За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
Полковник Паликъщов
Рейтинг: 2423 НеутралноСпоред кмета Васил Терзиев решението е колите да не могат да навлизат върху релсите.
Снимка на прадядо ми ПАЛИКЪЩОВ, поборник._________________________________________________________________
В София коли се движат върху релсите откак се помня!
Но Терзиев, явно обгрижван от семейството си, няма тези познания.
Полковник Паликъщов
Рейтинг: 2423 НеутралноТърси се автор на проект за обособяването на трасето като фокусът ще е в района от ул. "Райска градина" до ухото в "Княжево".
Снимка на прадядо ми ПАЛИКЪЩОВ, поборник.___________________________________________________________________
Кметът започва да "усвоява" бюджета на София със собствени проекти?
Но като няма председател на СОС как ще стане?
Darulio
Рейтинг: 207 НеутралноДо коментар [#1] от "Полковник Паликъщов":
Вече няма да се движат. Бонев е решил да отдели физически релсите навсякъде и това е прекрасно.
Незнайко
Рейтинг: 3041 НеутралноТрамваят е улично превозно средство. На улицата релсите са вкопани в асфалта и върху тях може да се шофира, ако не е забранено. Например в Мюнхен, трамваите, когато не са в отделна лента с класически релси върху чакъл или затревени (както е по Борис III в началото), а се движат по уличното платно, по което се движат и автомобили, спазват същите правила за движение, както автобусите. Нямат никакво специално предимство.
"Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. БотевНезнайко
Рейтинг: 3041 НеутралноДо коментар [#4] от "Незнайко в Слънчевия град":
"Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботевhttps://maps.app.goo.gl/Jt4qmN8THmZg8JLv7
Например, ето улица Fraunhofer с коли и трамваи в едно платно.
fantomas
Рейтинг: 631 НеутралноДо коментар [#3] от "Darulio":
Поредното нещо, което им отнема демокрацията.
taratanki
Рейтинг: 910 НеутралноНе е забранено колите да с движат върху трамвайните релси, ако те не са отделени.
много преди ти да се помниш изобщо.
Ако обаче, те са отделени в отделно трасе, там няма да се движат коли.
Което не е трудно да се разбере, но идеята е да се пише веднага, преди да се прочете.
Незнайко
Рейтинг: 3041 НеутралноДо коментар [#5] от "Незнайко в Слънчевия град":
"Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. БотевИли тук:
https://maps.app.goo.gl/eR1z1vF2VTer3dKR8
Незнайко
Рейтинг: 3041 НеутралноАко става въпрос за този, горния участък, затварянето на релсите за коли ще затапи трафика
"Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботевhttps://maps.app.goo.gl/b8Km4EuNxDhoWNY29
Фюриозо
Рейтинг: 472 НеутралноКажи как е в русийката ти, като тук е толкова зле?? Там отделно ли се движат, движат ли се въобще??
Darulio
Рейтинг: 207 НеутралноДо коментар [#7] от "taratanki":
Чл. 72. Движението на нерелсово пътно превозно средство по трамвайно платно, ако няма други забрани, се разрешава само при изпреварване или заобикаляне в посоката на движение на трамвая, но без да му се пречи.
brazza
Рейтинг: 2357 НеутралноДо коментар [#10] от "Фюриозо":
Липсва мисъл в главата?
Да Ви уведомя - Вашия пост е ТРОЛЕНЕ, ЗАЩОТО НЕ Е ПО ТЕМАТА.
brazza
Рейтинг: 2357 Неутрално[quote#9:"Незнайко в Слънчевия град"]Ако става въпрос за този, горния участък, затварянето на релсите за коли ще затапи трафикаhttps://maps.app.goo.gl/b8Km4EuNxDhoWNY29 [/q
Така е. Но там няма спирки и биха могли да изместят релсите наляво, за да няма пресечни точки с колите.
Да не споменавам, че в тази част изобщо няма нужда от два релсови пътя.
penetrating
Рейтинг: 5853 НеутралноНаправете така, че автомобилите да се потрошат по трамвайната линия
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbertbrazza
Рейтинг: 2357 НеутралноТипично за дебетата - плюсове за безсмисления пост на съмишленик.
Толкова могат, завалиите.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
Роси
Рейтинг: 5842 НеутралноДо коментар [#1] от "Полковник Паликъщов":
Харесва ви , все да сте обратно на останалите!
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2889 НеутралноДо коментар [#10] от "Фюриозо":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Смешен си.
Какво общо има терзията с този ремонт?
Незнайко
Рейтинг: 3041 НеутралноДо коментар [#13] от "brazza":
"Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. БотевИ понеже в немския закон за движение по пътищата, трамваят не е свещена крава, преди спирките, които са си на платното, има автоматични светофари. Когато трамваят навлезе в спирката, светва червено и колите чакат зад него. Хората слизат и се качват спокойно, а когато возилото напусне спирката, червеното гасне. Ако няма такъв светофар, дори при спрял трамвай и отворени врати (ситуация при която у нас колите задължително трябва да чакат зад трамвая), в немско имаш право да се движиш покрай трамвая с "лазене", ако няма хора, дори и вратите да са отворени.
Незнайко
Рейтинг: 3041 НеутралноДо коментар [#19] от "Незнайко в Слънчевия град":
"Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. БотевЕто за това говоря:
https://maps.app.goo.gl/vLPzRYXPSDCq3WEo9
И има дори табела: "Сигналът не важи за трамвая".
И няма удари между коли и трамваи.
МОЙШЕ ТОЛКОЗ
Рейтинг: 3423 НеутралноПочти навсякъде в Централна и Западна Европа в центъра на градовете колите и трамваите ползват едни и съши трасета по улиците.
Помня като почнах да хойкам по Иврупата през 70те това ми беше странно и донякъде неудобно: Трамваите са ТОЛКОЗ ТИХИ че просто не ги чуваш!!! ОГРОМНА разлика между тях и софийските...Да не говоря за возенето в тях!
Ама...въпрос на чипове, предполагам!
THOSE ARE MY PRINCIPALS! BUT IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE SOME OTHERS TOO! ***** ************************************************************************************************************************************************************************************ ****-П.С. -"КРАТКИЯТ" СПИСЪК С ЛЪЖИТЕ НА ФОРУМНИЯ ТОП'ЛЪЖЕЦ И КЛЕВЕТНИК- В КОМЕНТАР № 1 В ТЕМАТА https://www.dnevnik.bg/razvlechenie/2024/04/03/4609231_otkrivaneto_na_festivala_one_dance_shte_postavi_fokus/comments#comment-1 **************************************************************************************************************************************************** ПРЕДУПРЕЖДАВАМ-ДА НЕ СЕ ЧЕТЕ С НАПИТКА В РЪКАТА!!!
Незнайко
Рейтинг: 3041 НеутралноДавам горните примери с идеята, че не само с физическо отделяне на релсите от трафика на автомобилите е решение, а нещата може да се регулират с малко повече знаци и светофари, а не с барикади, мантинели и бордюри, сякаш трябва да се спират някакви диви стада.
"Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботевrcb051051380
Рейтинг: 30 НеутралноТи нали си "Майна", за каква София говориш?...
Галя Станчева
Рейтинг: 861 РазстроеноПропуснал си най - важното - културата на движение на германци и българи. В Германия я има, в България е пълна липса :((((
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
Nick Tsekov
Рейтинг: 1077 НеутралноЧенгетата обичат да работят на парче - повече разкъсани поръчки - повече марфа за ДС! За Цар Борис Трети трябва цялостен проект, който да включва надлези и подлези за комбинираното трасе от магистрала и трамваи! Вижте при Фандъкова как направиха бул. Ситняково с продължение до Хладилника - нито един светофар, нито една катастрофа досега с кръгови на телевизионната кула и Семинарията! А ДС Терзиев първо ще прави трамваи, след това ще прави шосе, после ще се омешат и отново ремонт след ремонт!
gedk
Рейтинг: 205 НеутралноДо коментар [#26] от "Nick Tsekov":
Що се не гръмнеш? Тия ремонти са на Фандъкова досега. И ги удължаваха многократно. И ги осра.а като всички останали в София.
deaf
Рейтинг: 2331 НеутралноДо коментар [#22] от "Незнайко в Слънчевия град":
Нема да забравя в началото на 90-те години сблъскване на трамвай със супер яко Ауди Куатро Купе. Линията от Централна гара в посока Халите. Точно преди "Лъвов мост" трамвая от онези старите жълтите се движи бавно и се КЛАТИ като матрьошка. А гъзаря с аудито бавно се движи успоредно до него. Наглед нямаше никакви предпоставки за сблъсък,но гъзаря понеже е гъзар се движеше плътно до трамвая и в един момент обаче,трамвая силно се наклони,чу се силно стържене на метал и лявата страна на аудито стана на "хармоника". Баровецът излезе от колата и псуваше на лево и на десно,но нищо не можеше да направи,щото той беше виновен. Трамвая си се движеше по релсите,а той не беше предвидил достатъчна дистанция.
Искам да кажа,че при тези катастрофи (почти) винаги е виновен шофьора на колата. Няма оправдание за него.
Yotce
Рейтинг: 1571 НеутралноЕгати апокалиптичната картина...
Всъщност, става дума за доста малък участък, такива има по цяла София - по едно платно в двете посоки, и две трамвайни линии в средата.
Ще оградят трамвайната линия с бетонни стенички, в разултат, при катстрофа или авария, пътят ще става абсолютно непроходим.
москоробите са напаст
Рейтинг: 1342 НеутралноРешението е да няма коли!
milenmihailov
Рейтинг: 665 НеутралноДо коментар [#19] от "Незнайко в Слънчевия град":
При нас трамваят е "свещенна крава", до колкото това, че не може да спре на място и заради огромната маса щетата е тежка за автомобила. Ако пък закове на място (със специалната спирачка), то ще се повредят бабичките вътре в него...
Преди години питах едни македонци (те трамваи си нямат), какво не им харесва по принцип в София и отговора беше изненадващ за мен - че спирките на трамвая са по средата на улицата и на платното...
milenmihailov
Рейтинг: 665 НеутралноДо коментар [#29] от "Yotce":
Там трябваше да раширят булеварда, а не да се изграждат "Била" и “Лидъл“...
Незнайко
Рейтинг: 3041 Неутралноmesambria
Рейтинг: 233 Неутралнодр. Младенов акивно работи и решава проблемите на столичния град!
milenmihailov
Рейтинг: 665 НеутралноДо коментар [#26] от "Nick Tsekov":
Направиха го по най-усраният начин, като камилски гърбици... И не само там. Сравни наклоните на пробивите - старо строителство и герберското. Или пък на "Красно село" - надолу за да влезеш в тунел излизаш от тунела по нанагорнище за да следва отново наклон надолу по Житница...
guitar
Рейтинг: 233 НеутралноНавремето, много отдавна когато булевардът се наричаше още “9-ти септември“, точно тази линия беше прекрасно отделена от улицата, но двукраките цървули на селяндурската учительница Фандъкова и там се “изходиха на метеното“!!!
МОЙШЕ ТОЛКОЗ
Рейтинг: 3423 НеутралноЕй' с'я ще те наскочи ААларм'щюфето и ще те обвини в "АНТИ'БЪЛГАРЩИНА"!!!
П.С. Дисциплиниратото шофиране (и паркиране, и т.н.) СТРАШНО ме 'ФпИчатлиха в ранните 70те години, като почнах да хойкам по Иврупата. Та питах достна от местните-КАК ТАКА?
Отговорите им бяха почти идентични: ЯКИ САНКЦИИ ОТ ПОЛИЦИЯТА!!! От както "пръкна" ГФР през 50те и се поопаричили...Преди това си бяхме диваци, докато се легитимира полицията.
Интересни бяха и отговорите на скандинавците (предимно от Шведия и Норвегия) на същият въпрос, и на един друг: При тези ВЪРЛИ ЦЕНИ на алкохола-защо не си правите "самогон" в къщи" ?
И на двата въпроса отговорът беше почти идентичен: АМИ ЗАЩОТО Е ЗАБРАНЕНО!!!
...Чиповете...ЧИПОВЕТЕ!!!
До коментар [#24] от "Галя Станчева":
THOSE ARE MY PRINCIPALS! BUT IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE SOME OTHERS TOO! ***** ************************************************************************************************************************************************************************************ ****-П.С. -"КРАТКИЯТ" СПИСЪК С ЛЪЖИТЕ НА ФОРУМНИЯ ТОП'ЛЪЖЕЦ И КЛЕВЕТНИК- В КОМЕНТАР № 1 В ТЕМАТА https://www.dnevnik.bg/razvlechenie/2024/04/03/4609231_otkrivaneto_na_festivala_one_dance_shte_postavi_fokus/comments#comment-1 **************************************************************************************************************************************************** ПРЕДУПРЕЖДАВАМ-ДА НЕ СЕ ЧЕТЕ С НАПИТКА В РЪКАТА!!!
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
uq
Рейтинг: 1466 НеутралноЧе то трасето си е същото от 100 години. Виж, тая мизерия на Руски Паметник дето я сътвори Фандъкова, с две посоки на трамвая, пешеходна и велосипедна алея едно след друго си е уплах. Да не засечеш нищо си е чист късмет, всеки път треперя като минавам от там
uq
Рейтинг: 1466 НеутралноДо коментар [#3] от "Darulio":
Кога ги отдели по Симеон или по Христо Ботев, ела ми се обади
wlp15676939
Рейтинг: 8 НеутралноСелянчета, ако не ви харесва в София моля дисагите и обратно на село - това е голям град с много коли и
трафик и съответно има нужда от правила защото не на всеки приоритета му е да не слиза от таратайката дизеляк - един модерен град има нужда от бърз и удобен градски транспорт защото ако всички сме такива селяндури и не слизаме от колите ще висите по 5 часа в задръствания. Като си отидете по празниците на село (дай божи по-често и за по-дълго) може да си облечете новия шушляк и цървулки и си правите дрифтове на селския мегдан на воля. Аривидерчи малки селски момченца и момиченца!
Nick Tsekov
Рейтинг: 1077 Неутрално"Усрано" /пише се с О, невежа!/ ти е милиционерското устенце!
Nick Tsekov
Рейтинг: 1077 НеутралноЩе ти пратя познат ловджия за гърменето! Смешник, за 10 години при Фандъкова в София бяха изградени 47 метростанции, 200 км крайградски тангенти, 200 км метро. При любимото ти БКП за 50 години - НИЩИЧКО, Червенушко многоустат! София заприлича на европейска столица, а не на сталинско гето!
Nick Tsekov
Рейтинг: 1077 НеутралноБонка разбира само от червена клонка! Къде слагаш този мухльо с жълто на устата сред хората, които нещо могат да решат! Решаваха ББ и Фандъкова и затова живееш в много по-поносим град от Живковото гето!
Nick Tsekov
Рейтинг: 1077 НеутралноЧестит имен ден на Данчето Фандъкова - най-успешната кметица в Бг през 21-ви век! Жената, която превърна сталинското гето на БКП в модерен европейски град с напълно ново метро, околовръстни магистрали, спретнат център! Да ни е жива и здрава и пак да ни управлява!
ekp351157130
Рейтинг: 1772 НеутралноЩе го отделят като на К. Величков. С бетони бабунки. Реално погледнато може да се кара по линията после, но не могат да се сменят лентите. И да, едно е да засичаш тролей/автобус, друго е трамвай. Само че не знам как на Дондуков, при положение че завоят на Бачо Киро е десен и пресича автомобилния път там няма катастрофи. По Дондуков се кара по линиите, иначе булевардът вече няма да е булевард, а една двупосочна уличка. Може и до Княжево трябваше да направят линиите близо до тротоара, така не се налага слизане на платното за качване - както е при автобусите и тролеите. По Бели Дунав мисля е така.
Дойчо
Рейтинг: 713 НеутралноДо коментар [#24] от "Галя Станчева":
Зависи с кого се сравняваме. От немците може да сме по-зле, но от румънци, унгарци, италианци и турци сме доста по-добре.
БОНГО
Рейтинг: 2203 НеутралноНе е особена изненада, че си написал поредната си дебилия. Стряскащо е, че цели 11 плюсчета стоят под нея. Malo periculosam, libertatem quam quietam servitutem
ekp351157130
Рейтинг: 1772 НеутралноПри Фандъкова беше изградена една тангента (северната). Друга тангента си я има от соца - източната. При Фандъкова построиха тангента, но с града не я свързаха напълно. Левски-Г няма достъп до нея, въпреки че има детелина. Липсват 200м път. Има още много детелини, построени, но извън употреба, защото пътищата към града не са изградени. Северната тангента се строи от правителството, не от столична община и се прави с пари по екологична фондова ос, защото герберите бяха неспособни другаде да ги употребят и парите бяха пред губене. Убедиха ЕК да ги даде за този път. Не можаха да ги убедят да ги дадат за южната дъга, защото е вътрешноградски път. Тангентата е строена с габарит на магистрала, но няма това ограничение.
София няма 200км метропът. Огромна част от парите дойдоха от еврофондове. Чак сега разширението на третия лъч не е с европари./
Боб
Рейтинг: 120 НеутралноЗа съжаление немалка част са точно диви стада. И като шофьори, и като велосипедисти, и като пешеходци.
БОНГО
Рейтинг: 2203 НеутралноНо това не важи за "Борис Трети" , където си има отделно платно за движение на трамваи. Там на нерелсови превозни средства се забранява движението на нерелсови пътни превозни средства по него, с изключение на автобустите за обществен транспорт. Malo periculosam, libertatem quam quietam servitutem
Johnnie Glupavia
Рейтинг: 59 НеутралноТотална разруха очаква София. Децата на комунистическата номенклатура са преди всичко некадърни.
Слава на Украйна! Слава на героите!rebelions
Рейтинг: 794 НеутралноДо коментар [#7] от "taratanki":
Не е забранено колите да с движат върху трамвайните релси, ако те не са отделени.
много преди ти да се помниш изобщо.
Ако обаче, те са отделени в отделно трасе, там няма да се движат коли.
Което не е трудно да се разбере, но идеята е да се пише веднага, преди да се прочете.
О, така ли, ми тогава с много малко изключения трамвайните релси в целия град трябва да се преместят в отделни трасета - това са десетки улици и булеварди, защо само по Цар Борис?
Ааа, да, защото там пернишките и владайски чесъни отвикнаха да карат заедно с трамваите, и трябва да им се осигурят чисти писти?
Трябва малко да се помисли преди да се пише.
rebelions
Рейтинг: 794 НеутралноДо коментар [#19] от "Незнайко в Слънчевия град":
И понеже в немския закон за движение по пътищата, трамваят не е свещена крава
В нашия пък е, записано е, че "ТРАМВАЯТ Е С ПРЕДИМСТВО ПРЕД ВСИЧКИ ОСТАНАЛИ УЧАСТНИЦИ В ДВИЖЕНИЕТО!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!".
Дори на всички зебри монтираха табели в тоя смисъл, което не пречи на десетки залухави бабички, тъповати тийнейджъри прочие градска жмел да спре 50-тонен трамвай с десетки пътници вътре, за да може важно да пресече, загледана в телефона си...
ahm161090712
Рейтинг: 8 РазстроеноТрескава самодейност на оСери София. Още от едно време визита им е, всяка спирка бомбоубежище , всяко трасе на ГТ отделено с бодлива тел и картечари и забраната на личните коли! Отделянето на трасета е приложимо при широки булеварди. Точно там ще стане лудница, ако издигнат джърсита или сложат от полусферична.
Манчо
Рейтинг: 8 НеутралноЩе се опитам да обясня възможно най-елементарно къде е проблемът в шумно обявеното намерение, защото голяма част от писалите очеизвадно нямат понятие каква е физическата обстановка в тази част на Княжево:
Мараба, С-ДС доносници!1. Трасето на Петицата между Руски паметник и Княжево е дълго около 7 км .
2. До предпоследната спирка на Райска градина в Княжево нещата са добре уредени: булевардът е 2 платна с по две ленти в посока, вляво е обособеното трамвайно трасе, а всичко това се огражда от две локални платна.
3. На Райска градина тази идилия приключва, локалните платна и обособеното трамвайно трасе изчезват , като трамвайните линии след две чупки се настаняват в централните две ленти на Борис и така споделят четирилентовия път с автомобилите към/от Перник в продължение на около 600 метра. След това трамваят завива в обръщалото и колизията с бубутата изчезва.
4. Понеже покрай пускането на трамваите се случиха няколко ламаринени инцидента, Ушко шумно обявява гениално решение - отделя физически средните две ленти само за трамовете, оставя бубутата да се ширят в крайните две и......проблемът с ламарините се решава магически.
5. ОК, трамваите ще се движат по-безпроблемно в тези 600 метра, но какво правим с намалената НАПОЛОВИНА пропускателна способност на Борис в този и без това пукащ се по шевовете тесен участък?
Ето това ще има да видим!
Тангра
Рейтинг: 1042 Неутралнокметчето много ги чатка автомобилите.
Скоро всички ще ходим на тротинетка или пеш пред трамвая.
А ватманът нежно ще прави "зън-зън".
Тангра
Рейтинг: 1042 НеутралноАбе кой талибан и плоскоземец ходи до Перник, Сандански, Рилски Манастир, Гърция!?
Да се забрани!
Да се оди само пеш или пред трамвай.
Да пуснат и едни релси до Гърция, че да ходим пеш пред трамвайчето.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
milenmihailov
Рейтинг: 665 НеутралноДо коментар [#53] от "rebelions":
"Владайски(те) чесъни" по принцип са софийски граждани на община Витоша...
Освен това софианци си карате децата на градина щото в "София преди околовръстно" градините не достигат. Това значи, че минават трасето по четри пъти в работинте дни...
milenmihailov
Рейтинг: 665 НеутралноДо коментар [#55] от "ahm161090712":
"Всяка спирка бомбоубежище" не е хич лоша идея, отидете и разгледайте оградата на Ботевградско шосе и ще видите колко пъти има излизане на коли от платното. Въпрос само на време е се случи нещастие, каквото се случи на "Борис"... На булеварда има една пешеходна и спирка с "легнал полицай", поинтересувайте се защо го сложиха...
Джърсито е бетонна стена а сферата сцепва много лошо гумите.
Там просто, трябваше да намерят начин да раширят булеварда. За трафика, двата хипермаркета (с нарушителите с лявите завои) също не помагат.
pepisky
Рейтинг: 8 НеутралноТова означава, че тунелът трябва да е 500 м. Имаш ли представа колко струва това ?
gogo2011
Рейтинг: 794 НеутралноТам май има знак за забрана за изпреварване. Не виждам как лек автомобил ще се озове върху трамвайните релси.
Митко Палаузофф
Рейтинг: 8 НеутралноНа Семинарията няа кръгово! В Гейропа съм! В Гейропа съм!
Ivo
Рейтинг: 651 НеутралноОбщината се сетила!
Не на глобалистите и глобуса! Make Earth Flat Again!Полковник Паликъщов
Рейтинг: 2423 ВеселоДа, ама бай Ганьо си иска да е отделен от трамваите, като чета коментарите! Снимка на прадядо ми ПАЛИКЪЩОВ, поборник.
Полковник Паликъщов
Рейтинг: 2423 ВеселоНямаш основни понятия от техника, нали?
Релсовите превозни средства, влакове или трамвай, са с стоманени колелета въру стоманени релси, технически не могат да спират както превозните средства с гуми.
Именно поради този ФАКТ трамваите имат предимство, ферщанден?
Снимка на прадядо ми ПАЛИКЪЩОВ, поборник.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
Тангра
Рейтинг: 1042 Неутрално[quote#64:"Митко Палаузофф"][/quote]
На ГМ Димитров и Симеоновско, дето правиха колосален ремонт също си плачеше за едно кръгово. Не е като да липсваше пространство.
А най-новият светофар по средата на най-новата отсечка на бул Филип Кутев (и ул. Чавдар Мутафов) е катастрофрално тъпо организиран.
Разделен е на повече от 2 интервала, а не е неободимо. Не е необходимо да се отделят левите завиващи с отделно зелено.
Дясната лента е направена и за направо само за автобуси, което е катастрофално глупаво и затапващо. Трябва да си е 1та дясна лента за направо и надясно, 2та средна направо, а 3тата за наляво. И да има там в края на зеленото 10 ина секунди резервиран ляв завой. В краен случай да се забрани лявото изцяло.
Къде по-големи кръстовища с десетки лявозавиващи (Малинов например) се забрани лявото, а тук за 1 кола на 5 светофара се затапва трафика.
Накрая с тия 5 светофара става все едно да минаваш по стария маршрут с малките улички. Поне няма светофари.
zqv091066435
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#4] от "Незнайко в Слънчевия град":
Трамвая ВИНАГИ е с предимство. Юридически и по закона на джунглата.
Вземи си върни книжката.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.