Държавата се споразумя с екоактивистите: Магистрала "Струма" ще заобиколи Кресненското дефиле

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (72)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на pinokiO
    pinokiO
    Рейтинг: 189 Неутрално

    Разгеле

  2. 2 Профил на existenz
    existenz
    Рейтинг: 837 Неутрално

    Какво, сериозно ли? Държавата клекна пред екофанатиците? Това е направо абсурд! Как може да позволим на шепа зеленясали зомбита, обсебени от своите халюцинации за „спасяване на планетата“, да диктуват как да строим пътища? Къде е силната държава, която да се изправи и да каже: „Стига глупости!“? Вместо да прокараме магистрала, която ще улесни хиляди хора, ще спестява време, гориво и нерви, ние се кланяме на тези малоумни псевдоеколози, които реват за всяка тревичка, но не им пука за реалните нужди на обществото! Това е слабост, чиста капитулация пред истеричния вой на зеленясалия култ, който иска да ни върне в Средновековието – без коли, без инфраструктура, без технология. Къде е здравият разум? Къде е държавата, която да смачка този абсурден екотероризъм и да наложи решения в името на хората, а не на някакви абстрактни „природни каузи“? Срам и позор! Ако продължаваме да се поддаваме на тези зелени фанатици, скоро ще ходим пеша по кални пътеки, докато те ни проповядват за „устойчивост“ от своите климатизирани офиси! Държавата трябва да се събуди, да грабне юздите и да строи, без да се оглежда за одобрението на тези екоталибани!

    Sed ita a principio inchoatum esse mundum, ut certis rebus certa signa praecurrerent, alia in extis, alia in avibus, alia in fulgoribus, alia in ostentis, alia in stellis, alia in somniantium visis, alia in furentium vocibus.
  3. 3 Профил на Виктор Флоров
    Виктор Флоров
    Рейтинг: 1250 Неутрално

    А как иска държавата да бъде уважавана като унижава всеки?

  4. 4 Профил на nv
    nv
    Рейтинг: 1192 Неутрално

    Изобщо има ли откъде другаде да мине магистралата по онези чукари?

    "Радев е три пъти по-добре, отколкото Герджиков": Nessarox
  5. 5 Профил на dorn
    dorn
    Рейтинг: 945 Неутрално

    Най-после умното, а не лесното решение.

  6. 6 Профил на Смутензасрамен КЛУБ
    Смутензасрамен
    Рейтинг: 1092 Неутрално

    Ако ще да минава през парапета на някого си, само я довършете най-после.

    ПС. С екотерористи не се преговаря.

  7. 7 Профил на The King of Day Drinking
    The King of Day Drinking
    Рейтинг: 280 Неутрално

    Сега екотерористите да платят пропуснати ползи за 20 години назад и да внесат горницата на удължението на трасето.

  8. 8 Профил на nv
    nv
    Рейтинг: 1192 Неутрално

    Като гледам, ще трябва да минава през Македония. Нещо като метрото в Западен Берлин едно време.

    "Радев е три пъти по-добре, отколкото Герджиков": Nessarox
  9. 9 Профил на akad.nedeltcev
    akad.nedeltcev
    Рейтинг: 895 Неутрално

    До коментар [#2] от "existenz":

    май си играеш на господ. Образ, слънцето не е изгряло заради теб и бъди сигурен, че няма да залезе с теб. Това за "силната държава" си го шепнете с мечо и шиши. Добре че бетона между ушите ти не го изляха в дефилето.

    По-добре един ден бик, отколкото една година вол.
  10. 10 Профил на nzm221091929
    nzm221091929
    Рейтинг: 92 Весело

    До коментар [#4] от "nv":

    Естествено, че няма от къде другаде да мине.
    Въпроса е какво са се споразумели , пък какво ще излезе.....

  11. 11 Профил на ilinko
    ilinko
    Рейтинг: 778 Любопитно

    Вместо да прокараме магистрала...
    —цитат от коментар 2 на existenz


    Аз пък прочетох в статията, че ще се прокара магистрала...

  12. 12 Профил на ekp351157130
    ekp351157130
    Рейтинг: 1677 Неутрално

    Изобщо има ли откъде другаде да мине магистралата по онези чукари?
    —цитат от коментар 4 на nv


    тунели. В Гърция как минава магистралата до Игуменица през чукарите?

  13. 13 Профил на dorn
    dorn
    Рейтинг: 945 Неутрално

    Изобщо има ли откъде другаде да мине магистралата по онези чукари?
    —цитат от коментар 4 на nv


    Скоро минах по магистралата през Алпите от Любляна (Словения) до Залцбург (Австрия) . Цялата магистрала минава над градовете и селата, по планинските склонове. Отдолу по живописните долинини, край реките и ручеийте се вият старите исторически пътища, минаващи през центровете на населените места. За всяко по значително си има изграден безконфликтен пътен възл. Ако искаш се отбиваш и се потапяш в пасторалната планинска атмосфера (дори да си заредиш по евтино гориво или напазаруваш нещо извън магистралните търговски обекти). Може би всяко правителство за по евтино би искало да дублира магистралата върху старите пътища и тя да мине през площада на населените места, но дали това е приемливо за местните хора. Въпросът е хипотетичен. Само последни малоумници биха допуснали подобно нещо.

  14. 14 Профил на ekp351157130
    ekp351157130
    Рейтинг: 1677 Неутрално

    В дефилето така или иначе място за магистралата няма. Дори да я направят двуетажна пак ще е кьопаво и ще е някакъв скоростен път, с по две ленти в посока и скорост от 90км/ч ограничение. В дефилето за 6 ленти просто няма място. А ако е без аварийна лента си е междуградски път с ограничение 90. Вижте как е след тунела Правешки ханове в посока Варна - мостът е без аварийна лента и не се води магистрала, съответно ограничението е 90км/ч докато се стигне следващия хълм, където вече има аварийка. И там ПП чака с радари за хора, които прескачат ограничението.

  15. 15 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 2839 Неутрално

    Мисля, че новината е добра.Кресненското дефиле ще запази своето биоразнобразие и уникалност, а магистралата и нейното изпълнение ще се усложнят, но все пак ще има такава докрая, техническо решение за подобно заобикаляне също има и е обсъждано многократно !

  16. 16 Профил на georgievb
    georgievb
    Рейтинг: 644 Любопитно

    Колко се оскъпява проекта?!?

    Вие нищо не наете за справедливостта. За някои може, за други не ... всичко зависи от големината на зъбите...
  17. 17 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 2369 Неутрално

    Още преди 10 години писах, че през дефилето магистрала не може да мине. То криво, тясно, че и река и ж.п линия има. И като го разровят, ще тръгнат хиляда свлачища.
    Друг е въпросът, дали държавето изобщо може да строи магистрали. Май не може.

    Judjuk
  18. 18 Профил на dorn
    dorn
    Рейтинг: 945 Неутрално

    Колко се оскъпява проекта?!?
    —цитат от коментар 16 на georgievb


    Ако се строи от чужда фирма може да излезе и по евтино от Велико Търново до Бяла.

  19. 19 Профил на nv
    nv
    Рейтинг: 1192 Неутрално

    До коментар [#13] от "dorn":

    Нали знаеш, че за тунелите се плаща допълнителна такса отгоре на винетките?

    "Радев е три пъти по-добре, отколкото Герджиков": Nessarox
  20. 20 Профил на Diana Zlatanova СУПЕР
    Diana Zlatanova
    Рейтинг: 21 Разстроено

    До коментар [#2] от "existenz":

    Ти си малоумник! А не знаеш ли колко катастрофи и човешки животи са отнети в това дефиле?! Не е само заради пчеличките и тревичките, а и именно заради хората и многобройните животи които могат да бъдат спасени.
    Ама какво ли разбира човек, който само изсипва мозъчна повръщня и няма нито една здрава мисъл в главата си.

    Diana Zlatanova
  21. 21
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  22. 22 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4569 Неутрално

    Колко се оскъпява проекта?!?
    —цитат от коментар 16 на georgievb


    Вероятно ще поевтинее, защото няма да има дълъг тунел!

  23. 23 Профил на subaru
    subaru
    Рейтинг: 362 Неутрално

    До коментар [#12] от "ekp351157130":
    "тунели. В Гърция как минава магистралата до Игуменица през чукарите?"
    На тази магистрала има построени 72(седемдесет и два) тунела. През планината. Повечето дълги с километри...

  24. 24 Профил на Галя Станчева
    Галя Станчева
    Рейтинг: 861 Неутрално

    Колко се оскъпява проекта?!?
    —цитат от коментар 16 на georgievb


    Не бързай! Сега тия, които пляскат с кунки, само след месец ще ревнат мощно "как е възможно 1 км да струва еди-колко си милиона", "крадци", "мошеници", "Пеевски", "Борисов"...........

  25. 25 Профил на tulup СУПЕР
    tulup
    Рейтинг: 1372 Весело

    До коментар [#4] от "nv":

    Не, бе, платното в посока София има къде, ама двете - не. Ей, толкова години минаха, едно изречение не прочетохте за тоя проект

    Не ме търсете преди обяд
  26. 26 Профил на tulup СУПЕР
    tulup
    Рейтинг: 1372 Весело

    До коментар [#14] от "ekp351157130":

    Проектната скорост на всички варианти е 80 км/ч, но това не пречи на племето Винету да ръси простотии

    Не ме търсете преди обяд
  27. 27 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2920 Неутрално

    В дефилето така или иначе място за магистралата няма. Дори да я направят двуетажна пак ще е кьопаво и ще е някакъв скоростен път, с по две ленти в посока и скорост от 90км/ч ограничение. В дефилето за 6 ленти просто няма място. А ако е без аварийна лента си е междуградски път с ограничение 90. Вижте как е след тунела Правешки ханове в посока Варна - мостът е без аварийна лента и не се води магистрала, съответно ограничението е 90км/ч докато се стигне следващия хълм, където вече има аварийка. И там ПП чака с радари за хора, които прескачат ограничението.
    —цитат от коментар 14 на ekp351157130


    Ако питаш мене, досега трябваше да направят пътя на две нива и да сме забравили. Не са чак толкова много километри. Отдолу над 3.5 тона, отгоре колите и драмата досега да е приключила няколко пъти. Баси 20 години влачене и размотаване, преливане от пусто в празно...!

    Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...
  28. 28 Профил на nv
    nv
    Рейтинг: 1192 Неутрално

    5 Профил на tulup
    СУПЕР
    tulup
    Рейтинг: 1832
    17:33, 11 юни 25
    Весело
    До коментар [#4] от "nv":

    Не, бе, платното в посока София има къде, ама двете - не. Ей, толкова години минаха, едно изречение не прочетохте за тоя проект

    Това ми е ясно отдавна, въпросът е сега откъде ще мине второто?

    "Радев е три пъти по-добре, отколкото Герджиков": Nessarox
  29. 29 Профил на tulup СУПЕР
    tulup
    Рейтинг: 1372 Весело

    До коментар [#20] от "Diana Zlatanova":

    Ами да бяха почнали да го строят така още в началото. Ето - бавиха се 10 години и накрая пак е извън дефилето. Тоест целият инат е бил безсмислен, нали така?

    Не ме търсете преди обяд
  30. 30 Профил на tulup СУПЕР
    tulup
    Рейтинг: 1372 Неутрално

    До коментар [#28] от "nv":

    Че паралелно до него, какъв е проблемът?

    Не ме търсете преди обяд
  31. 31 Профил на boevbisser СУПЕР
    boevbisser
    Рейтинг: 2216 Разстроено

    А що не се разбра властта с екоактивистите още преди 15 години? В крайна сметка те се оказаха прави - не може магистрала по стария път. Ако сме живи - 2035 г. Срамна история.

  32. 32 Профил на tulup СУПЕР
    tulup
    Рейтинг: 1372 Весело

    До коментар [#20] от "Diana Zlatanova":

    "Още през януари от АПИ признаха, че изнасянето на магистралата извън пролома е единствената възможност."

    От 10 години поне е ясно, че ЕК няма да одобри проекта в дефилето, а АПИ пак януари го разбрали. Ама някой друг бил е виновен. Ей, с такива идиоти Шиши ще се пенсионира като национален герой

    Не ме търсете преди обяд
  33. 33 Профил на tulup СУПЕР
    tulup
    Рейтинг: 1372 Весело

    До коментар [#21] от "Johnnie Glupavia":

    Че кой вариант предвижда "магистрала"? В дефилето като е? Как по-точно?

