"Капитал Light" представя изложба на уикенд приложения

"Капитал Light" представя изложба на уикенд приложения

Изложба на уикенд приложения Weekend Press организира "Капитал Light" - изданието за култура и свободно време на в. "Капитал". Експозицията в Центъра за култура и дебат “Червената къща” може да се види до 20 февруари. На нея са представени притурки за свободното време на вестници от цял свят, сред които How to spend it на Financial Times, La Republica delle Donna на La Republica, WhyNot! на Handelsblatt, NY Times magazine на The New York Times.

Изложбата е един от отговорите на честите въпроси какво е “Капитал Light”, обясни неговият отговорен редактор Мирослава Нейнска. Повод за нея са “новите дрехи” на приложението - от 29 януари то има обновена визуална и съдържателна концепция. Мотото е "За пристрастените към живота", а идеята е да се пише сериозно за леките неща.

Екипът на "Капитал" започна и “Съботни разговори на кафе и кроасани” в Червената къща, на които автори от вестника и приложението, както и известни коментатори ще дискутират теми от всекидневния живот. Следващият разговор е на 19 февруари, а темата е “Писането във визуалния свят” с участници Елена Алексиева - писател, и Радослав Бимбалов - криейтив директор на рекламна агенция Lowe Swing Communications.

С Weekend Press си позволяваме да означим тези добавени издания, които карат вестниците да тежат повече, казва Нейнска. Изложбата представя нов за България формат, където е и "Капитал Light" - единствено по рода си приложено списание за свободно време на вестник "Капитал". Медийните изследвания доказаха потенциала на тези издания. Уикенд притурките разполагат с аудиторията на вестниците носители, която е в пъти по-голяма от тази на традиционните списания. Те допълват и подсилват съдържанието им с теми за културата на живота като цяло, а седмичната им периодичност позволява да бъдат актуални.

С изложбата искаме да покажем респекта си пред тези наръчници за начин на живот. Взехме ги от масите на съботното кафе и ги разгледахме внимателно, като нещо, чийто живот си заслужава да бъде по-дълъг от един уикенд, смятат от екипа.