 47 Профил на Дойчо СУПЕР
    Дойчо
    Рейтинг: 713 Неутрално

    До коментар [#24] от "Галя Станчева":

    Зависи с кого се сравняваме. От немците може да сме по-зле, но от румънци, унгарци, италианци и турци сме доста по-добре.

  48. 48 Профил на БОНГО СУПЕР
    БОНГО
    Рейтинг: 2203 Неутрално

    Според кмета Васил Терзиев решението е колите да не могат да навлизат върху релсите._________________________________________________________________ В София коли се движат върху релсите откак се помня!Но Терзиев, явно обгрижван от семейството си, няма тези познания.
    —цитат от коментар 1 на Полковник Паликъщов


    Не е особена изненада, че си написал поредната си дебилия. Стряскащо е, че цели 11 плюсчета стоят под нея.

    Malo periculosam, libertatem quam quietam servitutem
  49. 49 Профил на ekp351157130
    ekp351157130
    Рейтинг: 1772 Неутрално

    Ще ти пратя познат ловджия за гърменето! Смешник, за 10 години при Фандъкова в София бяха изградени 47 метростанции, 200 км крайградски тангенти, 200 км метро. При любимото ти БКП за 50 години - НИЩИЧКО, Червенушко многоустат! София заприлича на европейска столица, а не на сталинско гето!
    —цитат от коментар 43 на Nick Tsekov


    При Фандъкова беше изградена една тангента (северната). Друга тангента си я има от соца - източната. При Фандъкова построиха тангента, но с града не я свързаха напълно. Левски-Г няма достъп до нея, въпреки че има детелина. Липсват 200м път. Има още много детелини, построени, но извън употреба, защото пътищата към града не са изградени. Северната тангента се строи от правителството, не от столична община и се прави с пари по екологична фондова ос, защото герберите бяха неспособни другаде да ги употребят и парите бяха пред губене. Убедиха ЕК да ги даде за този път. Не можаха да ги убедят да ги дадат за южната дъга, защото е вътрешноградски път. Тангентата е строена с габарит на магистрала, но няма това ограничение.
    София няма 200км метропът. Огромна част от парите дойдоха от еврофондове. Чак сега разширението на третия лъч не е с европари./

  50. 50 Профил на Боб
    Боб
    Рейтинг: 120 Неутрално

    Давам горните примери с идеята, че не само с физическо отделяне на релсите от трафика на автомобилите е решение, а нещата може да се регулират с малко повече знаци и светофари, а не с барикади, мантинели и бордюри, сякаш трябва да се спират някакви диви стада.
    —цитат от коментар 22 на Незнайко в Слънчевия град


    За съжаление немалка част са точно диви стада. И като шофьори, и като велосипедисти, и като пешеходци.

  51. 51 Профил на БОНГО СУПЕР
    БОНГО
    Рейтинг: 2203 Неутрално

    Трамваят е улично превозно средство. На улицата релсите са вкопани в асфалта и върху тях може да се шофира, ако не е забранено. Например в Мюнхен, трамваите, когато не са в отделна лента с класически релси върху чакъл или затревени (както е по Борис III в началото), а се движат по уличното платно, по което се движат и автомобили, спазват същите правила за движение, както автобусите. Нямат никакво специално предимство.
    —цитат от коментар 4 на Незнайко в Слънчевия град


    Но това не важи за "Борис Трети" , където си има отделно платно за движение на трамваи. Там на нерелсови превозни средства се забранява движението на нерелсови пътни превозни средства по него, с изключение на автобустите за обществен транспорт.

    Malo periculosam, libertatem quam quietam servitutem
  52. 52 Профил на Johnnie Glupavia
    Johnnie Glupavia
    Рейтинг: 59 Неутрално

    Тотална разруха очаква София. Децата на комунистическата номенклатура са преди всичко некадърни.

    Слава на Украйна! Слава на героите!
  53. 53 Профил на rebelions
    rebelions
    Рейтинг: 794 Неутрално

    До коментар [#7] от "taratanki":
    Не е забранено колите да с движат върху трамвайните релси, ако те не са отделени.
    много преди ти да се помниш изобщо.
    Ако обаче, те са отделени в отделно трасе, там няма да се движат коли.
    Което не е трудно да се разбере, но идеята е да се пише веднага, преди да се прочете.

    О, така ли, ми тогава с много малко изключения трамвайните релси в целия град трябва да се преместят в отделни трасета - това са десетки улици и булеварди, защо само по Цар Борис?
    Ааа, да, защото там пернишките и владайски чесъни отвикнаха да карат заедно с трамваите, и трябва да им се осигурят чисти писти?
    Трябва малко да се помисли преди да се пише.

  54. 54 Профил на rebelions
    rebelions
    Рейтинг: 794 Неутрално

    До коментар [#19] от "Незнайко в Слънчевия град":
    И понеже в немския закон за движение по пътищата, трамваят не е свещена крава

    В нашия пък е, записано е, че "ТРАМВАЯТ Е С ПРЕДИМСТВО ПРЕД ВСИЧКИ ОСТАНАЛИ УЧАСТНИЦИ В ДВИЖЕНИЕТО!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!".
    Дори на всички зебри монтираха табели в тоя смисъл, което не пречи на десетки залухави бабички, тъповати тийнейджъри прочие градска жмел да спре 50-тонен трамвай с десетки пътници вътре, за да може важно да пресече, загледана в телефона си...

  55. 55 Профил на ahm161090712
    ahm161090712
    Рейтинг: 8 Разстроено

    Трескава самодейност на оСери София. Още от едно време визита им е, всяка спирка бомбоубежище , всяко трасе на ГТ отделено с бодлива тел и картечари и забраната на личните коли! Отделянето на трасета е приложимо при широки булеварди. Точно там ще стане лудница, ако издигнат джърсита или сложат от полусферична.

  56. 56 Профил на Манчо
    Манчо
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Ще се опитам да обясня възможно най-елементарно къде е проблемът в шумно обявеното намерение, защото голяма част от писалите очеизвадно нямат понятие каква е физическата обстановка в тази част на Княжево:
    1. Трасето на Петицата между Руски паметник и Княжево е дълго около 7 км .
    2. До предпоследната спирка на Райска градина в Княжево нещата са добре уредени: булевардът е 2 платна с по две ленти в посока, вляво е обособеното трамвайно трасе, а всичко това се огражда от две локални платна.
    3. На Райска градина тази идилия приключва, локалните платна и обособеното трамвайно трасе изчезват , като трамвайните линии след две чупки се настаняват в централните две ленти на Борис и така споделят четирилентовия път с автомобилите към/от Перник в продължение на около 600 метра. След това трамваят завива в обръщалото и колизията с бубутата изчезва.
    4. Понеже покрай пускането на трамваите се случиха няколко ламаринени инцидента, Ушко шумно обявява гениално решение - отделя физически средните две ленти само за трамовете, оставя бубутата да се ширят в крайните две и......проблемът с ламарините се решава магически.
    5. ОК, трамваите ще се движат по-безпроблемно в тези 600 метра, но какво правим с намалената НАПОЛОВИНА пропускателна способност на Борис в този и без това пукащ се по шевовете тесен участък?
    Ето това ще има да видим!

    Мараба, С-ДС доносници!
  57. 57 Профил на Тангра
    Тангра
    Рейтинг: 1042 Неутрално

    кметчето много ги чатка автомобилите.

    Скоро всички ще ходим на тротинетка или пеш пред трамвая.
    А ватманът нежно ще прави "зън-зън".

  58. 58 Профил на Тангра
    Тангра
    Рейтинг: 1042 Неутрално

    Ще се опитам да обясня възможно най-елементарно къде е проблемът в шумно обявеното намерение, защото голяма част от писалите очеизвадно нямат понятие каква е физическата обстановка в тази част на Княжево:1. Трасето на Петицата между Руски паметник и Княжево е дълго около 7 км .2. До предпоследната спирка на Райска градина в Княжево нещата са добре уредени: булевардът е 2 платна с по две ленти в посока, вляво е обособеното трамвайно трасе, а всичко това се огражда от две локални платна.3. На Райска градина тази идилия приключва, локалните платна и обособеното трамвайно трасе изчезват , като трамвайните линии след две чупки се настаняват в централните две ленти на Борис и така споделят четирилентовия път с автомобилите към/от Перник в продължение на около 600 метра. След това трамваят завива в обръщалото и колизията с бубутата изчезва.4. Понеже покрай пускането на трамваите се случиха няколко ламаринени инцидента, Ушко шумно обявява гениално решение - отделя физически средните две ленти само за трамовете, оставя бубутата да се ширят в крайните две и......проблемът с ламарините се решава магически.5. ОК, трамваите ще се движат по-безпроблемно в тези 600 метра, но какво правим с намалената НАПОЛОВИНА пропускателна способност на Борис в този и без това пукащ се по шевовете тесен участък?Ето това ще има да видим!
    —цитат от коментар 56 на Манчо


    Абе кой талибан и плоскоземец ходи до Перник, Сандански, Рилски Манастир, Гърция!?
    Да се забрани!
    Да се оди само пеш или пред трамвай.
    Да пуснат и едни релси до Гърция, че да ходим пеш пред трамвайчето.

  59. 59
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  60. 60 Профил на milenmihailov СУПЕР
    milenmihailov
    Рейтинг: 665 Неутрално

    До коментар [#53] от "rebelions":

    "Владайски(те) чесъни" по принцип са софийски граждани на община Витоша...
    Освен това софианци си карате децата на градина щото в "София преди околовръстно" градините не достигат. Това значи, че минават трасето по четри пъти в работинте дни...

  61. 61 Профил на milenmihailov СУПЕР
    milenmihailov
    Рейтинг: 665 Неутрално

    До коментар [#55] от "ahm161090712":

    "Всяка спирка бомбоубежище" не е хич лоша идея, отидете и разгледайте оградата на Ботевградско шосе и ще видите колко пъти има излизане на коли от платното. Въпрос само на време е се случи нещастие, каквото се случи на "Борис"... На булеварда има една пешеходна и спирка с "легнал полицай", поинтересувайте се защо го сложиха...
    Джърсито е бетонна стена а сферата сцепва много лошо гумите.
    Там просто, трябваше да намерят начин да раширят булеварда. За трафика, двата хипермаркета (с нарушителите с лявите завои) също не помагат.

  62. 62 Профил на pepisky
    pepisky
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#26] от "Nick Tsekov":Направиха го по най-усраният начин, като камилски гърбици... И не само там. Сравни наклоните на пробивите - старо строителство и герберското. Или пък на "Красно село" - надолу за да влезеш в тунел излизаш от тунела по нанагорнище за да следва отново наклон надолу по Житница...
    —цитат от коментар 35 на milenmihailov


    Това означава, че тунелът трябва да е 500 м. Имаш ли представа колко струва това ?

  63. 63 Профил на gogo2011
    gogo2011
    Рейтинг: 794 Неутрално

    Там май има знак за забрана за изпреварване. Не виждам как лек автомобил ще се озове върху трамвайните релси.

  64. 64 Профил на Митко Палаузофф
    Митко Палаузофф
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Ченгетата обичат да работят на парче - повече разкъсани поръчки - повече марфа за ДС! За Цар Борис Трети трябва цялостен проект, който да включва надлези и подлези за комбинираното трасе от магистрала и трамваи! Вижте при Фандъкова как направиха бул. Ситняково с продължение до Хладилника - нито един светофар, нито една катастрофа досега с кръгови на телевизионната кула и Семинарията! А ДС Терзиев първо ще прави трамваи, след това ще прави шосе, после ще се омешат и отново ремонт след ремонт!
    —цитат от коментар 26 на Nick Tsekov


    На Семинарията няа кръгово!

    В Гейропа съм! В Гейропа съм!
  65. 65 Профил на Ivo
    Ivo
    Рейтинг: 651 Неутрално

    Общината се сетила!

    Не на глобалистите и глобуса! Make Earth Flat Again!
  66. 66 Профил на Полковник Паликъщов
    Полковник Паликъщов
    Рейтинг: 2423 Весело

    Трамваят е улично превозно средство. На улицата релсите са вкопани в асфалта и върху тях може да се шофира, ако не е забранено. Например в Мюнхен, трамваите, когато не са в отделна лента с класически релси върху чакъл или затревени (както е по Борис III в началото), а се движат по уличното платно, по което се движат и автомобили, спазват същите правила за движение, както автобусите. Нямат никакво специално предимство.
    —цитат от коментар 4 на Незнайко в Слънчевия град


    Да, ама бай Ганьо си иска да е отделен от трамваите, като чета коментарите!

    Снимка на прадядо ми ПАЛИКЪЩОВ, поборник.
  67. 67 Профил на Полковник Паликъщов
    Полковник Паликъщов
    Рейтинг: 2423 Весело

    До коментар [#19] от "Незнайко в Слънчевия град":И понеже в немския закон за движение по пътищата, трамваят не е свещена краваВ нашия пък е, записано е, че "ТРАМВАЯТ Е С ПРЕДИМСТВО ПРЕД ВСИЧКИ ОСТАНАЛИ УЧАСТНИЦИ В ДВИЖЕНИЕТО!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
    —цитат от коментар 54 на rebelions


    Нямаш основни понятия от техника, нали?

    Релсовите превозни средства, влакове или трамвай, са с стоманени колелета въру стоманени релси, технически не могат да спират както превозните средства с гуми.

    Именно поради този ФАКТ трамваите имат предимство, ферщанден?

    Снимка на прадядо ми ПАЛИКЪЩОВ, поборник.
  68. 68
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  69. 69 Профил на Тангра
    Тангра
    Рейтинг: 1042 Неутрално

    [quote#64:"Митко Палаузофф"][/quote]

    На ГМ Димитров и Симеоновско, дето правиха колосален ремонт също си плачеше за едно кръгово. Не е като да липсваше пространство.

    А най-новият светофар по средата на най-новата отсечка на бул Филип Кутев (и ул. Чавдар Мутафов) е катастрофрално тъпо организиран.
    Разделен е на повече от 2 интервала, а не е неободимо. Не е необходимо да се отделят левите завиващи с отделно зелено.
    Дясната лента е направена и за направо само за автобуси, което е катастрофално глупаво и затапващо. Трябва да си е 1та дясна лента за направо и надясно, 2та средна направо, а 3тата за наляво. И да има там в края на зеленото 10 ина секунди резервиран ляв завой. В краен случай да се забрани лявото изцяло.
    Къде по-големи кръстовища с десетки лявозавиващи (Малинов например) се забрани лявото, а тук за 1 кола на 5 светофара се затапва трафика.

    Накрая с тия 5 светофара става все едно да минаваш по стария маршрут с малките улички. Поне няма светофари.

  70. 70 Профил на zqv091066435
    zqv091066435
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#4] от "Незнайко в Слънчевия град":

    Трамвая ВИНАГИ е с предимство. Юридически и по закона на джунглата.
    Вземи си върни книжката.

  71. 71
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #