За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
starharpun
Рейтинг: 946 ЛюбопитноРазбрахме за ръждата по мантинелата, за избелялата маркировка, че знаците са ръждясали на гърба, за коловозите.... но с колко км/ч се е движил камиона убиец ще кажете ли?
вярвам в добротоchudomor
Рейтинг: 852 НеутралноКаквато и експертиза да извадят експертите в Български извор решават проблемите с еластичните колчета по осовата линия. По примера на Кресненското дефиле, където според Пътна полиция всичко вече е О.К. Решението е максимално затормозяване на движението, всички останали приказки са загуба на време.
Дневник решава проблемите със свободното слово както половината човечество месечните си такива - с тампони. Ама абонирани ...Работещо е това решение, което редуцира скоростта на движение да проектната скорост на пътя. Точка ...
starharpun
Рейтинг: 946 ЛюбопитноЗа любознателните напомням, че камиона е с тахометър /тахошайба/ и на момента може да се види скороста му през послесните часове! На коя фирма е камиона?
вярвам в добротоstarharpun
Рейтинг: 946 НеутралноКолчетата вече са изкъртени. вярвам в доброто
chudomor
Рейтинг: 852 НеутралноДо коментар [#4] от "starharpun":
Дневник решава проблемите със свободното слово както половината човечество месечните си такива - с тампони. Ама абонирани ...Е, и ...
МОЙШЕ ТОЛКОЗ
Рейтинг: 3342 НеутралноТова ако тахометърът работи наред. А ако не?
Не разбрах този израз от статията:
"...Ние сме свободна професия, каква свободна професия сме, след като не можем да откажем експертиза. ..."
Някой/нещо задължава "авто'експертите" да дават експертизи, а те се дърпат? Що ли си мисля че е обратното-НАТИСКАТ се да дават експертизи-щото получават пари. Иначе никой не им плаща за едната табелка на вратата на офиса "автоексперт".
Но пичът каза нещо с което съм съгласен: Човешкият фактор и поведение на водачите са причина за 95% от катастрофите.
Щото преди и НАЙ УЖАСНИТЕ катастрофи с десетки загинали-броени минути преди тези катастрофи през същите места, и при съшите условия, са минали десетки коли, автобуси и камиони. Ама те НЕ СА КАТАСТРОФИРАЛИ щото шофьорите им са шофирали различно!!! THOSE ARE MY PRINCIPALS! BUT IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE SOME OTHERS TOO! ***** ************************************************************************************************************************************************************************************ ****-П.С. -"КРАТКИЯТ" СПИСЪК С ЛЪЖИТЕ НА ФОРУМНИЯ ТОП'ЛЪЖЕЦ И КЛЕВЕТНИК- В КОМЕНТАР № 1 В ТЕМАТА https://www.dnevnik.bg/razvlechenie/2024/04/03/4609231_otkrivaneto_na_festivala_one_dance_shte_postavi_fokus/comments#comment-1 **************************************************************************************************************************************************** ПРЕДУПРЕЖДАВАМ-ДА НЕ СЕ ЧЕТЕ С НАПИТКА В РЪКАТА!!!
starharpun
Рейтинг: 946 НеутралноМойше, ако тахометъра не работи камиона се спира от движение, а ако е на пътя глобата зад Калотина е колкото камиона!
вярвам в добротоchudomor
Рейтинг: 852 НеутралноДо коментар [#5] от "chudomor":
Дневник решава проблемите със свободното слово както половината човечество месечните си такива - с тампони. Ама абонирани ...Движим се по пътища проектирани и построени преди 40-50 години. За друг подвижен състав и друга интензивност на движението.
Сложете им ( на тези "лоши" пътища) един голям минус и докато чакате новите карайте както искате.
Но не съветвайте децата си да правят това ...
plynii
Рейтинг: 716 Неутрално"инфраструктурата също допринася за пътните инциденти"
Ако двупосочното платно се раздели в средата с бетонна стена 60-70 см, ще се получат две еднопосочни платна по които няма да може да се изпреварва и да се навлиза в срещуположното платно. Това трябва да се направи при най-опасните участъци.
МОЙШЕ ТОЛКОЗ
Рейтинг: 3342 НеутралноТахометърът не е като онази джаджа в другата статия-НЕ СПИРА АВТОМАТИЧНО двигателя ако тахомера не работи. "Някой" трябва да ги проверява дали работят, и ПАК може да се стигне до въпроса "и к'о пра'им сега"?
За западно от Калотина що годе знам нещата-там проверяват И ТЕГЛОТО (на всяка ос/общото) , и дали шофьорът спира за поччивка в паркинги покрай аутострадите. И ГЛОБЯВАТ ЯКО за нарушения.
Нейсе, форумното корифейче (ЧЕТО ИМЕ ГО ИМА НА ШИПКА! И пол'вин България го познавало) ПАК е на баня, иначе щеше да ни обЯсни нещата с 2 къси и безмислени изречения. Щото той от 'сичко разбира! Знае дори че в България пенсиите СЕ ОБЛАГАТ С ДДС!
КОРИФЕЙ...ама "на баня"!
До коментар [#7] от "starharpun":
П.С. Ще ми драснеш ли на ЛС как ти беше предишният ник? THOSE ARE MY PRINCIPALS! BUT IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE SOME OTHERS TOO! ***** ************************************************************************************************************************************************************************************ ****-П.С. -"КРАТКИЯТ" СПИСЪК С ЛЪЖИТЕ НА ФОРУМНИЯ ТОП'ЛЪЖЕЦ И КЛЕВЕТНИК- В КОМЕНТАР № 1 В ТЕМАТА https://www.dnevnik.bg/razvlechenie/2024/04/03/4609231_otkrivaneto_na_festivala_one_dance_shte_postavi_fokus/comments#comment-1 **************************************************************************************************************************************************** ПРЕДУПРЕЖДАВАМ-ДА НЕ СЕ ЧЕТЕ С НАПИТКА В РЪКАТА!!!
Hristo Blagoev
Рейтинг: 969 НеутралноАз пък на 99 % не съм наясно как така уважаемият експерт Е НАЯСНО, когато още не са направени всички експертизи И ИЗЧИСЛЕНИЯ (по собствените му думи). Ние хората „без специални знания“ знаем не по-лошо от г-н експерта, че причините за катастрофите са „човешкият фактор“, „техническите причини“ и „инфраструктурата“.
Хубаво е, че е направен оглед на камиона, но също хубаво би било да направят оглед (и не само) и на пътната настилка, дебелината и качеството на асфалта и разбира се на парите усвоени от от експертите на АПК за тази отсечка специално. Сигурен съм, че това вече е направено. Не съм сигурен, обаче че ще бъде оповестено. Статистиката за броя на ПТП-та по тази отсечка е трагична. Същите тези „калпави“ шофьори не пътуват ли и по другите пътища. Или само на тази отсечка ги „хващат бесовете“.
За разлика от г-н експерта, аз пък съм 99 % наясно, че шофьорът на камиона ще излезе по-виновен от шефа на АПК-то, дори и ако експертиза покаже нередности с пътната настилка. В това съм сигурен и се хващам на бас дори и с г-н „експерта“.
P.S. Жалко за детето и съболезнования за родителите.
cqq351247470
Рейтинг: 28 НеутралноАко всички карат с 5 км/час, няма да има катастрофи - значи шофьорите да виновни. Баси експертизата…
Роси
Рейтинг: 5757 НеутралноНавсякъде има специалисти, а нищо не е направено професионално. Защо не ползват специалистите, сигурно защото кражбите ще намалеят.
vassilun
Рейтинг: 4848 ЛюбопитноИ ако се наложи по такъв път да мине линейка или пожарна, какво правим?
plynii
Рейтинг: 716 НеутралноДо коментар [#14] от "vassilun":
Имаме медицински хеликоптери.
sense
Рейтинг: 2431 Неутрално"Но пичът каза нещо с което съм съгласен: Човешкият фактор и поведение на водачите са причина за 95% от катастрофите.
Щото преди и НАЙ УЖАСНИТЕ катастрофи с десетки загинали-броени минути преди тези катастрофи през същите места, и при съшите условия, са минали десетки коли, автобуси и камиони. Ама те НЕ СА КАТАСТРОФИРАЛИ щото шофьорите им са шофирали различно!!!"
+ + + + + + + + + + + + + + + + +
Козлето
Рейтинг: 285 Весело"там са големи професионалисти"
тази мантра се лее непрекъснато за щяло и нещяло, а такива лаици като у нас и в такова количество другаде няма.
той и тоя ще да е някакъв "супер голям професионалист" щом раздава такива оценки.
"НА 99%" бил сигурен, па не казва, изчисления щял да прави ... цървул!
vassilun
Рейтинг: 4848 НеутралноДа! Цели два!