Инфлуенсърите имат право да рекламират хазарт, тълкува приходната агенция

На живо
Дебатът в парламента дали Мария Филипова да стане заместник-омбудсман

Инфлуенсърите имат право да рекламират хазарт, тълкува приходната агенция

Инфлуенсърите имат право да рекламират хазарт, тълкува приходната агенция
Социалните платформи от типа на "Фейсбук", "X", "Инстаграм" и "Тик Ток" не са медии по смисъла на Закона за радиото и телевизията, никъде в българското законодателство не е вписана и тяхна дефиниция, поради което приходната агенция тълкува, че няма изрична забрана за реклама на хазарта там. Това се разбира от публикуван на сайта на НАП доклад в отговор на питане по Заявление за достъп до обществена информация, за който първо писа Mediapool. В края на април парламентът гласува пълна забрана на рекламата на хазарта във всички видове медии.
По отношение на социалните мрежи водеща е волята на съответния потребител и по всяко време може да ограничи достъпа до някой инфлуенсър, който рекламира хазарт, като спре да го "следва", "харесва" или блокира, посочва НАП.