Франция предлага стратегия "Произведено в Европа" срещу конкуренцията на САЩ

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (47)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 856 Неутрално

    Добра стратегия!
    Европа трябва да се погрижи за производителите и стоките си на глобалният пазар!!!

  2. 2 Профил на Chironex СУПЕР
    Chironex
    Рейтинг: 597 Неутрално

    Ако Европа иска да е силна, трябва да е обединена.

  3. 3 Профил на atmanpg
    atmanpg
    Рейтинг: 969 Неутрално

    Светът се владее от онези, които държат високите технологии.
    За съжаление Европа изостава от САЩ, Китай и Южна Корея.
    Това изставане не може да се компенсира с популизъм и наливане на пари.

  4. 4 Профил на Кортик
    Кортик
    Рейтинг: 2250 Неутрално

    Макрон под европейско разбира френско, видяхме как декласира българските транспортни фирми. Колониализмът на Франция се насочи към източна Европа. На колонийте се разрешават само определени земеделски дейности, без подпомагане.

    Червена линия, червен картон
  5. 5 Профил на Иван K
    Иван K
    Рейтинг: 1826 Весело

    "Европейският съюз да смекчи правилата си за държавната помощ и финансирането за компаниите"

    и естествено политиците да разпределят държавната помощ

    подпис
  6. 6 Профил на dwr30648311
    dwr30648311
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Франция и Турция се очертават като локалните лидери в един деглобализиран свят.

    Свобода, равенство, братство.
    Свобода или смърт.

  7. 7 Профил на dejmos
    dejmos
    Рейтинг: 402 Весело

    СетиласеМара:))

  8. 8 Профил на qqv391093118 СУПЕР
    qqv391093118
    Рейтинг: 780 Неутрално

    Къде спахте десетилетия наред, докато щатите изнасяха производството в Китай, а вие пазарувахте евтино от там? Не ви ли мина през акъла какво ще стане? Или не ви пукаше, ядохте си кифтетата.

  9. 9 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 2211 Неутрално

    Еърбъс са френско-германски самолети,нали? Що тогава са с двигатели на Боинг и на Ролс Ройс? М?

  10. 10 Профил на Сара
    Сара
    Рейтинг: 8 Неутрално

    А Макрон наясно ли е кои са действителните собственици на европейските фирми, изключая семейните, които иска да подпомага и какво ще се случи, ако в един момент те решат да влязат във владенията си? Да пита Меркел, тя има какво да му разкаже по повод кризата през 2008!

  11. 11 Профил на standup.straight
    standup.straight
    Рейтинг: 724 Неутрално

    ЕС е малко тромава организация но захапе ли веднъж се получават нещата. Най-важното е пълната изолация на болшевишката федерация на злото, никакъв внос и износ. Дори на крепостните от тази федерация да им бъде забранено да припарват в цивилизована Европа.

  12. 12 Профил на z_axis
    z_axis
    Рейтинг: 836 Неутрално

    Цървулите® ЕС започват да схващат какво представляват Подлеците, но докато се натуткат огромен брой важни фирми ще избягат.

  13. 13 Профил на uun40688287
    uun40688287
    Рейтинг: 8 Весело

    Произведено от африканци би звучало по-политкоректно, че работоспособни бели почти не останаха по онези райони.

  14. 14 Профил на DDR
    DDR
    Рейтинг: 639 Неутрално

    За да имат успех подобни мерки и за да не се превърнат в ябълка на раздора между членките на ЕС, Евросъюза трябва да се превърне в Европейски Съединени Щати.

    Frieren für die Freiheit. Tempolimit für die Freiheit. Ein Kühlschrank im Sommer – notwendig oder Kriegstreiberei?
  15. 15 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 856 Весело

    До коментар [#7] от "dejmos":

    Спокойно, оркофил,
    вашата "мара" я очаква
    само Хага!!!

  16. 16 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 856 Весело

    До коментар [#12] от "z_axis":

    чемодан
    вокзал
    пиздецк!!!

  17. 17 Профил на Мариана Кълвачева
    Мариана Кълвачева
    Рейтинг: 451 Неутрално

    Има по-добра идея, но няма да се хареса на големите държави в Европа.
    А тя е "отпадане на квотите" и всяка държава да произвежда и продава свободно това, което може.
    А тогава .... кой ще ви изкупува вашата стока, господа французи, германци и прочие ?

    Истината рано или късно излиза наяве. - Не отговарям на "Супер Д/ърводелци" и "Клуб Д/ьонме" Моля, не безпокойте !
  18. 18 Профил на DDR
    DDR
    Рейтинг: 639 Любопитно

    Може ли данни колко български транспортни фирми са били декласирани от френският пазар?
    До коментар [#4] от "Корки":
    " ... видяхме как декласира българските транспортни фирми. "

    Frieren für die Freiheit. Tempolimit für die Freiheit. Ein Kühlschrank im Sommer – notwendig oder Kriegstreiberei?
  19. 19 Профил на Климент Горанов
    Климент Горанов
    Рейтинг: 1177 Неутрално

    Еърбъс са френско-германски самолети,нали? Що тогава са с двигатели на Боинг и на Ролс Ройс? М?
    —цитат от коментар 9 на deaf


    Пълни глупости , Ербъс ползва основно двигатели на 3 призводителя CFM , PW и RR, като и Боинг. Производителите на двигатели за самолето са външни доставчици на прпоизиводителите на самолети.

  20. 20 Профил на georgievb
    georgievb
    Рейтинг: 644 Неутрално

    ПИСАНО Е ПРЕЗ 2019 ГОДИНА, ЗАТОВА „Всякаква прилика с реални събития и хора е напълно случайна…“

    MADE IN GERMANY , ТЕНДЖЕРИ, ГЛОБАЛИЗАЦИЯ И БРЕКЗИТ

    СИНЪТ МИ
    Синът ми, двайсетина годишен младеж, скоро ме питаше „Какво става?“, докато седяхме и телевизора бълваше поредната порция международни новини, като ни обливаше с Русия, „Западът“, Брекзит, Тръмп, Сирия, Украйна, Глобализация и други „актуални“ теми.
    Беше сложно да му отговоря с две думи, пък и на него му липсва известна доза предварителна подготовка.
    Защо руснаците превзеха Крим? Защо се появи Ислямска държава? Защо едни са за глобализация, а други са антиглобалисти? А защо Брекзит? А защо Тръмп? ….въпроси, въпроси, въпроси …
    MADE IN GERMANY
    Сега никого не учудват надписите върху стоките Made in …. особено пък ако пише China. Само че млади ми читателю, това не винаги е било познато и не винаги назад през вековете е било така. Всъщност надписът се появява във вида си Made in Germany в края на 19 век. Какво се случило? През втората половина на този век иначе високо развитите немскоговорящи държави в Европа се обединили начело с войнствената Прусия (не Русия, а с П отпред) и заявили своите ясни претенции за лидерство в Европа. Начело на световните дела тогава била Британската империя, над която „слънцето никога не залязвало“ и която била, и индустриален лидер в тогавашния свят. И на Велика Британия тия немски мераци хич не се нравели.
    Какво е важно в икономиката, за да си конкурентен млади приятелю? Няколко неща: на първо място евтини изходни суровини – въглища, руда, нефт, евтина работна ръка и т.н. на второ място изобретателни и предприемчиви хора и на трето място пазар за стоката, която произвеждате.
    Немците имали изобретателни и предприемчиви хора, но с изходните суровини и пазара нещата не стоели добре. За разлика от тях Британската империя, която разпростряла се (напълно заслужено, т.е. победоносно) по целия свят имала достатъчен избор в тази посока.
    Германия обаче се изхитрила някак си и въпреки неизгодното положение немската инженерна мисъл, желязна дисциплина и ред, започнали да дават резултати. Нейно величество кралицата (Бог да пази Кралицата!!!) и лондонското Сити били притеснени, и тъй като и ножа, и хляба бил в техни ръце по редица места на земята, взели необходимите мерки. Представи си млади читателю, че ти произвеждаш тенджери, обикновени за готвене. Много си добър в тая работа, намерил си материал, който е по-подходящ, правиш тенджерите с по-тънки стени, т.е. по-малко материал харчиш, по-леки са, а пък издържат и повече време. С една дума чудо, само продавай, даваш ги с 10% по-евтино от конкурентната ти английска фабрика…..но. Голяма част от пазарите се контролира от Великата империя и тя прави така, че върху твоите прекрасни тенджери се налага мито от 25%, което ги прави на тези пазари с 15% по-скъпи от английските.
    И за да се различават твоите немски тенджери лесно от британските митничари, ти си задължен от британското законодателство да им слагаш специален знак – надписът Made in Germany. Всяко зло за добро обаче, качеството на стоката говорело само за себе си и затова този надпис скоро се превърнал в „знак за качество“.
    Великата Британска империя била сериозно изплашена и най-големият и кошмар бил да види една Германия, която има достъп от една страна до евтини ресурси, а от друга страна до пазари.
    .........................
    Останалото вече съм го пускал тука...
    След това имало Първа световна и като следдствие Втора световна ....

    И все пак....да ти е=а май==та миризлива :-)
  21. 21 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 3200 Любопитно

    Тези френски предложения звучат добре, аз съм ЗА. Да видим какво ще каже и ЕК по темата.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  22. 22 Профил на Роси СУПЕР
    Роси
    Рейтинг: 5672 Неутрално

    Това със субсидирането и държавната помощ и то ли е пазарна икономика?

  23. 23 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 3200 Любопитно

    До коментар [#19] от "Климент Горанов":

    RR са британска компания. CFM и PW какви по националност компании са?

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  24. 24 Профил на rvr12572942
    rvr12572942
    Рейтинг: 223 Неутрално

    Каквото и да говорят, развита икономика без евтини енергоресурси няма, а през 2022 г. Европа беше отрязана от тях. Евтините ресурси останаха за Китай и САЩ. Оттук нататък, нищо произведено в Европа няма да е конкурнтноспособно спрямо продукцията на горните две държави. Правете му сметката. И мислете.

  25. 25 Профил на sqw14570660
    sqw14570660
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#9] от "deaf":

    Двигателите не са на Боинг, но често Еърбъс използват същите подизпълнители и доставчици като Боинг : Rolls Royce, Pratt & Whitney, General Electric, Safran Aircraft Engines...

  26. 26 Профил на Мариана Кълвачева
    Мариана Кълвачева
    Рейтинг: 451 Неутрално

    До коментар [#20] от "georgievb":

    Много добро.
    Поздравления.

    Истината рано или късно излиза наяве. - Не отговарям на "Супер Д/ърводелци" и "Клуб Д/ьонме" Моля, не безпокойте !
  27. 27 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 1412 Неутрално

    За да си конкуренция на САЩ трябва да си независим от САЩ.

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  28. 28 Профил на Полковник Паликъщов
    Полковник Паликъщов
    Рейтинг: 2283 Неутрално

    Франция предлага стратегия "Произведено в Европа" срещу конкуренцията на САЩ
    ______________________________________________________________

    Микрон предлагаше и Европейска армия, но кой ще се занимава с неговите предложения! Отичат в канала, защото САЩ няма да допуснат васалите им в Европа да станат независими!

    Снимка на прадядо ми ПАЛИКЪЩОВ, поборник.
  29. 29 Профил на scott
    scott
    Рейтинг: 733 Неутрално

    бондстиил какво казва по въпросът?

  30. 30 Профил на georgievb
    georgievb
    Рейтинг: 644 Неутрално

    До коментар [#20] от "georgievb":Много добро.Поздравления.
    —цитат от коментар 26 на Мариана Кълвачева


    Благодаря!
    В някакъв форум са копирали целия текст, поста не е мой, но текста е моя... бях го плеснал под една статия в друг форум. Така е по-лесно, защото иначе е дълго да се поства тука...
    https://forum.bg/threads/8530-ikonomicheski-prognozi-za-2021-godina

    И все пак....да ти е=а май==та миризлива :-)
  31. 31 Профил на Васил Пенчев
    Васил Пенчев
    Рейтинг: 660 Весело

    Има "деликатен" нюанс: "Закон за намаляване на инфлацията, който пренасочва милиарди долари към "зелена" енергия и инвестиции в социална справедливост" (цитат от статията). Докато Макрон не се ограничава до отменяне на европейската забрана за държавно субсидиране само до тези цели, а именно: "зелена" енергия и инвестиции в социална справедливост".
    Макрон трябва да се разграничи от възможното обвинение срещу него, че използва прецедента с американския закон - за пълно премахване на забраната за държавно субсидиране в ЕС.

    Васил Пенчев
  32. 32 Профил на Ciaran Gavin
    Ciaran Gavin
    Рейтинг: 671 Неутрално

    Еърбъс са френско-германски самолети,нали? Що тогава са с двигатели на Боинг и на Ролс Ройс? М?
    —цитат от коментар 9 на deaf


    Щото от 50+ години няма по-добри.

    Ciaran
  33. 33 Профил на idianata
    idianata
    Рейтинг: 652 Неутрално

    Все едно многобройните кампании и разни стратегии от рода на "купи българското" имат някакъв съществен успех ... Това няма как да е "устойчив" начин за повишаване на конкурентоспособността на европейската продукция.

  34. 34 Профил на Климент Горанов
    Климент Горанов
    Рейтинг: 1177 Неутрално

    До коментар [#19] от "Климент Горанов":RR са британска компания. CFM и PW какви по националност компании са?
    —цитат от коментар 23 на Иво


    CFM e френско американски консорциум, PW са американска. Това са световните производители на самолетни двигатели за пътнически самолети.
    Други няма ако не броим разни бутикови бройки

  35. 35 Профил на Fräulein Ursula
    Fräulein Ursula
    Рейтинг: 979 Весело

    Това предложение изобщо не е демократично! Противоречи на евроатлантическите ценности!

    Ursula, du bist das allerschönste Mädchen. Ursula, du bist bekannt im ganzen Städtchen. Ursula, und doch muss ich dich heut verlassen, Muss fort, muss in die Fremde ziehn.
  36. 36 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 5672 Весело

    Франция постоянно я избива на социализъм :)

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  37. 37 Профил на Black Hawk
    Black Hawk
    Рейтинг: 8 Весело

    До коментар [#17] от "Мариана Кълвачева":

    Квоти в ЕС няма от над 10г, като дори тогава те засягаха само част от земеделска продукция. Ама ти няма откъде да знаеш, живееш си в миналото, пък и Карбовски и поглед.инфо още не са ви казали за някои промени.

  38. 38 Профил на Лео
    Лео
    Рейтинг: 1099 Неутрално

    Американците отдавна обявиха програмата за помощи, големите фирми вече се насочиха натам, нашите сега щели да мислят... Иначе всички строим капитализъм със социалистически методи. И с какво ще произвежда Европа? С енергия от САЩ и суровини от Китай?

  39. 39 Профил на k_
    k_
    Рейтинг: 890 Неутрално

    До коментар [#4] от "Корки":

    Абсолютно!
    Ако се допусне да му се реализират фантазиите, това ще доведе до ограничаване на конкуренцията и от там стоки с по-ниско качество и по-скъпи на пазара.

  40. 40 Профил на filofob
    filofob
    Рейтинг: 672 Неутрално

    Еърбъс са френско-германски самолети,нали? Що тогава са с двигатели на Боинг и на Ролс Ройс? М?
    —цитат от коментар 9 на deaf


    Ербъс с двигатели на Боинг!? Май нещо си се объркал. Бойнг и Ербъс не са производители на двигатели. Можеш да кажеш, че ползват Дженерал Електрик или Прат енд Уитни, които също са американски. И какво? По същия начин Боинг ползват на РР, които пък са част от гермаснкия конгломерат Тогнум и използват компоненти на френската корпорация Талес. Пък Ербъс ползват американски технологии. Това е глобализираният свят.

  41. 41 Профил на Go Go
    Go Go
    Рейтинг: 8 Весело

    Бъдещето на световното (а в частност и на европейското) маймунство е робовладелството. Всеки маймуноподобен бозайник трябва да си има минимум три робота. Та в близко бъдеще трябва да се инвестира в разработката и производството на роботи, а в по-далечното бъдеще и в производството на роботи, които произвеждат роботи. В този смисъл ситният малко е закъснял, роботите вече ги произвеждат китайците, а папагалът Коко произвежда зелен боб кръстен на него и червена капия в Мароко.

    А какво ще правят маймуноподобните бозайници като се появят повечко роботи? Много просто, ще се взират в екраните на тъпфоните си, произведени в Китай…

    73! Go Go
  42. 42 Профил на Незнайко
    Незнайко
    Рейтинг: 2963 Неутрално

    Еърбъс са френско-германски самолети,нали? Що тогава са с двигатели на Боинг и на Ролс Ройс? М?
    —цитат от коментар 9 на deaf

    Еърбъс са френско-германско-британско-испански консорциум.

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  43. 43 Профил на Мариана Кълвачева
    Мариана Кълвачева
    Рейтинг: 451 Неутрално

    До коментар [#37] от "Black Hawk":

    Тъй ли, а за кривите краставици има ли квота или можем да ги изнасяме ?

    Истината рано или късно излиза наяве. - Не отговарям на "Супер Д/ърводелци" и "Клуб Д/ьонме" Моля, не безпокойте !
  44. 44 Профил на Хюго Босов
    Хюго Босов
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#1] от "selqnin":

    Докато управляват болшевики- интернационалист, а.к.а глобалисти, забрави.

  45. 45 Профил на Хюго Босов
    Хюго Босов
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#24] от "rvr12572942":
    Прав си, ама грантаджийските "икономисти" ни обясняват, че всичко си е по старому, цветя и рози, рецесията ще е песен, инфлацищта била тръгнала надолу. Изобщо пей сърце.

  46. 46 Профил на Виктор Флоров
    Виктор Флоров
    Рейтинг: 1286 Неутрално

    За да имат успех подобни мерки и за да не се превърнат в ябълка на раздора между членките на ЕС, Евросъюза трябва да се превърне в Европейски Съединени Щати.
    —цитат от коментар 14 на DDR


    И обща европейска армия,защото всъщност от там идва болката за Франция/макар и прикрита в другата икономика/ за сега е най-големия произовдител на такова оборудване из Европа но пък от други места почват да отмъкват пазар.Даже не са Европейски.

  47. 47 Профил на Black Hawk
    Black Hawk
    Рейтинг: 8 Весело

    До коментар [#43] от "Мариана Кълвачева":

    Няма нито квота, нито изискване за криви или прави краставици. Пак говориш за неща, които ги няма от 15г.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #