Еврокомисията предлага край на монопола на сервизите и нов обмен на данни

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (19)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на plamen_b
    plamen_b
    Рейтинг: 598 Любопитно

    Добра стъпка, въпреки че дори и с нея на независимите сервизи, които не са свързани с производителите на автомобили, ще им е трудно да се конкурират. Само това не гарантира равнопоставеността им.

    Пътят за разрешаване на конфликта е Русия да напусне Украйна! Това е пътя за разрешаване на конфликта! (Сана Марин, финландска премиер-министърка)
  2. 2 Профил на ЗаНиЗа
    ЗаНиЗа
    Рейтинг: 1981 Весело

    "Това е ключов цифров принцип, който ще допринесе за създаването на стабилна и справедлива икономика, основана на данни, и ще ръководи цифровия преход до 2030 г" - повече от ЕнтИлигиЕНТНО, повече от вълнуващо и справедливо! Само КОЙ ще копа компира, че със сертификатите на мотиките ще е по-сложничко. Занимава се ЕК с Ослуги с "добавена стойност" - бравос?!

    Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.
  3. 3 Профил на Lazarus
    Lazarus
    Рейтинг: 307 Неутрално

    Това също е един от най-важните проблеми на населението на Европа. Блазе ни, че имаме такива чиновници, които решават всички проблеми. Дано следващото верико решение да е унифициране на изхода на тоалетната чиния, щото у нас е 110, пък на повечето места е 100, а има и 80.

  4. 4 Профил на georgi_ww
    georgi_ww
    Рейтинг: 266 Неутрално

    Като чета такива дивотии, все ми изплува онзи кадър от "Титаник" с оркестъра...

  5. 5 Профил на Лео
    Лео
    Рейтинг: 1113 Неутрално

    Струва ми се, че ЕК има доста доста по-важни неща за решаване в момента...

  6. 6 Профил на telqk
    telqk
    Рейтинг: 174 Неутрално

    Това отнася ли се за Майкрософт? Или копираме българския почин врата в полето?

  7. 7 Профил на ivanpopov
    ivanpopov
    Рейтинг: 886 Неутрално

    Това би нормализирало гаранционната "подръжка" на автомобилите, например. Само че не си представям как точно смятат да го осъществят, предвид това, че избраният от производителя сервиз получава не само техническа информация, но и безплатни части за гаранционните случаи.

  8. 8 Профил на inn СУПЕР
    inn
    Рейтинг: 1029 Неутрално

    Журналистката Йовка Димитрова говори свободно английски, намира информация от офиц. европейски институции, превежда я, и - ето статията готова. Дали е разбрала какво превежда - това е малко по-друг въпрос.

    Така първият и вторият абзац от статията ѝ са посветени на един проблем, третият абзац - на друг проблем, а следващите - пак на първия.
    Едно е събирането и обработка на данни от устройството, което сте си купили, малко по-друго е ... извършването на ремонтите му. Пракитчески пример: купувам си БМВ, Мерцедес, Ауди, и пр. нов автомобил, като обслужването им е яко ама яко. Напр. Мото-Пфое за обслужване на Волво вземат на час труд над 90 лв./час, а за Джаг - и повече. Поставям въпроса: ако не си сложа накладки (оригинални) при вас, а в сервиз с двойно по-малка часова ставка, какви ще са последиците за мен. Отговор "Губите гаранция на спирачната система!" (пак добре, че доскоро мантрата беше, че се губи гаранция на целия автомобил!)...
    Какво си мисли, че прави Еврокомисията?
    Ако аз съм БМВ, Мерц, Ауди - на мен все едно ли ми е кой ремонтира автомобила, че да съм задължен с гаранция за 5 г.? Еми, не става. Затова имам доверени сервизи - обикновено на вносителя ми в дадена страна. И дой дере купувачите яко. Обаче да нося гаранция за някакъв ремонт, извършен в селския гараж - нещо не съм съгласен. И с право. Тоест, въпросът с гаранциите за повреди е малко по-различен от това, което превежда Йовка.

    Какво прави ЕК с новите правила - ами задължава производителя да ми предостави събраните от ИЗПОЛЗВАНЕТО на устройството ми данни - на мен, или на посочен от мен друг търговец. Това е някаква база да си се договарям с друг търговец да ми поеме той обслужването, срещу обещаване на гаранция от негова страна - за мен по-евтино, със стремеж да я получа при същите условия, каквито на производителя. Това, което ще бъде трудно за регулация са търговските тайни. Напр. - ако ЕК си мисли, че ще задължи БМВ, Мерц., Ауди да си разкрият технологичните тайни на сульо и пульо, за да има пълноценно следпродажбено обслужване - това вече нито ще е нормално, нито полезно - даже и за самите потребители.

  9. 9 Профил на nhh18551388
    nhh18551388
    Рейтинг: 8 Гневно

    Много показателна снимка!
    Неприятно ми е дори да си помисля че тази "дама" харчи данъците ми и определя съдбата на децата ми!

  10. 10 Профил на Nikoi
    Nikoi
    Рейтинг: 506 Неутрално

    А дано рекета с огромните цени на фирмените сервизи свърши .

  11. 11 Профил на stargate
    stargate
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Нещо за краставиците, че още са криви? Срамота направо, че още не сме успели да ги изправим! Нищо де, нали направихме кокошките щастливи!

  12. 12 Профил на pet fire
    pet fire
    Рейтинг: 3074 Неутрално

    До коментар [#1] от "plamen_b":

    +++++++++++++++

  13. 13 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 1144 Неутрално

    До коментар [#8] от "inn":

    Икономията - майка на мизерията!

  14. 14
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  15. 15 Профил на gianni
    gianni
    Рейтинг: 927 Неутрално

    Напр. - ако ЕК си мисли, че ще задължи БМВ, Мерц., Ауди да си разкрият технологичните тайни на сульо и пульо, за да има пълноценно следпродажбено обслужване - това вече нито ще е нормално, нито полезно - даже и за самите потребители.
    —цитат от коментар 8 на inn


    Всички тези работи са отдавна решени в авиацията където ремонтите и поддръжката не се правят от Боинг или Еърбъс.

  16. 16 Профил на fpyyh
    fpyyh
    Рейтинг: 118 Неутрално

    Стъпка в правиланата посока, иначе всички ще минат на БМВ на модела с отопляемите седалки, които работят само, ако всеки месец си плащаш, независимо, че уж си си платил за хардуера.

    за да разберете всичко за белодробния рак, продължавайте да пушите
  17. 17 Профил на пРезидента!
    пРезидента!
    Рейтинг: 2796 Неутрално

    Добре е да има контрол, но единственото разумно решение за свързаните устройства си остава опен сорс и НЕ-събирането на данни, освен с изрична уговорка и плащане за тях!

  18. 18 Профил на Бубенце
    Бубенце
    Рейтинг: 600 Весело

    Питагорова теорема - 24 думи.
    Отче наш - 66 думи.
    Закон на Архимед - 68 думи.
    Десетте Божии заповеди - 179 думи.
    Декларация за независимостта на САЩ - 1300 думи.
    Конституция на САЩ с всичките 27 допълнения - 7200 думи.
    Директива на ЕС за продажбата на зеле - 26711 думи.
    Много по-лесно е да откриваш физични закони, да общуваш с Бог, да основеш САЩ... отколкото да продаваш зеле в ЕС! Сега затворете очи и си представете какво ще представлява закона за данните на Вегешегер или както там ѝ е името.

    42864cd0e1dac484f51402d3d5155b72
  19. 19 Профил на Виктор Христов
    Виктор Христов
    Рейтинг: 43 Неутрално

    Бих помолил еврокомисията да спре да мисли за нас "потребителите", че от толкова "защита на потребителите" с безброй регулации и административни щуротии, не остана бизнес в Европа. Затова ЕС е в икономически застой от 20 години, защото много ни мислят нас потребителите.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #