Несигурен пилотаж на доставката на самолетите за властта

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (19)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Carrot
    *****
    Неутрално

    Тези тъпи и корумпирани кретени ДВА самолета не могат да купят светкавично без да се изложат с корупционни схеми и скандали. Какво остава да гарантират на държавата закон и правов ред.

    Какви са тези самолети 13 годишни и на цена по 44 млн долара.
    Да бяха взели два "Фалкона" или ЛиърДжет... .

  2. 2 Профил на Anton K
    *****
    Неутрално

    самолетите на са на 15 години а моделът е от 15 години. Ама си прав, че фалкон, гълфстрийм и пр. са по добре

  3. 3 Профил на айде не сме толкоз прости
    *****
    Неутрално

    това правителство и неговите олигарси и да серат пак ще си спретнат корупционна схемичка - това си е вече тежко патологично състояние...

  4. 4 Профил на Паяков
    *****
    Неутрално

    Във "Фалкона" не могат да се съберат всички подлизурковци, които придружават президента, затова трябва нещо по-голямо... А защо не и Еърбъс А320?

  5. 5 Профил на Bulgarcement
    *****
    Неутрално

    Тия са луди, какъв 737-300 ми сравняват? Това е стара технология. Ако изобщо говорят за 737, трябва им нещо като -700 или -800. Има и модели за по-далги разстояния.

  6. 6 Профил на Червенотиквеничковче
    *****
    Весело

    Така де, по-големи аероплани са нужни, та да могат да побират цялата хвърковатата чета на Гоце Доносчика.

  7. 7 Профил на не съм съгласен
    *****
    Гневно

    Какви са тези самолетчета? Не ни отиват.
    Нито на президента, нито на нас.
    Еърбъс 380 - това трябва да бъде.
    Ако има 420 и него трябва да вземем.

  8. 8 Профил на КАФ
    КАФ
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Да направя един опит за коментар макар,че съм лаик по отношение на самолети.Летял съм като пътник често 10тина години и имам само Лични впечатления.Разбирам основно от кораби и тяхното водене.Хабер, нямам от тези ,,Соколи - Falcon" a а пък онзи лиържет не съм го и чувал.Тук определено експерти много та да се застраховам.
    Сега подред:
    1.Тез претенциозните американци, вместо разни писъци да вземат да научат реда в България.
    а/Техните Боинги 737-500 или 300 Не са предпочетени защото са сигурни машини/ летял съм лично/ и ще е трудно на президента да му се случи някоя почти естествена авария.
    б/Къде по сигурно е изпадането в Аварийна ситуация с Airbus 319.Точно от тази модерна машина нямам хабер,освен ,че едва се добра до Бургас и ако не бяха наште от Долна Митрополия щяхме да изкараме едно траурче от нац.мащаб.На ,,Въздушния автобус" 310и 320 ако не греша съм летял не е за Вярване ,някой специалист може и да ме разбере - По калпава геометрия на крилата му е трудно да се постигне.Това чудо на техниката е по несигурно при излитане отколкото при кацане,макар че обикновено е обратното.Откровено съм се чудил ка са го произвели такъв.И да го искаш пак е голям зор за постигане.
    Основание за горните редове: С Боинга няма част от полета през която да не се чувствам спокоен и да си смуча с наслада онова бонбонче дето го дават все още тук таме за да преглъщаш с цел изравняване на налягането в организма ти докато машината набира или респективно губи височина, което повишава комфорта доколкото го има, защото и на най големия си враг не бих пожелал да го оставят на Самолетна манджа.
    Онова другото - автобуса - то го чувстваш толкова нестабилно, че съм имал чувството че ще се килне на някоя страна докато излита.Имах чувството докато се опитвах да отгатна на какво се дължи уникалното му поведение наблюдавайки през илюминатора крилата му,които макар и пълни с керосин при излитане пак вибрират сякаш са в резонанс,че проблема е в Абсолютно нескопосната Форма на елероните му, които както е известно работят именно при излитане и кацане.То едва ли не съм си местил неволно крака ,сякаш ммога да го подпра да не аварира.А иначе си е опасно.
    В/Най ми харесват малките АНТОНОВ-24.Те не са предназначени за Правителството, не си знаят годините щото от склероза са ги забравили ,но моето мнение е,че държат въздух.Много са сладки при излитане.Застане АН-чето в началото на пистата.Набият му кучките/спирачките/ и то започва да се ежи.Колко са ми силиците ,ама и аз мога! Форсират му двигателите и вече реве като Фиат-126п със 120 км/ч./Турбината вие не е за вярване - на децибели не му отстъпва/.Тогава - при тези децибели и наежено отвсякъде - Пилота рита кучките и АН-чето хуква по пистата - Ще излетя или ще се разбия - най сладкия момент - не знаеш какво ще му се случи горкото, обаче връщане назад няма.Нищо не може да го спре, независимо колко благоприятен ще е изхода от ситуацията за нас пътниците и екипажа.По някое време чувстваш ,че колесника е отлепил от земята ,казваш си Въздух/летим/ и си чакаш кроасана с кафето.
    г/Малко разум в тази сага: Какви са тия глупости за Сертификата за летателна годност който трябвало да бъде в съответствие с Европейските изисквания. Лично мое мнение: Сертификата за и.т.н. трябва да бъде в съответствие с изискванията на компанията производител на самолета ,а не някакви Европейски тинтири-минтири.
    Един съвет ,който не ангажира с нищо Н.П. президента на Всички Българи - Да си избере машина с която като лети се чувства сигурен и спокоен, а не колко пари струва, все за два самолета в България пари ще се намерят.Да не говорим за условието Лизинг - като го прочетох се сетих за Кърпените чорапи на Тодор Живков,понеже БКП нямала пари да му купи нови.НАЛИ!

  9. 9 Профил на aussie
    *****
    Неутрално

    до #8 - Наистина си лаик(идиот) по отношение на самолети

  10. 10 Профил на Защо ДВА самолета ще заменят ЕДИН?
    *****
    Неутрално

    И какво прави Гоце на Азорските острови с ТУ154?!

  11. 11 Профил на до Логос
    *****
    Неутрално

    неотразим си, продължавай да пишеш на авиационна тематика, моля те
    "някой специалист може и да ме разбере - По калпава геометрия на крилата му е трудно да се постигне."
    "Сертификата за и.т.н. трябва да бъде в съответствие с изискванията на компанията производител на самолета ,а не някакви Европейски тинтири-минтири."
    ---- специалистите искат още, пиши, пиши не се отказвай!!!!!!!!!!

  12. 12 Профил на Петко
    Петко
    Рейтинг: 680 Неутрално

    О, президента иска нов самолет? А може ли за мене да остане старият...?

    Damnant quod non intellegunt.
  13. 13 Профил на КАФ
    КАФ
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До пост № 9 и № 11 - Сига ме бъзикахте - Да съм пишел на Авиационна тематика - Да, не съм Артър Хейли ,че да напиша ,,Летище" спомняте ли си пилота Върнън Демирев ,който не искал да носи униформените ризи на компанията,а предпочитал Копринени ? Защо ли Артър Хейли подчертава този момент в романа си ?
    Та и,аз Просто описах чувствата ,който съм изпитвал подчератавам го като пасажер в Самолет.Сега Вие ако мислите ,че Н.П.Георги Първанов е пилот - не е, той е специалист по История./ т.е. в самолета той е пасажер, а това как се чувства той е по важно и от най калпавата геометрия на крилата.Това е моето както написах в пост 8 непретенциозно мнение.Лично Аз, днес вече мога да го кажа ,защото снощи още не го знаех на негово място бих избрал
    Боинг - 747.Това е моят непретенциозен избор на пасажер,а не Авиационен специалист какъвто никога не съм бил.

  14. 14 Профил на КАФ
    КАФ
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Въпросът за избора на машина за Н.П.Г.Първанов освен техническа и финансова страна има и евристична такава.
    Ето Ви Елементарно Уотсън ситуация:
    Вие, сте член на екип който посреща Президента на България на летище във Вашата си страна.Стоите, чакате ,пушите и Благославяте закъснението на машината, макар че Ви е известно,че по протокол правителствен самолет никога не идва навреме.Накрая се задава една точка в небето /въздъхвате облекчено/ и не забелязвате кога пристигащата машина вече рулира по страничната писта. Гледате със що за самолет пристига въпросната наша ВИП персона и съдите за манталитета му и какви евентуални резултати можете да очаквате от срещата си с него.
    Те това е Евристичната страна - Първото впечатление което ще правим по чуждите летища с тази бъдеща президентска машина.
    Разбрахте ли,г-да Уотсън!

  15. 15 Профил на Hemy VARNALIS
    *****
    Неутрално

    БРЕ - ГОЛЕМИ СПЕЦИАЛИСТИ - БРЕ - КЪДЕ ВРАТ - В ПРЕЗИДЕНТСКИЯ САМОЛЕТ.

  16. 16 Профил на Петко
    Петко
    Рейтинг: 680 Неутрално

    Не разбрах само с какво машина като А319 ще урони престижа ни.

    Damnant quod non intellegunt.
  17. 17 Профил на Bulgarcement do Logos
    *****
    Неутрално

    Логос, хаха! Тия кретене от ЕАДС, или какво му се вика дто правят Еърбусите, нищо не разбират от геометрия и аеродинамкика! Викаш, въпреки компутърните модели пак не са го улучили. А аз пък си мислех, че това бил турбиленс. Е, все пак в ЕАДС е пълно с бивши Нацистки учени и инженери, които просто няма как да не дадат на Еърбуса малко от Месершмитите. А може би твоя дискомфорт е бил причинен от пилотска грешка - използвали са ерелоните за зилитане и кацане вместо задркилки, предкрилки и трим....

  18. 18 Профил на Bulgarcement do Logos
    *****
    Неутрално

    Една от най-най-комфортните машини за летене е самия ТУ-154. Ноу Джоук. Само че са стари а и харчовете на и по тези самолети ги прави непрактични. Иначе няма нищо по-стряскащо за ВИП-посрещачите. Въпреки че обикновенно, дори и по Българксите летища понякога, има толкова много трафик, че едва ли някой би чакал и видял "бялата точка" в небето, то невероятния шум на Соловлиев-турбофенките на 154М веднага хваща вниманието на целия аеродром.

  19. 19 Профил на дедко
    *****
    Неутрално

    абе да купят оня ту бомбардировача-хептен ще ги стряска по света и винаги ще има ескорт в небето!





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #