За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
petrapetra
Рейтинг: 1078 НеутралноПроблемът не е в технологиите, а в учителите, които боравят с нея и имат нужда от модерно обучение, как да я използват адекватно и интересно за учениците!
Пускането на презентация или филм не е модерно обучение.
the_flea
Рейтинг: 911 НеутралноВ статията се обсъждат два вида технологии - педагогическите технологии и цифровите технологии в образователния процес.
Истината НЕ Е въпрос на гледна точка! Истината е истинна! А е А!Замяната на старите методики, които обръщаха внимание на индивидуалния подход към конкретен ученик или клас, с модерните педагогически технологии се случиха по неподходящ начин. В момента ние буквално обучаваме "бройлери". Учениците масово изпълняват успешно задачите и след това забравят "наученото", животът им е като компютърна игра..... Увеличаването на броя часове по математика и БЕЛ и използването на същите технологии няма да промени положението. Проблемът е, че се проявява "бездушност". По-възрастните и опитни учители, владеещи различните методи на преподаване все още успяват да покрият изискванията на ДОС. По-младите, които гледат от по-опитните, също се справят.
По отношение на цифровите технологии - масово са издигнати в култ, а те са само техническо средство....
От МОН щели да отворят платформа за създаване на електронно съдържание.... За две и половина години успях с много труд да създам не по-малко от 400 урока с необходимите съпътстващи материали. Не бих ги качил в тази платформа.... те са пригодени за моите ученици и не искам да се превърнат в конфекция, не искам да се използват механично, както се случва често.
daskal1
Рейтинг: 2334 НеутралноВ САЩ 1/3 остават в учителската професия след първите три години. Пример по отношение на мерките за задържане на млади учители в професията са Шотландия и Финландия.
Ivan Peev
Рейтинг: 330 НеутралноМного приказки за нищо.
Два дебила это сила!Основното - защо трябва да учат учениците?!
Какво ще постигнат с добро образование?!
Какви са переспективити пред завършващите?!
На всички въпроси отговорът - НИЩО!!!
За това куца образователната система - липса на мотивация, а тя няма да дойде със сегашните политикани, културо-, социо-, полито- и всякакви други полу-лози.
Та да си дойдем на думата, де...