За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2839 НеутралноТоков удар за автомобилостроенето.
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!KRAFTWERK
Рейтинг: 1439 НеутралноКофти.....но германците са умни хора ....ще измилят изход от сиуацията
Черноморец
Рейтинг: 8 НеутралноИнтересно кой държи Дойче веле?
Кум Лисан
Рейтинг: 25 НеутралноДо коментар [#3] от "WWW":
Няма да се абонирамМафията..
tacheaux
Рейтинг: 2392 НеутралноДойче веле напоследък публикува все отрицателни материали за Германия от които научаваме , че германският пенсионер е беден , германците емигрират в чужди страни за по-добро заплащане и живот , лекарствата не достигат , автомобилната промишленост е в криза. Очакваме още новини колко зле е в Германия.
Realist
Рейтинг: 2971 ВеселоТесла!
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.nwj49315903
Рейтинг: 8 НеутралноС други думи нема да има пари за социални издръжки на арабеските защото Ханс ще е безработен...
neut
Рейтинг: 171 НеутралноДа речем справедлива германска самокритика, но Германия си остава водеща сила в ЕС
In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the restgrayeagle
Рейтинг: 924 НеутралноДо коментар [#1] от "КМЕТ В СЯНКА":
Абе човек. Спри да пишеш за всичко и си избери теми, които ти допадат и по които си с висок интерес. Какъв токов, сочат ти времеви прозорец до 2030г.
Черноморец
Рейтинг: 8 НеутралноА защо и Дойче веле работи за Тесла?
Да не е купена вече от Уолстриит, а да се маскира все още като немска информационна агенция?
А Тесла кои ги държи?
Кои наля над десетките милиарди инвестиции досега + държавни дотации от поне 20 - 30 държави?
Molossian
Рейтинг: 62 НеутралноМного закъсняха германците с електричните.
Panta rhei....Корейците и японците отдавна се наместиха на пазара.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Realist
Рейтинг: 2971 НеутралноУчудващо е как основните пазари на германски луксозни автомобили пресъхват за сметка на Тесла. Калифорния, Източното крайбрежие, Холандия, Норвегия, Дания, Великобритания, че и Китай.
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.Уволняване на поне 10% от работната сила. Ауди скоро каза, че ще уволни 10 000 от 60 000 работника които работят за тях.
Realist
Рейтинг: 2971 НеутралноНикой все още не се е намесил. И корейците, и японците са на същото дередже като германците. Че и, GM, Форд и Крайслер. Форд скоро изкара Мустанг, може би, най- добрата си марка в 100 годишната си история заедно с Ф-150 на ток, за да конкурира Тесла. И това може да не е достатъчно. Това е ефект подобен на ефекта на Ай-Фона.
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
Вежди Вежди
Рейтинг: 0 НеутралноДойче веле е независима медия и казва всичко с както си е...Независимо дали става за държавно или частно управление.За проваление режим в Турция са особенно точни...В Турция някои получават газове...
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
dgerald
Рейтинг: 780 НеутралноFranz von Holzhausen -- Дизайнера на Tesla Cybertruck .
Realist
Рейтинг: 2971 ВеселоНе знам дали сте гледали Мустанг Мах Е, ето ви линка:
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.https://www.ford.com/suvs/mach-e/2021/
Сайта е като този на Тесла. Колата прилича на моделите на Тесла. И макар че засега се резервира само в САЩ, резервациите вече минаха цялата годишна продукция, 50 000 бройки. Нямало търсене, а?
Който не се промени, ще загине, също както през 2007-ма Нокия, Моторола и Блякбери.
4ort
Рейтинг: 116 ЛюбопитноКметичке, вдяна ли кога се прави профилактика на АЕЦ? Имам време да питам всеки идиот.
le_bigmac
Рейтинг: 8 Неутрално....Електрическите автомобили се нуждаят от значително по-малко части, отколкото колите с двигател с вътрешно горене, затова са необходими и по-малко работници за производството им......(цитат)
А защо са значително по-скъпи?
half truth
Рейтинг: 1027 НеутралноГовори се все за закриване на работни места. Ама нали на мястото на умиращите професии, щяха да идват нови. Нали броя на работните места нямаше да намалява. ?????
В Германия им предлагат съкратен работен ден. В Испания само съкратена заплата. 😊
zxp53317185
Рейтинг: 1513 НеутралноДо коментар [#20] от "le_bigmac":
Заради батерията, която съставлява от 40 до 60 % от стойността на целия автомобил.
Черноморец
Рейтинг: 8 НеутралноМНого са големи заплатите в Западна Европа - 2-3 хилки за специалисти.
В ИСпания каква е средната заплата за квалифициран работник?
Има държави които предлагат качествени стоки, а заплатите им са по ниски, и стоките имат по добри цени - Корея, Китай ... Индия дори, ВИетнам ...
Скъпари са западняците, затова намалява деманда за техните стоки.
zxp53317185
Рейтинг: 1513 НеутралноДо коментар [#13] от "Realist":
Айде сега, и аз харесвам Тесла но това са нелепици. Тесла скоро произведоха едномилионния си автомобил откакто съществуват. А ФВ самостоятелно произвеждат мисля Около 9 милиона на година.
dnevnikar
Рейтинг: 3659 НеутралноUNITED EU UNION
А ний ручаме надежди за Ф-16?
До коментар [#14] от "Realist":
Форд скоро изкара Мустанг, може би, най- добрата си марка в 100 годишната си история заедно с Ф-150 на ток,
за да конкурира Тесла.
penetrating
Рейтинг: 5672 НеутралноТрудно, но оздравяващо...
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David HilbertViva la Evolution
Рейтинг: 714 НеутралноНяма проблем. Освободените работници ще започнат работа в новите мегазаводи на Тесла. Германците проспаха революцията в автомобилостроенето и сега ще сглобяват и карат американски коли.
Раковски: "Русите са били един най-див и най-варварски народ, както са си и досега останали такива в най-голямата си част. "Realist
Рейтинг: 2971 НеутралноДо коментар [#24] от "zxp53317185":
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.Маржина, маржина е проблема, Фолкваген може да произвежда по 10 милиона автомобила на година, обаче, маржина им е 5-6%, Тесла тази година може да изкара 350-400 000 автомобила, ама маржина им миналото тримесечие е 22%.Като сигурно ще нарастне на 30% съвсем скоро.
Проблемът на всички автомобилни производители е, че, Тесла продава с сегментите с най- висок маржин и тези сегменти пресъхват за останалите. И останалите не могат да си избият загубите от масовите сегменти!
Последното е с тръка на Тесла! Това ще удари много ГМ, Форд, Крайслер и Тойота в САЩ.
Тойота тази година е единственият автомобилен производител в САЩ в влошаваща се ефективност на автомобилите. И производител, който застана в редиците на администрацията на Тръмп, на тези, които искат намаляване на изискванията за икономичност на автомобилите.
hamiltonf
Рейтинг: 3823 ВеселоДо коментар [#14] от "Realist":
"Достъпът до истинска информация вече няма значение, лице което е деморализирано не е способно да оцени истинската информация, за него фактите не означават нищо! Даже да бъде затрупано с информация, с автентични доказателства, с документи, със снимки, ако го заведете насила в СССР и му покажете концентрационен лагер, той ще откаже да повярва на всичко това. Когато военният ботуш го стъпче, едва тогава ще разбере, но не и преди това, това представлява деморализацията!" Юрий Безменов, специалист по съветска пропаганда, дезинформация и подривни дейности, сътрудник на КГБКорейците? Май си пропуснал, че Hyundai Motor построи завод за $880 милиона в Индонезия, който вече произвежда по 250 000 електромобила/година.
Черноморец
Рейтинг: 8 Неутрално[quote#15:"AGAINST CHINA"][/quote]
'Дойче веле е независима медия и казва всичко с както си е...'
------
това е добро :):):)
печен хуморист си !
независима вика медия, която казва всичко с както си е :)
Значи верно е купена от американски капитал?
след като американец я хвали, е от вашите
Черноморец
Рейтинг: 8 НеутралноНа какво марджина?
На печалбата ли?
Не се ли губи пари от всяка произведена Тесла?
Преди 1-2 години пишеха е всяка тесла губи на компанията от порядъка 3-4-5 000 долара
Сега друго ли е?
babyroo
Рейтинг: 473 НеутралноСкъпият германски танк залязва бавно. И не поради този скандал. Просто инерция и себестойност. Не говоря за старите таралясници, издигнати в култ у нас и наоколо. Новата им продукция за богаташи се пързаля надолу. А боклуците ще се харчат, докато някой не удари вноса им, или не изпукаме от задушаване. Мечтиии.
rooRealist
Рейтинг: 2971 НеутралноВсички влагат по много, GM и LG Chem, влагат $2.5 милиарда във фабрика за батерии в Мичиган.
Електрическите и автономните автомобили ще променят света. И като погледнете сега, един автомобил виси 90% от времето на паркинг или в гаража. Автономният автомобил ще може да работи много по- често и повече. И като стане, хората няма да се нуждаят от 2-3 коли на семейство, а от една. Някои въобще няма да се нуждаят от личен автомобил, защото ще бъдат абонирани за услуга.
Автомобилите ще издържат по 2 милиона километра без основен ремонт.
И тогава, целият този капацитет от 100 000 000 автомобила на година няма да е нужен.
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
Syzygy
Рейтинг: 171 ВеселоДо коментар [#23] от "WWW":
Fortunately, I didn’t know any experts and so I did it anywayС пръдня боя не се прави. Природен закон
samoedin
Рейтинг: 2969 НеутралноНовите пазарни реалности пренаписват правилата в автомобилната индустрия ! Не е точно да се каже, че старата немска слава залязва, просто трябва да се адаптира към новите условия на електрическите автомобили, без двигател с вътрешно горене ! Все пак това си е цяла революция в този отрасъл, където до скоро беше абсолютно немислимо да се кара масов автомобил без такъв двигател.....
Суджук Герберите
Рейтинг: 652 НеутралноОчаквано за мен. Те отдавна забравиха как да правят качествени автомобили, а бизнес модела им се превърна в един нагъл обир, унизителен за клиентите им. В същото време, започнаха безсмислен over-engineering. Прословутата надеждност и качество изчезнаха, колите им с нищо вече не са по-добри от френските и дори и английските. За сравнение по този показател с японските няма какво да говорим изобщо.
Голям апартамент купи, голяма сума не плащай!Сега ще сърбат попарата от собствената си алчност и късогледство.
Syzygy
Рейтинг: 171 ВеселоДо коментар [#31] от "WWW":
Fortunately, I didn’t know any experts and so I did it anywayОрденът на кармелитките изглежда дава достатъчно пари на теслите така че да продължават да джиткат. Или пък правят нещо как требе.
Между другото двете неща са практически неразличими, много забавен феномен
Мизийски
Рейтинг: 116 НеутралноЦяла Германия ще залезе скоро по една проста причина - промяна на етническия състав.
Не участвувайте в безплодните дела на тъмнината; напротив, изобличавайте ги. Защото за онова, което нечестивците скришом вършат, срамно е и да се говори (Еф. 5:11-12).doxen
Рейтинг: 169 Неутрално: ДДД Дойче веле - ляви-либерална манипулативна медия, отново прави опит да внуши, колко зле е Германия. Явно не щат нови пришълци : Д
Мерцедес е мерцедес.
Тесла е (все още) бутиков автомобил. Колко време може да се използва неговата батерия, колко време отнема едно зареждане и колко струва това зареждане?
Не знам дали осъзнавате, че с тези батерии в лап-топи и телефони консумацията на електроенергия се повишава и вероятно това ще изисква нови мощности, които обаче да не са зависими от капризите на времето?
Така че, спокойно, докато има богати хора ще има и пазар за луксозни стоки и автомобили. Не знам дали си давате сметка, че Фолксваген освен собствеената си марка притежава Порше, Ауди, Сеат, Ламборгини, Бугати, Бентли, Шкода, Скания, МАН и Дукати.
Realist
Рейтинг: 2971 ВеселоПечалбата на Тесла от всеки произведен автомобил никога не е падала под 18%. Миналото тримесечие бе 22%, а според мастити анализатори, Тесла съвсем скоро може да достигне печалба от 30% на автомобил.
Тесла е на загуба не защото продава на загуба, а защото расте! И на загуба е нещо много условно, защото от миналите 5 тримесечия, 3 са на печалба, 1 на загуба, и 1 на горе- долу 0. За това време, Тесла се е удвоила като компания.
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
Fred
Рейтинг: 551 НеутралноТова бъдеще чака не само автомобилостроенето.
Юда се продаде за 30 сребърника, а ДБ на БСП за 8 районни кмета.Роботите навлизат все повече, един робот тип "човешка ръка" струва $36,000 и се изплаща за няколко месеца, дори смятано за минималната часова ставка. Отделно че не се уморява, не стачкува, не иска повишаване на заплатата, не участва в профсъюзи.
Това унищожава работни места "отдолу", в изпълнителската дейност. Изкуственият интелект пък ликвидира работни места "отгоре", в дейностите доскоро монопол на човешкият интелект.
Както е тръгнало, за 20-30г работните места ще станат лукс достъпен за малцина. Останалите на социални помощи :(
K2
Рейтинг: 1880 НеутралноА теб жена ти как те търпи?Сигурно и те издържа. SHADOWS of SOFIA
vesko19
Рейтинг: 772 НеутралноДо коментар [#20] от "le_bigmac":
Щото батерията си е еб... майката . Там отиват доста ценни и скъпи ресурси . И за това заради батерията цялата стойност на колата е доста висока .Ако няма батерия или изпозват за нея по евтини материали то и колата ще падне като цена . НО там сме в сферата на ако и може би .
K2
Рейтинг: 1880 НеутралноИ продава завода си в България. Въпреки нечии заклинания. SHADOWS of SOFIA
vesko19
Рейтинг: 772 НеутралноДо коментар [#33] от "Realist":
Твърде много от думичката АКО и ЩЕ .
То хубаво ама има и други проблеми . Тоя ток от небето ли ще дойде ? То и сега има доста голям недостиг на електричество пък ако навлязат масово електричките ко правим .
Отделно доста специални ресурси отиват за производството на тия автомобили (батерията ) та и там ще възникне 1 проблем .
Отделно 2 000 000 км . Това кога ? НИе ще бъдем ли живи ? ПО скоро не .
Realist
Рейтинг: 2971 НеутралноДо коментар [#41] от "Fred":
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.Погледнете само промяната на автомобилостроенето:
1. Автономните автомобили няма да се нуждаят от застраховка. Или, ако се застраховат, това ще е нещо много минимално.
2. Шофьорите на камиони и автобуси ще изчезнат. Това е едно от последните места на едновременно ниско квалифицирана и добре платена работа.
3. Електрически + автономен камион ще транспортира по- евтино от най- евтиният транспорт в момента, влаковият.
4. Цялата инфраструктура за добив, преработка и продажба на горива или ще намалее драстично, или ще изчезне.
5. Евтиният транспорт ще ви носи всичко нужно, купено през компютъра пред вратата. Магазините ако не изчезнат, ще намалеят.
И какво ли не още.
vesko19
Рейтинг: 772 НеутралноДо коментар [#39] от "doxen":
ТИ остави лаптопи и телефони . ВИж че населението се увеличава . Само за нуждите на хората ще се изисква страшно много мощности . Доста от който АЕЦ и ТЕц . После вече вземай под внимание и колко ел. Енергия ще отива за машинки като ел. коли ,телефони ,лаптопи и всякаква останала ел.техника .
Имаше една прогноза че до 2050та ще се създадат към 150+ АЕЦ и още поне двойно повече ТЕц . Само за да може населението да не седи гладно и на тъмно .
Syzygy
Рейтинг: 171 ВеселоДо коментар [#46] от "Realist":
Fortunately, I didn’t know any experts and so I did it anyway"И какво ли не още"
На първо време ВТОРИ МАНДАТ за Сенсей Доналд.
Едно по едно да караме :)
vesko19
Рейтинг: 772 НеутралноДо коментар [#46] от "Realist":
Далече сме от това всичкото АКОО.
АВтономни камиони ??? МНОГО сме далече от това да ги виждаш на магистралата . Ама много . Да не говорим че за тях ще се иска и малко по специална пътна мрежа .
ВЪобще харесват ми мечтите . Ама слез малко тука на Земята . Няма да сме живи за да видим. Просто защото сега тия неща са твърде ограничени . ПЪк и поне в близко бъдеще не се вижда огромно разширение .
Realist
Рейтинг: 2971 ВеселоДо коментар [#49] от "vesko19":
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.Далече, далече, 10 години, по- вероятно, 5!
Noise
Рейтинг: 8 НеутралноЗалязва и главата на автирката.Сигурно и книжка няма.
Sutor, Ne Supra Crepidam!vesko19
Рейтинг: 772 НеутралноДо коментар [#50] от "Realist":
Ахаха ок щом казваш . Много малко вероятно .
Realist
Рейтинг: 2971 ВеселоМежду другото, Гугъл в момента предлага абонаментен транспорт с автономно такси във Финикс, Аризона! Ако сте чували са Уеймо, това е поделението на Гугъл за автономни автомобили. Колите стават компютри на колела. Сегашните автомобилни производители вероятно ще станат производителите на желязото (хардуера), с ниски печалби. А печалбата ще се обира от някоя софтуерна компания като Гугъл.
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.Също като производителите на смартфони за Андроид.
Syzygy
Рейтинг: 171 ВеселоДо коментар [#53] от "Realist":
Fortunately, I didn’t know any experts and so I did it anywayЯбълките правят МРЪСНО много пари от хардуер. При това фаблесс :)
quatro_4x3
Рейтинг: 544 НеутралноДинозаврите и те така. Нямам такъв дворец, не е кичозен и мебелите в него са красиви!!!
Realist
Рейтинг: 2971 ВеселоИ Тесла, и Тесла! Някои като Тесла, които отрано са вложили в софтуер и автономност сигурно ще са като Епъл. GM също има доста як компютърен шофьор, поделението е Круз Аутомотив, в който Хонда вложи преди година $2 милиарда за да има правото да го използва.
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
Fred
Рейтинг: 551 НеутралноДоста по-близо сме до тях отколкото си мислиш. Защото:
- При тях пътната обстановка е значително по-опростена отколкото при автономните коли движещи се по-градовете. Това улеснява разработването на съответният софтуер.
- Има икономически ефект, заменят шофьор на който се плаща заплата докато личната кола си е караш сам.
- Носят печалба от транспортната услуга която може да се реинвестира, докато личната кола е само за твоите нужди.
- Могат да се свързват в "автовлакове".
Затова бъдещето им по магистралите е съвсем наблизо, по-бързо и лесно отколкото при личните коли. Единствено отстъпват по параметъра "серийност", затова и основните надежди все пак са в личните автомобили.
Юда се продаде за 30 сребърника, а ДБ на БСП за 8 районни кмета.
*****
НеутралноМи изходът го има..
Фолксваген си направиха , например още един бренд Jetta..
Бюджетен! За първа кола на младежи!
Цените са от 62 000 до 117 000 юана .. Jetta VS5 е 84 800 юана , а седан Jetta VA3 65 800 юана.
От септември до ноември, 30 000 коли продадени!
При това най-доброто, според мениджърите на "Фолксваген" е, че "Джета" не заема пазарен дял на другите модели на концерна..
Те си имат своя ниша!
И както за миналата 2018 имаха 4.2 милиона на пазара, с "Джета" могат да надминат 5 милиона!
Дай Боже всекиму такава криза!
"Даймлер" пък си направи съвместна инвестиция с "Джийли".. и ще строят нови заводи!
https://img.drive.ru/i/0/5c9cb274ec05c4bd3c000012.jpg
Жалко все пак за "Континентал"-една от най-иновативните автокомпании..
Опитаха се да носят много дини и хвърлиха много пари за разработки, а доста от нещата не могат да се откупят веднага..
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Fred
Рейтинг: 551 НеутралноВпрочем направление което малко се споменава, автономни селскостопански машини - трактори, комбайни, берачки и т.н.
Юда се продаде за 30 сребърника, а ДБ на БСП за 8 районни кмета.Наскоро гледах и филмче за напълно компютризиран доилен агрегат за кравите, без никакво човешко участие, с индивидуална идентификация на кравите и т.н. При което кравата сама избира кога е време да я доят. Съвсем сериозно го казвам, работните места се топят като сняг напролет.
*****
Неутрално"Фолксваген", с ДВГ за 2018 е с някъде 12 милиона МПС..
Като минат на електрички 30 милиона ли ще продадат???
Judjuk
Рейтинг: 2384 Неутрално"....от германското автомобилостроене ще отпаднат общо 125 000 души....... концернът трябваше да плати милиардни глоби заради скандала с дизеловите автомобили....... При "Континентал" става въпрос за около 20 000 работни места в цял свят."
JudjukЛоша работа! Волксваген има да плаща 30 млд глоби. А за Боковите 200 автозаводчета що нищо не пиши?
Мдаааа, по цял свят вече се научиха сами да си правят возила и скъпите германски коли не се харчат. Ами сега!?
*****
Неутрално"Фолксваген Груп" 11 . 18 милиона ..
"Тесла"- ок . 240 000 ..
*****
НеутралноСпад..
Заради китайския пазар, според мнозина ..
Все пак - 95 милиона поне , май все пак ще има реализирани за 2019 ..
Прогнозите за над 100 милиона рухнаха ..
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
quatro_4x3
Рейтинг: 544 НеутралноА от кога съществува Фолксваген!? Над сто години се произвеждат автомобили с ДВГ. И точно това в момента работи срещу тях, защото това е технология, която почти напълно е изчерпала своя потенциал за развитие и усъвършенстване. При електромобилите е точно обратното. Нова технология( зная, че някога са правени опити за производство на такива), която е в самото начало на своето развитие. Много елементарен пример ще ти дам. Когато се появиха мобилните телефони, стационарните бяха развили до степен, когато нищо повече не може да се измисли и предложи на клиентите. Мобилните бяха в началото на своето развитие и за десетина години погребаха стационарните. Тогава се чуваха същите коментари като сега за ел. колите, че са скъпи, че ще ти се изтощи батерията, разговорите скъпи и т.н. Сега вече никой не се сеща за това. След 10-15 години прекрасните днес БМВ, Ауди, ФВ, Мерцедеси и др. с ДВГ ще изглеждат както днес стационарните телефони - можеш да ги ползваш, но не ги искаш. Нямам такъв дворец, не е кичозен и мебелите в него са красиви!!!
*****
НеутралноЖива, здрава "Тесла"
"Фолксваген" 50 пъти повече МПС.. за печалби да не говорим ..
А те викат "в криза е"..
Дай Боже , всекиму криза!
Realist
Рейтинг: 2971 ВеселоКакво каза шефа на Фолксваген, Херберт Диез, съвсем скоро за Тесла, ушанка? Вземи прочети. Или викаш, на вас, шапкарите, новините ви ги карат с каруци, като продоволствието на учение!
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
sbe331351643
Рейтинг: 1366 НеутралноДо коментар [#27] от "Viva la Evolution":
Нищо не са проспали германците. Виж Даймлер колко притежава от Тесла. Скандала с дизела и емисиите им дойде дюшеш. Иначе как да освободят толкова народ?! Просто им е скъпо да произвеждат и сглобяват в Германия. Иначе за какво им е да правят завод нов във Турция VAG?
А Континентал да не се оправдават, защото много добре знаем къде са си изнесли производството на частите, Бош също.
Realist
Рейтинг: 2971 ВеселоДаймлер притежаваше част от Тесла, и 2013 се освооди от това което притежаваше с 250% печалба. Ако бяха държали акциите, сега печалбата им щеше да е десетократна. Същото се случи и с Тойота, които също притежаваха част от Тесла в началото. Която по- късно продаде!
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Realist
Рейтинг: 2971 ВеселоРивиан също са много обещаващи, особено след $2.5 милиардната инвестиция на Амазон, Форд и Кокс Аутомотив.
Както и Саудитският фонд, който инвестира $1 милиард в Лусиц моторс, компания от силиконовата долина, създадена от инженери, напуснали Тесла.
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Realist
Рейтинг: 2971 ВеселоДо коментар [#71] от "simChо":
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.Ако са те учили на нещо друго освен руски в милиционерската академия може да се пообразоваш:
https://www.bloomberg.com/news/articles/2019-10-24/volkswagen-s-ceo-says-tesla-is-no-niche-automaker-anymore
quatro_4x3
Рейтинг: 544 НеутралноДо коментар [#39] от "doxen": "
Нямам такъв дворец, не е кичозен и мебелите в него са красиви!!!Мерцедес е мерцедес.
Тесла е (все още) бутиков автомобил. Колко време може да се използва неговата батерия, колко време отнема едно зареждане и колко струва това зареждане?"
Има ТОЧНА информация за всичко което питаш. Просто чети за да не пишеш на слуки.
gozambo
Рейтинг: 761 НеутралноБрех, американските мита още не са въведени и станаха причина за съкращаването на стотици хиляди германци! Какво ли ще е когато ги въведат!?
Либерастите пак ви налъгаха. Главната причина са регулациите и новата зелена политика. Нали затова говорим,че зелената чума ше деиндустриализира Европа.
the only easy day was yesterday
Рейтинг: 246 НеутралноТова което сполятя Детройт неминуемо ще сподели и Германските производители на автомобили но изглежда закъсня с 10 години.
Високите заплати дългите отпуски, профсъюзите и задълженията им към тях са една от причините докато на същия фон азиатските производители нямат тези задължения и спестените пари ги инвестират в по доброто качество и менаджмент на производството. В крайна сметка се получава разочарование за тези които са купили по скъпа кола на висока цена но с по некачествено обурудване и работна ръка и на всичко отгоре ако искаш екстри още плащаш още.
Така поне беше с американските коли и хората спряха да ги купуват така почва да става с германските а азиатските както винаги се учат от грешките на германците и макар да излизат по късно с някои разни по колите си то те са защото са се поучили от тези грешки.
Профсъщзите и пенсиите на работещите в този сектор бяха ненормални както и заплатите някак си достигнаха до спорасумение с тях за да продължат да съществуват след банкрута но все пак те са убийственни за производителите .
quatro_4x3
Рейтинг: 544 НеутралноДо коментар [#39] от "doxen": "Не знам дали осъзнавате, че с тези батерии в лап-топи и телефони консумацията на електроенергия се повишава и "
Нямам такъв дворец, не е кичозен и мебелите в него са красиви!!!Ти изобщо имаш ли някаква представа колко ел. енергия използва един лаптоп??? За телефон пък няма и да те питам, че е смешно!
Не пиши по теми, в които си тотално(!!!) неграмотен.
quatro_4x3
Рейтинг: 544 НеутралноТакива неща са говорени при появата на първите машини. Спомни си лудитите, последователите на Нед Луд„ във Великобритания. Сега им се смеем на простотията. Нямам такъв дворец, не е кичозен и мебелите в него са красиви!!!
quatro_4x3
Рейтинг: 544 НеутралноБатерията струва долу-горе колкото ДВГ и скоростната кутия в аналогични автомобили, каквито в ел. колите няма. Ел. моторите са по-евтини. Нямам такъв дворец, не е кичозен и мебелите в него са красиви!!!
gost22
Рейтинг: 823 НеутралноДо коментар [#41] от "Fred":
"Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...Който слага производството пред пазаруването, накрая ще плаче. Тези с роботите и ИИ също ще плачат...
gozambo
Рейтинг: 761 Неутрално[quote#33:"Realist"][/quote]
Това са фантазии. Знаеш ли от кои години четем подобни глупости,които никога не се сбъдват?
deaf
Рейтинг: 2211 НеутралноДо коментар [#11] от "Molossian":
Опел Ампера беше обявен за най-добрият електромобил по някое време.
А по американските сериали като "Военни престъпления" например,героите все карат немски коли...
deaf
Рейтинг: 2211 НеутралноДо коментар [#15] от "AGAINST CHINA":
Дойче веле е медия на германската ДЪРЖАВА. Тя поръчва "музиката".
gozambo
Рейтинг: 761 НеутралноЗа какви пазарни реалности говориш? Реалности са,но не са основани на свободен пазар, а вследствие административни принуди. Решили са,че ще съсипват индустриите,основани на петрол,въглища и пр. И ще толерират ел.автомобилите. за едните санкции,такси,глоби и лимити,за другите преференции и субсидии от държавния бюджет.
citoyen
Рейтинг: 707 НеутралноДо коментар [#5] от "tacheaux":
Струва ми се, че съзнателно се създава неприемлив имиддж за потенциални имигранти. След провала на политиката на "отворени обятия" на г-жа Меркел не е чудно, че се търсят удобни начини за ограничаване на достъпа на "навлеци" в Германия.
gozambo
Рейтинг: 761 Неутрално[quote#40:"Realist"][/quote]
Тесла печели,държавата субсидира веднъж производството й,втори път продажбите. Така лесно се печели.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Realist
Рейтинг: 2971 НеутралноМежду другото, традиционните производители, защото не са вертикано интегрирани търсят 2 неща за бъдещите си електрически и явтономни автомобили:
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.1. Скейтборд платформата, която включва батерията, електрическите мотори и мощната електроника. Върху това се строи всеки електрически автомобил.
2. Автопилота.
Форд скоро сключи договор с Ривиан за закупуване на тяхната скейтборд платформа за бъдещ трък и SUV на Форд. Амазон сключи договор с Ривиан за същата платформа, на която те ще слагат ван за Амазон.
На практика върху скейтборд платформата моцже да се построи всеки тип автомобил.
Ако Тесла започне да продава своята скейтборд платформа, това също ще е голям бизнес. Интерес вече има от Фиат Крайслер Пежо и от Фолксваген. Тесла има 2 платформи сега- S и X, 3 и Y. като скоро ще има и трета- за Тръка. И аз залагам и малка платформа за Модел 2 и SUV базирано на Модел 2.
quatro_4x3
Рейтинг: 544 НеутралноДо коментар [#45] от "vesko19": "Отделно 2 000 000 км . Това кога ? НИе ще бъдем ли живи ?"
Нямам такъв дворец, не е кичозен и мебелите в него са красиви!!!Знаеш ли колко елемента , подлежащи на износване има в един електромотор??? Само 2 ! По един лагер в двата края на ротора!!! Не струват почти нищо за подмяна и ел. моторът става практически нов. А знаеш ли колко детайли , подлежащи на износване, има в един ДВГ, скоростната му кутия и останалите агрегати свързани с тях? От стотин до хиляди. Един ДВГ издържа 500 000 - 1 000 000 километра пробег. Тогава автомобилът струва по-малко от смяната на двигател и скоростна кутия с нови. При ел. автомобилите подмяната на тия 2 лагера не е нещо съществено. И електромоторът става нов. Ако останалото е в добро състояние, няма никакъв проблем електромоторът да измине и повече от 2 000 000 километра пробег. С други думи не зависи от електромотора какъв пробег електромобила ще е в експлоатация. Батерията също подлежи на замяна само на дефектирали елементи от нея.
Германците се радваха на добрите си ДВГ и скоростни кутии и точно те стават излишни при електромобилите. На германците не им остава с какво да се похвалят! Може да наваксат, но може и много да им закъсат автомобилните компании и няма да са първите фалирали.
gozambo
Рейтинг: 761 НеутралноЗа ентусиастите,които мечтаят за автомобили без шофьори ще кажа нещо. Пичове,вие не сте ремонтирали и поддържали нищо през живота си. Ако бяхте щяхте да знаете,че всяка електроника се прецаква. Аз съм сменял хиляди контролни платки на машини. Не дай Боже електрониката да излезе от строя,когато автомобилът се е засилил с вашите деца.
Тюфлекчия
Рейтинг: 442 ВеселоИстината е в "Тойота" бе, ей...!!! :D :D :D
Браво демократи - станахте по-лоши от тези с които се борите!gozambo
Рейтинг: 761 НеутралноВ Германия съкращават работници,в Америка безработицата удари 3,5%, което е рекорд за последните 5 години. В Америка незаетите работни места са много повече,отколкото безработните. В момента Тръмп предприема мерки да изкара от системата на социалните помощи и купоните за храна 3 милиона американци, които предпочитат да лежат на социални помощи,вместо да работят. Има реакция в защита на тези калпазани,но от администрацията на Тръмп казват,че най-доброто социално осигуряване е да имаш работа.
Тръмп такъв,онакъв,но Америка търси работници,Германия съкращава работници.
tolex
Рейтинг: 281 НеутралноДо коментар [#14] от "Realist":
Какво викаш са изкарали Форд, електрически пикап?!? F150
Не е лошо да четете повечко и да проверявате преди да пишете разни...
https://www.foxnews.com/auto/electric-ford-f-150s-insides-patent
Още в началото на статията има 1 изречение, което дава отлична представа колко далече са Форд от ел.пикап.
Ford is working on an electric F-150 pickup that will be going on sale in a couple of years...
Като знам с какво темпо работят, какви затруднения имат, какви съкращения правят по целият свят, този електрически пикап или няма да се появи изобщо или докато излезне в продажби вече ще е тотално излишен. По-скоро винаги ще остане мечта на Форд.
За да не съм голословен ще ти дам една инфомот вътре - всичките електрически коли за Сев.Америка на Форд се продават под себестойността си. Просто цената на производството им е като за 2 тесли. Нямат опит, нямат технология. Закъсняха много. Много назад са Форд, повярвай ми. Те са още в сферата на изкопаемите горива. Както и GM. На фона на всичко, търсенето на пикапи намалява осезаемо. Това е причината да затварят завод след завод.
Роси
Рейтинг: 5672 НеутралноДа не ги мислим германците.
bellend
Рейтинг: 314 НеутралноДо коментар [#40] от "Realist":
"Печалбата на Тесла от всеки произведен автомобил никога не е падала под 18%. Миналото тримесечие бе 22%, а според мастити анализатори, Тесла съвсем скоро може да достигне печалба от 30% на автомобил."
Не по-горе от гумите, г-н Реалист. Става дума за gross margin на автомобил - БРУТНА печалба 20% за последното тримесечие за 3. Много избързахте с това компанията да е печеливша. Продажбите на 3 - с много по-нисък gross profit margin от S и X - канибализираха продажбите на S и X в цял свят, а продажбите общо на 3, S и X в US за последното тримесечие в US за спаднали с ... 39%.
Автономност?! Телса има автономност ниво 2 и от ниво 4 по SAE я дели поне десетилетие.
vesolr
Рейтинг: 924 ВеселоДо коментар [#82] от "gozambo":
От клеветника https://goo.gl/QdmktQЧетем разбира се, ето какво е писал гозамбо когато бе пръв обамист и демократ:
"На Америка й трябват друг вид автомобили, задължително с ел.енергия. Поне 40-50 мили да могат да навъртят с едно зареждане на батерията. В Хаваи вече електифицират всяко паркинг място. Ще последват и всички останали щати."
А сега завалията плюе Тесла и прогреса към ел. автомобили...
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Realist
Рейтинг: 2971 ВеселоДо коментар [#94] от "tolex":
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.Знам, знам. между другото, електрическите продукти на Форд са дело на един много талантлив екип във ГФорд, наречен Тийм Едисон! А Бил Форд III е известен американски енвайроменталист. Лично аз имам от 2008-ма Форд Екскейп Хайбрид, и съм много доволен от тази кола!
А сделката с Ривиан е нещо съвсем друго за което не е лошо да попрочетете.
Realist
Рейтинг: 2971 ВеселоДо коментар [#96] от "bellend":
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.Ми тя е печеливша другарко, плюс това свободният кеш удари $5 милиарда.