За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
penetrating
Рейтинг: 5592 Неутрално10 хиляди е много голям процент. А какво значи "много" ? Защо не е ясно колко точно? Така не могат да се вземат решения.
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David HilbertRadosveta Koleva
Рейтинг: 534 Неутрално"Сега се чудя вие можете ли да разбиете Вашите?!"
Не. Не, точно.
Май повечето хора не могат, защото не им се налага.
Въобще мотивацията за нещо повече, каквото и да значи това за различните хора, е трудно постижима. А тя е основен фактор за движение - в правилната посока. Каквото и да означава това.
Все пак най-важно е човек да знае кое е "нещо повече" и дали наистина е.
В този смисъл уврежданията нямат значение, дотолкова доколкото представляват лично препятствие и за съжаление - в действителност са медицински проблем. Което ги прави, всъщност, трудни. Надявам се в бъдеще време все по-лечими за повече хора в една доста по-адекватна социално-битова среда. /като настинките :)/
proza
Рейтинг: 61 НеутралноАз искам да се боря за правата на децата без увреждания, които нямат средства за нормален живот и получават жълти стотинки от държавата. Не можем да ревем само за правата на тези с увреждане, нека да се погрижим и за нормалните деца.
Jordan Dimitrov
Рейтинг: 328 НеутралноБлаготворителна инициатива,която аз много уважавам.
Росен съм аз а Путлер ще капитулира
Рейтинг: 1341 Неутрално...................Конвенцията за правата на детето.......................
в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sandoТова е, към което се стремят Уницефките. Под благовиден повод те ударно промениха законите в България във вреда на семействата ни.
Децата с увреждания са само повод да насаждат вредната си идеология.
Целта е една. Изваждане на детето извън семейството. Разглеждането на детето като самостоятелна единица. Следва противопоставянето на дете и родител. На дете и учител. Постепенно противопоставяне на цялото ни общество едни срещу други.