"Фолксваген" се е опитал да прикрие неудобни резултати от тестовете с маймуни

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (31)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Суджук Герберите
    Суджук Герберите
    Рейтинг: 652 Неутрално

    Германски извepги!

    Голям апартамент купи, голяма сума не плащай!
  2. 2 Профил на Infernus
    Infernus
    Рейтинг: 116 Весело

    Абе дали нямат някъде по света някоя газова камерка още да жмика, за разни неудобни журналисти. За един приятел питам, чефут :)

    Дела трябват, а не думи.
  3. 3 Профил на Иван К.
    Иван К.
    Рейтинг: 225 Неутрално

    Ами не е изненадващо , те така си правят, щом като не им харесва изследването , в смисъл не се е доказало каквото очакват го манипулират. Тея какво ли не опитаха , лъгаха за емиосиите , после се опитаха да докажат , че емисии има , но пък са безвредни , като обгазяваха хора и животни, и тук греда . А правителството им е ЕС ги пази , но когато стане въпрос за климата немците първи нападат Тръмп какъв изверги бил като излязал от фалшивата сделка от Париж.

  4. 4 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 3823 Весело

    Двама от шефовете може да влязат в по един гараж. Единия с Ford Pick-Up, другия с Beetle.
    Който първи припадне, другия автомобил е победител. Работа за 1 час, без да мъчат животни, без последващи скандали и финансови загуби...

    "Достъпът до истинска информация вече няма значение, лице което е деморализирано не е способно да оцени истинската информация, за него фактите не означават нищо! Даже да бъде затрупано с информация, с автентични доказателства, с документи, със снимки, ако го заведете насила в СССР и му покажете концентрационен лагер, той ще откаже да повярва на всичко това. Когато военният ботуш го стъпче, едва тогава ще разбере, но не и преди това, това представлява деморализацията!" Юрий Безменов, специалист по съветска пропаганда, дезинформация и подривни дейности, сътрудник на КГБ
  5. 5 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 1412 Любопитно

    ми може пък маймуните да са били резистентни на старите газове

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  6. 6 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 2384 Неутрално

    Успехите на прословутата германска икономика не са случайни. Има още много да учим от тях. Въпреки че е по-добре да стоим далеч от тях. Всъщност, сещам се че Босът и той е германска рожба. Как ли е зачената? Дали в някоя от тези лаборатории? Еее, само питам!

    Judjuk
  7. 7 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 1412 Весело

    да перефразираме любима тук шега . дизелът не е изчезнал заради Фолксваген. все още

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  8. 8 Профил на Infernus
    Infernus
    Рейтинг: 116 Неутрално

    Двама от шефовете може да влязат в по един гараж. Единия с Ford Pick-Up, другия с Beetle.Който първи припадне, другия автомобил е победител. Работа за 1 час, без да мъчат животни, без последващи скандали и финансови загуби...
    —цитат от коментар 4 на hamiltonf1


    1 час ама и двете коли да са на прекъсвач, пък да видим ако издържи мотора 1 час ония вътре двамцата на какво щя мязат, ако са живи де.

    Дела трябват, а не думи.
  9. 9 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 1412 Весело

    До коментар [#4] от "hamiltonf1":

    ми те тия двамцата и на промоционален салам от магазина не могат издържа

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  10. 10 Профил на nema_labavo
    nema_labavo
    Рейтинг: 62 Неутрално

    До коментар [#3] от "Иван К.":
    Изненадващото за мен е , че тези им простотии (да не кажа друго) не им се отразяват на имиджа и продажбите.

  11. 11 Профил на Smoke
    Smoke
    Рейтинг: 894 Весело

    ми те тия двамцата и на промоционален салам от магазина не могат издържа
    —цитат от коментар 9 на дерибеев

    Ето това вече беше добра мисъл :)

  12. 12 Профил на Иван К.
    Иван К.
    Рейтинг: 225 Неутрално

    До коментар [#3] от "Иван К.":Изненадващото за мен е , че тези им простотии (да не кажа друго) не им се отразяват на имиджа и продажбите.
    —цитат от коментар 10 на nema_labavo


    И кое е изненада , основните продажби са в Европа , а тук е ясно , че на политици и хора ни пука много за климата , стига това да не ни ощетява финансово. И Тръмп и американците са лоши , а от скоро и Нено Димов го емнаха от ЕС и то основно немците , че не им вярва за глобалното затопляне, докато тези лъжат мажат, че дори и хора и маймуни обгазяват само в опит да докажат неправилните си тези.

  13. 13 Профил на Иван К.
    Иван К.
    Рейтинг: 225 Неутрално

    да перефразираме любима тук шега . дизелът не е изчезнал заради Фолксваген. все още
    —цитат от коментар 7 на дерибеев


    Нека и аз се опитам да перифразирам. Дизелът не е изчезнал, защото се е свършила нафтата.... въпреки опитите на Фолсваген да го спаси , а те опитаха всичко , лъгаха , мамамеха и отричаха, дори обгазяваха хора и животни , но пак не успяха.

    Личното ми мнение е , че дизела си има своето място все още в корабите , камионите , земеделските машини , но не и при леките коли и в градовете, това е престъпление спрямо хората.

  14. 14 Профил на Infernus
    Infernus
    Рейтинг: 116 Неутрално

    До коментар [#3] от "Иван К.":Изненадващото за мен е , че тези им простотии (да не кажа друго) не им се отразяват на имиджа и продажбите.
    —цитат от коментар 10 на nema_labavo


    Това което те оповестяват може и да няма нищо общо с истината, но със сигурност във САЩ са назад. Просто лъжат и мажат, и марктинг отдела им има няколко вестника и армия платени журналисти които мажат публикации.

    Дела трябват, а не думи.
  15. 15 Профил на Виктор Флоров
    Виктор Флоров
    Рейтинг: 1286 Весело

    ХА сега като са скрили вече данните могат да са всякакви!!
    Иди доказвай ,че нямаш сестра.
    Но да идва електрото по-скоро и да се намести на ново световната скала,че и София това чака!!!

  16. 16 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 5672 Неутрално

    Национално оцветена проверка - "лошите" европейски срещу старите "добри" американски коли :)
    Тръмп ще хареса много това :)

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  17. 17 Профил на tvr18355030
    tvr18355030
    Рейтинг: 116 Неутрално

    .... А правителството им е ЕС ги пази , но когато стане въпрос за климата немците първи нападат Тръмп какъв изверги бил като излязал от фалшивата сделка от Париж.
    —цитат от коментар 3 на Иван К.


    Меркел е много по-голям проблем за климата от Тръмп :-(

    https://www.theguardian.com/commentisfree/2017/sep/19/world-leading-eco-vandal-angela-merkel-german-environmental

  18. 18 Профил на wak26352646
    wak26352646
    Рейтинг: 225 Неутрално

    Досега скандалите струват на Фолксваген над 20 млрд. Вместо да инвестират в разработката на електрически или водородни коли, те продължават с глупостите . Следва, че печалбите от дизелите са толкова големи, че си струват всички тези глоби, разходи за лобисти и рушвети. Само че конкуренцията не спи, всяка седмица излиза новина за старт ъп за производство на електрически коли. След 10 години я дизела, я Фолксваген.

  19. 19 Профил на Infernus
    Infernus
    Рейтинг: 116 Любопитно

    Национално оцветена проверка - "лошите" европейски срещу старите "добри" американски коли :)Тръмп ще хареса много това :)
    —цитат от коментар 16 на penetrating


    Верно Тръмп е боклук голям, само не разбрах защо в САЩ осъдиха ФВ че лъжат а в Европа не ? Щото в европа лъжат по-малко ли ? Или по малко замърсяват?

    Дела трябват, а не думи.
  20. 20 Профил на znayko84
    znayko84
    Рейтинг: 248 Неутрално

    Хайде сега да се замислим. Като как да се изучи влиянието на отработените газове върху човешкия организъм, ако не се ползват животни?

  21. 21 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 1425 Неутрално

    Кво се оказа, че уж по-екологичните неща не са баш толкоз екологични. :)

    Хубава работа, ама зелена :)

  22. 22 Профил на gmalinov
    gmalinov
    Рейтинг: 721 Любопитно

    Какви ли тайни още имат автомобилостроителите, за които никога няма и да разберем?!

    GM
  23. 23 Профил на Infernus
    Infernus
    Рейтинг: 116 Неутрално

    Хайде сега да се замислим. Като как да се изучи влиянието на отработените газове върху човешкия организъм, ако не се ползват животни?
    —цитат от коментар 20 на znayko84


    Винаги е имало и ще има експерименти върху животни, но си има институти за това и научни общности. Явно тук са минали всякакви граници, за които би се навила всяка една легитимна научна общност.

    Дела трябват, а не думи.
  24. 24 Профил на Цайко
    Цайко
    Рейтинг: 931 Неутрално

    Оказало се обаче, че маймуните, вдишали газовете от смятания за по-чист дизелов двигател, проявили повече признаци на възпалителни процеси отколкото тези, дишали от старите газове, обяснява експерт пред в. "Билд".
    =======================
    Мисля, че е по-политически коректно да се казва 'афроамериканци".

  25. 25 Профил на невалиден
    невалиден
    Рейтинг: 761 Неутрално

    До коментар [#1] от "Суджук Герберите":

    и американски

    поручик Т.
  26. 26 Профил на невалиден
    невалиден
    Рейтинг: 761 Неутрално

    До коментар [#20] от "znayko84":

    а сети се де ... ама много си тъп да се сетиш

    поручик Т.
  27. 27 Профил на gianni
    gianni
    Рейтинг: 921 Неутрално

    ....Щото в европа лъжат по-малко ли ? Или по малко замърсяват?
    —цитат от коментар 19 на Infernus


    Освен, че в Европа могат да лъжат безнаказано, нормите Евро, не са еднакви за дизелови двигатели и за бензинови, за разлика от тези в САЩ и Япония. На всичко отгоре нормите позволяват системите за пречистване да бъдат изключвани, ако е застрашен животът на мотора. Така например системите на Рено се изключват при ниски и високи температури. Работата на EGR е ограничена при температури по-ниски от 17 °C и по-високи от 35 °C. По този начин, двигатели Евро 5 и Евро 6 са по-опасни от старите, тъй като са термично по-натоварени и отделят много повече азотни окиси.

  28. 28 Профил на imaligoogle_hr
    imaligoogle_hr
    Рейтинг: 62 Неутрално

    До коментар [#12] от "Иван К.":

    Не, основните продажби са в Китай:
    https://goo.gl/HgPxvN

    390 с/у 340К в Европа.
    Но за приходи Европа води, да.

  29. 29 Профил на Infernus
    Infernus
    Рейтинг: 116 Неутрално

    [quote#27:"gianni"][/quote]

    Само искам да добавя след написаното от тебе, което напълно подкрепям. Как се прави тест за ЕВРО 4,5,6, и т.н. с две думи. Пълен Ташак!!! Колата се слага на валяците уж ги върти с:
    - презареден акомулатор да не се налага да го зарежда и да вдига разхода респективно изгорелите газове.
    - топъл двигател, не се мерят при минусови температури и изстинал двигател че ше има ужас.
    - максимално тънко масло за намаляване на съпротивлението в двигателя, и така по малко изгорели газове.
    - напомпени гуми на 5 бар-а които намаляват по този начин триенето и така по малко изгорели газове.
    И т.н. хитри хватки които обезмислят ЕВРО стандарта за изгорели газове и го правят доста по вреден от Американския, същото стана преди години и със стандарта за безопастност след луд скандал в който Хюдай сертифициран по ЕВро Нкап минал с 5 звезди при удар с ниска скорост потроши краката на водача...

    Дела трябват, а не думи.
  30. 30 Профил на zlr
    zlr
    Рейтинг: 660 Неутрално

    За съжаление ние ще сме потърпевши, ако европейците се осъзнаят ...

    Чувам, че вече почнали да ни заливат със стари дизели ...

  31. 31 Профил на Infernus
    Infernus
    Рейтинг: 116 Неутрално

    За съжаление ние ще сме потърпевши, ако европейците се осъзнаят ...Чувам, че вече почнали да ни заливат със стари дизели ...
    —цитат от коментар 30 на zlr


    Освен че е 100% вярно че ни заливат със стари дизели, повечето като налеят от нашата нафта и си заминават и катализатори и ДПФ филтри и т.н. които малко или много намаляват мизерията кото се изхвърля.

    Дела трябват, а не думи.




За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #