За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
J.J.
Рейтинг: 995 НеутралноДневник, поне преписвайте правилно. Става дума за 471.5 милиона евро, а не за половин милион евро...
дерибеев
Рейтинг: 1340 ВеселоДо коментар [#1] от "J.J.":
всеки коментар може и ще бъде използван срещу васмилиард , милион .. все тая
J.J.
Рейтинг: 995 ВеселоДо коментар [#2] от "дерибеев":
С едното ремонтираш 51 км жп път от Елин Пелин до Костенец и строиш 14 км тунел (най-дългият в България, Козница е 5.8км за сравнение), с другото боядисваш пейките на Централна гара София.
selqnin
Рейтинг: 833 НеутралноБлагодарност първо на европейските данъкоплатци и едва след това на Европейската комисия!
walking.dead
Рейтинг: 112 НеутралноДо коментар [#4] от "selqnin":
Едва ли ги дават ей така. Когато дръпнат чертата да не се окаже по зле от Гърците
gmalinov
Рейтинг: 694 Весело"Когато приключат работите по линията София - Пловдив, пътниците ще могат да се придвижват между двата града за по-малко от 80 минути при скорост до 160 километра в час."
GMМи хайде де, откога ги чакам тези скорости... А цените на билетите как ще са?
dr_t
Рейтинг: 112 НеутралноОт много време насам журналистите са скарани с мерните единици, май е крайно време да се върнат да повторят някой и друг клас в училищата... ;)
kasko
Рейтинг: 838 НеутралноДо коментар [#6] от "Г.Е.М.":
Колективното вземане на решение налага споделяне на колективна отговорност.Оня ден се качих сефте на влака Бургас -София от мнооого време насам.Ми да не кажа перфектна , но доста добра работа.До Стара Загора държа 120-130 км , спира тръгва веднага по гарите. Като се отклони към Димитровград, 50-60...Един жепеец се качи и се заприказвахме , вагоните и локомотива са с таван 130.Имало частни товарни влакове, по Пловдив -Свиленград хвърчащи с 200 и нагоре.
Ogiigo
Рейтинг: 1215 НеутралноДо коментар [#7] от "dr_t":
Колкото един предмет е по-кух, толкова повече шум вдига.Журналисти? Тези? Мисля, че обиждате гилдията! тези са най-обикновени драскачи!
Ogiigo
Рейтинг: 1215 НеутралноТези. Извинявам се!
Колкото един предмет е по-кух, толкова повече шум вдига.traveler1
Рейтинг: 887 НеутралноНе, не е верно! Дори и в западна Европа експресните товарни влакове се движат с не повече от 140км/ч и то не на всякъде. Но 100-120 е що годе нормално, при това дори и тази скорост е страхотна защото за едно денонощие може да се минат 1200 до 1500км - нещо непостижимо за автопревозите. Причината за тези по-ниски скорости на товарните влакове е най-вече в разликата в конструкцията на окачването на товарните и пътническите вагони. Ставало е въпрос за локомотивите на RCA - подразделение на Австрийските железници, с които всъщност бяха направени пробите на новите участъци, понеже ние изобщо не разплогаме с локомотиви за над 160км/ч.
Лош ЕС, дава пари за железници, а изобщо не мисли за бизнеса на автофирмите :) ВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВО
nutun
Рейтинг: 576 НеутралноЕто един клип отнясящ се за модернизацията на линията Елин Пелин-Костенец и Костенец-Септември, много добре е направен с компютърна анимация е показано откъде точно минава новото трасе.
https://www.youtube.com/watch?v=s_jMoUY-QOo&index=32&list=PL85tpMjFy3IYGOLIQ6iN8Sx_zGShp3tFW
tribiri
Рейтинг: 583 НеутралноИ никой не протестира?! Не може да бъде.
Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!znayko84
Рейтинг: 245 НеутралноКато гледам качествата на подвижния състав на БДЖ ми става леко дискомфортно при споменаване на 160 км/час. Може, ако във всеки влак се вози и ген. директор на железниците.
Роси
Рейтинг: 5323 НеутралноВръзката ще направят, а какво ще се движи по нея. Чак ме е срам, като гледам, с какви влакове пътуваме в България.
Karamfil Kalchev
Рейтинг: 460 Любопитноза съжаление сме малка и рядко населена страна Пекин - Тияндзин същото разстояние 30 мин влаковете тръгват през 10 мин
MEMO
Рейтинг: 217 НеутралноТези 160км/ч за път който се изгражда от 0 ми се струват несериозни... Това трасе трябва да се изгражда за скорост от поне 230км/ч. Примери в Западна Европа достатъчно, и то в райони с много по сложен релеф.
The Island
Рейтинг: 468 НеутралноДано да качат турските тирове на жп платформи.
инж. Ганев - малцинство от 5.87%
Рейтинг: 8 ВеселоБраво!
Руският посланик : 80% русофили. Проф. Иво Христов : 80% дебили. Корелация, нали?А сега да си пожелаем тази сума наистина да бъде вложена в реконструкцията - без "свинщини" ! :-)
gmalinov
Рейтинг: 694 ЛюбопитноДо коментар [#8] от "kasko":
GMПреди години редовно пътувах между Пазарджик и София с бързите влакове, помня тогава какво беше (а не беше много добре - 2 часа и 10 минути за 127 км). Миналата седмица майка ми се "пусна" по трасето и беше доволна, нямам лични наблюдения, разписанието било спазено (без малко за 2 часа), влакът - сравнително чист и т.н... Ако може да се поразчисти и соц. управлението на железницата, има някакъв шанс да заприличаме поне малко на европейска държава, в противен случай - фалит и закриване...