За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
selqnin
Рейтинг: 856 НеутралноДобра стратегия!
Европа трябва да се погрижи за производителите и стоките си на глобалният пазар!!!
Chironex
Рейтинг: 597 НеутралноАко Европа иска да е силна, трябва да е обединена.
atmanpg
Рейтинг: 969 НеутралноСветът се владее от онези, които държат високите технологии.
За съжаление Европа изостава от САЩ, Китай и Южна Корея.
Това изставане не може да се компенсира с популизъм и наливане на пари.
Кортик
Рейтинг: 2250 НеутралноМакрон под европейско разбира френско, видяхме как декласира българските транспортни фирми. Колониализмът на Франция се насочи към източна Европа. На колонийте се разрешават само определени земеделски дейности, без подпомагане.
Червена линия, червен картонИван K
Рейтинг: 1826 Весело"Европейският съюз да смекчи правилата си за държавната помощ и финансирането за компаниите"
подписи естествено политиците да разпределят държавната помощ
dwr30648311
Рейтинг: 8 НеутралноФранция и Турция се очертават като локалните лидери в един деглобализиран свят.
Свобода, равенство, братство.
Свобода или смърт.
dejmos
Рейтинг: 402 ВеселоСетиласеМара:))
qqv391093118
Рейтинг: 780 НеутралноКъде спахте десетилетия наред, докато щатите изнасяха производството в Китай, а вие пазарувахте евтино от там? Не ви ли мина през акъла какво ще стане? Или не ви пукаше, ядохте си кифтетата.
deaf
Рейтинг: 2211 НеутралноЕърбъс са френско-германски самолети,нали? Що тогава са с двигатели на Боинг и на Ролс Ройс? М?
Сара
Рейтинг: 8 НеутралноА Макрон наясно ли е кои са действителните собственици на европейските фирми, изключая семейните, които иска да подпомага и какво ще се случи, ако в един момент те решат да влязат във владенията си? Да пита Меркел, тя има какво да му разкаже по повод кризата през 2008!
standup.straight
Рейтинг: 724 НеутралноЕС е малко тромава организация но захапе ли веднъж се получават нещата. Най-важното е пълната изолация на болшевишката федерация на злото, никакъв внос и износ. Дори на крепостните от тази федерация да им бъде забранено да припарват в цивилизована Европа.
z_axis
Рейтинг: 836 НеутралноЦървулите® ЕС започват да схващат какво представляват Подлеците, но докато се натуткат огромен брой важни фирми ще избягат.
uun40688287
Рейтинг: 8 ВеселоПроизведено от африканци би звучало по-политкоректно, че работоспособни бели почти не останаха по онези райони.
DDR
Рейтинг: 639 НеутралноЗа да имат успех подобни мерки и за да не се превърнат в ябълка на раздора между членките на ЕС, Евросъюза трябва да се превърне в Европейски Съединени Щати.
Frieren für die Freiheit. Tempolimit für die Freiheit. Ein Kühlschrank im Sommer – notwendig oder Kriegstreiberei?selqnin
Рейтинг: 856 ВеселоДо коментар [#7] от "dejmos":
Спокойно, оркофил,
вашата "мара" я очаква
само Хага!!!
selqnin
Рейтинг: 856 ВеселоДо коментар [#12] от "z_axis":
чемодан
вокзал
пиздецк!!!
Мариана Кълвачева
Рейтинг: 451 НеутралноИма по-добра идея, но няма да се хареса на големите държави в Европа.
Истината рано или късно излиза наяве. - Не отговарям на "Супер Д/ърводелци" и "Клуб Д/ьонме" Моля, не безпокойте !А тя е "отпадане на квотите" и всяка държава да произвежда и продава свободно това, което може.
А тогава .... кой ще ви изкупува вашата стока, господа французи, германци и прочие ?
DDR
Рейтинг: 639 ЛюбопитноМоже ли данни колко български транспортни фирми са били декласирани от френският пазар?
Frieren für die Freiheit. Tempolimit für die Freiheit. Ein Kühlschrank im Sommer – notwendig oder Kriegstreiberei?До коментар [#4] от "Корки":
" ... видяхме как декласира българските транспортни фирми. "
Климент Горанов
Рейтинг: 1177 НеутралноПълни глупости , Ербъс ползва основно двигатели на 3 призводителя CFM , PW и RR, като и Боинг. Производителите на двигатели за самолето са външни доставчици на прпоизиводителите на самолети.
georgievb
Рейтинг: 644 НеутралноПИСАНО Е ПРЕЗ 2019 ГОДИНА, ЗАТОВА „Всякаква прилика с реални събития и хора е напълно случайна…“
И все пак....да ти е=а май==та миризлива :-)MADE IN GERMANY , ТЕНДЖЕРИ, ГЛОБАЛИЗАЦИЯ И БРЕКЗИТ
СИНЪТ МИ
Синът ми, двайсетина годишен младеж, скоро ме питаше „Какво става?“, докато седяхме и телевизора бълваше поредната порция международни новини, като ни обливаше с Русия, „Западът“, Брекзит, Тръмп, Сирия, Украйна, Глобализация и други „актуални“ теми.
Беше сложно да му отговоря с две думи, пък и на него му липсва известна доза предварителна подготовка.
Защо руснаците превзеха Крим? Защо се появи Ислямска държава? Защо едни са за глобализация, а други са антиглобалисти? А защо Брекзит? А защо Тръмп? ….въпроси, въпроси, въпроси …
MADE IN GERMANY
Сега никого не учудват надписите върху стоките Made in …. особено пък ако пише China. Само че млади ми читателю, това не винаги е било познато и не винаги назад през вековете е било така. Всъщност надписът се появява във вида си Made in Germany в края на 19 век. Какво се случило? През втората половина на този век иначе високо развитите немскоговорящи държави в Европа се обединили начело с войнствената Прусия (не Русия, а с П отпред) и заявили своите ясни претенции за лидерство в Европа. Начело на световните дела тогава била Британската империя, над която „слънцето никога не залязвало“ и която била, и индустриален лидер в тогавашния свят. И на Велика Британия тия немски мераци хич не се нравели.
Какво е важно в икономиката, за да си конкурентен млади приятелю? Няколко неща: на първо място евтини изходни суровини – въглища, руда, нефт, евтина работна ръка и т.н. на второ място изобретателни и предприемчиви хора и на трето място пазар за стоката, която произвеждате.
Немците имали изобретателни и предприемчиви хора, но с изходните суровини и пазара нещата не стоели добре. За разлика от тях Британската империя, която разпростряла се (напълно заслужено, т.е. победоносно) по целия свят имала достатъчен избор в тази посока.
Германия обаче се изхитрила някак си и въпреки неизгодното положение немската инженерна мисъл, желязна дисциплина и ред, започнали да дават резултати. Нейно величество кралицата (Бог да пази Кралицата!!!) и лондонското Сити били притеснени, и тъй като и ножа, и хляба бил в техни ръце по редица места на земята, взели необходимите мерки. Представи си млади читателю, че ти произвеждаш тенджери, обикновени за готвене. Много си добър в тая работа, намерил си материал, който е по-подходящ, правиш тенджерите с по-тънки стени, т.е. по-малко материал харчиш, по-леки са, а пък издържат и повече време. С една дума чудо, само продавай, даваш ги с 10% по-евтино от конкурентната ти английска фабрика…..но. Голяма част от пазарите се контролира от Великата империя и тя прави така, че върху твоите прекрасни тенджери се налага мито от 25%, което ги прави на тези пазари с 15% по-скъпи от английските.
И за да се различават твоите немски тенджери лесно от британските митничари, ти си задължен от британското законодателство да им слагаш специален знак – надписът Made in Germany. Всяко зло за добро обаче, качеството на стоката говорело само за себе си и затова този надпис скоро се превърнал в „знак за качество“.
Великата Британска империя била сериозно изплашена и най-големият и кошмар бил да види една Германия, която има достъп от една страна до евтини ресурси, а от друга страна до пазари.
.........................
Останалото вече съм го пускал тука...
След това имало Първа световна и като следдствие Втора световна ....
Иво
Рейтинг: 3200 ЛюбопитноТези френски предложения звучат добре, аз съм ЗА. Да видим какво ще каже и ЕК по темата.
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36Роси
Рейтинг: 5672 НеутралноТова със субсидирането и държавната помощ и то ли е пазарна икономика?
Иво
Рейтинг: 3200 ЛюбопитноДо коментар [#19] от "Климент Горанов":
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36RR са британска компания. CFM и PW какви по националност компании са?
rvr12572942
Рейтинг: 223 НеутралноКаквото и да говорят, развита икономика без евтини енергоресурси няма, а през 2022 г. Европа беше отрязана от тях. Евтините ресурси останаха за Китай и САЩ. Оттук нататък, нищо произведено в Европа няма да е конкурнтноспособно спрямо продукцията на горните две държави. Правете му сметката. И мислете.
sqw14570660
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#9] от "deaf":
Двигателите не са на Боинг, но често Еърбъс използват същите подизпълнители и доставчици като Боинг : Rolls Royce, Pratt & Whitney, General Electric, Safran Aircraft Engines...
Мариана Кълвачева
Рейтинг: 451 НеутралноДо коментар [#20] от "georgievb":
Истината рано или късно излиза наяве. - Не отговарям на "Супер Д/ърводелци" и "Клуб Д/ьонме" Моля, не безпокойте !Много добро.
Поздравления.
дерибеев
Рейтинг: 1412 НеутралноЗа да си конкуренция на САЩ трябва да си независим от САЩ.
всеки коментар може и ще бъде използван срещу васПолковник Паликъщов
Рейтинг: 2283 НеутралноФранция предлага стратегия "Произведено в Европа" срещу конкуренцията на САЩ
Снимка на прадядо ми ПАЛИКЪЩОВ, поборник.______________________________________________________________
Микрон предлагаше и Европейска армия, но кой ще се занимава с неговите предложения! Отичат в канала, защото САЩ няма да допуснат васалите им в Европа да станат независими!
scott
Рейтинг: 733 Неутралнобондстиил какво казва по въпросът?
georgievb
Рейтинг: 644 НеутралноБлагодаря!
В някакъв форум са копирали целия текст, поста не е мой, но текста е моя... бях го плеснал под една статия в друг форум. Така е по-лесно, защото иначе е дълго да се поства тука...
https://forum.bg/threads/8530-ikonomicheski-prognozi-za-2021-godina И все пак....да ти е=а май==та миризлива :-)
Васил Пенчев
Рейтинг: 660 ВеселоИма "деликатен" нюанс: "Закон за намаляване на инфлацията, който пренасочва милиарди долари към "зелена" енергия и инвестиции в социална справедливост" (цитат от статията). Докато Макрон не се ограничава до отменяне на европейската забрана за държавно субсидиране само до тези цели, а именно: "зелена" енергия и инвестиции в социална справедливост".
Васил ПенчевМакрон трябва да се разграничи от възможното обвинение срещу него, че използва прецедента с американския закон - за пълно премахване на забраната за държавно субсидиране в ЕС.
Ciaran Gavin
Рейтинг: 671 НеутралноЩото от 50+ години няма по-добри. Ciaran
idianata
Рейтинг: 652 НеутралноВсе едно многобройните кампании и разни стратегии от рода на "купи българското" имат някакъв съществен успех ... Това няма как да е "устойчив" начин за повишаване на конкурентоспособността на европейската продукция.
Климент Горанов
Рейтинг: 1177 НеутралноCFM e френско американски консорциум, PW са американска. Това са световните производители на самолетни двигатели за пътнически самолети.
Други няма ако не броим разни бутикови бройки
Fräulein Ursula
Рейтинг: 979 ВеселоТова предложение изобщо не е демократично! Противоречи на евроатлантическите ценности!
Ursula, du bist das allerschönste Mädchen. Ursula, du bist bekannt im ganzen Städtchen. Ursula, und doch muss ich dich heut verlassen, Muss fort, muss in die Fremde ziehn.penetrating
Рейтинг: 5672 ВеселоФранция постоянно я избива на социализъм :)
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David HilbertBlack Hawk
Рейтинг: 8 ВеселоДо коментар [#17] от "Мариана Кълвачева":
Квоти в ЕС няма от над 10г, като дори тогава те засягаха само част от земеделска продукция. Ама ти няма откъде да знаеш, живееш си в миналото, пък и Карбовски и поглед.инфо още не са ви казали за някои промени.
Лео
Рейтинг: 1099 НеутралноАмериканците отдавна обявиха програмата за помощи, големите фирми вече се насочиха натам, нашите сега щели да мислят... Иначе всички строим капитализъм със социалистически методи. И с какво ще произвежда Европа? С енергия от САЩ и суровини от Китай?
k_
Рейтинг: 890 НеутралноДо коментар [#4] от "Корки":
Абсолютно!
Ако се допусне да му се реализират фантазиите, това ще доведе до ограничаване на конкуренцията и от там стоки с по-ниско качество и по-скъпи на пазара.
filofob
Рейтинг: 672 НеутралноЕрбъс с двигатели на Боинг!? Май нещо си се объркал. Бойнг и Ербъс не са производители на двигатели. Можеш да кажеш, че ползват Дженерал Електрик или Прат енд Уитни, които също са американски. И какво? По същия начин Боинг ползват на РР, които пък са част от гермаснкия конгломерат Тогнум и използват компоненти на френската корпорация Талес. Пък Ербъс ползват американски технологии. Това е глобализираният свят.
Go Go
Рейтинг: 8 ВеселоБъдещето на световното (а в частност и на европейското) маймунство е робовладелството. Всеки маймуноподобен бозайник трябва да си има минимум три робота. Та в близко бъдеще трябва да се инвестира в разработката и производството на роботи, а в по-далечното бъдеще и в производството на роботи, които произвеждат роботи. В този смисъл ситният малко е закъснял, роботите вече ги произвеждат китайците, а папагалът Коко произвежда зелен боб кръстен на него и червена капия в Мароко.
73! Go GoА какво ще правят маймуноподобните бозайници като се появят повечко роботи? Много просто, ще се взират в екраните на тъпфоните си, произведени в Китай…
Незнайко
Рейтинг: 2963 НеутралноЕърбъс са френско-германско-британско-испански консорциум. "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
Мариана Кълвачева
Рейтинг: 451 НеутралноДо коментар [#37] от "Black Hawk":
Истината рано или късно излиза наяве. - Не отговарям на "Супер Д/ърводелци" и "Клуб Д/ьонме" Моля, не безпокойте !Тъй ли, а за кривите краставици има ли квота или можем да ги изнасяме ?
Хюго Босов
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#1] от "selqnin":
Докато управляват болшевики- интернационалист, а.к.а глобалисти, забрави.
Хюго Босов
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#24] от "rvr12572942":
Прав си, ама грантаджийските "икономисти" ни обясняват, че всичко си е по старому, цветя и рози, рецесията ще е песен, инфлацищта била тръгнала надолу. Изобщо пей сърце.
Виктор Флоров
Рейтинг: 1286 НеутралноИ обща европейска армия,защото всъщност от там идва болката за Франция/макар и прикрита в другата икономика/ за сега е най-големия произовдител на такова оборудване из Европа но пък от други места почват да отмъкват пазар.Даже не са Европейски.
Black Hawk
Рейтинг: 8 ВеселоДо коментар [#43] от "Мариана Кълвачева":
Няма нито квота, нито изискване за криви или прави краставици. Пак говориш за неща, които ги няма от 15г.