    Не ме търсете преди обяд
  34. 34 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2920 Неутрално

    До номер 20:

    Защо да няма катастрофи и жертви, като може да има, нали?! Няколко камери за средна скорост не струват милиони, но няма. А камерите са най-бързото и евтино работещо решение. И пак не го правят. Защо...? Никой не знае.

    Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...
  35. 35 Профил на tulup СУПЕР
    tulup
    Рейтинг: 1372 Неутрално

    До коментар [#24] от "Галя Станчева":

    Според герболякът тунел за 1 милиард е скъпо, нямало как да се плати и трябваше да се спре и препроектира, а 3 млрд за Русе - Бяла е нормална цена. После се сърдят като им кажеш, че са прости

    Не ме търсете преди обяд
  36. 36 Профил на Henry
    Henry
    Рейтинг: 323 Неутрално

    Добре бре ****** ***** какви точно се явяват тези природозащитници за да се споразумява някой с тях? Изнудвачи? Те са никой, а държат като заложник цялата държава години наред. Защо изобщо някой преговаря с тях и ги пита каквото и да е?
    Специалисти взимат решение и правят пътя там където е най-евтин, най-бърз и най-подходящ и толкова. Ебати цирка!

    Социалните придобивки, разпределяни с незначително или без никакво съобразяване с положените усилия, поощряваха беззаконието, улесняваха разпадането на семейството и заместваха осъзнатия полезен труд и самоупование с порочно подстрекаване към безделие и мошеничество. Маргарет Тачър
  37. 37 Профил на akad.nedeltcev
    akad.nedeltcev
    Рейтинг: 895 Неутрално

    виждаме ги "евтините" магистрали на мечо и шиши.

    По-добре един ден бик, отколкото една година вол.
  38. 38 Профил на boevbisser СУПЕР
    boevbisser
    Рейтинг: 2216 Разстроено

    До коментар [#36] от "Henry":

    По едно стечение на обстоятелствата законите бяха на тяхна страна, а Борисов упорстваше, че това не е така и сгреши. Резултатът - 15 загубени години, няколко десетки убити, стотици ранени и поне още пет- десет години задръствания заради единия инат.

  39. 39 Профил на Димитър Манолов
    Димитър Манолов
    Рейтинг: 319 Любопитно

    //tribune.bg/bg/mrezhata/karlos-kontrera-ppdb-i-spasi-s/?fbclid=IwY2xjawK2hG9leHRuA2FlbQIxMQBicmlkETBIV3E2bUdxT3NPMkhyY3dGAR4UV0rMPj8xuBbBB9NhkKgbuX4BMkdGiqzgPJc7UPUeFAN3RB0aFtQYe--lhg_aem_LMJR7QKKPY1dbi40E0Mn3g

  40. 40 Профил на Ivo
    Ivo
    Рейтинг: 595 Неутрално

    Това беше ясно от преди 10г.! Толкова време мотане за няма нищо!

    Не на глобалистите и глобуса! Make Earth Flat Again!
  41. 41 Профил на Роси СУПЕР
    Роси
    Рейтинг: 5502 Неутрално

    Като можело да се споразумеят, защо чакаха толкова години. И европеските пари май загубхме.

  42. 42 Профил на dorn
    dorn
    Рейтинг: 945 Неутрално

    До коментар [#13] от "dorn":Нали знаеш, че за тунелите се плаща допълнителна такса отгоре на винетките?
    —цитат от коментар 19 на nv


    Само когато тунелите са между две държави. Това е основно заради това, че "двата края на тунела" се управляват от различни власти или фирми за поддръжка на инфраструктура.

  43. 43 Профил на nv
    nv
    Рейтинг: 1192 Неутрално

    До коментар [#42] от "dorn":

    Ми не е вярно. Сещам се поне за два тунела във вътрешността на Австрия, за които се плаща.

    "Радев е три пъти по-добре, отколкото Герджиков": Nessarox
  44. 44 Профил на boevbisser СУПЕР
    boevbisser
    Рейтинг: 2216 Весело

    До коментар [#42] от "dorn":

    Това не е вярно, в Австрия /пътят за Заалбах/ има чисто национални тунели, които събират такси. Между две държави - Словения и Австрия е Караванкентунел, и там събират, и от двете страни -:)

  45. 45 Профил на motochristo
    motochristo
    Рейтинг: 832 Неутрално

    Баце стратег и преговарящ...
    Няма нещо да е пипнал и д ане го е засрал. Не знам колко кьорав народ е ганьовския, че не го разбира.

    Гласуваш за прасе - получаваш кочина.
  46. 46 Профил на dorn
    dorn
    Рейтинг: 945 Весело

    До коментар [#43] от "nv":

    Това го "най-обичам" . Някой да си твърди нещо, но без конкретика. Аз ще ти кажа къде съм платил - "Караванкен тунел" между Словения и Австрия - 10 евро. А който не иска да плаща и времето не е проблем, може да си кара по извънмагистралната пътна мрежа. Там колите не са толкова много, пътят е с отлична настилка и путуването е спокойно и на по-ниски обороти. Сега да видим твойте два тунела!

  47. 47 Профил на dorn
    dorn
    Рейтинг: 945 Неутрално

    "АПИ подготвя обществена поръчка по избор на изпълнител на проучване, което да определи трасе извън Кресненското дефиле по направлението София - Кулата в участъка между Симитли и Кресна."

  48. 48 Профил на Кортик
    Кортик
    Рейтинг: 2150 Неутрално

    Киро и наркоизнудвачите успяха да спрат магистралата за години нарпред. Жертвите на техните глезотии ще проължават да растат.

    Червена линия, червен картон
  49. 49 Профил на boevbisser СУПЕР
    boevbisser
    Рейтинг: 2216 Неутрално

    До коментар [#48] от "Кортик":

    Какъв Киро имаше между 2009 и 2021 г., глупи? Какво пречеше тогава на властелина на магистралите да дострои Струма? Аааа, еколозите, с които сега най-накрая се споразумя. Ей тъй кат стане.
    Можеш ли да четеш текст с разбиране?

  50. 50 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3427 Разстроено

    Изобщо има ли откъде другаде да мине магистралата по онези чукари?
    —цитат от коментар 4 на nv


    Има: Тунел-мост-тунел-мост-тунел-мост.............
    Няма да дочакам тази магистрала.

    Еретик
  51. 51 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3427 Разстроено

    До коментар [#13] от "dorn":Нали знаеш, че за тунелите се плаща допълнителна такса отгоре на винетките?
    —цитат от коментар 19 на nv


    Само на най-големите.

    Еретик
  52. 52 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3427 Весело

    Не бързай! Сега тия, които пляскат с кунки, само след месец ще ревнат мощно "как е възможно 1 км да струва еди-колко си милиона", "крадци", "мошеници", "Пеевски", "Борисов"...........
    —цитат от коментар 24 на Галя Станчева


    Няма Пеевски - Борисов.
    Лилявите вярват, че вятърът ще се обърне и техни хора "ще строят" магистралата.

    Еретик
  53. 53 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3427 Любопитно

    виждаме ги "евтините" магистрали на мечо и шиши.
    —цитат от коментар 37 на akad.nedeltcev


    А друга магистрала изобщо видял ли си?
    Тракия е завършена в 2013г., Марица в 2015г. Люлин в 2011 година, но я преляха в Струма. Все в годините на гербавото робство.

    Еретик
  54. 54 Профил на Кортик
    Кортик
    Рейтинг: 2150 Неутрално

    :

    Има: Тунел-мост-тунел-мост-тунел-мост
    —цитат от коментар 50 на Костадин Иванов


    Основните спонсори на октопода са канидатите за строителство на тунел през цялото дефиле. Но
    Крупнишкото земетръсно огнище е едно от най-рисковите в България, с потенциал за земетресения с магнитуд 7-8 по Рихтер (X-XI по МШК). Последното голямо земетресение тук е било през 1904 година. То е огнището с най-голям енергиен потенциал в страната и един от най-големите в Европа.

    Червена линия, червен картон
  55. 55 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3427 Любопитно

    До коментар [#42] от "dorn":Ми не е вярно. Сещам се поне за два тунела във вътрешността на Австрия, за които се плаща.
    —цитат от коментар 43 на nv


    Повече са. Трънчето просто идеализира чуждото. В Австрия има и платени пътища и проходи. На първо време се сещам да пътя до Гросглокнер, за онзи над Зьолден до найвисоката асфалтирана точка на Европа и за Пассо Ромбо, на немски май беше Тимелсйох.
    Парите за пътища не са ме отказали от Австрия, но не бих приказвал точно така.

    Еретик
  56. 56 Профил на boevbisser СУПЕР
    boevbisser
    Рейтинг: 2216 Любопитно

    До коментар [#50] от "Костадин Иванов":

    Аааа, недей така, може и на по-дърти години, но твърдо искам да доживея да стигна до Халкидики по магистрала. Само между другото, по време на най-свирепата криза в Гърция те довършиха магистралата от Кулата до средата на първия ръкав, общо около 90-100 км. за десет години, а ние Струма тъй и не успяхме.
    Пп. В момента разширяват околовръстното на Солун, щото след Шенген румънците и българите нещо не са се втурнали към Слънчака и Златните....

  57. 57 Профил на Димитър Манолов
    Димитър Манолов
    Рейтинг: 319 Любопитно

    Ако е било лесно да се разберат с еколозите, защо ПП-ДБ не го направиха. Все пак в ДБ имаше зелена партия, а и другите зелени се въртят около тях?
    Знам че е лесно да се обвинява Бойко за всичко, но да не забравяме че Киро и ПП-ДБ обещаваха невероятни строежи, а накрая нищо не направиха. Даже пуснаха проектите които ГЕРБ бяха направили за Хемус. Че и индексираха фирмите, за които преди това разправяха че договорите им били невалидни.

  58. 58 Профил на uporit СУПЕР
    uporit
    Рейтинг: 610 Весело

    А как иска държавата да бъде уважавана като унижава всеки?
    —цитат от коментар 3 на Виктор Флоров

    Тц, само ти се чувстваш унизен! :)))

  59. 59 Профил на uporit СУПЕР
    uporit
    Рейтинг: 610 Весело

    Екоталибаните ни лишиха от магистрала
    —цитат от коментар 21 на Johnnie Glupavia

    Тц, магистрала ще има.
    А ти си лишен от мозък! :)))

  60. 60 Профил на The investor
    The investor
    Рейтинг: 84 Неутрално

    Много тъжна новина.
    Сега проектът ще е по-скъп, по-заобикалящ, по-опасен и по-вреден за екологията и природата.

  61. 61 Профил на danvan СУПЕР
    danvan
    Рейтинг: 7038 Весело

    Събирам минуси
    —цитат от коментар 6 на Смутензасрамен


    Отдава ви се ...

    Мутрите от 90-те поеха открито държавата, а ние ги последвахме. Sapienti Sat
  62. 62 Профил на Кольо Христов СУПЕР
    Кольо Христов
    Рейтинг: 420 Неутрално

    До коментар [#41] от "Роси":

    Питай крадеца Борисов!

  63. 63 Профил на ivp9982@gmail.com
    *****
    Неутрално

    Да обобщим на нискочелите страстите.
    Мразят: умни, красиви, зелени, бембени, чужденци, розови понита и еднорози, ваксини, либерали, 5Г, кемтрейлс, кръглата земя...
    Обичат: сметища, боклуци, мазут, дизел, мръсен въздух, Москвич, диктатори, кръв, насилие, лъжи, пропаганда...
    Не претендирам за изчерпателност.

  64. 64 Профил на vputin
    vputin
    Рейтинг: 139 Неутрално

    [quote#13:"dorn"][/quote]

    Не си съчинявайте пътеписи. Познавам тази магистрала прекалено добре. По целия път има само 2-3 града, Филах, Флахау... и те остават в страни от магистралата. Тя първо се катери, плавно. После също плавно снижава. Има множество тунели, но като за централни Алпи това е нормално. НИКЪДЕ /подчертавам/ тази магистрала не кара по билата на планината, защото просто е абсурдно. Няма как. Магистралата кара по една от двете страни на дефилетата, отдоло има рекички, нагоре са стръмнини. Тунелите са там където има напречни ридове.

  65. 65 Профил на vputin
    vputin
    Рейтинг: 139 Неутрално

    До коментар [#43] от "nv":Това го "най-обичам" . Някой да си твърди нещо, но без конкретика. Аз ще ти кажа къде съм платил - "Караванкен тунел" между Словения и Австрия - 10 евро. А който не иска да плаща и времето не е проблем, може да си кара по извънмагистралната пътна мрежа. Там колите не са толкова много, пътят е с отлична настилка и путуването е спокойно и на по-ниски обороти. Сега да видим твойте два тунела!
    —цитат от коментар 46 на dorn


    Разбира се че това което пишете НЕ Е ВЯРНО. Освен Караванкен, който е с поделена поддръжка между Австрия и Словения, има още един тунел точно по трасето, което давате за пример, който е ПЛАТЕН. Защото изплащането му е скъпо и надхвърля сумите, събирани от австрийските винети. Така че за да се придвижите от Хрушица до Залцбург трябва да платите - 1. Австрийска винета 2. Таксата за Караванкен 3. Още една такса за тунел ,минимум около 30 евро. За около 200 км път...Решението на този участък е много ясно. Или се прави тунел от край до край, но това не е по българския джоб /иначе австрийците ще го прокопаят без проблем/. Или се действа практично, магистралата преминава по дефилето. Ако трябва двете платна се разделят по двата края на реката, такива примери има например в Германия. Но този капан за шофьорите, взел десетки жертви на катастрофи, трябваше веднъж за винаги да се приключи. За съжаление екоталибаните отново надделяват над Държавата. За сметка на сигурността и човешкия живот.

  66. 66 Профил на dorn
    dorn
    Рейтинг: 945 Неутрално

    [quote#13:"dorn"]
    —цитат от коментар 64 на vputin
    НИКЪДЕ /подчертавам/ тази магистрала не кара по билата на планината, защото просто е абсурдно. Няма как. Магистралата кара по една от двете страни на дефилетата, отдоло има рекички, нагоре са стръмнини.[/quote]

    Цала вечер ли събира материал? Къде съм написал че магистралата минава по билото на планината??? Останалото - днес има една статия за плагиатите 😁😁😁. Тука няма проблем. От цитати има полза, но поне го прави както трябва.

  67. 67 Профил на u2 СУПЕР
    u2
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Да припомня за слабопаметните и неинформираните:
    - Магистралата беше проектирана с дълъг тунел в този участък. Тъй като такув тунел не можеше да бъде построен от български фирми, и парите щяха да отидат в чужди, откъдето доста по трудно щяха да се случват съответните отчисления към управляващите, тиквата, който беше в първите години на премиерстването си, отмени тунела с аргумента, че бил много скъп за строеж (1 млрд) и поддръжка.
    В последствие измисли гениалната идея едното платно да е през дефилето, а другото на изток по баирите. Този вариант беше планирано да струва 1.3 млрд. Т.е. Доста повече от тунела.
    Заключението е, че управляващия гербидж мисли само как да реализира проекта, така че най лесно да се открадне най много. Благодарение на тях все още няма магистрала.
    А по времето на царя, тогавашните неадекватници искаха магистралата да е завършена за олимпиадата в Атина през 2004г.

  68. 68 Профил на Кольо Христов СУПЕР
    Кольо Христов
    Рейтинг: 420 Неутрално

    Мит е ,че Борисов е построил милиарди километри магидтрали! Нишо не е построил. Струма не е готова. Магистралата до калотина не е готова. Хемус не е готов, Магистралата Русе -Велико Търново не е готова, Магистралата Черно море не е готова, няма магистрала до Видин и до Дунав мост 2. Борисов е пълен въздух по налягане!

  69. 69 Профил на Bira СУПЕР
    Bira
    Рейтинг: 980 Неутрално

    До коментар [#65] от "vputin":

    доста дебилно хабене на букви.
    Капанът за човешки животи е баш в дефилето.

    Ама нали правата линия е винаги да нахрачим “зелените” и “ жълтопаветните” - та се получават такива смислови отоци.

  70. 70 Профил на Bira СУПЕР
    Bira
    Рейтинг: 980 Неутрално

    иначе можачите искаха да построят половин магистрала с парите за цяла. Та затова целият зор.

  71. 71 Профил на akad.nedeltcev
    akad.nedeltcev
    Рейтинг: 895 Неутрално

    А друга магистрала изобщо видял ли си?
    —цитат от коментар 53 на Костадин Иванов


    ами не, никаква магистрала не съм видял, камо ли "друга"

    По-добре един ден бик, отколкото една година вол.
  72. 72 Профил на Norie
    Norie
    Рейтинг: 674 Неутрално

    Екотата да не им е дошъл акълът изневиделица :)))





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #