Депутатите решиха да намалят максималната скорост по магистралите

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (72)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на мики маус СУПЕР
    мики маус
    Рейтинг: 2364 Неутрално

    Това адхок законодателство няма да доведе до нищо добро. Пак ще я свършат криво-ляво и после съдът и адвокатите ще ги направят смешни.

  2. 2 Профил на lz2
    lz2
    Рейтинг: 2236 Неутрално

    Абе не си играйте на дребно! Спрете всякакво движение и няма да има катастрофи! При всеки инцидент на пътя слушаме едно и също: намаляне на скоростта и увеличаване на а санкциите! А, че пътищата са за натоварване от 1925-та година, никой не го е еня! И на всичкото отгоре са разбити!

    ПравописА е поле за изява на неграмотните!
  3. 3 Профил на Боян Баянов
    Боян Баянов
    Рейтинг: 2832 Неутрално

    "Депутатите решиха да намалят максималната скорост по магистралите"
    ..............
    Язък, дето Боко Тиквата построи
    такива магистрали като слънце!

  4. 4 Профил на .cpp
    .cpp
    Рейтинг: 13 Неутрално

    Браво, голяма работа свършиха. Повече никога няма да има катастрофи вече след тази съществена промяна.

  5. 5 Профил на ekp351157130
    ekp351157130
    Рейтинг: 1677 Неутрално

    От това ще страда сега Северна България. В по-голямата си част Хемус остана недостроена от Борисов. Негови министри вече два пъти я обещаваха да е готова, докато имат мандат. Два пъти излъгаха. Със средна скорост, ограничение от 90 и на доста места стари табели с 60 ...до Варна ще се пътува с 1-2 часа повече вече, вкл. автобусите.

  6. 6 Профил на КЕ СУПЕР
    КЕ
    Рейтинг: 18 Неутрално

    Предложенията са положителни, но не бих се радвал докато не бъдат окончателно одобрени. Комбинацията от намаляване на скоростта и глобите за средна скорост ще имат драматичен ефект в поведението на шофьорите като цяло. Много от вас твърдят че тези ограничения нямат отношение със загиналите по пътищата тъй като катастрофите с жертви се случват основно по пътища които не са част от магистралата, но никой не говори за цялостното поведение на шофьорите и това как подобни мерки влияят на начина на шофиране. Психологическия натиск от това че караш на магистралата под наблюдение, се пренася и до начина по който караш по останалата част на пътната мрежа. Възприетите на некоректните шофьори в момента е такова че ако карат безнаказано с 200км/ч по магистралата, то тогава могат да кадет със 100км/ч по останалата част на пътната мрежа. Самият психологически натисни че си сглобяван на магистралата, създава у водачите чувство на предпазливост дори и в участъци които не са под наблюдение.

  7. 7 Профил на КЕ СУПЕР
    КЕ
    Рейтинг: 18 Неутрално

    До коментар [#5] от "ekp351157130":

    Мисля че си прав но не напълно. Удължаването на времето за пътуване София-море отваря и друга възможност - това влаковете да стигат по-бързо от автомобили и автобуси, а ако си бил в западна Европа ще разбереш че комфорта и времето в пътуване с влак е по-удобния начин за много пътувания.

  8. 8 Профил на jazzdevil
    jazzdevil
    Рейтинг: 207 Неутрално

    Отново само демагогии и евтин популизъм.

  9. 9 Профил на vtoriopit
    vtoriopit
    Рейтинг: 514 Неутрално

    До коментар [#7] от "ke":

    А па ако освен в западна европа си бил някога и в България, ще разбереш че тоя влак може да си го завреш у...

  10. 10 Профил на КЕ СУПЕР
    КЕ
    Рейтинг: 18 Неутрално

    До коментар [#9] от "vtoriopit":

    Четейки диалекта на който пишеш мисля че си от Родопския край, и най-вероятно цял живот си гласувал за ДПС срещу 20лв :)

  11. 11 Профил на lz2
    lz2
    Рейтинг: 2236 Неутрално

    До коментар [#3] от "Боян Баянов":

    Боко построи и още щеше да построи, ама твоите ПеПерудки нищо не построиха, но откраднаха парите за Хемус, че и от енергетиката!/

    ПравописА е поле за изява на неграмотните!
  12. 12 Профил на vtoriopit
    vtoriopit
    Рейтинг: 514 Неутрално

    До коментар [#10] от "ке":

    Поредно знаменито заключение от човека, дал ни логическия бисер "понеже на Запад влаковете са по-бързи и удобни от пътуването с кола, то единственият начин да станем истински европейци е да затормозим пътната си мрежа повече дори от БДЖ".

  13. 13 Профил на ekp351157130
    ekp351157130
    Рейтинг: 1677 Неутрално

    Напълно е възможно не само средна скорост да измерват, а дори всяка вишка на АПИ поради факта, че има камери да може да измерва текущата скорост. Камерите са фиксирани и могат да се калибрират според околни точки. След това от поредни кадри може да се вземе позицията на автомобила. С един модел за разпознаване може да се гарантира, че е същият и се следи траекторията. Имайки предвид, че не е кръстовище е още по-лесно, защото посоките на движение не са много и за 1-2с едва ли се променя, точно под вишката.

  14. 14 Профил на ekp351157130
    ekp351157130
    Рейтинг: 1677 Неутрално

    " Мисля че си прав но не напълно. Удължаването на времето за пътуване София-море отваря и друга възможност - това влаковете да стигат по-бързо от автомобили и автобуси, а ако си бил в западна Европа ще разбереш че комфорта и времето в пътуване с влак е по-удобния начин за много пътувания. "

    Зависи. В Германия между Мюнхен и Щутгарт по старата линия реално не е по-бързо с влака отколкото с колата, хем с експрес. С новата линия ще се поспести. Но пък на магистралата са три ленти и най-често няма ограничение. За някои лявата лента е писта и карат с 200-250. Аз там се пробвайх с 200 , газ до ламарината, а отзад един голф така ме подпираше, че след половин минута се отказах и минах всредата. То и гумите ми бяха за до 195 и реших да не рискувам. Немците слагат по-висок скоростен клас гуми. Всъщност лесно се познава кой как кара. Предните джанти в Германия много често са черни, защото на магистрала от 200 до 100 намаляват рязко и после пак набират.

  15. 15 Профил на hunt
    hunt
    Рейтинг: 740 Неутрално

    През 19 век в Англия имало закон превозните средства да се движат в населените места с км/ч и пред тях да върви човек с червен флаг. Предлагам на депутатите да приемат този закон и тук. Тогава катастрофите ще спаднат драстично.
    Това за намаляването на скоростта по магистралите е поредното малоумие. Не максималната скорост е проблем, а неспазването на правилата за движение, липсата на етика сред шофьорите. И със 100 да карам по магистралата пак ще има някой да кара с 200 и да ми присвятква. Лошото е ,че всякакви малоумни идеи се полявяват след поредната жертва на пътя заради лошия контрол.

  16. 16 Профил на hunt
    hunt
    Рейтинг: 740 Неутрално

    До коментар [#15] от "hunt":

    с 5 км/ч , забравил съм да напиша скоростта

  17. 17 Профил на ekp351157130
    ekp351157130
    Рейтинг: 1677 Неутрално

    А защо намаляват, защото лявата лента не е абонамент и всеки може да се включи, там предимство няма за стоящите в лентата. Това означава, 120% внимание. Пример, в средна лента кара със 130, застига камион, който изперварва друг камион. Отляво карат с 200, този с 130 се престроява. Този с 200 гледа напред и вижда големият камион в средната лента, вижда колата, която го застига и знае, че тя ще подаде мигач и ще се престрои вляво. При това положение този с 200 отнема крака от газта и оставя този с 130 да мине вляво и да се включи.
    Друга случка, на разклони при включване на коли и камиони се отместват в по-лявата лента. Т.е. шофьорите, които карат в средата тогава гледат напред и ако има пътен възел са по-внимателни и следят дали няма да се включи камион (по-лесно се вижда) или кола, и отделно дали вдясно има кола. Това при нас го правят само камионите между себе си. Тези вдясно не пропускат включващите се от ускорителната лента. Някой път се налага тези в ускорителната да влязат в аварийната да карат.

  18. 18 Профил на ekp351157130
    ekp351157130
    Рейтинг: 1677 Неутрално

    През 19 век в Англия имало закон превозните средства да се движат в населените места с км/ч и пред тях да върви човек с червен флаг. Предлагам на депутатите да приемат този закон и тук. Тогава катастрофите ще спаднат драстично.Това за намаляването на скоростта по магистралите е поредното малоумие. Не максималната скорост е проблем, а неспазването на правилата за движение, липсата на етика сред шофьорите. И със 100 да карам по магистралата пак ще има някой да кара с 200 и да ми присвятква. Лошото е ,че всякакви малоумни идеи се полявяват след поредната жертва на пътя заради лошия контрол.
    —цитат от коментар 15 на hunt


    и като ти светне с фаровете какво? Отдръпваш ли се? Аз не. Лентата не е негова. Довършвам спокойно маневрата и тогава е свободно за него. Понеже са свикнали, че като светнат или пуснат ляв мигаг и пред тях се дърпат го правят. Ако не се зачита няма да се прави. Ако иска да се пребива да изпреварва през аварийната. Там може някой да е спрял. За тези, които спират в аварийната препоръчвам да правят както е по правилни в Германия - жилетката, излизаш и чакаш зад мантинелата. Тя е там за да пази.

  19. 19 Профил на vtoriopit
    vtoriopit
    Рейтинг: 514 Неутрално

    До коментар [#17] от "ekp351157130":

    Не са верни тези генерализации. И при нас много шофьори се престрояват в ляво, за да пуснат включващи се в дясната лента автомобили.

  20. 20 Профил на Zayo Cicin
    Zayo Cicin
    Рейтинг: 3310 Неутрално

    До коментар [#3] от "Боян Баянов":

    А вие не само не построихте, а рушихте и крадохте.

    I 💜 Leka Borislavovna
  21. 21 Профил на hunt
    hunt
    Рейтинг: 740 Неутрално

    До коментар [#18] от "ekp351157130":

    Естествено , че не се дръпвам. Довършвам си изпреварването и да си святка колкото иска.

  22. 22 Профил на КЕ СУПЕР
    КЕ
    Рейтинг: 18 Неутрално

    До коментар [#12] от "vtoriopit":

    Не глупчо, заключението да затваряш пътища и прочие е твое, ти просто не можеш адекватно да асимилираш информацията и се изхождаш с нелогичните си заключения като простак пред дядо поп. Съветам те да стоиш далеч от управленски позиции. Заради доброто на околните, а не за друго.

  23. 23 Профил на КЕ СУПЕР
    КЕ
    Рейтинг: 18 Неутрално

    До коментар [#15] от "hunt":

    Ами не, няма да има кой да кара с 200 при положение че на следващия ден ще получи честитка от 3хил лв. Тогава не само че ще карат с 130 ами дори и 100 ако ограничението е в сила.

  24. 24 Профил на ksj251257374
    ksj251257374
    Рейтинг: 1859 Весело


    Намаляване на скоростта по магистралите от 140 км/ч на 130 км/ч. Измерване на средна скорост на движение чрез камерите на тол системата. Задължителен придружител при 17-годишни водачи за категория B.
    —цитат от коментар 0 на статията


    На фона на факта, че редовно се трепят преди месеци взели книжки, непълнолетни и дори малолетни лица, парламента одобрява нова малоумщина, според която 17 годишни непълнолетни деца да имат правото да управляват автомобили! Слава на парламента!

  25. 25 Профил на КЕ СУПЕР
    КЕ
    Рейтинг: 18 Неутрално

    До коментар [#14] от "ekp351157130":

    Това са изключеня. Плюс това има многобройни фактори които не си взел под внимание, влака ще те откара от центъра до центъра, в твоите задължения не включваш времето в трафик в града. Също така не включваш разходите. За 30 евро мога да пресекат цяла Германия с влак, но ти едва ли ще успеш да го напевиш с автомобил.

  26. 26 Профил на Хитрата Сврака
    Хитрата Сврака
    Рейтинг: 2219 Любопитно

    До коментар [#17] от "ekp351157130":

    Всеки трафик със скорост над 150 км/ч трябва да е или по релси или във въздуха!

    СВЕТЪТ Е ГОЛЯМ, И ОТВСЯКЪДЕ ДЕБНАТ... КОПЕЙКИ!!!
  27. 27 Профил на vtoriopit
    vtoriopit
    Рейтинг: 514 Неутрално

    Съветам те да стоиш далеч от управленски позиции. Заради доброто на околните, а не за друго.
    —цитат от коментар 22 на кекек


    Съветвам те да осъзнаеш вече, че майка ти като ти разправяше как си най-умният в помощното училище, това не беше обективна оценка.

  28. 28 Профил на Хитрата Сврака
    Хитрата Сврака
    Рейтинг: 2219 Неутрално

    Това с намаляването на скоростта по магистралите малко гоним Холандия която въведе повсеместно ограничение до 100 км/ч след като я осъдиха че не правела нищо за Климата.

    СВЕТЪТ Е ГОЛЯМ, И ОТВСЯКЪДЕ ДЕБНАТ... КОПЕЙКИ!!!
  29. 29 Профил на КЕ СУПЕР
    КЕ
    Рейтинг: 18 Неутрално

    До коментар [#27] от "vtoriopit":

    Мерси за съвета, но аз няма родители и най-вероятно си ме объркал с някой друг от твоя клас в помощното училище за което говориш.

  30. 30 Профил на Johnnie Glupavia
    Johnnie Glupavia
    Рейтинг: 77 Весело

    Колко са тъпи, просто… на магистралата по-ниската скорост е предпоставка за инциденти със смъртни случаи..,
    Но пък по-добре да те утрепат на магистралата, отколкото Свинчо да те оножда или Мунчо да те даде на путьо…

    Слава Україні! Героям слава! Съд за колаборациониста Румен Радев!
  31. 31 Профил на стефан иванов
    стефан иванов
    Рейтинг: 1125 Любопитно

    То хубаво, но за самите пътища нещо казват ли? Кога ще мога аз да осъдя общината или собственика на пътя ако примерно във 100-200 м има 5-6 дупки по платното, или пътя няма хоризонтална маркировка или тя не е светлоотразителна , или вантинелите са без светлоотразители, или ако знаците са на по 10-15г и боята им е избеляла /губи светлоотразителен ефект/. Или има забравени знаци от ремонт и те подвеждат? Или асфалта е с дълбоки коловози /ситурен начин да се пребиеш особено зимно време/.

  32. 32 Профил на ruse_island
    ruse_island
    Рейтинг: 1178 Неутрално

    Всичко в името на популизма и фейс справедливостта.

  33. 33
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  34. 34
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  35. 35
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  36. 36 Профил на ozd05563707
    ozd05563707
    Рейтинг: 152 Неутрално

    За пътищата нищо. Само глоби и ограничения. В Турция са абсолютни диваци, обаче магистралите с по 3 - 4 ленти, междуградските като нашата умрела Тракия. И при техният стил на каране, катастрофите са по-малко от нашите! Да не говорим, че ограниченията никой ги не спазва!

  37. 37
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  38. 38
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  39. 39 Профил на akad.nedeltcev
    akad.nedeltcev
    Рейтинг: 895 Неутрално

    Друга случка, на разклони при включване на коли и камиони се отместват в по-лявата лента. Т.е. шофьорите, които карат в средата тогава гледат напред и ако има пътен възел са по-внимателни и следят дали няма да се включи камион (по-лесно се вижда) или кола, и отделно дали вдясно има кола. Това при нас го правят само камионите между себе си.
    —цитат от коментар 17 на ekp351157130


    ами по мои наблюдения не е вярно. Когато има възможност винаги минавам в ляво за да се включи колата, камиона или автобуса. На мен също често., пак казвам ако има възможност ми правят място да се включа.

    По-добре един ден бик, отколкото една година вол.
  40. 40 Профил на КЕ СУПЕР
    КЕ
    Рейтинг: 18 Неутрално

    До коментар [#30] от "Johnnie Glupavia":

    Това е все едно да кажеш че,ходенето, пред тичането, е предпоставка за по-голяма вероятност да паднеш и да си обелиш носа. Сякаш като деца ни се карах "не ходи (а тичай) че ще паднеш и обелиш носа!"
    Чудно ми е някои от вас развиват ли мисловна дейност изобщо!

  41. 41 Профил на akad.nedeltcev
    akad.nedeltcev
    Рейтинг: 895 Неутрално

    Камерите са фиксирани и могат да се калибрират според околни точки.
    —цитат от коментар 13 на ekp351157130


    и кой и как ще ги сертифицира? Предполагам, че ще затънат в дела

    По-добре един ден бик, отколкото една година вол.
  42. 42 Профил на yilt_
    yilt_
    Рейтинг: 875 Неутрално

    Сульо и пульо така и не разбраха, че 140 км/ч не е задължителна , а максимално разрешена скорост.
    Заради тях вече е 130.

  43. 43 Профил на ДTБ
    ДTБ
    Рейтинг: 876 Неутрално

    Като се има предвид какви са наште магистрали, беше голяма глупост да се увеличи на 140 максималната скорост.

  44. 44 Профил на Yotce
    Yotce
    Рейтинг: 1435 Любопитно

    17 годишен, придружаван от 18 годишен?

  45. 45 Профил на Yotce
    Yotce
    Рейтинг: 1435 Любопитно

    130 е по-смислено от 140, за магистрали с по две платна като нашата.

    120 беше още по-смислено.

    Ако, разбира се, някой почне и да контролира скоростта, иначе няма никакъв смисъл.

    Ако някак почнат да цакат и боклуците, които карат само в лявата лента, както и тези, които изпреварват с 10 метра в час...

  46. 46 Профил на rebelions
    rebelions
    Рейтинг: 765 Неутрално

    Мярката е пунта мара, най тежките катастрофи по магистралите стават с автобуси и тирове.
    Това със засичането на средната скорост е добро, но ще има ефект само ако глобите са зверски.
    Макар че чух дето в други държави, въвели това, вече се съмнявали в ефекта му.

  47. 47 Профил на rebelions
    rebelions
    Рейтинг: 765 Неутрално

    "Депутатите решиха да намалят максималната скорост по магистралите"..............Язък, дето Боко Тиквата построи такива магистрали като слънце!
    —цитат от коментар 3 на Боян Баянов

    Е, когато си прав - прав си, на Боко магистралите не мога стъпи и на банкетчето на магистралите, построени от пепедебетата!
    Абе поне малко срам нямате ли това лилявите?

  48. 48 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 1329 Неутрално

    На магистралите проблем не е скоростта, а задкормилното устройство.

    Особено гастербайтерите като тръгнат е ужас, тогава трябва да се пазиш много особено около местата за качване/слизане от магистралатата. Там са най-опасните точки кога някой отляво навигацията му изписка, че трябва да излезе след 200 метра.

    И другия проблем е малката дистанция, която се спазва.

    Лятото към морето като се тръгне като се наблъскат 30 коли на минимална дистанция и проблема е гарантиран. Аз затова като видя такива или бързо ги задминавам ако мога или ако не мога намалявам и ги пускам напред.

    Не знам защо повечето водачи държат да карат на минимална дистанция, като една по-голяма дистанция, специално на магистралата 10 пъти по-голяма решава всички проблеми.

    Същото е и по извънградския път. Залепени броня до броня. Няма изпреварване. И някой като му звънне телефона и на следващите 10 коли стоповете светнат. Па 11-та кола вече е свалила на 30 щото поради липса на дистанция всеки натиска по-рязко спирачките и ако на първия скоростта падне с 5 км, то на 10-тия вече е 50 км надолу спрямо колоната.

  49. 49 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 1329 Неутрално

    Е, когато си прав - прав си, на Боко магистралите не мога стъпи и на банкетчето на магистралите, построени от пепедебетата!
    Абе поне малко срам нямате ли това лилявите?
    —цитат от коментар 47 на rebelions


    Е то повечето мерки са пунти мари, ама така или иначе камерите са там, що да не се ползват и за този вид контрол. Стига реално да отнасят глоби водачите.

  50. 50
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  51. 51 Профил на Илиян С
    Илиян С
    Рейтинг: 2562 Неутрално

    Той като не може да отчете !

    Рисковите моменти !

    Никога не можеш го Оправи !

  52. 52 Профил на Онуфри
    Онуфри
    Рейтинг: 1278 Весело

    ..Язък, дето Боко Тиквата построи такива магистрали като слънце!
    —цитат от коментар 3 на Боян Баянов


    Имах един съученик Боян на когото викахме Боко!

    Да не би да си ти?

    : - )))

    Имало едно време ссср! Маргарет Татчър: "Комунизмът свършва тогава, когато свършат чуждите пари, които харчиш!"
  53. 53 Профил на Онуфри
    Онуфри
    Рейтинг: 1278 Весело

    ...до Варна ще се пътува с 1-2 часа повече вече, вкл. автобусите.
    —цитат от коментар 5 на ekp351157130


    Автобусите могат ли законно със 130 или 140 км/ч?

    п.п. Питам за баджанака!

    : - )))

    Имало едно време ссср! Маргарет Татчър: "Комунизмът свършва тогава, когато свършат чуждите пари, които харчиш!"
  54. 54 Профил на Онуфри
    Онуфри
    Рейтинг: 1278 Весело

    До коментар [#7] от "ke":...ще разбереш че тоя влак може да си го завреш у...
    —цитат от коментар 9 на vtoriopit


    Вероятно си пробвал?

    : - )))

    Имало едно време ссср! Маргарет Татчър: "Комунизмът свършва тогава, когато свършат чуждите пари, които харчиш!"
  55. 55 Профил на kwy38371721
    kwy38371721
    Рейтинг: 466 Весело

    Когато скоростта беше 140км/час,в лявата лента хвърчаха с 160-170.Сега при новото ограничение всички ще се кротнат.

  56. 56 Профил на Изо Дзадзе СУПЕР
    Изо Дзадзе
    Рейтинг: 2102 Неутрално

    Какъв е проблема със скоростта по магистралите? Btw тъпо е да се слагат много пътища под един Наемател, едната магистрала може да е подходяща и за 150, а за другата и 130 да са много.

    Медведев, Дмитрий Анатольевич, очевАдно е решил след време като го съди международния трибунал в Хага да се обяви за НЕВМЕНЯЕМ, и затова в момента дрънка такива безумици, подготвя си защитата.
  57. 57 Профил на КЕ СУПЕР
    КЕ
    Рейтинг: 18 Неутрално

    До коментар [#56] от "Изо Дзадзе":

    Има и м/у селски пътища прави като черта, но на тях не кацат самолети, нали?

  58. 58 Профил на S.T.A.L.K.E.R. 2
    S.T.A.L.K.E.R. 2
    Рейтинг: 493 Неутрално

    На магистрала повече трябва да гледаш в огледалото за обратно виждане и лявото огледало отколкото напред.

    Евроатлантически Гербер
  59. 59 Профил на Симо СУПЕР
    Симо
    Рейтинг: 518 Неутрално

    До коментар [#18] от "ekp351157130":

    Те тия святкащите са уникални тъпаци. Като изпреварвам със 140 км/ч изпреварвам до където съм решил. А тоя святкащия въобще не си дава сметка, че за да се дръпна от неговия път трябва рязко да намаля до 90, за да вляза в дясната лента пълна с коли. Като изпреваря колоната тогава се прибирам и после да си кара с 170.

  60. 60 Профил на Johnnie Glupavia
    Johnnie Glupavia
    Рейтинг: 159 Весело

    До коментар [#40] от "КЕ":

    Е, как няма да ти е чудно, като никога не си развивал... Като първа стъпка, може да се научиш да управляваш автомобил...

    Слава Україні! Героям слава! Съд за колаборациониста Румен Радев!
  61. 61 Профил на strymski3
    strymski3
    Рейтинг: 818 Неутрално

    Тази недомислица на Борисов с разрешена скорост на нашите магистрали най—после беше отменена , но да го питат сега този тулуп , аджеба , немските , холандските , френските магистрали по- добри ли са от неговото корупционно творение , та там ограничението на скоростта е фрапантно?

    Във Франция скоростта е 130 по магистрала за която ние можем само да мечтаем - не само без дупки (Боже , какво е това , би казал едно франсе) но и без вдлъбнатини , неправилни радиуси , не окосена растителност , маркировка , правилно поставени пътни знаци , камери , чудесни честа за почивка , мантинели и т.н.

    Във Холандия същото , че и по-добро!
    През деня от 7.00 до 19.00 скоростта е 100 километра в час !!!! на магистрали с по пет ленти в посока , плюс две аварийни ! Това е от Брюксел до Амстердам. Новият асфалт абсорбира водата и няма онази характерна “мъгла” от колите пред теб.Пътища невероятно построени , с мисъл и високо качество.

    За Германия да не говоря , всички знаем за немският еталон….

    Та , нашия дерибей реши по скапаните български пътища ограничението да е 140 , като в цяла Европа е 120—130 за какво?! За да се бие в косматите балкански гърди и да се хареса на “братоците му” , дето искат да летят по пътя.


    А за скандалите по строежите на пътищата , за ремонтите …..ехе , роман да се напише!
    Но накратко казано — убиец е Бойко Борисов и заслужава съд!

    Всичко тече , всичко се променя.
  62. 62 Профил на дедо Андро СУПЕР
    дедо Андро
    Рейтинг: 544 Разстроено

    ... с уточнение, че текстовете ще бъдат прецизирани между първо и второ четене.
    —цитат от коментар 0 на Статията

    Т.е. з@ср@ни.

  63. 63 Профил на Kalin G
    Kalin G
    Рейтинг: 179 Неутрално

    До коментар [#61] от "strymski3":
    Това в Холандия е тотална тъъъпотия, освен че е опасно

  64. 64 Профил на Тангра
    Тангра
    Рейтинг: 982 Неутрално

    Уникална глупост. 140км/ч е абсолютно безопасна скорост на магистрала.

    Това, с оня тъп (всъщност много добър) виц,
    дето един ТЪПАНАР си изгубил ключовете в тъмното, ама отишъл под една улична лампа да ги търси там, защото е по-светло.

    Та и тъпите депутати и закони, пипат там, където е най-лесно, а не където е реално проблемът.
    На всяко единично произшествие, и нови ограничения и камери.
    ПОПУЛИЗЪМ!

  65. 65 Профил на Тангра
    Тангра
    Рейтинг: 982 Неутрално

    Тия, дето смятат, че колкото по-бавно, по-безопасно, не отчитат КОЛИЧЕСТВОТО КОЛИ И ПЪТ.
    Колкото по-бавно, толкова по-гъст ще е трафикът.

    Абе, то мисленето не е за всеки.

  66. 66 Профил на dorn
    dorn
    Рейтинг: 945 Весело

    До коментар [#16] от "hunt":

    Знаем😊. Това мй го имаше някъде в учебниците. Имало предупреждения че ако се надвиши тази скорост (5 км/ч), пътниците могат да се задушат от настрещната въздушна струя😊😊😊

  67. 67 Профил на danvan СУПЕР
    danvan
    Рейтинг: 7038 Неутрално

    Боклуци ГЕРБ отчитат дейност ...

    Мутрите от 90-те поеха открито държавата, а ние ги последвахме. Sapienti Sat
  68. 68 Профил на vtn33558360
    vtn33558360
    Рейтинг: 26 Неутрално

    Малък въпрос...как в САЩ дето и колите са нови еи магистралите като писти широки има ограничение до 110 а в Канада е 100 а в малка избушена България по жалките подобия на магистрали ограничението е 140,130...? За един приятел питам...

  69. 69 Профил на Пенис Атлет
    Пенис Атлет
    Рейтинг: 32 Неутрално

    Бати идиотите,а кога ще направят пътища?
    Тези са толкова крадливи, че една маркировка не могат да поставят по пътищата, всичко е дупки и кръпки, вълноломи и улей.
    Ние нямаме даже знаци, тези дето бяха лежат спокойно в канавките по пътищата, защото няма кой да ги постави обратно по местата им.
    Нека направят магистрали и след това да налагат глоби и промени.

  70. 70 Профил на дедо Андро СУПЕР
    дедо Андро
    Рейтинг: 544 Любопитно

    Малък въпрос...как в САЩ дето и колите са нови еи магистралите като писти широки има ограничение до 110 а в Канада е 100 а в малка избушена България по жалките подобия на магистрали ограничението е 140,130...?
    За един приятел питам...
    —цитат от коментар 68 на vtn33558360


    Този твой приятел да не би да се казва Тангра?

  71. 71 Профил на iri45702208
    iri45702208
    Рейтинг: 29 Неутрално

    Пълни глупаци и отрепки за гласове.

    А това нищо няма да оправи. Ясно е и на децата.

    Позор

  72. 72 Профил на dolna4erti4ka
    dolna4erti4ka
    Рейтинг: 1106 Неутрално

    Отново хаотично законодотелство.Стане някоя катастрофа почене човек и ааааа дяйте да дадем.Увеличение на глоби номаляване на скоростта и сега и камери средна скорост.Никой не е искал въпроса да се реши по нормален начин.Трябва един консултационен съвет от 10 души истински експерти/да не поканят пишман адвокатчето дето върти по всички телевизии дето прави милиони от скръбта на хората и онази леля с перуката/и да направят истински анализ на причините за катастрофите.Едва след като се знае истината тогава вече може да се вшди как е решено това в Европа и да се изкопират вече готови решения.Иначе при нас какво е катастрофа и веднага знак 60 или 40.Пишман експерти обикалят студиата ,увеличаване на глобите ,обещания от политиците и накрая НИЩО.Това е като в медицината ако не знаеш болестта и диагнозата няма как да назначиш лечение и да излекуваш пациенти.Сега се правят хаотични движения за отчитане на дейност.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #