За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
plamen_b
Рейтинг: 598 ЛюбопитноДобра стъпка, въпреки че дори и с нея на независимите сервизи, които не са свързани с производителите на автомобили, ще им е трудно да се конкурират. Само това не гарантира равнопоставеността им.
Пътят за разрешаване на конфликта е Русия да напусне Украйна! Това е пътя за разрешаване на конфликта! (Сана Марин, финландска премиер-министърка)ЗаНиЗа
Рейтинг: 1981 Весело"Това е ключов цифров принцип, който ще допринесе за създаването на стабилна и справедлива икономика, основана на данни, и ще ръководи цифровия преход до 2030 г" - повече от ЕнтИлигиЕНТНО, повече от вълнуващо и справедливо! Само КОЙ ще копа компира, че със сертификатите на мотиките ще е по-сложничко. Занимава се ЕК с Ослуги с "добавена стойност" - бравос?!
Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.Lazarus
Рейтинг: 307 НеутралноТова също е един от най-важните проблеми на населението на Европа. Блазе ни, че имаме такива чиновници, които решават всички проблеми. Дано следващото верико решение да е унифициране на изхода на тоалетната чиния, щото у нас е 110, пък на повечето места е 100, а има и 80.
georgi_ww
Рейтинг: 266 НеутралноКато чета такива дивотии, все ми изплува онзи кадър от "Титаник" с оркестъра...
Лео
Рейтинг: 1113 НеутралноСтрува ми се, че ЕК има доста доста по-важни неща за решаване в момента...
telqk
Рейтинг: 174 НеутралноТова отнася ли се за Майкрософт? Или копираме българския почин врата в полето?
ivanpopov
Рейтинг: 886 НеутралноТова би нормализирало гаранционната "подръжка" на автомобилите, например. Само че не си представям как точно смятат да го осъществят, предвид това, че избраният от производителя сервиз получава не само техническа информация, но и безплатни части за гаранционните случаи.
inn
Рейтинг: 1029 НеутралноЖурналистката Йовка Димитрова говори свободно английски, намира информация от офиц. европейски институции, превежда я, и - ето статията готова. Дали е разбрала какво превежда - това е малко по-друг въпрос.
Така първият и вторият абзац от статията ѝ са посветени на един проблем, третият абзац - на друг проблем, а следващите - пак на първия.
Едно е събирането и обработка на данни от устройството, което сте си купили, малко по-друго е ... извършването на ремонтите му. Пракитчески пример: купувам си БМВ, Мерцедес, Ауди, и пр. нов автомобил, като обслужването им е яко ама яко. Напр. Мото-Пфое за обслужване на Волво вземат на час труд над 90 лв./час, а за Джаг - и повече. Поставям въпроса: ако не си сложа накладки (оригинални) при вас, а в сервиз с двойно по-малка часова ставка, какви ще са последиците за мен. Отговор "Губите гаранция на спирачната система!" (пак добре, че доскоро мантрата беше, че се губи гаранция на целия автомобил!)...
Какво си мисли, че прави Еврокомисията?
Ако аз съм БМВ, Мерц, Ауди - на мен все едно ли ми е кой ремонтира автомобила, че да съм задължен с гаранция за 5 г.? Еми, не става. Затова имам доверени сервизи - обикновено на вносителя ми в дадена страна. И дой дере купувачите яко. Обаче да нося гаранция за някакъв ремонт, извършен в селския гараж - нещо не съм съгласен. И с право. Тоест, въпросът с гаранциите за повреди е малко по-различен от това, което превежда Йовка.
Какво прави ЕК с новите правила - ами задължава производителя да ми предостави събраните от ИЗПОЛЗВАНЕТО на устройството ми данни - на мен, или на посочен от мен друг търговец. Това е някаква база да си се договарям с друг търговец да ми поеме той обслужването, срещу обещаване на гаранция от негова страна - за мен по-евтино, със стремеж да я получа при същите условия, каквито на производителя. Това, което ще бъде трудно за регулация са търговските тайни. Напр. - ако ЕК си мисли, че ще задължи БМВ, Мерц., Ауди да си разкрият технологичните тайни на сульо и пульо, за да има пълноценно следпродажбено обслужване - това вече нито ще е нормално, нито полезно - даже и за самите потребители.
nhh18551388
Рейтинг: 8 ГневноМного показателна снимка!
Неприятно ми е дори да си помисля че тази "дама" харчи данъците ми и определя съдбата на децата ми!
Nikoi
Рейтинг: 506 НеутралноА дано рекета с огромните цени на фирмените сервизи свърши .
stargate
Рейтинг: 8 НеутралноНещо за краставиците, че още са криви? Срамота направо, че още не сме успели да ги изправим! Нищо де, нали направихме кокошките щастливи!
pet fire
Рейтинг: 3074 НеутралноДо коментар [#1] от "plamen_b":
+++++++++++++++
Един препатил
Рейтинг: 1144 НеутралноДо коментар [#8] от "inn":
Икономията - майка на мизерията!
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
gianni
Рейтинг: 927 НеутралноВсички тези работи са отдавна решени в авиацията където ремонтите и поддръжката не се правят от Боинг или Еърбъс.
fpyyh
Рейтинг: 118 НеутралноСтъпка в правиланата посока, иначе всички ще минат на БМВ на модела с отопляемите седалки, които работят само, ако всеки месец си плащаш, независимо, че уж си си платил за хардуера.
за да разберете всичко за белодробния рак, продължавайте да пушитепРезидента!
Рейтинг: 2796 НеутралноДобре е да има контрол, но единственото разумно решение за свързаните устройства си остава опен сорс и НЕ-събирането на данни, освен с изрична уговорка и плащане за тях!
Бубенце
Рейтинг: 600 ВеселоПитагорова теорема - 24 думи.
42864cd0e1dac484f51402d3d5155b72Отче наш - 66 думи.
Закон на Архимед - 68 думи.
Десетте Божии заповеди - 179 думи.
Декларация за независимостта на САЩ - 1300 думи.
Конституция на САЩ с всичките 27 допълнения - 7200 думи.
Директива на ЕС за продажбата на зеле - 26711 думи.
Много по-лесно е да откриваш физични закони, да общуваш с Бог, да основеш САЩ... отколкото да продаваш зеле в ЕС! Сега затворете очи и си представете какво ще представлява закона за данните на Вегешегер или както там ѝ е името.
Виктор Христов
Рейтинг: 43 НеутралноБих помолил еврокомисията да спре да мисли за нас "потребителите", че от толкова "защита на потребителите" с безброй регулации и административни щуротии, не остана бизнес в Европа. Затова ЕС е в икономически застой от 20 години, защото много ни мислят нас потребителите.