Германската автоиндустрия критикува "смъртния акт" на двигателите с вътрешно горене

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (127)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на ryk511146816
    ryk511146816
    Рейтинг: 18 Неутрално

    Немците се оплакват, невероятна изненада...

    Както написах под другата статия започват промените, допълненията и най важното отпускането на фондове....

  2. 2 Профил на parcaleste
    parcaleste
    Рейтинг: 41 Неутрално

    В допълнение той се изказа в полза на вече съществуващия парк от двигатели с вътрешно горене и подчерта, че с тях може да се оперира по климатично неутрален начин. За тази цел ще са необходими и синтетични горива, добави Мюлер.
    —цитат от коментар 0 на статия

    Въпиещо лицемерие!

  3. 3 Профил на ZOV
    ZOV
    Рейтинг: 542 Весело

    Смъртта на ДВГ е "леко" преувеличена! 🙄

    “Vanity, definitely my favorite sin”
  4. 4 Профил на Тони КОСТОВ
    Тони КОСТОВ
    Рейтинг: 1135 Неутрално

    До коментар [#3] от "jgk061139021":

    😄 Още не е посадено дървото, от което ще бъде направена хартията за смъртния акт.

  5. 5 Профил на jmf29537805
    jmf29537805
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#3] от "jgk061139021":

    Съгласен.
    Та все пак, съвременните технологии позволяват разход от 3-4 литра бензин на 100 км.
    И кому за нужни тези огромни джипове?

  6. 6 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3494 Неутрално

    Преди да заема страна, категорично ще подчертая, че новината не ме засяга пряко.
    През 2035 година /ако изобщо съм жив/, ще съм на 71 и твърде малко ще ми пука дали ще си купя нов дизел.
    Само че ме дразнят едни паралели. През 1980 трябваше да имаме комунизъм, не можахме да го направим и започнахме да строим Развито Социалистическо Общество. 9 години по-късно фалирахме.
    Абе, правете каквото можете и не се изфъргайте с големи лафове, обещания, цели....

    Еретик
  7. 7 Профил на geometar
    geometar
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#4] от "Тони КОСТОВ":

    +++++++++++++++

  8. 8 Профил на geometar
    geometar
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Не бих се учудил ако се окаже, че към 2035г. ще има дизеляци отчитащи дори отрицателни емисии.

  9. 9 Профил на Consumer СУПЕР
    Consumer
    Рейтинг: 1340 Любопитно

    До коментар [#5] от "jmf29537805":

    Е хайде сега, всички малолитражки ли да караме? За джиповете не знам, но лек автомобил с V-образен (6+ цилиндров) бензинов двигател, друга бира е. Онова шведско джендър-аутистче да се скрие в някоя дупка.

    Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you want
  10. 10 Профил на Daria
    Daria
    Рейтинг: 399 Неутрално

    Оформят се две системи - едната в англосаксонските страни високотехнологична, но и скъпа. В която притежаването на, автомобил ще е лукс, но за сметка на това, ще живеем в чиста екологична, среда. И втората, система в развиващите се държави в която базовите услуги ще са евтини , но за сметка на това, средата на живот няма да е благоприятна. Общо взето да си беден и в двете системи ще е зле, но в развиващите се държави ще е най зле. България явно е оформена да мине в турската зона, която ще е от развиващите, се държави.

  11. 11 Профил на sow29372525
    sow29372525
    Рейтинг: 187 Неутрално

    Хайде, бетоноглавите да започнат да грухтят сега!

  12. 12 Профил на Consumer СУПЕР
    Consumer
    Рейтинг: 1340 Любопитно

    До коментар [#6] от "Костадин Иванов":

    Като се замисля и аз ще съм на същия хал, само че на 61 живот и здраве.

    Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you want
  13. 13 Профил на gmalinov
    gmalinov
    Рейтинг: 708 Любопитно

    ДВГ-то няма как да "умре" през 2035-та година, няма никакъв начин. Из Западна Европа продажбите на нови автомобили с двг може и да спре, но ще продължават да се карат всички, продадени дотогава. А те ще са милиони. У нас пък да не говорим - тук-там още се движат "Победи", "Волги", "Трабанти" и други соц недоразумения, както и спрялата да се произвежда моторетка "Балкан" преди 50 години - ние пак ще сме на опашката по нововъведения, такива са ни условията, такова ни е мисленето. А и колко ли народ ще е останал да живее на тая територия, та да се притесняваме отсега. И като гледам Как Радев и цялата му клика иска да ни вкара в рашистката педерация, не съм голям оптимист за "розовото" бъдеще на електромобила в България...

    GM
  14. 14 Профил на Nikola Damyanov
    Nikola Damyanov
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#10] от "Daria ":

    Да очевидно де индустриализацията на Европа, която ще наблюдаваме цели да вкара поне Западна Европа към англосаксонската сфера. Боя се обаче, че Източна Европа може да в разделят между турска сфера и някаква междинна между китайската и англосаксонската в която заедно с разпадащата се руска федерация ще образуват море от малки и слаби държавици които ще гравитират към единия или другия блок. Така или иначе на англосаксонците не им трябва да хранят източно европейците.

  15. 15 Профил на schwimmwagen
    schwimmwagen
    Рейтинг: 777 Неутрално

    До коментар [#5] от "jmf29537805":

    +1
    С ауди а3 2013 г, София-Плевен и обратно, накрая компютърът показа 4.9л среден разход. Карах просто спокойно, без излишни изпреварвания . Кво повече, а А3 -ката си е съвсем нормална кола, не малолитражка някаква.

    "...Thereafter the man-loving God who arranges everything, and who did not abandon man without an intellect, sent unto him Saint Constantine the Philosopher, called Cyril, a righteous and truth-loving man, and he created for them thirty-eight letters..."
  16. 16 Профил на schwimmwagen
    schwimmwagen
    Рейтинг: 777 Неутрално

    До коментар [#15] от "schwimmwagen":

    Бензин, забравих да допълня.

    "...Thereafter the man-loving God who arranges everything, and who did not abandon man without an intellect, sent unto him Saint Constantine the Philosopher, called Cyril, a righteous and truth-loving man, and he created for them thirty-eight letters..."
  17. 17 Профил на quatro_4x3
    quatro_4x3
    Рейтинг: 534 Неутрално

    До коментар [#5] от "jmf29537805": " И кому за нужни тези огромни джипове?"


    На тия, които искат да пътуват удобно и не харесват да живеят в мизерия. Нали за това работим и се стремим да печелим повече.
    Да знаеш случайно защо срещу големите коли и джипове са само хора, които не могат да имат такива???

    Нямам такъв дворец, не е кичозен и мебелите в него са красиви!!!
  18. 18 Профил на Nikola Damyanov
    Nikola Damyanov
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#13] от "ГЕМ":

    Той ние въобще няма да сме в западната зона а в турската. Тук ДВГ няма го закрият. Друг е въпросът каква ще е цената на горивата....

  19. 19 Профил на Lee  Gier
    Lee Gier
    Рейтинг: 2377 Неутрално

    Аз не мога да си обясня как една спедициона фирма с 20 камиона (средна за Германия) ще си смени автопарка от двг на електро за 15 години? Ще ми се да питам Чан и Антон от зелените .едерасти, защо все още приемат ученицие в специалности като автомонтьори и мехатроника? Ще се дипломират след 3-4 години и ще излязат на борсата като безработни ли? Може ли да има трактор 250 к.с на батерии? Това става защото много хора в политиката не са работили никога, даже и турците и другите дето са с "ауслендишехинтъгрунд".
    На последното си "шоу" Моркос Зьодер застана на страната на автоиндустрията и си направи устата за кандидатура на следващите избори за президент.

    Нямам време за подлости - с много други неща съм зает.
  20. 20 Профил на Феноменология на духа на ДеПеСе
    Феноменология на духа на ДеПеСе
    Рейтинг: 819 Неутрално

    брюкселските зелки като направят така че ток да се произвежда само от ВЕИ тогава да спират производството. Всичко друго е мижи ке те лАжем.

    Новият евроатлантик - Баща - полковник от Първо Главно Управление на ДС. Майка му - офицер от Шести отдел на ПГУ, Дядо му - партизанин, генерал, началник на Трето ГУ на ДС, член на ЦК на БКП, братовчед на Петър Младенов - бивш член на ЦК на БКП, министър на външните работи и първи секретар на ЦК на БКП на НРБ, Брат му - началник на Четвърто ГУ на ДС, партиен секретар на МВР на НРБ, Чичо му- офицер от Шесто ГУ /политическото/ на ДС. Всички ръководни членове в БКП.
  21. 21 Профил на sim4o
    *****
    Неутрално

    Смъртта на ДВГ е "леко" преувеличена! 🙄
    —цитат от коментар 3 на jgk061139021


    Смъртта си дойде, стой та гледай ..

    Петролната ера си отива, както съм казвал 100 пъти ..

  22. 22 Профил на Феноменология на духа на ДеПеСе
    Феноменология на духа на ДеПеСе
    Рейтинг: 819 Неутрално

    До коментар [#5] от "jmf29537805": " И кому за нужни тези огромни джипове?" На тия, които искат да пътуват удобно и не харесват да живеят в мизерия. Нали за това работим и се стремим да печелим повече. Да знаеш случайно защо срещу големите коли и джипове са само хора, които не могат да имат такива???
    —цитат от коментар 17 на quatro_4x3


    Ааа не може така. Едни брюкселски другари казаха че до 2035 няма да има частна собственост... И че ще си щастлив да нямаш нищо...

    Новият евроатлантик - Баща - полковник от Първо Главно Управление на ДС. Майка му - офицер от Шести отдел на ПГУ, Дядо му - партизанин, генерал, началник на Трето ГУ на ДС, член на ЦК на БКП, братовчед на Петър Младенов - бивш член на ЦК на БКП, министър на външните работи и първи секретар на ЦК на БКП на НРБ, Брат му - началник на Четвърто ГУ на ДС, партиен секретар на МВР на НРБ, Чичо му- офицер от Шесто ГУ /политическото/ на ДС. Всички ръководни членове в БКП.
  23. 23 Профил на sim4o
    *****
    Неутрално

    Оформят се две системи - едната в англосаксонските страни високотехнологична, но и скъпа. В която притежаването на, автомобил ще е лукс, но за сметка на това, ще живеем в чиста екологична, среда.
    —цитат от коментар 10 на Daria


    От къде дойде таа " чиста екологична, среда"?

    Електроенергията ви от къде е ?

  24. 24 Профил на Daria
    Daria
    Рейтинг: 399 Неутрално

    До коментар [#14] от "Nikola Damyanov":

    Да много е вероятно чрез връщането на бай Тръмп САЩ да се оттеглят от Източна Европа и там вакуумът ще бъде зает от Турция и Запада щата РФ като васал на Китай. Поне за това предупреждава Вацлав Клаус а той знае какво говори за разлика от глупавите папагали в България.

  25. 25 Профил на schwimmwagen
    schwimmwagen
    Рейтинг: 777 Неутрално

    До коментар [#19] от "Lee Gier":

    На първо време трябва да ума нечовешка структура за зареждане. Камуон на 220в ако тръгнеш го зареждаш , ще мине седмица примерно :)( Значи, представи си каква гора от високоволтови зарядни станции ,трябва се пръкне по пътищата:))

    "...Thereafter the man-loving God who arranges everything, and who did not abandon man without an intellect, sent unto him Saint Constantine the Philosopher, called Cyril, a righteous and truth-loving man, and he created for them thirty-eight letters..."
  26. 26 Профил на georgievb
    georgievb
    Рейтинг: 644 Любопитно

    Зелените съвсем пощуряха...тия са по-апасни от комунистите ленинци.

    Вие нищо не наете за справедливостта. За някои може, за други не ... всичко зависи от големината на зъбите...
  27. 27 Профил на SN DV
    SN DV
    Рейтинг: 36 Неутрално

    Много отдавна е изчислено, че НЕ Е ВЪЗМОЖНО да се премине изцяло на електромобили, защото няма откъде да дойде толкова много ток.

    Също така дори сега на много места е ПО–СКЪПО да заредиш ток ,отколкото бензин или дизел, защото токът е МНОГО СКЪП.

    Отделно има голям проблем с лития, който ще става все по-скъп.

    По-скоро това е пак идея на САЩ за унищожаването на автомобилната индустрия в Европа.

  28. 28 Профил на ryk511146816
    ryk511146816
    Рейтинг: 18 Неутрално

    До коментар [#19] от "Lee Gier":

    Явно не си наясно с немската бизнес среда и защо Германия е водач по конкурентни глобално малки и средни фирми.
    Просто е за обяснение.
    Немската банкова система изобилства с малки, локални класически спестовни банки.
    Съответно, те познават прекрасно локалният малък бизнес и когато той отиде за да поиска финансиране за въвеждане на технологична новост, получава лесно и най вече бързо изгоден кредит.

    Та лесно ще ги смени камионите, с кредитиране...

  29. 29 Профил на sim4o
    *****
    Неутрално

    Не бих се учудил ако се окаже, че към 2035г. ще има дизеляци отчитащи дори отрицателни емисии.
    —цитат от коментар 8 на geometar


    Дизелът ПРИНЦИПНО е с ПО-МАЛКА ЕМИСИЯ СО2 ..

  30. 30 Профил на Daria
    Daria
    Рейтинг: 399 Неутрално

    До коментар [#19] от "Lee Gier":

    Боя се че на немската индустрия е издадена смъртна присъда. С тези цени на суровините те няма как да, се конкурират с Китай и САЩ. Просто немските индустриални фирми или ще трябва да се преместят или д умрат. Няма как д се конкурират като бзовиър суровини с в пъти по високи.

  31. 31 Профил на ryk511146816
    ryk511146816
    Рейтинг: 18 Весело

    До коментар [#27] от "SN DV":

    Първите автомобили с ДВГ не са били на бензин, на растително гориво са били, същият проблем са си мислели тогава хората, откъде ще дойде горивото за много автомобили...

  32. 32 Профил на Consumer СУПЕР
    Consumer
    Рейтинг: 1340 Любопитно

    До коментар [#10] от "Daria ":

    Внимавай със системите, навремето строяха една уж перфектна, но едвам изкара 45 години и се сгромоляса.

    Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you want
  33. 33 Профил на quatro_4x3
    quatro_4x3
    Рейтинг: 534 Неутрално

    До коментар [#22] от "Синовете на лейтенант Шмид и Решетников":

    Трябва ли да ти отговоря на тия идиотщини?

    Нямам такъв дворец, не е кичозен и мебелите в него са красиви!!!
  34. 34 Профил на sim4o
    *****
    Неутрално

    Преди да заема страна, категорично ще подчертая, че новината не ме засяга пряко. ...
    —цитат от коментар 6 на Костадин Иванов


    Тотал те засяга !

    Храна, стоки, производство, медицина.. и квот ти дойде на акъла - са 100% зависими от Транспорт..
    Производство - вкл. и на храната, дето си я купил днес - ти зависи от ДВГ..

    Като си тръгне Петролната ера - идва гладът.. обяснил съм го 100 пъти..

    Глад и мор!

    А ти : "не ме засяга" ..

    Да бе, да ..

  35. 35 Профил на mort
    mort
    Рейтинг: 221 Неутрално

    ДВГ е ненужно голяма купчина от части с малък КПД и голям потенциал за повреди, и на практика скъп абонамент на потребителя към автомобилната и петролни индустрии.

  36. 36 Профил на quatro_4x3
    quatro_4x3
    Рейтинг: 534 Неутрално

    Много отдавна е изчислено, че НЕ Е ВЪЗМОЖНО да се премине изцяло на електромобили, защото няма откъде да дойде толкова много ток.Също така дори сега на много места е ПО–СКЪПО да заредиш ток ,отколкото бензин или дизел, защото токът е МНОГО СКЪП.Отделно има голям проблем с лития, който ще става все по-скъп.По-скоро това е пак идея на САЩ за унищожаването на автомобилната индустрия в Европа.
    —цитат от коментар 27 на SN DV


    И 4-те ти твърдения са на 100% лъжи. В тях няма абсолютно нищо вярно.

    Нямам такъв дворец, не е кичозен и мебелите в него са красиви!!!
  37. 37 Профил на Хи-хи
    Хи-хи
    Рейтинг: 1578 Неутрално

    Масовите автомобили ще станат електрички. Гоуем праз. У назе поне ще намалеят джигитите с малко ум и мощен дарак. Само цената на ел-ките да не остане стряскаща

  38. 38 Профил на schwimmwagen
    schwimmwagen
    Рейтинг: 777 Неутрално

    До коментар [#35] от "mort":

    Електромоторът е много убав , ама му требе ток :)

    "...Thereafter the man-loving God who arranges everything, and who did not abandon man without an intellect, sent unto him Saint Constantine the Philosopher, called Cyril, a righteous and truth-loving man, and he created for them thirty-eight letters..."
  39. 39 Профил на sim4o
    *****
    Неутрално

    Масовите автомобили ще станат електрички.
    Гоуем праз.
    —цитат от коментар 37 на Хи-хи


    Промяната иде .. и не е само за масовите автомобили ..

  40. 40 Профил на ryk511146816
    ryk511146816
    Рейтинг: 18 Неутрално

    До коментар [#35] от "mort":

    Всъщност класическият ДВГ е доста прост, надежден и с много прилично КПД агрегат.
    Проблемите са съвсем други, не е техологията на двигателя.
    Да не останеш разочарова предварително ти казвам, че в това отношени ел. автомобилите няма да са качественно по различни, прост проблемите ще са по различни, по малко, но пък по-скъпи...

  41. 41 Профил на karatista
    karatista
    Рейтинг: 239 Неутрално

    ДВГ е ненужно голяма купчина от части с малък КПД и голям потенциал за повреди, и на практика скъп абонамент на потребителя към автомобилната и петролни индустрии.
    —цитат от коментар 35 на mort


    абсолютно! немците се и ядосват че покрай електрификацията и опростяването на нещата ще паднат бариерите за влизане на пазара и сулю и пулю ще почне да сглобява електрички, това страшно много ги плаши. и епъл и сони и подобни нови тарикати да ти станат конкуренти хич не е готино.

    We Do This NOT Because It Is Easy, But Because We Thought It Would Be Easy!
  42. 42 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 2814 Неутрално

    До коментар [#6] от "Костадин Иванов":

    Грешиш. Точно тогава е възможно да станеш по-зависим от автомобил дори само за пазаруване.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  43. 43 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 2814 Неутрално

    До коментар [#8] от "geometar":

    Теоритично е възможно да пречистват въздуха.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  44. 44 Профил на sim4o
    *****
    Неутрално

    До коментар [#19] от "Lee Gier":На първо време трябва да ума нечовешка структура за зареждане. Камуон на 220в ако тръгнеш го зареждаш , ще мине седмица примерно :)( Значи, представи си каква гора от високоволтови зарядни станции ,трябва се пръкне по пътищата:))
    —цитат от коментар 25 на schwimmwagen


    Камионът - бял кахър..

    Днес 4 багера, заредиха цистерна ..

    Ами трактори, комбайни, риболовни кораби, строителна техника , селскостопанска техника ..

    Хлябът - от къде.. трактори орат на батерийки ????

  45. 45 Профил на karatista
    karatista
    Рейтинг: 239 Неутрално

    До коментар [#38] от "schwimmwagen":

    и кво като му трябва ток, все едно бензиностанциите в момента са безплатни?

    We Do This NOT Because It Is Easy, But Because We Thought It Would Be Easy!
  46. 46 Профил на sim4o
    *****
    Неутрално

    До коментар [#35] от "mort":Всъщност класическият ДВГ е доста прост, надежден и с много прилично КПД агрегат....
    —цитат от коментар 40 на ryk511146816


    КПД - на целия процес - от ТЕЦ, през кабели, трансформатори, батерии .. на електро - е 27% .. (ТЕЦ на Земята е с 35% средно КПД)..

    КПД на ДВГ - е средно 38% .. има и с 52%-54% .. а корабните са с 60% ..

  47. 47 Профил на sim4o
    *****
    Неутрално

    До коментар [#8] от "geometar":Теоритично е възможно да пречистват въздуха.
    —цитат от коментар 43 на КМЕТ В СЯНКА


    Става дума, Кметяга ЗА ЕМИСИИ СО2 ..

    Нали ТОВА намалявате ..

    И дизелът има ПО-МАЛКО !!!

  48. 48 Профил на sim4o
    *****
    Неутрално

    ДВГ-то няма как да "умре" през 2035-та година, няма никакъв начин. Из Западна Европа продажбите на нови автомобили с двг може и да спре, но ще продължават да се карат всички, продадени дотогава. А те ще са милиони. ..
    —цитат от коментар 13 на ГЕМ


    Глупостри..

    Петролната ера си отива ..

    Нали съм обяснявал..

  49. 49 Профил на sim4o
    *****
    Неутрално

    До коментар [#19] от "Lee Gier":Та лесно ще ги смени камионите, с кредитиране...
    —цитат от коментар 28 на ryk511146816


    С какво ги сменя ..

    С камионите на Фирма "Никола"?
    Колко идва тон-километър на електро ..???

  50. 50 Профил на pixel
    pixel
    Рейтинг: 230 Неутрално

    доколкото разбрах ,причината за забрана на ДВГ са емисиите на вредните газове ,
    сега се пита ,електрическите батерии на електромобилите колко са екологични

  51. 51 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 2737 Любопитно

    До коментар [#21] от "sim4o":

    Петролната ера си отива, както съм казвал 100 пъти ..
    =======
    А защо въобще дойде ....?
    Преди 130 години, паралелно с автомобила на ДВГ е имало и такъв електрически....
    Какво е тласнало човечеството в тази насока...?
    Защо сме тъпчели на място повече от век...?

    Bukalemun
  52. 52 Профил на sim4o
    *****
    Неутрално

    Та лесно ще ги смени камионите, с кредитиране...
    —цитат от коментар 28 на ryk511146816


    И строителите - си сменят багери и булдозери.. с кредитиране, а?

    Фермери-сменят трактори и комбайни.. пак с кредитиране ..

    Корабните фирми - сменят корабите с електро - и там кредитиране..

    А авиофирмите - си сменят самолетите с електро - пак кредитирането помага ..

  53. 53 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 2737 Неутрално

    До коментар [#50] от "pixel":

    Никола Тесла го е обяснил преди повече от век....но алчните предприемачи са харесали тенденцията на Едисон...

    Bukalemun
  54. 54 Профил на schwimmwagen
    schwimmwagen
    Рейтинг: 777 Неутрално

    До коментар [#45] от "karatista":

    Не са безплатни ама ток у туба се не носи. И не се наливат 500кв/ч в резервоара за 1 минута. Тва е проблемът. Инак електромоторът по тт данни бие тотално двг, съгласен съм.

    "...Thereafter the man-loving God who arranges everything, and who did not abandon man without an intellect, sent unto him Saint Constantine the Philosopher, called Cyril, a righteous and truth-loving man, and he created for them thirty-eight letters..."
  55. 55 Профил на ryk511146816
    ryk511146816
    Рейтинг: 18 Неутрално

    До коментар [#49] от "sim4o":

    С електрически камиони ще ги замени.
    Проблемът пред който си изправен е, че само след няколко години реалността ще докаже че тезите ти са погрешни.
    Гледам много си ги обичаш и ги бълваш постоянно, но това е, тик так, тик так и реалността те оборва...

  56. 56 Профил на sim4o
    *****
    Неутрално

    До коментар [#21] от "sim4o":Петролната ера си отива, както съм казвал 100 пъти ..
    =======
    А защо въобще дойде ....?Преди 130 години, паралелно с автомобила на ДВГ е имало и такъв електрически....Какво е тласнало човечеството в тази насока...?Защо сме тъпчели на място повече от век...?
    —цитат от коментар 51 на eti mehter


    Обяснявал съм..

    До 1912 ЕЛЕКТРОТО Е ПО-МНОГО.. 80%

    Просто е било по-удобно ..
    ДВГ са се запалвали с въртене на една крива метална тръба - манивела .. хем неудобно, хем опасно
    Електрото - тръгвало с натискане на бутон ..

    В 1912 идва смъртен инцидент с приятел на собственика на "Крайцлер" той дава пари - "Делко" измисля стартера, разработва акумулатор, генератор, реле-регулатор, електросистема ..

    И ДВГ става ПО-УДОБНО..

    В 1923 електро са 8% ..

  57. 57 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 2737 Любопитно

    До коментар [#52] от "sim4o":

    Само си представи...🤔...в какъв свят бихме живяли ако всичко това бе почнало преди около сто години.....!

    Bukalemun
  58. 58 Профил на ryk511146816
    ryk511146816
    Рейтинг: 18 Неутрално

    До коментар [#52] от "sim4o":

    Точно така, банките за които пиша това правят на 100%, кредитират малкият и среден бизне, затова немските малки и средни предприятия са водещи глобално...

  59. 59 Профил на sim4o
    *****
    Неутрално

    До коментар [#49] от "sim4o":С електрически камиони ще ги замени.Проблемът пред който си изправен е, че само след няколко години реалността ще докаже че тезите ти са погрешни.Гледам много си ги обичаш и ги бълваш постоянно, но това е, тик так, тик так и реалността те оборва...
    —цитат от коментар 55 на ryk511146816


    Тотал ме е оборила реалността .. мани, мани ..

    А дано..

    И на мене не ми се иска масов глад .. ама не виждам как трактор оре на батерийки ..

  60. 60 Профил на ryk511146816
    ryk511146816
    Рейтинг: 18 Неутрално

    До коментар [#54] от "schwimmwagen":

    Това е технически проблем, поради това ще получи решение.

  61. 61 Профил на ryk511146816
    ryk511146816
    Рейтинг: 18 Неутрално

    До коментар [#57] от "eti mehter":

    Много по хубав но петролните компании си купиха бъдещето...

  62. 62 Профил на schwimmwagen
    schwimmwagen
    Рейтинг: 777 Неутрално

    До коментар [#53] от "eti mehter":

    Кво е обяснил Тесла? Мани го тоя култ към него, като голям визионер. Все пак е вярвал в съществуването на етера, въпреки че вече сериозните учени са го отхвърли ли.

    "...Thereafter the man-loving God who arranges everything, and who did not abandon man without an intellect, sent unto him Saint Constantine the Philosopher, called Cyril, a righteous and truth-loving man, and he created for them thirty-eight letters..."
  63. 63 Профил на sim4o
    *****
    Неутрално

    До коментар [#52] от "sim4o":Само си представи...🤔...в какъв свят бихме живяли ако всичко това бе почнало преди около сто години.....!
    —цитат от коментар 57 на eti mehter


    Ми преди 110 години е било ..

    В 1911 г - има инцидент с приятеля на "Крайслер" и той умира в болницата..

    В 1912 - имаме разработването на стартера, акумулатора,, генератора релетата и цялата електро-система ..

    В 1913 - "Делко" го изкарва на пазара ..

    И хората оценяват, кое е по-удобно ..
    По-удобно им е било електро.. става им ДВГ ..

    От 1913 - до сега.. 110 години ..

  64. 64 Профил на schwimmwagen
    schwimmwagen
    Рейтинг: 777 Неутрално

    До коментар [#60] от "ryk511146816":

    Аха технически..то и студеният синтез е технически проблем .

    "...Thereafter the man-loving God who arranges everything, and who did not abandon man without an intellect, sent unto him Saint Constantine the Philosopher, called Cyril, a righteous and truth-loving man, and he created for them thirty-eight letters..."
  65. 65 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 2814 Неутрално

    До коментар [#41] от "karatista":

    В Перник вече са се организирали.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  66. 66 Профил на Роси СУПЕР
    Роси
    Рейтинг: 5587 Неутрално

    След десетина години ще стане ясно.

  67. 67 Профил на ryk511146816
    ryk511146816
    Рейтинг: 18 Неутрално

    До коментар [#59] от "sim4o":

    Има, Джон Диър имат, но ти отказваш да приемеш фактите когато противоречат на тезата ти, затова и ти написах, времето ще те обори само...

  68. 68 Профил на ryk511146816
    ryk511146816
    Рейтинг: 18 Неутрално

    До коментар [#64] от "schwimmwagen":

    Колега, точно е технически проблем, решават го има повече от едно решения, трябва да изберат кое ще бъде масовото.
    Просто е, но за вярващи е сложно.

  69. 69 Профил на pixel
    pixel
    Рейтинг: 230 Неутрално

    До коментар [#53] от "eti mehter":

    Утре слиза от конвейера пъвият серийно произведен
    турски елекромобил , ТОГГ

  70. 70 Профил на sim4o
    *****
    Неутрално

    До коментар [#59] от "sim4o":Има, Джон Диър имат, но ти отказваш да приемеш фактите когато противоречат на тезата ти, затова и ти написах, времето ще те обори само...
    —цитат от коментар 67 на ryk511146816


    То и "Харковский завод" имат електротрактор от 1949 г. , ама в момента не се ползва..

    А и е имало товарен транспорт с тролеи навсякъде ..

    Ама сега - няма..

    Нали обясних - хората искат да е по-удобно , по-евтино ..

  71. 71 Профил на schwimmwagen
    schwimmwagen
    Рейтинг: 777 Неутрално

    То и у едно кило маса има 16 петаджаула енергия, остава само техническият проблем да я усвоим. Колко му е..

    "...Thereafter the man-loving God who arranges everything, and who did not abandon man without an intellect, sent unto him Saint Constantine the Philosopher, called Cyril, a righteous and truth-loving man, and he created for them thirty-eight letters..."
  72. 72 Профил на sim4o
    *****
    Неутрално

    В 1912 - имаме разработването на стартера, акумулатора,, генератора релетата и цялата електро-система ..

    В 1913 - "Делко" го изкарва на пазара ..

    И хората оценяват, кое е по-удобно ..
    По-удобно им е било електро.. става им ДВГ ..
    —цитат от коментар 63 на sim4o


    Кой па сложи минус?

    Именно СТАРТЕРЪТ НА "Делко" налага ДВГ пред електрото !

  73. 73 Профил на ryk511146816
    ryk511146816
    Рейтинг: 18 Весело

    До коментар [#70] от "sim4o":

    Тик так, тик так...

    На радиоточка какво друго да и отговориш...

  74. 74 Профил на Дойчо СУПЕР
    Дойчо
    Рейтинг: 677 Неутрално

    Очевидно петролът трябва да бъде заменен като основен източник на енергия, не само заради емисиите, ами просто защото е малко и ни трябва за по-важни неща. При световно производство от 60 млн нови автомобили годишно днес, не виждам как може да се направят батерии за всички, може би вече 80 млн коли през 2035.

    По скоро бих заложил на водородните клетки. Или безжично зареждане на автомобилите в движение, като тролеи, но без тиранти. Или на технически пробив, който да осигури коренно различна технология.

  75. 75 Профил на sim4o
    *****
    Неутрално

    До коментар [#70] от "sim4o":Тик так, тик так...

    На радиоточка какво друго да и отговориш...
    —цитат от коментар 73 на ryk511146816


    Няма кво..

    Гретени сър, ви викам и сте до там ..

    Бийте минуси на "Крайслер" и "Делко" и си спомняйте за харковският електротрактор от 1949 г.

  76. 76 Профил на kamenof
    kamenof
    Рейтинг: 488 Неутрално

    До коментар [#3] от "jgk061139021":Съгласен.Та все пак, съвременните технологии позволяват разход от 3-4 литра бензин на 100 км. И кому за нужни тези огромни джипове?
    —цитат от коментар 5 на jmf29537805


    Аз не бих пренебрегнал комфортът, който големия автомобил доставя. В кръга не шегата, малко ми е писнало да не мога да вдигна шише литър и половина без да ударя тавана :D

    Иначе на производителите защо им е да продават сапунерки по 20-30 хил. като може да пласират SUV-та на двойна цена и нагоре... отделно и поддръжката е доста по-скъпа /изгодна за производителите. Че блажи и пазарът на гориво, гуми, джанти, автомивки и всички други типично за по-големите коли по-скъпи услуги и принадлежности.

    Другият момент е сигурността - когато по улиците са предимно коли от по 2,5 тона нагоре, не ти се иска да си със смарт...

    В БГ е сериозен и факторът комплексирани клиенти - българинът има много специално отношение към автомобила си, немалко хора искат да се изпъчат каква голяма работа са.

  77. 77 Профил на trollhunter
    trollhunter
    Рейтинг: 65 Неутрално

    Пак нищо не сте разбрали. Очаквано!

    Комунизмът е кървава религия, която е избила поне 200 милиона от 1917 година.Повече по въпроса четете тук: https://knizhen-pazar.net/offsale_products/books/1764162-chernata-kniga-na-komunizma-chast-1-2 Не ми вярвате? Тогава погледнете знамената и флаговете? Не стига ли? Тогава от мен да знаете, че мавзолея на ленин е копие на древноегипетски погребения. А ако не знаете фараоните са полубогове, които са били наследници на древноегипетските богове. Според западните комунисти и отричащите очевидното всички от Маркс през Ленин, Сталин, та чак до Путин били "нацисти" и "фашисти".
  78. 78 Профил на ryk511146816
    ryk511146816
    Рейтинг: 18 Неутрално

    До коментар [#71] от "schwimmwagen":

    Колега, възможните решения които работят са:
    1. Зарядни центрове за камиони по магистралите , където се сменят батерийните комплекти с вече заредени такива, проблем е използването на единен стандарт за батерийните пакети
    2. Електрифициране на магистралната мрежа, изпробвано решение е в Германия, проблем времето за изпълнени и бюджета
    3. Промяна на товаромостимостта на камионите и организиране на "степенка и спици" логистични мрежи, няма проблем освен организационен
    4. Пробив при технологиите за солид батериите и при батериите като цяло, има сериозен напредък има проекти в промишлена експлоатация, проблем е прекалено многото разработки и решения
    5. Хибридни камиони - няма проблем
    6. Алтернативни горивни клетки

    Хайде бягай при другата радиоточка симчо да си излъчвате един на друг програмките...

  79. 79 Профил на ryk511146816
    ryk511146816
    Рейтинг: 18 Весело

    До коментар [#70] от "sim4o":

    къде ще има товарен транспорт с ел тролеи, хич..

    Я бягай да провериш кое гориво на сушата превозва най-много тонаж, че е точно ел. но ти нали си капацитет по логистика откъде да знаеш че основното карго е на влак, а камиона е последният участък, то да си радиоточка не е лесно...

  80. 80 Профил на schwimmwagen
    schwimmwagen
    Рейтинг: 777 Неутрално

    До коментар [#78] от "ryk511146816":

    Викаш - няма проблем . Няколко футуристични точки и една последна фантастична. Веднага ти повЕрвах.

    "...Thereafter the man-loving God who arranges everything, and who did not abandon man without an intellect, sent unto him Saint Constantine the Philosopher, called Cyril, a righteous and truth-loving man, and he created for them thirty-eight letters..."
  81. 81 Профил на ryk511146816
    ryk511146816
    Рейтинг: 18 Весело

    До коментар [#80] от "schwimmwagen":

    Както обясних на симчо, тик так, тик так, бъдещето става реалност, а ти стоиш и викаш, да бе повярвах ти...

  82. 82 Профил на taratanki СУПЕР
    taratanki
    Рейтинг: 858 Неутрално

    [quote#36:"quatro_4x3"][/quote]

    Кое не е вярно?
    За да зарежда една кола бързо - трябва голяма моментна мощност - например 100киловата и нагоре. Н апо-малко вече се мръщят.
    Сложи 10 колонки на новите електростанции, които трябва да се построят. Умножи примерно по 500 елекростанции и виж колко мегавата ти трябва върхово натоварване, примерно лятото по време на отпуските.

    А относно цената - сега зареждат на бързите станции по 0,90лв на квч.
    Ако една нормална електрическа кола гори 18-20квч на 100 км, това е долу-горе еднакво с това на дизелова кола от същия клас.

  83. 83 Профил на schwimmwagen
    schwimmwagen
    Рейтинг: 777 Неутрално

    До коментар [#81] от "ryk511146816":

    Обикновено.. желаното бъдеще не става реалност, пък аз да ти кажа.

    "...Thereafter the man-loving God who arranges everything, and who did not abandon man without an intellect, sent unto him Saint Constantine the Philosopher, called Cyril, a righteous and truth-loving man, and he created for them thirty-eight letters..."
  84. 84 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 2737 Любопитно

    До коментар [#69] от "pixel":

    Утре слиза от конвейера пъвият серийно произведен
    турски елекромобил , ТОГГ
    =======
    TOGG....
    А утре е празник....
    99 годишнината от обявяването на Република Турция....
    Затова в момента Ердоан говори по този повод....
    В речта му най често се чува думата наука....

    Напоследък Ердо все по често говори за научни постижения и въобще в тая посока...

    Bukalemun
  85. 85 Профил на citoyen
    citoyen
    Рейтинг: 694 Неутрално

    Моето скромно мнение е, че е малко прибързано взимането на подобно решение. Фирмите работят/работеха досега по различни възможности за снижаване на вредните емисии, вкл. синтетични горива. Пример има; Германия през Втората световна вонйа. Е, вчрно е също, че имам бензин в кръвта и ми са ми мили ''мускулистите коли''!

  86. 86 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 2737 Неутрално
  87. 87 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3494 Весело

    До коментар [#13] от "ГЕМ":Той ние въобще няма да сме в западната зона а в турската. Тук ДВГ няма го закрият. Друг е въпросът каква ще е цената на горивата....
    —цитат от коментар 18 на Nikola Damyanov


    Когато половината спрат да ги ползват, ще паднат, майна.

    Еретик
  88. 88 Профил на schwimmwagen
    schwimmwagen
    Рейтинг: 777 Неутрално

    До коментар [#82] от "taratanki":

    Киловатите са си киловати без значение източника. Да задвижиш няква маса в едни и същи условия.
    Има тънкости при отдаването им, примерно източникът , колко рязко може ги подаде , как ги отдава и колко дълго може поддържа макс. мощност.

    "...Thereafter the man-loving God who arranges everything, and who did not abandon man without an intellect, sent unto him Saint Constantine the Philosopher, called Cyril, a righteous and truth-loving man, and he created for them thirty-eight letters..."
  89. 89 Профил на ryk511146816
    ryk511146816
    Рейтинг: 18 Неутрално

    До коментар [#83] от "schwimmwagen":

    Само времето ще докаже...

  90. 90 Профил на ryk511146816
    ryk511146816
    Рейтинг: 18 Неутрално

    До коментар [#82] от "taratanki":

    Ти къде видя някой да казва, че ще е по-евтино?
    Всички европейски бюджети имат за основен източник на приходи ДДС и акциз върху горивата. Гответе се за рязко увеличаване на ел. енергията или за някакъв допълнителен данък, тези бюджети няма да спрат да се пълнят...

  91. 91 Профил на vagabond66
    vagabond66
    Рейтинг: 621 Любопитно

    Германската автоиндустрия критикува "смъртния акт" на двигателите с вътрешно горене
    —цитат от коментар 0 на заглавие


    Германците започват да усещат,
    какъв кеф е ЕСССР да ти прави плановете за развитие?!?
    Безумията продължават и то на фона на това,
    че 3-4 години, след като е прието решение
    да се спре смяната на часовото време
    по земите на ЕС това не е направено,
    а тези същите са се заели
    да намалят греенето на Слънцето!!!

  92. 92 Профил на osando
    osando
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#52] от "sim4o":Само си представи...🤔...в какъв свят бихме живяли ако всичко това бе почнало преди около сто години.....!
    —цитат от коментар 57 на eti mehter


    ... е, преди 100 години е било много по-хубаво - нямало е никаква "турция"!

    Подпис: (не се чете)
  93. 93 Профил на osando
    osando
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#53] от "eti mehter":Утре слиза от конвейера пъвият серийно произведен турски елекромобил , ТОГГ
    —цитат от коментар 69 на pixel


    ... а фото-волтаични фесове и чалми кога?!?

    Подпис: (не се чете)
  94. 94 Профил на Lee  Gier
    Lee Gier
    Рейтинг: 2377 Неутрално

    До коментар [#19] от "Lee Gier":На първо време трябва да ума нечовешка структура за зареждане. Камуон на 220в ако тръгнеш го зареждаш , ще мине седмица примерно :)( Значи, представи си каква гора от високоволтови зарядни станции ,трябва се пръкне по пътищата:))
    —цитат от коментар 25 на schwimmwagen


    Именно. Зелените .едерасти и мангусти в Бундестага и в Брюксел са такива комунисти-утописти,че чак предизвикват омраза и у небръснатият редови "зелен" велосипедист,който гласува за тях. И понеже са технически неграмотни и с бедна общакултура не им побира мозъкът,че на една мивка може да и спреш кранчето и да го пускаш, ама с тока няма как да стане мрежата си иска напрежението. Това не го знае в Брюксел депутатката от "зелените" Насвармдан Бериндини и от Дие Линке Айше Гюроглу (имената си ги измислям щото нямат значение) , просто щото от дипломирането си "Германистика" до избирането им не са работили един ден. Един такъв голобрад депутат от ЦДУ беше грумнал за корупция в зашеметяващи размери и ... голям праз тази година пак цъфна избран от Мекленбург. Такива марионетки има от всяка всяка партия в Бундестага ,но на кой му пука? Европа като понятие и култура умира, обречена е. Инстуционално сепуку си направихме.

    Нямам време за подлости - с много други неща съм зает.
  95. 95 Профил на pixel
    pixel
    Рейтинг: 230 Неутрално

    До коментар [#84] от "eti mehter"В речта му най често се чува думата наука....
    :

    той говори за наука ,но около него все още има хора ,които са останали в миналото ,
    и бълнуват за арабска азбука и османски език .
    османски език ,който го разбираха и говореха само живеещи при
    султана

  96. 96 Профил на pixel
    pixel
    Рейтинг: 230 Весело

    До коментар [#93] от "osando":

    те останаха в миналото , ако се интересуваш,
    да ти пратят технологията

  97. 97 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 5592 Неутрално

    Харесвам електроавтомобилите
    Не харесвам декретната икономика

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  98. 98 Профил на Ликующий
    Ликующий
    Рейтинг: 368 Неутрално

    Има максима, че борците срещу климатичните промени са по-опасни от климатичните промени.
    Всички тези лозунги са поради желание да се харесат на избирателите. Но техническата обосновка на идеите им са пълен провал.

    Само простите хора си мислят, че има прости неща! Футболът е проста игра, но не е за прости хора ...
  99. 99 Профил на sim4o
    *****
    Неутрално

    До коментар [#70] от "sim4o":къде ще има товарен транспорт с ел тролеи, хич..Я...
    —цитат от коментар 79 на ryk511146816


    Те ти го те:

    https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/6/60/First_Trolleybuss_of_Siemens_in_Berlin_1882.gif

  100. 100 Профил на sim4o
    *****
    Неутрално

    До коментар [#80] от "schwimmwagen":Както обясних на симчо, тик так, тик так, бъдещето става реалност, а ти стоиш и викаш, да бе повярвах ти...
    —цитат от коментар 81 на ryk511146816


    РАЗБИРА СЕ ..

    Реалността иде - мор и глад !!

    КОЛКО СТРУВА ЕДИН ХЛЯБ в новата реалност - с електротракторите, електрокомбайните и превоза с електромокамиони и електрокораби - ей това да се запитаме..

    А некфи викат "мене ме не засяга" .. верно ли бе?
    Няма да ти трябва храна ??

    Боже, Боже ..





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #