Холандска модна компания си навлече критики заради реклама с хомосексуални двойки (видео)

Холандска модна компания си навлече критики заради реклама с хомосексуални двойки (видео)

Холандска компания за мъжки костюми си навлече критики в социалните мрежи заради рекламна кампания, в която е показано как мъже се прегръщат, предаде Би Би Си.
В сряда Suitsupply представи новата си колекция пролет/лято 2018 г. в интернет и в магазините си. Много от видеата и снимките в нея показват мъже, които се държат за ръка или се докосват, както и двама, които се целуват.
Някои потребители онлайн се почувствали обидени, докато други харесали кампанията. Рекламите бяха разпространени в 91 магазина на Suitsupply в 22 държави по света, както и в профилите й в "Туитър", "Фейсбук" и "Инстаграм".
Много хора оцениха решението на компанията да насочи вниманието към еднополовите двойки. Не всички обаче бяха на същото мнение. Фирмата получи многобройни критични коментари в социалните мрежи. Според холандския вестник "Ханделсблат" Suitsupply е загубила повече от 10 000 последователи в профила си в "Инстаграм" след публикуването на рекламите.
Преди старта на кампанията основателят и главен изпълнителен директор на Suitsupply каза, че "привличането между хората е важна част от модните реклами", и призна, че може да си навлече недоволство заради решението.
Не за пръв път Suitsupply става обект на критики заради свои реклами. През 2016 г. тя бе обвинена в сексизъм заради реклама, на която мъже стоят върху уголемена фигура на наполовина облечена жена.