"Капитал Light" представя изложба на уикенд приложения
Изложбата е един от отговорите на честите въпроси какво е “Капитал Light”, обясни неговият отговорен редактор Мирослава Нейнска. Повод за нея са “новите дрехи” на приложението - от 29 януари то има обновена визуална и съдържателна концепция. Мотото е "За пристрастените към живота", а идеята е да се пише сериозно за леките неща.
Екипът на "Капитал" започна и “Съботни разговори на кафе и кроасани” в Червената къща, на които автори от вестника и приложението, както и известни коментатори ще дискутират теми от всекидневния живот. Следващият разговор е на 19 февруари, а темата е “Писането във визуалния свят” с участници Елена Алексиева - писател, и Радослав Бимбалов - криейтив директор на рекламна агенция Lowe Swing Communications.
С Weekend Press си позволяваме да означим тези добавени издания, които карат вестниците да тежат повече, казва Нейнска. Изложбата представя нов за България формат, където е и "Капитал Light" - единствено по рода си приложено списание за свободно време на вестник "Капитал". Медийните изследвания доказаха потенциала на тези издания. Уикенд притурките разполагат с аудиторията на вестниците носители, която е в пъти по-голяма от тази на традиционните списания. Те допълват и подсилват съдържанието им с теми за културата на живота като цяло, а седмичната им периодичност позволява да бъдат актуални.
С изложбата искаме да покажем респекта си пред тези наръчници за начин на живот. Взехме ги от масите на съботното кафе и ги разгледахме внимателно, като нещо, чийто живот си заслужава да бъде по-дълъг от един уикенд, смятат от екипа.