Екоминистерството позволи трасето на "Струма" да е извън Кресненското дефиле

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (23)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  2. 2 Профил на Evtim Zahariev
    Evtim Zahariev
    Рейтинг: 1435 Неутрално

    Трасето трябва бързо да се изгради. След като България и Румъния влязат напълно в Шенген от Средиземно море, Турция и Гърция, ще се преминава директно до Европа без проверки и забавяния, а Сев. Мак. и сърбите да си ползват техните магистрали. Ха да видим Сев. Макетата дали няма да пуснат коридор №8. Бързо трябва и още два моста през Дунава и тунел през Шипка.

  3. 3 Профил на Незнайко
    Незнайко
    Рейтинг: 3085 Неутрално

    София-Солун за 2,5 часа.
    Това трябва да е нормалното.

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  4. 4 Профил на Evtim Zahariev
    Evtim Zahariev
    Рейтинг: 1435 Неутрално

    До коментар [#3] от "Незнайко в Слънчевия град":

    Имам чувството, че досега бавеха този участък, за да затруднят българите да ходят до Гърция.

  5. 5 Профил на jazzdevil
    jazzdevil
    Рейтинг: 192 Любопитно

    До коментар [#1] от "uyl071237806":

    Абе извинявай - какво става когато го вземеш тоя климатик на плажа? Превръща Слънчев бряг в Исландия?

  6. 6 Профил на tulup СУПЕР
    tulup
    Рейтинг: 1707 Неутрално

    До коментар [#3] от "Незнайко в Слънчевия град":

    Както и да се реализира тоя участък, няма да се преминава по-бързо отсега при нормални условия. В тунел ограничението е 80, извън дефилето - пак ще има завои и е по-дълго, в дефилето е същото. Разликата е само, че няма да се зсдръства толкова лесно и в натоварено време ще се пътува колкото сега в 4 сутринта

    Не ме търсете преди обяд
  7. 7 Профил на Consumer СУПЕР
    Consumer
    Рейтинг: 1426 Любопитно

    До коментар [#4] от "Evtim Zahariev":

    Бавеха го от некадърност, през Илинден почти няма опашки, а на капитан Петко няма кого да напсуваш. Бетономорието отдавна е отсвирено.

    Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you want
  8. 8 Профил на bludniq_sin
    bludniq_sin
    Рейтинг: 815 Неутрално

    До коментар [#2] от "Evtim Zahariev":

    Бързо - т.е. мислиш, че българия ще влезе бързо в шенген при тия избори в австрия. Да, добре ..

    Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.html
  9. 9 Профил на deymus СУПЕР
    deymus
    Рейтинг: 262 Весело

    До коментар [#8] от "bludniq_sin":

    А то проблемите са само в Австрия :)

  10. 10 Профил на Незнайко
    Незнайко
    Рейтинг: 3085 Неутрално

    До коментар [#5] от "jazzdevil":

    Слънчака може и да не е Исландия, но определено е Дрисландия....

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  11. 11 Профил на vovka
    vovka
    Рейтинг: 180 Неутрално

    Най-после нещо разумно. Зелените рекетьори погубиха стотици животи в дерето.

  12. 12 Профил на troi
    troi
    Рейтинг: 773 Неутрално

    Преди около 20 години можеше да се вземе решение да се извади магистралата извън кресненското дефиле и вече можеше да имаме бърз път. Непреодолимо е бавенето, обмислянето и туткането при българите.

    забавление и приключение
  13. 13 Профил на ДTБ
    ДTБ
    Рейтинг: 951 Неутрално

    Разните "зелени" партийки си получиха закономерни нула цяло и нещо процента като се явиха самостоятелно и е време да се завърши тази магистрала. Дано по-бързо се продължи и Хемус. Ще има комисионни за ГЕРБ и ДПС, това е ясно, но пък зелените лентяи ако въобще довършат магистрала щеше да е още по-скъпо.

  14. 14 Профил на Consumer СУПЕР
    Consumer
    Рейтинг: 1426 Любопитно

    До коментар [#13] от "ДTБ":

    Мисията на зелените е от къде какво повече може да извлачим, природата я пазят само с приказки под шипковия храст.

    Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you want
  15. 15 Профил на 30+30=40
    30+30=40
    Рейтинг: 126 Неутрално

    До коментар [#10] от "Незнайко в Слънчевия град":

    Вярно е щом такива като Лъжеца могат да са МП а Крадеца да е МФ, засрана е държавата

  16. 16 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 2474 Неутрално

    Щеше да е правилно решението, ако не стана банално.
    Докога тази стара плоча на тоз развален грамофон ?
    Вече и децата знаят, че не можете да построите Струма. И Хемус не можете и тунел под Шипка, и нито един мост на Дунав.
    Соц. България можа да построи ПАВЕЦ-а, вие не можете да го ремонтирате. Вече не е интересно народецът колко може да ви изтърпи, а колко сами може да се търпите. Ще се потрошите от бездушие, безделие и некадърност.

    Judjuk
  17. 17 Профил на ekp351157130
    ekp351157130
    Рейтинг: 1777 Неутрално



    Щеше да е правилно решението, ако не стана банално. Докога тази стара плоча на тоз развален грамофон ? Вече и децата знаят, че не можете да построите Струма. И Хемус не можете и тунел под Шипка, и нито един мост на Дунав. Соц. България можа да построи ПАВЕЦ-а, вие не можете да го ремонтирате. Вече не е интересно народецът колко може да ви изтърпи, а колко сами може да се търпите. Ще се потрошите от бездушие, безделие и некадърност.
    —цитат от коментар 16 на Judjuk


    Соцът? ПАВЕЦ Чаира? Фалирата НРБ?
    ---
    Строителството е извършено на два етапа, първият от които започва през 1980 г. и поради финансови затруднения е завършен през 1995 г. През първия етап са изградени подземната машинна зала, 2 бр. напорни тунела с обща дължина 4300 м, подземен напорен тръбопровод №1 с дължина 1800 м, хидроагрегати №1 и №2, както и долния изравнител яз. „Чаира“ с язовирна стена. Хидроагрегати №1 и №2 влизат в експлоатация през април 1995 г. Оборудването за първия етап е доставено от японската компания „Тошиба“. От Япония се доставят и високоякостните стомани за част от тръбите на напорната деривация, които имат най-голямото произведение на напор и диаметър[5] (4620 m²) в света по това време, произведени в специално изграден цех в Септември.[4]

    Вторият етап на ПАВЕЦ „Чаира“ е изграден в периода 1996 г. – 1999 г. Финансирането на този етап е осигурено от Световната банка (74%) и НЕК-ЕАД (26%).

  18. 18 Профил на ekp351157130
    ekp351157130
    Рейтинг: 1777 Неутрално

    До коментар [#3] от "Незнайко в Слънчевия град":Както и да се реализира тоя участък, няма да се преминава по-бързо отсега при нормални условия. В тунел ограничението е 80, извън дефилето - пак ще има завои и е по-дълго, в дефилето е същото. Разликата е само, че няма да се зсдръства толкова лесно и в натоварено време ще се пътува колкото сега в 4 сутринта
    —цитат от коментар 6 на tulup


    то и по Егнатия в Гърция ограничението в тунелите е 80, гърците праскат 100 и нагоре. Прави тунели, няма камери и не им пука и явно никой не ги гони.

  19. 19 Профил на katastrofeas 13
    katastrofeas 13
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#4] от "Evtim Zahariev":

    Бавеха го за да може Бойко да пререже лентичката :)

  20. 20 Профил на sim4o@abv.bg
    *****
    Неутрално

    До коментар [#2] от "Evtim Zahariev":Бързо - т.е. мислиш, че българия ще влезе бързо в шенген при тия избори в австрия. Да, добре ..
    —цитат от коментар 8 на bludniq_sin


    Не са ни виновни австрийците.

    Помниш ли, какви изказвания имаше и то от хора , дето няма как да не са навътре в нещата ?

    ДАНС агенция към Правитилството , се била замесила с наркотици.

    Къф Шенген?

  21. 21 Профил на sim4o@abv.bg
    *****
    Неутрално

    До коментар [#17] от "ekp351157130":

    Колко ПАВЕЦ мислиш , че има в България?

    Жокер - повече от един е !

  22. 22
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  23. 23 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 5943 Любопитно

    Как може такъв голям проект да е без ОВОС?

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert




За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #