"Еърбъс" разкри колко струват самолетите му

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (31)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Хи-хи
    Хи-хи
    Рейтинг: 1554 Неутрално

    Ако сключат сделка с наш'те, цената ще скочи още даже. Направо се чудим к'во ли ще стане с цената на Фърчилата-16

  2. 2 Профил на невеж СУПЕР
    невеж
    Рейтинг: 112 Неутрално

    "...на този високо конкурентен пазар..."

    кои са им конкурентите на еърбъс и боинг? или двете компании се конкурират толкова силно, че целия пазар се тресе от конкуренция

  3. 3 Профил на gmalinov
    gmalinov
    Рейтинг: 694 Любопитно

    До коментар [#2] от "невеж":

    Реално това е конкуренция между ЕС и САЩ...

    GM
  4. 4 Профил на venciч
    venciч
    Рейтинг: 392 Неутрално

    Никъде не видях в статията конкретна цифра колко струва..

    I use 🇵🇸 🇹🇷 to wipe my ass
  5. 5 Профил на Николай Колев
    Николай Колев
    Рейтинг: 2825 Неутрално

    Поръчките от авиопревозвачи са малко. По-често самолетите са на лизинг.

    #ТУК НЕ Е МОСКВА! 🇺🇦* ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събрание🇺🇦
  6. 6 Профил на S СУПЕР
    S
    Рейтинг: 2044 Неутрално

    То зависи и дали се купува на едро.
    Тогава цената е по-ниска.
    Не съм сигурен,но май цената на А320 е към 100 милиона евро.

  7. 7 Профил на K2 СУПЕР
    K2
    Рейтинг: 1844 Неутрално

    До коментар [#4] от "venci4":

    Кое колко струва?Би ли се конкретизирал.

    SHADOWS of SOFIA
  8. 8 Профил на redguy
    redguy
    Рейтинг: 1138 Неутрално

    На такова ниво парите не са в абсолютни стойности. Обявяват се някакви суми, но те са за период от да речем 5-6 и повече години. През това време цените се предоговарят, играят лихви, инфлация и множество други фактори. Така че това, дето са обявили поръчки за 460 милиарда евро е по-скоро нещо условно.

  9. 9 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2926 Неутрално

    До коментар [#4] от "venci4":

    Няма как и да видиш... Всеки самолет е сам за себе си, едва ли не. Зависи как се поръчва и какво има в него... То, за една по-скъпа кола не се знае, колко струва точно, какво остава за самолет...?

    Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...
  10. 10 Профил на diegos
    diegos
    Рейтинг: 322 Неутрално

    Интересно как се отчитат пред акционерите и какви въртели правят счетоводителите... едни цени обявяват, други цени договарят, на трети продават...

  11. 11 Профил на Go Go
    Go Go
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Както и да го смятаме, това е здрава работа и естествено, добър бизнес. Ако един хвърчиплан чини 100 милиона, излиза че само Еърбъс произвежда годишно 4600 нови хвърчила.

    73! Go Go
  12. 12 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 1894 Неутрално

    Интересно как се отчитат пред акционерите и какви въртели правят счетоводителите... едни цени обявяват, други цени договарят, на трети продават...
    —цитат от коментар 10 на diegos

    Същото е като с производителите на автомобили! Ако примерно корпорация
    оперира в колония тя получава 50-60% отстъпка, после при ликвидацията на актива го продават на половин цена!
    Е същото е и с военната авиация.

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  13. 13 Профил на Симеон
    Симеон
    Рейтинг: 217 Неутрално

    До коментар [#11] от "Go Go":

    Това е просто нереално.
    Оборотът на Еърбъс за 2017 г. е около 67 млрд. евро, печалбата - 3 млрд. Пак е огромен бизнес, но няма как да се произведат и продадат 5000 големи пътнически самолета на година, сборно по целия свят.

  14. 14 Профил на Симеон
    Симеон
    Рейтинг: 217 Неутрално
  15. 15 Профил на Маршалов
    Маршалов
    Рейтинг: 688 Неутрално

    То зависи и дали се купува на едро.Тогава цената е по-ниска.Не съм сигурен,но май цената на А320 е към 100 милиона евро.
    —цитат от коментар 6 на Сд


    По-малко е, официалната цена на базовият модел е "A320: US$101.0 million", но това е за пред публиката. От статията става ясно, че в поръчките, особено по-големите, има съществени отстъпки и средната цена на поръчаните е "US $71.9 million" Всеки сам може да си пресметне колко е това в евро, по курса долар/евро.

    мурзилка
  16. 16 Профил на lone wolf
    lone wolf
    Рейтинг: 740 Весело

    Няма да си купувам А380!

    Да разлая троловете!!
  17. 17 Профил на transvaal
    transvaal
    Рейтинг: 785 Неутрално

    Журналистическа тъпня. Без стойност и без никаква интересна информация. Е колко аджеба струва един самолет? И кой точно самолет, защото те са бая модели. И освен това, престанете да пишете с фонетична азбука - ЕЪрбЪс. Пише се Ербус - по най-близкия до оригиналното ИЗПИСВАНЕ начин, а не как се било произнасяло. Защото произношението е зависимо от география, социална класа и куп други фактори, на всичкото отгоре е променлива величина. Фонетично изписване е признак на бедно образование и доста ниско Ай-Кю.

  18. 18 Профил на TzZar
    TzZar
    Рейтинг: 479 Любопитно

    До коментар [#13] от "Симеон":

    Aircraft Orders Deliveries In operation Unfilled
    Totals 19 340 11 763 10716 7577

    ако се гледат доставките цената идва около 57млн еро на самолет а печалбата им е около 2,5 млн евро на самолет, около 4,5%

    Тиква под наем.
  19. 19 Профил на TzZar
    TzZar
    Рейтинг: 479 Любопитно

    До коментар [#17] от "transvaal":
    Airbus (произношение Ѐърбъс на английски, Ербю̀с на френски, Аеробус испански) , аман от претенции без покритие

    Тиква под наем.
  20. 20
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  21. 21 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 5400 Неутрално

    50% отстъпка? Как си правят ценообразуването тогава? Явно продават само желязото

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  22. 22 Профил на von_seeckt
    von_seeckt
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#11] от "Go Go":Това е просто нереално.Оборотът на Еърбъс за 2017 г. е около 67 млрд. евро, печалбата - 3 млрд. Пак е огромен бизнес, но няма как да се произведат и продадат 5000 големи пътнически самолета на година, сборно по целия свят.
    —цитат от коментар 13 на Симеон


    Не знам колко могат да се продадат, но в момента Еърбъс има поръчки за около 3500 самолета от всички типове.

  23. 23 Профил на von_seeckt
    von_seeckt
    Рейтинг: 8 Неутрално

    50% отстъпка? Как си правят ценообразуването тогава? Явно продават само желязото
    —цитат от коментар 21 на penetrating


    Нали! Много са глупави като си нямат един penetrating да и обясни, как се правят нещата.

  24. 24 Профил на TzZar
    TzZar
    Рейтинг: 479 Любопитно

    До коментар [#22] от "von_seeckt":
    https://en.wikipedia.org/wiki/Airbus друго пише тук

    Тиква под наем.
  25. 25 Профил на chevyvolt
    chevyvolt
    Рейтинг: 733 Неутрално

    Това е масова практика при продуктите, които се продават с професионално предназначение. Подобно е и при Дел Пауъредж сървърите - 30-40% надолу, а каталожната е само за каталога :)

  26. 26 Профил на Willy Messerschmitt
    Willy Messerschmitt
    Рейтинг: 313 Неутрално

    Цената за 300 броя В-737-8 за Райънеър през лизингова компания е една....за Аруба Фокс за 16 самолета доставка по 2 на година е друго.....

    До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...
  27. 27 Профил на tamada
    tamada
    Рейтинг: 671 Неутрално

    "...на този високо конкурентен пазар..."
    кои са им конкурентите на еърбъс и боинг? или двете компании се конкурират толкова силно, че целия пазар се тресе от конкуренция
    —цитат от коментар 2 на невеж


    На теория държат около 90%, но на практика не е така. Големите пари не са в най-големите самолети, където двете фирми държат дуопол. Конкуренцията е в широко и теснофюзелажните самолети за къси и средни разстояния, а при теснофюзелажните Боинг и Еърбъс имат по 32-33% дял. И там пазарът е огромен. Например за двете десетилетия от 2009 до 2029 поръчките за големи самолети се очаква да са по-малко от 800. А поръчките за теснофюзелажни - над 20 000 (двадесет хиляди). Пазарът на най-големите самолети се оценява на около 220 млрд, на теснофюзелажните за 1,6 трилиона.
    И там са принудени да се съобразяват с малките играчи - Ембраер, Бомбардиър, Комак и донякъде Иркут. Затова Еърбъс А220, всъщност не е на Еърбъс, а е Бомбардиър.

    ... престанете да пишете с фонетична азбука - ЕЪрбЪс. Пише се Ербус - по най-близкия до оригиналното ИЗПИСВАНЕ начин, а не как се било произнасяло. Защото произношението е зависимо от география, социална класа и куп други фактори, на всичкото отгоре е променлива величина.
    —цитат от коментар 17 на transvaal


    В българския транскрибираме чуждите езици доколкото е възможно фонетично, с малки изключения на стари, наложени отдавна думи, като Вашингтон. Затова френската дума "bouquet" произнасяме "букет". Би било безумно да пишем "боукует", "Ренаулт" или "Пеугеот" (Renault и Peugeot).

    Освен това в авиацията и морския транспорт работният език е английски. Сайтът на Еърбъс даже няма версия на френски и немски.

  28. 28 Профил на pesheff
    pesheff
    Рейтинг: 858 Неутрално

    До коментар [#2] от "невеж":Реално това е конкуренция между ЕС и САЩ...
    —цитат от коментар 3 на Г.Е.М.


    така е - и двете страни отпускат милиарди държавна помощ за тези компании, после си говорим за свободен пазар и конкуренция. Ала бала.

    Ако го боли, както го мързи, отдавна да е умрел.
  29. 29 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 715 Неутрално

    Вчера обявиха че Ербъс спира производството на А380.
    Голямо фиаско за европейския производтел. Тулупите за разлика от Боинг не уцелиха сметките и сега ще се ф@кат в захлас. Още когато излезе филма на NG се дискутираше че проектът е много рисков. Оказа се че маркетингът на Еърбъс е гола вода.

    I Want To Believe
  30. 30 Профил на kokoto2
    kokoto2
    Рейтинг: 121 Неутрално

    В статията се твърди, че авиоиндустрията работи с голяма надценка... Тъй де, но ако действително е така, защо фалираха почти всичките им конкуренти?

    Пишете грамотно на кирилица! Shift + ь = ѝ
  31. 31 Профил на transvaal
    transvaal
    Рейтинг: 785 Неутрално

    До коментар [#19] от "TzZar":

    Прочети ми коментара малко по-внимателно. Произношението е БЕЗ НИКАКВО значение. Много по-важно е изписването на една дума и транс-скрипцията трябва да е максимално близка до оригиналното ИЗПИСВАНЕ. Такива са правилата в Английския, като още в средата на 19-ти век са горе-долу оформени тези правила. А в България, филолозите тръгнали да откриват колелото. Заради което, имена на местности, хора, фирми, брандове и пр. са тотално деформирани. Като например пишат Ленд Роувър или Бългерия Оупън. Ами просто е - пише се Ланд Ровер, България Опен и прочее.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #