За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
Хи-хи
Рейтинг: 1554 НеутралноАко сключат сделка с наш'те, цената ще скочи още даже. Направо се чудим к'во ли ще стане с цената на Фърчилата-16
невеж
Рейтинг: 112 Неутрално"...на този високо конкурентен пазар..."
кои са им конкурентите на еърбъс и боинг? или двете компании се конкурират толкова силно, че целия пазар се тресе от конкуренция
gmalinov
Рейтинг: 694 ЛюбопитноДо коментар [#2] от "невеж":
GMРеално това е конкуренция между ЕС и САЩ...
venciч
Рейтинг: 392 НеутралноНикъде не видях в статията конкретна цифра колко струва..
I use 🇵🇸 🇹🇷 to wipe my assНиколай Колев
Рейтинг: 2825 НеутралноПоръчките от авиопревозвачи са малко. По-често самолетите са на лизинг.
#ТУК НЕ Е МОСКВА! 🇺🇦* ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събрание🇺🇦S
Рейтинг: 2044 НеутралноТо зависи и дали се купува на едро.
Тогава цената е по-ниска.
Не съм сигурен,но май цената на А320 е към 100 милиона евро.
K2
Рейтинг: 1844 НеутралноДо коментар [#4] от "venci4":
SHADOWS of SOFIAКое колко струва?Би ли се конкретизирал.
redguy
Рейтинг: 1138 НеутралноНа такова ниво парите не са в абсолютни стойности. Обявяват се някакви суми, но те са за период от да речем 5-6 и повече години. През това време цените се предоговарят, играят лихви, инфлация и множество други фактори. Така че това, дето са обявили поръчки за 460 милиарда евро е по-скоро нещо условно.
Petleshev
Рейтинг: 2926 НеутралноДо коментар [#4] от "venci4":
Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...Няма как и да видиш... Всеки самолет е сам за себе си, едва ли не. Зависи как се поръчва и какво има в него... То, за една по-скъпа кола не се знае, колко струва точно, какво остава за самолет...?
diegos
Рейтинг: 322 НеутралноИнтересно как се отчитат пред акционерите и какви въртели правят счетоводителите... едни цени обявяват, други цени договарят, на трети продават...
Go Go
Рейтинг: 8 НеутралноКакто и да го смятаме, това е здрава работа и естествено, добър бизнес. Ако един хвърчиплан чини 100 милиона, излиза че само Еърбъс произвежда годишно 4600 нови хвърчила.
73! Go Gocomandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 1894 НеутралноСъщото е като с производителите на автомобили! Ако примерно корпорация
оперира в колония тя получава 50-60% отстъпка, после при ликвидацията на актива го продават на половин цена!
Е същото е и с военната авиация.
Libertarianism is just anarchy for rich people
Симеон
Рейтинг: 217 НеутралноДо коментар [#11] от "Go Go":
Това е просто нереално.
Оборотът на Еърбъс за 2017 г. е около 67 млрд. евро, печалбата - 3 млрд. Пак е огромен бизнес, но няма как да се произведат и продадат 5000 големи пътнически самолета на година, сборно по целия свят.
Симеон
Рейтинг: 217 НеутралноДо коментар [#11] от "Go Go":
https://en.wikipedia.org/wiki/Airbus
Маршалов
Рейтинг: 688 НеутралноПо-малко е, официалната цена на базовият модел е "A320: US$101.0 million", но това е за пред публиката. От статията става ясно, че в поръчките, особено по-големите, има съществени отстъпки и средната цена на поръчаните е "US $71.9 million" Всеки сам може да си пресметне колко е това в евро, по курса долар/евро. мурзилка
lone wolf
Рейтинг: 740 ВеселоНяма да си купувам А380!
Да разлая троловете!!transvaal
Рейтинг: 785 НеутралноЖурналистическа тъпня. Без стойност и без никаква интересна информация. Е колко аджеба струва един самолет? И кой точно самолет, защото те са бая модели. И освен това, престанете да пишете с фонетична азбука - ЕЪрбЪс. Пише се Ербус - по най-близкия до оригиналното ИЗПИСВАНЕ начин, а не как се било произнасяло. Защото произношението е зависимо от география, социална класа и куп други фактори, на всичкото отгоре е променлива величина. Фонетично изписване е признак на бедно образование и доста ниско Ай-Кю.
TzZar
Рейтинг: 479 ЛюбопитноДо коментар [#13] от "Симеон":
Тиква под наем.Aircraft Orders Deliveries In operation Unfilled
Totals 19 340 11 763 10716 7577
ако се гледат доставките цената идва около 57млн еро на самолет а печалбата им е около 2,5 млн евро на самолет, около 4,5%
TzZar
Рейтинг: 479 ЛюбопитноДо коментар [#17] от "transvaal":
Тиква под наем.Airbus (произношение Ѐърбъс на английски, Ербю̀с на френски, Аеробус испански) , аман от претенции без покритие
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
penetrating
Рейтинг: 5400 Неутрално50% отстъпка? Как си правят ценообразуването тогава? Явно продават само желязото
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbertvon_seeckt
Рейтинг: 8 НеутралноНе знам колко могат да се продадат, но в момента Еърбъс има поръчки за около 3500 самолета от всички типове.
von_seeckt
Рейтинг: 8 НеутралноНали! Много са глупави като си нямат един penetrating да и обясни, как се правят нещата.
TzZar
Рейтинг: 479 ЛюбопитноДо коментар [#22] от "von_seeckt":
Тиква под наем.https://en.wikipedia.org/wiki/Airbus друго пише тук
chevyvolt
Рейтинг: 733 НеутралноТова е масова практика при продуктите, които се продават с професионално предназначение. Подобно е и при Дел Пауъредж сървърите - 30-40% надолу, а каталожната е само за каталога :)
Willy Messerschmitt
Рейтинг: 313 НеутралноЦената за 300 броя В-737-8 за Райънеър през лизингова компания е една....за Аруба Фокс за 16 самолета доставка по 2 на година е друго.....
До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...tamada
Рейтинг: 671 НеутралноНа теория държат около 90%, но на практика не е така. Големите пари не са в най-големите самолети, където двете фирми държат дуопол. Конкуренцията е в широко и теснофюзелажните самолети за къси и средни разстояния, а при теснофюзелажните Боинг и Еърбъс имат по 32-33% дял. И там пазарът е огромен. Например за двете десетилетия от 2009 до 2029 поръчките за големи самолети се очаква да са по-малко от 800. А поръчките за теснофюзелажни - над 20 000 (двадесет хиляди). Пазарът на най-големите самолети се оценява на около 220 млрд, на теснофюзелажните за 1,6 трилиона.
И там са принудени да се съобразяват с малките играчи - Ембраер, Бомбардиър, Комак и донякъде Иркут. Затова Еърбъс А220, всъщност не е на Еърбъс, а е Бомбардиър.
В българския транскрибираме чуждите езици доколкото е възможно фонетично, с малки изключения на стари, наложени отдавна думи, като Вашингтон. Затова френската дума "bouquet" произнасяме "букет". Би било безумно да пишем "боукует", "Ренаулт" или "Пеугеот" (Renault и Peugeot).
Освен това в авиацията и морския транспорт работният език е английски. Сайтът на Еърбъс даже няма версия на френски и немски.
pesheff
Рейтинг: 858 Неутралнотака е - и двете страни отпускат милиарди държавна помощ за тези компании, после си говорим за свободен пазар и конкуренция. Ала бала. Ако го боли, както го мързи, отдавна да е умрел.
2.5
Рейтинг: 715 НеутралноВчера обявиха че Ербъс спира производството на А380.
I Want To BelieveГолямо фиаско за европейския производтел. Тулупите за разлика от Боинг не уцелиха сметките и сега ще се ф@кат в захлас. Още когато излезе филма на NG се дискутираше че проектът е много рисков. Оказа се че маркетингът на Еърбъс е гола вода.
kokoto2
Рейтинг: 121 НеутралноВ статията се твърди, че авиоиндустрията работи с голяма надценка... Тъй де, но ако действително е така, защо фалираха почти всичките им конкуренти?
Пишете грамотно на кирилица! Shift + ь = ѝtransvaal
Рейтинг: 785 НеутралноДо коментар [#19] от "TzZar":
Прочети ми коментара малко по-внимателно. Произношението е БЕЗ НИКАКВО значение. Много по-важно е изписването на една дума и транс-скрипцията трябва да е максимално близка до оригиналното ИЗПИСВАНЕ. Такива са правилата в Английския, като още в средата на 19-ти век са горе-долу оформени тези правила. А в България, филолозите тръгнали да откриват колелото. Заради което, имена на местности, хора, фирми, брандове и пр. са тотално деформирани. Като например пишат Ленд Роувър или Бългерия Оупън. Ами просто е - пише се Ланд Ровер, България Опен и прочее.