Според експерти законопроектът застрашава приобщаващото образование

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (5)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на hodounski
    hodounski
    Рейтинг: 2166 Весело

    Приобщаваме ромите? На тях им трябват много „ресурсни“ центрове.

  2. 2 Профил на dimko
    dimko
    Рейтинг: 733 Разстроено

    Слушал съм "Жив е той ...", в изпълнение на седмокласник от "смесено" училище - душата ме заболя ...

  3. 3 Профил на ЗаНиЗа
    ЗаНиЗа
    Рейтинг: 1866 Неутрално

    "отговорността за приобщаващото образование е на училищата и детските градини" - даа, да работят с родители и най-вече да ги ОгръмОТЯВАТ тях. Сложността на взаимоотношенията с разните организации и експерти е, че ТЕ нямат реална представа какво става в БГ училище. Там са за малко - заради поредния проект, за поредна лекция с неразбираеми, но услужливи за чиновниците терминологии, за някаква си тяхна "борба" за нещо, което е без основа, без традиции, но с упоритостта да го налагат за да бъдат удовлетворени те самите, а в училището остават учители, подмятани от поредните изблици на гениални ОПравляващи ги и учещи как да правят нещата, които не само не разбират, а и не знаят как да ги наложат ако все пак са стойностни. А, децата винаги са били деца, те следват истински загрижените за тях, но ако те са уверени, знаещи, че могат да възпитават граждани, а не поданици, ОгръмОТЯВАНИ първосигнално по методики, за които всяко творческо отклонение е нарушаване на чиновническия морал. Традициите на българското училище винаги са били изграждани чрез знания - трайни, съобразени с бита и същността на българите. Затова са и просъществували през вековете, а налагането на привнесени ценности, колкото и лъскави да са, израждат и училището и възпитаниците му.

    Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.
  4. 4 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 696 Неутрално

    Експертите настояват, че училищата по закон трябва да получат и отговорността, и ресурсите за това – да наемат специалисти, да осигурят подкрепяща среда, да работят с родители, т.н. Е,то тава кусура на всичките ни закони в образованието(и не само там)че не са обезпечени с ресурси(кинти) за да наемат специалисти, да осигурят подкрепяща среда, да работят с родители, т.н.

  5. 5 Профил на Тюфлекчия
    Тюфлекчия
    Рейтинг: 426 Неутрално

    Трябва да се работи по места - браво за предложението. Първият ми братовчед е учител в "средищно училище". Демек - училище в най-голямото село в околността. Въпреки че теоретично трябва да е учител по география, ги учи как се пише правилно на български, кога е създадена българската държава, как се смята обиколката на триъгълник и т.н. Там са проблемите, не пред Министерството на Образованието. Дайте възможност на хората по места да работят (с моите пари) и няма да има неграмотност и т.н.

    Браво демократи - станахте по-лоши от тези с които се борите!




За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #