ЕС отпуска близо половин милион евро за железопътната връзка Елин Пелин - Костенец

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (20)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на J.J.
    J.J.
    Рейтинг: 995 Неутрално

    Дневник, поне преписвайте правилно. Става дума за 471.5 милиона евро, а не за половин милион евро...

  2. 2 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 1340 Весело

    До коментар [#1] от "J.J.":

    милиард , милион .. все тая

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  3. 3 Профил на J.J.
    J.J.
    Рейтинг: 995 Весело

    До коментар [#2] от "дерибеев":

    С едното ремонтираш 51 км жп път от Елин Пелин до Костенец и строиш 14 км тунел (най-дългият в България, Козница е 5.8км за сравнение), с другото боядисваш пейките на Централна гара София.

  4. 4 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 833 Неутрално

    Благодарност първо на европейските данъкоплатци и едва след това на Европейската комисия!

  5. 5 Профил на walking.dead
    walking.dead
    Рейтинг: 112 Неутрално

    До коментар [#4] от "selqnin":

    Едва ли ги дават ей така. Когато дръпнат чертата да не се окаже по зле от Гърците

  6. 6 Профил на gmalinov
    gmalinov
    Рейтинг: 694 Весело

    "Когато приключат работите по линията София - Пловдив, пътниците ще могат да се придвижват между двата града за по-малко от 80 минути при скорост до 160 километра в час."

    Ми хайде де, откога ги чакам тези скорости... А цените на билетите как ще са?

    GM
  7. 7 Профил на dr_t
    dr_t
    Рейтинг: 112 Неутрално

    От много време насам журналистите са скарани с мерните единици, май е крайно време да се върнат да повторят някой и друг клас в училищата... ;)

  8. 8 Профил на kasko
    kasko
    Рейтинг: 838 Неутрално

    До коментар [#6] от "Г.Е.М.":

    Оня ден се качих сефте на влака Бургас -София от мнооого време насам.Ми да не кажа перфектна , но доста добра работа.До Стара Загора държа 120-130 км , спира тръгва веднага по гарите. Като се отклони към Димитровград, 50-60...Един жепеец се качи и се заприказвахме , вагоните и локомотива са с таван 130.Имало частни товарни влакове, по Пловдив -Свиленград хвърчащи с 200 и нагоре.

    Колективното вземане на решение налага споделяне на колективна отговорност.
  9. 9 Профил на Ogiigo
    Ogiigo
    Рейтинг: 1215 Неутрално

    До коментар [#7] от "dr_t":

    Журналисти? Тези? Мисля, че обиждате гилдията! тези са най-обикновени драскачи!

    Колкото един предмет е по-кух, толкова повече шум вдига.
  10. 10 Профил на Ogiigo
    Ogiigo
    Рейтинг: 1215 Неутрално

    Тези. Извинявам се!

    Колкото един предмет е по-кух, толкова повече шум вдига.
  11. 11 Профил на traveler1
    traveler1
    Рейтинг: 887 Неутрално

    До коментар [#6] от "Г.Е.М.":Оня ден се качих сефте на влака Бургас -София от мнооого време насам.Ми да не кажа перфектна , но доста добра работа.До Стара Загора държа 120-130 км , спира тръгва веднага по гарите. Като се отклони към Димитровград, 50-60...Един жепеец се качи и се заприказвахме , вагоните и локомотива са с таван 130.Имало частни товарни влакове, по Пловдив -Свиленград хвърчащи с 200 и нагоре.
    —цитат от коментар 8 на kasko


    Не, не е верно! Дори и в западна Европа експресните товарни влакове се движат с не повече от 140км/ч и то не на всякъде. Но 100-120 е що годе нормално, при това дори и тази скорост е страхотна защото за едно денонощие може да се минат 1200 до 1500км - нещо непостижимо за автопревозите. Причината за тези по-ниски скорости на товарните влакове е най-вече в разликата в конструкцията на окачването на товарните и пътническите вагони. Ставало е въпрос за локомотивите на RCA - подразделение на Австрийските железници, с които всъщност бяха направени пробите на новите участъци, понеже ние изобщо не разплогаме с локомотиви за над 160км/ч.
    Лош ЕС, дава пари за железници, а изобщо не мисли за бизнеса на автофирмите :)

    ВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВО
  12. 12 Профил на nutun
    nutun
    Рейтинг: 576 Неутрално

    Ето един клип отнясящ се за модернизацията на линията Елин Пелин-Костенец и Костенец-Септември, много добре е направен с компютърна анимация е показано откъде точно минава новото трасе.
    https://www.youtube.com/watch?v=s_jMoUY-QOo&index=32&list=PL85tpMjFy3IYGOLIQ6iN8Sx_zGShp3tFW

  13. 13 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 583 Неутрално

    И никой не протестира?! Не може да бъде.

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  14. 14 Профил на znayko84
    znayko84
    Рейтинг: 245 Неутрално

    Като гледам качествата на подвижния състав на БДЖ ми става леко дискомфортно при споменаване на 160 км/час. Може, ако във всеки влак се вози и ген. директор на железниците.

  15. 15 Профил на Роси СУПЕР
    Роси
    Рейтинг: 5323 Неутрално

    Връзката ще направят, а какво ще се движи по нея. Чак ме е срам, като гледам, с какви влакове пътуваме в България.

  16. 16 Профил на Karamfil Kalchev
    Karamfil Kalchev
    Рейтинг: 460 Любопитно

    за съжаление сме малка и рядко населена страна Пекин - Тияндзин същото разстояние 30 мин влаковете тръгват през 10 мин

  17. 17 Профил на MEMO СУПЕР
    MEMO
    Рейтинг: 217 Неутрално

    Тези 160км/ч за път който се изгражда от 0 ми се струват несериозни... Това трасе трябва да се изгражда за скорост от поне 230км/ч. Примери в Западна Европа достатъчно, и то в райони с много по сложен релеф.

  18. 18 Профил на The Island
    The Island
    Рейтинг: 468 Неутрално

    Дано да качат турските тирове на жп платформи.

  19. 19 Профил на инж. Ганев - малцинство от 5.87%
    инж. Ганев - малцинство от 5.87%
    Рейтинг: 8 Весело

    Браво!
    А сега да си пожелаем тази сума наистина да бъде вложена в реконструкцията - без "свинщини" ! :-)

    Руският посланик : 80% русофили. Проф. Иво Христов : 80% дебили. Корелация, нали?
  20. 20 Профил на gmalinov
    gmalinov
    Рейтинг: 694 Любопитно

    До коментар [#8] от "kasko":

    Преди години редовно пътувах между Пазарджик и София с бързите влакове, помня тогава какво беше (а не беше много добре - 2 часа и 10 минути за 127 км). Миналата седмица майка ми се "пусна" по трасето и беше доволна, нямам лични наблюдения, разписанието било спазено (без малко за 2 часа), влакът - сравнително чист и т.н... Ако може да се поразчисти и соц. управлението на железницата, има някакъв шанс да заприличаме поне малко на европейска държава, в противен случай - фалит и закриване...

    GM




За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #