За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
vassilun
Рейтинг: 5024 Неутрално"Министърът на транспорта Матео Салвини каза миналия месец, че обмисля повишаване на максималната скорост по магистралите до 150 км/ч."
Италианските магистрали са едни от най-добрите в Европа. Няма проблем ограничението да е 150 км в час.
pet fire
Рейтинг: 3203 НеутралноДо коментар [#1] от "vassilun":
Но и доста натоварени
Тангра
Рейтинг: 1082 НеутралноПредлагам у нас в града да се повиши скоростта до 100км/ч, за да се подобри качеството на въздуха.
Karamfil Kalchev
Рейтинг: 499 Неутрално150 с електромобил - може и да ими такива хора - разхода е убийствен може и 200 да разрешат с тези батерии
Lee Gier
Рейтинг: 2623 Неутралноне "дава", а "разрешава". В дневник дават да пишат некадърници и те много държат да си покажат некадърността.
Нямам време за подлости - с много други неща съм зает.danvan
Рейтинг: 7568 ВеселоОчевидно си виждал електромобил само на картинка ... Мутрите от 90-те поеха открито държавата, а ние ги последвахме. Sapienti Sat
KRAFTWERK
Рейтинг: 1564 НеутралноДо коментар [#1] от "vassilun"
До коментар [#2] от "pet fire":
От Венеция до Торино , дори при силен дъжд няма мъгла капки зад гумите на автомобилите....наистина са добри магистрали.....
sasoss
Рейтинг: 303 ВеселоШегуват се италианците. Единствените места, където се спазват ограничения са пред камерите.
Костадин Иванов
Рейтинг: 3688 НеутралноБих казал - прекалено натоварени.
Когато за първи път наближавах Милано, първите две ленти бяха заети от камиони. Реших да карам в третата лента, уж от скромност. Не можах да вдигна повече от 100. Бутнах се в четвъртата, последна, докарах до 115. Минавал съм и в по-добри дни, но винаги е блъсканица. Еретик
Тангра
Рейтинг: 1082 НеутралноНастрадин ходжа тъкмо научил магарето да бяга със 150км/ч, то взело че умряло от студ.
plamen_b
Рейтинг: 618 ЛюбопитноБили са преди десетки години. През последните години (дори преди 10 и повече години) във Франция, например, има по-нови и по-хубави магистрали (бяха платени). Пътят за разрешаване на конфликта е Русия да напусне Украйна! Това е пътя за разрешаване на конфликта! (Сана Марин, финландска премиер-министърка)
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 2058 Неутрално+++
Цариградско трябва да е с 6 платна поне до Ихтиман, Ключовите булеварди трябва да се разширят с по едно платно и да се правят бързо подлези и пасарелки на Сливица и още няколко булеварда за да се облекчи трафика! Докато това стане транспорта трябва да е редовен или поне безплатен.
Както е почнала Фандъкова, средната скорост ще е 5-6км/ч а децата ще ги мъчи тази мръсотия и дано по-малко хващат респираторни и онко усложнения!
Libertarianism is just anarchy for rich people
Petleshev
Рейтинг: 3210 НеутралноДо коментар [#11] от "plamen_b":
Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...Във Франция магистралите са не само платени, ами и скъпи. Може би най-скъпите в Европа. По спомени горивото излиза по-евтино от таксата за магистрала.
Не знам дали има друга държава в Европа с толкова камери по пътищата като Франция. Може би Австрия ги доближава.
vagabond66
Рейтинг: 665 ВеселоЦъ - цъ - цъ!!!
Ако в Италия дадат
на всяко село да си
определя скоростите самостоятелно,
то ще приема Италия
за най-демократичната държава!
Нещо "Европейската Комисия"
или ЕС няма ли да вземат отношение
по тези въпроси?!?
Все пак превишена скорост
води до "не-зелени" екологични практики!
Италия ще спазва или не законите
на Европейските Съединени Щати?!?
dnevnikar
Рейтинг: 3808 НеутралноВИИ Маркс имени В.И.Лелина
И над магистралите на Римската империя
е нямало ограичения.
Централно наложени, тоест.
"Италия дава на регионите да определят
максимална скорост по магистралите"
dnevnikar
Рейтинг: 3808 Неутралносеки 4ти км
Не си виждал в Гърция.
Демокрацията на моторетки...
До коментар [#8] от "sasoss":
Шегуват се италианците. Единствените места,
където се спазват ограничения са пред камерите.
dnevnikar
Рейтинг: 3808 Неутралносеки 4ти км
Ако трябва,
избутва полвинта квартали Изток, Младост и каквито
се случат - влево. Другите половинки - вдесно.
Революционен ход, "Искаме достъп до Цариград".
Но не би станало с фъндъчкините консервативни
ремонти на ремонти.
Тя гледа назад да пази, реставрира и лъска
бастуня на МОЧА.
До коментар [#12] от "comandante vs либерални ентусиасти&корпократи":
Предлагам у нас в града да се повиши скоростта до 100км/ч, за да се подобри качеството на въздуха.
—цитат от коментар 3 на Тангра
+++
Цариградско трябва да е с 6 платна поне до Ихтиман,
futio_tapanchev
Рейтинг: 1232 НеутралноЩо за простотия е това? Магистралите изпълняват едни и същи изисквания навсякъде и няма логика да има различни ограничения според всеки селсъвет. На всичкото отгоре шофьорите трябва да помнят къде какво е ограничението. Италия в последните години става все по тъпа държава.
pontius_glarus
Рейтинг: 4013 НеутралноИ най-вероятно тези особености във Франция масово демотивират пичовете-джигити да препускат по магистралите, и предпочитат да пътуват с влакове.
imaligoogle_hr
Рейтинг: 65 РазстроеноЦелта е само една:
да се направи удобното пътуване с автомобил толкова трудно, че да се приниуди стадото скот, да ползУва ''обществен'' транспорЪтЪ.
Само че, за разлика от 19 век, сега и с каруца няма да може, защото, нали... газове...
bnc59488372
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#7] от "KRAFTWERK":
ДА АМА СА И НАЙ СКЪПИТЕ
bnc59488372
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#9] от "Костадин Иванов":
РАВНИНАТА НА РЕКА ПО Е ВСЕ ОщЕ НАЙ НАСЕЛЕНАТА И ИНДУСТРИАЛИЗИРАНА чАСТ(ЛОМБАРДИА ,ВЕНЕТО ,чАСТ ОТ ЕМИЛИЯ-РОМАНЯ) НА ЕВРОПА.ВЪЗДУХЪТ Е ОТВРАТИТЕЛЕН ДОРИ ПО ЗЛЕ ОТ СОФИЯ