Холивудският блясък на Escada
През 25-годишното си съществуване Escada държи неотменно на цвета, елегантността и женствеността, на себеуважението и радостта от живота, на качеството и на индивидуалността.
От 1994 г. независимата продуктова линия Escada Sport се лансира, за да посрещне нуждите на изживяващия бум пазар на стоки и услуги за свободното време и търсенето на висококачествени облекла за спорт, пътувания и развлечения.
Escada има международен дизайнерски екип под ръководството на Брайън Рени, който работи в компанията от 1986 г. и става дизайн директор през 1994 г. Заедно с Волфганг Лай, основател и председател на директорския борд на Escada AG, Рени и тимът му създават най-голямата колекция от модни дамски облекла в света два пъти годишно. Разнообразието от екстравагантни, класически, игриви, романтични и бляскави идеи, иновативните експерименти при употребата на материи, детайли и цветове комбинират интелигентно уникалността с практичността.
Escada облича знаменитости като Анди Макдауъл и Ким Бейсингър на изключителни събития в техния живот, каквито са церемонията за връчването на наградите "Оскар" и филмовият фестивал в Кан. Дженифър Лопес избира Escada за една от сватбите си.
В допълнение към Escada Fashion линията аксесоари изживява невероятен ръст. Мюнхенският гигант предлага колани, чанти, обувки, очила, а от есента на 2000 г. лансира и сензационна колекция от диамантени бижута.
За по-нататъшното си развитие Escada AG подписва през април 2002 г. дългосрочен договор с Wella и от тогава тази компания отговаря за производството, дистрибуцията и маркетинга на козметичните и парфюмерийните продукти с марка Escada.
Заедно с новото развитие в колекциите Escada пое нов път и в рекламата си. За визуалното представяне на колекциите си започна да работи с прочутия американски фотограф Стивън Майсъл и утвърдени топмодели.
В новата колекция на Escada блясъкът на дивите от златните времена на Холивуд среща безгрижното провокативно поведение на пънк принцесите и спортния удобен стил се съчетава с елегантната перфектност. С чувствителни материи, нежни цветове, чисти линии и силно въздействащи детайли колекцията на Еscada есен-зима 2004/2005 е истински емоционален връх.
Използвани са стилистични елементи от 30-те, 60-те и 90-те години. Това не е просто носталгичен поглед назад. Kолекцията е създадена за съвременната жена и нейната необходимост от индивидуализиран лукс. „Днес елегантността е изкуство на импровизацията. Ние искаме да произвеждаме модни компоненти за създаване на необикновен, независим имидж”, казва Брайън Рени, обяснявайки как захарнорозовия копринен сатен, кожата и лакът са съчетани с детайли от пънк униформата като ципове, метални рамки за очила и безопасни игли.
В своята колекция аксесоари за този сезон дизайнерът Клаудио Мераци още веднъж показва своето усещане за модерна елегантност, дискретен сексапил и иновативна мощ. Съвършено нови материали с огромно разнообразие от ефекти в различни съчетания, детайли,будещи въображението, и игрива лекота и мекота - целият този микс създава луксозен облик, който е едновременно спортен и бляскав.
Елементите са взети от предишния сезон - меки форми, заоблени ъгли, контрастиращи едри бодове, коприна с цвят на кайсия или мека кожа, лого като декоративна емблема, гигантски метални халки, кристални перли, но са комбинирани и интерпретирани по новому.
Колекцията на Escada Sport пък за есен-зима 2004/2005 е вдъхновена от пътуване през изминалите няколко десетилетия, през романтичния стил на 50-те, непокорните 80-те, и чара на юпитата от 90-те. Темите в нея са озаглавени "Хемптънс", "Рим", "Сентръл парк", "Брайтън", "Кашмир", "Тибет" и "Актив ски".