Шведската кралица Силвия става патрон на благотворителна акция
Първата вноска е събрана от продажби на компанията през миналия месец на конкретен продукт, който е белязан с благотворителния знак - буквичката "О". Така ще бъде до края на годината, като всеки месец ще се дарява част от средствата от продажбите на различен козметичен продукт на
детски дом в страната, каза г-жа Георгиева.
Централният офис на "Орифлейм" вече е дарил 1 000 000 долара на световната фондация "Детство". Целта на фонда е да защитава правото на децата на щастливо детство и да работи за подобряването условията на живот на изоставените и малтретирани деца. Във фондацията са се включили много бизнесмени, политици и попзвезди от Скандинавия. Сред тях са момчетата от "Апокалиптика", Пер Гесъл от "Роксет", Ани-Фрид Лингстад от АББА и други.
Символ на благотворителната кампания е усмихнатата буквичка "O" от "Орифлейм". С този символ по цял свят ще се отбелязва продуктът, от чиито приходи се дарява на нуждаещите се деца.