Чичото на 15-годишното момче, задържано за боя в Русе: МВР пази властта, а не гражданите (видео)

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (189)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  2. 2 Профил на klecho
    klecho
    Рейтинг: 789 Неутрално

    Още един наглец в това семейство!

    И какво точно "пазене" очакваш за племенника си- да му правят перде, докато смазва хора от бой ли?

  3. 3
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  4. 4 Профил на ruse_island
    ruse_island
    Рейтинг: 1328 Неутрално

    Ами нали властта ги качва на чисто нови коли, дава им кинти като на професори и ги пенсионира на 40 години? Кого да пазят и кого да бият? Въпросът е риторичен.

  5. 5 Профил на ruse_island
    ruse_island
    Рейтинг: 1328 Неутрално

    Чичо, ти си същия боклук като племенника.
    —цитат от коментар 1 на voodoo_child


    И пак е в пъти по-свестен от джабарски полицейски шеф!

  6. 6 Профил на Smoke
    Smoke
    Рейтинг: 1064 Неутрално

    Е така де - това е милиция, а не полиция. Сега ли са го проумели?
    Полицията пази обществения ред и спазването на законите, докато предназначението на милицията е да пази от обществото партията и властта.

  7. 7 Профил на ruse_island
    ruse_island
    Рейтинг: 1328 Неутрално

    Едно време имахме някакви аматьори неможачи като СИК и ВИС, а сега всичко е държавно и културно - имаме си вече МВР, ДАНС/за веселяците/ и Прокурватура/за по женствените/

  8. 8 Профил на Lee  Gier
    Lee Gier
    Рейтинг: 2623 Неутрално

    Веднага двама от сектата на суджуците приютени в мвр са на амбразурата.

    Нямам време за подлости - с много други неща съм зает.
  9. 9 Профил на tulup СУПЕР
    tulup
    Рейтинг: 1707 Неутрално

    До коментар [#2] от "klecho":

    Бе аз лично не съм пращал милиционерски шеф в болницата, ама никакво съдействие от органите на МВР не съм срещал. Никога. Нито пък ти, със сигурност. Просто лъжеш са, щото министърът е от твойта партийка. Ама кат минава някой министър, ще си счупят краката от тичане да спрат движението, нали?

    Не ме търсете преди обяд
  10. 10 Профил на cinik СУПЕР
    cinik
    Рейтинг: 2857 Неутрално

    Хафтеталибаникус неандерталикус не са самородно явление. Преди да почнат да дуят голфо из квартало, от малки са гледали таткото да виси до кръста от прозореца на колата и да ги рЕди по някой, който кара много бавно по неговите разбирания.

    Moника Маковей: „Ако изчистите съдебната система, тя ще изчисти всичко останало“*** Ахмед Доган: „Който има контрол над съдебната власт, той контролира държавата“*** Буци до Ди Джей Ванко 2: „Бяхме подложени под натиск да приемем румънския модел, който счупи Румъния. Благодарение на ГЕРБ със своите десни, консервативни и християнски принципи се спаси държавата“
  11. 11 Профил на apple.ka
    apple.ka
    Рейтинг: 1243 Неутрално

    От 'чичото' да разбираме, че 15 годишният му племеник е в болницата със счупени ребра и пробит бял дроб.

    "Терминът "русофоб" е измислен от руснаците и техните мекерета, за да дамгосат българските патриоти, които поставят интересите на България над интересите на Русия."
  12. 12
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  13. 13 Профил на todor
    todor
    Рейтинг: 1767 Неутрално

    "15-годишният Станислав Александров е разказал, че е ударил само един път "мъжът с бялата тениска" (старши комисар Николай Кожухаров"

    Милото момченце, само веднъж ударило, нищо работа. Жълтопаветниците веднага да поискат, техният пРезидент да му присъди държавна награда за този подвиг.

  14. 14 Профил на tulup СУПЕР
    tulup
    Рейтинг: 1707 Неутрално

    До коментар [#3] от "Yotce":

    Проблемът е, че правилното поведение на милиционерски шеф е да се легитимира и да им обясни, че не е редно да се шофира така - "Добър ден, комисар не знам си кой, редно ли е да се шофира така". И да извика патрул да им състави акт. И това е.

    А още по-големият проблем е, че МВР това го знае. Шефът също го знае и знае, че не е реагирал напълно правилно и поради тази причина пристигналите патрулки не арестуват никого.
    И най-лошото е, че и министърът го знае. И излъга. В началото твърдеше, че едва ли не станало така, както съм написал по-горе, а те влезли и го пребили.
    А се оказва, че има размяна на реплики и шамари преди боя. И не с милиционера, а със съседа. И не се бил легитимирал, а бил казал, че е полицай и то като станало мелето.

    Е, не мислите ли, че има разлика между това двама чичаци те псуват, да ти обясняват къде да караш и да налитат на бой и това полицай да си покаже документите и да помоли да изчакат идването на патрул? И че има съществена разлика дали са го пребили в единият или в другият случай? Не казвам, че е редно, а че е съществено различно? И че МВР го знае и за да не гледат и техните действия под лупа, в началото го потулват?

    Не ме търсете преди обяд
  15. 15 Профил на nv
    nv
    Рейтинг: 1307 Неутрално

    Ма и тоя чичо баш на батка мяза. Сигурно мрази и еврото и Урсула.

    "Радев е три пъти по-добре, отколкото Герджиков": Nessarox
  16. 16 Профил на tulup СУПЕР
    tulup
    Рейтинг: 1707 Весело

    До коментар [#13] от "todor ":

    Тодорче, някой милиционер като вкара два шамара на някого викаш ама кво па толкоз, са много знаеш. Че ква е разликата?

    Не ме търсете преди обяд
  17. 17 Профил на danvan СУПЕР
    danvan
    Рейтинг: 7568 Неутрално

    Пак не им мина лъжата на шопарите.


    МВР е просто част от мафията на Борисов и Пеевски.

    Мутрите от 90-те поеха открито държавата, а ние ги последвахме. Sapienti Sat
  18. 18 Профил на tulup СУПЕР
    tulup
    Рейтинг: 1707 Весело

    До коментар [#15] от "nv":

    Че то и Баце мяза на мутра

    Не ме търсете преди обяд
  19. 19 Профил на pontius_glarus СУПЕР
    pontius_glarus
    Рейтинг: 4013 Неутрално

    Нещо много започват да се трупат изстъпленията на милиционерите. И май не толкова по време на случката вечерта, колкото след това. Защото на място са дошли 2 патрулки и линейка, нито началникът е отведен в болница, нито момчетата са задържани. Междувременно нещо се е случило с баш милиционера? Нещо е станал за смях пред подчинените му?

  20. 20 Профил на proventuss
    proventuss
    Рейтинг: 209 Гневно

    Умнико, нали гражданите избират властта, а ако това се беше случило в развита демокрация, племенника отдавна щеше да е в хладилен шкаф. Всели изхожда в този живот от собствената си низост!

    ДА РАЗЛАЕМ ПУДЕЛИТЕ !
  21. 21 Профил на kapitan_laino
    kapitan_laino
    Рейтинг: 421 Неутрално

    "Според чичото на 15-годишния Станислав Александров, старши комисар Николай Кожухаров се е представил, че е полицай след размяната на удари."
    ---
    Значи тука е налице просто едно недоразумение, ако младите знаеха с кого си имат работа, никога нямаше да посягат. В България е разрешено биенето само на цървули без "гръб".

    За да се избегнат вбъдеще подобни сконфузни ситуации, предлагам във всяка класна стая, до портретите на Левски и Ботев да се сложат и тези на местния шеф на полицията и неговото семейство. Ако има място - и за други висши кадри на "системата". Така репликата "Ти наиш ли кой съм аз, бе", ще бъде подплатена с реални доказателства.

  22. 22 Профил на tulup СУПЕР
    tulup
    Рейтинг: 1707 Неутрално

    До коментар [#19] от "pontius_glarus":

    Защото е смешно шеф в МВР да не може да овладее емоциите си, както и емоциите на 4 келеша и да деескалира ситуацията. Това е системен проблем, често чуваме как полицай се бил ядосал и ударил някого. Ало, то кво се учи в тая академия иначе, нали по цял ден се очаква да сте в напрягащи ситуации и да можете да запазите самообладание, не да раздавате шамари и палки

    Не ме търсете преди обяд
  23. 23 Профил на sense
    sense
    Рейтинг: 2546 Неутрално

    Министърът нали твърдеше , че била направена забележка за " дрифт" и заради това бил нападнат полицейският шеф. Е видя се , че " дрифт" няма. Министърът излъга за пореден път. Оказа се , че и знак нямало.

    Ххахахахахахахахаха На министъра май започва да му се затяга примката около шията.

  24. 24 Профил на kapitan_laino
    kapitan_laino
    Рейтинг: 421 Весело

    14 Профил на tulup
    СУПЕР
    tulup
    Рейтинг: 1521
    15:13, 11 сеп 25
    Неутрално
    До коментар [#3] от "Yotce":

    Проблемът е, че правилното поведение на милиционерски шеф е да се легитимира и да им обясни, че не е редно да се шофира така - "Добър ден, комисар не знам си кой, редно ли е да се шофира така". И да извика патрул да им състави акт. И това е.
    ---
    Е то лесно ли е човек да се легитимира така, след някоя и друга биричка между сериите на лежанка?

  25. 25 Профил на sense
    sense
    Рейтинг: 2546 Неутрално

    До коментар [#15] от "nv":

    Любимецът ти ДС комунистическия внук Пеевски на какво "мяза" ? Ххахахахаха

  26. 26 Профил на klecho
    klecho
    Рейтинг: 789 Неутрално

    Тулуп #9: Обърши се, че ти потече пяна по брадичката.

    Аз партия нямам, нито някога съм получил и 0.01 лв от такава, още по-малко нематериални придобивки

    Но е притеснително, когато малолетни престъпници са плъзнали в цялата страна, под100 различни имена, и вече пребиват не само връстниците си, но и възрастни. Сигурно, много скоро, бебета и родилки.

    Удивителното е, че една особено перфидна прослойка, дето ужкем е с най-високото IQ, и ляга и става с проповеди за правата на личността, всъщност им ръкопляска, вместо да заклейми подобни деяния.

    Знаем, за комунистите целта оправдава средствата. Все пак са избили над 100 милиона души, въпреки лозунгите за хляб, братство и равенство.

  27. 27 Профил на sense
    sense
    Рейтинг: 2546 Неутрално

    ДС депесарски слугинчета, "нашите" полиция и власти май станаха доста омразни на населението. Ххахахахахахахаххаххаха Ами сега?

  28. 28 Профил на Пешо
    Пешо
    Рейтинг: 1017 Неутрално

    Постъпил е в болниц няколко часа след сбиването. Защото се усетил че се е оакал яката и решил да си създаде алиби че е бил почти умрял от сбиването. И настиан ли смятате че е дошъл в спешното полицейския начални на Русе и е казал че го боли всичко и са му отказали хоспитализация (да не говорим за това че на болниците им е изгодно да им са запълнение леглата)?

  29. 29 Профил на ksj251257374
    ksj251257374
    Рейтинг: 1974 Весело

    "Живееем в полицейска държава. Полицията е тук да пази властта, а не нас, гражданите", каза в интервю за "OFFNews" Спасимир Котлов, чичо на 15-годишния Станислав Александров, едно от четирите момчета, задържани на 4 септември в Русе за боя, при който пострада старши комисар Николай Кожухаров, началник на полицията в Русе.
    —цитат от коментар 0 на статията


    Спасимире.
    Навсякъде силовите органи създадени от "държавата", "колонията" или друга "законна власт" работят за властта. Дори и в бандитските организации, пак силовите структури работят за властващата мутра. Никога няма да работят за "народа", защото официално народа може и да им плаща, но не официално им плащат началниците и главатарите им. Дали ни управлява цар, президент, император, министър председател, шейх, султан или някоя мутра, като СИК-аджията, няма никакво значение. Ножа, за тези от долу е от всякъде.

  30. 30 Профил на sense
    sense
    Рейтинг: 2546 Неутрално

    "Нещо много започват да се трупат изстъпленията на милиционерите. И май не толкова по време на случката вечерта, колкото след това. Защото на място са дошли 2 патрулки и линейка, нито началникът е отведен в болница, нито момчетата са задържани. Междувременно нещо се е случило с баш милиционера? Нещо е станал за смях пред подчинените му?"„

    Твърде възможно. Определено е странно как така 15 годишно момче успява да пребие трениран дългогодишен полицай.

  31. 31 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 5943 Неутрално

    До коментар [#14] от "tulup":
    До коментар [#18] от "tulup":

    Отлично казано! Поздравления!

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  32. 32
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  33. 33 Профил на todor
    todor
    Рейтинг: 1767 Неутрално

    tulup

    Тулупче, ти гледа ли записа, ама оня нецензурирания? Да ти го преразкажа, ако не си: Съседът се приближава към мястото на водача, навежда се и след това отскача като от удар. Четиримата келеши се изсипват от колата, нахвърлят се върху него, събарят го на земята и започват да го удрят.
    Сега ще те помоля разбираемо да обясниш, как при тази ситуация полицаят е трябвало спокойно да се приближи към мелето, възпитано да ги поздрави с "добър ден", да покаже на всеки от тях удостоверението си и културно да ги помоли да не правят повече така.
    И друго: От разказа разбираме, че момчето е невинно, защото е ударило само веднъж. Да знаеш случайно, колко пъти е позволено да удряш друг човек, преди това да се квалифицира като престъпление?

  34. 34 Профил на sense
    sense
    Рейтинг: 2546 Неутрално

    До коментар [#21] от "kapitan_laino":

    "Значи тука е налице просто едно недоразумение, ако младите знаеха с кого си имат работа, никога нямаше да посягат. В България е разрешено биенето само на цървули без "гръб".
    За да се избегнат вбъдеще подобни сконфузни ситуации, предлагам във всяка класна стая, до портретите на Левски и Ботев да се сложат и тези на местния шеф на полицията и неговото семейство. Ако има място - и за други висши кадри на "системата". Така репликата "Ти наиш ли кой съм аз, бе", ще бъде подплатена с реални доказателства."





    + + + + + + + + + + + + + +
    Ххахахахахахахахахахахахаха

  35. 35 Профил на tulup СУПЕР
    tulup
    Рейтинг: 1707 Неутрално

    До коментар [#26] от "klecho":

    Това да имаш партия не значи, че ти плащат, а че си силно пристрастен.

    И да - имаме сериозен проблем с мутреенето от страна на младежите. Но ако смяташ, че с мутреенето от стана на милицията и бой между тия две групички нещата ще се подобрят, то не си много умен.

    И стига с тия комунисти - комунистите много обичат милиционерщината и винаги защитават милицията. Не знам как се буташ при антикомунисти с тая любов към властта и кубинките

    Не ме търсете преди обяд
  36. 36 Профил на nv
    nv
    Рейтинг: 1307 Неутрално

    До коментар [#25] от "sense":

    Пеевски ми е точно толкова неприятен, колкото и комунетата от ПП, комуне.

    "Радев е три пъти по-добре, отколкото Герджиков": Nessarox
  37. 37 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 5024 Гневно

    Рано или късно лъжите на Къдравата Сю ще лъснат! Срам за ГЕРБ - Ново начало. Но те морал нямат!

  38. 38 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 5024 Любопитно

    Ма и тоя чичо баш на батка мяза. Сигурно мрази и еврото и Урсула.
    —цитат от коментар 15 на nv


    Защото милиционерският шеф не прилича на мутра, а?

    h ttps://www.google.com/search?sca_esv=c0ca25e8fd581d08&rlz=1C1GCEA_enCF1120CF1120&udm=2&fbs=AIIjpHxU7SXXniUZfeShr2fp4giZ1Y6MJ25_tmWITc7uy4KIeuYzzFkfneXafNx6OMdA4MRo3L_oOc-1oJ7O1RV73dx3MIyCigtuiU2aDjExIvydX85cOq96-7Mxd4KSNCLhHwZjNl1D--59A3Pz1jRAtenzCJ-qzCnOKtvU69k0YYAuhlzxHSrRNQ-gtEYBj8xSow3FJ3v7l7zsi4eO0Nw9mEGcGVLxNQ&q=николай+кожухаров&sa=X&ved=2ahUKEwj07IWu3dCPAxWC8LsIHfQYN4YQtKgLegQIFBAB&biw=1280&bih=551&dpr=1.5

  39. 39 Профил на Prostetnic Vogon Jeltz СУПЕР
    Prostetnic Vogon Jeltz
    Рейтинг: 3122 Неутрално

    Чичото на 15-годишното момче, задържано за боя в Русе: МВР пази властта, а не гражданите (видео)

    Нормално! Двата Шопара и Късата буква са национално съкровище!

    Don't Panic! Fuck Your Opinion
  40. 40 Профил на todor
    todor
    Рейтинг: 1767 Неутрално

    tulup

    "Това да имаш партия не значи, че ти плащат, а че си силно пристрастен"

    А ти коментираш съвсем безпристрастно, нали?
    И като спомена полицейски кубинки, колко и какви белези има по биячите от тях?
    За белезите по полицая и съседа, които за щастие не са от полицейски кубинки, вече знаем.

  41. 41 Профил на HUMANOID
    HUMANOID
    Рейтинг: 2386 Неутрално

    =====
    Факт-1,
    в 00:24:41 часа на 04.09.2025 - кола се разминава с някаква жена и дете на пътното платно на ул. Мостова в Русе (Жената и детето незаконно са вървели по платното, вместо по тротоара) ...
    ,
    Факт-2,
    в 00:24:44 часа на 04.09.2025 - някакво цивилно лице препречва пътя и спира кола с 4-рите момчета (Незаконни действия на някакво цивилно лице - съседа на полицейския шеф) ...
    ,
    Факт-3,
    в 00:25:00 часа на 04.09.2025 - цивилното лице препречило пътя и спряло колата с 4-рите момчета, отива към шофьора и го удря през отворения прозорец (Незаконно нападение и удряне на друго цивилно лице - съседа на полицейски шеф удря шофьора на спрялата кола) ...
    ,
    Тук е видеото с препречването и първият удар и после със сбиването в 00:25 часа на 04.09.2025 в град Русе ...

    https ://www.facebook.com/share/v/1CE9dufwtS/

    излишната (ненаситната) алчност ще погуби човечеството ...
  42. 42 Профил на georgievb
    georgievb
    Рейтинг: 761 Неутрално

    Съдът ще каже кой крив, кой прав. Като си полицай без униформа трябва да се легитимираш, а като си 18 годишен, не трябва да посягаш, за да решаваш всичко с юмруци.

    И все пак....да ти е=а май==та миризлива :-)
  43. 43 Профил на tulup СУПЕР
    tulup
    Рейтинг: 1707 Неутрално

    До коментар [#33] от "todor ":

    Преди бе, Тодорче, преди

    Ако милиционерът се беше приближил не с псувни, а с документи първоначално щеше ли да се стигне до бой според теб, м? И не следва ли милицията да знае такива елементарни неща? 99% от работата им е да избягат насилие и се учи психология в милиционерското училище точно заради това.

    А иначе относно келешите - не ги защитавам. И те са виновни. Имаш типичен младежки келешлък, а от другата страна типична селения и непрофесионализъм от МВР. Това да слезеш от колата и да набиеш друг човек, защото съседът е посегнал през прозореца (не ми се спори кой първи), ми се струва много отвъд рамките на неизбежна самоотбрана. А и почти със сигурност не спират на знак "Стоп". Ама милицията толкова да иска да се изкара безгрешна, та ги оцвети целите в бяло. Което също не е ок, прав си. Ама на

    Не е редно да се бият хора, но не и редно министърът да изопачава нещата. Има съществена разлика между легитимирал се полицай, пребит заради забележка и тая бабитска свада, дето се случи. Не знам как да ти го обясня по-ясно. Да, "елфите" малко изкараха младежите невинни жертви, което също е абсурдно, но и версията с фитнеса - също

    Не ме търсете преди обяд
  44. 44 Профил на Prostetnic Vogon Jeltz СУПЕР
    Prostetnic Vogon Jeltz
    Рейтинг: 3122 Любопитно

    До коментар [#33] от "todor ":


    Съседът се приближава към мястото на водача, навежда се и след това отскача като от удар.
    —цитат от коментар 33 на todor


    Тоше, въпрос с понижена трудност (като за герберастче)!
    Щеше ли съседа да отиде да се разправя, ако беше с тебе, а не с Н.Кожухаров???

    Don't Panic! Fuck Your Opinion
  45. 45 Профил на sense
    sense
    Рейтинг: 2546 Неутрално

    До коментар [#26] от "klecho":

    "Но е притеснително, когато малолетни престъпници са плъзнали в цялата страна, под100 различни имена, и вече пребиват не само връстниците си, но и възрастни. Сигурно, много скоро, бебета и родилки."


    За 10 години герб управление правораздавателната система не работи адекватно и де що има нарушители не са санкционирани и продължават да безчинстват. И хората масово го виждат това. Виждат безнаказаността.

    Корупцията в контролните органи и правораздавателната система , поддържани от герб и ДС дпс, водят до хаос и още по-голяма престъпност.

    Само че феновете на герб е ДС дпс се подиграваха и обясняваха, че корупцията и начинът на работа на контролни и санкциониращи органи не били в дневния ред на хората.
    И сега като се вижда какви страшни последствия има от безхаберието , започват герберодепесарските писъци - леле какво стана.

    Жалка работа герберодепесарска.

  46. 46 Профил на kapitan_laino
    kapitan_laino
    Рейтинг: 421 Неутрално

    Но е притеснително, когато малолетни престъпници са плъзнали в цялата страна, под100 различни имена, и вече пребиват не само връстниците си, но и възрастни. Сигурно, много скоро, бебета и родилки.
    —цитат от коментар 26 на klecho


    Чакай са, не е ли работа точно на бития фитнес-маниак и подопечените му да направят така, че да няма биещи малолетни престъпници по улиците? Малко са им кадрите, ниски са им заплатите?

  47. 47 Профил на HUMANOID
    HUMANOID
    Рейтинг: 2386 Неутрално

    До коментар [#42] от "georgievb":

    ... никой съд на планетата не е индийска крава (свещено животно) ...

    излишната (ненаситната) алчност ще погуби човечеството ...
  48. 48 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 5024 Любопитно

    До коментар [#25] от "sense":Пеевски ми е точно толкова неприятен, колкото и комунетата от ПП, комуне.
    —цитат от коментар 36 на nv


    Ама пазителят на паметника на съветската армия ти е много приятен, нали?

  49. 49 Профил на Ще върнем България в Европа
    Ще върнем България в Европа
    Рейтинг: 2764 Неутрално

    До коментар [#14] от "tulup":

    „Проблемът е, че правилното поведение на милиционерски шеф е да се легитимира и да им обясни, че не е редно да се шофира така - "Добър ден, комисар не знам си кой, редно ли е да се шофира така". И да извика патрул да им състави акт.”

    Това са глупости. Какво значи „шофиране така”? Как шефа, който се търкаля по улицата с 3 промила алкохол, засече „шофирането така”? Не може пияния шеф, че „някой шофира така”, а когато е с 3 промила не може и да го изкаже нормално, без пиянско фъфлене и да вика патрул, който не е присъствал на нарушението, за да се пише акт по разказ на алкохолик.
    За установяване на нарушението да нужни двама, които могат да го правят само в работно време.

  50. 50 Профил на Пешо
    Пешо
    Рейтинг: 1017 Неутрално

    Съдът ще каже кой крив, кой прав. Като си полицай без униформа трябва да се легитимираш, а като си 18 годишен, не трябва да посягаш, за да решаваш всичко с юмруци.
    —цитат от коментар 42 на georgievb


    Разбира се, като ти преснат един през прозореца на колата ти, трябва да си обърнеш и другата страна.
    Тъпо та дрънка.

  51. 51 Профил на tulup СУПЕР
    tulup
    Рейтинг: 1707 Неутрално

    До коментар [#44] от "Prostetnic Vogon Jeltz":

    Аз имам друг въпрос - щом в крайна сметка се оказа, че съседът се навежда и спорим кой първи бил посегнал и кой бил прекалил и стана ясно, че никой не се е бил легитимирал в този момент, то правилното съобщение от МВР не трябваше ли да е:
    "При спор на пътя е възникнала физическа саморазправа, при която е пострадал шефа на МВР Русе. Обстоятелствата се изясняват "

    А не:
    Полицай прави забележка на дрифтаджии, те го пребиват

    Кое е по-близо до истината и Тодорчо прави ли разликата?

    Не ме търсете преди обяд
  52. 52 Профил на georgievb
    georgievb
    Рейтинг: 761 Любопитно

    До коментар [#42] от "georgievb":... никой съд на планетата не е индийска крава (свещено животно) ...
    —цитат от коментар 47 на HUMANOID


    И как предлагаш да се решават конфликтите в обществото?!?
    С ЧК вече опитаха, не се получи ... нещо друго?

    И все пак....да ти е=а май==та миризлива :-)
  53. 53 Профил на ruse_island
    ruse_island
    Рейтинг: 1328 Неутрално

    До коментар [#46] от "kapitan_laino":

    Да си го кажем направо - не им е работа.

  54. 54 Профил на georgievb
    georgievb
    Рейтинг: 761 Неутрално

    Разбира се, като ти преснат един през прозореца на колата ти, трябва да си обърнеш и другата страна.
    Тъпо та дрънка.
    —цитат от коментар 50 на Пешо


    Кой кого е "треснал"? Доколкото разбирам не се знае, затова е и съда, за да се установи.

    И все пак....да ти е=а май==та миризлива :-)
  55. 55 Профил на Пешо
    Пешо
    Рейтинг: 1017 Неутрално

    [quote#40:tulup] "Да, "елфите" малко изкараха младежите невинни жертви"[/quote]

    Искаш да кажеш че елфите са наели актьори и са заснели постановъчно видео?

  56. 56 Профил на Просто Стюпи
    Просто Стюпи
    Рейтинг: 450 Неутрално

    Пеевски ми е точно толкова неприятен, колкото и комунетата от ПП, комуне.
    —цитат от коментар 36 на nv


    Лъжеш. Против Пеевски не пишеш НИЩО.

    А и дори и да е така, пак е изключително сбъркано да не можеш да направиш очевидната разлика между хората от ПП и Пеевски. По всичко.

  57. 57 Профил на tulup СУПЕР
    tulup
    Рейтинг: 1707 Неутрално

    До коментар [#49] от "Ще върнем България в Европа":

    Да, и ти си прав, нямат правомощия да спират автомобили и да им дават акъл, но аз имах предвид не как е редно по закон, а как някой, който би следвало да има идея как се контролира тълпа или група хора, би било разумно да подходи с оглед на неговата безопасност.

    В тоя ред на мисли гледам, че някой пише, че в САЩ щяха да са 2 метра под земяте. Пичове, в САЩ полицията има много ясен протокол как се спира за да не бъдат гръмнати. И никой американски полицай няма да позволи съсъдът му да спира коли посред нощ с голи гърди точно защото не е много умно за него

    Не ме търсете преди обяд
  58. 58 Профил на kapitan_laino
    kapitan_laino
    Рейтинг: 421 Неутрално

    Съдът ще каже кой крив, кой прав. Като си полицай без униформа трябва да се легитимираш, а като си 18 годишен, не трябва да посягаш, за да решаваш всичко с юмруци.
    —цитат от коментар 42 на georgievb


    Тука въпросът не е да се установи кой посегнал пръв, кой се защитил и т.н. Проблемът е съвсем различен - първо, полицейският шеф (който може и да е бил съвсем невинен между другото, да къркаш не е престъпление), игнорира тотално протокола СЛЕД такава ситуация, който е да се задържат участниците в мелето и да се повдигнат обвинения. Да не говорим служителите му, които са с изключени камери. Ама в България протоколът го нямаме за нищо, справка ватманът отскочил за кафенце.

    Второто е реакцията на министъра - вместо да си мълчи до изясняване на обстоятелствата, той се изтъпани да си прави ПР пред подчинените си, бълвайки един куп измислици, с което демонстрира че е министър на полицаите, а не на гражданите.

  59. 59 Профил на todor
    todor
    Рейтинг: 1767 Неутрално

    tulup

    "Ако милиционерът се беше приближил не с псувни, а с документи първоначално щеше ли да се стигне до бой според теб, м?"

    Тулупче, или не си разбрал това което съм написал, или говориш така от безпристрастност.
    Внимавай сега: Полицаят се приближава когато четиримата побойници вече налагат с юмруци падналия човек така, че му сцепват устата та се наложило после да му я шият.
    Иначе поздравления за уникалния слух който имаш, щом в запис без звук успя да чуеш как ченгето псува.

  60. 60 Профил на HUMANOID
    HUMANOID
    Рейтинг: 2386 Неутрално

    В българската съдебна практика има множество решения, които разглеждат случаи на дисциплинарно уволнение на полицейски служители за нарушения, свързани с употреба на алкохол или наркотици по време на служба и извън работно време ...
    ***
    ### 1. **Видове нарушения и доказателства**
    Съдебните решения показват, че дисциплинарната отговорност се ангажира както при управление на служебен автомобил в нетрезво състояние, така и при явяване на работа под въздействието на алкохол или наркотици. Доказателствата могат да бъдат:

    * **Технически средства (дрегер):** Показанията на техническите средства са основно доказателство.

    * **Кръвна проба:** Тя има по-голяма доказателствена сила и може да обори резултатите от дрегера.

    * **Свидетелски показания:** Съдебната практика (напр. решения на ВАС) приема, че дори само свидетелски показания, описващи видимо нетрезво състояние (неадекватна походка, неадекватно поведение, мирис на алкохол), са достатъчни за ангажиране на дисциплинарна отговорност, особено когато не е възможно да се вземе проба.

    ***
    ### 2. **Примери от съдебната практика**
    * **Административен съд - Плевен (Решение по дело № 64/2021 г.):** Потвърждава уволнението на служител, управлявал служебен автомобил след употреба на алкохол, като съдът намира поведението му за тежко дисциплинарно нарушение, уронващо престижа на МВР.

    * **Административен съд - Хасково (Решение по дело № 41/2019 г.):** Разглежда случай на уволнен служител на пожарната, управлявал служебен автомобил в нетрезво състояние, което също е квалифицирано като тежко нарушение.

    * **Върховен административен съд (ВАС):** Има решения, които разглеждат казуси, при които полицай е уволнен, дори когато е употребил алкохол извън работно време, ако това е уронило престижа на службата. Съдът приема, че служителите на МВР имат по-високи изисквания за етично поведение.

    ***
    ### 3. **Общи изводи**
    Съдебната практика в България е категорична, че изпълнението на полицейски функции под въздействието на алкохол или наркотици е *тежко дисциплинарно нарушение*. Наказанията за такива деяния са тежки и често водят до **уволнение**. Освен това, ако са нанесени щети или е извършено престъпление, полицаят носи и *наказателна отговорност* по общия ред на Наказателния кодекс.

    В обобщение, съдилищата последователно подкрепят действията на ръководството на МВР по дисциплинарно уволнение в такива случаи, като се позовават на Закона за МВР и Етичния кодекс, както и на принципите за висок морал и отговорност, които се очакват от полицейските служители.

    излишната (ненаситната) алчност ще погуби човечеството ...
  61. 61 Профил на tulup СУПЕР
    tulup
    Рейтинг: 1707 Неутрално

    До коментар [#55] от "Пешо":

    Не, искам да кажа, че е изключително спорно дали да слязат четирима от колата и да вкарат някой в болница попада в графата неизбежна самоотбрана. Не казвам, че нямат право да се защитят, но има голяма вероятност да са прекалили.
    Но не съм напълно убеден де, а елфите вече го решиха, а то си е доста спорно. Това казвам

    Не ме търсете преди обяд
  62. 62 Профил на tulup СУПЕР
    tulup
    Рейтинг: 1707 Весело

    До коментар [#59] от "todor ":

    Питам ако вместо съседът да им влезе с псувни и шамари се беше приближил полицаят и да беше проявил поне известна доза самообладание и разум.

    А иначе нищо не съм чул, ама надали цялата ситуация е станала без обиди. Ти какво мислиш - съседът вика "момчета, много бързо карате" и те го спукват от бой? Наистина ли?

    Не ме търсете преди обяд
  63. 63 Профил на sense
    sense
    Рейтинг: 2546 Неутрално

    До коментар [#32] от "lemans":

    Нали герберодепесарите обяснявахте, че нещата, които си изброил не били в дневния ред на хората. Подигравахте се на пп дб като мрънкат , че безнаказаността е сериозен проблем.

    И сега - ама какво стана ?!

    Ами става това, че след като контролните и санкциониращи органи не си вършат работата, безнаказаността взема връх и нарушителите на правилата стават все по-дръзки.

    Интересно е колко време е нужно, за да се сетите герберодепесарите за тези причнно-следствени връзки.

  64. 64 Профил на HUMANOID
    HUMANOID
    Рейтинг: 2386 Неутрално

    До коментар [#52] от "georgievb":

    ... моето лично мнение - че в днешната БЪЛГАРИЯ няма справедлива съдебна система (Съд, Прокуратура и Следствие/Дознатели) ...

    =====
    Нашата родина-БЪЛГАРИЯ има история над 1’300-години, но около 600-години е имало български държави, защото е била управлявана и от чужди владетели и общо четири български конституции (учредителен и основен закон на държавата)
    :
    #1 → «Стара БЪЛГАРИЯ» (владетели КУБРАТ и синът му БАТБАЯН, призната през 632 г. след договор между Кан-КУБРАТ и Император-ИРАКЛИЙ, съществувала е около 35 години в земите на днешните УКРАЙНА и Южна РУСИЯ, според Теофан Изповедник - КУБРАТ е съветвал петимата си синове да не се разделят (БАТБАЯН, АСПАРУХ, КОТРАГ, КУБЕР и АЛЦЕК),
    но
    → АСПАРУХ създава «Дунавска БЪЛГАРИЯ»,
    → КОТРАГ създава «Волжка БЪЛГАРИЯ»,
    → КУБЕР създава «Охридска БЪЛГАРИЯ»
    → АЛЦЕК създава «Неаполитанска БЪЛГАРИЯ» ) …
    ,
    #2 → «Дунавска БЪЛГАРИЯ» (владетели АСПАРУХ и други Български владетели, призната е през 681 г. и съществува до 1018 г. или почти 400 години) ...
    ,
    #3 → «Византийска БЪЛГАРИЯ» (владичество на Римски императори от 1018 г. до 1185 г. или почти 200 години) …
    ,
    #4 → «Царска БЪЛГАРИЯ» (владетели са Български Царе от 1185 г. до 1396 г. или почти 200 години) …
    ,
    #5 → «Османска БЪЛГАРИЯ» (владичество на Османски Султани от 1396 г. до «03.03.1878» или почти 500 години) ...
    ,
    #6 → «Руска БЪЛГАРИЯ» (след «03.03.1878» до «16.04.1879» владичество на Руския Император – период между Санстефанският договор подписан от Руския Император и Османския Султан и «Берлинския конгрес и договор») ...
    ,
    #7 → «Васална БЪЛГАРИЯ» (след «13.06.1878» Берлинския конгрес и договор създават «Васално Княжество България» и «Автономна Източна Румелия» и на «16.04.1879» е приета и първата българска конституция – Търновската конституция) …
    ,
    #8 → «Обединена БЪЛГАРИЯ» (на «06.09.1885» е обявено съединението на «Васално Княжество България» и «Автономна Източна Румелия») …
    ,
    #9 → «Независима БЪЛГАРИЯ» (на «22.09.1908» е обявена независимост и през 1911 г. е променена Търновската конституция) ...
    ,
    #10 → «Зависима БЪЛГАРИЯ» (след «09.09.1944» е създадена НРБ в орбитата на СССР чрез Конституциите от 1947 г. и 1971 г.) …
    ,
    #11 → «Република БЪЛГАРИЯ» (след «10.11.1989» е създадена чрез Конституцията от «13.07.1991») …
    ,
    #12 → «Европейска БЪЛГАРИЯ» (на «01.01.2007» е присъединена към ЕС (Европейския съюз) …
    =====
    =====
    → «родината» е душата на човека (чувства, обичаи и манталитета на хората, а не някаква конкретна територия и/или недвижими имоти) ...

    → «страната» е тялото на човека (някаква конкретна територия и/или недвижими имоти) ...

    → «държавата» е мозъкът на човека (разумът/управлението на «родината/душата» и «страната/тялото») ...

    Разликата между понятията «родината» и «страната» и «държавата» (всеки човек може и да ги обича и да ги мрази едновременно) …

    Обичам родината си, но мразя днешната държава – БЪЛГАРИЯ ! ...

    излишната (ненаситната) алчност ще погуби човечеството ...
  65. 65 Профил на todor
    todor
    Рейтинг: 1767 Неутрално

    До коментар [#46] от "kapitan_laino":

    "Чакай са, не е ли работа точно на бития фитнес-маниак и подопечените му да направят така, че да няма биещи малолетни престъпници по улиците? Малко са им кадрите, ниски са им заплатите?"

    Капитане, хайде да не пресилваме нещата, а. В американските градове вилнеят банди, та Тръмп се принуди да вкара Гвардията.
    В европейските има цели квартали в които полицията не смее да влезе.
    При това положение да искаме от нашата полиция с всичките и кусури които има , да изкорени цялата престъпност веднъж и за винаги, е малко прекалено, не мислиш ли?

  66. 66 Профил на Просто Стюпи
    Просто Стюпи
    Рейтинг: 450 Неутрално

    четиримата побойници вече налагат с юмруци падналия човек така, че му сцепват устата та се наложило после да му я шият.
    —цитат от коментар 59 на todor


    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    Ааааа хахаха ха. Четирима "побойници" "налагат" паднал човек. Резултатът - сцепена устна.

    Така става то, когато защитаваш откровени лъжи.

  67. 67 Профил на Просто Стюпи
    Просто Стюпи
    Рейтинг: 450 Неутрално

    Съдът ще каже кой крив, кой прав.
    —цитат от коментар 42 на georgievb


    Е да, той нашият "съд" с това е известен точно 🤣

  68. 68 Профил на sense
    sense
    Рейтинг: 2546 Неутрално

    "Ако милиционерът се беше приближил не с псувни, а с документи първоначално щеше ли да се стигне до бой според теб, м? И не следва ли милицията да знае такива елементарни неща? "


    + + + + + + + + + + + +
    Именно !

  69. 69 Профил на Констататор СУПЕР
    Констататор
    Рейтинг: 1294 Неутрално

    Двама от биячите от Русе се хвалят: Бягахме от куките, ушев ни гони! ВИДЕО
    11.09.2025 |

    Двама от арестуваните за побоя над полицейския шеф в Русе Николай Кожухаров - Кирил Гочев и Виктор Иванов, със сигурност не харесват униформените. Те са си пуснали клипче онлайн, в което самодоволно обясняват, че са бягали от полицията.

    Сайтът „Анонс.бг“ публикува кадри, на които двамата се возят на мотор и викат: „Бягахме от куките, ушев ни гони, не можи да ни хвани“, а накрая дори отправят псувни.

    https://www.dnes.bg/a/1-bulgaria/692548-dvama-ot-biyachite-ot-ruse-se-hvalyat-byagahme-ot-kukite-ushev-ni-goni-video

  70. 70 Профил на HUMANOID
    HUMANOID
    Рейтинг: 2386 Неутрално

    Съставът в Апелативен съд - Велико Търново, който ще разгледа мярката за неотклонение задържане под стража на 15-годишното момче от Русе, не е определен на случаен принцип, както изисква императивната норма на чл. 9, ал. 1 от Закона за съдебната власт.
    Съдебната система завлича обществото към пропастта и ако бързо не се осъзнае, убеден съм, че не е далече денят, в който ще има линчувани съдии.

    излишната (ненаситната) алчност ще погуби човечеството ...
  71. 71 Профил на murttle
    murttle
    Рейтинг: 668 Неутрално

    До коментар [#30] от "sense":

    15-годишно момче, което тренира самбо.

  72. 72 Профил на tulup СУПЕР
    tulup
    Рейтинг: 1707 Неутрално

    До коментар [#65] от "todor ":

    Тодорче, частично си прав. В момента има повече агресия след младите и по-голям шанс да скочат на двама чичаци в тъмното. ТОЧНО заради това се подхожда по начин, който ясно да покажеш авторитет. Колкото по-бързо и ясно се легитимираш, толкоз по-малък шанс за конфликт

    Иначе в едно идеално общество да направиш забележка не би трябвало да доведе до бой. И двете страни не би следвало да са с къс фитил и само да си търсят повод. Ама така като гледаме, не е така. И ти твърдиш, че със сигурност само младежите са се държали агресивно. А по-вероятно е да идва и от двете страни и така изглежда на видеото. Никой не се опитва да отстъпва, да отговаря само колкото е абсолютно необходимо и така нататък. И после биха ни. Ами като са повече и като само ескалирате, какво да стане??? Не казвам, че е редно, че е законно, че е морално, че е справедливо. Но е напълно логично и очаквано и би следвало подготвени служители да знаят как да го избегнат

    Не ме търсете преди обяд
  73. 73 Профил на Zayo Cicin
    Zayo Cicin
    Рейтинг: 3685 Неутрално

    МВР отнема от гражданите законното им право да пребиват от бой полицаи!

    I 💜 Leka Borislavovna
  74. 74 Профил на HUMANOID
    HUMANOID
    Рейтинг: 2386 Неутрално

    До коментар [#73] от "Zayo Cicin":

    ... Защо държавата мълчи за кръвната проба на полицейският шеф,
    защото когато си пиян - нямаш право да се легитимираш като полицай, и нямаш право на полицейски функции и действия (пияният полицай се превръща в обикновен гражданин) ...
    ... А обвинението е, че момчетата уж са нанесли побой на държавата (цивилен полицай),
    но обвинението ще пропадне, ако цивилният полицай е бил пиян ... (вече се говори, че в болницата пробата му е била 2,93 промила) ...

    излишната (ненаситната) алчност ще погуби човечеството ...
  75. 75 Профил на Zayo Cicin
    Zayo Cicin
    Рейтинг: 3685 Неутрално

    tulup".Иначе поздравления за уникалния слух който имаш, щом в запис без звук успя да чуеш как ченгето псува.
    —цитат от коментар 59 на todor

    Това му е наследсттво от времената, в кпоито е слухтял и донасял на Органите по надлежния ред.

    I 💜 Leka Borislavovna
  76. 76 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 5024 Любопитно

    До коментар [#30] от "sense":15-годишно момче, което тренира самбо.
    —цитат от коментар 71 на murttle


    Забранено ли е да се тренира самбо?

  77. 77 Профил на todor
    todor
    Рейтинг: 1767 Неутрално

    tulup

    Не знаем какво е станало, но дори да ги е напсувал. В нашия НПК май няма закон инкриминиращ псуването, докато за нанасяне на побой и телесна повреда си има алинеи и параграфи.
    Та в този ред на мисли вие, които ратувате за законност, трябва да сте против тези дето го нарушават. Не е ли тъй?

  78. 78 Профил на Роси СУПЕР
    Роси
    Рейтинг: 5927 Неутрално

    Много ясно. Властта им дава големите заплати и им прикрива престъпленията.

  79. 79 Профил на tulup СУПЕР
    tulup
    Рейтинг: 1707 Весело

    До коментар [#77] от "todor ":

    Ами не е, ама то и това да познаваш шефа на милицията в града не ти дава право по закон да спираш автомобили и да осъществяш контрол на скоростта без радар, ама на

    Не ме търсете преди обяд
  80. 80 Профил на todor
    todor
    Рейтинг: 1767 Неутрално

    tulup

    " И ти твърдиш, че със сигурност само младежите са се държали агресивно"

    Не твърдя това. Твърдя, че само младежите са НАРУШИЛИ ЗАКОНА, а в една правова държава, това трябва да е водещо.
    Съгласен ли си.

  81. 81 Профил на Zayo Cicin
    Zayo Cicin
    Рейтинг: 3685 Неутрално

    До коментар [#30] от "sense":15-годишно момче, което тренира самбо.
    —цитат от коментар 71 на murttle


    Много добро момче. Дори не всеки ден пребива от бой полицаи.

    I 💜 Leka Borislavovna
  82. 82 Профил на HUMANOID
    HUMANOID
    Рейтинг: 2386 Неутрално

    До коментар [#75] от "Zayo Cicin":

    Съставът в Апелативен съд - Велико Търново, който ще разгледа мярката за неотклонение задържане под стража на 15-годишното момче от Русе, не е определен на случаен принцип, както изисква императивната норма на чл. 9, ал. 1 от Закона за съдебната власт.
    Съдебната система завлича обществото към пропастта и ако бързо не се осъзнае, убеден съм, че не е далече денят, в който ще има линчувани съдии.

    излишната (ненаситната) алчност ще погуби човечеството ...
  83. 83 Профил на murttle
    murttle
    Рейтинг: 668 Неутрално

    До коментар [#76] от "vassilun":

    Правите се на ударени или какво? Естествено, че млад, здрав самбист може да нанесе животозастрашаващ удар, особено когато нападне в гръб.
    Защитата на малките побойници е съшита с бели конци и много добре го знаете. Ето заради такива нелепи атаки ден след ден все повече пада авторитетът на партии, които само допреди година дори управляваха страната, а днес се превръщат в лаещи кученца, на същото ниво като копейките. Колко жалко!

  84. 84 Профил на HUMANOID
    HUMANOID
    Рейтинг: 2386 Неутрално

    До коментар [#77] от "todor ":

    Съставът в Апелативен съд - Велико Търново, който ще разгледа мярката за неотклонение задържане под стража на 15-годишното момче от Русе, не е определен на случаен принцип, както изисква императивната норма на чл. 9, ал. 1 от Закона за съдебната власт.
    Съдебната система завлича обществото към пропастта и ако бързо не се осъзнае, убеден съм, че не е далече денят, в който ще има линчувани съдии.

    излишната (ненаситната) алчност ще погуби човечеството ...
  85. 85 Профил на todor
    todor
    Рейтинг: 1767 Неутрално

    До коментар [#81] от "Zayo Cicin":

    "Много добро момче. Дори не всеки ден пребива от бой полицаи."

    А когато това се случва, ги удря само веднъж. Наистина много добро момче, как да не излезеш на протест в негова защита.

  86. 86
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  87. 87 Профил на tulup СУПЕР
    tulup
    Рейтинг: 1707 Неутрално

    До коментар [#80] от "todor ":

    Че вече написах, че смятам, че четирима да слязат от колата и да вкарат човек в болница трудно би минало за самозащита (независимо кой е "почнал"), а и дори да е - пак процедурата е да бъдат обвинени и после да го пледират. А и почти със сигурност не спират на знак Стоп.

    И ти казах, че просто и поведението на другите двама не е безгрешно и понеже се опитват да се изкарат по милиционерски света вода ненапита почнаха да лъжат и да мажат.
    По кой закон спират коли въобще?
    Защо съседът посяга? Вече се е отдръпнал, законът позволява самозащита в много крайни ситуации. Ако вече си извън обсега на шофьора, то да ходиш да се вреш и да му отвърщаш при възможност да се отдалечиш, не е законно. Това важи и за младежите също
    И най-вече как милиционер толкоз изпуска ситуацията и дали е действал адекватно - определено не

    Не ме търсете преди обяд
  88. 88 Профил на HUMANOID
    HUMANOID
    Рейтинг: 2386 Неутрално

    Брутално!
    По делото в Русе полицията е накарала 15-годишния младеж да пише писмени обяснения без присъствие на родител, педагог, социален работник.
    Права на детето? Глупости!
    Полицията не се интересува от това.

    излишната (ненаситната) алчност ще погуби човечеството ...
  89. 89 Профил на Таралеж
    Таралеж
    Рейтинг: 2924 Неутрално

    Едните хулиганчетата карат бързо и тормозят хората, другите пияниците ги спират и налитат на бой.
    Първите ги пребиват.
    15 годишното и то бие.
    🥲🥲🥲
    Абсолютно циганска историйка в циганската ни държавица.
    Ако единият не беше генерал от полицията дори нямаше да стигне и до новините!
    Ако не беше стигнало до новините нямаше и да трябва Полицията да лъже, да манипулира записи, министърът да лъже като дърта циганка,
    И накрая кво?
    Мутро-чалга керванът си върви!

  90. 90 Профил на Просто Стюпи
    Просто Стюпи
    Рейтинг: 450 Неутрално

    До коментар [#75] от "Zayo Cicin":
    До коментар [#85] от "todor ":
    До коментар [#83] от "murttle":

    А бре, герболята, как ще обясните, че поставиха знак за ограничение от 30 км/ч СЛЕД инцидента 🤣🤣🤣

  91. 91 Профил на tulup СУПЕР
    tulup
    Рейтинг: 1707 Неутрално

    До коментар [#89] от "Таралеж":

    Именно. И незнайно защо промяната в това поведение се очаква да дойде от 15 годишен келеш, а не от шефа на МВР?!?!

    Не ме търсете преди обяд
  92. 92 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 5024 Любопитно

    До коментар [#83] от "murttle":

    "Естествено, че млад, здрав самбист може да нанесе животозастрашаващ удар, особено когато нападне в гръб."

    Ще коментираш ли факта, че след побоя идва линейка, като лекарите дори не слизат от нея и се прибират. Полицейският шеф тогава не е берял душа. Какво е станало след като се е прибрал в къщи?

  93. 93 Профил на akad.nedeltcev
    akad.nedeltcev
    Рейтинг: 1030 Неутрално

    До коментар [#83] от "murttle":

    като младежа е як здрав самобит, защо идиота се е заяждал с него?

    По-добре един ден бик, отколкото една година вол.
  94. 94 Профил на Илиян С
    Илиян С
    Рейтинг: 2787 Неутрално

    КЗД !

    Съда !

    И Прокуратурата !

    Също !

  95. 95 Профил на tulup СУПЕР
    tulup
    Рейтинг: 1707 Весело

    До коментар [#90] от "Просто Стюпи":

    Видях, че в Фейсбука ГЕРБ лели, начело с обективният брояч Виктор Димчев, вече обявиха, че цялата зона била 30км/ч. И тя се означавала само в началото. Викам си, щом са казали сигурно е вярно - отварям Гугъл мапс и гледам входовете от големите булеварди към тия квартални улички, дето би следвало да почва тая зона - няма знаци за нея. Брей

    Не ме търсете преди обяд
  96. 96 Профил на Zayo Cicin
    Zayo Cicin
    Рейтинг: 3685 Любопитно

    До коментар [#90] от "Просто Стюпи":

    Дебъляк, ти обясни ли преасфалтирането на пътния участък, венага след като служебния автомобил на Просто Киро уби човек и осакати жена му?

    I 💜 Leka Borislavovna
  97. 97 Профил на HUMANOID
    HUMANOID
    Рейтинг: 2386 Неутрално

    .. полицейският шеф може да е пил фалшив алкохол - Метилов алкохол (Метанол)
    Това е най-токсичната отрова. Дори малки количества могат да причинят ослепяване, увреждане на органите и смърт.
    или
    Етилов алкохол (Твърд алкохол, вино, бира)
    Етиловият алкохол е пряко токсичен (отровен) за тялото, но е по-слаб от метанола. Прекомерната му консумация може да доведе до остра интоксикация и дългосрочни увреждания. Поради това всички алкохолни напитки се класифицират като отровни (токсични) ...

    излишната (ненаситната) алчност ще погуби човечеството ...
  98. 98 Профил на Zayo Cicin
    Zayo Cicin
    Рейтинг: 3685 Любопитно

    До коментар [#83] от "murttle":""Ще коментираш ли факта, че след побоя идва линейка, като лекарите дори не слизат от нея и се прибират. Полицейският шеф тогава не е берял душа. Какво е станало след като се е прибрал в къщи?
    —цитат от коментар 92 на vassilun

    Саморазкъсал си е бъбрека.

    I 💜 Leka Borislavovna
  99. 99 Профил на HUMANOID
    HUMANOID
    Рейтинг: 2386 Неутрално

    До коментар [#92] от "vassilun":

    ... жена му го е набила, защото заспал без да я на*бе ...

    излишната (ненаситната) алчност ще погуби човечеството ...
  100. 100
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #