Любовта като бисквитка

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (10)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Валентин Георгиев
    *****
    Гневно

    Рекламира се най-общо казано калпавата стока,боклукът! Това е!

  2. 2 Профил на hm
    *****
    Неутрално

    Не е достатъчно една реклама само да не дава лъжливи твърдения. Една реклама не би трябвало и да подвежда евентуалния потребител на продукта. И какъв "стил на живот" е да газиш с багер или да обсъждаш прах за пране? А защо изобщо трябва да има реклами на лекарства? Стил на живот - пийте това лекарство! Изобщо внушенията, че винаги има продукт, който не познаваме, но именно той ще ни реши конкретен проблем или ще задоволи определена нужда е глупаво.
    Но съм съгласен с г-жа Ивкова, че ако човек няма своя си ценностна система, то вината не е в рекламните агенции. В този смисъл не очаквам някоя агенция да направи реклама, която да внушава: ходете повече пеша, дишайте чист въздух и пийте чиста вода. Ние всички имаме потребност от тези неща, но те не се рекламират.

    Въпреки всичко от рекламите има нужда. Точно толкова, колкото и от собствена ценностна система. И най-добрите реклами наистина са тези, които не насочват пряко към продукта. И безплатните, разбира се.

  3. 3 Профил на chernobyl
    *****
    Неутрално

    Като бях малък, обичах шоколад, не обичах ряпа, а ефизола си го похапвах като бонбонки заради вкуса. Далеч не беше заради рекламите. Децата са си деца.

    Според мен рекламата може да те накара да предпочетеш една или друга марка, но не и да купиш нещо, от което нямаш нужда, нито да промениш начина си на живот. Ако беше толкова лесно, спецовете по маркетинг и реклама нямаше да се мъчат и пънат толкова.

  4. 4 Профил на бай красьо
    *****
    Неутрално

    "Който не пие по кръчмите, пие по аптеките!". Казах.

  5. 5 Профил на Frank Lampard
    *****
    Неутрално

    За тези които мислят, рекламите са по-скоро досадно-забавни. Те никога няма да си купят нещо, защото някой им казва да си го купят, а защото ИСКАТ да си го купят.

  6. 6 Профил на toni
    *****
    Неутрално

    pri reklamata vsi4ko e opit da se promie mozaka po moi nabludeniq ne samo decata sa podatlivi na reklamata no i vazrasnite xora koito sa napravo fenominalni ot kade namirat pari za da si kupuvat produktite.
    taka e4 osven za deca trqbav da se pomisli i za dover4ivite starci.
    osnovnite prixodi ot tqxidvat deteto i da xlen4i roditelqt moje da go spre na sredna vazras vseki e zaet i ima dobra komunikaciq za da e na qsno produkta stava ili ne .
    ostavat pensionerite s mizernite pensii koito neznaino ot kade izkopavat pari za da kupuvat.
    nai opasni s reklamite za lekarstva ako pitate men vseki na vsqka vazrast iska da e zdrav a za sagalenie ne se reklamirat nai dobrite lekarstva .

  7. 7 Профил на анонимен
    *****
    Неутрално

    На-добрият начин да се предпазят децата от ефекта на рекламите е изключително прост - да не им се предлага да ги гледат. няма по-безсмислен начин да си прекарват времето от това да гледат безсмислиците и продуктите, предназначени за промиване на мозъци по телевизията.

  8. 8 Профил на Възмутена
    *****
    Неутрално

    А по-сериозният въпрос не е ли защо децата прекарват толкова време пред телевизора, че да учат смисъла на думата любов от рекламите??

  9. 9 Профил на зз
    *****
    Неутрално

    Да има как щом почнат рекламите и да се сменя канала докато траят! Правя го на ръка, но е досадно. Няма да е лошо да има автоматизъм в това нещо. Щом почнат реклами- и веднага почва , примерно, музикален канал. Само и само да не слушаме тези глупости...

  10. 10 Профил на Елисавета Иванова-Дагер
    *****
    Неутрално

    Имам син на 1 и 8 месеца. Така да се каже вече е полуосъзнато човешко същество, може да каже какво иска, въпреки че още не знае защо го иска. В момента в който телевизора е включен и почне рекламният блок, той се залепя на екрана и забравя всичко друго. Шаренко, веселичко, с позитивна музичка-какво му трябва на малкото същество. Проблема с рекламите и децата е наистина много сериозен и аз съм напълно съгласна с автора, че поради все още безкритичното им съзнание те са най-застрашени от подмяна на ценностната система. Ами само погладнете съвременните момиченца-не се ли опитват 85% от тях да се обличат като кукли Барби. А рекламите за лекарсква в които присъстват деца, според мен са направо опасни, защото малките хора са изключително изобретателни в намирането на забранени неща и вярата, че хапчетата са вид бонбони може да доведе до катастрофални последствия. Как да се предотврати това като надали на някой съвременен човек ще му хрумне да си изхвърли телевизора?
    И въпросът е не само да не се вменява на малчуганите стил на живот, а и да не се вменява на родителите чувство за вина, защото видите ли са лишили детето от насъщният му "Нескуик" или шоколад, а го карат да яде плодове или домашна храна. И любовта към бащата или майката да зависи от това, кой дава сладкиши и бонбони и кой купува последните рекламирани по телевизията играчки. Ето това драги рекламодатели е причината да сменям канала, когато започнат рекламите.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #