Новини от гилдията

Новини от гилдията

Александър Раков стана генерален директор на "IBM България"
Александър Раков е новият генерален директор на "IBM България". Той поема управлението от Георги Рангелов, който заемаше поста в продължение на 10 години. Рангелов ще ръководи звеното за среден бизнес (Midmarket Business Leader, Strategic Value Creation Team) в IBM за Североизточна Европа. Александър Раков е част от екипа на IBM от 1994 г. като започва на позицията мениджър "Банков сектор", а впоследствие става търговски директор. През последните две години отговаря за бизнеса на IBM в малките и средни предприятия в над 40 страни от Централна и Източна Европа, Близкия изток, Австрия и Швейцария. Раков е магистър по машиностроене от Техническия университет в София и магистър по бизнес администрация от английския "Хенли мениджмънт колидж" (Henley Management College). Притежава бизнес сертификат от френското бизнес училище INSEAD.
Борислав Иванов вече е търговски директор на "Транс Телеком"
Борислав Иванов е новият главен търговски директор на телекомуникационната компания "Транс Телеком" ЕАД, която е част от групата на "Петрол холдинг" АД. На новата си позиция той ще разработва и налага новата търговска стратегия на компанията, ще развива партньорската мрежа, и ще управлява търговските екипи на компанията. Иванов има осем годишен опит в сферата на телекомуникациите. Работил е във финансовия отдел на "Мобилтел", скоро след това става регионален мениджър продажби за Южен централен регион, а в последствие оглавява отдел Контрол на качеството. Преди да се присъедини към мениджмънта на "Транс Телеком" Иванов е работил във верига магазини "М Свят", където е бил търговски и оперативен директор.
Виктория Павлова е новият маркетинг мениджър на "Онда кофи брейк"
Виктория Павлова беше избрана за маркетинг мениджър на "Онда кофи брейк". Професионалният й опит включва работа като бранд мениджър в "Санома Блясък България" и в "Ейч Ви Би Банк Биохим / Уникредит Булбанк". Почти пет години е работила в рекламната агенция "Графити ББДО". Павлова има магистърска степен от Софийски университет "Св. Климент Охридски" и специализация по маркетинг в испанския BBDO University.