Германски министър разкритикува турската диаспора за подкрепата за Ердоган

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (95)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на aleksandarr
    aleksandarr
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Българите в чужбина гласуват неправилно, турците в чужбина гласуват неправилно... Нема угодия.

  2. 2 Профил на Redzhep Mustafa Pehlivan
    Redzhep Mustafa Pehlivan
    Рейтинг: 16 Весело

    До коментар [#1] от "aleksandarr":

    Не знам за българите, но турците си гласуват съвсем правилно.
    Ммммда

  3. 3 Профил на brazza
    brazza
    Рейтинг: 2325 Неутрално

    Турската диаспора се е поддала на путинска пропаганда?
    Пардон, ердоганска?
    Срамота.
    Веднага да и се наложат поне три-четири пакета санкции в пълно съответствие с нормите на ляво либералната демокрация.

  4. 4 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 2737 Весело

    Министърът на земеделието Джем Йоздемир
    ========
    Еййй германеца му с германец....!
    Пак се бърка в работите на чужди за него държави....

    Bukalemun
  5. 5 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 2737 Весело

    Джем Йоздемир
    =======
    Какво звучно германско име....

    Bukalemun
  6. 6 Профил на pro_bono
    pro_bono
    Рейтинг: 480 Неутрално

    Германската турска диаспора има сметка Ердоган да е на власт. Ще дойдат още турци в Германия.

  7. 7 Профил на ЗаНиЗа
    ЗаНиЗа
    Рейтинг: 1911 Любопитно

    "много имами, работещи в Германия, са изпратени от турските религиозни власти" - явно посланията, не само на имамите, са по-приемливи за тези, които подкрепят неудобния за г-н министъра победител?! Ако спИчели няКОЙ от наш`те всичко е ОК, на за другомислещите е неприемливо да са част от толкова правилните, неукорими и най-важни за германците. Не само в Германия властимащите разбират демокрацията според собствените интереси, от което нито демокрацията е истинска, нито успяват да убедят, че така трябва да бъде.

    Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.
  8. Министърът на земеделието Джем Йоздемир ========Еййй германеца му с германец....!Пак се бърка в работите на чужди за него държави....
    —цитат от коментар 4 на eti mehter


    Петеш ли ма сюртюк??Фалшивите имами,които манипулират са на германска територия и ще бъдат изхвърлени от германска теритирия..Алооо,бурка в Германия могат фа си правят както законите им повелява,а не някакви миризливи и фалшиви имами от Турция да мътят главите на хората.,Турците в Германия що не се връщат в банкрутирала Турция с хиперинфлация,обезценена турска шума,космическа безработица и погазени тотално човешки права😀😀😀?

    Ети е побългарена бурка
  9. 9 Профил на Destino
    Destino
    Рейтинг: 96 Неутрално

    Джем Йоздемир=======Какво звучно германско име....
    —цитат от коментар 5 на eti mehter


    Да, Германия е развита демокрация.
    И хората ги оценят не по името.
    Не знам каква искаш да кажеш с това?

    А иначе е прав, на който му харесва ердо, да ходи да живее при него.
    Същото важи и за путинистите.

  10. Джем Йоздемир=======Какво звучно германско име....
    —цитат от коментар 5 на eti mehter


    Бурка,какво прави в християнска и демократична Германия,нали в допотопна Турция всичко нило ок??Ердоганчо ги натири и изгони от Турция с некадърната си ислямска политика..Хихи..

    Ети е побългарена бурка
  11. 11 Профил на vht16370188
    vht16370188
    Рейтинг: 2936 Неутрално

    В Германия май или се интегрират много добре или не искат да се интегрират турците

  12. Турската диаспора се е поддала на путинска пропаганда?Пардон, ердоганска?Срамота.Веднага да и се наложат поне три-четири пакета санкции в пълно съответствие с нормите на ляво либералната демокрация.
    —цитат от коментар 3 на brazza


    Направо да ги изгонят..Уж в Турция било ислямски рай,а живеят и работят в демократична и християнска Германия??Що няма милиони германци да живеят и работят в Турция?

    Ети е побългарена бурка
  13. 13 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 2737 Весело

    До коментар [#9] от "Destino":

    Не знам каква искаш да кажеш с това?
    =======
    А.... Нищо особено...!
    Просто ми хареса името....
    Типично звучно германско име....

