За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
*****
НеутралноРешението е на борда на директорите на летището, а предложението е на групата ТИМ, настоящ собственик на "Хемус ер" и предстоящ на "България ер".
*****
НеутралноTia hora ne mogat da napraviat edno neshto kato horata. Tova lipsva, onova lipsva, tova ne raboti, shte go opraviat sled 3 meseca.... Absolutni prostotii!
"Информационните табла не съдържат и данни за номера на ръкава, от който ще излети самолетът. Пътниците ще получават информация откъде точно ще се качат на самолета при чекирането, обясни Станчев, според когото това била практиката на всички европейски летища."
Praktikata na evropeiskite letishta ne e tochno takava, gospodin Stanchev!!!!!!
*****
Неутралноbravo na vas no kakto po bg vsi4ko e na polovina i mnogo 6um za ni6to mnogo sme nazat s materiala sorry ama e taka,no se radvam 4e e na polovina ima pak nqkakav napredak makar i ohluv na bair(ako moga taka da se izkaja)
*****
НеутралноСветлана, нека да се разбрем кой какво иска да каже. Първо, ако под "крачещи пътеки" имате предвид "moving sidewalks," то правилният превод следва да е "подвожен тротоар," т.е. или "подвижна пътека," където можеш да ходиш/вървиш/крачиш от ляво или да стоиш и чакаш от дясно. Растоянията не ца чак толкова големи за да налагат такова съоръжение, но ако решат да сваржат двата терминала с коридор и изходи, тогава такива пътеки ще са необходими със сигурност. По-важното е обаче не дали има moving sidewalk, ("подвижна пътека"
, а дали има осигурен достъп за неподвижни хора от входа на летището до самолета.
Второ, ако "ръкав" и "gate" не са едно и също нещо. Понякога един ръкав се използва от 2 "gates" или "изхода" (справка Малпенца, Милано). Също така изходът може да има ръкав и стълби за достъп до автобус (както да сега в София). Не мен това ми се случи на Т3 на JFK.
Вярно е, че е неуредица откриването и сигурно хаосът ще продължи поне до пролетта, когато всички авиокомпании се пренесат в новата сграда. Вярно е и, че новият терминал е сравнително малък в сравнение с Прага, Будапеща и Варшава. От снимките които видях на уебсайта на летището, терминалът е много по-просторен и уреден (и естествено нов) в сравнение с CDG, JFK или MXP. Хубаво е да въведат и електронно чекиране с кредитна карта, ID или frequent flyer карта, с което се спестява много време и не се чака на опашка, така ще бъдат много напред в сравнение с редица летища в Западна Европа. Също така над (или зад) чек-ин гишетата и при изходите (gates) и хубво да имат големи табла (на не тези малки телевизори) с името на авиокомпанията за чекиране и час, така пътниците да не се лутат и озъртат къде трябва да се чекират и на кой gate да отидат. И на последно място карайно време е служителките на чек-ин (особено на BG air, AlItalia i Air France) да се научат да добавят Frequent Flyer номера при чекиране, особено когато учтиво биват помолени за това за да не званя след това по авиокомпанните и да им обяснявам колко са накадърни в SOF.
А ние т друга страна не бива да сме толкова пресимистични когато се случват хубави неща у нас, макар и със закъснение и неуредици.
*****
НеутралноГ-Н Станчев или незнае или направо лъже.В България нищой не може да провер как е на вън,освен ако не пътува.
1. На таблото е задължително да има най-пълна информация.Оправдание не може да има
Направено е табло с недостатък.
2. Второто за информиране на пътниците на чек ин за номера на ръкава от който ще се качват на самолета е също една утопия.
Тук започват бъркотиите с пътниците.Лазбирасе чиновниците /служителите/ на летището ще си измиват ръцете с оправданието"Ама аз ви казах,че сте на новия терминал или Аз ви казах на номер 4 да отидете.Те няма да помнят или въобще няма да дават тази информация,защото това ще бъде много голяма работа за тях.ИМАМ ОПИТ
при ползване на старото летище вече много години.Царят дава падаря не дава.Така ще
бъде вярвайте ми.Не пътника трябва да бъде обслужван, самите чиновници трябва да ги обслужваме.
*****
НеутралноShtom i onia nekadarnik - ministara e zabeliazal nedostatacite mislia che e vreme i gospodin Stanchev da si hodi ot airport Sofia. I bez tova horata sa izmoreni ot marzelivi i nekadarni slujiteli koito toi e naznachil.
*****
Неутралноза господин Динев...
Не стува дума в случая за песимизъм, а просто за непредвиждане на съвсем елементарни неща..може ли на едно табло да не пише от кой терминал тръгва самолета??
освен това, преди време четох, че поне за момента няма да могат да се използват и мобилни телефони на новото летище, защото няма сигнал там..!!
а вчера са липсвали и таксита и какъвто и да било градсски транспорт до центъра..Блазе им на пистигналите от Брюксел!!
*****
ГневноЦялата история със строежа на новот Софийско летище е сапунена опера в 1000 епизода. Има сълзи, далавери, закаснения, оправдания, интриги, пари, комисионни, раздели.
Хубаво е, че ще имаме нещо повече от селска гара (старото летище). Но аз лично се интересувам защо:
- капацитета на новия терминал е само 2.6 милиона пътници след като в моемнта страия приема по 2 млн?
- защо закъсня откриването с 2 г. и в момента пак е недовършено?
- защо Мутафчиев не си подаде оставката барабар с шефа на летището заради пълното безхаберие с мъглите и преждевременното откриване на новата писта
- защо пътя до летището тепърва започва да се строи
Нещо елементарно, което ми направи впечатление е, че ераните са от времето на баба ти - не са ли чували за плоски екрани?! Или 130 милиона евро не им стигнаха???
*****
Неутралновсички който постоянно се оплакват, махайте се от българия, тъкмо ще остане повече място за нас, хайде омитайте се скапаняци
*****
НеутралноНищо чудно. Няма да забравя колко сериозни компании бяха изхвърлени от конкурса да строеж на летище София. Дано варненското не попадне в ръцете на тия дето им падаха таваните . Хубавото е че има само седем ръкава. Какъв хаос ще настава ,ако бяха с 17 или 27 !?
*****
НеутралноТия оплаквачи не са в България бе приятел. Те така обичат да си висят в български сайтове и да мърморят, защото в US никой не им обръща внимание за нищо и като влезе в нета се чувства господар на вселената.
*****
РазстроеноХубава работа, ама българска
*****
ЛюбопитноНомер 9, ще се махнат хората, ама ще останете само Ти,Турците на Доган, комуняшките деца и група алкохолни туристи от англия...
*****
НеутралноИван Динев е един всезнайко, както казват германците "дрискащ УМНИ говна". Хайде Ванка, спести си поученията - знаем че си най умният; ама защо не дойдеш да оправиш нещата.... Аааа, то така и баба може.
Хай сега иди си удари една ножка, пьк се успокой.
enterfornone
Рейтинг: 329 НеутралноНе мога да се омета - не мога да намеря на кой терминал ми е полета
*****
НеутралноAz ne znam da placha li, da se smeia li.
Chuite samo: "Първият недостатък бе забелязан и от транспортния министър Петър Мутафчиев - на информационните табла не пише от кой терминал излита самолетът - от стария или от новия.. След спешна оперативка, свикана от изпълнителния директор на летището Пламен Станчев, се оказа, че ситуацията едва ли ще бъде променена скоро"
Kude sme v Afganistan li sme, v Somalia li sme? Tova sa ludi hora do edin