За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
Николай Колев
Рейтинг: 2899 ВеселоТате, каза че ще ми купи колело, ама друг път.
#ТУК НЕ Е МОСКВА! 🇺🇦* ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събрание🇺🇦deaf
Рейтинг: 2211 НеутралноМожете ли да ми обясните как недостига на влакове принуждава същите да закъсняват?!
Джо Джен
Рейтинг: 293 НеутралноЕто затова хората предпочитат автомобилите. Може да е по-скъпо, но по-удобно.
А сега де! Ko прайм?!zo
Рейтинг: 418 НеутралноДо коментар [#2] от "deaf":
Недостигът е на локомотиви.
deaf
Рейтинг: 2211 НеутралноДо коментар [#4] от "zo":
Е и? Това как пречи на влака София – Варна например,да закъснее?
deaf
Рейтинг: 2211 НеутралноПардон,не как пречи,а как му помага да закъснее?
Паруш
Рейтинг: 1123 ВеселоАми единственото, за което се сещам е- композицията в София (в твоя пример)- да няма локомотив навреме, та да чака някой друг влак- да му "вземе" локомотива.
Ако не е това, и все пак причината е недостиг на локомотиви- излиза, че влакът закъснява, защото се движи без локомотив... 😂
Може да е влак- платноходец, знам ли...
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 2016 НеутралноОПГ-та вилнеят над БДЖ от 30г.и има още много за крадене! Libertarianism is just anarchy for rich people
Да вярваме на истината
Рейтинг: 2941 НеутралноВ железниците трябва модернизация и 20 милиарда лева. За да има ефект трябва София-Варна и София-Бургас да тръгват модерни влакове на един час и да се движат със 160 км. Ама автобусните фирми не го допускат.
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 2016 НеутралноТехнически с 20млрд, ако не се окрадат много, София-Варна и София-Бургас могат да се направят линии и да се движи влак с над 200км/ч. което значи 2-3 часа път, в момента с чакането по летищата и закъсненията пак е толкова и със самолет.
Libertarianism is just anarchy for rich people
Да вярваме на истината
Рейтинг: 2941 НеутралноДо коментар [#10] от "comandante vs либерални ентусиасти&корпократи":
Именно. И ще се разтоварят пътищата . Ще се увеличат и товарните превози.
boevbisser
Рейтинг: 2310 НеутралноВчера прочетох, че за 31 години България е имала 30 здравни министри, БДЖ и те поне толкова пъти са сменили шефовете. Идва нова власт, може и служебна, отменя поръчките за техника, уволнява борда и изп. директор, пуска техни поръчки, мандатът изтича и пак отначало. Няма да стане така, за да се обновят железниците трябват около 10-12 години поне с твърда стратегия, която да не се променя.
zo
Рейтинг: 418 НеутралноДо коментар [#12] от "boevbisser":
Събев беше единственият министър на транспорта, който извади железният транспорт като приоритет, за предишните дори декларативно това не беше така.
rebelions
Рейтинг: 777 ВеселоДо коментар [#7] от "Паруш":
Може да е влак- платноходец, знам ли..
Ели па го забутват и нататъка движи по инерция…
Софианец
Рейтинг: 171 НеутралноДве жени са били министър на транспорта. Едната я знаете - живееше в Овча купел. А другата знаете ли коя беше?
boevbisser
Рейтинг: 2310 ВеселоДо коментар [#13] от "zo":
То министърът на транспорта какво очакваш да каже, а и да каже - какво да направи, не е в него силата. Топката е в политиците, без широк консенсус, вкл. с опозиция, и то поне за 10 г., няма да стане работата в БДЖ, няма, категорично. Както и няма да стане с пенсиите, здравеопазване и т.н. Някои неща изискват повече време.
Panda
Рейтинг: 609 НеутралноТака е.
През лятото Гвоздейков направи поредния погром в управлението на БДЖ.
Последва префурмулирани на конкурсите за нова техника по негов интерес.
Сега гледаме провал след провал.
И чакаме ротацията. Не чета коментари на абонати.
realismisthename
Рейтинг: 116 НеутралноДо коментар [#5] от "deaf":
Композиция София - Варна трябва да тръгне в 5.
Композиция Пловдив - София идва в 4.
Плана е локомотива от Пловдив-София да го закачат на вагодните за Варна и да стане композиция София-Варна.
Пътническите вагони са на перона, хората се качват, но локомотива го няма. Понеже Пловдив – София закъснява, от форсмажорни обстоятелства, например. Тях винаги ги има - затова ти трябват повече локомотиви и вагони, за да покриваш графика. Пътнически вагони има (достатъчно да покрият форсмажорни обтоятелства, счупени и т.н.), но локомотиви - няма достатъчно. Така го разбирам аз.
antropos
Рейтинг: 230 НеутралноДо коментар [#6] от "deaf":
Sic transit..Локомотивите се сменят на няколко възлови гари , никога не са от първа до последна спирка. Във ашия пример - смяна на Горна Оряховица и на Синдел, май и на Самуил. Та, тръгва композицията навреме, но няма свободен локомотив по посочените гари и ето ти закъснение.
ТимурСКомандаИКодовеПатокостроителПазителНаМОЧА
Рейтинг: 1361 НеутралноСилна държава = добра железница
Ту-тууууСами си правете изводите
deaf
Рейтинг: 2211 НеутралноДо коментар [#18] от "realismisthename":
До коментар [#19] от "antropos":
Така може,ако е вярно че наистина не достигат локомотиви... Тоест,че (уж) нямало пари за локомотиви...
petrapetra
Рейтинг: 1111 НеутралноА график за почистването на влаковете?
Каква полза от точни вонящи контури?
Dead putlerist
Рейтинг: 225 ВеселоДо коментар [#18] от "realismisthename":
Този, глухия, е малко обратното на острото. Не му обяснявай, класически трол.
Иначе, по статията, "Боже, Добрахме се Живи=БДЖ".
selqnin
Рейтинг: 856 Разстроено“бдж“ е ТОТАЛ ЩЕТА!!!
Peter_Griffin
Рейтинг: 1314 НеутралноДо коментар [#9] от "Да вярваме на истината":
Глупости, автобусни фирми не го допускали, истината е много по-проста - краде се мощно от черната дупка бдж по над 200 милиона всяка година и затова е в такова състояние.
Паруш
Рейтинг: 1123 Неутрално😂😂😂
Mииии... тогава да не лъжат, че е заради недостиг на локомотиви. 😂
Да си кажат, че имат хилави бутачи, или недостиг на бутачи. Пък може да ударим едно рамо- що москвичи съм бутал на младини, помним го този занаят... 😂
_______________
В 3 часа вечерта се звъни на вратата. Жената бута мъжа си- да види кой е.
Онзи едва отлепя от леглото, дотътря се до вратата, а там- някакъв:
-Абе ще дойдеш ли долу да ме бутнеш?
Стопанинът му тегли една майна и си ляга. Жената го пита кво е станало, той ѝ разказва в просъница.
Обаче- жената- като един добър човек- започва да пилѝ:
-Помниш ли миналата година като закъсахме между Габрово и Казанлък? Помниш ли как псуваше? Ако не беше спрял онзи човек- да удари едно рамо- щяха да ни изядат вълците!
На съпруга му станало съвестно, облича се, слиза долу, и се оглежда за закъсала кола...
От детската площадка се чува:
-Тука, тука...
Отива онзи, поглежда- онзи, де го е събутил- седив една люлка, и. казва:
-Айде бе, бутни ме, че не мога да се залюлея... Айде бе...
Историята мълчи по въпроса кой какво, къде, и как е бутал или набутал... 😂
дерибеев
Рейтинг: 1412 ВеселоДо коментар [#5] от "deaf":
всеки коментар може и ще бъде използван срещу васВ Пловдив примерно локомотивът прави една къса кирия 30-40 мин ( защото няма локомотив за нея) и после продължава
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2839 НеутралноДо коментар [#1] от "Николай Колев":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Питай Сглобката.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2839 НеутралноДо коментар [#5] от "deaf":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Ти на луд ли се правиш или наистина ти е трудно разбирането?
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2839 НеутралноДо коментар [#9] от "Да вярваме на истината":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Не се накрадохте и от тази хранилка.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2839 НеутралноДо коментар [#12] от "boevbisser":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Не трябва ли да се приватизират?
Karies
Рейтинг: 86 НеутралноДо коментар [#29] от "КМЕТ В СЯНКА":
Криви са ви зъбките? Ще ги изправим! ...Хахаха, мисля че е второто.
boevbisser
Рейтинг: 2310 НеутралноДо коментар [#31] от "КМЕТ В СЯНКА":
Товарни превози - да, пътнически - не. Така е общо взето в Европа.
Да вярваме на истината
Рейтинг: 2941 НеутралноДо коментар [#30] от "КМЕТ В СЯНКА":
По-голям крадец от тебе във форума няма. 1,5 милиарда задължения на Топлофикация София, откраднати пари от завода ви за боклук. В София основно се краде и от БДЖ. И не ти пука като за сметка на бюджета ти оправят парното.
Да вярваме на истината
Рейтинг: 2941 НеутралноДо коментар [#30] от "КМЕТ В СЯНКА":
В Габрово БДЖ няма Пътува една раздрънкана мотриси по стара от мене с по 10 пътника Какво да открадна.
fantomas
Рейтинг: 493 НеутралноПри ГЕРБ БДЖ плащаше за отбор по футбол, ама тук ще обясняват как ПП-ДБ били виновни за хроничните проблеми.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2839 НеутралноДо коментар [#34] от "Да вярваме на истината":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Залагаш ли си главата и имането на тази мазна лъжа???
shipka.1877
Рейтинг: 122 НеутралноТова, че при ГЕРБ БДЖ пропадна тотално е факт, но ППДБ се оказаха лаици по отношение на транспорта. Щом Гвоздейков е най-големия специалист там - смятай!
Kalin Iliev
Рейтинг: 5 НеутралноКато не ти изнася с влак,ходи си с колата...там закъснение няма,но ще ти струва повече от една баничка до София!!!
lz2
Рейтинг: 2280 НеутралноДо коментар [#4] от "zo":
ПравописА е поле за изява на неграмотните!Айде пак глупости! Едно време при бай Тошо като имаше предостатъчно локомотиви, влаковете пак си закъсняваха толкова!
fmo211046145
Рейтинг: 10 НеутралноЛокомотивите Денков и компания ги продадоха на скрап.
fmo211046145
Рейтинг: 10 Неутрално10 часа закъснение - това само при розовия Денков може да стане.
fmo211046145
Рейтинг: 10 НеутралноЕто по това си личи как управлява правителството - 10 часа закъснение, това е за затвор на отговорните фактори. Кога съдът, българсския комунистически съд, ще повдигне обвинения на министъра на транспорта и премиера Денков? Кога?
fmo211046145
Рейтинг: 10 НеутралноМа нали всичко по европейски бе? Чакай че тука да не се разпсувам....
dedoliben
Рейтинг: 2807 НеутралноСега нали прочетохте колко милиарда ще трябват?
"Моите министри са англофили, моите генерали са германофили, моят народ е русофилски, само аз останах българофил". Цар Борис IIIЗначи трябва и да се изплатят.
Но ако се дигне Цената на билета хората няма да се возят.
Защото България има пътища и не големи разстояния.
Ето например не съм чул да има драми със Самолетните билети до Бургас и Варна.
Затова и Частниците напират за товари а не да возят пътници Въпреки падналият Монопол.
Има даже и чужденци но и те не возят.
Бдж има за цел да вози работници пенсионери ученици ЕВТИНО И БЕЗОПАСНО.
И тя се справя с това Чистотата е на поносимо Ниво проблем има с тоалетните поради една специфика на българина.
Не ясно защо когато сере или пика в Обществена тоалетна не пуска Водата.
Не че няма а просто не я пуска.
Смея да твърдя като работил в БДЖ че нещата седят така.
За кражби има но не са много говоря от персонала.
Краде се Нафта а Нафта няма защото няма Дизелови локомотиви.
Само маневрите а те са малко.
Почти се изкорени да се дават на кондукторите стотинки на Ръка в Крайградските влакове.
Сега Ц. Гара се ремонтира и коловозите са наполовина и влаковете са Един зад друг.
Но са топли не за друго а защото станахме взискателни и гласовити и при най малко пишем жалби и оплаквания което е Прекрасно и така трябва.
Отнася се и за Градският транспорт на София.
Така че не е Кулл ма не е и Мул.
И малко Конкретика другари стига общи приказки.
Качих се тогава до там не ми хареса това.
Защото тука колко е зле БДЖ пишат доказани милионери с яхти самолети и хеликоптери успешни бизнесмени.
Та кога ли са имали Време да се возят на Влак?
Апропо Линията и Контактната мрежа до Бургас вече позволява Високи скорости пита се къде са частниците да се напълнят с кинти?
При билет около Сто лева колко ще се качат като сега е Двайсет?
truthhurts
Рейтинг: 298 ВеселоЕ нали основното предизборно обещание на дЕдо Еконтий беше, че ще изкара веднага БДЖ на печалба??? Ми то сигурно е било на печалба ама ние не сме разбрали. Върнете си ни Еконтчо!!!
zo
Рейтинг: 418 НеутралноДо коментар [#40] от "lz2":
никой не твърди, че това е единствената възможна причина за закъснения.
в отговора си обяснявам статията на човек, който явно не я е прочел.
глупостите ги пишеш ти.
Karies
Рейтинг: 86 НеутралноДа, защото в товарните е парата, а пътническите се приема че може да се дофинансират от бюджета...
Лично аз винаги съм предпочитал да пътувам с влак. По-удобно, по-комфортно, по-широко, по-сигурно, и гледката и четенето и спането са по-добри. Пред очите ми от 1994-5 година обаче започнаха тенденциозно да съсипват добре работещ транспорт, за да печелят частни автобусни фирми. Особено се забеляза когато се появи Юнион-Ивкони, чийто собственик беше КОЙ?
Сега обаче се забелязва друга тенденция. От няколко месеца се срещат "случайно изпуснати" идеи и статии за приватизация на БДЖ. "На трупчета" стоят няколко големи проекта за модернизиране на инфраструктората на БДЖ, така че да бъде постижимо движението на влаковете със скорост над 120 км/ч.
Наистина звучи като "една приятелка ми каза", но преди някалко седмици когато пътувах с влак и благодарих на кондуктура за неговата любезност и добро обслужване ни в клин, ни в ръкав той отвърна: "-Трябва добре да се държим с хората, че не се знае кой ще ни потрябва. Щял да ни взема Доган и тогава кой знае любезността ми дали няма да ми помогне да си намеря работа".
Та така. Смешно е, но "написаното остава".
Пък ще видим дали ще се окаже вярно. Криви са ви зъбките? Ще ги изправим! ...
boevbisser
Рейтинг: 2310 РазстроеноДо коментар [#48] от "Karies":
Бдж Товарни превози трябва да се приватизира, не го знам дали е отделно дружество даже, но не трябва да е държавно. Никакви печалби не са генерирани там, само гълтат субсидии. Разбира се, няма да го раздържавят, приватизация е забранена дума в България от 15 г.
Пътните превози са друга тема, трябва да се инвестира там, и според мен напълно умишлено се съсипват от десетки години за сметка на пътищата.
4ort
Рейтинг: 116 НеутралноЕто затова жп транспортът е некачествен, щото е евтин.
Как с цена на билета от 20-30 лв. до Варна БДЖ може да покрие разходите си? Имам време да питам всеки идиот.
bistr
Рейтинг: 1243 НеутралноДо коментар [#49] от "boevbisser":
- това е интересно, сериозно. Дадох ви плюсче. А кой в крайна сметка прави тази корупция в полза на пътищата и срещу железниците ? това би следвало да става на доста високо ниво, предполагам ? И не е от днес нито от вчера ?
bistr
Рейтинг: 1243 НеутралноДо коментар [#8] от "comandante vs либерални ентусиасти&корпократи":
[quote#9:"Да вярваме на истината"]В железниците трябва модернизация и 20 милиарда лева. За да има ефект трябва София-Варна и София-Бургас да тръгват модерни влакове на един час и да се движат със 160 км. Ама автобусните фирми не го допускат.
- това и питах в предишния пост - как така автобусните фирми ? че те ли се извъдиха най-силните ? а къде е министъра на транспорта, премиера !? Как стават тези неща ? Питам сериозно. Явно върви сериозна корупция и едните плащат подкупи повече от другите ? май много народ е за прокурор ?
4ort
Рейтинг: 116 НеутралноИнтересна логика?!?! Как това съсипване става за сметка на пътищата???
Нима смятате, че от строежа на жп линии може да се открадне по- малко отколкото от строежа на пътищата? Нима смятат, че обществените поръчки за нов подвижен състав и за резервните части за поддръжката му са по- малко апетитни от вноса на автомобили? Имам време да питам всеки идиот.
bistr
Рейтинг: 1243 НеутралноДо коментар [#10] от "comandante vs либерални ентусиасти&корпократи":
До коментар [#13] от "zo":
- мисля, че тези от вас, които живеят по културната и развита Европа, пък и тези дето четеме и също пътуваме от време на време знаем и виждаме, че в последните 2-3 години има сериозен натиск в Европа в полза на железниците. Това се обяснява със зеления ефект - и е вярно, че много вътрешни самолетни полети, или между близки столици и градове, лесно мгоат да бъдат подменени ако има точни , бързи и приятни за пътуване влакове.
А тези от вас пък които познават Лондон, могат да потвърдят, че там се ходи на работа с влакове ! И защото има твърда политика срещу колите.
Тоест, досегашните прегрешения са дело на политиците, които са били в транспорта - давайте ги веднага всички на прокурор. А как по-нататък - ами зависи и от нас, кого избираме и какви приоритети точно имаме...
Atanas Ya
Рейтинг: 22 НеутралноВлаковете не трябва да са по бързи,а по комфортни и сигурни...като стигна в Бургас в 4 часа сутринта,какво да правя до 8часа,когато отварят институциите и кафетата?
boevbisser
Рейтинг: 2310 НеутралноДо коментар [#51] от "bistr":
Пътищата просто са по-атрактивни за политиците, от всички партии при това, не е задължително даже да има корупция в пренебрегването на Бдж - просто железниците не са им важни. И резултатите са тези, то да бяха само малкото локомотиви - там всичко е съсипано, няма стратегия за развитие, партизански смени на хора, ужасно качество на услугата.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
Кум Лисан
Рейтинг: 25 НеутралноБДЖ в България е оставено без развитие вече 35 години и от най-сигурният транспорт стана най-лошият. С учудване гледах в Китай една машина, дълга сигурно 50 метра как слага траверси, после линии, навива винтове абсолютно сама, а след нея една слага контактна мрежа. Всичко това се движи в синхрон с 4 - 5 км ч, има работници отстрани, които само почукват тук там и гледат дали всичко е наред.
Няма да се абонирамbistr
Рейтинг: 1243 НеутралноДо коментар [#53] от "4ort":
До коментар [#56] от "boevbisser":
До коментар [#51] от "bistr":
- да, въгласие с 53, 4орт. Всички сме чували, че във влаковете май че играят такива като Божков или ковачки ? Не е ли така ? ами значи и там има далавера ?
Или ето, статията говори за Сименс - гигантски договори - кой знае какви комисионни се плащат тук таме ?
dedoliben
Рейтинг: 2807 Неутрално
"Моите министри са англофили, моите генерали са германофили, моят народ е русофилски, само аз останах българофил". Цар Борис IIIАйде всички искаме това да стане но то Икономически не може при Сегашните условия.
София -Бургас Влак Шест часа Двадесет и три минути
Цена 19.20 Отиване връщане 34.55
София Бургас Автобус Тридесет и три лева
Кола от Двама нагоре става изгодна.
Значи за на Влак някой да се качи трябва да му е Изгодно или да го Заставим насила.
Като махнем автобусите.
Като въведем Тол такси
Като ограничим достъпа и паркирането в градовете.
Иначе Няма как да стане Привлекателен Влак.
На запад това го има искате ли и тука да е така разбира се не.
Даже Метрото в което гратисчии почти Няма и превозва Стотици хиляди на Ден не е на Печалба заради картите и цените на билетите.
Айде Стига искаме като в ...... ама да плащаме като Сега.
Ето Данък сгради няма и Седмица какво се случи очите ще ни извади.
Fräulein Ursula
Рейтинг: 979 НеутралноНай-големият проблем е, че началник влаковете крадат нафта от електричките.
Ursula, du bist das allerschönste Mädchen. Ursula, du bist bekannt im ganzen Städtchen. Ursula, und doch muss ich dich heut verlassen, Muss fort, muss in die Fremde ziehn.Поне това се пишеше преди време по форумите, особено тук, в Дневник, когато работата отиваше към стачка
realismisthename
Рейтинг: 116 НеутралноДо коментар [#45] от "dedoliben":
Сто лева билет за София-Бургас с влак?
400 км с колата на бензин със среден разход 7.3 на сто км са ми 30 литра по 2.55 = няма 80 лева. И безплатно кафе на бензионстанцията.
Колегите на газ плащат 45-50 лева.
И това е ако се возиш сам. От адрес до адрес, в кола.
Влака макс 30 лева, ако е спален вагон - 35, иначе не излиза сметката.
И пак колата ще е по-добре, понеже не пътувам от Централна гара София до Централна гара Бургас, а пътувам от Бусманци до Меден Рудник.
С градски транспорт говорим за 10-12 часа път, с колата е 4, ако караш с ограниченията и спреш за кафе.
Да вярваме на истината
Рейтинг: 2941 НеутралноДо коментар [#37] от "КМЕТ В СЯНКА":
Пука ли ти целият народ да ги дотира парното, а ти да плащаш една трета. Естествено, че не ти пука. Аз за разлика от тебе не крада, не съм крал от никого камо ли от народа.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
Forest
Рейтинг: 544 НеутралноБДЖ и Българските пощи са толкова зле, че единствените решения са закриване или приватизация. Услугите им са потресаващи и отгоре на това струват на данъкоплатците стотици милиони всяка година за покриване на загубите им.
Истината ни прави свободни.dedoliben
Рейтинг: 2807 НеутралноНяма Друг Начин при така изградени ТЕЦ.
Тези който разполагат или Произвеждат Енергия се дебнат да са на Една цена иначе ще им мигрират клиентите.
Ако Газ стига до Абонатната като в Европа Излиза сметката.
Ао се кара Топлоносител от Майна си Няма как без Когенерация.
И пак са на Загуба затова ги пишат зелени. "Моите министри са англофили, моите генерали са германофили, моят народ е русофилски, само аз останах българофил". Цар Борис III
Atanas Ya
Рейтинг: 22 НеутралноДо коментар [#62] от "realismisthename":
Билет за влака София -Бургас е 12 лева с 50% намаление с годишна карта Класик,самата карта струва 50 лева и с нея пътуваш с 50% намаление за всички дестинации.
filofob
Рейтинг: 672 НеутралноНикой не иска БДЖ -товарни превози. Държавата има интерес да го шитне, но няма кандидати. Точно там превозите намаляха доста.Няма толкова големи предприятия, Появиха се и частни жп. фирми близки до ГЕРБ, сега и ПИМК.
Има интерес към Пътнически превози. Примерно румънските железници. Само че има опасения, че румънците просто ще нулират БДЖ-то и просто ще вкарат своите влакове, запазвайки много малка част от персонала. И най-важното, няма кандидат за БДЖ, който да продължи социалната функция на желзницата. Разбирай, ще се инвестира в линиите София-Бурга/София-Варна и в общи линии толкоз. Забрави за малките линии. Забрави за спиране за пътнически влакове и спиране на малки гари. А именно това е голямата полза от БДЖ в момента.
Роси
Рейтинг: 5672 НеутралноОт години го чакаме това "по-нататък", а то така и не дойде.
Karies
Рейтинг: 86 НеутралноХахаха, това наистина беше добро!
[quote#68:"filofob"][/quote]
Не е така! Основните и доходоносни товарни превози отдавна са дадени на "нашите момчета". Аварията при Хитрино беше с БДЖ, или? Ковачки си лашка въглищата и плаща на държавата, нали? Както и да е.
За пътническите превози съм съгласен, но там отдавна имат интерес не само румънците. Преди тях бяха китайците. Както правилно отбелязвате проблема е, че те се интересуват от печелившите и натоварени линии, а хора които нямат друг, освен ЖП превоз ще останат в пълна изолация.
Криви са ви зъбките? Ще ги изправим! ...
bistr
Рейтинг: 1243 НеутралноДо коментар [#60] от "dedoliben":
До коментар [#68] от "filofob
До коментар [#59] от "bistr":
- верни коментари и май сами си отговаряме - както казва и 60, няма вълшебно решение освен да вдигнеме цените И да въведем някакви ограничения за колите... Така както е в Лондон, а и не само там, предполагам.
Ами то ние искаме да сме като Лондон, ама не искаме да плащаме съответната цена... а явно, при капитализма няма друг начин...
Peni Nikol
Рейтинг: 1667 НеутралноУжас, от седмица треперя как ще пътувам до столицата с влак, къде колко ще чакам и накрая дали няма да се поболея в този студ.... Дано да го преживея :(.
Да се ядосвате е равнозначно на това да държите горещ въглен с идеята да го хвърлите по някой друг.Софианец
Рейтинг: 171 НеутралноПри първата жена министър на транспорта (баба ви Цола Драгойчева) е нямало такива проблеми в железниците.
А сега - защо не се отварят прозорците в сградата на БДЖ. Отговор: защото ще изпаднат чиновниците от тях.