За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
voinotzapad
Рейтинг: 629 НеутралноВсеки тираджия май е и русофил. Могат да идат да видят в Сибир по-добре ли се кара и какви са условията ;)
peen40
Рейтинг: 756 НеутралноДо коментар [#1] от "voinotzapad":
И ти можеш да отскочиш до Сибир,да провериш условията.
bruno__dante
Рейтинг: 320 ВеселоСветослав Малинов испусна самолета и не гласува
а Раданчо гласува за Францата
ewa29647693
Рейтинг: 8 НеутралноСветослав Малинов от ДСБ предаде в ЕП интересите на българските тираджии. Беше им обещал едно, а после се продаде (това е по-точната дума) и не отиде на гласуването, защото уж бил изтървал самолета. Всъщност с полета, който е избрал Малинов (от ДСБ) не е имал никакъв шанс да стигне до пленарната зала за гласуването и без да е имало забавяне.
https://clubz.bg/81056-malinov_mozheshe_i_da_hvana_po_ranen_polet_no_lufthanza_e_vinovna
mayabaya
Рейтинг: 688 НеутралноДо коментар [#3] от "bruno__dante":
Ами то френското предложение беше тъкмо в полза на това да се облекчи животът на шофьорите. Да нощуват в хотел, а не в камиона, да се прибират веднъж месечно вкъщи и т.н. Но тогава имаше страшен вой!
Животът на шофьорите на камиони е тежък не от днес, но интересите на собствениците на транспортните фирми поддържат стауквото. Това е едно съвременно робство.
Lazarus
Рейтинг: 322 НеутралноПоредна статия, тип"Работническо дело". При действащи пазарни механизми и условия, тираджиите получават толкова, на колкото ги оценява пазарът. Ако стойността на труда им е занижена, те ще намалеят и работодателят ще е принуден да им повиши възнагражденията. Сега, при средна заплата у нас 1000 евро, тираджия получава поне 3000 евро, което е една компенсация за лошите условия на труд.
Петър Георгиев
Рейтинг: 11 НеутралноИ тия дето плачат за тираджиите от Източна Европа се правят на луди. А кой поръчва извършването на товарите ? Западняците. И го правят поръчките на фирми с такива шофьори, защото им излиза по-евтино.
ewa29647693
Рейтинг: 8 ВеселоА защо тогава Светослав Малинов от ДСБ обеща на тираджиите,
че ще гласува срещу френското предложение?
Да беше отишъл в ЕП и да подкрепи предложеното от Макрон,
а да не се крие като…някакъв „Иван Костов“.
До коментар [#5] от "mayabaya":
Nedyalko Lazarov
Рейтинг: 1206 НеутралноТова е така, но не съвсем. Ако нямаше внос на шофьори от страни извън ЕС, заплатите им щяха да бъдат по €5000.
Така е с голяма част от сините якички в развития свят; работните им места се изнасят, а за вече и без това намалелите места се внасят хора отвън.
Това не може да се каже за т.н. професионално съсловие, което или работи за държавния апарат или се е защитило с безброй лицензи.
Канада например от всички дефицитни кадри не внася нито инженери, нито лекари и пр., макар че има милиони такива които могат да дойдат от вън, но внася най много шофьори.
Умни хора има навсякъде и един лекар завършил в Колумбия или Тайланд не е задължително по лош от лекар завършил в Канада. До 70 те години такива пречки не е имало.
cto591144385
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#7] от "fcv251055839":
Не точно. "Лъсккавите" поръчки в Германия си ги возят германци! Които обаче си влачат и мотокарче отзад.... И не е имало случай товар да е бавен повече от половин час.
Всъщност българите могат да кандидатстват и в германска фирма.... Ха, ама не знаели език! Ми.. Учете бре, толкова ли е трудно?
Роси
Рейтинг: 5927 НеутралноТе не се грижат за себе си, но някои други го правят.
Полковник Паликъщов
Рейтинг: 2458 ВеселоТежкият живот на тираджиите от Източна Европа
Снимка на прадядо ми ПАЛИКЪЩОВ, поборник................................
Преди месец един скандал с полска транспортна фирма привлече вниманието на германските медии: шофьори от Грузия и Узбекистан бяха блокирали дни
_________________________________________________________
Типична статия от Дойче зеле, афторът дори не знае къде се намират Грузия и Узбекистан? Не са в Европа!
Впрочем българските тираджии печелят ЧИСТО между 3000 и 3600 евро!
Полковник Паликъщов
Рейтинг: 2458 НеутралноМежду 3000 и 3600 евро ЧИСТО получават! Снимка на прадядо ми ПАЛИКЪЩОВ, поборник.
ryk511146816
Рейтинг: 18 ЛюбопитноДо коментар [#6] от "Lazarus":
Къде са действащите пазарни механизми.
Мислете малко преди да пишете. За сектор който е толкова контролиран като този вид транспорт какви пазарни механизми ти се привиждат?
roknor
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#6] от "Lazarus":
Ти колко международни курса имаш, с каква машина и товар?
Batezuzi
Рейтинг: 180 НеутралноДали в същност за някои хора съвременните камиони не предлагат по-добър комфорт и сигурност спрямо копторите в които живеят? Нека да не гледаме само през призмата на средностатистически европеец. Освен това ако са толкова ниски заплатите на шофьорите нима те не могат да работят нещо друго? Ако се борим с нещо то трябва да е по-скоро монополите. Тоест по-скоро задавам въпросът дали не можем да предложим евтини кредити, за да може шофьор с опит по-лесно да си купи собствен камион и да не работи на заплата?