За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
Darulio
Рейтинг: 207 РазстроеноЩе има да чегъртаме борисовщини от България десетилетия наред.
hrx16647690
Рейтинг: 8 НеутралноСега този корумпиран Съд на Европейския съюз ще осъди България по искане на Европейската комисия, защото от юли 2020 г. Тиквун не изпълнява задълженията си.
Бойко Борисов не е само лъжец, той е и некадърник!
Padrino
Рейтинг: 561 ЛюбопитноТо не, че нямат основание, но ми се струва, че ЕК яко са го закъсали за пари. Напоследък съдят всеки до който могат да се докопаят и все търсят милиони. 😂
meteowrite
Рейтинг: 10 Неутралносега ще дойдат едни светлосини гномове да обясняват как тези неглижирани с години проблеми са в следствие на управлението на служебните правителства и Радев в последните 4 месеца :)
You don't know what you don't know.deaf
Рейтинг: 2256 НеутралноДо коментар [#3] от "padrino":
ЕК плува в море от пари. Следователно не е причината за тези дела,че са закъсали за пари...
sablezub
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#5] от "deaf":
Разказах на децата за демокрацията като направих гласуване за това кой филм да гледаме и каква пица да поръчаме. После избрах филма и пицата, 'щот аз съм тоя с парите дето плаща.С тебе вече си имахме вземане-даване по въпроса колко добре си живеят хамериканците от най-бедните, не? Да те почвам ли и по въпроса за морето пари, в което плува ЕК, или одма ще признаваш поражение?
deaf
Рейтинг: 2256 ВеселоДо коментар [#6] от "sablezub":
Да се твърди че ЕК е закъсала за пари е като да се каже,че Борисов е закъсал за пари и затова се бори за власт!
'ΕΡΕΒΟΣ
Рейтинг: 1413 НеутралноГарантирано от ГЕРБойко !!!
Не се родих Грък по собствено желание.Просто имах късмет ! За един Грък граница е само Хоризонта !gmalinov
Рейтинг: 734 РазстроеноМи така ще е, всички ние ще плащаме за некадърността на Бойковото "управление" на държавата в последните години. И точно този смешен и прост човечец вместо да вземе и да си посипе главата с пепел, сега изпълзява отново от дупката си и има претенциите да управлява отново!? Нещастник, смешен и жалък, и прост...
GMruse_island
Рейтинг: 1268 НеутралноИначе искаме тираджиите ни да правят вътрешни курсове из Европа и сме за свободната конкуренция :-))
karatista
Рейтинг: 239 Веселоне само това, ами и веднага като съберат парите ги носят веднага на боджо да си ги харчи в шотландия We Do This NOT Because It Is Easy, But Because We Thought It Would Be Easy!
Deadpudding
Рейтинг: 772 НеутралноДо коментар [#10] от "ruse_island":
Good shitposting and proper banter guaranteed !! No refunds !С разликата, че вече са силно затруднени. БДЖ не е за мирисане, но и тия си искат от нашия пазар. Ей лакомници под път и над път.
ЗаНиЗа
Рейтинг: 1981 Разстроено"неприлагане на европейската директива за отварянето на пазара на вътрешни услуги за железопътни пътнически превози и управлението на железопътната инфраструктура в българското законодателство." - хич не са прави тия от Европата, ама хич. В БДЖ се "викат" транспортни фирми, които да "заместват" композиции, които пък периодично се повреждат. Естествено е, че всичко това е прозрачно, точно и ясно регламентирано, но със сигурност е ясно, че едните ИМ пари, сигурно са достатъчно "външни разходи", се усвояват, натоварват структурата и най-вече ОТКАЗВАТ от пътуване хората. Конкуренцията е толкова яка, че безброй гари са изоставени да се рушат, което е голЕма стратегия за бъдещата още по-голяма разсипия на инфраструктурата.
Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.georgievb
Рейтинг: 715 ВеселоАми осем месеца служебно правителство и резултата е налице...
И все пак....да ти е=а май==та миризлива :-)pet fire
Рейтинг: 3074 НеутралноКакво да либерализира жп превозите. Там така мирише че трябва незабавно да се заемат новите управляващи. По-разкаляно е от магистрала "Хемус"
deaf
Рейтинг: 2256 НеутралноДо коментар [#13] от "ЗаНиЗа":
Не знам за товарните превози,но БДЖ превозва В ПЪТИ повече пътници от автобусите. Това е статистика.
Nestea
Рейтинг: 8 НеутралноДържавата има два избора за БДЖ Пътни превози - или ще ги приватизира, или ще продължи да ги държи.
Ако е първото, приватизационните договори трябва да дойдат с изискване за инвестиция в гарите, подвижния състав и релсите и за възможност на приватизатора да полага нови релси.
Ако е второто, държавата ще трябва да започне да инвестира доста в горе-описаните неща.
4ort
Рейтинг: 118 НеутралноГоуем разбирач си!!! Гарите и релсите са в друга фабрика, нарича се НКЖИ. Имам време да питам всеки идиот.
Иван Арнаудов
Рейтинг: 777 ВеселоАми правилно, де! Докога, питам аз риторично, циганетата ще чупят прозорците само на нашите влакове, и само мотрисите на БДЖ ще превръщат пияните им бащи и дядовци на пюре на неохраняваните прелези само от мотрисите на БДЖ? Това е липса на равнопоставеност.
Някои хора поддържат линия, а пък аз... поддържам окръжност.Крайно време е да дойде TGV и да ги отнесе с двеста...!
pspa
Рейтинг: 229 НеутралноГари, релси, контактна мрежа са към НКЖИ.
БДЖ ПП са само локомотиви, вагони, персонал, които са управлявани неадекватно и крадени/източвани на поразия в продължение на десетилетия.
ozd05563707
Рейтинг: 158 НеутралноТръгнал акъл да дава, не знае, че гарите и инфрастуктурата са собственост на НКЖИ. Льохмен.
pspa
Рейтинг: 229 НеутралноТрудно... дори новите ремонтирани трасета са конструктивно с Vmax = 160km/h, истински скоростни влакове като TGV, ICE или Freggiaretto (над 250 км/ч) няма да видим в обозримо бъдеще...
karatista
Рейтинг: 239 НеутралноДо коментар [#22] от "pspa":
We Do This NOT Because It Is Easy, But Because We Thought It Would Be Easy!едва ли ще ти хареса цената на билета, ако дойдат франсета
falcone
Рейтинг: 805 НеутралноУправлението на отпадъците е в пряка зависимост от манталитета на една нация.
deaf
Рейтинг: 2256 НеутралноДо коментар [#22] от "pspa":
До коментар [#23] от "karatista":
В България няма географски условия за скоростни влакове...
georgievb
Рейтинг: 715 ЛюбопитноТакива трасета и влакове в България могат да се появят само ако държавата ги дотира. Просто са толкова скъпи, че тук няма кой да ги плаща. Всички по-остри завои трябва още да се изправят, да се оградят с ограда трасетата, да се подменят насипите, релсите, и инфраструктурата на гарите. Да не говорим закупуването на самия подвижен състав . Другото, което е, че няма как да спират на много гари, т.е ще включват големите градове на относително дълги разстояния.
И накрая като сметнеш манталитета, че българите с пари искат да си купят БМВ с 600 коня, за да си бръмчат "като баровци" по магистралата, няма да имаш платежоспособни клиенти, а баба Пена с пенсията едва ли е за тоя влак.
И все пак....да ти е=а май==та миризлива :-)
ЗаНиЗа
Рейтинг: 1981 НеутралноСпоред статистиката може и да е така, НО билет за влак, с всичките му шарении, вкл. и това, че се пестят емисии, се издава и ползва при пътуване с автобус, което естествено е да се отчита, че е във вагонче на дизел или ток по БДЖ. Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.
filofob
Рейтинг: 672 НеутралноВ момента има разделение на 4 компании. БДЖ-пътнически превози, БДЖ -Товарни превози, Национална компания ж.п. инсфрастуктура и Холдинг БДЖ(те са в общи линии администрацията). Това разделени ми напомня това по времето на Тачър, когато раздроби британските железници и спря развитието им.
Та ако приватизираш пътнически превози- купувачът получава линиите и подвижния състав. Инфрастуктурата е част от НКЖИ.Съответно не е отговорност на купувача. А държавата ще трябва да му я поддържа.
Пък и няма купувач, който би се ангажирал с обновяването и поддръжката на западналите линии и гари. И ако се приватизира, това значи в България да се запазят едно 20 гари. Защото този инвеститор ще се интересува само от печелившите линии. Разбирай София-Бургас, София-Варна, София-Кулата(може би) и ей такива подобни. Подбалкански, родопски теснолинейки, отклонение до Лом- забрави. Освен това рязко ще се редуцират спирките. Защото всяко спиране на някое село е разход. Разбира се ще има и зверски орязвания на персонал. Това са причните да няма кандидати, защото никой не би се навил да запази досегашната(или поне по-голямата част) от съществуващата мрежа. А никое правителство не би се простреляло така в главата лишавайки огромна част от населенеито от транспорт. Всъщност на нашия пазар работят частни фирми. В сферата на товарните превози разни обвързани с ГЕРБ фирми като Булмаркет, които подяждат дела на и без това закъсалите БДЖ-товарни превози. Но и румънските железници работят на наша територия.
Даже имам спомен, че едно от опасенията е, че ако румънците, които май имат желание, приватизират някое БДЖ те просто ще ликвидират дружеството и ще вкарат своите влакове, заедно с персонала си.
Роси
Рейтинг: 5757 НеутралноДе е Боко, да обясни. Или той сега само с фалшифициране на изборите се занимава. Толкова години, нищо не е свършил, както трябва. Само едни магистрали са му в устат, ама и те строени недостроени, къде законно, къде криминално. А за креажбите няма да говорим.
karatista
Рейтинг: 239 НеутралноДо коментар [#28] от "filofob":
We Do This NOT Because It Is Easy, But Because We Thought It Would Be Easy!а що бдж не работи на румънска територия? да не са нещо патрави?