Паркинги на границата: Ще прогледне ли държавата за проблемите на превозвачите

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (15)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Panda
    Panda
    Рейтинг: 592 Неутрално

    Същите тези които създадоха проблема, сега щели да разследват как се е стигнало до тук.

    Не чета коментари на абонати.
  2. 2 Профил на K2 СУПЕР
    K2
    Рейтинг: 1795 Неутрално

    Държавата. Тези от които завият решенията в държавата стоят зад това по един или друг начин.

    SHADOWS of SOFIA
  3. 3 Профил на vogon_jeltz
    vogon_jeltz
    Рейтинг: 81 Неутрално

    Паркинги на границата: Ще прогледне ли държавата за проблемите на превозвачите


    Ако прогледне, ще види далаверите на своите хора!

    Fuck Your Opinion
  4. 4 Профил на nessarox СУПЕР
    nessarox
    Рейтинг: 1622 Весело

    Според Лора Георгиева държавата бездейства, като оставя много нарушения да се извършват пред очите на полицията. "Не става въпрос само за таксата за паркинга. Чуждестранните превозвачи са принудени да плащат три пъти по-висока такса от българските. Не се внася в бюджета ДДС. Ние снимахме със скрита камера касовите бележки. МВР също е отговорно - там има полицаи и съдействат", подчерта тя.===

    МВР съдейства на ОПГ , като си затваря очите

    Не е чудно защо ГЕРБ/ДПС бранеха Калин Стоянов

    „Държава без върховенство на правото е форма на организирана престъпност“.
  5. 5 Профил на SSS СУПЕР
    SSS
    Рейтинг: 558 Неутрално

    "Проблемът с тези паркинги на границата с Турция съществува от десетилетия. Този модел вече е пренесен и на границата с Румъния", коментира пред "Нова телевизия" правният експерт в Антикорупционния фонд Лора Георгиева. През миналата година фондът публикува разследване, според което на "Дунав мост" при Русе е била пренесена същата схема като тази на граничния пункт "Капитан Андреево", в която участват фирми, пряко или косвено свързани с Размиг Чакърян - Ами."

    Главчев е част от мицифайската шайка, която години наред пълнеше гушата си точно от таква места. БГ е разграден двор и виновен за това е лично Тулупа, който вместо нормална държава изкопа един ров пълен догоре с мазнотийка и корупция.
    Баце и мицифайската партия носят най голяма вина за опростачването на нацията и държавата. Явно и електората си го харесва. Муайте кебапчетата и надувайте чалгата, Путин е най-големият миротворец според сдухания електорат.

  6. 6 Профил на hodounski
    hodounski
    Рейтинг: 2176 Неутрално

    Границите са овладени от ,,наши" хора . Главчев нищо не може да направи . Мафията огладня и лошо се пише , ако ѝ пипнат далаверата .

  7. 7 Профил на БОНГО СУПЕР
    БОНГО
    Рейтинг: 2101 Неутрално

    https://www.segabg.com/hot/category-bulgaria/gurciya-i-turciya-tursyat-transporten-koridor-zaobikalyasht-bulgariya

    Превозвачите от Турция и Гърция се обединиха около намерението си да намерят алтернативен транспортен коридор, за да заобиколят България, а страната ни е била публично и остро порицана заради хаоса, който се създава по граничните пунктове.

    Това е станало в Ташкент, Узбекистан, където се провежда 44-ото общо събрание на Съюза на асоциациите за автомобилен транспорт в региона на Черноморско икономическо сътрудничество (BSEC-URTA), съобщават от българската Камара на автомобилните превозвачи в България (КАПБ), която участва във форума.

    "Думите по отношение на страната ни бяха остри и категорични. Две от най-влиятелните международни организации – IRU и BSEC-URTA, обявиха, че ще предприемат всички възможни действия, за да бъдат решени тези проблеми, защото локалните действия имат глобално отражение. Турция и Гърция се обединиха около намерението си да намерят алтернативен транспортен коридор, за да заобиколят България. Дали това ще бъде мостът, който ще свързва граничната порта Ипсалав в Турция и ГКПП "Кипи" в Гърция, или друг маршрут с ферибот, е въпрос на преговори", разказват от КАПБ.

    Malo periculosam, libertatem quam quietam servitutem
  8. 8 Профил на Роси СУПЕР
    Роси
    Рейтинг: 5587 Неутрално

    Днешната държава е загрижена само за мафията и нейните интереси.

  9. 9 Профил на ь
    ь
    Рейтинг: 993 Неутрално

    Нищо няма да установят ... а и няма да им разрешат да установят нещо нередно. Причината е проста ... щом стане въпрос за плажове и паркинги, задължително ще се появи задкулисно я Маджо, я някой друг "бизнесмен" от прехода :)

    простотията ходи по хората, затова обичам животните ...Цъкам само "+" ... но не на всеки!
  10. 10 Профил на danvan СУПЕР
    danvan
    Рейтинг: 7136 Разстроено

    Ще прогледне ... след още няколко месеца

    Мутрите от 90-те поеха открито държавата, а ние ги последвахме. Sapienti Sat
  11. 11 Профил на Janson Fanson СУПЕР
    Janson Fanson
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Сега като преместят тировете навън ,кой ще пълни паркингите на червената ни мафия .

  12. 12 Профил на TM
    TM
    Рейтинг: 57 Неутрално

    Всъщност по-малко товарен транзитен трафика = по-малко птп-та. Това ще е добре за българските граждани. Не разбирам защо се надава вой за това? Ако може по същия начин да се пренасочват и от другаде гастарбайтерите лятото, цена няма да има!

  13. 13 Профил на HUMANOID
    HUMANOID
    Рейтинг: 2070 Неутрално

    Да ги качват тези тирове на влакове-автовози и готово...

    излишната (ненаситната) алчност ще погуби човечеството ...
  14. 14 Профил на proventuss
    proventuss
    Рейтинг: 194 Любопитно

    Случайно ли беше споменато името на Емил Хърсев като собственик на паркингите?

    ДА РАЗЛАЕМ ПУДЕЛИТЕ !
  15. 15 Профил на velvoofell СУПЕР
    velvoofell
    Рейтинг: 536 Неутрално

    Друго си е да чакат по пътищата и да причиняват задръствания. Тир паркингите са добро временно решение до изграждане на адекватна инфраструктура. Времето за прибиране от работа от индустриалната зона на Русе намаля от 1 - 2 часа до 15-20 минути. Дори при увеличена пропускливост на границата, не биха могли да поемат огромния трафик. Вече кой на кого и колко ще плаща е въпрос на политика.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #