Антониу Гутериш: Движим се по магистрала, която ни отвежда към климатичен ад

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (71)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Ала-бала с Президента
    Ала-бала с Президента
    Рейтинг: 768 Весело

    Антонио не е разбрал, че най-сигурният нячин нещо да не се случи е с него да се заеме ООН ;-)

    Чехов е Толстой, а Братя Карамазови са Три Сестри!
  2. 2 Профил на Mushichka
    Mushichka
    Рейтинг: 86 Неутрално

    Човешката алчност е непреодолим фактор.

  3. 3 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 232 Неутрално

    Антониу Гутериш: Движим се по магистрала, която ни отвежда към климатичен ад
    ...
    Глупости.
    Климатът нее спирал да се променя откак я има планетата.

    Миний аав адуучин хүн
  4. 4 Профил на Ала-бала с Президента
    Ала-бала с Президента
    Рейтинг: 768 Весело

    Човешката алчност е непреодолим фактор.
    —цитат от коментар 2 на Mushichka


    А човешката глупост незаобиколим фактор :-)

    Чехов е Толстой, а Братя Карамазови са Три Сестри!
  5. 5
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  6. 6 Профил на Бубенце
    Бубенце
    Рейтинг: 600 Неутрално

    Тоя като го гледам вече е пристигнал в ада.

    42864cd0e1dac484f51402d3d5155b72
  7. 7 Профил на trollhunter
    trollhunter
    Рейтинг: 65 Весело

    Атаката на плоскоземците вече е започнала.

    Пускайте си дистанцинното да се топлите от него.
    Или микровълновата ако искате малко гама лъчи.

    Иначе консенсусът на 99%. Ако някой иска цитат от уикипедия, да ми каже.

    Комунизмът е кървава религия, която е избила поне 200 милиона от 1917 година.Повече по въпроса четете тук: https://knizhen-pazar.net/offsale_products/books/1764162-chernata-kniga-na-komunizma-chast-1-2 Не ми вярвате? Тогава погледнете знамената и флаговете? Не стига ли? Тогава от мен да знаете, че мавзолея на ленин е копие на древноегипетски погребения. А ако не знаете фараоните са полубогове, които са били наследници на древноегипетските богове. Според западните комунисти и отричащите очевидното всички от Маркс през Ленин, Сталин, та чак до Путин били "нацисти" и "фашисти".
  8. 8 Профил на lil_alex
    lil_alex
    Рейтинг: 174 Любопитно

    Много валежи? Язовири. Много урагани? Ми не стройте там, дето не е имало цивилизация, ама някой иска да бодне къщи от алчност. В земеделието може да подменят културите, а хората ще се адаптират - адаптирали сме се за живот от екватора до полюсите.

    Само не разбирам защо мерките срещу климата са такива едни непреки, пораженчески и все накрая опират до това да се яде по-малко месо.

  9. 9 Профил на jazzdevil
    jazzdevil
    Рейтинг: 192 Неутрално

    Дневник нещо утроиха затоплистката пропаганда в последните седмици. С графика ли са изостанали или шефовете са спуснали нова програма за разпространение?

  10. 10 Профил на georgievb
    georgievb
    Рейтинг: 715 Любопитно

    Разбира се, точно в момента това е най-големия проблем на хората в Европа .... пък и по света. Тия, които изкарат следващите 2-3 зими без да замръзнат ще се сблъскат с глобалното затопляне.

    И все пак....да ти е=а май==та миризлива :-)
  11. 11 Профил на lil_alex
    lil_alex
    Рейтинг: 174 Неутрално

    До коментар [#9] от "jazzdevil":

    Е нали сега са се събрали на среща, да направят контент и страхотии за следващите 12 месеца. Иначе хората ще забравят и ще си помислят, че е несериозно.

    Между другото какво стана с ядрената заплаха? Отмениха ли я, та вече мислим за климата, дето е десетилетия напред?

  12. 12 Профил на ecf051148115
    ecf051148115
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Олииии.......

  13. 13 Профил на ecf051148115
    ecf051148115
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Сибир ще стане обитаем.
    Това не е ли добре за живота на планетата ?

  14. 14 Профил на ecf051148115
    ecf051148115
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#9] от "jazzdevil":

    Просто в кризите, войната, поскръпването на храни и отопление може да вземат че да събудят европееца от левичарската хипноза.

    Затуй промиването на мозъчета трябва да се засили.

    #КръгаКапиталСаСекта

  15. 15 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 1471 Неутрално

    Пещи да намаля климатика или да ги спира, ако не е А++++++++++++. И да даде пари на зелекомунистите. Динг Данг Донг ще открие поредния завод, бълващ вредна химия на ден, колкото Европа за година. Екоталибани - яжте, пийте - европешо плаща.

  16. 16 Профил на ecf051148115
    ecf051148115
    Рейтинг: 8 Неутрално

    ХАХАААААААААААААА

    Любимеца на левичар затоплистите с електричките агитира за Тръмп !

    https://tribune.bg/bg/svqt/mask-prizova-amerikantsite-da-glasuvat-za-republikanskata-partiya-na-mezhdinnite-izbori/?fbclid=IwAR1aqoYmAwL-FwpQcOMyz7FrbgagxEy7YLiBbtJVbraDXA0JuPxI50k7SyQ

  17. 17 Профил на ecf051148115
    ecf051148115
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#16] от "ecf051148115":

    Защо слагате минуси.
    Не е ли смешно в какъв ступор са сега левичарите ?

  18. 18 Профил на fantomas
    fantomas
    Рейтинг: 552 Неутрално

    Шефът на ООН му го казва директно, ама Ганьо разбирал повече.

  19. 19 Профил на Кортик
    Кортик
    Рейтинг: 2285 Неутрално

    Най бързият начин за промяна е да се пренасочат мигрантските потоци към Африка. Там няма да има въглероден отпечатък за подържането на нормални климатични условия в жилищни помещения.

    Червена линия, червен картон
  20. 20 Профил на wtn381138318
    wtn381138318
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Температурите в наши дни са под средните за последните 10 хиляди години от края на ледниковият период. И през това време са се зародили човешките цивилизации.Животът е процъфтявал,но ако слушаме затоплистите изобщо не трябваше да има човешка цивилизация, защото температурите са били по-високи отсега.

  21. 21 Профил на Камен
    Камен
    Рейтинг: 909 Неутрално

    30,000 бюрократи като този отидоха в Шарм Ел-Шейх (много от тях с частните си самолети) за да ядат и пият 2 седмици в 5-звезден курорт, докато ни обясняват как НИЕ трябва да намалим въглеродните си емисии.
    Но народът продължава да си ги избира да го управляват. Какво да правиш, като всички медии са с тях. И не само традиционните, ами и модерните като Фейсбук и Гугъл те модерират ако напишеш, че не си съгласен с хипотезите на затоплистите. Камо ли пък ако приведеш някой научен аргумент, който ги оборва.

  22. 22 Профил на zyzx
    zyzx
    Рейтинг: 229 Неутрално

    Така изглеждат световните лидери на път към конференция за климатичните промени!

    https://ibb.co/2qY1dk2

  23. 23 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 2478 Неутрално

    "спасяването на планетата от глобалното затопляне"

    Планетата трябва да се спаси от политици като Гутериш.
    Дори , когато в Украйна бушува гореща война от която зависи бъдещето на Европа и света, такива като Гутериш говорят за глобално затопляне. Вместо Гутериш и ООН да предотвратява войни, каквато му е работата , той се занимава с глупости.

  24. 24 Профил на fantomas
    fantomas
    Рейтинг: 552 Неутрално

    До коментар [#21] от "Камен":

    Научния консенсус (>98%) е, че глобално затопляне има и че е в следствие от човешката дейност.

  25. 25 Профил на wtn381138318
    wtn381138318
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#21] от "Камен":Научния консенсус (>98%) е, че глобално затопляне има и че е в следствие от човешката дейност.
    —цитат от коментар 24 на fantomas


    А доказателства има ли?

  26. 26 Профил на fantomas
    fantomas
    Рейтинг: 552 Неутрално

    До коментар [#25] от "wtn381138318":

    Колкото искаш -- https://en.wikipedia.org/wiki/Scientific_consensus_on_climate_change

  27. 27 Профил на pamela
    pamela
    Рейтинг: 1606 Неутрално

    Точка първа трябва да е намаляването на раждаемостта в бедните държави. Ей за това трябва да се отделят средства за безплатни контряцептиви и поощрения за тези, които имат по 2-3 деца като им се дават и помощи да ги изучат.
    Останалото е наливане на пари в каца без дъно...

  28. 28 Профил на Тангра
    Тангра
    Рейтинг: 1042 Весело

    Човешката алчност е непреодолим фактор.
    —цитат от коментар 2 на Mushichka


    Тролчето, първо на амбразурата.
    Ти си кат тъкачка многомашинничка, бе.
    Га сколаса ЛГБТ и сенатските избори и пристигна тука да кацаш по затоплизма и правата на климата.

  29. 29 Профил на wtn381138318
    wtn381138318
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#25] от "wtn381138318":Колкото искаш -- https://en.wikipedia.org/wiki/Scientific_consensus_on_climate_change
    —цитат от коментар 26 на fantomas


    Само дето данните на НАСА през 1999г са различни. През 30-е години на 20-и век температурите са доста по-високи, отколкото са показани на графиката. И това е отразено в данните на НАСА от 1999г.
    Което означава, че тази графика е МАНИПУЛИРАНА.

  30. 30 Профил на fantomas
    fantomas
    Рейтинг: 552 Неутрално

    До коментар [#29] от "wtn381138318":

    Може ли линк?

  31. 31 Профил на trollhunter
    trollhunter
    Рейтинг: 65 Неутрално

    До коментар [#25] от "wtn381138318":

    Съществува силен научен консенсус, че Земята се затопля и че това затопляне е причинено главно от човешка дейност. Този консенсус е подкрепен от различни проучвания на мненията на учени и от изявления за позиции на научни организации, много от които изрично са съгласни с обобщените доклади на Междуправителствения панел по изменение на климата (IPCC).

    Почти всички активно публикуващи климатологи казват, че хората причиняват изменението на климата.[4][5] Проучванията на научната литература са друг начин за измерване на научния консенсус. Преглед на научните статии от 2019 г. установи, че консенсусът относно причината за изменението на климата е 100%,[2] а проучване от 2021 г. заключава, че над 99% от научните статии са съгласни относно човешката причина за изменението на климата[3]. Малкият процент документи, които не са съгласни с консенсуса, или не могат да бъдат възпроизведени, или съдържат грешки.[6]

    Разбра ли, мусаши?

    Комунизмът е кървава религия, която е избила поне 200 милиона от 1917 година.Повече по въпроса четете тук: https://knizhen-pazar.net/offsale_products/books/1764162-chernata-kniga-na-komunizma-chast-1-2 Не ми вярвате? Тогава погледнете знамената и флаговете? Не стига ли? Тогава от мен да знаете, че мавзолея на ленин е копие на древноегипетски погребения. А ако не знаете фараоните са полубогове, които са били наследници на древноегипетските богове. Според западните комунисти и отричащите очевидното всички от Маркс през Ленин, Сталин, та чак до Путин били "нацисти" и "фашисти".
  32. 32 Профил на trollhunter
    trollhunter
    Рейтинг: 65 Весело

    Множество независими набори от инструментални данни показват, че климатичната система се затопля.[29] Десетилетието 2011–2020 г. се затопли до средно 1,09 °C [0,95–1,20 °C] в сравнение с прединдустриалната базова линия (1850–1900 г.).[30] Температурите на повърхността се покачват с около 0,2°C на десетилетие, [31] като през 2020 г. ще достигнат температура от 1,2°C над прединдустриалната ера [32]. От 1950 г. броят на студените дни и нощи е намалял, а броят на топлите дни и нощи се е увеличил.[33]

    Имаше малко нетно затопляне между 18 век и средата на 19 век. Климатичната информация за този период идва от климатични проксита, като дървета и ледени ядра.[34] Записите на термометъра започват да осигуряват глобално покритие около 1850 г.[35] Историческите модели на затопляне и охлаждане, като средновековната климатична аномалия и малката ледникова епоха, не са настъпили по едно и също време в различни региони. Температурите може да са достигнали толкова високи, колкото тези от края на 20-ти век в ограничен набор от региони.[36] Имало е праисторически епизоди на глобално затопляне, като палеоцен-еоценския термален максимум.[37] Въпреки това, съвременното наблюдавано покачване на температурата и концентрациите на CO2 е толкова бързо, че дори внезапни геофизични събития в историята на Земята не се доближават до сегашните нива.[38]

    Доказателствата за затопляне от измерванията на температурата на въздуха са подсилени с широк набор от други наблюдения.[39][40] Например, промените в естествения воден цикъл са прогнозирани и наблюдавани, като увеличаване на честотата и интензитета на обилни валежи, топене на сняг и земен лед и повишена атмосферна влажност.[41] Флората и фауната също се държат по начин, съответстващ на затоплянето; например растенията цъфтят по-рано през пролетта.[42] Друг ключов индикатор е охлаждането на горните слоеве на атмосферата, което показва, че парниковите газове улавят топлината близо до повърхността на Земята и не й позволяват да се излъчва в космоса.[43]

    Комунизмът е кървава религия, която е избила поне 200 милиона от 1917 година.Повече по въпроса четете тук: https://knizhen-pazar.net/offsale_products/books/1764162-chernata-kniga-na-komunizma-chast-1-2 Не ми вярвате? Тогава погледнете знамената и флаговете? Не стига ли? Тогава от мен да знаете, че мавзолея на ленин е копие на древноегипетски погребения. А ако не знаете фараоните са полубогове, които са били наследници на древноегипетските богове. Според западните комунисти и отричащите очевидното всички от Маркс през Ленин, Сталин, та чак до Путин били "нацисти" и "фашисти".
  33. 33 Профил на trollhunter
    trollhunter
    Рейтинг: 65 Неутрално

    През 50-те години на миналия век Гилбърт Плас създава подробен компютърен модел, който включва различни атмосферни слоеве и инфрачервения спектър. Този модел прогнозира, че повишаването на нивата на CO2 ще доведе до затопляне. Приблизително по същото време Ханс Зюс откри доказателства, че нивата на CO2 са се покачвали, а Роджър Ревел показа, че океаните няма да поемат увеличението. Двамата учени впоследствие помогнаха на Чарлз Кийлинг да започне запис на непрекъснато нарастване, което беше наречено „Кривата на Кийлинг“. [349] Учените алармираха обществеността [351] и опасностите бяха подчертани в показанията на Джеймс Хансен в Конгреса през 1988 г. [352] Междуправителственият панел по изменение на климата (IPCC), създаден през 1988 г., за да предоставя официални съвети на правителствата по света, стимулира интердисциплинарните изследвания [353]. Като част от докладите на IPCC учените оценяват научната дискусия, която се провежда в рецензирани статии в списания.[354]

    Съществува почти пълен научен консенсус, че климатът се затопля и че това се дължи на човешката дейност. Към 2019 г. съгласието в скорошната литература достигна над 99% [355] [356] Нито един научен орган с национален или международен авторитет не е съгласен с това мнение.[357] Допълнително се разви консенсусът, че трябва да се предприемат някакви действия за защита на хората от въздействието на изменението на климата. Националните научни академии призоваха световните лидери да намалят глобалните емисии.[358] В доклада за оценка на IPCC от 2021 г. се посочва, че е „недвусмислено“, че изменението на климата е причинено от хората.[356]

    Комунизмът е кървава религия, която е избила поне 200 милиона от 1917 година.Повече по въпроса четете тук: https://knizhen-pazar.net/offsale_products/books/1764162-chernata-kniga-na-komunizma-chast-1-2 Не ми вярвате? Тогава погледнете знамената и флаговете? Не стига ли? Тогава от мен да знаете, че мавзолея на ленин е копие на древноегипетски погребения. А ако не знаете фараоните са полубогове, които са били наследници на древноегипетските богове. Според западните комунисти и отричащите очевидното всички от Маркс през Ленин, Сталин, та чак до Путин били "нацисти" и "фашисти".
  34. 34 Профил на trollhunter
    trollhunter
    Рейтинг: 65 Неутрално

    Плоскоземци, поне знаете ли, че цигарите предизвикват рак и че са вредни?

    Започвам много да се съмнявам, че нищо за нищо не знаете.

    Комунизмът е кървава религия, която е избила поне 200 милиона от 1917 година.Повече по въпроса четете тук: https://knizhen-pazar.net/offsale_products/books/1764162-chernata-kniga-na-komunizma-chast-1-2 Не ми вярвате? Тогава погледнете знамената и флаговете? Не стига ли? Тогава от мен да знаете, че мавзолея на ленин е копие на древноегипетски погребения. А ако не знаете фараоните са полубогове, които са били наследници на древноегипетските богове. Според западните комунисти и отричащите очевидното всички от Маркс през Ленин, Сталин, та чак до Путин били "нацисти" и "фашисти".
  35. 35 Профил на Софианец
    Софианец
    Рейтинг: 174 Неутрално

    До коментар [#13] от "ecf051148115": "Сибир ще стане обитаем." Той си е бил обитаем - колко замръзнали мамути са намерени там.... Да не са прелетели от топлите страни?

  36. 36 Профил на trollhunter
    trollhunter
    Рейтинг: 65 Неутрално

    През 1953 г. Плас разказа пред списание Time за работата си върху ефектите на CO2 от промишлени източници като парников газ и потенциалните последици от повишената концентрация на въглероден диоксид в атмосферата за глобалното затопляне. Той каза: „При сегашния си темп на нарастване, CO2 в атмосферата ще повишава средната температура на земята с 1,5° по Фаренхайт на всеки 100 години... за векове напред, ако индустриалният растеж на човека продължи, климатът на земята ще продължи да расте по-топло." [4] Награденият късометражен филм Invisible Blanket (2018) [5] е базиран на статията на Plass в Time.[6]

    От 1956 г. нататък Плас публикува поредица от статии по темата, отчасти базирани на напреднали изчисления на абсорбцията на инфрачервеното лъчение, и той използва ранните електронни компютри. Той прогнозира, че удвояването на CO2 ще затопли планетата с 3,6 °C, че нивата на CO2 през 2000 г. ще бъдат с 30% по-високи, отколкото през 1900 г. и че планетата ще бъде с около 1 °C по-топла през 2000 г., отколкото през 1900 г. През 2007 г. IPCC Четвъртият доклад за оценка оценява чувствителността на климата от 2 до 4,5 °C за удвояване на CO2, увеличение на CO2 от 37% от прединдустриалните времена и затопляне от 1900-2000 г. с около 0,7 °C.[3][7]

    Натаниел Рич разпознава Плас в неговия бестселър от 2019 г. Losing Earth.[8]

    http://www.worldcat.org/title/black-body-radiation-in-the-theory-of-action-at-a-distance/oclc/177321772&referer=brief_results

    Front cover image for Black body radiation in the theory of action at a distance
    Black body radiation in the theory of action at a distance
    Author:Gilbert Norman Plass
    Thesis, Dissertation, English, 1946
    Dissertation:Princeton University


    Излъчването на черно тяло в теорията за действието на разстояние

    Но едва ли това ви говори нещо.

    Ще трябва сега да псувате и Принстън.

    Комунизмът е кървава религия, която е избила поне 200 милиона от 1917 година.Повече по въпроса четете тук: https://knizhen-pazar.net/offsale_products/books/1764162-chernata-kniga-na-komunizma-chast-1-2 Не ми вярвате? Тогава погледнете знамената и флаговете? Не стига ли? Тогава от мен да знаете, че мавзолея на ленин е копие на древноегипетски погребения. А ако не знаете фараоните са полубогове, които са били наследници на древноегипетските богове. Според западните комунисти и отричащите очевидното всички от Маркс през Ленин, Сталин, та чак до Путин били "нацисти" и "фашисти".
  37. 37 Профил на Лео
    Лео
    Рейтинг: 1113 Неутрално

    Оф... пак им навиха пружините...
    То не беше озоновата дупка, не бяха ледниците, не беше свински грип, не беше ковида, не бяха климатичните промени...
    На кой не му е ясно, че човечеството няма да живее вечно?

  38. 38 Профил на fantomas
    fantomas
    Рейтинг: 552 Неутрално

    До коментар [#37] от "Лео":

    Дай тогава да оставим по-голяма кочина, отколкото сме намерили, това ли казваш?

  39. 39 Профил на Tony Pavlov
    Tony Pavlov
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#29] от "wtn381138318":

    Ето ти и от Наса: https://climate.nasa.gov/news/3072/direct-observations-confirm-that-humans-are-throwing-earths-energy-budget-off-balance/ #:~:text=A NASA study has confirmed,and out of Earth's system.

    Но е на вятъра (сарказмьт е умишлен), колкото и да си играем с доказване, ми се струва. Ако можеха факти да променят човешкото мислене, ех какьв свят би бил…

  40. 40 Профил на trollhunter
    trollhunter
    Рейтинг: 65 Весело

    До коментар [#39] от "Tony Pavlov":

    Ако фактите им пречат, те просто игнорират фактите.

    Чудна нова религия са си спретнали.

    Комунизмът е кървава религия, която е избила поне 200 милиона от 1917 година.Повече по въпроса четете тук: https://knizhen-pazar.net/offsale_products/books/1764162-chernata-kniga-na-komunizma-chast-1-2 Не ми вярвате? Тогава погледнете знамената и флаговете? Не стига ли? Тогава от мен да знаете, че мавзолея на ленин е копие на древноегипетски погребения. А ако не знаете фараоните са полубогове, които са били наследници на древноегипетските богове. Според западните комунисти и отричащите очевидното всички от Маркс през Ленин, Сталин, та чак до Путин били "нацисти" и "фашисти".
  41. 41 Профил на wtn381138318
    wtn381138318
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#29] от "wtn381138318":Може ли линк?
    —цитат от коментар 30 на fantomas


    https://realclimatescience.com/are-government-temperature-graphs-credible/

  42. 42 Профил на 0tempora0mores
    0tempora0mores
    Рейтинг: 559 Весело

    До коментар [#18] от "fantomas":

    То и едно време другарите от ЦК казваха директно ама Ганьо пак не им вярваше ...

  43. 43 Профил на wtn381138318
    wtn381138318
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#29] от "wtn381138318":Ето ти и от Наса: https://climate.nasa.gov/news/3072/direct-observations-confirm-that-humans-are-throwing-earths-energy-budget-off-balance/ #:~:text=A NASA study has confirmed,and out of Earth's system.Но е на вятъра (сарказмьт е умишлен), колкото и да си играем с доказване, ми се струва. Ако можеха факти да променят човешкото мислене, ех какьв свят би бил…
    —цитат от коментар 39 на Tony Pavlov



    https://www.drroyspencer.com/2022/07/uah-global-temperature-update-for-june-2022-0-06-deg-c/

    Ето ти ДОКАЗАНИ ФАКТИ.Глобалните температури се измерват със сателити от 1979г.И през юни 2022г средната температура е била с 0,06 градуса над средноото ниво за този 43 годишен период,откакто се правят измервания.Т.е никакво затопляне няма за тези 43 години.

  44. 44 Профил на 0tempora0mores
    0tempora0mores
    Рейтинг: 559 Любопитно

    До коментар [#24] от "fantomas":

    глобално затопляне има защото само преди 12к години е приключил ледниковия период!
    Незнам какви дизели са карали преди 12к години, но с истинските проблеми няма никой желание да ги бори, а те са:
    - нарастващото население на земята
    - изсичането на горите
    - замърсяването на околната среда със всякакви боклуци
    - Правенето на бизнеса вещи с лимитиран срок на употреба (за да се заменят по бързо с нови)

    Въглеродния двуокис е бил 10 пъти повече по време на динозаврите ( кислорода 50% + също).

  45. 45 Профил на trollhunter
    trollhunter
    Рейтинг: 65 Весело

    До коментар [#44] от "Quo Vadis?":

    Сравняваш зелени ябълки със зелен крокодил.

    Нищо общо няма.

    Комунизмът е кървава религия, която е избила поне 200 милиона от 1917 година.Повече по въпроса четете тук: https://knizhen-pazar.net/offsale_products/books/1764162-chernata-kniga-na-komunizma-chast-1-2 Не ми вярвате? Тогава погледнете знамената и флаговете? Не стига ли? Тогава от мен да знаете, че мавзолея на ленин е копие на древноегипетски погребения. А ако не знаете фараоните са полубогове, които са били наследници на древноегипетските богове. Според западните комунисти и отричащите очевидното всички от Маркс през Ленин, Сталин, та чак до Путин били "нацисти" и "фашисти".
  46. 46 Профил на fantomas
    fantomas
    Рейтинг: 552 Неутрално

    До коментар [#41] от "wtn381138318":

    Още първите дадени 2 графики имат скрит проблем - за първата (по-старата) е описано, че данните са спрямо средната стойност за периода 1951-1980 (https://pubs.giss.nasa.gov/docs/1999/1999_Hansen_ha03200f.pdf стр. 31 обяснението за фигура 6), докато за по-новата няма дадени такива данни. Няма да отделям време да гледам останалите, но още с това започва да ми мирише на игра със статистика.

  47. 47 Профил на fantomas
    fantomas
    Рейтинг: 552 Неутрално

    До коментар [#43] от "wtn381138318":

    Буквално от първата графика на сайта се вижда покачване на средната температура (започват от -0.4 и прилкючват на 0.1, но червената линия, показващата средната стойност за 13 месеца, се покачва стабилно).

  48. 48 Профил на Tony Pavlov
    Tony Pavlov
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#41] от "wtn381138318":

    Когато сайт/ медия се казва “истинското такова нещо”, обикновено е прьв знак, че е точно обратното. Опитай да внесеш малко хигиена в източниците, които четеш. Ако никой, не ги цитира, при все важността на това, което се твьрди в тях - още един знак. Казвам всичко това с най-приятелски тон, междудругото.

    https://www.mindtools.com/pages/article/fake-news.htm

  49. 49 Профил на fantomas
    fantomas
    Рейтинг: 552 Неутрално

    До коментар [#42] от "Quo Vadis?":

    Ако за теб ООН е ЦК, няма как да те убедя.

  50. 50 Профил на 0tempora0mores
    0tempora0mores
    Рейтинг: 559 Любопитно

    До коментар [#45] от "trollhunter":

    Кое няма нищо общо, че не разбрах???

    При температури с 4 градуса по високи от днещните живота на замята се е развивал доста бурно.
    Един голям вулкан прави повече СО2 отпечатък от цялата човещк индустрия!
    Регулатор за слънчевата активност няма измислен за сега и климатът ни е основно функция на това което става със Слънцето!

    Група политици са решили за пореден път да печелят от страховете на хората и са си избрали тема от която нищо не зависи и винаги може да се измисли друго обяснение.

    Хората трябва да се погрижат да се приспособяват към промените на климата и да не се държат с земята като вирус с заразен, размножавайки се докато не убие приемника!

  51. 51 Профил на fantomas
    fantomas
    Рейтинг: 552 Неутрално

    До коментар [#50] от "Quo Vadis?":

    Разликата е, че върху нормалната промяна на климата идва промяната от човешата намеса.

  52. 52 Профил на Роси СУПЕР
    Роси
    Рейтинг: 5757 Неутрално

    Тя Земята ще се справи. Животът на нея не веднъж е почвал от нулата. Ще ни потърпи още малко и после...

  53. 53 Профил на 0tempora0mores
    0tempora0mores
    Рейтинг: 559 Неутрално

    До коментар [#51] от "fantomas":

    Не съм видял някой в западна Европа да засажда нови гори, Преди 2000 години това е било една огромна гора ...
    като изсечеш 95_ + от горите на един континент няма ка да не промениш климата, ама е започнало доста отдавна, а не в последните 100 год.

  54. 54 Профил на Tony Pavlov
    Tony Pavlov
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#44] от "Quo Vadis?":

    Прав си, през Триаския период се удря тавана. И има един екстинкшьн ивент там заровен, важен… щото е показателен какво се случва в тези условия.

    Но никога не е имало повече со2 в атмосферата в рамките на Холоценския период като днес. Който е “човешкия период” за справка - в който условията на земята позволява да ти пиша това от айфон, вместо от гьрба на динозавьр

  55. 55 Профил на 0tempora0mores
    0tempora0mores
    Рейтинг: 559 Неутрално

    До коментар [#54] от "Tony Pavlov":

    Е все пак на еволюцията и трябва време за да се достигне до човека ,,,

  56. 56 Профил на Tony Pavlov
    Tony Pavlov
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#55] от "Quo Vadis?":

    Не разбирам аргумента ти. Обясни ако ти се занимава. Мисля че мнението ти е изписано в камьни и каквото и да напиша, няма да те накарам да размислиш.

    Един последен немощен опит по повод друг твой коментар:

    https://www.reuters.com/article/factcheck-volcanoes-co2-idUSL1N2XV1HA

  57. 57 Профил на lil_alex
    lil_alex
    Рейтинг: 174 Весело

    До коментар [#31] от "trollhunter":

    Имам един въпрос - кое е по-страшно: глобалното затопляне или комунизма. Или и двете за теб са кое от кое по-страшно, важното е да има какво да захапем и да се втелясаме с 200 по една тема:)

  58. 58 Профил на Тангра
    Тангра
    Рейтинг: 1042 Весело

    През 50-те години на миналия век Гилбърт Плас създава подробен компютърен модел, който включва различни атмосферни слоеве и инфрачервения спектър. Този модел прогнозира, че повишаването на нивата на CO2 ...
    —цитат от коментар 33 на trollhunter

    Ти знаеш ли какви са били компютрите през 1950, бе трол, залюхан.
    А и нали затоплистите твърдите, че влиянието на хората върху климата започва през 1950та. Га е започнало затоплянето, га се е измерило, га са установили предполагаема закономерност, га са направили компютър от барабани и перфокарти, га са програмирали софтуер, който да изчислява модел.

    Пффф!

    Има само един консенсус, че всички затоплисти, и избирателните сайтове и "учени" които ползвате, сте все избрани идио*ти.

  59. 59 Профил на Тангра
    Тангра
    Рейтинг: 1042 Весело

    До коментар [#31] от "trollhunter":Имам един въпрос - кое е по-страшно: глобалното затопляне или комунизма. Или и двете за теб са кое от кое по-страшно, важното е да има какво да захапем и да се втелясаме с 200 по една тема:)
    —цитат от коментар 57 на lil_alex


    ЗатоплизмА е 100% комунизъм. Познай що.
    Щото парите за затоплизъм няма трола хънтър да ги плаща от джоба си, като е фен, ами ще врънка за чужди пари. Това е то "чужда пита", "кой ще ми даде пари", а'ла комунизъм чиста проба, 3ти дестилат.

  60. 60 Профил на Лео
    Лео
    Рейтинг: 1113 Неутрално

    До коментар [#37] от "Лео":Дай тогава да оставим по-голяма кочина, отколкото сме намерили, това ли казваш?
    —цитат от коментар 38 на fantomas


    Не знам дали сте забелязали, но кочината я оставят капиталистите, индустриалците и бизнеса като цяло. Човекът сам по себе си почти не оставя кочина.

  61. 61 Профил на Таралеж
    Таралеж
    Рейтинг: 2774 Неутрално

    До коментар [#60] от "Лео":

    кочината я оставят капиталистите, индустриалците и бизнеса
    🎖🎖🎖
    Ко ли праят тия капиталисти и индустриалци?
    И Що ли го праят?
    🎖🎖🎖
    Ако ни няма нас, консуматорите?
    Да плюскаме!
    Да купуваме и Фърляме!

  62. 62 Профил на trollhunter
    trollhunter
    Рейтинг: 65 Неутрално

    Днес поне смешките ви се получават.

    Иначе науката не я разбирате и това си е.

    Комунизмът е кървава религия, която е избила поне 200 милиона от 1917 година.Повече по въпроса четете тук: https://knizhen-pazar.net/offsale_products/books/1764162-chernata-kniga-na-komunizma-chast-1-2 Не ми вярвате? Тогава погледнете знамената и флаговете? Не стига ли? Тогава от мен да знаете, че мавзолея на ленин е копие на древноегипетски погребения. А ако не знаете фараоните са полубогове, които са били наследници на древноегипетските богове. Според западните комунисти и отричащите очевидното всички от Маркс през Ленин, Сталин, та чак до Путин били "нацисти" и "фашисти".
  63. 63 Профил на Лео
    Лео
    Рейтинг: 1113 Неутрално

    Ко ли праят тия капиталисти и индустриалци?Ако ни няма нас, консуматорите? Да плюскаме!Да купуваме и Фърляме!
    —цитат от коментар 61 на Таралеж


    Това ние ли го искаме или производителите? Ние ли искаме да си купим повече, отколкото можем да изконсумираме? Безкрайният растеж функция на консуматорите ли е или на производителите?

  64. 64 Профил на 0tempora0mores
    0tempora0mores
    Рейтинг: 559 Неутрално

    До коментар [#56] от "Tony Pavlov":

    Приблизително 90к т СО2 е дневнат емисия на вулкани и приблизително толкова от човешките дейности.
    Това е без изригването на някой голям вулкан

    https://www.sciencedaily.com/releases/2022/01/220120103353.htm

  65. 65 Профил на wtn381138318
    wtn381138318
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#41] от "wtn381138318":Когато сайт/ медия се казва “истинското такова нещо”, обикновено е прьв знак, че е точно обратното. Опитай да внесеш малко хигиена в източниците, които четеш. Ако никой, не ги цитира, при все важността на това, което се твьрди в тях - още един знак. Казвам всичко това с най-приятелски тон, междудругото. https://www.mindtools.com/pages/article/fake-news.htm
    —цитат от коментар 48 на Tony Pavlov


    Хахаха-викаш не е важно какво се казва,а кой го казва.Ако не е от затоплистите значи не е вярно.
    Вие сте промити мозъци.

  66. 66 Профил на falcone
    falcone
    Рейтинг: 805 Неутрално

    До коментар [#28] от "Тангра":

    Доста си тъп ама и злобен.

  67. 67 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 1471 Весело

    До коментар [#31] от "trollhunter":

    Мусаши го остави, отивай в Китай, Иран, Индия, Русия, Бразилия, Африка - и им кажи да спрат мръсните производства. Мусаши цапа десетки пъти по-малко, отколкото един китаец, индиец, арабин, бразилец, руснак, африканец - е, Мусаши можеш го оскуба данък зелено, другите - най-много да ти оскубят перушината.

    И зимата спри климатика - топли се на инфрареда на дистанционното. А научните консенсуси без доказателства - са като научния консенсус че земята е плоска, на базата на който научен консенсус са избивани учените, доказали че земята е кръгла.

  68. 68 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 1471 Весело

    До коментар [#36] от "trollhunter":

    Прав си - и това много преди теб се говори - но проблемът не се решава с екомерките в ЕС и САЩ, а с екомерки в цял свят - предполагам като си чел това, което постна, ти е ясно че се отнася за цялата планета, не само за ЕС и САЩ. И да ти го обясня като на малко дете уравнението:
    ГЗ=ЕС+САЩ+Китай+Индия+Африка+Бразилия+СА+Други
    ГЗ=2+3+100+100+200+150+80+100
    Пита се - ако намалиш първите две наполовина или което и да е от останалите наполовина, кое намалява ГЗ?

  69. 69 Профил на Камен
    Камен
    Рейтинг: 909 Неутрално

    Далеко са учените от консенсус още, но да приемем, че земята (леко) се затопля. И какво:
    1. Човешката дейност ли я затопля или не? Защо се е затопляла и охлаждала на цикли и преди да има хора?
    2. Ще спрем ли затоплянето ако спрем да ядем месо и дадем няколко десетки трилиона от данъците си за инвестиции в зелена енергия?
    3. Ако все пак се затопли с 1.5-2 градуса до 2050 г. какво ще стане - по-добре ли ще живеем или по-зле? Повече ли реколта ще дават фермите или по-малко? Повече хора от жега ли умират или от студ? Повече енергия за отопление или за климатаици потребяват хората днес, и за кое ще потребяват повече в бъдеще? Много въпроси, на които никой модел досега не е дал отговор.

    И бонус въпрос: С колко ще се качи нивото на океаните и защо много активисти, които ни надуват главата как трябва да си ограничим емисиите, имат имения до океана - защо са ги купували, ако вярват, че скоро нивото ще се вдигне с няколко метра?

  70. 70 Профил на osando
    osando
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Антониу Гутериш: Движим се по магистрала, която ни отвежда към климатичен ад...Глупости.Климатът нее спирал да се променя откак я има планетата.
    —цитат от коментар 3 на Веселин Дечев


    Ти па си моо умен! Нищо не му се променя на климата... това тука си е Ледена планета. Уцелили сме "междучасието", голямото... мхм

    Подпис: (не се чете)
  71. 71 Профил на osando
    osando
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Много валежи? Язовири. Много урагани? Ми не стройте там, дето не е имало цивилизация, ама някой иска да бодне къщи от алчност. В земеделието може да подменят културите, а хората ще се адаптират - адаптирали сме се за живот от екватора до полюсите. Само не разбирам защо мерките срещу климата са такива едни непреки, пораженчески и все накрая опират до това да се яде по-малко месо.
    —цитат от коментар 8 на lil_alex


    Животинките дишат и пърдят додето "наддават", затуй. А не, че са в повече "маймуните, насядали на клона" в очакване на... и те не знаят на какво.

    ***Всичко това няма никакво значение - "Валдайският ледник" ще заличи всичко, ще заглади, ще стане чисто ново и готово за "следващия опит"... А за "следващите" археолози и колекционери ще е в пъти по-интересно. Езиковедите ще се бъхтят неуморно над език, навъртял 60-70 000 годинки оборот и ще продължават да гадаят, защо, по дяволите, се казваме точно пък "българи"...мхм

    Подпис: (не се чете)




За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #