Гърция ще иска евросредства за модернизиране на жп мрежата след влаковата катастрофа

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (23)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 859 Разстроено

    Византийците винаги са го можели онова, което ние така и никога не научихме...

  2. 2 Профил на qgb06646880
    qgb06646880
    Рейтинг: 8 Неутрално

    И ще получат. А тука ще строим държавен завод за батерии с яки бетонни стени, защото всичко друго е цъфнало и вързало!

  3. 3 Профил на acarid
    acarid
    Рейтинг: 195 Неутрално

    И тези пари ще отидат за големи заплати - 13-та, 14-та и 15-та.

  4. 4 Профил на spiegel
    spiegel
    Рейтинг: 941 Неутрално

    "Министър-председателят Кириакос Мицотакис призна, че продължилата десетилетия небрежност може да е допринесла за влаковата катастрофа."

    Ама разбира се. Европейските граждани трябва да плащат за гръцките безобразия.

  5. 5 Профил на sten_p СУПЕР
    sten_p
    Рейтинг: 126 Неутрално

    И при нас има всеки месец поне по един инцидент с влакове (за радост повечето товарни), както и ние имахме подобен голям инцидент като на този на гара Хитрино. Но това не доведе до някаква промяна, а според БДЖ и държавата всичко е ОК на железопътния път, не ни трябват пари за модернизация!

  6. 6 Профил на qgb06646880
    qgb06646880
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Ако в България имаше политици с акъл, щеха да настояват за европейско финансиране за високоскоростна ЖП-линия Букурещ-Русе-София-Солун-Атина, свързваща столиците на трите балкански членки на ЕС. Така автоматично България става част и от железопътния коридор Европа-Белград-Атина, прецаквайки Скопие, защото отсечката София-Кулата ще съвместява и двата.

  7. 7 Профил на Незнайко
    Незнайко
    Рейтинг: 3012 Неутрално

    Имали са система но са я оср@ли.
    Сега отново искат пари за същото.

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  8. 8 Профил на venciч
    venciч
    Рейтинг: 420 Неутрално

    Половината ще отидат за сиртаки и чупене на чинии

    I use 🇵🇸 🇹🇷 to wipe my ass
  9. 9 Профил на Роси СУПЕР
    Роси
    Рейтинг: 5757 Неутрално

    То и нашата е за модернизация, ама на нас едва ли ще дадат, защото ще ги откраднем.

  10. 10 Профил на Paolo Di Canio
    Paolo Di Canio
    Рейтинг: 1236 Неутрално

    До коментар [#1] от "selqnin":

    На нас няколко милиона няма да дадат за ограда на границата. Някои го могат не щото са много умни, ами щото са били от правилната страна на барикадата.

  11. 11 Профил на klecho
    klecho
    Рейтинг: 723 Неутрално

    Ти да видиш! Лилявите, запишете си.

    И ще им дадат. Това не е като да се самоизключиш за Шенген, щото Черепът укривал по 0,1% от БВП годишно.

  12. 12 Профил на qgb06646880
    qgb06646880
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#10] от "Paolo Di Canio":

    Не, просто като си подлога и се примиряваш и съгласяваш с всичко, което ти наредят от Брюксел и големите столици, свикват да те възприемат като втора категория и не те ебават за нищо. Още със самото си присъединяване в ЕС България се съгласи на такива тежки унижения, че е нормално никой да не я уважава. То не беха затворени блокове на АЕЦ, по-ниски субсидии за земеделците, забрана за работа в западните членки дълги години и т.н. и т.н. Те се гаврят с теб, ти им се хилиш като идиот, а после искаш да те чуят и да ти дадат ...

  13. 13 Профил на Тангра
    Тангра
    Рейтинг: 1042 Неутрално

    Комунистическата каца няма дъно! И да има, файда нЕма!

  14. 14 Профил на pamela
    pamela
    Рейтинг: 1606 Неутрално

    Ако не го знаете и в България се финансират проекти за модернизация на железниците.
    Може да се получи и по-голямо финасиране ако БСЖ имаше капацитет да изпълни повече проекти.
    Гърция и Ирландия са били на едно ниво при влизането в ЕС. Ирландия използва разумно еврофондовете и си обновява инфраструктурата, докато Гърция само цица и се оплаква, че парите са малко. Това е държавата получила много повече пари от всички останали.
    Хайде вижте какво направиха Чехия и Полша и как използваха парите разумно, докато в Гърция не се разбра къде са отишли.
    Но иначе могат да стачкуват и да искат още и още.

  15. 15 Профил на nigel
    nigel
    Рейтинг: 931 Неутрално

    И при нас има всеки месец поне по един инцидент с влакове (за радост повечето товарни), както и ние имахме подобен голям инцидент като на този на гара Хитрино. Но това не доведе до някаква промяна, а според БДЖ и държавата всичко е ОК на железопътния път, не ни трябват пари за модернизация!
    —цитат от коментар 5 на sten_p


    Явно нищо не знаете по същество, но по някаква причина трябва да се изкажете.
    Малко безплатно ограмотяване по въпроса:
    В България "железопътния път" не е собственост на БДЖ, а на НКЖИ, която се занимава с модернизацията и поддръжката му.
    През последните години върви голяма програма за модернизация на железопътната инфраструктура, която започва от пълна реконструкция на тяговите подстанции, автоматизацията на гарите и контактната мрежа. Извършва се и подмяна на релсите в някои участъци.
    Друг въпрос е че тези търгове до момента почти изцяло отиваха в ръцете на небезизвестната фирма "Водстрой", но факт е че голяма част от инфраструктурата вече е модернизирана, при което повечето обекти на практика се подновяват изцяло.
    За да избегна веднага възникващи подозрения - до момента не съм работил по тези договори, просто съм наясно със ситуацията.

    Простотия като тази в Гърция е да не казвам голяма дума, но е практически изключена. Автоматизацията на трасето има различни блокировки които да предотвратяват пускане на влакове по един и същ коловоз. Времето на чичото с червената шапка който ръчно мести стрелките отдавна мина.

  16. 16 Профил на mwd00681360
    mwd00681360
    Рейтинг: 117 Неутрално

    И ще получат!

  17. 17 Профил на Надежда
    Надежда
    Рейтинг: 1600 Неутрално

    Гърците не разбраха ли, че ЕС е дна хидра, която само смуче и дава пари за глупости, като новите видове храни от буболечки. Сега например има една програма за финансиране на училища за грънчарство и ръкоделие в провинцията.

  18. 18 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 1205 Любопитно

    Хитреци са гърците!

    [email protected]
  19. 19 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 1205 Любопитно

    За тази катастрофа ще усучат повече мангиз, отколкото Турция и Сирия за земетресенията!

    [email protected]
  20. 20 Профил на pamela
    pamela
    Рейтинг: 1606 Неутрално

    До коментар [#15] от "nigel":

    Съвсем вярно. Да добавя, че ръководителите движение и машинистите получават много по-добра подготовка във Висшето транспортно училище в София.
    Няма такъв филм тримесечен курс и хайде да управлява движението на натоварена гара без изправна осигурителна система.

  21. 21 Профил на dosetliv
    dosetliv
    Рейтинг: 1302 Неутрално

    Че какво има да му модернизират? Началник гарата къде пратил влаковете по една линия да се кюскат започнал на 59 г курс по тая професия (щото заплатата е 3500 евро). Преди туй бачкал като хамалин и куриер в културното министерство. Началникът на следващата гара и машинистът на единия влак му пратили съобщения че така може се пребият, ама он не реагирал. Има си електронна система да предупреждава при такива случаи, ама работи само отчасти.
    https://www.welt.de/vermischtes/article244111511/Griechenland-Immer-mehr-neue-Details-zu-Zugunglueck-Zugfuehrer-viel-zu-alt.html ?

  22. 22 Профил на oua58686497
    oua58686497
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Дедо Еконтии , не харесва това.

  23. 23 Профил на irl471142598 СУПЕР
    irl471142598
    Рейтинг: 3233 Любопитно

    До коментар [#17] от "hope":

    В 2005 г , професор от Солунския университет сподели : Ако Гърция не беше в ЕС, щяхме да сме страна от Третия свят...





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #