България пред наказание за отказа да либерализира жп превозите

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (30)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Darulio
    Darulio
    Рейтинг: 207 Разстроено

    Ще има да чегъртаме борисовщини от България десетилетия наред.

  2. 2 Профил на hrx16647690
    hrx16647690
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Сега този корумпиран Съд на Европейския съюз ще осъди България по искане на Европейската комисия, защото от юли 2020 г. Тиквун не изпълнява задълженията си.

    Бойко Борисов не е само лъжец, той е и некадърник!

  3. 3 Профил на Padrino
    Padrino
    Рейтинг: 561 Любопитно

    То не, че нямат основание, но ми се струва, че ЕК яко са го закъсали за пари. Напоследък съдят всеки до който могат да се докопаят и все търсят милиони. 😂

  4. 4 Профил на meteowrite
    meteowrite
    Рейтинг: 10 Неутрално

    сега ще дойдат едни светлосини гномове да обясняват как тези неглижирани с години проблеми са в следствие на управлението на служебните правителства и Радев в последните 4 месеца :)

    You don't know what you don't know.
  5. 5 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 2256 Неутрално

    То не, че нямат основание, но ми се струва, че ЕК яко са го закъсали за пари. Напоследък съдят всеки до който могат да се докопаят и все търсят милиони. 😂
    —цитат от коментар 3 на padrino



    До коментар [#3] от "padrino":

    ЕК плува в море от пари. Следователно не е причината за тези дела,че са закъсали за пари...

  6. 6 Профил на sablezub
    sablezub
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#5] от "deaf":

    С тебе вече си имахме вземане-даване по въпроса колко добре си живеят хамериканците от най-бедните, не? Да те почвам ли и по въпроса за морето пари, в което плува ЕК, или одма ще признаваш поражение?

    Разказах на децата за демокрацията като направих гласуване за това кой филм да гледаме и каква пица да поръчаме. После избрах филма и пицата, 'щот аз съм тоя с парите дето плаща.
  7. 7 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 2256 Весело

    До коментар [#6] от "sablezub":

    Да се твърди че ЕК е закъсала за пари е като да се каже,че Борисов е закъсал за пари и затова се бори за власт!

  8. 8 Профил на 'ΕΡΕΒΟΣ
    'ΕΡΕΒΟΣ
    Рейтинг: 1413 Неутрално

    Гарантирано от ГЕРБойко !!!

    Не се родих Грък по собствено желание.Просто имах късмет ! За един Грък граница е само Хоризонта !
  9. 9 Профил на gmalinov
    gmalinov
    Рейтинг: 734 Разстроено

    Ми така ще е, всички ние ще плащаме за некадърността на Бойковото "управление" на държавата в последните години. И точно този смешен и прост човечец вместо да вземе и да си посипе главата с пепел, сега изпълзява отново от дупката си и има претенциите да управлява отново!? Нещастник, смешен и жалък, и прост...

    GM
  10. 10 Профил на ruse_island
    ruse_island
    Рейтинг: 1268 Неутрално

    Иначе искаме тираджиите ни да правят вътрешни курсове из Европа и сме за свободната конкуренция :-))

  11. 11 Профил на karatista
    karatista
    Рейтинг: 239 Весело

    То не, че нямат основание, но ми се струва, че ЕК яко са го закъсали за пари. Напоследък съдят всеки до който могат да се докопаят и все търсят милиони. 😂
    —цитат от коментар 3 на padrino


    не само това, ами и веднага като съберат парите ги носят веднага на боджо да си ги харчи в шотландия

    We Do This NOT Because It Is Easy, But Because We Thought It Would Be Easy!
  12. 12 Профил на Deadpudding
    Deadpudding
    Рейтинг: 772 Неутрално

    До коментар [#10] от "ruse_island":

    С разликата, че вече са силно затруднени. БДЖ не е за мирисане, но и тия си искат от нашия пазар. Ей лакомници под път и над път.

    Good shitposting and proper banter guaranteed !! No refunds !
  13. 13 Профил на ЗаНиЗа
    ЗаНиЗа
    Рейтинг: 1981 Разстроено

    "неприлагане на европейската директива за отварянето на пазара на вътрешни услуги за железопътни пътнически превози и управлението на железопътната инфраструктура в българското законодателство." - хич не са прави тия от Европата, ама хич. В БДЖ се "викат" транспортни фирми, които да "заместват" композиции, които пък периодично се повреждат. Естествено е, че всичко това е прозрачно, точно и ясно регламентирано, но със сигурност е ясно, че едните ИМ пари, сигурно са достатъчно "външни разходи", се усвояват, натоварват структурата и най-вече ОТКАЗВАТ от пътуване хората. Конкуренцията е толкова яка, че безброй гари са изоставени да се рушат, което е голЕма стратегия за бъдещата още по-голяма разсипия на инфраструктурата.

    Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.
  14. 14 Профил на georgievb
    georgievb
    Рейтинг: 715 Весело

    Ами осем месеца служебно правителство и резултата е налице...

    И все пак....да ти е=а май==та миризлива :-)
  15. 15 Профил на pet fire
    pet fire
    Рейтинг: 3074 Неутрално

    Какво да либерализира жп превозите. Там така мирише че трябва незабавно да се заемат новите управляващи. По-разкаляно е от магистрала "Хемус"

  16. 16 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 2256 Неутрално

    До коментар [#13] от "ЗаНиЗа":

    Не знам за товарните превози,но БДЖ превозва В ПЪТИ повече пътници от автобусите. Това е статистика.

  17. 17 Профил на Nestea
    Nestea
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Държавата има два избора за БДЖ Пътни превози - или ще ги приватизира, или ще продължи да ги държи.

    Ако е първото, приватизационните договори трябва да дойдат с изискване за инвестиция в гарите, подвижния състав и релсите и за възможност на приватизатора да полага нови релси.

    Ако е второто, държавата ще трябва да започне да инвестира доста в горе-описаните неща.

  18. 18 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 118 Неутрално

    Държавата има два избора за БДЖ Пътни превози - или ще ги приватизира, или ще продължи да ги държи.Ако е първото, приватизационните договори трябва да дойдат с изискване за инвестиция в гарите, подвижния състав и релсите и за възможност на приватизатора да полага нови релси.Ако е второто, държавата ще трябва да започне да инвестира доста в горе-описаните неща.
    —цитат от коментар 17 на Nestea


    Гоуем разбирач си!!! Гарите и релсите са в друга фабрика, нарича се НКЖИ.

    Имам време да питам всеки идиот.
  19. 19 Профил на Иван Арнаудов СУПЕР
    Иван Арнаудов
    Рейтинг: 777 Весело

    Ами правилно, де! Докога, питам аз риторично, циганетата ще чупят прозорците само на нашите влакове, и само мотрисите на БДЖ ще превръщат пияните им бащи и дядовци на пюре на неохраняваните прелези само от мотрисите на БДЖ? Това е липса на равнопоставеност.

    Крайно време е да дойде TGV и да ги отнесе с двеста...!

    Някои хора поддържат линия, а пък аз... поддържам окръжност.
  20. 20 Профил на pspa
    pspa
    Рейтинг: 229 Неутрално

    Държавата има два избора за БДЖ Пътни превози - или ще ги приватизира, или ще продължи да ги държи.Ако е първото, приватизационните договори трябва да дойдат с изискване за инвестиция в гарите, подвижния състав и релсите и за възможност на приватизатора да полага нови релси.Ако е второто, държавата ще трябва да започне да инвестира доста в горе-описаните неща.
    —цитат от коментар 17 на Nestea


    Гари, релси, контактна мрежа са към НКЖИ.
    БДЖ ПП са само локомотиви, вагони, персонал, които са управлявани неадекватно и крадени/източвани на поразия в продължение на десетилетия.

  21. 21 Профил на ozd05563707
    ozd05563707
    Рейтинг: 158 Неутрално

    Държавата има два избора за БДЖ Пътни превози - или ще ги приватизира, или ще продължи да ги държи.Ако е първото, приватизационните договори трябва да дойдат с изискване за инвестиция в гарите, подвижния състав и релсите и за възможност на приватизатора да полага нови релси.Ако е второто, държавата ще трябва да започне да инвестира доста в горе-описаните неща.
    —цитат от коментар 17 на Nestea


    Тръгнал акъл да дава, не знае, че гарите и инфрастуктурата са собственост на НКЖИ. Льохмен.

  22. 22 Профил на pspa
    pspa
    Рейтинг: 229 Неутрално

    Крайно време е да дойде TGV и да ги отнесе с двеста...!
    —цитат от коментар 19 на Иван Арнаудов


    Трудно... дори новите ремонтирани трасета са конструктивно с Vmax = 160km/h, истински скоростни влакове като TGV, ICE или Freggiaretto (над 250 км/ч) няма да видим в обозримо бъдеще...

  23. 23 Профил на karatista
    karatista
    Рейтинг: 239 Неутрално

    До коментар [#22] от "pspa":

    едва ли ще ти хареса цената на билета, ако дойдат франсета

    We Do This NOT Because It Is Easy, But Because We Thought It Would Be Easy!
  24. 24 Профил на falcone
    falcone
    Рейтинг: 805 Неутрално

    Управлението на отпадъците е в пряка зависимост от манталитета на една нация.

  25. 25 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 2256 Неутрално

    До коментар [#22] от "pspa":


    До коментар [#23] от "karatista":

    В България няма географски условия за скоростни влакове...

  26. 26 Профил на georgievb
    georgievb
    Рейтинг: 715 Любопитно

    Трудно... дори новите ремонтирани трасета са конструктивно с Vmax = 160km/h, истински скоростни влакове като TGV, ICE или Freggiaretto (над 250 км/ч) няма да видим в обозримо бъдеще...
    —цитат от коментар 22 на pspa


    Такива трасета и влакове в България могат да се появят само ако държавата ги дотира. Просто са толкова скъпи, че тук няма кой да ги плаща. Всички по-остри завои трябва още да се изправят, да се оградят с ограда трасетата, да се подменят насипите, релсите, и инфраструктурата на гарите. Да не говорим закупуването на самия подвижен състав . Другото, което е, че няма как да спират на много гари, т.е ще включват големите градове на относително дълги разстояния.
    И накрая като сметнеш манталитета, че българите с пари искат да си купят БМВ с 600 коня, за да си бръмчат "като баровци" по магистралата, няма да имаш платежоспособни клиенти, а баба Пена с пенсията едва ли е за тоя влак.

    И все пак....да ти е=а май==та миризлива :-)
  27. 27 Профил на ЗаНиЗа
    ЗаНиЗа
    Рейтинг: 1981 Неутрално

    До коментар [#13] от "ЗаНиЗа":Не знам за товарните превози,но БДЖ превозва В ПЪТИ повече пътници от автобусите. Това е статистика.
    —цитат от коментар 16 на deaf


    Според статистиката може и да е така, НО билет за влак, с всичките му шарении, вкл. и това, че се пестят емисии, се издава и ползва при пътуване с автобус, което естествено е да се отчита, че е във вагонче на дизел или ток по БДЖ.

    Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.
  28. 28 Профил на filofob
    filofob
    Рейтинг: 672 Неутрално

    Държавата има два избора за БДЖ Пътни превози - или ще ги приватизира, или ще продължи да ги държи.Ако е първото, приватизационните договори трябва да дойдат с изискване за инвестиция в гарите, подвижния състав и релсите и за възможност на приватизатора да полага нови релси.Ако е второто, държавата ще трябва да започне да инвестира доста в горе-описаните неща.
    —цитат от коментар 17 на Nestea


    В момента има разделение на 4 компании. БДЖ-пътнически превози, БДЖ -Товарни превози, Национална компания ж.п. инсфрастуктура и Холдинг БДЖ(те са в общи линии администрацията). Това разделени ми напомня това по времето на Тачър, когато раздроби британските железници и спря развитието им.
    Та ако приватизираш пътнически превози- купувачът получава линиите и подвижния състав. Инфрастуктурата е част от НКЖИ.Съответно не е отговорност на купувача. А държавата ще трябва да му я поддържа.
    Пък и няма купувач, който би се ангажирал с обновяването и поддръжката на западналите линии и гари. И ако се приватизира, това значи в България да се запазят едно 20 гари. Защото този инвеститор ще се интересува само от печелившите линии. Разбирай София-Бургас, София-Варна, София-Кулата(може би) и ей такива подобни. Подбалкански, родопски теснолинейки, отклонение до Лом- забрави. Освен това рязко ще се редуцират спирките. Защото всяко спиране на някое село е разход. Разбира се ще има и зверски орязвания на персонал. Това са причните да няма кандидати, защото никой не би се навил да запази досегашната(или поне по-голямата част) от съществуващата мрежа. А никое правителство не би се простреляло така в главата лишавайки огромна част от населенеито от транспорт. Всъщност на нашия пазар работят частни фирми. В сферата на товарните превози разни обвързани с ГЕРБ фирми като Булмаркет, които подяждат дела на и без това закъсалите БДЖ-товарни превози. Но и румънските железници работят на наша територия.
    Даже имам спомен, че едно от опасенията е, че ако румънците, които май имат желание, приватизират някое БДЖ те просто ще ликвидират дружеството и ще вкарат своите влакове, заедно с персонала си.

  29. 29 Профил на Роси СУПЕР
    Роси
    Рейтинг: 5757 Неутрално

    Де е Боко, да обясни. Или той сега само с фалшифициране на изборите се занимава. Толкова години, нищо не е свършил, както трябва. Само едни магистрали са му в устат, ама и те строени недостроени, къде законно, къде криминално. А за креажбите няма да говорим.

  30. 30 Профил на karatista
    karatista
    Рейтинг: 239 Неутрално

    До коментар [#28] от "filofob":

    а що бдж не работи на румънска територия? да не са нещо патрави?

    We Do This NOT Because It Is Easy, But Because We Thought It Would Be Easy!




За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #