Кабинетът на Меркел обмисля да накара автоиндустрията да обнови дизеловите коли

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (20)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 853 Неутрално

    Стратегически вярно и добро решение!
    РЕСПЕКТ!!!

  2. 2 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 1171 Неутрално

    Ми направо да ги забранят нафтовите печки !

    [email protected]
  3. 3 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 5592 Неутрално

    Защита на сектора? Не!
    По-скоро - Защита на излъганите от същия този сектор купувачи :)

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  4. 4 Профил на gmalinov
    gmalinov
    Рейтинг: 708 Любопитно

    Каквото и да ги правят тия дизели, на рози няма да мирише след тях. Големият проблем са доставките на стоки из градовете, които основно се осъществяват с дизелови микробуси и там ще е болното място за лекуване. За лично ползване който иска да кара "печка" да си плаща по-скъпо и по възможност да не се пропускат техническите прегледи, които обаче да се извършват наистина, а не фиктивно и всяко пушещо нещо да се спира от движение. За всеки дизелов мераклия трябва предварително да е известно какво ще плаща, за да кара такъв автомобил и всеки да си прави сметката. На запад явно ще има строг контрол и може би властите ще успеят да се преборят с дизеловата отрова, а у нас контролът ще осъществи, ама друг път...

    GM
  5. 5 Профил на telqk
    telqk
    Рейтинг: 168 Неутрално

    Какво има да "обмислят"?! Който плаща, той поръчва музиката. Най-много лобистите да са получили уверението, че новия софтуер ще бъде направен по-прецизно да лови тестовете!

  6. 6 Профил на Fred
    Fred
    Рейтинг: 541 Неутрално

    Да гледаме нас си а онези да се оправят както могат. Опасността западняците да спрат производството и да ни залеят с потоп бълващи отрови коли втора употреба е огромна. Нашите ще се нахвърлят да ги купуват, нали е евтиничко.

    Юда се продаде за 30 сребърника, а ДБ на БСП за 8 районни кмета.
  7. 7 Профил на citoyen
    citoyen
    Рейтинг: 694 Неутрално

    Със сигурност ще бъде направен опит. Като че ли технологията Блутек на Мерцедес е бая перспективна според автомобилните издания.

  8. 8 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 1171 Любопитно

    До коментар [#6] от "Fred: Бойко Борисов-Ледоразбивача пред БСП":

    Има лесно да не се нахвърлим на дизелаците - да праснат още лев акциз на нафтата и да разкарат акциза от бензина !

    [email protected]
  9. 9 Профил на batzdravo СУПЕР
    batzdravo
    Рейтинг: 2771 Весело

    До коментар [#6] от "Fred: Бойко Борисов-Ледоразбивача пред БСП":
    "Опасността западняците да спрат производството и да ни залеят с потоп бълващи отрови коли втора употреба е огромна. Нашите ще се нахвърлят да ги купуват, нали е евтиничко. "

    Няма страшно Фреди, ще ги продават в комплект с противогази. ;)

  10. 10 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 3175 Любопитно

    Германският министър на транспорта Андреас Шойер обяви вчера първата от общо четири програми за субсидиране на електромобили и инфраструктура за зареждането им. Шойер каза, че правителството ще похарчи 20 милиона евро (27 милиона долара) в подкрепа на покупката на електромобили от компании, включително "Дойче пост" (Deutsche Post)."

    Може би в заглавието на статията можеше да се акцентира върху тази част от статията и взетите решения от германското правителство. Впрочем подобна политика в подкрепа на сектора на производство на електромобили и изграждането на съпътстващата инфраструктура имат и доста други държави в света... от Китай до Норвегия.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  11. 11 Профил на Alexander97
    Alexander97
    Рейтинг: 907 Неутрално

    Това е инженерна, а не правителствена работа.
    И не софтуерът е виновникът, а принципа на работа на дизела. Сигурно филтрите подлежат на усъвършенстване, но това са допълнителни пари т.е. по-малко печалби :-)!
    Физиката трудно може да бъде излъгана!

  12. 12 Профил на бабачко
    бабачко
    Рейтинг: 114 Неутрално

    Защита на сектора? Не! По-скоро - Защита на излъганите от същия този сектор купувачи :)
    —цитат от коментар 3 на penetrating


    В БГ излъганите купувачи са от секторите Горубляне и Дупница.

    искаш нов монитор? изтрий тук: ##############
  13. 13 Профил на Незнайко
    Незнайко
    Рейтинг: 2909 Неутрално

    До коментар [#8] от "karabastun":

    Ако се обложи у нас дизелът на общо основание, ще поскъпнат селскостопанските продукти, фермерите ще си увеличат разходите, тежкия извънградси автотранспорт също ще бъде ударен.
    Може да се измисли конкретен "данък градска смрад" за определени печки. Но това може да се счете за дискриминация и накой да писне в Страсбург...
    Затова трябва да се усъвършенстват филтрите и самите двигатели.
    Интересно е, как правителството в Германия ще управлява автоиндустрията.
    Обикновено, в тази държава, се случва точно обратното.

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  14. 14 Профил на everlast666
    everlast666
    Рейтинг: 981 Неутрално

    Т. е. да очакваме прилив от евтини дизели на старо от Дойчланд и Аустеррайх ...

  15. 15 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 1171 Неутрално

    До коментар [#13] от "Незнайко в Слънчевия град":

    Сега не знам , ама навремето имаше два цвята дизел - не виждам особен проблем пак да има !

    [email protected]
  16. 16 Профил на usero
    usero
    Рейтинг: 747 Неутрално

    Толкова лесно германците се отказаха от атомната енергия, а такива мъки да реанимират дизеляците. Верно, че произвеждат дизели, а не реактори, ама тая безсмислена борба става леко безсмислено скъпа.

  17. 17 Профил на гошо
    гошо
    Рейтинг: 168 Любопитно

    До коментар [#6] от "Fred: Бойко Борисов-Ледоразбивача пред БСП":

    какво пречи и ние да въведем забрана

    гошо
  18. 18 Профил на гошо
    гошо
    Рейтинг: 168 Любопитно

    До коментар [#8] от "karabastun":

    направо да ги забранят ,какво толкова

    гошо
  19. 19 Профил на Роси СУПЕР
    Роси
    Рейтинг: 5587 Неутрално

    А които не може, ще дойдат в България.

  20. 20 Профил на невеж СУПЕР
    невеж
    Рейтинг: 114 Неутрално

    няма какво да забраняват, субсидират и т.н. - налагат необходимите изисквания за екологичност и ако производителите развият технологии да ги покриват, всичко е 6

    номерът обаче е, да се дадат едни милиони държавна пара, за да се "стимулира", когото трябва, като краен бенефициент отново ще са автомобилните производители.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #