От Европарламента: Отлагане забраната за двигателите на колите ще убие Зелената сделка

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (97)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Lazarus
    Lazarus
    Рейтинг: 307 Неутрално

    УРА! Дано!

  2. 2 Профил на kejsijones
    kejsijones
    Рейтинг: 339 Неутрално

    Време и е да умре тази "сделка". Вече ембрионите имат микрочастици пластмаса в кръвта си, храната е токсична, те ще ми купуват и продават въглеродни акции и облигации и ще режат мобилноста на гражданите в името на светло бъдеще някой ден.

    Видхме с ковида как на първи план в такива занятия винаги ще са карирките им и корпоративните приятелчета а гражданята самом да изпълняват иначе са терористи.

  3. 3 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 232 Весело

    "От Европарламента: Отлагане забраната за двигателите на колите ще убие Зелената сделка"

    И това трябва да е тъжно,защото...??

    Миний аав адуучин хүн
  4. 4 Профил на vagabond66
    vagabond66
    Рейтинг: 643 Неутрално



    Отлагане на забраната за продажбата на нови автомобили с двигатели с вътрешно горене ще убие Зелената сделка. Това заяви в понеделник пред "Ройтерс" председателят на комисията за околна среда в Европейския парламент Паскал Канфен.
    —цитат от коментар 0 на статията



    Ай дано от устата на този
    в Божиите уши!

  5. 5 Профил на Мусаши
    Мусаши
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Всички нормални хора на това се надяват.

  6. 6 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 2429 Неутрално

    Тези ко ма лишат от колата ще ги застрелям. Аз без кола не моа.

    Judjuk
  7. 7 Профил на borislav borisov
    borislav borisov
    Рейтинг: 8 Неутрално

    =КОРМОРАН.Моят хибрид е на 32 години.Сутрин,в студените дни димеше като параход,а в движение си димеше като нормален селски комин.Обобщение-полицаите само въртят глава,аз отпускам газта,и планинска идилия,кристален и чист въздух.

  8. 8 Профил на karatista
    karatista
    Рейтинг: 239 Неутрално

    няма мърдане. айде тая смрад да свършва.

    We Do This NOT Because It Is Easy, But Because We Thought It Would Be Easy!
  9. 9 Профил на leslin СУПЕР
    leslin
    Рейтинг: 678 Неутрално

    До коментар [#3] от "Веселин Дечев":

    ...защото ще ни пометат бури,тайфуни и наводнения,като резултат от изменението на климата , и ще умрем от рак,отровени от токсините на кюмура и двигателите с вътрешно горене.Това в резултат ако не се осъществи зелената сделка,за пояснение.

  10. 10 Профил на odl111165069
    odl111165069
    Рейтинг: 43 Неутрално

    =КОРМОРАН.Моят хибрид е на 32 години.Сутрин,в студените дни димеше като параход,а в движение си димеше като нормален селски комин.Обобщение-полицаите само въртят глава,аз отпускам газта,и планинска идилия,кристален и чист въздух.
    —цитат от коментар 7 на aho11691063

    Хибридът ти да не е на нафта с въглища?

  11. 11 Профил на SN DV
    SN DV
    Рейтинг: 36 Неутрално

    Целта е ЦЯЛОТО производство да отиде в САЩ.

    Вече цели заводи се изнасят там заедно с персонала.

    Всъщност това беше една от целите на войната.

    Някой още не са разбрали , че американците просто ни ограбват - ВСИЧКИ !!!

  12. 12 Профил на karatista
    karatista
    Рейтинг: 239 Неутрално

    До коментар [#11] от "SN DV":

    глупости, има си и голфове и дачии, и всичко... айде стига сме хвърляли по 10-20 милиарда на година на кучетата навън за нефт и газ. да си останат тука да си ги харчим за нас.

    We Do This NOT Because It Is Easy, But Because We Thought It Would Be Easy!
  13. 13 Профил на xnn15596995
    xnn15596995
    Рейтинг: 8 Неутрално

    В България ограничението на скоростта е 140км.ч., няма да има голям проблем при преминаване към електрическите коли. В Германия обаче, електромобилите са смешни. Кара 10 минути с висока скорост и после се набива между камионите и дрейфа в очакване на зарядна станция. Да не говорим, че повечето ел. коли са ограничени до 160 или 180км.ч. и въобще не могат да развиват висока скорост. Да им оправят пробега и максималната скорост, както е теглото и ще се наложат на пазара, няма начин. Но има още работа.

  14. 14 Профил на kwy38371721
    kwy38371721
    Рейтинг: 506 Неутрално

    От тази зелена сделка само някои намазани пехливани ще напълнят гушите,а останалите ще духаме супата.

  15. 15 Профил на Маршалов
    Маршалов
    Рейтинг: 251 Неутрално

    Не знаех, че зелената сделка е...сделка и че е толкова негъдава и хърбава, че един дребен провал ще ѝ види сметката.

    мурзилка
  16. 16 Профил на vovka
    vovka
    Рейтинг: 174 Неутрално

    Това ще е супер. Зелената сделка е кошмар и унищожение за ЕВропа и финансов бонус за олигархията

  17. 17 Профил на danvan СУПЕР
    danvan
    Рейтинг: 7352 Неутрално

    Електричките ще се наложат, но не заради някакви забрани. Каменната ера не е свършила, защото са забранили камъните.

    Мутрите от 90-те поеха открито държавата, а ние ги последвахме. Sapienti Sat
  18. 18 Профил на danvan СУПЕР
    danvan
    Рейтинг: 7352 Неутрално

    В България ограничението на скоростта е 140км.ч., няма да има голям проблем при преминаване към електрическите коли. В Германия обаче, електромобилите са смешни. Кара 10 минути с висока скорост и после се набива между камионите и дрейфа в очакване на зарядна станция. Да не говорим, че повечето ел. коли са ограничени до 160 или 180км.ч. и въобще не могат да развиват висока скорост. Да им оправят пробега и максималната скорост, както е теглото и ще се наложат на пазара, няма начин. Но има още работа.
    —цитат от коментар 13 на xnn15596995


    Глупости. Оня ден карах от Салцбур до Мюнхен. Електричките си вървят като всички останали.

    Мутрите от 90-те поеха открито държавата, а ние ги последвахме. Sapienti Sat
  19. 19 Профил на Sion
    Sion
    Рейтинг: 52 Неутрално

    Ако вярно я убие, това ще е най-добрата новина в последните години.

    Глупостта у някои е безмилостна като Съдбата!
  20. 20 Профил на blekuta
    blekuta
    Рейтинг: 20 Неутрално

    няма мърдане. айде тая смрад да свършва.
    —цитат от коментар 8 на karatista


    иди го кажи на китайците и индийците!

  21. 21 Профил на Маршалов
    Маршалов
    Рейтинг: 251 Любопитно

    До коментар [#19] от "Hristov":

    А дали ще ни заплатят загубите и тормоза и геноцида, политиците които я сключиха? Че не ми се ще, да се продължава с къпане само веднъж седмично с хладна вода за по не повече от 5 минути.

    мурзилка
  22. 22 Профил на dante_18
    dante_18
    Рейтинг: 284 Неутрално

    Тези напълно са загубили представа за реалността.😂😂

    Забранете ги, и ще се возите тогава на моя 🍆🍆 😂



    Ако електрическите автомобили се нуждаят от постоянни субсидии и забрани срещу конкуренцията, това означава, че те са пълен боклук и не стават за нищо.

    Ако бяха конкурентноспособни, нямаше да има нужда от забрана срещу конкуренцията. Те щяха да станат доминиращи по естествен път.

    If you are going through hell... Keep going!
  23. 23 Профил на dante_18
    dante_18
    Рейтинг: 284 Неутрално

    Това не е никаква зелена сделка а просто далавера за крадене на пари.

    If you are going through hell... Keep going!
  24. 24 Профил на iazdakaja
    iazdakaja
    Рейтинг: 997 Неутрално

    До коментар [#3] от "Веселин Дечев":


    И това трябва да е тъжно,защото...??
    —цитат от коментар 3 на Веселин Дечев


    Защото с петрола така и така е приключено - те говорят за удължаване на живота със синтетични горива, но това е много скъпо и безсмислено, поне за леките коли.

  25. 25 Профил на z_axis
    z_axis
    Рейтинг: 851 Неутрално

    "Електричките ще се наложат, но не заради някакви забрани. "

    Ще се наложат без забрани, ама някой друг път. Видя ли в Норвегия какво стана? Продажбите паднаха с 95% като им сложиха данък тегло. Въпреки него електричките са с много по-малко данъци от ДВГ.

  26. 26 Профил на Васил Пенчев
    Васил Пенчев
    Рейтинг: 672 Неутрално

    Кола до кола по улиците и на тротоарите: удвоете и утроете данъците им, а най-зловредните убийци на Зелената сделка или на пешеходци по "зебрите" забранете и най-сетне вкарайте в затворите!

    Васил Пенчев
  27. 27 Профил на plamentherockfella
    plamentherockfella
    Рейтинг: 742 Весело

    От Европарламента: Отлагане забраната за двигателите на колите ще убие Зелената сделка
    *************************************************************************************

    И, кво от туй?
    Кой от назе ,е приритал за т.нар. ''зелена сделка''?

    Кажи ми ,КОЙ ти плаща Гранта, та да ти кажа какво си...
  28. 28 Профил на xnn15596995
    xnn15596995
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#18] от "danvan":

    До коментар [#18] от "danvan":

    Добре, че си покарал 100км. В Германия, та реши да обясниш на хора, които всеки ден карат десетки километри по участъци без ограничение как се представят ел. автомобилите спрямо тези с ДВГ. EQS е ограничен до 210км.ч. По-масовите коли като VW ID3 e ограничен до 160км. Причината е, че при по-висока скорост батерията пада за няколко минути. Като влезеш в първата зала на музея на Порше в Цуфенхаузен, първата кола която ще видиш е 100 годишна електрическа кола. Тия коли не са от вчера и слабите им страни са описани надълго и нашироко в всички списания и предавания за коли по света. Само ти знаеш по-добре.

  29. 29 Профил на plamentherockfella
    plamentherockfella
    Рейтинг: 742 Весело

    "Електричките ще се наложат, но не заради някакви забрани. " Ще се наложат без забрани, ама някой друг път. Видя ли в Норвегия какво стана? Продажбите паднаха с 95% като им сложиха данък тегло. Въпреки него електричките са с много по-малко данъци от ДВГ.
    —цитат от коментар 25 на z_axis


    Да ...Плащаш си НАКУП ''спестените'' пари, когато след 1-2 годинки, ще трябва да сменяш батериите...
    А , те са на цена , поне половината от стойността на самата ел. кола!
    Комшията ми има Тесла...Не питай колко му излезе смяна на батерия!

    Кажи ми ,КОЙ ти плаща Гранта, та да ти кажа какво си...
  30. 30 Профил на Маршалов
    Маршалов
    Рейтинг: 251 Неутрално

    Ако бяха конкурентноспособни, нямаше да има нужда от забрана срещу конкуренцията. Те щяха да станат доминиращи по естествен път.
    —цитат от коментар 22 на dante_18


    Факт! Същевременно има не лоши модели електрички, от извън САЩ и ЕС, които са и доста по-евтини от заподозрените марки 'тесла", лусид, и останалите и биха им били не конкуренция, а като директен изстрел с попадение в челото. Не се внасят защото са китайски и биха направили западните производители на превозни средства да фалират моментално.

    мурзилка
  31. 31 Профил на dante_18
    dante_18
    Рейтинг: 284 Неутрално

    Аз съм 100% сигурен, че в бъдеще ще се гледа на сегашните електрички с 700 килограмови, токсични батерии, като на шега и на грешка в изчисленията 😃

    Хората ще се чудя, защо сме били толкова глупави, да си мислиш, че това е зелено ,🤦‍♂️😂

    If you are going through hell... Keep going!
  32. 32 Профил на Realist СУПЕР
    Realist
    Рейтинг: 3021 Весело

    Мнго интересно, а ако това стане, форумните руски гарги ще са съгласни ли да плащат по 7 евра на литър за зелен германски бензин? При положение, че токът ще е реално за без пари.

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  33. 33 Профил на Realist СУПЕР
    Realist
    Рейтинг: 3021 Неутрално

    След 2 години Тесла изкарва Модел 2 струващ $24к. Кола по- луксозна от Корола, Тесла, на цената на Корола.

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  34. 34 Профил на Realist СУПЕР
    Realist
    Рейтинг: 3021 Весело

    Всичко това ми напомня за чистият водород на времето, 2004-та, инициатива на тогавашният президент Джордж Буш Младши. Тогава държавата, 2004-та- 2005-та построи две водородни станции в Калифорния. Тогава имаше 0 (НУЛА) станции на ток. Сега в Калиифорния има точно 2 работещи станции, същите като от времето на Буш и десетки хиляди зареждащи на ток станции, последните повече от бензиновите колонки.

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  35. 35 Профил на Ivo
    Ivo
    Рейтинг: 622 Неутрално

    Всяко нещо което може да убие смешната и вредна "зелена сделка" е много добро!

    Не на глобалистите и глобуса! Make Earth Flat Again!
  36. 36 Профил на Realist СУПЕР
    Realist
    Рейтинг: 3021 Неутрално

    Най- трудно променимите автомобилни компании са германските и италианската Фиат.

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  37. 37 Профил на karatista
    karatista
    Рейтинг: 239 Неутрално

    До коментар [#20] от "veskop":

    па те точно китайците се спукват да произвеждат и продават и купуват електрички. ще се побъркаш като разбереш, колко са напред. даже виетнамците се включват в джаза.

    индийците не ме интересуват, там не мога ги разплета кой на кой братчед, учинайка и тралала

    We Do This NOT Because It Is Easy, But Because We Thought It Would Be Easy!
  38. 38 Профил на Kosta Delev
    Kosta Delev
    Рейтинг: 813 Неутрално

    След нас и потоп...

  39. 39 Профил на Realist СУПЕР
    Realist
    Рейтинг: 3021 Неутрално

    До коментар [#37] от "karatista":

    Виетнамците имат една компания наречена Винфаст, която има страхотни автомобили. Имаше ги изкарани на автомобилният панаир в Лос Анжелес и след това в технологичното изложение в Лас Вегас. Автомобил, който по нищо не отстъпва на западните автомобили- Фолксваген, Фиат или Рено.

    Винфаст в момента строи автомобилен завод в САЩ с намерението да продава продуктите си в САЩ.

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  40. 40 Профил на Натанаил Великолепни
    Натанаил Великолепни
    Рейтинг: 124 Неутрално

    Но това е една прекрасна новина!!!

  41. 41 Профил на Realist СУПЕР
    Realist
    Рейтинг: 3021 Неутрално

    До коментар [#39] от "Realist":

    Или пък, Полестар, която е поделение на китайската Джили.

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  42. 42 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 2853 Неутрално

    До коментар [#35] от "ivo":
    Всяко нещо което може да убие смешната и вредна "зелена сделка" е много добро!
    =======
    Мълчаха повече от век....и сега подсмърчат....
    Модерни вредители...
    Свикналия е по опасен от лудия...

    Bukalemun
  43. 43 Профил на Sion
    Sion
    Рейтинг: 52 Весело

    До коментар [#32] от "Realist":

    Ако идва от САЩ, може верно да стане €7...

    Глупостта у някои е безмилостна като Съдбата!
  44. 44 Профил на Sion
    Sion
    Рейтинг: 52 Неутрално

    До коментар [#36] от "Realist":

    Реалиста, вие имате ли дата в САЩ, след която няма да се продават бензинови и дизелови автомобили? Сериозно питам.

    Глупостта у някои е безмилостна като Съдбата!
  45. 45 Профил на ludiakolio
    ludiakolio
    Рейтинг: 966 Неутрално

    Много лоша новина, да се надяваме, че ще се разберат. Вече даже сме закъснели с това решение. Стига с тези подвижни печки, това ни убива всички.

  46. 46 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3611 Неутрално

    Тези напълно са загубили представа за реалността.😂😂Забранете ги, и ще се возите тогава на моя 🍆🍆 😂 Ако електрическите автомобили се нуждаят от постоянни субсидии и забрани срещу конкуренцията, това означава, че те са пълен боклук и не стават за нищо.Ако бяха конкурентноспособни, нямаше да има нужда от забрана срещу конкуренцията. Те щяха да станат доминиращи по естествен път.
    —цитат от коментар 22 на dante_18


    +++++++++++++++++++
    Да, ама не....
    На Мъскарата постоянно му помага бюджетът на САЩ, но го водят "печеливш бизнесмен и визионер".
    Това е съвършеният олигарх.

    Еретик
  47. 47 Профил на Realist СУПЕР
    Realist
    Рейтинг: 3021 Весело

    Ако идва от САЩ, може верно да стане €7...
    —цитат от коментар 43 на Hristov


    И откъде ще идва Мурджо? Германците говорят от хванат въглероден двуокис и вода и със зелен ток да се прави метан. И от метана да се прави метанол, бензол и бензин. Това е знайна реакция, още от 19-ти век са правили така метан от въглища, за градско осветление на улични лампи. Дори е пробвана на Марс по времето на една от мисиите на НАСА.

    Спейс Екс в момента строи подобна станция за своите ракети.

    Оттам идва тази цена.

    Или ти си мислиш, че след 2035 някой ще ти позволи да гориш йофтин педеруски бензин в служебната ви Ладичка която кандилкате с уличният музикант и братьонките ти ще те направят АБПФК-то на Обединеното кралство като дедко ти навремето?

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  48. 48 Профил на Ликующий
    Ликующий
    Рейтинг: 374 Неутрално

    Швейцария "забрани" електроавтомобилите (ограничи правото им да се движат) тази зима поради липса на ток.
    В Германия движението на ток е по-скъпо от движението с нефтени деривати.
    Електроавтомобилите са добри за градовете, но не и за междуградски пътувания.
    В САЩ в северните щати при затрупване със сняг на такава кола батерията незабавно пада от студа и спасителното отопление на затрупаните във возилото става невъзможно.
    Така че всичко със мярка!
    А токът откъде идва? От светкавици ли? Произвежда се от атом, въглища, газ и от перки. Въглишата и газта замърсяват, перките без вятър плашат гаргите, а атома е спорен. Помислете малко ...

    Само простите хора си мислят, че има прости неща! Футболът е проста игра, но не е за прости хора ...
  49. 49 Профил на Realist СУПЕР
    Realist
    Рейтинг: 3021 Неутрално

    До коментар [#36] от "Realist":Реалиста, вие имате ли дата в САЩ, след която няма да се продават бензинови и дизелови автомобили? Сериозно питам.
    —цитат от коментар 44 на Hristov


    В Калифорния и останалите щати в които са 80% от автомобилите имаме бан за след 2035-та. Това е 80% от автомобилният пазар на САЩ. За останалите имаме федерален мандат издаден от Байдън през 2021-ва:

    https://www.reuters.com/world/us/biden-pledges-end-gas-powered-federal-vehicle-purchases-by-2035-2021-12-08/

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  50. 50 Профил на jazzdevil
    jazzdevil
    Рейтинг: 192 Неутрално

    Така и трябва- Зелената сделка беше натрапена в дневния ред на ЕС от корумпирания му елит - никой от гражданите му не искаше подобни изхвърляници за тоя дето духа (изкл едно незначително малцинство в Германия и Скандинавието)

  51. 51 Профил на Маршалов
    Маршалов
    Рейтинг: 251 Весело

    До коментар [#49] от "Realist":

    Кой е тоя байдън, чувал съм нещо някога за един ръкуващ се с халюцинирани привидения дядо.

    мурзилка
  52. 52 Профил на Sion
    Sion
    Рейтинг: 52 Неутрално

    До коментар [#47] от "Realist":

    Ми викам да не махат ДВГ и нека конкуренцията определи..

    Глупостта у някои е безмилостна като Съдбата!
  53. 53 Профил на znaesht
    znaesht
    Рейтинг: 277 Весело

    До коментар [#11] от "SN DV":
    Освен американците ни ограбват и извънземните,но ти не ги виждаш така добре, както американците!

  54. 54 Профил на Sion
    Sion
    Рейтинг: 52 Неутрално

    До коментар [#49] от "Realist":

    Мерси..Ама това ме озадачи :

    "Biden has resisted calls to endorse California's plan to end the sale of new light-duty gas-powered vehicles by 2035."
    Да разбирам ли, че ще може да се купуват коли с ДВГ в някои от щатите и да се карат из цялата страна?

    Глупостта у някои е безмилостна като Съдбата!
  55. 55 Профил на Sion
    Sion
    Рейтинг: 52 Весело

    До коментар [#53] от "znaesht":

    Хубавото е , че ти ги виждаш.. Извънземните, де..

    Глупостта у някои е безмилостна като Съдбата!
  56. 56 Профил на Realist СУПЕР
    Realist
    Рейтинг: 3021 Весело

    Ми викам да не махат ДВГ и нека конкуренцията определи..
    —цитат от коментар 52 на Hristov


    Ами, селски в США дизеловите двигатели не са забранени. Обаче, регулациите за емисиите в 80% от пазара са такива, че никой дизелов двигател на автомобил не може да квалифицира. Иначе, ти ги дишаш тези изпарения и канцерогенни сажди и си счастлив.

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  57. 57 Профил на Realist СУПЕР
    Realist
    Рейтинг: 3021 Весело

    До коментар [#54] от "Hristov":

    80% от автомобилният пазар на САЩ е затворен, Калифорния е голям щат, и калифорнийското автомобилно законодателство се следва от голяма част от останалите щати. За бензинови автомобили. Ще си купиш в някой друг щат, ама няма да можеш да си регистрираш колата в щата в който живееш. Тези от 20% от щатите сигурно ще продължат да купуват, ще пътуват в останалите щати, ама ще трябва да ски карат бензина с водоноска поради липса на бензиностанции по пътя.

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  58. 58 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 2853 Весело

    От Европарламента: Отлагане забраната за двигателите на колите ще убие Зелената сделка
    =========
    Хи хи....☺️🎭
    Работата е опряла до всеизвестната народна максима...:)
    " Не го изкарвай,че боли...!"

    Bukalemun
  59. 59 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 2853 Весело

    До коментар [#45] от "ludiakolio":

    Много лоша новина, да се надяваме, че ще се разберат. Вече даже сме закъснели с това решение.
    ======
    Нужна е радикална промяна...

    Закриване на всички крупни производители на ДВГ......
    БЕЗ ИЗКЛЮЧЕНИЯ...❗

    Иначе ....😁....още мноооого такива статии ще се пишат ..

    Bukalemun
  60. 60 Профил на yanne@abv.bg
    *****
    Неутрално

    До коментар [#3] от "Веселин Дечев":

    Е,ръжно е,защото вдни Добри Олигарси искат нашите парички.

  61. 61 Профил на plamentherockfella
    plamentherockfella
    Рейтинг: 742 Неутрално

    След нас и потоп...
    —цитат от коментар 38 на Kosta Delev


    Кат' ш'е е, да е , бе !

    Кажи ми ,КОЙ ти плаща Гранта, та да ти кажа какво си...
  62. 62 Профил на yanne@abv.bg
    *****
    Неутрално

    До коментар [#17] от "danvan":

    Еьи Електричките не са се наложили преди 100 години,когато са измислени.

  63. 63 Профил на Sion
    Sion
    Рейтинг: 52 Неутрално

    До коментар [#56] от "Realist":

    Аре да не изкукуригваме тотално..Колите с ДВГ не ка от вчера, а като погледнах продължителността на живота е на исторически максимум..И то с много..

    Глупостта у някои е безмилостна като Съдбата!
  64. 64 Профил на web_2.0_vs._dc
    web_2.0_vs._dc
    Рейтинг: 807 Неутрално

    ...колко мъка има по този свят и колко много у нас. Има шанс Бай Ганьо да го тровят по-малко и да се разболява много по-малко от рак, но той нали е много умен и се кланя пред мутра еднокнижник и иска да го тровят и е горд от таратайката си с ауспух без значения дали отровните газове го убиват или не.

  65. 65 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 2853 Неутрално

    До коментар [#62] от "wre501051215":

    А защо не са се наложили ?
    През 1905 година...." Форт" започнали масово производство на електромобили...
    После едни богати чичковци са им отишли на гости и са ги заплашили ....че ако не преустановят производство...ще им закрият фабриката...

    Bukalemun
  66. 66 Профил на iazdakaja
    iazdakaja
    Рейтинг: 997 Неутрално

    До коментар [#39] от "Realist":

    Виетнамците имат една компания наречена Винфаст, която има страхотни автомобили.
    —цитат от коментар 39 на Realist


    Мда, с двигател на БМВ, дизайн на Пининфарина, любезно съдействие на Сименс Виетнам и всичко останало от западната индустрия.
    Ти също можеш да си поръчаш при Магна-Щир всичко необходимо за твоя гаражен проект, няма проблем.

    При електричките е още по-весело, те са толкова прости, че единствената добавена стойност е в батерията.
    И в АйТито де, ама то е от друг бранш, твърдо ситуиран в Калифорния.

    Намирам евентуална загуба на западната авто-индустрия към Азия за пирова победа за Азия. Щом една индустрия вече не е значим иноватор и работодател, за какво ти е? Дай на виетнамеца да ти лепи тапицерията в купето за стотинки и си гледай кефа!

  67. 67 Профил на rexdog2004
    rexdog2004
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Зелената сделка трябва да е доброволна. Естествено е че някои богати хора може да поискат да имат електроавтомобили. Но бедни хора като България ще поискат ефтин ток и ефтини горива, ефтини автомобили. Зелената сделка е мъртво родена.

  68. 68 Профил на Realist СУПЕР
    Realist
    Рейтинг: 3021 Неутрално

    През 1905 година...." Форт" започнали масово производство на електромобили...
    —цитат от коментар 65 на eti mehter


    През 1913-та Форд прави първата си вертикално интегрирана фабрика, в Хайланд Мичиган. Фабрика в която буквално влизат суровините и от тях се произвежда завършеният продукт, легендарният Форд Модел Т. Форд Модел Т се е произвеждал и преди това, в друга фабрика. Но фабриката в Хайланд, Мичиган променя всичко. Преди тази фабрика в САЩ е са оперирали 250 местни и 120 чуждестранни автомобилни компании. Някой от тях са правели по 16 автомобила на година, която е по автомобил и половина на месец. След отварянето на фабриката в Хайланд от всички автомобилни производители в САЩ остават десетина.

    Новият Модел 3 на Тесла се нарича проекта Хайланд.

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  69. 69 Профил на Just another guy
    Just another guy
    Рейтинг: 8 Любопитно

    Махаме всякакви субсидии за електрички и ги пускаме наравно с останалите автомобили. Потребителите ще преценят дали моментното състояние на тази технология и това, което предлага, си заслужава цената и дали плюсовете са повече от тези на конвенционалните автомобили. Който иска да си купи такава ще си купи и без субсидия, нали?

  70. 70 Профил на Realist СУПЕР
    Realist
    Рейтинг: 3021 Неутрално

    До коментар [#66] от "iazdakaja":

    "Мда, с двигател на БМВ, дизайн на Пининфарина, любезно съдействие на Сименс Виетнам и всичко останало от западната индустрия.
    Ти също можеш да си поръчаш при Магна-Щир всичко необходимо за твоя гаражен проект, няма проблем."

    Магна влиза директно в автомобилният бизнес по- късно тази година с колата на Фискър, Fisker Ocean.

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  71. 71 Профил на rexdog2004
    rexdog2004
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#47] от "Realist":

    Откъде вода. Примерно в България нямаме вода за зелен водород. Ако питат българина, какво по напред с водата която имаме - да я пием, да поливаме земята или да правим зелен водород, познайте какъв ще е отговорът

  72. 72 Профил на Realist СУПЕР
    Realist
    Рейтинг: 3021 Весело

    До коментар [#71] от "rexdog2004":

    И аз питам същото, какво ти пречи да си купиш електричка и да я зареждаш директно от слънчевите панели с 80% ефективност, вместо от този ток да правиш бензин с 30% ефективност и след това да го гориш в старата ти дизелова печка с 25-30% ефективност?

    Нали имаше един лаф, не съм толкоз беден на йофтинкото, което всъщност излиза скъпо?

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  73. 73 Профил на rexdog2004
    rexdog2004
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#69] от "Just another guy":

    Може електричките да имат предимство за паркиране в големите градове. Който иска с кола в центъра да кара електрически автомобил, таксита, градски транспорт. Залесяване на нови гори - има място за екология, но не във видът в който я предлагат. Проблемът е че еколозите са некомпетентни на тема екология.

  74. 74 Профил на sandor_clegane
    sandor_clegane
    Рейтинг: 8 Разстроено

    Тогава стана ясно, че посланиците на Германия, Италия и Полша са гласували против насрочването на окончателното гласуване в съвета, а България се е въздържала.
    -----------------------------------
    Според Svenska Dagbladet, узнавайки за това позорно решение, на Гретето тутакси й се е появил първият мензис.

  75. 75 Профил на rexdog2004
    rexdog2004
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#72] от "Realist":

    Абсолютно, планът за възстановяване трябва да съдържа само три мероприятия. Първо - фотоволтаик и система за топла вода на всеки покрив където се обитава. Второ - изолация на сгради и трето - възстановяване на павец Чаира и построяване на Яденица.

  76. 76 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 2853 Неутрално

    До коментар [#68] от "Realist":

    Форд Модел Т се е произвеждал и преди това, в друга фабрика
    =======
    Няма логично оправдание....на въпроса...
    Защо след век и половина пак се минава на електромобили...?
    Къде са виновните?
    Защо бе проспан този дълъг период от време...?
    Защо ТОЧНО СЕГА...с не пречи 50 години например....?

    Bukalemun
  77. 77 Профил на Tony Pavlov
    Tony Pavlov
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#69] от "Just another guy":

    И до всички останали истински либералисти (в н. Американската традиция на тая дума), които се притесняват от субсидии и натрапени зелени сделки - проучете размера на субсидиите за петрол - и днес, и исторически. Да видите що е то чиста пазарна икономика и има ли такова животно в тоя контекст. Ето един източник:

    https://www.imf.org/en/Topics/climate-change/energy-subsidies

    Нищо не е само едно нещо.

  78. 78 Профил на Realist СУПЕР
    Realist
    Рейтинг: 3021 Весело

    Между другото, вижте кайква резачка изкарва Полестар на пазара, Полестар 6:

    https://www.polestar.com/us/polestar-6/

    Ако някой си мисли, че бензинов автомобил може да се конкурира с електричен в който и да е сегмент, много се лъже....

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  79. 79 Профил на Realist СУПЕР
    Realist
    Рейтинг: 3021 Весело

    До коментар [#76] от "eti mehter":

    Баба ти, Ети не е яхала електрическа метла с литиево- йонна батерия. Като си помислите, 6- волтовата електрическа архитектура на първите коли е сменена едва през 1960-та година с 12 волтова.

    Сега, в един електрически автомобил масова е 400 волта архитектура, новите са по 800 и 1000 волта.

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  80. 80 Профил на karatista
    karatista
    Рейтинг: 239 Неутрално

    До коментар [#75] от "rexdog2004":

    и още 4-5 павеца. може да не са чак, колкото чаира всеки

    We Do This NOT Because It Is Easy, But Because We Thought It Would Be Easy!
  81. 81 Профил на Tony Pavlov
    Tony Pavlov
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#76] от "eti mehter":

    Заради едни известни бизнес интереси (so called big oil). Като инвестираш capex с тези размери и имаш възвръщаемост в 10-20 годишни хоризонти, правиш всичко възможно да си подсигуриш парите занапред. И кой да се заеме да развива алтернативна технология, като няма рационал - горенето е на воля, горивото бол, субсидирано и геополитизирано на макс.

    И да - и сега са нечии други бизнес интереси на мегдана. И малко повече разбиране за цената на всичкото това горене. И като в политиката, така и вьв всичко, смятам, вьпросьт е за по-малкото зло. Трябва да се храним и возим все пак, и все някой ще спечели от това.

  82. 82 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 2853 Весело

    До коментар [#81] от "Tony Pavlov":
    До коментар [#79] от "Realist":

    Не им вярвааам...!!!

    След близо 150 годишна измама ...хич не съм длъжен да им вярвам...
    Нека търсят балъци...
    Не е забранено...☺️

    Bukalemun
  83. 83 Профил на Надежда
    Надежда
    Рейтинг: 1600 Неутрално

    Герб, ДеБъ и ПП защитават зелената сделка, всъщност тя идва от техните редици, от ЕНП.

  84. 84 Профил на volarok
    volarok
    Рейтинг: 941 Неутрално

    На първо време ще свърши работа да са забранят старите димящи барутници. Има време да се забранят и новите коли.

  85. 85 Профил на Софианец
    Софианец
    Рейтинг: 174 Неутрално

    До коментар [#20] от "veskop":
    И добави и САЩ

  86. 86 Профил на Софианец
    Софианец
    Рейтинг: 174 Неутрално

    До коментар [#59] от "eti mehter":
    А в САЩ?

  87. 87 Профил на Маршалов
    Маршалов
    Рейтинг: 251 Неутрално

    До коментар [#69] от "Just another guy":

    Няма как да се случи, след като с различни завишавания на изискванията, цените на ДВГ автомобилите, се повишиха на исторически нива. Ако върнат положението до това което беше по времето на евро-5 стандарта, наистина електромобилите не биха имали никакъв шанс, но с евро-6 и готвения евро-7, ДВГ ще станат непоносимо скъпи за още повече хора. Пък и данъците и акцизите. Без акцизи, горивата биха стрували почти наполовина.

    мурзилка
  88. 88 Профил на Bond007
    Bond007
    Рейтинг: 8 Весело

    "Отлагане забраната за двигателите на колите ще убие Зелената сделка"

    Затоплисти, зеленисти, хомофили, короноиди и всякаква подобна либерастка сволоч са в потрес!

  89. 89 Профил на Софианец
    Софианец
    Рейтинг: 174 Неутрално

    А с кюмбета какво правим?
    А вижте ЕВРО 7 какво иска - вкарват атмосферен въздух в ДВГ и искат да излиза по чист! Малоумни екоталибански брюкселски зелки! Убиват европейското производство със "зелена зелка"

  90. 90 Профил на bob123
    bob123
    Рейтинг: 13 Любопитно

    Аз ,сделка не съм сключвал !

  91. 91 Профил на 0tvorko
    0tvorko
    Рейтинг: 9 Неутрално

    До коментар [#90] от "bob123":

    не е задължително .. те ония "по-умните" са я сключили и заради вас... услуга значи... с една дума.
    тия в украйна за една година що СО2 произведоха.. ойдоха ни 10 години зелени икономии...

  92. 92 Профил на barter1
    barter1
    Рейтинг: 1062 Неутрално

    "Това би убило Зелената сделка. Така че не, няма начин", казва Канфен пред "Ройтерс".

    То остай зелената сделка, направо планетата си заминава

    "Чалга, гей паради и класова борба"
  93. 93 Профил на barter1
    barter1
    Рейтинг: 1062 Неутрално

    Министърът на транспорта на Германия изрази надежда да бъде намерено решение, макар че "Политико "писа, че германският канцлер Олаф Шолц и председателят на Европейската комисия Урсула фон дер Лайен, които обсъдиха въпроса в неделя, не са постигнали съгласие.
    ___________________

    Как да постигнат, като Урсулата я командват директно от СИФ?

    "Чалга, гей паради и класова борба"
  94. 94 Профил на barter1
    barter1
    Рейтинг: 1062 Весело

    Хибридът ти да не е на нафта с въглища?
    —цитат от коментар 10 на odl111165069


    Хахаха.. Е, строго погледнато пак си е "хибрид"

    "Чалга, гей паради и класова борба"
  95. 95 Профил на barter1
    barter1
    Рейтинг: 1062 Весело

    Електричките ще се наложат, но не заради някакви забрани. Каменната ера не е свършила, защото са забранили камъните.
    —цитат от коментар 17 на danvan


    Въпросът е с какви средства ще се наложат. Това, което се вижда дотук е само политически лобизъм, и никаква пазарна логика

    "Чалга, гей паради и класова борба"
  96. 96 Профил на barter1
    barter1
    Рейтинг: 1062 Весело

    Да ...Плащаш си НАКУП ''спестените'' пари, когато след 1-2 годинки, ще трябва да сменяш батериите...
    А , те са на цена , поне половината от стойността на самата ел. кола!
    Комшията ми има Тесла...Не питай колко му излезе смяна на батерия!
    —цитат от коментар 29 на onemanband


    1-2 години? Не изкарват ли поне десетина години? Не че се решава генерално проблема, ама ако карат само толкова, то направо няма смисъл да я купуваш

    "Чалга, гей паради и класова борба"
  97. 97 Профил на barter1
    barter1
    Рейтинг: 1062 Весело

    [quote#56:"Realist"][/quote]

    А влаковете ви на какво са? Не ми казвай, че нямате дизелови мотриси

    "Чалга, гей паради и класова борба"




За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #