За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
Evtim Zahariev
Рейтинг: 1435 НеутралноТрасето трябва бързо да се изгради. След като България и Румъния влязат напълно в Шенген от Средиземно море, Турция и Гърция, ще се преминава директно до Европа без проверки и забавяния, а Сев. Мак. и сърбите да си ползват техните магистрали. Ха да видим Сев. Макетата дали няма да пуснат коридор №8. Бързо трябва и още два моста през Дунава и тунел през Шипка.
Незнайко
Рейтинг: 3085 НеутралноСофия-Солун за 2,5 часа.
"Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. БотевТова трябва да е нормалното.
Evtim Zahariev
Рейтинг: 1435 НеутралноДо коментар [#3] от "Незнайко в Слънчевия град":
Имам чувството, че досега бавеха този участък, за да затруднят българите да ходят до Гърция.
jazzdevil
Рейтинг: 192 ЛюбопитноДо коментар [#1] от "uyl071237806":
Абе извинявай - какво става когато го вземеш тоя климатик на плажа? Превръща Слънчев бряг в Исландия?
tulup
Рейтинг: 1707 НеутралноДо коментар [#3] от "Незнайко в Слънчевия град":
Не ме търсете преди обядКакто и да се реализира тоя участък, няма да се преминава по-бързо отсега при нормални условия. В тунел ограничението е 80, извън дефилето - пак ще има завои и е по-дълго, в дефилето е същото. Разликата е само, че няма да се зсдръства толкова лесно и в натоварено време ще се пътува колкото сега в 4 сутринта
Consumer
Рейтинг: 1426 ЛюбопитноДо коментар [#4] от "Evtim Zahariev":
Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you wantБавеха го от некадърност, през Илинден почти няма опашки, а на капитан Петко няма кого да напсуваш. Бетономорието отдавна е отсвирено.
bludniq_sin
Рейтинг: 815 НеутралноДо коментар [#2] от "Evtim Zahariev":
Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.htmlБързо - т.е. мислиш, че българия ще влезе бързо в шенген при тия избори в австрия. Да, добре ..
deymus
Рейтинг: 262 ВеселоДо коментар [#8] от "bludniq_sin":
А то проблемите са само в Австрия :)
Незнайко
Рейтинг: 3085 НеутралноДо коментар [#5] от "jazzdevil":
"Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. БотевСлънчака може и да не е Исландия, но определено е Дрисландия....
vovka
Рейтинг: 180 НеутралноНай-после нещо разумно. Зелените рекетьори погубиха стотици животи в дерето.
troi
Рейтинг: 773 НеутралноПреди около 20 години можеше да се вземе решение да се извади магистралата извън кресненското дефиле и вече можеше да имаме бърз път. Непреодолимо е бавенето, обмислянето и туткането при българите.
забавление и приключениеДTБ
Рейтинг: 951 НеутралноРазните "зелени" партийки си получиха закономерни нула цяло и нещо процента като се явиха самостоятелно и е време да се завърши тази магистрала. Дано по-бързо се продължи и Хемус. Ще има комисионни за ГЕРБ и ДПС, това е ясно, но пък зелените лентяи ако въобще довършат магистрала щеше да е още по-скъпо.
Consumer
Рейтинг: 1426 ЛюбопитноДо коментар [#13] от "ДTБ":
Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you wantМисията на зелените е от къде какво повече може да извлачим, природата я пазят само с приказки под шипковия храст.
30+30=40
Рейтинг: 126 НеутралноДо коментар [#10] от "Незнайко в Слънчевия град":
Вярно е щом такива като Лъжеца могат да са МП а Крадеца да е МФ, засрана е държавата
Judjuk
Рейтинг: 2474 НеутралноЩеше да е правилно решението, ако не стана банално.
JudjukДокога тази стара плоча на тоз развален грамофон ?
Вече и децата знаят, че не можете да построите Струма. И Хемус не можете и тунел под Шипка, и нито един мост на Дунав.
Соц. България можа да построи ПАВЕЦ-а, вие не можете да го ремонтирате. Вече не е интересно народецът колко може да ви изтърпи, а колко сами може да се търпите. Ще се потрошите от бездушие, безделие и некадърност.
ekp351157130
Рейтинг: 1777 НеутралноСоцът? ПАВЕЦ Чаира? Фалирата НРБ?
---
Строителството е извършено на два етапа, първият от които започва през 1980 г. и поради финансови затруднения е завършен през 1995 г. През първия етап са изградени подземната машинна зала, 2 бр. напорни тунела с обща дължина 4300 м, подземен напорен тръбопровод №1 с дължина 1800 м, хидроагрегати №1 и №2, както и долния изравнител яз. „Чаира“ с язовирна стена. Хидроагрегати №1 и №2 влизат в експлоатация през април 1995 г. Оборудването за първия етап е доставено от японската компания „Тошиба“. От Япония се доставят и високоякостните стомани за част от тръбите на напорната деривация, които имат най-голямото произведение на напор и диаметър[5] (4620 m²) в света по това време, произведени в специално изграден цех в Септември.[4]
Вторият етап на ПАВЕЦ „Чаира“ е изграден в периода 1996 г. – 1999 г. Финансирането на този етап е осигурено от Световната банка (74%) и НЕК-ЕАД (26%).
ekp351157130
Рейтинг: 1777 Неутралното и по Егнатия в Гърция ограничението в тунелите е 80, гърците праскат 100 и нагоре. Прави тунели, няма камери и не им пука и явно никой не ги гони.
katastrofeas 13
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#4] от "Evtim Zahariev":
Бавеха го за да може Бойко да пререже лентичката :)
*****
НеутралноНе са ни виновни австрийците.
Помниш ли, какви изказвания имаше и то от хора , дето няма как да не са навътре в нещата ?
ДАНС агенция към Правитилството , се била замесила с наркотици.
Къф Шенген?
*****
НеутралноДо коментар [#17] от "ekp351157130":
Колко ПАВЕЦ мислиш , че има в България?
Жокер - повече от един е !
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
penetrating
Рейтинг: 5943 ЛюбопитноКак може такъв голям проект да е без ОВОС?
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert