За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
Deputat 241
Рейтинг: 2563 НеутралноУченици от горните класове питат учителя си по математика: - Господине, защо не ни преподавате и по другите предмети, по история, по химия, по литература... Той отговорил: - Защото другите не ги зная. ... А учениците репликирали: - А защо искате от нас да знаем всичко по всички предмети?
УВАЖАЕМИ ТРОЛОВЕ! Моля следете внимателно постовете ми. От щракането на вашите минуси зависи животът на семействата ви. А аз съм тук да ви спася. Ще пиша за ваше благоденствие.daskal1
Рейтинг: 2369 НеутралноИзкуственият интелект в момента е една от основните теми в американските училища свързана с модернизацията на образованието, заедно със софтуерните продукти за различните възрастови групи.
Но, за мен в българските училища, особено след основно образование, трябва да. се въведе мериторичното начало и "силните" ученици да се обучават по по-наситени програми. Няма какво да се лъжем, както е казал народът "От всяко дърво свирка не става", им ало е и ще има различни нива на интелект и мотивация за учене. Старанието да влачат незаинтересуваните за сметка на по-будните деца е загуба на ресурси, включително психическото здраве на учители и администрация.
Роси
Рейтинг: 5587 НеутралноОт колко години ги обсъждат тези практики и още нищо!
Илиян С
Рейтинг: 2616 НеутралноЗа да развиваш нещо! Трябва да имаш База! Какво ще развиваш когато нямаш базови познания?