    Bukalemun
  14. 14 Профил на Zeta Reticule
    Zeta Reticule
    Рейтинг: 8 Весело

    Турчуля та да не забравят каде се намират
    Това не Турция и че Станат ли неодобни Може и да свършат Като Ервйте Аушвитц е на един Г.. З Разтояние

  15. 15 Профил на Redzhep Mustafa Pehlivan
    Redzhep Mustafa Pehlivan
    Рейтинг: 16 Весело

    Тоз немец Йоздемир май беше от Зелената партия.
    Навремето тази партия я наричаха Динена партия.
    Отвън зелена, отвътре червена.
    Мммммда
    Та и тоз немец, отвън немец, отвътре турчин.

  16. 16 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 2737 Весело

    До коментар [#12] от "dfjftriktrcdt":

    Айде бе гринго....!

    Вече два дена те чакам да ме скъсаш от бъзици...
    Цял месец се точеше ....🤣
    Ето ме тук съм....!

    Bukalemun
  17. Българите в чужбина гласуват неправилно, турците в чужбина гласуват неправилно... Нема угодия.
    —цитат от коментар 1 на aleksandarr


    Промиват им мозъците на турците в Германия..Идват ердоганчови имами и си правят ислямските агитации и пропаганди на територията на Германия..Що не си вземат със себе си тези 3 млн. турци и да го докарат в Турция???Ердоганчо навремето не е ускал побългатените от бай Тошо,а сега с милиардите на ЕС вкара милиони сирийци и други в Турция да тероризират местните турци..

    Ети е побългарена бурка
  18. Джем Йоздемир=======Какво звучно германско име....
    —цитат от коментар 5 на eti mehter


    Като твоето звучно име Мими,дадено ти при възраждането през 80-те от бай ти Тошо..

    Ети е побългарена бурка
  19. 19 Профил на Ти сега нали разбираш колко си прост
    Ти сега нали разбираш колко си прост
    Рейтинг: 48 Любопитно

    Бравос на германският министр!На следващите избори турците в Германия требе да гласуват само за лилавият кандидат,защото Ердоган не иска Турция да стане покорен роб на ЕС!🐷🐵🥳🤡👍

    Много съм прост
  20. 20 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 2737 Весело

    До коментар [#17] от "dfjftriktrcdt":

    Нали Бай Кемал Кълъчдарович щеше да бие шута на Ердо....!
    Ко стана бе мамул....?
    Май стана обратното.....🤣🤣🤣🤣🤣
    И то два пъти за един месец...❗

    Bukalemun
  21. 21 Профил на Галя Станчева
    Галя Станчева
    Рейтинг: 861 Неутрално

    Германия да мисли кого приема.

  22. 22 Профил на Ти сега нали разбираш колко си прост
    Ти сега нали разбираш колко си прост
    Рейтинг: 48 Любопитно

    Джем Йоздемир=======Какво звучно германско име....
    —цитат от коментар 5 на eti mehter


    Никой не плюе повече по Ердо ,от другара Джем.Тека повтаряйки клишета кат грамофонна плоча,той напраи добра политическа кариера.Лично аз имам чуството.,че той е достоен учител на нашто Кирило Петков.😎🐷🐵🥳🤡👍

    Много съм прост
  23. 23 Профил на vht16370188
    vht16370188
    Рейтинг: 2936 Неутрално

    До коментар [#13] от "eti mehter":

    Джем е пример, че името не е важно а важното е, че човека не е религиозен мюсюлманин и не иска да налага ислямските ценности а приема светските общочовешки както и към половината турци като цяло разбира се за разлика от теб

  24. 24 Профил на aleksandarr
    aleksandarr
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#17] от "dfjftriktrcdt":

    Германците са като нас умираща нация. Новите собственици на територията си подготвят почвата.

  25. 25 Профил на Redzhep Mustafa Pehlivan
    Redzhep Mustafa Pehlivan
    Рейтинг: 16 Весело

    До коментар [#23] от "vht16370188":

    Със една дума немеца Йоздемир е приел правилните цености !!!!
    Така да го разбираме !!!!
    Ммммда

  26. 26 Профил на мики маус СУПЕР
    мики маус
    Рейтинг: 2417 Неутрално

    Мдааа
    Германският Кокорчо в акция!
    Тези хора много обичат да дърдорят неща, които хич не би трябвало дори да споменават.

  27. 27 Профил на Ти сега нали разбираш колко си прост
    Ти сега нали разбираш колко си прост
    Рейтинг: 48 Любопитно

    МдаааГерманският Кокорчо в акция!Тези хора много обичат да дърдорят неща, които хич не би трябвало дори да споменават.
    —цитат от коментар 26 на мики маус


    Само да те поправя,той е германският Кирчо.😎😁😎

    Много съм прост
  28. 28 Профил на Локомотив
    Локомотив
    Рейтинг: 643 Неутрално

    Този германски министър да научи какво е демокрация

  29. 29 Профил на dejmos
    dejmos
    Рейтинг: 402 Любопитно

    Няма проблем за либерасТа .., ще купят чипове от Мъск , и ще им сменят чипа :)) Колко примитивен фашизъм се демонстрира от "цивилизацията на ЕЛФИТЕ" !!

  30. 30 Профил на vht16370188
    vht16370188
    Рейтинг: 2936 Весело

    До коментар [#25] от "Pomak":

    Зависи кой питаш ако питаме теб правилните ценности са тези на исляма и майка Россия нали така?

  31. 31 Профил на kqr09575859
    kqr09575859
    Рейтинг: 221 Весело

    До коментар [#20] от "eti mehter":
    Тоя Кеко не мога да му смогна на минуси, даже няма смисъл да му четеш глупостите!!!

  32. 32 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 2384 Неутрално

    "Да, Германия е развита демокрация.
    И хората ги оценят не по името."
    До коментар [#9] от "Destino":

    Ми що реват, че турците са гласували за Ердо? Нали като е демокрация, то си е тяхно право?
    Май лъжеш или се самозалъгваш за демокрацията. Пък то ти личи що за демократ си и ти.

    Judjuk
  33. 33 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 2737 Весело

    До коментар [#22] от "Шарл Атани":

    Никой не плюе повече по Ердо
    =======
    Малко любопитни следизборни факти от Анадола.....
    Понеже за пръв път в Турция има избори с балотаж...(демек втори тур)... 1 390 000 не са отишли да гласуват повторно...
    Експертите установиха че това са предимно простите и изостаналите...демек феновете на Ердо....
    След като са се усетили ...са задавали въпроса...
    " Откога почнахме да правим два пъти избори на месец...?"....

    Bukalemun
  34. 34 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 3175 Любопитно

    Германския министър Джем е напълно прав в своите критики! Подкрепям го напълно.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  35. 35 Профил на niksan1 СУПЕР
    niksan1
    Рейтинг: 1084 Неутрално

    Министърът на земеделието Джем Йоздемир ========Еййй германеца му с германец....!Пак се бърка в работите на чужди за него държави....
    —цитат от коментар 4 на eti mehter



    Ти прочете ли статията ? Разбра ли, защо министърът отправя тази критика към турската диаспора ? Ако не си, обяснявам - министърът не критикува вота на турците в Турция, а на турците в Германия и обяснява, защо го прави .
    Все пак говорим за турци в Германия и един германски министър е в правото си да се притеснява за бъдещето на германските деца .

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  36. 36 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 3175 Любопитно

    До коментар [#9] от "Destino":

    Етка-та трябва да разбере, че Германия е мултиетническа и мултирелигиозна държава, в която всички граждани имат равни права и свободи. Една от тези основни свободи е политическата свобода. Благодарение на всичко това Джем (който впрочем е от партията на Зелените) е станал и министър в Германия.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  37. 37 Профил на Ivo
    Ivo
    Рейтинг: 599 Неутрално

    Този германски идиот да не се бърка в чужди работи и да си гледа работата!

    Не на глобалистите и глобуса! Make Earth Flat Again!
  38. 38 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 2737 Весело

    До коментар [#32] от "Judjuk":

    Нали като е демокрация, то си е тяхно право?
    =======
    Той събеседника ти дори не се усеща....:)
    И аз щях да го питам същото,но едва ли има смисъл...

    Bukalemun
  39. 39 Профил на log_on
    log_on
    Рейтинг: 2778 Весело

    Джем Йоздемир=======Какво звучно германско име....
    —цитат от коментар 5 на eti mehter


    Родители: Абдула Йоздемир, Нихал Йоздемир

  40. 40 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 3175 Весело

    До коментар [#15] от "Pomak":

    Хахаха.... нещо като тебе, а помаче? :-)

    Отвън българин, НО отвътре турчин ердоганист. :-)

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  41. 41 Профил на gobay
    gobay
    Рейтинг: 320 Неутрално

    До коментар [#5] от "eti mehter":

    Чистокръвен ариец

  42. 42 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 2737 Весело

    До коментар [#39] от "log_on":

    Родители: Абдула Йоздемир, Нихал Йоздемир
    =====
    А..... Мерси за уточнението....
    И аз да довърша....
    От северния вход на околовръстното на долна Саксония....

    Bukalemun
  43. 43 Профил на Redzhep Mustafa Pehlivan
    Redzhep Mustafa Pehlivan
    Рейтинг: 16 Весело

    Бих искал да питам немеца Йоздемир, дали ако туците в Германия глсуваха за Зелената партия в Турция, би било правилно, т. е. демократично !!!???

  44. 44 Профил на Ти сега нали разбираш колко си прост
    Ти сега нали разбираш колко си прост
    Рейтинг: 48 Любопитно

    [quote#35:"niksan1"][/quote]

    Ти нали живееш в Немачко(както и аз).Бъдещето на германските деца,а?Иди в едно грунд шуле е виж ,колко от германските деца са германски деца?Не казвам нищо добро или лошо,просто иди ,виж и сам си направи изводите.😎😁😎

    Много съм прост
  45. 45 Профил на dejmos
    dejmos
    Рейтинг: 402 Любопитно

    До коментар [#33] от "eti mehter":

    Предполагах ...Очаквах разлика от 4-5 милиона между Ердоган и Калъч..То се виджда че АКТИВНОСТТА е три процента надолу..

  46. 46 Профил на log_on
    log_on
    Рейтинг: 2778 Весело

    [quote#35:"niksan1"][/quote]

    Така си е. Министъра турчин с жена аржентинка се загржил за германските деца... ти да видиш, как'Сийке...

  47. 47 Профил на dejmos
    dejmos
    Рейтинг: 402 Любопитно

    До коментар [#38] от "eti mehter":

    Не ми отговори за нашия Карад....??

  48. 48 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 2737 Любопитно

    До коментар [#47] от "dejmos":

    ?

    Bukalemun
  49. 49 Профил на dejmos
    dejmos
    Рейтинг: 402 Любопитно

    До коментар [#48] от "eti mehter":

    Защо ще му правят АТЕНТАТ ( посегателство) според нашия Дуган ???

  50. 50 Профил на Redzhep Mustafa Pehlivan
    Redzhep Mustafa Pehlivan
    Рейтинг: 16 Весело

    До коментар [#40] от "Иво":
    Отвън българин, НО отвътре турчин ердоганист

    Ммммда
    Тъкмо обратното май.
    И аз се мислех за турчин, но според едно изследване Днк, се оказа, че съм повече черногорец, сърбин, ибериец, и малко евреин, и нищо ни българско ни турско.
    Мда

  51. 51 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 2737 Любопитно

    До коментар [#35] от "niksan1":

    Йоздемир направи тези си изявления пред журналисти, след като по-рано в "Туитър" министърът отправи остра критика към турската диаспора в Германия, че е помогнала на Ердоган да спечели изборите.
    ========
    А кажи сега... къде тук има демокрация?
    Доуточнявам....
    Ако същия германец на име Йоздемир бе отправил същите критики на българската диаспора,че не гласували за тая а за оная партия....пак ли щеше да ме питаш...." Ти въобще прочете ли статията...?"...?

    Bukalemun
  52. 52 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 2737 Любопитно

    До коментар [#49] от "dejmos":

    Не знам.
    Чух го но си нямам на идея....
    Може би се е уморил или е сигнал предела на капацитета си....

    Bukalemun
  53. 53 Профил на Надежда
    Надежда
    Рейтинг: 1550 Неутрално

    [quote#12:"dfjftriktrcdt"][/quote]

    Направо да ги изгонят..Уж в Турция било ислямски рай,а живеят и работят в демократична и християнска Германия??Що няма милиони германци да живеят и работят в Турция?

    ------------------------
    немците са толкова прости и алчни, че са се поставили на колене пред емигрантите, без които икономиката им ще спре да работи.
    По същите причини, та даже по-дълбоки, в момента са в рецесия.

  54. 54 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 2737 Любопитно

    До коментар [#49] от "dejmos":

    А най голямата бомба чу ли я...?

    Бай Кемал Кълъчдарович се отметна ....
    Вчера след 6 минутна реч показа че няма никакви намерения да подава оставка....!
    А беше обещал че ако не успее да победи Ердоан....се оттегля...

    Това ще предизвика криза в редиците на CHP....




    Язък за Муаррем Индже....
    Отиде курбан на маймуните...

    Bukalemun
  55. 55 Профил на niksan1 СУПЕР
    niksan1
    Рейтинг: 1084 Неутрално

    В Германия май или се интегрират много добре или не искат да се интегрират турците
    —цитат от коментар 11 на vht16370188



    Забрави това» или « .
    По принцип даже турци родени в Германия, трудно се оправят с немския език . Тук съм вече 16 + години и имам поглед на нещата .

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  56. 56 Профил на Redzhep Mustafa Pehlivan
    Redzhep Mustafa Pehlivan
    Рейтинг: 16 Неутрално

    До коментар [#54] от "eti mehter":
    А беше обещал че ако не успее да победи Ердоан....се оттегля

    Ммммда
    Нали каза че пак е победил :)

  57. 57 Профил на niksan1 СУПЕР
    niksan1
    Рейтинг: 1084 Неутрално

    Бравос на германският министр!На следващите избори турците в Германия требе да гласуват само за лилавият кандидат,защото Ердоган не иска Турция да стане покорен роб на ЕС!🐷🐵🥳🤡👍
    —цитат от коментар 19 на Шарл Атани



    На всички е ясно какво иска Ердоган, след като е първа дружка на сатрапа от Кремъл и след като президент на НАТОвска държава, купува руско въоръжение .

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  58. 58 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 2737 Весело

    До коментар [#56] от "Pomak":

    Нали каза че пак е победил :)
    ========
    Каза никой да не губи кураж...и че битката продължавала....

    Като го чух...се сетих за едни фрази от пионерските времена...

    При теб същото ли е...?
    Кажи честно....🤒

    Bukalemun
  59. 59 Профил на niksan1 СУПЕР
    niksan1
    Рейтинг: 1084 Неутрално

    До коментар [#17] от "dfjftriktrcdt":Нали Бай Кемал Кълъчдарович щеше да бие шута на Ердо....!Ко стана бе мамул....?Май стана обратното.....🤣🤣🤣🤣🤣И то два пъти за един месец...❗
    —цитат от коментар 20 на eti mehter



    Обяснявам какво стана - Калъчдароглу е имал 33 минути ефирно време, докато Ердо е имал 48 часа такова .
    Сега ясно ли ти е « ко стана « ?

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  60. 60 Профил на vht16370188
    vht16370188
    Рейтинг: 2936 Неутрално

    До коментар [#55] от "niksan1":

    За езика може да си прав но това не мисля, че е толкова въпрос на език а дали си на първо място човек или религиозен турчин, българин и т.н.. Предполагам просто турците в Германия са основно от Анадолските части които са за Ердоган за да искат султана повече от турците в Турция..

  61. 61 Профил на petrow1973
    petrow1973
    Рейтинг: 8 Неутрално

    "Защо сме избрали именно християнството с неговото смирение и мекушавост?"
    „Третият райх отвътре“ на Алберт Шпеер

    За умрелите - или добро или нищо За живите - само критика или нищо няма да свършат:)
  62. 62 Профил на Redzhep Mustafa Pehlivan
    Redzhep Mustafa Pehlivan
    Рейтинг: 16 Весело

    До коментар [#58] от "eti mehter":
    Като го чух...се сетих за едни фрази от пионерските времена...
    При теб същото ли е...?
    Кажи честно....🤒

    Ммммда
    Не разбирам кои фрази имаш предвид.
    Имаше много слогани.
    Преживял съм тези времена.
    Мда
    Сомням си, искаха да рецитирам какво е казал Г. Димитров на процеса. ,, Аз съм българин, и така нататък.
    Беше след смяната на имената.
    Отказах, макар да съм бил малък.
    Мда

  63. 63 Профил на niksan1 СУПЕР
    niksan1
    Рейтинг: 1084 Неутрално

    Германия да мисли кого приема.
    —цитат от коментар 21 на Галя Станчева



    Германското държавно ръководство приема гражданите на една НАТОвска държава каквато е Турция и приема гражданите на друга НАТОвска държава, каквато е България, но не може да агитира и контролира тези граждани по отношение на техните политически виждания/предпочитания . А не е ли дебилизъм българите в Германия и другите страни от ЕС да гласуват за « Възраждане «, които са категорично против ЕС и НАТО и които искат излизане от тези организации ? Това не е ли рязане на клона на който седят ? Хем си в ЕС и то по желание, хем гласуваш за партия, която е против този ЕС !
    Ето, защо сме на този хал !

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  64. 64 Профил на danvan СУПЕР
    danvan
    Рейтинг: 7136 Неутрално

    Министърът на земеделието Джем Йоздемир ========Еййй германеца му с германец....!Пак се бърка в работите на чужди за него държави....
    —цитат от коментар 4 на eti mehter


    А сънародниците ти какво правят в Германия. Като искат да живеят там, ще трябва да чуят и критиката на домакините си.

    Аман от националистическа наглост. Като не ви харесва си се прибирайте в анадола!

    Мутрите от 90-те поеха открито държавата, а ние ги последвахме. Sapienti Sat
  65. 65 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 2737 Неутрално

    Джем е министър на земеделието...
    Ако беше министър на вътрешните работи или транспорта....по щеше да има логика....

    https://youtu.be/wKW4NE-7j3k

    Bukalemun
  66. 66 Профил на danvan СУПЕР
    danvan
    Рейтинг: 7136 Неутрално

    Джем е министър на земеделието...Ако беше министър на вътрешните работи или транспорта....по щеше да има логика....https://youtu.be/wKW4NE-7j3k
    —цитат от коментар 65 на eti mehter


    Логика има, но нацистиските свине едва ли ще я видят.

    Мутрите от 90-те поеха открито държавата, а ние ги последвахме. Sapienti Sat
  67. 67 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 2737 Любопитно

    До коментар [#64] от "danvan":

    А сънародниците ти какво правят в Германия
    ======
    А бе.... дълга история....

    След средата на миналия век... Турция просперирала като цветуща светско превратаджийдка държава....
    Благодарение на прогреса пламнала гражданска война ....и в следствие на което бащите и дядовците на гурбетчиите избягали е Германия.... която пък ги чакала с открити обятия ... поради остър недостиг на работници по потници....

    Bukalemun
  68. 68 Профил на niksan1 СУПЕР
    niksan1
    Рейтинг: 1084 Неутрално

    До коментар [#17] от "dfjftriktrcdt":Германците са като нас умираща нация. Новите собственици на територията си подготвят почвата.
    —цитат от коментар 24 на aleksandarr



    Не само германците и американците умират и загиват като нация, откакто се помня и откакто се помня са проспериращи и притегателни за целия свят, а най-много за руските граждани . Тук в Мюнхен делях един апартамент с руско семейство от Саратов повече от 7,5 години и съм пределно ясен по въпроса .
    Забрави за глупавите германци и американци, стягай чемадана, отивай на вокзала и приятно пътуване до дестинацията Пиздецк на Амуре, където ще намериш щастието .

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  69. 69 Профил на niksan1 СУПЕР
    niksan1
    Рейтинг: 1084 Неутрално

    МдаааГерманският Кокорчо в акция!Тези хора много обичат да дърдорят неща, които хич не би трябвало дори да споменават.
    —цитат от коментар 26 на мики маус



    И на теб ще напомня, че германският министър НЕ КОМЕНТИРА вотът на турците в Турция, а на турците в Германия, защото този вот касае в известна степен бъдещето на германските деца .
    Според теб, той « дърдори « неща, които не трябва, а ?

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  70. 70 Профил на niksan1 СУПЕР
    niksan1
    Рейтинг: 1084 Неутрално

    [quote#35:"niksan1"]
    —цитат от коментар 44 на Шарл Атани
    Ти нали живееш в Немачко(както и аз).Бъдещето на германските деца,а?Иди в едно грунд шуле е виж ,колко от германските деца са германски деца?Не казвам нищо добро или лошо,просто иди ,виж и сам си направи изводите.😎😁😎[/quote]


    Тези деца са родени в Германия и са германски граждани, независимо от техния етнически произход . Дали си мислиш, че след като получат германско образование и се наложат като бъдещи специалисти, ще си стегнат куфарите и ще се забият в третия свят, от където са избягали родителите им ?

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  71. 71 Профил на niksan1 СУПЕР
    niksan1
    Рейтинг: 1084 Неутрално

    Този германски идиот да не се бърка в чужди работи и да си гледа работата!
    —цитат от коментар 37 на ivo



    Там е работата, че той тъкмо това прави - ГЛЕДА СИ РАБОТАТА !

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  72. 72 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 2737 Любопитно

    До коментар [#69] от "niksan1":

    Но е министър на земеделието....
    И тук се появява онова нещо което може да бъде единствената причина за обяснението....
    (въпрос)
    Кога един министър на земеделието в Германия може да вземе отношение относно изборите в Турция...?
    (Отговор)
    Когато името му е Джем Йоздемир...!

    Bukalemun
  73. 73 Профил на .
    .
    Рейтинг: 1138 Неутрално

    [quote#69:"niksan1"][/quote]
    По твойта логика начи турците в България трябва да гласуват в български избори както им каже турския министър на земеделието ?

  74. 74 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 2737 Весело

    До коментар [#71] от "niksan1":

    ГЛЕДА СИ РАБОТАТА !
    ======
    Това не е негова работа....
    Министър на земеделието се занимава с други неща...

    Bukalemun
  75. 75 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 2737 Весело

    До коментар [#73] от ".":

    🤣👍

    Представяш ли си.....
    Министърът на земеделието на Канада да заплаши България че ако не се гласува за Кирил Петков..... ЩЕ ИМА САНКЦИИ....🤣👉

    Bukalemun
  76. 76 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 3175 Весело

    До коментар [#50] от "Pomak":

    Хахаааа... интересни резултати си получил от своя ДНК анализ. :-) Обаче, след като разбра какъв си остана май в България, а не отиде да живееш при своите прадеди в Черна Гора или Сърбия. :-)

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  77. 77 Профил на MPetr
    MPetr
    Рейтинг: 174 Неутрално

    Факт е, че турската диаспора, не само в Германия а и в цяла Европа масово подкрепи Ердоган и Анти- амекаризма !.....

  78. 78 Профил на MPetr
    MPetr
    Рейтинг: 174 Неутрално

    Никакво право няма германски министър да критикува турската диаспора за подкрепата за Ердоган. !!!! Хората постъпиха разумно и мъдро.

  79. 79 Профил на Иван K
    Иван K
    Рейтинг: 1806 Гневно

    "Обратът, който най-накрая, слава Богу, настъпи в отношенията ни с Путин, сега е необходим и в отношенията ни с турския ултранационализъм, необходим е в отношенията ни с фундаментализма"

    Ако турболибералите не си взема поука, в Европа ще настъпи поврат в отношението ни към тях.

    подпис
  80. 80 Профил на Иван K
    Иван K
    Рейтинг: 1806 Гневно

    До коментар [#21] от "Галя Станчева":
    "Германия да мисли кого приема."

    Всяка държава трябва да мисли кого приема.

    подпис
  81. 81 Профил на Redzhep Mustafa Pehlivan
    Redzhep Mustafa Pehlivan
    Рейтинг: 16 Весело

    До коментар [#76] от "Иво":

    Хаха
    Това с Днк-като го разбрах наскоро.
    Напуснах територията когато се мислех за турчин, и когато ривахте ; ,, България за българите, турците вън,,
    Мда
    От тогава съм вън, но не в Турция, за добро или лошо.

  82. 82 Профил на Полковник Паликъщов
    Полковник Паликъщов
    Рейтинг: 2278 Весело

    Министърът на земеделието Джем Йоздемир призова за повратна точка в политиката на Германия към Турция.
    _________________________________________________________________

    Йоздемир става за канцлер на Германия, този екоталибан!

    Снимка на прадядо ми ПАЛИКЪЩОВ, поборник.
  83. 83 Профил на Полковник Паликъщов
    Полковник Паликъщов
    Рейтинг: 2278 Весело

    Германския министър Джем е напълно прав в своите критики! Подкрепям го напълно.
    —цитат от коментар 34 на Иво


    Ти си интернационалист по душа, бившо комуне, опитвам се да те разбера!

    Но демократ никога няма да станеш!

    Снимка на прадядо ми ПАЛИКЪЩОВ, поборник.
  84. 84 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 3175 Любопитно

    До коментар [#81] от "Pomak":

    А, добре. Радвам се за теб, че си напуснал България. Мисля, че и ти самия се радваш, че си взел това решение и не съжаляваш за него.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  85. 85 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 3175 Весело

    До коментар [#83] от "Полковник Паликъщов":

    Бъркаш! Аз съм СОЦИАЛ ДЕМОКРАТ! :-)

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  86. 86 Профил на Роси СУПЕР
    Роси
    Рейтинг: 5587 Неутрално

    Ами качвайте диаспората на колите и да отиват да живеят в Турция. Явно им харесва управлението на Ердоган.

  87. До коментар [#12] от "dfjftriktrcdt":Айде бе гринго....!Вече два дена те чакам да ме скъсаш от бъзици...Цял месец се точеше ....🤣Ето ме тук съм....!
    —цитат от коментар 16 на eti mehter


    Сюртюк,че аз те правя на пет цента ма..Жива -умряла си при некадърника Ердоганчо..Колко е турската шума спрямо цар Долар ма кьопек ??

    Ети е побългарена бурка
  88. До коментар [#17] от "dfjftriktrcdt":Нали Бай Кемал Кълъчдарович щеше да бие шута на Ердо....!Ко стана бе мамул....?Май стана обратното.....🤣🤣🤣🤣🤣И то два пъти за един месец...❗
    —цитат от коментар 20 на eti mehter


    Кой бие ма сюртюк??С машинациите на кьопека ислямисТ Ердоганчо и господаря му в Москва ли ма паралелепипед ислямска??Ще те скъсам от подигравки.Тя Турция е оттекла у мръсния ислямски канал ма Шехерезада изтърбушена..Буаха...

    Ети е побългарена бурка
  89. До коментар [#83] от "Полковник Паликъщов":Бъркаш! Аз съм СОЦИАЛ ДЕМОКРАТ! :-)
    —цитат от коментар 85 на Иво


    Буахаха..Фенът на болшевико-ислямистите в Китай и Иран бил социалдемократ??.Този,който иска разпад на ЕС и на държава член на ЕС, каквато е Испания,защото е фен на сепаратистите-престъпници в Каталуния с фалшивия и незаконен Референдум за отцепване..Който плюе по президент Тръмп,който е десен демократ и величае неориентираното ляво Джо -слийпи..Който не знае коя партия в САЩ има контрол в долната и горната камара на Конгреса..Буаха..

    Ети е побългарена бурка
  90. До коментар [#69] от "niksan1":Но е министър на земеделието....И тук се появява онова нещо което може да бъде единствената причина за обяснението....(въпрос)Кога един министър на земеделието в Германия може да вземе отношение относно изборите в Турция...?(Отговор)Когато името му е Джем Йоздемир...!
    —цитат от коментар 72 на eti mehter


    Сюртюк,Германия може дори да не допусне избори на своя територия,ако законите и са такива..Алооо,бурка,на немска територия све изпълняват нейните закони,а не на допотопна Турция..Русия що се меси във вътрешните работи на Турция и ви командори...Путин командори най-вече оня банкрутирал ислямисТ в Анкара..

    Ети е побългарена бурка
  91. До коментар [#17] от "dfjftriktrcdt":Германците са като нас умираща нация. Новите собственици на територията си подготвят почвата.
    —цитат от коментар 24 на aleksandarr


    Не се прави на демограф и ти..Ако са умираща нация,шо всички искат да живеят и работят там,най-вече ония дрипавите в Анадола??

    Ети е побългарена бурка
  92. [quote#12:"dfjftriktrcdt"]
    —цитат от коментар 53 на hope
    Направо да ги изгонят..Уж в Турция било ислямски рай,а живеят и работят в демократична и християнска Германия??Що няма милиони германци да живеят и работят в Турция?------------------------немците са толкова прости и алчни, че са се поставили на колене пред емигрантите, без които икономиката им ще спре да работи.По същите причини, та даже по-дълбоки, в момента са в рецесия.[/quote]

    Немците не са глупав народ и един ден ще им се наложи да си ииберат политик като Тръмп,който да изрита търтеите от Анадола и БИ..

    Ети е побългарена бурка
  93. [quote#59:"niksan1"][/quote]

    На банкрутиралата бурка от глад и ислямска фотосинтеза не му е ясно..

    Ети е побългарена бурка
  94. 94 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 2737 Любопитно

    До коментар [#81] от "Pomak":

    и когато ривахте ; ,, България за българите, турците вън,,
    Мда
    =======
    Мдааа....това наистина беше върха на ония времена....
    Такива неща остават завинаги в чипа на човека....

    Bukalemun
  95. 95 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 2737 Весело

    До коментар [#83] от "Полковник Паликъщов":

    34 на Иво


    Ти си интернационалист по душа, бившо комуне, опитвам се да те разбера!

    Но демократ никога няма да станеш!
    =========
    А в случая се има за социал демократ....:)
    За такива прехода е вечен.....♾️

    Bukalemun




За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #