Правото на жената да носи "Шанел"*

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (5)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Марин
    Марин
    Рейтинг: 707 Неутрално

    Не знам дали ще се увеличават продажбите на луксозни стоки, но след статии като тази се сещам защо спрях преди няколко години да си купувам Капитал - прекалено много явен PR.

    ... потим ... не за славата ... създава изкуство!
  2. 2 Профил на дали
    *****
    Неутрално

    Страннота е, че тук луксозните стоки са до два пъти по- скъпи от същите купени на запад. Вижте цените на часовниците Омегана Витошка - продават ги безумно скъпо- по добре да иде човек до Париж или Милано. И с всичко е така.

  3. 3 Профил на а
    *****
    Неутрално

    Ами, така е Марин. журналята трябва да взимат пари и за статии. Те неслучайно си назначиха главен редактор от маркетинга, нали

  4. 4 Профил на Една българка
    Една българка
    Рейтинг: 116 Неутрално

    към 1 - и аз, не само Капитал, вече и Дневник.

  5. 5 Профил на Аз
    *****
    Неутрално

    Също мисля - абсолютно ненужна статия...И кои са тия "много българи", които се споменават в статията като клиенти на луксозните бутици? Подобия на Манол Велев и Людмил Стойков?
    Лично аз мисля, че в съвременния практичен и все по-заплашен от ресурсов недостиг свят мястото на лукса е единствено в музеите - като пример за това докъде може да стигне дизайнерският гений. Това е и логично - ако всеки започне да кара Ламборгини и носи Версаче, дали ще се смятат за луксозни стоки?





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #