Министърът на отбраната за авиокатастрофата: Предоверяване на опита и на експертизата

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (22)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на MH
    MH
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Виновни нема.

  2. 2 Профил на Yotce
    Yotce
    Рейтинг: 1498 Неутрално

    Опитен, опитен, колко да е бил опитен…

    Малко летят, това е.

    Сигурно за кариерата си има летателни часове, колкото трупат за година в някоя истинска армия.

    Всички увеличения на бюджета отиват за заплати на хиляди шапкари.

    Войници може да нямаме, ама имаме десетки генерали и хиляди висши офицери.

  3. 3 Профил на scott
    scott
    Рейтинг: 733 Неутрално

    До коментар [#2] от "Yotce":

    това е то комонизъм

  4. 4 Профил на danvan СУПЕР
    danvan
    Рейтинг: 7244 Разстроено

    Виновни няма!

    Както обикновено...

    Мутрите от 90-те поеха открито държавата, а ние ги последвахме. Sapienti Sat
  5. 5 Профил на naturalist
    naturalist
    Рейтинг: 98 Весело

    Направо се чудя как е възможно толкова некомпетентен и глупав човек да е министър, но явно със стандартите напоследък това става новото нормално. "Предоверяването на опита" всъщност е пълна липса на опит по всички стандарти за авиационна подготовка. Експертиза в България вече липсва тотално във всички области, така, че и това е глупост. А най - невероятното е, че "България можела да прехваща дронове", ама закона бил забранявал да се свалят. Тоя малоумник дали е наясно, че в света няма въоръжени сили , които да могат със сигурност да кажат подобно нещо, а за България е напълно сигурно, че не може да прехваща дронове от какъвто и да било вид. Тези неща са малки, движат се със скоростта на птица, направени са от радиопрозрачни материали, движат се под обичайните радарни хоризонти. За тях трябват само най-съвременни радари , настроени специално за подобен тип цели. Това в България го няма изобщо.

  6. 6 Профил на puma_punku
    puma_punku
    Рейтинг: 166 Весело

    Опитен, опитен, колко да е бил опитен…Малко летят, това е. Сигурно за кариерата си има летателни часове, колкото трупат за година в някоя истинска армия. Всички увеличения на бюджета отиват за заплати на хиляди шапкари. Войници може да нямаме, ама имаме десетки генерали и хиляди висши офицери.
    —цитат от коментар 2 на Yotce


    Очевидно е, че не знаеш какво е "висш офицер".
    Но уверено ни обясняваш колко били на брой!

  7. 7 Профил на Кортик
    Кортик
    Рейтинг: 2250 Неутрално

    При показухи се получават такива фалове. Пилота трябва да избира дали да мине ниско, или да спази изискванията за изпълнението на фигурата. Виновен е организаторът на шоуто.

    Червена линия, червен картон
  8. 8 Профил на Една боза от шест стотинки
    Една боза от шест стотинки
    Рейтинг: 432 Неутрално

    За 30 години аз пък имам десетки хиляди часове като шофьор, а пак не се чувствам уверен и сигурен в тази невероятно динамична градска среда. Нещо им има на тези 35-40 годишните, да се имат за "опитни" и "експерти" с 250-300 часа. Де да знам, във въздуха, с изтребител и 700 км/ч може да е по-лесно. Никой не ти се пречка, все пак...

  9. 9 Профил на Дьорд Шорош
    Дьорд Шорош
    Рейтинг: 51 Неутрално

    Какви идиоти са тези от това министерство. Да го ексхумират и обесят за назидание. Как не ги е срам тези военни мишлета.

  10. 10 Профил на stevens
    stevens
    Рейтинг: 363 Весело

    До коментар [#6] от "buzz":
    Обърка колегата старшите с висшите!

  11. 11 Профил на Таралеж
    Таралеж
    Рейтинг: 2689 Неутрално

    До коментар [#9] от "lmj181161275":

    ексхумират и обесят за назидание.
    😢
    Щом се е убил Значи не е виновен, а?
    🥲🥲🥲🥲
    На първо време да им отнемат дадените посмъртно звезди на пагона!
    А най важното прекият им началник, началника на въздушните сили в Запаса!

  12. 12 Профил на Таралеж
    Таралеж
    Рейтинг: 2689 Неутрално

    Този дедушка на снимката ли Шъ нъ “отбранява” маааа?

  13. 13 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 3659 Неутрално

    ВИИ Маркс имени В.И.Ленина

    След свършения трагичен факт на база имени Гаф Игнатев,
    няма как да знаем какво мислил пилотът.
    И в черната кутия - няма информация.

    А и от опасно ниско по-ниско,
    широка публика проста не може оцени разликата.

    Началник жаден за слава разпореди безславно завършилия смел опит?

    Ако началниците нямат имунитет срещу СРС,
    както народните представители нямат, има надежда да знаем.

    ""Той (пилотът на разбилия се военен самолет, б.а.) се е предоверил на опита и експертизата, които има, и е мислил,
    че ще се справи, въпреки че при предишния заход е по-ниско
    от необходимото и с по-ниска скорост."

    Това каза днес пред Би Ти Ви министърът на отбраната Атанас Запрянов по повод катастрофата с военния самолет в авиобаза Граф Игнатиево и изводите на разследващите инцидента."

  14. 14 Профил на chudomor
    chudomor
    Рейтинг: 830 Неутрално

    "Анализът" на катастрофата няма нищо общо с данните от черната кутия. Детайлното разглеждане на наличните видеозаписи е в основата му. Истината пак остана скрита ...

    Дневник решава проблемите със свободното слово както половината човечество месечните си такива - с тампони. Ама абонирани ...
  15. 15 Профил на Полковник Паликъщов
    Полковник Паликъщов
    Рейтинг: 2283 Неутрално

    Естествено бившето комуне Зафиров ще обяви, че пилотите са виновни. Той е стар член на БКП и затова е учил в Москва висше военна военна академия!

    75 годишен е, вижте му лицето, той едва диша и не иска да види други виновни!

    Снимка на прадядо ми ПАЛИКЪЩОВ, поборник.
  16. 16 Профил на Галя Станчева
    Галя Станчева
    Рейтинг: 861 Неутрално

    "Той допълни, че по-опитният от двамата летци е изпълнявал фигурата, при която самолетът катастрофира, няколкостотин пъти."

    Така звучи по - добре!

    Той допълни, че по-опитният от двамата летци по време на службата си е изпълнявал няколкостотин пъти фигурата, при която самолетът катастрофира.

  17. 17 Профил на dedoliben
    dedoliben
    Рейтинг: 2807 Разстроено

    А кой и защо три записи на камери или това не е вярно или па ако е вярно не е важно така ли?
    И като е пилотирал по опитният какво е дирил във спарката неопитният.
    Това е било уж тренировка странно съвпадаща с една друга постановка на Президент във самолет.
    Но в никакъв случай не е било Учебен полет.
    И понеже нашите "орли" са реално не и мишки а къртици дето се водят войници ама на ужким няма кой да се изока и да си хвърли пагоните.
    Армията ни е демо няма какво да се лъжем повече от половината са Флот без да плават и ВВС без да летят.
    Така рискът нещо да им се случи е нулев но стават и издънки все пак трябва да се симулира някаква дейност и белите стават като под индиго.
    Предишният Ас му се бяха примолили да направи показно за Морска цел нощем защото май само той го е правил като млад.
    Еми няма как да стане така работата.
    И сега като дойдат ефките ще лъсне факта че пилоти за тях няма.
    Защото изпратените не стават кой физически кой езиково.
    И пак никой няма да е виновен за това.

    "Моите министри са англофили, моите генерали са германофили, моят народ е русофилски, само аз останах българофил". Цар Борис III
  18. 18 Профил на Hristo Blagoev
    Hristo Blagoev
    Рейтинг: 945 Неутрално

    Всъщност министърът на отбраната е доста уклончив и не обвинява директно пилотите, както го направи един полковник с гузен поглед пред телевизионните екрани.

    За всеки един Българин (без претенции за авио-експертиза) възниква резонния въпрос, ами КАКВО СА ПРАВИЛИ НАЗЕМНИТЕ СЛУЖБИ, КОНТРОЛИРАЩИ И ДИРИЖИРАЩИ ДЕИСТВИЯТА НА ЛЕТЦИТЕ? Да не забравяме, че дори и баш шафьра на самальоти е бил и дори летял там часове преди „инциденти“.

    И него ли не са пазили … или точно обратно САМО НЕГО ЛИ СА ПАЗИЛИ. За останалите … хм … са забравили.

  19. 19 Профил на voinotzapad СУПЕР
    voinotzapad
    Рейтинг: 614 Неутрално

    Нашите летци са толкова опитни и са такива експерти, че често пъти се предоверяват на опита и експертизата си.

    Естествено за пореден път само смъртниците са си виновни, нагоре по веригата - всичко е точно.

    Чакаме да забием в земята некоя ф16ка, ама и това няма да направим, щото никой сигурно няма да посмее да лети с нея.

    Жалък народ, жалка нация.

  20. 20 Профил на Lee  Gier
    Lee Gier
    Рейтинг: 2456 Неутрално

    Запрянов, не случайно е военен министър, речникът му като кух шапкар. Предоверил се бил на опита!!! Добре,че не каза "несъобразяване с летателната обстановка" Какво е трябвало да направи опитният? Като се обърне колата пътища много, всеки акъл дава и мнение има.

    Нямам време за подлости - с много други неща съм зает.
  21. 21 Профил на bazinga
    bazinga
    Рейтинг: 86 Любопитно

    добре че още не са дошли ф16-ките че тия малоумници ще ги поломят,няма година без инцидет и загинал пилот в нашите велики военно въздушни сили,само се чудя,защо РАДЕВ не се качи на този самолет а на ф16,щото ако се беше качил на този,щеше да ни освободи от русофилските си простотии.

    in vino veritas
  22. 22 Профил на мики маус СУПЕР
    мики маус
    Рейтинг: 2460 Неутрално

    “Той се е предоверил на опита и експертизата, които има, и е мислил, че ще се справи”

    Дрън дрън ярина!
    Ако пилотът е имал добър опит и експертиза, е щял да избегне ситуацията.
    Колкото и каквото и да говорят големите фуражки в армията, истината е, че пилотите имат критично малко летателен стаж и затова имаме пет-шест пилота по-малко за последните пет години. И то все асове по думите на военните.
    Не ми се мисли какво ще е ако тези задачи ги изпълняват не асовете.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #