За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
Марин
Рейтинг: 707 НеутралноНе знам дали ще се увеличават продажбите на луксозни стоки, но след статии като тази се сещам защо спрях преди няколко години да си купувам Капитал - прекалено много явен PR.
... потим ... не за славата ... създава изкуство!*****
НеутралноСтраннота е, че тук луксозните стоки са до два пъти по- скъпи от същите купени на запад. Вижте цените на часовниците Омегана Витошка - продават ги безумно скъпо- по добре да иде човек до Париж или Милано. И с всичко е така.
*****
НеутралноАми, така е Марин. журналята трябва да взимат пари и за статии. Те неслучайно си назначиха главен редактор от маркетинга, нали
Една българка
Рейтинг: 116 Неутралнокъм 1 - и аз, не само Капитал, вече и Дневник.
*****
НеутралноСъщо мисля - абсолютно ненужна статия...И кои са тия "много българи", които се споменават в статията като клиенти на луксозните бутици? Подобия на Манол Велев и Людмил Стойков?
Лично аз мисля, че в съвременния практичен и все по-заплашен от ресурсов недостиг свят мястото на лукса е единствено в музеите - като пример за това докъде може да стигне дизайнерският гений. Това е и логично - ако всеки започне да кара Ламборгини и носи Версаче, дали ще се смятат за луксозни стоки?