Експертът Станимир Карапетков: На 99% съм наясно за причината за катастрофата, при която загина Сияна Попова

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (18)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на starharpun
    starharpun
    Рейтинг: 946 Любопитно

    Разбрахме за ръждата по мантинелата, за избелялата маркировка, че знаците са ръждясали на гърба, за коловозите.... но с колко км/ч се е движил камиона убиец ще кажете ли?

    вярвам в доброто
  2. 2 Профил на chudomor
    chudomor
    Рейтинг: 852 Неутрално

    Каквато и експертиза да извадят експертите в Български извор решават проблемите с еластичните колчета по осовата линия. По примера на Кресненското дефиле, където според Пътна полиция всичко вече е О.К. Решението е максимално затормозяване на движението, всички останали приказки са загуба на време.
    Работещо е това решение, което редуцира скоростта на движение да проектната скорост на пътя. Точка ...

    Дневник решава проблемите със свободното слово както половината човечество месечните си такива - с тампони. Ама абонирани ...
  3. 3 Профил на starharpun
    starharpun
    Рейтинг: 946 Любопитно

    За любознателните напомням, че камиона е с тахометър /тахошайба/ и на момента може да се види скороста му през послесните часове! На коя фирма е камиона?

    вярвам в доброто
  4. 4 Профил на starharpun
    starharpun
    Рейтинг: 946 Неутрално

    Каквато и експертиза да извадят експертите в Български извор решават проблемите с еластичните колчета по осовата линия. По примера на Кресненското дефиле, където според Пътна полиция всичко вече е О.К. Решението е максимално затормозяване на движението, всички останали приказки са загуба на време.Работещо е това решение, което редуцира скоростта на движение да проектната скорост на пътя. Точка ...
    —цитат от коментар 2 на chudomor


    Колчетата вече са изкъртени.

    вярвам в доброто
  5. 5 Профил на chudomor
    chudomor
    Рейтинг: 852 Неутрално

    До коментар [#4] от "starharpun":

    Е, и ...

    Дневник решава проблемите със свободното слово както половината човечество месечните си такива - с тампони. Ама абонирани ...
  6. 6 Профил на МОЙШЕ  ТОЛКОЗ СУПЕР
    МОЙШЕ ТОЛКОЗ
    Рейтинг: 3342 Неутрално

    За любознателните напомням, че камиона е с тахометър /тахошайба/ и на момента може да се види скороста му през послесните часове! На коя фирма е камиона?
    —цитат от коментар 3 на starharpun


    Това ако тахометърът работи наред. А ако не?

    Не разбрах този израз от статията:

    "...Ние сме свободна професия, каква свободна професия сме, след като не можем да откажем експертиза. ..."

    Някой/нещо задължава "авто'експертите" да дават експертизи, а те се дърпат? Що ли си мисля че е обратното-НАТИСКАТ се да дават експертизи-щото получават пари. Иначе никой не им плаща за едната табелка на вратата на офиса "автоексперт".

    Но пичът каза нещо с което съм съгласен: Човешкият фактор и поведение на водачите са причина за 95% от катастрофите.

    Щото преди и НАЙ УЖАСНИТЕ катастрофи с десетки загинали-броени минути преди тези катастрофи през същите места, и при съшите условия, са минали десетки коли, автобуси и камиони. Ама те НЕ СА КАТАСТРОФИРАЛИ щото шофьорите им са шофирали различно!!!

    THOSE ARE MY PRINCIPALS! BUT IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE SOME OTHERS TOO! ***** ************************************************************************************************************************************************************************************ ****-П.С. -"КРАТКИЯТ" СПИСЪК С ЛЪЖИТЕ НА ФОРУМНИЯ ТОП'ЛЪЖЕЦ И КЛЕВЕТНИК- В КОМЕНТАР № 1 В ТЕМАТА https://www.dnevnik.bg/razvlechenie/2024/04/03/4609231_otkrivaneto_na_festivala_one_dance_shte_postavi_fokus/comments#comment-1 **************************************************************************************************************************************************** ПРЕДУПРЕЖДАВАМ-ДА НЕ СЕ ЧЕТЕ С НАПИТКА В РЪКАТА!!!
  7. 7 Профил на starharpun
    starharpun
    Рейтинг: 946 Неутрално

    Мойше, ако тахометъра не работи камиона се спира от движение, а ако е на пътя глобата зад Калотина е колкото камиона!

    вярвам в доброто
  8. 8 Профил на chudomor
    chudomor
    Рейтинг: 852 Неутрално

    До коментар [#5] от "chudomor":


    Движим се по пътища проектирани и построени преди 40-50 години. За друг подвижен състав и друга интензивност на движението.
    Сложете им ( на тези "лоши" пътища) един голям минус и докато чакате новите карайте както искате.
    Но не съветвайте децата си да правят това ...

    Дневник решава проблемите със свободното слово както половината човечество месечните си такива - с тампони. Ама абонирани ...
  9. 9 Профил на plynii
    plynii
    Рейтинг: 716 Неутрално

    "инфраструктурата също допринася за пътните инциденти"

    Ако двупосочното платно се раздели в средата с бетонна стена 60-70 см, ще се получат две еднопосочни платна по които няма да може да се изпреварва и да се навлиза в срещуположното платно. Това трябва да се направи при най-опасните участъци.

  10. 10 Профил на МОЙШЕ  ТОЛКОЗ СУПЕР
    МОЙШЕ ТОЛКОЗ
    Рейтинг: 3342 Неутрално

    Мойше, ако тахометъра не работи камиона се спира от движение, а ако е на пътя глобата зад Калотина е колкото камиона!
    —цитат от коментар 7 на starharpun


    Тахометърът не е като онази джаджа в другата статия-НЕ СПИРА АВТОМАТИЧНО двигателя ако тахомера не работи. "Някой" трябва да ги проверява дали работят, и ПАК може да се стигне до въпроса "и к'о пра'им сега"?

    За западно от Калотина що годе знам нещата-там проверяват И ТЕГЛОТО (на всяка ос/общото) , и дали шофьорът спира за поччивка в паркинги покрай аутострадите. И ГЛОБЯВАТ ЯКО за нарушения.

    Нейсе, форумното корифейче (ЧЕТО ИМЕ ГО ИМА НА ШИПКА! И пол'вин България го познавало) ПАК е на баня, иначе щеше да ни обЯсни нещата с 2 къси и безмислени изречения. Щото той от 'сичко разбира! Знае дори че в България пенсиите СЕ ОБЛАГАТ С ДДС!


    КОРИФЕЙ...ама "на баня"!
    До коментар [#7] от "starharpun":

    П.С. Ще ми драснеш ли на ЛС как ти беше предишният ник?

    THOSE ARE MY PRINCIPALS! BUT IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE SOME OTHERS TOO! ***** ************************************************************************************************************************************************************************************ ****-П.С. -"КРАТКИЯТ" СПИСЪК С ЛЪЖИТЕ НА ФОРУМНИЯ ТОП'ЛЪЖЕЦ И КЛЕВЕТНИК- В КОМЕНТАР № 1 В ТЕМАТА https://www.dnevnik.bg/razvlechenie/2024/04/03/4609231_otkrivaneto_na_festivala_one_dance_shte_postavi_fokus/comments#comment-1 **************************************************************************************************************************************************** ПРЕДУПРЕЖДАВАМ-ДА НЕ СЕ ЧЕТЕ С НАПИТКА В РЪКАТА!!!
  11. 11 Профил на Hristo Blagoev
    Hristo Blagoev
    Рейтинг: 969 Неутрално

    Аз пък на 99 % не съм наясно как така уважаемият експерт Е НАЯСНО, когато още не са направени всички експертизи И ИЗЧИСЛЕНИЯ (по собствените му думи). Ние хората „без специални знания“ знаем не по-лошо от г-н експерта, че причините за катастрофите са „човешкият фактор“, „техническите причини“ и „инфраструктурата“.

    Хубаво е, че е направен оглед на камиона, но също хубаво би било да направят оглед (и не само) и на пътната настилка, дебелината и качеството на асфалта и разбира се на парите усвоени от от експертите на АПК за тази отсечка специално. Сигурен съм, че това вече е направено. Не съм сигурен, обаче че ще бъде оповестено. Статистиката за броя на ПТП-та по тази отсечка е трагична. Същите тези „калпави“ шофьори не пътуват ли и по другите пътища. Или само на тази отсечка ги „хващат бесовете“.

    За разлика от г-н експерта, аз пък съм 99 % наясно, че шофьорът на камиона ще излезе по-виновен от шефа на АПК-то, дори и ако експертиза покаже нередности с пътната настилка. В това съм сигурен и се хващам на бас дори и с г-н „експерта“.

    P.S. Жалко за детето и съболезнования за родителите.

  12. 12 Профил на cqq351247470 СУПЕР
    cqq351247470
    Рейтинг: 28 Неутрално

    Ако всички карат с 5 км/час, няма да има катастрофи - значи шофьорите да виновни. Баси експертизата…

  13. 13 Профил на Роси СУПЕР
    Роси
    Рейтинг: 5757 Неутрално

    Навсякъде има специалисти, а нищо не е направено професионално. Защо не ползват специалистите, сигурно защото кражбите ще намалеят.

  14. 14 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4848 Любопитно

    "инфраструктурата също допринася за пътните инциденти"Ако двупосочното платно се раздели в средата с бетонна стена 60-70 см, ще се получат две еднопосочни платна по които няма да може да се изпреварва и да се навлиза в срещуположното платно. Това трябва да се направи при най-опасните участъци.
    —цитат от коментар 9 на plynii


    И ако се наложи по такъв път да мине линейка или пожарна, какво правим?

  15. 15 Профил на plynii
    plynii
    Рейтинг: 716 Неутрално

    До коментар [#14] от "vassilun":

    Имаме медицински хеликоптери.

  16. 16 Профил на sense
    sense
    Рейтинг: 2431 Неутрално

    "Но пичът каза нещо с което съм съгласен: Човешкият фактор и поведение на водачите са причина за 95% от катастрофите.

    Щото преди и НАЙ УЖАСНИТЕ катастрофи с десетки загинали-броени минути преди тези катастрофи през същите места, и при съшите условия, са минали десетки коли, автобуси и камиони. Ама те НЕ СА КАТАСТРОФИРАЛИ щото шофьорите им са шофирали различно!!!"


    + + + + + + + + + + + + + + + + +

  17. 17 Профил на Козлето
    Козлето
    Рейтинг: 285 Весело

    "там са големи професионалисти"
    тази мантра се лее непрекъснато за щяло и нещяло, а такива лаици като у нас и в такова количество другаде няма.
    той и тоя ще да е някакъв "супер голям професионалист" щом раздава такива оценки.
    "НА 99%" бил сигурен, па не казва, изчисления щял да прави ... цървул!

  18. 18 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4848 Неутрално

    До коментар [#14] от "vassilun":Имаме медицински хеликоптери.
    —цитат от коментар 15 на plynii


    Да! Цели два!





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #