За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
hamiltonf
Рейтинг: 3985 НеутралноГоляма сапунка...
"Достъпът до истинска информация вече няма значение, лице което е деморализирано не е способно да оцени истинската информация, за него фактите не означават нищо! Даже да бъде затрупано с информация, с автентични доказателства, с документи, със снимки, ако го заведете насила в СССР и му покажете концентрационен лагер, той ще откаже да повярва на всичко това. Когато военният ботуш го стъпче, едва тогава ще разбере, но не и преди това, това представлява деморализацията!" Юрий Безменов, специалист по съветска пропаганда, дезинформация и подривни дейности, сътрудник на КГБniki
Рейтинг: 8 НеутралноТъжна работа, как всички държави, останали без собствена индустрия, се надпреварват да се харесат на един концерн.
nikiNorman Granz
Рейтинг: 1416 НеутралноЧудо голямо, ние пък ще си построим турско-сръбски поток и депо за ядрени отпадъци от БелеНЕ.
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.niki
Рейтинг: 8 НеутралноФолксваген не иска да инвестира тука, защото ги е срам от ниските доходи у нас.
nikiniki
Рейтинг: 8 НеутралноБорисов да им обещае, че ще им дава безвъзмезно 10% от БВП.
nikiResurrection
Рейтинг: 1024 ВеселоЕееее дайте сега всеки месец да предполагаме и да гадаем къде аджеба Фолксваген щели да решат да си построят завода... Ама дали в Турция,България,Словения или Аляска?
Тиволе
Рейтинг: 521 НеутралноДържавата на батките и мутрите няма никакви шансове.
Resurrection
Рейтинг: 1024 Весело...заприличаха едва ли не на най-ухажваната девственица... И най-накрая:,,Искат ме мамо от три страни-всеки вика ,,Всеми я ти!"...
девети дан
Рейтинг: 233 Неутралнонещем пасат
ние ще правим vw polo
ама друг път
aa1830
Рейтинг: 318 НеутралноНали причината да бъде избрана Турция бе огромният пазар. Сега Словакия е актуална, която е наполовина на БГ. Причината единствена е планираната печалба. За парите пречки като режими, права, закони няма, стига печалбата да е ок.
zxp53317185
Рейтинг: 1653 НеутралноХах, Еми това би било най - логичното. Важното е да не е в Турция.
堅不可摧
Рейтинг: 233 НеутралноАма как така? Ганю ще се чувства обиден! Че пак не са му дали, пак не го зачели, пак не са го дооценили колко е гениален, способен, знаещ и можещ!
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
zxp53317185
Рейтинг: 1653 ВеселоФВ да ги е срам от нещо?!?! 😀😀😀 Денят започва с хумор!
Сенчеста фигура
Рейтинг: 8 РазстроеноСрам ме е от германците. Да си стоят заводи, ако искат в Парагвай. Българинът трябва да мине на шевролети, защото германците мислят всички в Източна Европа за подчовеци, а пък европейската солидарност се оказа илюзия. Ако някой не знае, в заводите на "Фолксваген" работят и турци, тоест българинът в очите на германеца е по-ниско от турчина.
В Дневник.бг има точно 1 русофил, но с над 300 профила. Щраквайте му редовно ! и да пътува. „Дойче Веле" е педерастка необективна медия, а Дневник.бг вече цензурира без аргументи. Това е обидно и е противоположното на свобода на словото.zxp53317185
Рейтинг: 1653 НеутралноА и според мен истината е ( както и други писаха във форума), че България въобще не е разглеждана насериозно, просто е използвана като жокер в преговорите с Турция. А уговорката е била че българските политици ще спечелят в замяна безплатен ПР + достойното второ място.
xfh59608894
Рейтинг: 8 НеутралноОще на следващия работен ден след избора на държава за завод, България да наложи санкции на VW. Все ще се намери за какво.
samoedin
Рейтинг: 3079 НеутралноОт концерна показаха толкова сляпа и неадекватна позиция като избраха Турция, че каквото и да решат от тук насетне, усещането за зле прикрита безугледна меркантилност ще остане да тежи върхи имиджа на германците....Не очаквах точно от тях, които непрестанно уж критикуват диктатурата на режима в Анкара, такова жалко поведение. В свят на интереси обаче, то е доминиращото.....
Иво
Рейтинг: 3250 РазстроеноАко избора е Словакия или България много ясно, че VW ще изберат Словакия.
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36султана глаушева
Рейтинг: 346 НеутралноСамо БГ няма да избере. След като плевлю тръгна да им извива ръцете! И така и не разбрах в качеството си на какъв. Той се изживява като пожизнен президент.
Мърфи е оптимист!Tzar Vova Josei-ki
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#2] от "niki":
Ако тая "индустрия" е била специализирана само в производство на чушкопеци и дръжки за метли, това е резултата!
И само не ми давай за пример производството на кораби, например, защото иди да се конкурираш с Китай или Южна Корея!
Сенчеста фигура
Рейтинг: 8 ЛюбопитноСега е удобен момент "Тесла" да разучава България за производство на електромобили или просто българинът да купува автомобилите и, защото на кого му дреме за германците?
В Дневник.бг има точно 1 русофил, но с над 300 профила. Щраквайте му редовно ! и да пътува. „Дойче Веле" е педерастка необективна медия, а Дневник.бг вече цензурира без аргументи. Това е обидно и е противоположното на свобода на словото.Tzar Vova Josei-ki
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#14] от "zxp53317185":
+++
Те се опитаха да измамят Света, ще имат някакви задръжки...
Един вампир броди из Европа
Рейтинг: 548 Неутрално"автомобилостроителят иска заводът да заработи до октомври 2022 г." -- и аз искам много работи, по от едната страна се зъби Тръмп с митата, от другата -- гретето с петъците, та а дано, ама надали.
Демокрацията е най-големият враг на планетата (https://foreignpolicy.com/2019/07/20/democracy-is-the-planets-biggest-enemy-climate-change/)valtoro
Рейтинг: 575 НеутралноНерде Стамбул, нерде Братислава ???
Phaeton.
Рейтинг: 1416 НеутралноМа нали избраха Турция заради огромния пазар, целта беше Близкия изток и арабските държави с гигантската им покупателна способност, добрата квалификация на турските работници, добрата инфраструктура и НИКАКВА, АМА НИКАКВА ПОЛИТИКА нямаше в цялата работа?!?
Пък колко плюхме по България, пък колко помия изляхме!
Ся кат гледам същите капацитети пак подхванаха плювните!
Дори и Росито се изказа...хахаха!
Сенчеста фигура
Рейтинг: 8 Любопитно"Жилет" по подобен начин направи реклама за "токсичната мъжественост" и изгуби $ 8 млд. Сега германците се правят на благородници. И те летят твърде близо до Слънцето.
В Дневник.бг има точно 1 русофил, но с над 300 профила. Щраквайте му редовно ! и да пътува. „Дойче Веле" е педерастка необективна медия, а Дневник.бг вече цензурира без аргументи. Това е обидно и е противоположното на свобода на словото.Ох леле
Рейтинг: 233 НеутралноПращайте електрическия UP в България и да ги караме споделено!
hamiltonf
Рейтинг: 3985 Неутрално"Решението трябва да бъде взето бързо, тъй като автомобилостроителят иска заводът да заработи до октомври 2022 година..."
"Достъпът до истинска информация вече няма значение, лице което е деморализирано не е способно да оцени истинската информация, за него фактите не означават нищо! Даже да бъде затрупано с информация, с автентични доказателства, с документи, със снимки, ако го заведете насила в СССР и му покажете концентрационен лагер, той ще откаже да повярва на всичко това. Когато военният ботуш го стъпче, едва тогава ще разбере, но не и преди това, това представлява деморализацията!" Юрий Безменов, специалист по съветска пропаганда, дезинформация и подривни дейности, сътрудник на КГБА преди дни Honda обяви, че възнамерява да продава само хибридни и електрически автомобили в Европа до 2022 г. Новите разработки ще навлязат на пазара под марката e: Technology.
Та, много закъсня този завод, отделно, че изостава технологично, отделно огромния спад на продажбите.
WC1
Рейтинг: 737 Неутралнологистиката към България е трудна и бавна. Камионите чакат с чанове на границата с Румъния, а Сърбия се засили към Евразийския съюз. После тези коли ще трябва да се търкалят обратно към по-богатите страни на ЕС и пак ще има проблеми. Словакия е в по-добро географско положение. Братислава е на 70 км. от Виена.......
ATXРим
Рейтинг: 1340 НеутралноНяма такива работи.
50% от автомобилите в Европа са немски и ще си останат немски, защото просто няма по-добри!
Така е било и така ще бъде. ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
Лео
Рейтинг: 1127 НеутралноИвайло Пенчев има чудесен анализ по темата:
"Зa Фoлкcвaгeн дa ви кaжa:
Иcкaт дa пocтрoят зaвoд хoрaтa, нo питaт кoй щe им дaдe пaри. В интeрнeтa пишe, чe нaшeтo прaвитeлcтвo им прeдлaгaлo 260 милиoнa eврo cубcидия. Тe щe имaт 4000 рaбoтници. 260 милиoнa дeлeнo нa 4000 прaви 65 000 eврo нa рaбoтник cубcидия. Нe зa рaбoтникa, рaзбирa ce. Aкo дoпуcнeм, чe cрeднaтa зaплaтa тaм щe e 2000 лв, излизa, чe cъвкупният бългaрcки нaрoд щe плaщa в прoдължeниe нa 5 гoдини вcички зaплaти нa рaбoтeщитe зa Фoлкcвaгeн. И cякaш имa нaциoнaлeн кoнceнcуc, чe тoвa e дoбрo зa Бългaрия.
Нe.
Нe e дoбрo.
Дoбрo e зa Фoлкcвaгeн и зa пoлитицитe, кoитo им пoдaрявaт нaшитe пaри, зa дa ce изфукaт.
Зa вcички ocтaнaли e дълбoкo нeмoрaлнo."
Рим
Рейтинг: 1340 НеутралноРазбира се!
Истината обаче е, че няма друга алтернатива на Турция! ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
Slick
Рейтинг: 177 ЛюбопитноЗа нас е безпредметно това гадаене. Ние няма да сме.
Хей, искате ли всеки месец да гадаем къде ще са Олимпийските игри 2048-ма?
hifi hifi
Рейтинг: 233 НеутралноМалее, това стана като латино сериал. Направо не мога да повярвам, че такъв концерн се лута и си сменя решението по няколко пъти.... направо на БГ политици заприличаха.
Започвам да се замислям, щом мениджмънта е толкова неориентиран, как въобще успяват да произвеждат свестен продукт. Може да се движат още по инерция, но още 2-3 стратегически грешки и може да затрият фирмата
Рим
Рейтинг: 1340 НеутралноДо коментар [#32] от "Лео":
ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯТази логика не върви.
Или върви за срок от една година!
Колкото по-голям е срокът на експолоатация, на продуктът от една печеливша субсидия, толкова по голяма част от субсидията (и по-бързо) се връща обратно .
А след това идва и времето на чистата печалба.
Сенчеста фигура
Рейтинг: 8 НеутралноВече никога няма да купувам фолксвагени и производните им по две причини:
В Дневник.бг има точно 1 русофил, но с над 300 профила. Щраквайте му редовно ! и да пътува. „Дойче Веле" е педерастка необективна медия, а Дневник.бг вече цензурира без аргументи. Това е обидно и е противоположното на свобода на словото.- високомерието на германците, които щяха да направят завод в диктаторската Турция
- електромобилите стават все по-разпространени
Нинов
Рейтинг: 1665 Неутрално
Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.Германците също са обидени, че ФВ бяга в чужбина да произвежда.
Рим
Рейтинг: 1340 НеутралноНяма такива работи!
От концерна вече обявиха, че не разглеждат други дестинации освен Турция!
Просто в момента има пауза. ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
zxp53317185
Рейтинг: 1653 НеутралноДо коментар [#32] от "Лео":
Ивайло Пенчев най - добре да си гледа катерушките, и да не вдига крак като подковават вола ;)
Petleshev
Рейтинг: 3119 НеутралноДо коментар [#30] от "WC1":
Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...Не е това... Влаковете не чакат по граници, нито корабите. Друго липсва при нас.
hifi hifi
Рейтинг: 233 НеутралноАбсолютно. При новината преди 2 седмици, че временно се спира инвестицията в Турция, коментарите (мисля че беше в Шпигел) бяха на 90% че повече няма да си купят ФВ. Освен това една част от германците се отказаха още след дизелскандала, защото се почувстваха измамени че са карали "еко дизел"
Сенчеста фигура
Рейтинг: 8 ЛюбопитноСлед „Дизелгейт" фолксвагенистите си останаха същите разбойници.
В Дневник.бг има точно 1 русофил, но с над 300 профила. Щраквайте му редовно ! и да пътува. „Дойче Веле" е педерастка необективна медия, а Дневник.бг вече цензурира без аргументи. Това е обидно и е противоположното на свобода на словото.Petleshev
Рейтинг: 3119 НеутралноДо коментар [#32] от "Лео":
Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...Остави го тоя велик бизнесмен Пенчев... Той е много принципен, когато говори за другите. Иначе и той беше нареден на държавната хранилка като усети, че може да прилапа евтинки терени и сгради. Какво стана с великата му интернет платформа, в която доставчици от цял свят трябваше да се състезават, кой да му предлага по-евтини материали? ;)
Judjuk
Рейтинг: 2449 НеутралноТоз VW му бръкна в здравето на Боко. Заради него загуби поне 5% на изборите. 200 автомобилни завода и нито един истински.
Judjukbaizuo
Рейтинг: 808 НеутралноТочно. muncho: "Няма защо да се отричат очевидните и статистически доказани факти, че мнозинството жени не стават за шофьори"
Gopeто
Рейтинг: 1422 НеутралноДо коментар [#18] от "samoedin":
"За мен върхът е онова високо място, от което ясно съзирам следващата си цел" Боян ПетровЗащо една фирма трябва да прикрива меркантилността си?
Шоршо
Рейтинг: 20 НеутралноЕдно е сигурно, че няма да изберат нас, кой ще изберат е просто подробност.
ТНТ
Рейтинг: 289 НеутралноТочно!
Направо да поканим "Хюндай" да си произвеждат тук модела "Кона" и други електрички, защото това е бъдещето!
https://autobild.bg/hyundai-kona-elektro-613-км-с-едно-зареждане/
То и в статията си го пише - ФВ местят завода-отживелица за дизеляци извън Германия и на негово място започват да правят електрически коли. Да спасим София от "Спаси София"!!!
gazolinerabp
Рейтинг: 233 НеутралноТази марка никога не съм я уважавал ама от дизелгейт насам направо я намразих.
penetrating
Рейтинг: 5853 НеутралноСловакия печели въпреки размера си (по-малка от България) и нивото на заплатите (по-високи от България). Освен тов имат 3000 обучени работници :)
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbertmesambria
Рейтинг: 233 НеутралноТези разграват половин Европа!
Мондиана
Рейтинг: 458 НеутралноЯвно не ни щат. Сигурно има защо.
sbk
Рейтинг: 233 НеутралноДо коментар [#41] от "Petleshev":
Влаковете не чакат, ама не съвсем. А пък нашите влакове не са стрели - например през Сърбия за смяна на ел. с дизелов локомотив и после пак с ел. се губи не малко време. А пристанищата са далеч от Кремиковци, после има проливи и прочее. Комплексни са нещата.
Damian Damianov
Рейтинг: 233 НеутралноТо май за България остана едиснвено бизнеса с изгаряне на отпадъци от други държави. Май това е единственият бизнес за който правителството на Тиквата се пребори. останалото Южен поток стана Турски поток, тировете ги прекараха да се регистрират във Германи и Франция, АЕЦ Белене стана Турски АЕЦ... остана бай ганя гастербайтера и Гана проститутката.
Damian Damianov
Рейтинг: 233 НеутралноДо коментар [#54] от "sbk":
#Интересно пък в Словакия какви проливи се вливат... сигурно гейберистки морета и проливи има и те са виновни
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Яши
Рейтинг: 418 НеутралноГолям ПР, няма спор ;)
Виктор Флоров
Рейтинг: 1322 ВеселоПри онази загуба 64 милиарда в САЩ тук за 1.5 и каква дандания,дали пък толкова им пука на Вааген .
Прочетох ,че вместо да мислят нов завод, хората ще натоварят мощностите си във вече съществуващ.Та от това по-голяма логика има ли???
И словаците ще са доволни/макар ,че напоследък доста зле виждат немския концерн/ и германците уж честни.А за почтенността им пред голямата печалба се видя в Амеерика ,точно как мислят.Само ,че прокурори и адвокати излетяха в космоса от тяхната почтенност.Така и трябва да бъде!
eti mehter
Рейтинг: 2881 Любопитно
BukalemunДо коментар [#15] от "Сенчеста фигура":
. Ако някой не знае, в заводите на "Фолксваген" работят и турци, тоест българинът в очите на германеца е по-ниско от турчина.
========
Само не можах да те разбера. ...кой е виновен в случая. ...
И още .....къде е наръчника за ...."коя държава , кой над кого трябва да уважава повече''....
*****
НеутралноЕлектромобилите са вече почти 1% от продажбите на пазара.
И почти 0.3% от автопарка на Земята!
Нещата вървят!
Медведев се изказа, че съвсем скоро ще има 17% електро и много хора са се нахъсали!
П.П
Германците имат ТРИ завода в Диктаторска Русия!
Хора бдете!
*****
НеутралноГлупости!
100% политика!
Че къде освен в Турция?
Собствениците на Капитала решават!
А решават заради Политика!
*****
НеутралноЩо да е закъснял?
Кой пазар не е покрит с продукция?
Къв спад?
2.1% за Китай?
"customers took delivery of their Volkswagen in the Middle Kingdom in 2018 – a drop of 2.1 percent compared with the previous year."
Да, ама излумкаха над 4 милиона за азиатския пазар общо !
Да сравним с Тесла - малко над 250 000 общо за света!
.." 2018, Volkswagen Group deliveries worldwide increased by 0.9% to a record 10.83 million vehicles."
И имат значи 40 пъти повече продукция.
Ква криза и рухване на продажби ?
*****
НеутралноГлупости!
Ква меркантилност?
Решението е 100% политическо!
*****
НеутралноВ Мексико сигурно работят мексиканци, в бразилския "Фолксваген" бразилци , в Русия ще да работят руснаци и разна друга сган, в индийския "Фолксваген"сигурно има и индийци..
Ей в Индия - капацитет 200 000 на година.
The plant has a production capacity of up to 200,000 vehicles a year in a full three shift system.
The Honourable Governor of Maharashtra, His Excellency Shri. S. C. Jamir and Prof. Dr. Jochem Heizmann, officially inaugurated the new plant on March 31, 2009, in the presence of nearly 500 international guests.
И колко ли човека са на работа?
*****
НеутралноБъдещето е в "Хюндай Кона" без никакво съмнение!
Който е на "Сузуки" е заложил на миналото!
vtv64
Рейтинг: 443 НеутралноНаправете завода в Гелзенкирхен, то там либанезетата ще ви работят! Тъпунгери и евроидиоти колкото искаш там. Не ви щем вагените, идете на майната си.
иванчолаков
Рейтинг: 233 НеутралноПрестанете с темата бе,хора!Изразходихме се вече и емоционално,и физически да мислим и пишем по въпроса!Забравете!
Сенчеста фигура
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#65] от "simChо":
В Дневник.бг има точно 1 русофил, но с над 300 профила. Щраквайте му редовно ! и да пътува. „Дойче Веле" е педерастка необективна медия, а Дневник.бг вече цензурира без аргументи. Това е обидно и е противоположното на свобода на словото.В Германия бе, умник. Турци работят и в германските заводи в Германия, защото германецът уважава само след груба сила и заплахи.
*****
НеутралноА в руските заводи на "Фолксваген", работят и таджики и всякакви!
Защото и руснакът уважава само грубата сила и заплахите!
Ей сега , след като Росен се зае да ги клепа навред и да им прави навъпреки - "Фолксваген" ще ни уважават и нас!
*****
НеутралноНе шем!
Искаме веч "Хюндай Кона"!
Росене спри се с пусто ФВ - емвай се да лобираш за "Хюндай"!
*****
НеутралноНо не можем - на "Фолксваген", обрекли се веднъж!
Ще го чакаме , ще го помним, ще му бъдем верни!
Той ще дойде пак, с коси от топъл дъжд!
Той ще дойде пак!
Росене, бори се!
Мачкай ги, машино!
Те уважават , който ги мачка!
anarhochristian
Рейтинг: 845 Неутрално+++
Много добро!
sbk
Рейтинг: 233 НеутралноДо коментар [#56] от "jobssboj":
Интересното е, че Словакия е на 1000 км от София т.е. на 1000 км по-близо до сърцето на Европа, да не кажа, че са точно в него. Ако не си наясно какво означава това от логистиччна гледна точка, да помогна с каквото мога. А относно Проливите препратката беше за завода в Турция - та там Проливи няма и морския път ще бъде с 3 дни по-къс във всяка една посока. И местния турски пазар съвсем не е за пренебрегване, близостта с азиатските пазари също. Поради подобни комплексни причини Румъния преди години дръпна доста бизнес от България.
ivanpopov
Рейтинг: 896 НеутралноА в България? Или тук само комсомолско-партиен бизнес вирее?
Все пак е много по-вероятно да си купя словашки пасат отколкото турски.
*****
НеутралноДа се опитам да позная - иска ти се “Шевролет Нива“!
Не е лоша новата а и МВР са били на “Ниви“- спомени !
https://www.zr.ru/content/news/694997-chevrolet-niva-2-shevi-v-dushe-niva-v-xaraktere/
satanail13
Рейтинг: 177 НеутралноДа кажем дружно НЕ на таратайките на Волксваген. За Бога Братя НЕ ГИ КПУВАЙТЕ!
Марс е изконна Американска територия!Роси
Рейтинг: 5842 Неутрално"Фолксваген" никога няма да дойде в България, където управлява мафията, няма върховенство на закона, а гл. прокурор се избира на тайни места в късни доби.
*****
Неутрално“Фолксваген“ иска Главните прокурори да е ясно кой ги избира!
Във Волфсбург искат изборът - да се извършва най-късно до 10 часа сутринта - а не да е в късни доби!
И отиват “Фолксваген“ в Махаращра или в Калуга!
https://vwgroup.ru/company/kaluga/
https://vwgroup.ru/press/news/25244/
Евала Роси - всичко си схванала!
Damian Damianov
Рейтинг: 233 НеутралноДо коментар [#74] от "sbk":
Е демек Словакия била с 1000 км по близо до Европа ама България е по-близо пак до съшата Европа от турция. Турция имала проливи ама Словакия ги няма - демек причината е в всичко друго дори да си противоречи ама проблемът нее в това че България е псоледната дупка на кавала вече.
Ликующий
Рейтинг: 382 НеутралноВ Турция ще бъде! Трябва да се удари Тойота, Хонда и Субару и да се проникне до страните от Арабския залив. Сега малко мъгла и пушилка ... докато се уталожи в Турция.
Само простите хора си мислят, че има прости неща! Футболът е проста игра, но не е за прости хора ...sbk
Рейтинг: 233 НеутралноДо коментар [#80] от "jobssboj":
Това за последната дупка на кавала не съм го коментирал, защото няма смисъл. Идеята е, че Словакия е доста по-близо до Европа по суша от България. А Турция - по море. Ние сме по средата - ни риба, ни рак. Това са само географските доводи, другите както и да ги коментираме, не са в наша полза. Изобщо: ако бяхме добро място за този завод, Вагените сами щяха да ни молят да го построят тук, а не обратното.
Cold Fade
Рейтинг: 8 Неутрално[quote#73:"anarhochristian"][/quote]
Сериозно??