За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
mkebg
Рейтинг: 8 НеутралноПросто населението на България е доста по-голямо от официално обявеното....
Smoke
Рейтинг: 884 НеутралноПълен абсурд е милиционерската идея да се санкционира всякакво ниво на алкохола, даже и 0.01 промила да е!
Това е нивото на възпитаниците на Симеоновската "академия". Това могат да измислят - това предлагат.
irobot
Рейтинг: 8 НеутралноРусе-Бяла поема най-многото международен трафик, целогодишно. Всичкото румънец, молдовец, турски тираджия кара като развързано с половин метър дистанция от предната кола. Пътят е проектиран от Тошово време за междуселско придвижване. Завои, баири, слепи наклони, прекалено къси прави за изпреварване.
Като завиеш след Бяла към Плевен, изведнъж става спокойно и разредено.
Селс китари КАТ
Рейтинг: 12 НеутралноАз не знам какви камери слагат, но в понеделник, отивайки за работа, вървях по тротоара на бул. Черни връх, точно до мястото къдетож загинаха двете момичета. Два спортни автожмобила, мисля че бяха поршета, си правеха кушия тжчнж на това място в посока към Кръста. Щом го правят, значи няма камери които да засичат скоростта и да заснемат нарушенията. А това беше сутринта към 09.30ч. Нощно времче не знам какви ги вършат. Кмета Терзиев да вземе да се скрие.
Вече няма да обиждамируканджи
Рейтинг: 722 НеутралноНормално Област Русе да е на първо място! Пътя Русе - Велико Търново отдавна не може да поеме целия трафик от тирове, а лятото и от румънски туристи тръгнали за Гърция. Преди ходеха на нашето бетономорие но последните години трафика се прехвърли към Гърция.
Николай Огнянов
Рейтинг: 8 ЛюбопитноДо коментар [#2] от "Smoke":
само за едно ще ви попрява - те не могат да мислят, на тях трябва да им се каже как да мислят. Иначе е крайно време и в България да се приеме диференциран подход при употребата на алкохол - кога едно лице, което е употребило е само употребило и кога е и под влиянието на употребения алкохол, т.е. какво е минималното съдържание на алкохол в кръвта, над което се счита, че употребилият е повлиян от приетия алкохол. Наясно съм, че това изисква сложни математически модели, анализи и оценки, разработване на формула за изчисление, лаборатории и прочие и прочие - все неща, които родната милиционерщина не иска и да си помисли да осъзнае, но от друга страна е крайно време да спре да се работи ангро, защото ние с вас може да сме изпили по една бира, но аз да съм под влиянието на алкохола, а вие не по ред причини. Отделен е въпросът с наркотиците и по отношение на тях наистина толерантността трябва да е нулева, особено с модерните синтетични препарати, които и в малки количества могат да са направо смъртоносни, не просто да са повлияли върху употребилия ги.
svv03688321
Рейтинг: 364 НеутралноЗаслужава си държавата да заложи повече на качественното обучение на бъдещите шофьори на които им предстои да вземат книжки . Навсякъде в Западна Европа изискванията са много строги и за дори незначителни грешки те неполучават удостоверения за право способност докато в Америка това е доста слабо но пук самите шофьори не са толкова агресивни като в България където те са слабо образовани и агресивни и така те довеждат до смъртоносните катастрофи по пътищата . Аз съм учуден че по пътищата са допуснати толкова идиоти които наспреварват на завои без видимост и отсечки където не може да се определи скороста на идващата кола и поставят насрещия водач в опасност за смърта му . Такива идиоти е пълно в България със! За подобни неща трябва да им се отнема лицензията завинаги ! Това трябва дасе тълкува като опит предумишлено за убийство ! Защото ако то не е то водача не би го предприел ! Това може да се осъществи с записващи камери вместо камери следящи превишената и неспазващи скороста автомобили. В много случаи и в много страна превишената скорост е оправдана при даспревара когато има опасност от катастрофа а такива знаци по пътишата на страната има много които са същевременна заплаха за катастрофи . Некъдърноста не е само в самите шофьори тя е всред тези които поставят знаците въобще държавата е пълна с некъдърници и неуки хора поставени да отговарят за безопасноста на движението !
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
ruse_island
Рейтинг: 1178 НеутралноВсички градове и държави, които имат голям международен трафик, имат повече катастрофи и жертви.
ruse_island
Рейтинг: 1178 НеутралноДо коментар [#5] от "Наблюдател":
На което и море да отиват с кола румънците от Букурещ и Централна Румъния, все през русенско ще карат.
Go Go
Рейтинг: 8 ВеселоДокладът на ИПБ е едно нищо и половина:
73! Go Gohttps://safetyroad.bg/анализ-на-института-за-пътна-безопасн-2/
От което следва, че са обсъждали нищо и три четвърти, близо две…
В Швейцария има 5 км/ч толеранс, оттам нагоре за превишение до още 5 км/ч глобата е само 40 франки, при 10 става 80, при 15 - съответно 120, а за превишение с 30 км/ч просто го арестуват. Глобите се изпращат на домашния адрес като пощенски записи, а ако някой оспорва и поиска кадро, си плаща допълнително и за кадрото. И джигитите се научават да карат кротко.
А за питащите защо подобна система не се въъведе в царството отговорът е много прост. Защото ще има най-много фотографирани депутати с пътни нарушения…
Paines Prosta
Рейтинг: 8 ГневноОт едно извесно време имам чуството че се дават книжки на парче. Почнаха да се появяват много келеши дето си карат както им е кеф, завиват от дясна лента на ляво блокират крастовища щото не искат чакат. Режат през другите просто са опасни за движението туй нещо с тарикатите дето си мислят че другите на опашка са балъци май няма се оправи само ще се влошава.