За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
*****
НеутралноИнтересно, много интересно, как и защо нашите родни политици когато не са на власт (т.е. са далеч от кацата с мед) защитават една позиция, когато дойдат на власт, започват да пеят друга песен? Защо Гагаузов с право негодуваше срещу възлагане без публична процедура на такова огромно по мащаб строителство, а сега като министър вече оправдава това! Ако това са политици, то аз сигурно съм камила! Или по- скоро аз ще бъда камила, отколкото Гагаузов и Станишев да имат нещо общо с политиката (не с далавераджийницата, а с политиката).
*****
ГневноДоговорът за магистрала "Тракия" е поредната крупна далавера и изнудване на българските граждани, които трябва да плащат с данъци и винетки липсващия трафик в следващите 30 години! Имате ли смислени коментари освен "наздраве" и псувни? Простете братя с лоясали мозъци не е лошо всеки ден да си повтаряте молитвата: "Господи прости на мен невежия и изключително затъпял роб"! Дишайте дълбоко и ако някъде срещнете изгнила дъска си я ударете от главата, ако може да се ускори процеса на помъдряване. Ако не протестирате активно и не защитавате интересите си, което в прав текст ви каза и Кунева, НИЩО ХУБАВО НЯМА ДА СЕ СЛУЧИ В БУЛГАРИСТАН!
*****
НеутралноПреди изборите Б С П за да ги спечели твърдеше на висок глас че сделката за Тракия е :
1л Незаконна
2. неизгодна
3 Неморална
Трябваше да загубим три години за да разберем че сделката е законна Какви са техните юристи- неграмотни ли са След като всички инстанции на българския съд казаха че сделката е законна юристите на \Б С П или са неграмотни или са преднамерени за да излъжат и да спечелят изборите Но държавата загуби три години и роднините на всички които се убиха във катастрофи от челенп удар от Пловдив до бургас трябва да съдят тези които забавиха магистралата
Б С П твърдяха че сделката е неизгодна но нито веднъж не казаха на обикновенните хора че освен цената от 2.7 милиона долара на километър в тази цена е включена и пърна рехабилитация на цялягя отсечка от София до бургас Изграждане на изходите и входовете към гтолемите градове изграждане и експлоотация на ТОЛ системата от експлоотацията на която държавата ще получи около 40% ог приходите и целия ддс което е равно на милиарди левове за тези 35 години които могат целево да отидат в пенсионния фонд за увеличение на пенсиите на виещите от глад пенсионери Това ако е малко здраве му каже Бих искал да видя този които би развалил тази концесия за 2.7 милиона долара и би сключил нова която ще ни струва примерно 4 милиона долара за километър
Сделката е неморална - Когато от Б С П започнат да ми говорят зя морал почва да ми се повръща
Чао Желая Ви успех
*****
НеутралноЗащо без конкурс,а? Защо? Като са толкова велики да участват в открит и честен конкурс!
*****
НеутралноЗначи от тези 6 стотинки (с ДДС) на км 40% са за държавата, и 20% е ДДС-то, общо 3.6 ст. Е за какво да ни ги прибират за да си пълнят бюджета, дето и без това е препълнен? Да опростят тази част и да плащаме само останалите 2.4 ст!
*****
НеутралноDosega v Bulgaria putistata bqha bezplatni. Sega ste trqbva da plastame na kapitalisti i chorbadgii. Chestito!
*****
НеутралноIskami se da ne bjahme tolkova naivni kogato hodime na izbori zashtoto sami sme si vinovni kogato izbirame takiva subekti da ni upravljavat!!! Bog da ni e napomosht ot nekadarni rakovoditeli siguren sam che edin den shte vavedat i taksa za vazduha koito dishame samo se pitam vav levove li shte bade ili v evro!!!
*****
Гневноkato govorite za sdelkata i ia svarzvate s bsp(bkp),zashto zabraviate za kradliviia i prodazen tzar i turskiia sokol.te niakak si se spotaivat v siankata na bsp- komunistite i malchat li malchat i si praviat dalaverite v kombina.na vsichki balgari im e iasno che tazi sdelka e korumpirana i s parite na danakoplateca shte se oblagodetelstvat zaristite,doganistite i komunistite koito sa poluchili tlasti komisionni.zashto ne be proveden targ i zashto tozi dogovor e zabulen v taina,dava otgovor na vaprosa.a bulgarskiiat narod kato e stado neka pak da glasuva za tezi predateli,moshennici i bezrodnici.
*****
ГневноСамо ми е интересно, като има тол такса, няма да има винетки. А другите пътища от каде ще се издържат? От нашите данъци или просто няма да се поддържат. Честито!
Може би е по-добре с Вазелин. OK! Вазелин да дойде!
Абе никой ли в тая държава не вижда к'во става? Вижте Унагария за кви магистрали става въпрос! Винетката е 5 евро и ТО АКО СЕ ДВИЖИШ ПО МАГИСТРАЛАТА.
*****
НеутралноКорупцията е повсеместна. На ниско ниво, на високо, в ляво, в дясно, в средата. Навсякъде!!! Стане ли дума за големи проекти,корупцията е задължителна. Магистралата вече е продадена. Дойде и времето на Дунав мост - 2. Как така винаги испански фирми са замесени? Царската връзка е несъмнена. Кметът на Видин Иван Ценов се прави на разсеян, че министерството на транспорта не било издало специален документ за забрана на разпорежданията със земя. Той е бил предупреден година преди това да не се продава земя или ако продава, да продава само на държавата. Прокуратурата трябва да провери кои са частните купувачи на евтините парцели. Лапачите няма да се свършат никога. Бог да помага на България!!!
*****
НеутралноДоколко знам,3 от фирмите са португалски и 2 български.Те ще строят магистрала Тракия.Не испнска фирма."Somag е най-голямата португалска строителна компания.""Компанията участва в 32 концесионни сдружения, които управляват около 3400 км магистрали."Mного далече отивате със царската връзка."Сасир Вайеермосо"е публична компания, която се търгува на фондовата борса, и всеки един може да си купи акции.Остава само да разберем коко са акциите на царя или на ниакои от синовете му,та да си купим и ние,акции на Вайеермосо,белким покрай тях станем и ние милионери.
Истината е,че загубихме 3 години (или общо 17)в празни приказки,затова кой щял да спечели и колко.Магистрала няма.Все пак 35 години отсега нататък нямаше да ни изглеждат толкова много.ай със здраве.
P.S
За Дунав мост също се говори от години.А която и да е Испанска фирма ще свърши по добра работа от БГ мутринските фирми.Мисля,че си съгласен с мен.Няма да ни навреди,когато става за дума за наште инфраструктурни интереси да не надничаме толкова в чуждите джобове.
*****
НеутралноВъпреки изричното становище на службата на ЕС Евростат, че ангажиментът на държавата да доплаща недостигащия трафик е държавна помощ и сегашното правителство е готово да спази договореното. В Португалия обаче държавата не доплаща нищо на концесионера.
Е за това ще ни скъсат. Продадоха се на гнусните кобурги, които са предизвикали всички национални катастрофи и сега за последно обират България. Проклети да са!
*****
НеутралноСтига вече с тия циркове де. Колкото "американци" взеха - БТК, "унгарци" - Орбител, "англичани" - Кейбълтел, такива ще са и така наречените португалски бизнесмени? Основно с българско ЕГН!
1. През тия 17 години класическата схема на ПРИВАТИЗАЦИОНЕН ГРАБЕЖ и присвояване на държавната собственост става с помоща на наети международни СПЕКУЛАНТИ - физически и юридически лица!
2.Случая с БТК е кристален пример! Пенсионния американски фонд "АДВЕНД"спекулативно бе юридическото, а лимонадения исландски "милиардер" ТОР БЬОГОЛФСОН -спекулант физическо лице;
3.Адвент си взе комисионната и отдавна духна;
4.Сега ТОР бърза да продава защото БТК е пред ФАЛИТ!;
5.Магистрала Тракия е същата работа. Разбира се че царя ще си вземе своуето;
6.Вгледайте се обаче добре в БЪЛГАРСКИТЕ ЕГН-нета, които ще пълнят ГУШИ, като търтеи от построеното с данъци от гражданите - нашите родители!
То бива бива, ама чак пък толкоз не бива!
*****
НеутралноМАГИСТРАЛИТЕ; ПРИСТАНИЩАТА; АТОМНАТА; ЛЕТИЩАТА; БДЖ; БУЛГАРГАЗ; БОЛНИЦИТЕ И ВИСШИТЕ УЧИЛИЩА ТРЯБВА ДА СТАНАТ ЧАСТНИ ВЪЗМОЖНО ПО-СКОРО ЗА ДА НЕ СЕ КРАДЕ ОТ ТЯХ И ЗА ДА МОЖЕ ИКОНОМИКАТА ДА ВЪРВИ НАПРЕД. ЗА ПРЕДПОЧИТАНЕ С ЧРЕЗ ПУБЛИЧЕН ТЪРГ, НО ПО-ДОБРЕ ПОД ПРИВАТИЗАЦИЯ ПОД МАСАТА, ОТКОЛКОТО ДА ОСТАНАТ ДЪРЖАВНИ.
*****
НеутралноNe si gubi vremeto.Tezi hora ne uvirat.Te ne razbirat.Samo gledat v 4ujdata 4inia.Ot druga strana samo se oplakvat ot situaciata v BG.Otdelno 4e s takav negativizam donikade niama da ia dokarat.Na vremeto niakoi im kaza "Smenete si 4ipa".Te ne mu obarnaha vnimanie,no zatova puk oshte go psuvat za tezi mu dumi,vmesto da pomisliat dali tozi "gnusen koburg" ne e bil prav.
*****
НеутралноВъпреки изричното становище на ЕС Евростат, че ангажиментът на държавата да доплаща недостигащия трафик е държавна помощ и сегашното правителство е готово да плаща с нови данъци и винетки липсващия трафик в следващите 35 години! Нема да можете и на село да си одите селяндури, стана ДЕБЕЛО!
*****
НеутралноБългаро-португалския консорциум развива дейност в Ангола, Алжир, Мароко и Полша. Освен в магистрала "Тракия" на българския пазар компанията спечели и търг за ремонт на 31 км пътища за над 7 млн. евро.
*****
ГневноСкъпо,неефективно,нротив България - но вижте кой са шефовете на АД от българска страна от Техноекспортстрой Емил Коцев син на генерал от ДС и брат на зам.м-рна МВРи Желев бивш шеф на изп.агенция Пътища от НДСВ. Затова БСП иНДСВ са .......!!!
*****
НеутралноЕ, най после един да загрее за какво става въпрос?! Малко помощ. НЯМА такова животно НДСВ. Това е уловка за НАИВНИЦИ, какъвто пътищар мисля, че не е!