Тежкият живот на тираджиите от Източна Европа

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (16)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на voinotzapad СУПЕР
    voinotzapad
    Рейтинг: 629 Неутрално

    Всеки тираджия май е и русофил. Могат да идат да видят в Сибир по-добре ли се кара и какви са условията ;)

  2. 2 Профил на peen40
    peen40
    Рейтинг: 756 Неутрално

    До коментар [#1] от "voinotzapad":

    И ти можеш да отскочиш до Сибир,да провериш условията.

  3. 3 Профил на bruno__dante
    bruno__dante
    Рейтинг: 320 Весело

    Светослав Малинов испусна самолета и не гласува
    а Раданчо гласува за Францата

  4. 4 Профил на ewa29647693
    ewa29647693
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Светослав Малинов испусна самолета и не гласуваа Раданчо гласува за Францата
    —цитат от коментар 3 на bruno__dante


    Светослав Малинов от ДСБ предаде в ЕП интересите на българските тираджии. Беше им обещал едно, а после се продаде (това е по-точната дума) и не отиде на гласуването, защото уж бил изтървал самолета. Всъщност с полета, който е избрал Малинов (от ДСБ) не е имал никакъв шанс да стигне до пленарната зала за гласуването и без да е имало забавяне.

    https://clubz.bg/81056-malinov_mozheshe_i_da_hvana_po_ranen_polet_no_lufthanza_e_vinovna

  5. 5 Профил на mayabaya
    mayabaya
    Рейтинг: 688 Неутрално

    До коментар [#3] от "bruno__dante":

    Ами то френското предложение беше тъкмо в полза на това да се облекчи животът на шофьорите. Да нощуват в хотел, а не в камиона, да се прибират веднъж месечно вкъщи и т.н. Но тогава имаше страшен вой!
    Животът на шофьорите на камиони е тежък не от днес, но интересите на собствениците на транспортните фирми поддържат стауквото. Това е едно съвременно робство.

  6. 6 Профил на Lazarus
    Lazarus
    Рейтинг: 322 Неутрално

    Поредна статия, тип"Работническо дело". При действащи пазарни механизми и условия, тираджиите получават толкова, на колкото ги оценява пазарът. Ако стойността на труда им е занижена, те ще намалеят и работодателят ще е принуден да им повиши възнагражденията. Сега, при средна заплата у нас 1000 евро, тираджия получава поне 3000 евро, което е една компенсация за лошите условия на труд.

  7. 7 Профил на Петър Георгиев
    Петър Георгиев
    Рейтинг: 11 Неутрално

    И тия дето плачат за тираджиите от Източна Европа се правят на луди. А кой поръчва извършването на товарите ? Западняците. И го правят поръчките на фирми с такива шофьори, защото им излиза по-евтино.

  8. 8 Профил на ewa29647693
    ewa29647693
    Рейтинг: 8 Весело

    До коментар [#3] от "bruno__dante":Ами то френското предложение беше тъкмо в полза на това да се облекчи животът на шофьорите.
    —цитат от коментар 5 на mayabaya


    А защо тогава Светослав Малинов от ДСБ обеща на тираджиите,
    че ще гласува срещу френското предложение?
    Да беше отишъл в ЕП и да подкрепи предложеното от Макрон,
    а да не се крие като…някакъв „Иван Костов“.

    До коментар [#5] от "mayabaya":

  9. 9 Профил на Nedyalko Lazarov
    Nedyalko Lazarov
    Рейтинг: 1206 Неутрално

    Поредна статия, тип"Работническо дело". При действащи пазарни механизми и условия, тираджиите получават толкова, на колкото ги оценява пазарът. Ако стойността на труда им е занижена, те ще намалеят и работодателят ще е принуден да им повиши възнагражденията. Сега, при средна заплата у нас 1000 евро, тираджия получава поне 3000 евро, което е една компенсация за лошите условия на труд.
    —цитат от коментар 6 на Lazarus

    Това е така, но не съвсем. Ако нямаше внос на шофьори от страни извън ЕС, заплатите им щяха да бъдат по €5000.
    Така е с голяма част от сините якички в развития свят; работните им места се изнасят, а за вече и без това намалелите места се внасят хора отвън.
    Това не може да се каже за т.н. професионално съсловие, което или работи за държавния апарат или се е защитило с безброй лицензи.
    Канада например от всички дефицитни кадри не внася нито инженери, нито лекари и пр., макар че има милиони такива които могат да дойдат от вън, но внася най много шофьори.
    Умни хора има навсякъде и един лекар завършил в Колумбия или Тайланд не е задължително по лош от лекар завършил в Канада. До 70 те години такива пречки не е имало.

  10. 10 Профил на cto591144385
    cto591144385
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#7] от "fcv251055839":

    Не точно. "Лъсккавите" поръчки в Германия си ги возят германци! Които обаче си влачат и мотокарче отзад.... И не е имало случай товар да е бавен повече от половин час.
    Всъщност българите могат да кандидатстват и в германска фирма.... Ха, ама не знаели език! Ми.. Учете бре, толкова ли е трудно?

  11. 11 Профил на Роси СУПЕР
    Роси
    Рейтинг: 5927 Неутрално

    Те не се грижат за себе си, но някои други го правят.

  12. 12 Профил на Полковник Паликъщов
    Полковник Паликъщов
    Рейтинг: 2458 Весело

    Тежкият живот на тираджиите от Източна Европа
    ...............................
    Преди месец един скандал с полска транспортна фирма привлече вниманието на германските медии: шофьори от Грузия и Узбекистан бяха блокирали дни
    _________________________________________________________

    Типична статия от Дойче зеле, афторът дори не знае къде се намират Грузия и Узбекистан? Не са в Европа!

    Впрочем българските тираджии печелят ЧИСТО между 3000 и 3600 евро!

    Снимка на прадядо ми ПАЛИКЪЩОВ, поборник.
  13. 13 Профил на Полковник Паликъщов
    Полковник Паликъщов
    Рейтинг: 2458 Неутрално

    Поредна статия, тип"Работническо дело". При действащи пазарни механизми и условия, тираджиите получават толкова, на колкото ги оценява пазарът. Ако стойността на труда им е занижена, те ще намалеят и работодателят ще е принуден да им повиши възнагражденията. Сега, при средна заплата у нас 1000 евро, тираджия получава поне 3000 евро, което е една компенсация за лошите условия на труд.
    —цитат от коментар 6 на Lazarus


    Между 3000 и 3600 евро ЧИСТО получават!

    Снимка на прадядо ми ПАЛИКЪЩОВ, поборник.
  14. 14 Профил на ryk511146816
    ryk511146816
    Рейтинг: 18 Любопитно

    До коментар [#6] от "Lazarus":

    Къде са действащите пазарни механизми.
    Мислете малко преди да пишете. За сектор който е толкова контролиран като този вид транспорт какви пазарни механизми ти се привиждат?

  15. 15 Профил на roknor
    roknor
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#6] от "Lazarus":

    Ти колко международни курса имаш, с каква машина и товар?

  16. 16 Профил на Batezuzi
    Batezuzi
    Рейтинг: 180 Неутрално

    Дали в същност за някои хора съвременните камиони не предлагат по-добър комфорт и сигурност спрямо копторите в които живеят? Нека да не гледаме само през призмата на средностатистически европеец. Освен това ако са толкова ниски заплатите на шофьорите нима те не могат да работят нещо друго? Ако се борим с нещо то трябва да е по-скоро монополите. Тоест по-скоро задавам въпросът дали не можем да предложим евтини кредити, за да може шофьор с опит по-лесно да си купи собствен камион и да не работи на заплата?





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #