Долче и Габана - поклон пред операта

Долче и Габана - поклон пред операта

Скарлет Йохансон откри рекламната кампания на козметичната линия Dolce&amp;Gabbana The Make Up<br />
Скарлет Йохансон откри рекламната кампания на козметичната линия Dolce&Gabbana The Make Up
Непокорните момчета на италианската мода Доменико Долче и Стефано Габана се представиха извън програмата. В основата на това решение е разпрата им с Националната камара на модата, която е и организатор на Milano Fashion week, заради една тяхна реклама. Под натиска на асоциациите на потребителите в Италия ръководството на камарата се видя принудено да помоли двамата дизайнери да изтеглят рекламните си плакати и снимки, защото "подтикват към насилие". Въпросните фотоси представяха паднала на земята полугола жена с надвесени над нея мъже. Независимо че бяха "отлъчени" от модния Олимп, D&G превърнаха изгнаническото ревю в театрално представление, оповестено с афиши от "Травиата" на Верди и посетено от всички ВИП, които се намираха в момента в града. Операта и лиричната музика са вдъхновителки на колекцията. От кадифените завеси до дръжките на чантите с металически розетки, взети назаем от ложите на Ла Скала, от корсетите с пасмантерия, която може да се види по столовете на операта, до помпозните дрехи, с които важните дами се появяват на една премиера - всичко в тази колекция е поклон пред голямата магия и на италианската музикална традиция. Под бродираните сака се вижда Т-shirt с образа на незабравимата Мария Калас, която между другото през 1954 г. записва "Норма" на Белини точно тук - в "Метропол", бивш кинотеатър, избран от двамата дизайнери за представянето на новата им колекция.
Част от програмата на тържествата, организирани от дизайнерския тандем, е и промоцията на първата им козметична линия Dolce&Gabbana The Make Up. Продуктите са изложени в специално аранжирана зала между огромни огледала и канделабри в луксозния магазин "Ла Ринашенте" на площад "Дуомо". Проектът е реализиран съвместно с американската корпорация "Проктър енд Гембъл". Рекламната кампания бе открита от Скарлет Йохансон в стил "Мерилин Монро" - "облечена само в червило". Като подарък на жителите на Милано Долче и Габана откриха в Palazzo della Ragione изложбата Exstreme Beauty in Vogue, в която темата за красотата е интерпретирана от най-големите майстори във фотографията от 30 години до наши дни като Ричард Аведон, Хелмут Нютън и Ани Лейбовиц. Артистичен директор и автор на сценографията е талантливият Жан Нувел. Самата главна редакторка на "Вог Америка" Ана Уинтур произнесе кратко слово и отвори вратите на изложбената зала. "Дяволът носеше "Прада" отново и на най-светското тържество са сезона - на Dolce&Gabbana...