За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
MH
Рейтинг: 8 НеутралноВиновни нема.
Yotce
Рейтинг: 1498 НеутралноОпитен, опитен, колко да е бил опитен…
Малко летят, това е.
Сигурно за кариерата си има летателни часове, колкото трупат за година в някоя истинска армия.
Всички увеличения на бюджета отиват за заплати на хиляди шапкари.
Войници може да нямаме, ама имаме десетки генерали и хиляди висши офицери.
scott
Рейтинг: 733 НеутралноДо коментар [#2] от "Yotce":
това е то комонизъм
danvan
Рейтинг: 7244 РазстроеноВиновни няма!
Мутрите от 90-те поеха открито държавата, а ние ги последвахме. Sapienti SatКакто обикновено...
naturalist
Рейтинг: 98 ВеселоНаправо се чудя как е възможно толкова некомпетентен и глупав човек да е министър, но явно със стандартите напоследък това става новото нормално. "Предоверяването на опита" всъщност е пълна липса на опит по всички стандарти за авиационна подготовка. Експертиза в България вече липсва тотално във всички области, така, че и това е глупост. А най - невероятното е, че "България можела да прехваща дронове", ама закона бил забранявал да се свалят. Тоя малоумник дали е наясно, че в света няма въоръжени сили , които да могат със сигурност да кажат подобно нещо, а за България е напълно сигурно, че не може да прехваща дронове от какъвто и да било вид. Тези неща са малки, движат се със скоростта на птица, направени са от радиопрозрачни материали, движат се под обичайните радарни хоризонти. За тях трябват само най-съвременни радари , настроени специално за подобен тип цели. Това в България го няма изобщо.
puma_punku
Рейтинг: 166 ВеселоОчевидно е, че не знаеш какво е "висш офицер".
Но уверено ни обясняваш колко били на брой!
Кортик
Рейтинг: 2250 НеутралноПри показухи се получават такива фалове. Пилота трябва да избира дали да мине ниско, или да спази изискванията за изпълнението на фигурата. Виновен е организаторът на шоуто.
Червена линия, червен картонЕдна боза от шест стотинки
Рейтинг: 432 НеутралноЗа 30 години аз пък имам десетки хиляди часове като шофьор, а пак не се чувствам уверен и сигурен в тази невероятно динамична градска среда. Нещо им има на тези 35-40 годишните, да се имат за "опитни" и "експерти" с 250-300 часа. Де да знам, във въздуха, с изтребител и 700 км/ч може да е по-лесно. Никой не ти се пречка, все пак...
Дьорд Шорош
Рейтинг: 51 НеутралноКакви идиоти са тези от това министерство. Да го ексхумират и обесят за назидание. Как не ги е срам тези военни мишлета.
stevens
Рейтинг: 363 ВеселоДо коментар [#6] от "buzz":
Обърка колегата старшите с висшите!
Таралеж
Рейтинг: 2689 НеутралноДо коментар [#9] от "lmj181161275":
ексхумират и обесят за назидание.
😢
Щом се е убил Значи не е виновен, а?
🥲🥲🥲🥲
На първо време да им отнемат дадените посмъртно звезди на пагона!
А най важното прекият им началник, началника на въздушните сили в Запаса!
Таралеж
Рейтинг: 2689 НеутралноТози дедушка на снимката ли Шъ нъ “отбранява” маааа?
dnevnikar
Рейтинг: 3659 НеутралноВИИ Маркс имени В.И.Ленина
След свършения трагичен факт на база имени Гаф Игнатев,
няма как да знаем какво мислил пилотът.
И в черната кутия - няма информация.
А и от опасно ниско по-ниско,
широка публика проста не може оцени разликата.
Началник жаден за слава разпореди безславно завършилия смел опит?
Ако началниците нямат имунитет срещу СРС,
както народните представители нямат, има надежда да знаем.
""Той (пилотът на разбилия се военен самолет, б.а.) се е предоверил на опита и експертизата, които има, и е мислил,
че ще се справи, въпреки че при предишния заход е по-ниско
от необходимото и с по-ниска скорост."
Това каза днес пред Би Ти Ви министърът на отбраната Атанас Запрянов по повод катастрофата с военния самолет в авиобаза Граф Игнатиево и изводите на разследващите инцидента."
chudomor
Рейтинг: 830 Неутрално"Анализът" на катастрофата няма нищо общо с данните от черната кутия. Детайлното разглеждане на наличните видеозаписи е в основата му. Истината пак остана скрита ...
Дневник решава проблемите със свободното слово както половината човечество месечните си такива - с тампони. Ама абонирани ...Полковник Паликъщов
Рейтинг: 2283 НеутралноЕстествено бившето комуне Зафиров ще обяви, че пилотите са виновни. Той е стар член на БКП и затова е учил в Москва висше военна военна академия!
Снимка на прадядо ми ПАЛИКЪЩОВ, поборник.75 годишен е, вижте му лицето, той едва диша и не иска да види други виновни!
Галя Станчева
Рейтинг: 861 Неутрално"Той допълни, че по-опитният от двамата летци е изпълнявал фигурата, при която самолетът катастрофира, няколкостотин пъти."
Така звучи по - добре!
Той допълни, че по-опитният от двамата летци по време на службата си е изпълнявал няколкостотин пъти фигурата, при която самолетът катастрофира.
dedoliben
Рейтинг: 2807 РазстроеноА кой и защо три записи на камери или това не е вярно или па ако е вярно не е важно така ли?
"Моите министри са англофили, моите генерали са германофили, моят народ е русофилски, само аз останах българофил". Цар Борис IIIИ като е пилотирал по опитният какво е дирил във спарката неопитният.
Това е било уж тренировка странно съвпадаща с една друга постановка на Президент във самолет.
Но в никакъв случай не е било Учебен полет.
И понеже нашите "орли" са реално не и мишки а къртици дето се водят войници ама на ужким няма кой да се изока и да си хвърли пагоните.
Армията ни е демо няма какво да се лъжем повече от половината са Флот без да плават и ВВС без да летят.
Така рискът нещо да им се случи е нулев но стават и издънки все пак трябва да се симулира някаква дейност и белите стават като под индиго.
Предишният Ас му се бяха примолили да направи показно за Морска цел нощем защото май само той го е правил като млад.
Еми няма как да стане така работата.
И сега като дойдат ефките ще лъсне факта че пилоти за тях няма.
Защото изпратените не стават кой физически кой езиково.
И пак никой няма да е виновен за това.
Hristo Blagoev
Рейтинг: 945 НеутралноВсъщност министърът на отбраната е доста уклончив и не обвинява директно пилотите, както го направи един полковник с гузен поглед пред телевизионните екрани.
За всеки един Българин (без претенции за авио-експертиза) възниква резонния въпрос, ами КАКВО СА ПРАВИЛИ НАЗЕМНИТЕ СЛУЖБИ, КОНТРОЛИРАЩИ И ДИРИЖИРАЩИ ДЕИСТВИЯТА НА ЛЕТЦИТЕ? Да не забравяме, че дори и баш шафьра на самальоти е бил и дори летял там часове преди „инциденти“.
И него ли не са пазили … или точно обратно САМО НЕГО ЛИ СА ПАЗИЛИ. За останалите … хм … са забравили.
voinotzapad
Рейтинг: 614 НеутралноНашите летци са толкова опитни и са такива експерти, че често пъти се предоверяват на опита и експертизата си.
Естествено за пореден път само смъртниците са си виновни, нагоре по веригата - всичко е точно.
Чакаме да забием в земята некоя ф16ка, ама и това няма да направим, щото никой сигурно няма да посмее да лети с нея.
Жалък народ, жалка нация.
Lee Gier
Рейтинг: 2456 НеутралноЗапрянов, не случайно е военен министър, речникът му като кух шапкар. Предоверил се бил на опита!!! Добре,че не каза "несъобразяване с летателната обстановка" Какво е трябвало да направи опитният? Като се обърне колата пътища много, всеки акъл дава и мнение има.
Нямам време за подлости - с много други неща съм зает.bazinga
Рейтинг: 86 Любопитнодобре че още не са дошли ф16-ките че тия малоумници ще ги поломят,няма година без инцидет и загинал пилот в нашите велики военно въздушни сили,само се чудя,защо РАДЕВ не се качи на този самолет а на ф16,щото ако се беше качил на този,щеше да ни освободи от русофилските си простотии.
in vino veritasмики маус
Рейтинг: 2460 Неутрално“Той се е предоверил на опита и експертизата, които има, и е мислил, че ще се справи”
Дрън дрън ярина!
Ако пилотът е имал добър опит и експертиза, е щял да избегне ситуацията.
Колкото и каквото и да говорят големите фуражки в армията, истината е, че пилотите имат критично малко летателен стаж и затова имаме пет-шест пилота по-малко за последните пет години. И то все асове по думите на военните.
Не ми се мисли какво ще е ако тези задачи ги изпълняват не асовете.