За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
selqnin
Рейтинг: 859 РазстроеноВизантийците винаги са го можели онова, което ние така и никога не научихме...
qgb06646880
Рейтинг: 8 НеутралноИ ще получат. А тука ще строим държавен завод за батерии с яки бетонни стени, защото всичко друго е цъфнало и вързало!
acarid
Рейтинг: 195 НеутралноИ тези пари ще отидат за големи заплати - 13-та, 14-та и 15-та.
spiegel
Рейтинг: 941 Неутрално"Министър-председателят Кириакос Мицотакис призна, че продължилата десетилетия небрежност може да е допринесла за влаковата катастрофа."
Ама разбира се. Европейските граждани трябва да плащат за гръцките безобразия.
sten_p
Рейтинг: 126 НеутралноИ при нас има всеки месец поне по един инцидент с влакове (за радост повечето товарни), както и ние имахме подобен голям инцидент като на този на гара Хитрино. Но това не доведе до някаква промяна, а според БДЖ и държавата всичко е ОК на железопътния път, не ни трябват пари за модернизация!
qgb06646880
Рейтинг: 8 НеутралноАко в България имаше политици с акъл, щеха да настояват за европейско финансиране за високоскоростна ЖП-линия Букурещ-Русе-София-Солун-Атина, свързваща столиците на трите балкански членки на ЕС. Така автоматично България става част и от железопътния коридор Европа-Белград-Атина, прецаквайки Скопие, защото отсечката София-Кулата ще съвместява и двата.
Незнайко
Рейтинг: 3012 НеутралноИмали са система но са я оср@ли.
"Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. БотевСега отново искат пари за същото.
venciч
Рейтинг: 420 НеутралноПоловината ще отидат за сиртаки и чупене на чинии
I use 🇵🇸 🇹🇷 to wipe my assРоси
Рейтинг: 5757 НеутралноТо и нашата е за модернизация, ама на нас едва ли ще дадат, защото ще ги откраднем.
Paolo Di Canio
Рейтинг: 1236 НеутралноДо коментар [#1] от "selqnin":
На нас няколко милиона няма да дадат за ограда на границата. Някои го могат не щото са много умни, ами щото са били от правилната страна на барикадата.
klecho
Рейтинг: 723 НеутралноТи да видиш! Лилявите, запишете си.
И ще им дадат. Това не е като да се самоизключиш за Шенген, щото Черепът укривал по 0,1% от БВП годишно.
qgb06646880
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#10] от "Paolo Di Canio":
Не, просто като си подлога и се примиряваш и съгласяваш с всичко, което ти наредят от Брюксел и големите столици, свикват да те възприемат като втора категория и не те ебават за нищо. Още със самото си присъединяване в ЕС България се съгласи на такива тежки унижения, че е нормално никой да не я уважава. То не беха затворени блокове на АЕЦ, по-ниски субсидии за земеделците, забрана за работа в западните членки дълги години и т.н. и т.н. Те се гаврят с теб, ти им се хилиш като идиот, а после искаш да те чуят и да ти дадат ...
Тангра
Рейтинг: 1042 НеутралноКомунистическата каца няма дъно! И да има, файда нЕма!
pamela
Рейтинг: 1606 НеутралноАко не го знаете и в България се финансират проекти за модернизация на железниците.
Може да се получи и по-голямо финасиране ако БСЖ имаше капацитет да изпълни повече проекти.
Гърция и Ирландия са били на едно ниво при влизането в ЕС. Ирландия използва разумно еврофондовете и си обновява инфраструктурата, докато Гърция само цица и се оплаква, че парите са малко. Това е държавата получила много повече пари от всички останали.
Хайде вижте какво направиха Чехия и Полша и как използваха парите разумно, докато в Гърция не се разбра къде са отишли.
Но иначе могат да стачкуват и да искат още и още.
nigel
Рейтинг: 931 НеутралноЯвно нищо не знаете по същество, но по някаква причина трябва да се изкажете.
Малко безплатно ограмотяване по въпроса:
В България "железопътния път" не е собственост на БДЖ, а на НКЖИ, която се занимава с модернизацията и поддръжката му.
През последните години върви голяма програма за модернизация на железопътната инфраструктура, която започва от пълна реконструкция на тяговите подстанции, автоматизацията на гарите и контактната мрежа. Извършва се и подмяна на релсите в някои участъци.
Друг въпрос е че тези търгове до момента почти изцяло отиваха в ръцете на небезизвестната фирма "Водстрой", но факт е че голяма част от инфраструктурата вече е модернизирана, при което повечето обекти на практика се подновяват изцяло.
За да избегна веднага възникващи подозрения - до момента не съм работил по тези договори, просто съм наясно със ситуацията.
Простотия като тази в Гърция е да не казвам голяма дума, но е практически изключена. Автоматизацията на трасето има различни блокировки които да предотвратяват пускане на влакове по един и същ коловоз. Времето на чичото с червената шапка който ръчно мести стрелките отдавна мина.
mwd00681360
Рейтинг: 117 НеутралноИ ще получат!
Надежда
Рейтинг: 1600 НеутралноГърците не разбраха ли, че ЕС е дна хидра, която само смуче и дава пари за глупости, като новите видове храни от буболечки. Сега например има една програма за финансиране на училища за грънчарство и ръкоделие в провинцията.
karabastun
Рейтинг: 1205 ЛюбопитноХитреци са гърците!
[email protected]karabastun
Рейтинг: 1205 ЛюбопитноЗа тази катастрофа ще усучат повече мангиз, отколкото Турция и Сирия за земетресенията!
[email protected]pamela
Рейтинг: 1606 НеутралноДо коментар [#15] от "nigel":
Съвсем вярно. Да добавя, че ръководителите движение и машинистите получават много по-добра подготовка във Висшето транспортно училище в София.
Няма такъв филм тримесечен курс и хайде да управлява движението на натоварена гара без изправна осигурителна система.
dosetliv
Рейтинг: 1302 НеутралноЧе какво има да му модернизират? Началник гарата къде пратил влаковете по една линия да се кюскат започнал на 59 г курс по тая професия (щото заплатата е 3500 евро). Преди туй бачкал като хамалин и куриер в културното министерство. Началникът на следващата гара и машинистът на единия влак му пратили съобщения че така може се пребият, ама он не реагирал. Има си електронна система да предупреждава при такива случаи, ама работи само отчасти.
https://www.welt.de/vermischtes/article244111511/Griechenland-Immer-mehr-neue-Details-zu-Zugunglueck-Zugfuehrer-viel-zu-alt.html ?
oua58686497
Рейтинг: 8 НеутралноДедо Еконтии , не харесва това.
irl471142598
Рейтинг: 3233 ЛюбопитноДо коментар [#17] от "hope":
В 2005 г , професор от Солунския университет сподели : Ако Гърция не беше в ЕС, щяхме да сме страна от Третия свят...