"Образованието да развива силните страни на детето": учители и експерти обсъждат добри практики за обучение

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (4)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Deputat 241
    Deputat 241
    Рейтинг: 2563 Неутрално

    Ученици от горните класове питат учителя си по математика: - Господине, защо не ни преподавате и по другите предмети, по история, по химия, по литература... Той отговорил: - Защото другите не ги зная. ... А учениците репликирали: - А защо искате от нас да знаем всичко по всички предмети?

    УВАЖАЕМИ ТРОЛОВЕ! Моля следете внимателно постовете ми. От щракането на вашите минуси зависи животът на семействата ви. А аз съм тук да ви спася. Ще пиша за ваше благоденствие.
  2. 2 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 2369 Неутрално

    Изкуственият интелект в момента е една от основните теми в американските училища свързана с модернизацията на образованието, заедно със софтуерните продукти за различните възрастови групи.
    Но, за мен в българските училища, особено след основно образование, трябва да. се въведе мериторичното начало и "силните" ученици да се обучават по по-наситени програми. Няма какво да се лъжем, както е казал народът "От всяко дърво свирка не става", им ало е и ще има различни нива на интелект и мотивация за учене. Старанието да влачат незаинтересуваните за сметка на по-будните деца е загуба на ресурси, включително психическото здраве на учители и администрация.

  3. 3 Профил на Роси СУПЕР
    Роси
    Рейтинг: 5587 Неутрално

    От колко години ги обсъждат тези практики и още нищо!

  4. 4 Профил на Илиян С
    Илиян С
    Рейтинг: 2616 Неутрално

    За да развиваш нещо! Трябва да имаш База! Какво ще развиваш когато нямаш базови познания?





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #