За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
Суджук Герберите
Рейтинг: 652 НеутралноГермански извepги!
Голям апартамент купи, голяма сума не плащай!Infernus
Рейтинг: 116 ВеселоАбе дали нямат някъде по света някоя газова камерка още да жмика, за разни неудобни журналисти. За един приятел питам, чефут :)
Дела трябват, а не думи.Иван К.
Рейтинг: 225 НеутралноАми не е изненадващо , те така си правят, щом като не им харесва изследването , в смисъл не се е доказало каквото очакват го манипулират. Тея какво ли не опитаха , лъгаха за емиосиите , после се опитаха да докажат , че емисии има , но пък са безвредни , като обгазяваха хора и животни, и тук греда . А правителството им е ЕС ги пази , но когато стане въпрос за климата немците първи нападат Тръмп какъв изверги бил като излязал от фалшивата сделка от Париж.
hamiltonf
Рейтинг: 3823 ВеселоДвама от шефовете може да влязат в по един гараж. Единия с Ford Pick-Up, другия с Beetle.
"Достъпът до истинска информация вече няма значение, лице което е деморализирано не е способно да оцени истинската информация, за него фактите не означават нищо! Даже да бъде затрупано с информация, с автентични доказателства, с документи, със снимки, ако го заведете насила в СССР и му покажете концентрационен лагер, той ще откаже да повярва на всичко това. Когато военният ботуш го стъпче, едва тогава ще разбере, но не и преди това, това представлява деморализацията!" Юрий Безменов, специалист по съветска пропаганда, дезинформация и подривни дейности, сътрудник на КГБКойто първи припадне, другия автомобил е победител. Работа за 1 час, без да мъчат животни, без последващи скандали и финансови загуби...
дерибеев
Рейтинг: 1412 Любопитноми може пък маймуните да са били резистентни на старите газове
всеки коментар може и ще бъде използван срещу васJudjuk
Рейтинг: 2384 НеутралноУспехите на прословутата германска икономика не са случайни. Има още много да учим от тях. Въпреки че е по-добре да стоим далеч от тях. Всъщност, сещам се че Босът и той е германска рожба. Как ли е зачената? Дали в някоя от тези лаборатории? Еее, само питам!
Judjukдерибеев
Рейтинг: 1412 Веселода перефразираме любима тук шега . дизелът не е изчезнал заради Фолксваген. все още
всеки коментар може и ще бъде използван срещу васInfernus
Рейтинг: 116 Неутрално1 час ама и двете коли да са на прекъсвач, пък да видим ако издържи мотора 1 час ония вътре двамцата на какво щя мязат, ако са живи де. Дела трябват, а не думи.
дерибеев
Рейтинг: 1412 ВеселоДо коментар [#4] от "hamiltonf1":
всеки коментар може и ще бъде използван срещу васми те тия двамцата и на промоционален салам от магазина не могат издържа
nema_labavo
Рейтинг: 62 НеутралноДо коментар [#3] от "Иван К.":
Изненадващото за мен е , че тези им простотии (да не кажа друго) не им се отразяват на имиджа и продажбите.
Smoke
Рейтинг: 894 ВеселоЕто това вече беше добра мисъл :)
Иван К.
Рейтинг: 225 НеутралноИ кое е изненада , основните продажби са в Европа , а тук е ясно , че на политици и хора ни пука много за климата , стига това да не ни ощетява финансово. И Тръмп и американците са лоши , а от скоро и Нено Димов го емнаха от ЕС и то основно немците , че не им вярва за глобалното затопляне, докато тези лъжат мажат, че дори и хора и маймуни обгазяват само в опит да докажат неправилните си тези.
Иван К.
Рейтинг: 225 НеутралноНека и аз се опитам да перифразирам. Дизелът не е изчезнал, защото се е свършила нафтата.... въпреки опитите на Фолсваген да го спаси , а те опитаха всичко , лъгаха , мамамеха и отричаха, дори обгазяваха хора и животни , но пак не успяха.
Личното ми мнение е , че дизела си има своето място все още в корабите , камионите , земеделските машини , но не и при леките коли и в градовете, това е престъпление спрямо хората.
Infernus
Рейтинг: 116 НеутралноТова което те оповестяват може и да няма нищо общо с истината, но със сигурност във САЩ са назад. Просто лъжат и мажат, и марктинг отдела им има няколко вестника и армия платени журналисти които мажат публикации. Дела трябват, а не думи.
Виктор Флоров
Рейтинг: 1286 ВеселоХА сега като са скрили вече данните могат да са всякакви!!
Иди доказвай ,че нямаш сестра.
Но да идва електрото по-скоро и да се намести на ново световната скала,че и София това чака!!!
penetrating
Рейтинг: 5672 НеутралноНационално оцветена проверка - "лошите" европейски срещу старите "добри" американски коли :)
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David HilbertТръмп ще хареса много това :)
tvr18355030
Рейтинг: 116 НеутралноМеркел е много по-голям проблем за климата от Тръмп :-(
https://www.theguardian.com/commentisfree/2017/sep/19/world-leading-eco-vandal-angela-merkel-german-environmental
wak26352646
Рейтинг: 225 НеутралноДосега скандалите струват на Фолксваген над 20 млрд. Вместо да инвестират в разработката на електрически или водородни коли, те продължават с глупостите . Следва, че печалбите от дизелите са толкова големи, че си струват всички тези глоби, разходи за лобисти и рушвети. Само че конкуренцията не спи, всяка седмица излиза новина за старт ъп за производство на електрически коли. След 10 години я дизела, я Фолксваген.
Infernus
Рейтинг: 116 ЛюбопитноВерно Тръмп е боклук голям, само не разбрах защо в САЩ осъдиха ФВ че лъжат а в Европа не ? Щото в европа лъжат по-малко ли ? Или по малко замърсяват? Дела трябват, а не думи.
znayko84
Рейтинг: 248 НеутралноХайде сега да се замислим. Като как да се изучи влиянието на отработените газове върху човешкия организъм, ако не се ползват животни?
realguru
Рейтинг: 1425 НеутралноКво се оказа, че уж по-екологичните неща не са баш толкоз екологични. :)
Хубава работа, ама зелена :)
gmalinov
Рейтинг: 721 ЛюбопитноКакви ли тайни още имат автомобилостроителите, за които никога няма и да разберем?!
GMInfernus
Рейтинг: 116 НеутралноВинаги е имало и ще има експерименти върху животни, но си има институти за това и научни общности. Явно тук са минали всякакви граници, за които би се навила всяка една легитимна научна общност. Дела трябват, а не думи.
Цайко
Рейтинг: 931 НеутралноОказало се обаче, че маймуните, вдишали газовете от смятания за по-чист дизелов двигател, проявили повече признаци на възпалителни процеси отколкото тези, дишали от старите газове, обяснява експерт пред в. "Билд".
=======================
Мисля, че е по-политически коректно да се казва 'афроамериканци".
невалиден
Рейтинг: 761 НеутралноДо коментар [#1] от "Суджук Герберите":
поручик Т.и американски
невалиден
Рейтинг: 761 НеутралноДо коментар [#20] от "znayko84":
поручик Т.а сети се де ... ама много си тъп да се сетиш
gianni
Рейтинг: 921 НеутралноОсвен, че в Европа могат да лъжат безнаказано, нормите Евро, не са еднакви за дизелови двигатели и за бензинови, за разлика от тези в САЩ и Япония. На всичко отгоре нормите позволяват системите за пречистване да бъдат изключвани, ако е застрашен животът на мотора. Така например системите на Рено се изключват при ниски и високи температури. Работата на EGR е ограничена при температури по-ниски от 17 °C и по-високи от 35 °C. По този начин, двигатели Евро 5 и Евро 6 са по-опасни от старите, тъй като са термично по-натоварени и отделят много повече азотни окиси.
imaligoogle_hr
Рейтинг: 62 НеутралноДо коментар [#12] от "Иван К.":
Не, основните продажби са в Китай:
https://goo.gl/HgPxvN
390 с/у 340К в Европа.
Но за приходи Европа води, да.
Infernus
Рейтинг: 116 Неутрално[quote#27:"gianni"][/quote]
Дела трябват, а не думи.Само искам да добавя след написаното от тебе, което напълно подкрепям. Как се прави тест за ЕВРО 4,5,6, и т.н. с две думи. Пълен Ташак!!! Колата се слага на валяците уж ги върти с:
- презареден акомулатор да не се налага да го зарежда и да вдига разхода респективно изгорелите газове.
- топъл двигател, не се мерят при минусови температури и изстинал двигател че ше има ужас.
- максимално тънко масло за намаляване на съпротивлението в двигателя, и така по малко изгорели газове.
- напомпени гуми на 5 бар-а които намаляват по този начин триенето и така по малко изгорели газове.
И т.н. хитри хватки които обезмислят ЕВРО стандарта за изгорели газове и го правят доста по вреден от Американския, същото стана преди години и със стандарта за безопастност след луд скандал в който Хюдай сертифициран по ЕВро Нкап минал с 5 звезди при удар с ниска скорост потроши краката на водача...
zlr
Рейтинг: 660 НеутралноЗа съжаление ние ще сме потърпевши, ако европейците се осъзнаят ...
Чувам, че вече почнали да ни заливат със стари дизели ...
Infernus
Рейтинг: 116 НеутралноОсвен че е 100% вярно че ни заливат със стари дизели, повечето като налеят от нашата нафта и си заминават и катализатори и ДПФ филтри и т.н. които малко или много намаляват мизерията кото се изхвърля. Дела трябват, а не думи.