Испанската Народна партия може да получи абсолютно мнозинство заедно с крайнодесните

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (55)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на venciч
    venciч
    Рейтинг: 386 Весело

    Тези "карайно" десни са новият кошмар на левундерската крадлива и безродна пасмина🤣🤣🤣

    I use 🇵🇸 🇹🇷 to wipe my ass
  2. 2 Профил на Whoops
    Whoops
    Рейтинг: 770 Неутрално

    Може ли да спрем да употребяваме инфантилни клишета когато говорим за сериозни неща. Политическите разбирания на хората са многомерни - нелепо е да продължаваме да си мислим че можем да ги измерим с това ляво-дясно.

  3. 3 Профил на pomaka97
    pomaka97
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Всеки който не е абсолютен ляв зелен див либерал, автоматично става крайно десен. Педро си отива, скоро и Макрон и Шолц. Зелените си отиват, време е за малко нормалност, слава Богу.

  4. 4 Профил на jazzdevil
    jazzdevil
    Рейтинг: 169 Неутрално

    Етикета "крайносесен" лепнат от болшевиките от Д-к си е комплимент отвсякъде!

  5. 5 Профил на Осветител
    Осветител
    Рейтинг: 52 Неутрално

    Добър шанс за нова Реконкиста - всички мюсюлмани и негри да бъдат върнати в страната им по първопроизход. Испанците вече веднъж са го правили.

    Не участвувайте в безплодните дела на тъмнината; напротив, изобличавайте ги (Еф. 5:11).
  6. 6 Профил на Nedyalko Lazarov
    Nedyalko Lazarov
    Рейтинг: 1064 Неутрално

    Тези "карайно" десни са новият кошмар на левундерската крадлива и безродна пасмина🤣🤣🤣
    —цитат от коментар 1 на venciч

    Каква точно е дефиницията на “крайно дясна” в днешно време?

  7. 7 Профил на хуz84О14722
    хуz84О14722
    Рейтинг: 605 Неутрално

    Европа пак ще стане фашистка и пак ще тръгне на война срещу Русия. Класика в жанра.

    Надявам се този път да се разправят първо с Великобритания и САЩ, че последния път "Ние почти няма да ви закачаме, само хвърлете цялата мощ срещу СССР" се оказа губеща тактика, САЩ и Британия забиха нож в гърба на Хитлер.

  8. 8 Профил на kvasimodo
    kvasimodo
    Рейтинг: 165 Неутрално

    "Испанската консервативна Народна партия (НП) увеличава мнозинството си пред управляващите социалисти"
    Нормален политически ритъм. Социалистите изцоцват това което е създадено. Раздават на калпак без да отчитат индивидуалния принос на всеки.
    Падат от власт поради влошена икономическа ситуация и идва ред на десните да оправят икономиката и да натрупат обществено богатство. то отново ще бъде пропиляно от левундерите.
    Там където управляват марксисти -левичари този нормален цикъл не съществува и населението е с нисък стандарт.
    Само моля не ми давайте алтернативата Китай. Там има една витрина. Мнозинството китайци живеят доста бедно.

    "Което беше порок стана обичай" - Сенека
  9. 9 Профил на venciч
    venciч
    Рейтинг: 386 Неутрално

    Каква точно е дефиницията на “крайно дясна” в днешно време?
    —цитат от коментар 6 на Nedyalko Lazarov


    В днешно време, според левите лумпени, всичко, което мисли с главата, а не със задника е крайно дясно.
    Например ако човек осъзнава лавинообразната ислямизация на Европа и нейната кончина като едно от малкото цивилизовани места по света, е крайно десен.
    Примери бол

    I use 🇵🇸 🇹🇷 to wipe my ass
  10. 10 Профил на jazzdevil
    jazzdevil
    Рейтинг: 169 Неутрално

    Каква точно е дефиницията на “крайно дясна” в днешно време?
    —цитат от коментар 6 на Nedyalko Lazarov


    Всеки, който си въобразява, че Слънцето не изгрява от Брюксел и има наглостта да претендира, че някой неща от живота си следва да може да си ги решава вътре в държавата си (колко мигранти да приема страната му на година, какво да учат децата му в училище, дали да стават въглероднонеутрални и пр.)

  11. 11 Профил на brazza
    brazza
    Рейтинг: 2089 Неутрално

    Тези "карайно" десни са новият кошмар на левундерската крадлива и безродна пасмина🤣🤣🤣
    —цитат от коментар 1 на venciч

    Нещо като левичарската коалиция ПП ДБ?

  12. 12 Профил на Nedyalko Lazarov
    Nedyalko Lazarov
    Рейтинг: 1064 Неутрално

    До коментар [#9] от "venciч":
    До коментар [#10] от "jazzdevil":
    Вероятно също и всеки който вярва, че има два пола, че децата имат майка и баща, че за да ядеш трябва да работиш и прочее безумни идеи.
    Разбрах. Изглежда, че и аз съм вече крайно десен.

  13. 13 Профил на nniiikk
    nniiikk
    Рейтинг: 213 Любопитно

    Ама, защо „крайно", „ултра", „страх", „безпокойство" тук се връзва само с „десните"?!? Като управлятавт комунисти, анархисти, нео-марксисти и пр., няма „крайно" и „притеснително", що така?!?

  14. 14 Профил на brazza
    brazza
    Рейтинг: 2089 Неутрално

    Ама, защо „крайно", „ултра", „страх", „безпокойство" тук се връзва само с „десните"?!? Като управлятавт комунисти, анархисти, нео-марксисти и пр., няма „крайно" и „притеснително", що така?!?
    —цитат от коментар 13 на nniikkii


    Защото всички горепосочени отдавна станаха зелени, ЛГБТ, любители и поклонници на Кончита Вурст.

  15. 15 Профил на georgievb
    georgievb
    Рейтинг: 670 Весело

    Може ли да спрем да употребяваме инфантилни клишета когато говорим за сериозни неща. Политическите разбирания на хората са многомерни - нелепо е да продължаваме да си мислим че можем да ги измерим с това ляво-дясно.
    —цитат от коментар 2 на Whoops


    Слушай сега да ти кажа:
    - ако не си хомосексуален
    - ако си против някакви чичковци и какички да обясняват на 7 годишния ти внук колко хублаво е да си ЛГБТ и каква е гордост туй
    - ако не смяташ, че щом си бял, значи си виновен за това, че не си прошляк
    - ако не смяташ, че трябва да се раздават социални помощи на здрави и прави 30-40 годишни вечни безработни
    - ако не смяташ, че има нещо гнило в това да те заливат с емигранти от скоро бомбардирани дълржави, за които религиозната догма е по-важна от закона
    - ако смяташ, че със здрава работа се постига повече, отколкото с непрекъснато мрънкане за несправедливост
    - ако си задаваш въпроси около "зелената сделка" и кой печели от нея, вместо да си платиш тройно по-високата сметка за ток
    - ако според теб медиите са се превърнали в пропагандни рупори на частни интереси
    - ако се питаш, защо от Ютюб, Фейсбук и др. подобни изтриват разни клипове и постове, които ти се струват напълно нормални
    - ако изобщо не искаш да крещиш лозунги, които вечер ти пробутват от телевизионния екран и си викаш, че някой се е побъркал и това не си ти....

    и т.н. отклонения...

    Значи ти си крайнодесен и най-вероятно скоро ще те запишат във фашистите...

    И все пак....да ти е=а май==та миризлива :-)
  16. 16 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 2382 Неутрално

    Може ли да спрем да употребяваме инфантилни клишета когато говорим за сериозни неща. Политическите разбирания на хората са многомерни - нелепо е да продължаваме да си мислим че можем да ги измерим с това ляво-дясно.
    —цитат от коментар 2 на Whoops


    ++++++++++
    Подкрепям. Употребата на изрази като "крайно дясно" показват левичарско пристрастие и стремеж да покажат дясното като нещо лошо.

  17. 17 Профил на Тюфлекчия
    Тюфлекчия
    Рейтинг: 418 Весело

    До коментар [#12] от "Nedyalko Lazarov":

    Всеки нормален човек, възпитан в традиционните семейни и обществени ценности, които са били водещи за Човечеството допреди 30-40 години вече е "крайнодесен". Интересното е, че "крайноляв" почти не се използва и тази статия е изключение, предполагам, че ще бъде редактирана а авторът смъмрен. Просто не можеш да си "крайно" ляв, което за Дневник и останалия фейк нюз е синоним на "добър". Колкото повече педер...тия, скопяване на деца, внос на питекантропи, социал и унищожение на културното наследство на европейските народи искаш, толкова по-добре. Можеш да говориш от сутрин до вечер за периода от около 200 години, в който са карани черни роби в Африка и да искаш репарации и какво ли още не от всички бели, обаче я спомени в Брюксел примерно за хилядолетното заробване на европейци и африканци от мюсюлманите (а многократно повече жертви от трансатлантическата търговия с роби) да видиш как ще те канселират като "расист" и "ислямофоб"за секунди. А пък това да смяташ, че може би петте къщи на Ал Гор и частните му самолети са по-голям проблем за природата от това, че ти ядеш месо, вече си е направо тероризъм!

    Браво демократи - станахте по-лоши от тези с които се борите!
  18. 18 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 2382 Неутрално

    Ама, защо „крайно", „ултра", „страх", „безпокойство" тук се връзва само с „десните"?!? Като управлятавт комунисти, анархисти, нео-марксисти и пр., няма „крайно" и „притеснително", що така?!?
    —цитат от коментар 13 на nniikkii


    Щото това е мисленето на левичарите. Медиите по света и в България са левичарски. Те продължават да нагнетяват негативизъм в политическото дясно , макар , че лявото е донесло много повече страдания на хората. Левите диктатури винаги са били по-жестоки и са вземали много повече жертви от десните диктатури.

  19. 19 Профил на uchuden
    uchuden
    Рейтинг: 37 Неутрално

    Виждам завидна шизофрения, не харесваме евролевундери, но подкрепяме Христо Иванов, сигурно е консервативен антилиберал :D

  20. 20 Профил на pamela
    pamela
    Рейтинг: 1523 Весело

    Е, ха дано десните да спечелят! Да спрат с левундерските простотии да раздават пари на калпак, както онази министърка предлагаше да се дава на всеки, навършил 18 години по 20 000 евро.

  21. 21 Профил на brazza
    brazza
    Рейтинг: 2089 Неутрално

    [quote#16:"tacheaux"][/quote]

    Дясното е полезно и го подкрепям.
    Само дето липсва в България.

  22. 22 Профил на brazza
    brazza
    Рейтинг: 2089 Неутрално

    Отбележете - всички примати, обявяващи се за десни отсъстват .

  23. 23 Профил на kazushi
    kazushi
    Рейтинг: 481 Неутрално

    Не знам и аз какво точно имат предвид марксистките списвачи на такива статии. В Австрия уж управлявали десни, че и крайно десни, а там арестуват хора, които протестират срещу миграцията, претърсват им домовете без разрешение от съда (за Мартин Зелнер говоря специално) и арестуваха хора, които искат да живеят в гората, защото били терористи.
    Между временно ислямиските терористи ги арестуват по-малко и те стават по-активни https://www.europarl.europa.eu/news/bg/headlines/society/20210628STO07262/terorizmt-v-es-prez-2020-gh-poveche-zhertvi-i-propaghanda
    "Крайни" политици в Европа има, само че са крайно леви, за радост на нашите "Добри Сили".

  24. 24 Профил на byr05673780
    byr05673780
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Видяхме докъде води симбиозата на дясно-центриска партия и крайно-десни в България, където в следствие на порочната коалиция между ГЕРБ и Атака, НФСБ и ВМРО имаме разтурени отношения със съседна страна, лишаване на жените и децата от основни мерки за сигурност и оцеляване, масово облъчване с лъжи и теории на конспирацията, атаки на фашизирани отряди срещу произведения на изкуството.

  25. 25 Профил на byr05673780
    byr05673780
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#12] от "Nedyalko Lazarov":Всеки нормален човек, възпитан в традиционните семейни и обществени ценности, които са били водещи за Човечеството допреди 30-40 години вече е "крайнодесен".
    —цитат от коментар 17 на Тюфлекчия


    Абсолютно вярно, защото само крайнодесните си фантазират за някакви "традиционни семейни и обществени ценности" в наше време. Това са абсолютни глупости, а пък идващи от човек без семейство е още по-нелепо.

  26. 26 Профил на Тюфлекчия
    Тюфлекчия
    Рейтинг: 418 Весело

    Също така признак, че си "крайнодесен" е, ако вярваш, че хората са равни и трябва да подлежат на еднакви правила и изисквания. Примерно ако смяташ, че негрите също могат да бачкат и успяват, а не са пълни нещастници, които белите са длъжни да хрантутят - ти си крайнодесен. "Добрите" (левите) смятат, че малцинствата са неспособни да свършат нещо сами (вкл. да видят "расизма" където левите смятат, че го има, та трябва да им го показват) и трябва мнозинствата да ги носят на гръб. Ама само ако мнозинствата са бели и християнски - иначе е обратното. Пример - ЮАР, където замениха един апартеид с друг под давлението на световното левашко движение, ама няма да чуеш оплаквания за положението там, въпреки че водещи политици открито си казват, че ще колят бели както в Родезия преди това (друга подобна рекламна история за победата на левашките идеали, завършила с глад и пълна мизерия).
    Въобще еднаквото отношение към хората без оглед на раса и религия си е крайнодясно отвсякъде. Западните гей паради например, задължително минават покрай максимален брой църкви, пред които участниците крещат с пълно гърло цинизми като "Идваме за децата ви!", но старателно избягват квартали на мюсюлмани, като включително си изменят традиционния маршрут, когато с годините някоя улица си промени характера и се напълни с чалми. Ако някой каже, че първото е проява на лош вкус, веднага следва канселиране поради "хомофобия". Второто е нормално и похвално, заради "уважаването на кълтурните различия".

    Браво демократи - станахте по-лоши от тези с които се борите!
  27. 27 Профил на klecho
    klecho
    Рейтинг: 711 Неутрално

    В Испания нормални политици няма.

    Т.нар. десни на педала Рахой въведоха едни фашистки закони в данъчната си политика, дето от първия ден беше ясно че са противоконституционни, но трябваше да минат 10 години, докато съдът в Люксембург ги отмени като такива.
    Междувременно, стотици хиляди заможни хора се изнесоха от Испания, а още толкова си заминаха преждевременно.

  28. 28 Профил на mwd00681360
    mwd00681360
    Рейтинг: 103 Неутрално

    Вероятно на костите на Франко предстои ново пътешествие!

  29. 29 Профил на byr05673780
    byr05673780
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Всъщност, всеки нормален човек отдавна е осъзнал, че т. нар. "семейни и традиционни ценности" са набор от практики, които да държат жените и малцинствата в подчинение и липса на достъп до властови ресурс. За мъжете е супер лесно и приятно да елиминират половината конкуренция, че и повече чрез т. нар. "семейни ценности", които всъщност са евфемизъм за "жената да си знае мястото", "черните са по-глупави", "емигрантите са мързеливи", "гейовете са извратеняци".

  30. 30 Профил на byr05673780
    byr05673780
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Също така признак, че си "крайнодесен" е, ако вярваш, че хората са равни
    —цитат от коментар 26 на Тюфлекчия


    И израз на тая вяра е да ги наричаш "парапитеци" 🤣🤣🤣

  31. 31 Профил на Тюфлекчия
    Тюфлекчия
    Рейтинг: 418 Весело

    До коментар [#24] от "byr05673780":
    До коментар [#25] от "byr05673780":

    Ооо, Стюпид. Днеска рано си станал. "В наше време" се живее по-зле отколкото през 1970-те (не говоря за България, ходи питай миленялите в САЩ и Европа - по цял ден циврят, че не могат да си позволят нищо от това, което за родителите им е било даденост), така че не ми се обяснявай по темата.
    Освен това, аз семейство нямам (както и ти, та не знам за какво се отваряш точно), но имам работа, приятели и социален живот - неща, за които абсолютно излишни биологични единици като тебе само са чували.

    Браво демократи - станахте по-лоши от тези с които се борите!
  32. 32 Профил на Тюфлекчия
    Тюфлекчия
    Рейтинг: 418 Весело

    Отбележете - всички примати, обявяващи се за десни отсъстват .
    —цитат от коментар 22 на brazza


    Е Стюпида дето ще гласува за КДС с усмивка на лице се появи да ни обясни какви сме фашисти, щото не сме му гласували по-висок социал и трябва да разчита на пенсията на майка си за да си купи пластмасова бира и да си плати нета.

    Браво демократи - станахте по-лоши от тези с които се борите!
  33. 33 Профил на byr05673780
    byr05673780
    Рейтинг: 8 Неутрално

    аз семейство нямам
    —цитат от коментар 31 на Тюфлекчия


    Това е единственото вярно нещо, което каза, г-н "семейни ценности" 🤣🤣🤣

  34. 34 Профил на Тюфлекчия
    Тюфлекчия
    Рейтинг: 418 Весело

    И израз на тая вяра е да ги наричаш "парапитеци" 🤣🤣🤣
    —цитат от коментар 30 на byr05673780


    Ами като се държат така. Аз така наричам и футболните фенове и умнокрасивите дето мятаха боклуци по полицията и сгради, а те са чисто бели. За мен и ти си австралопитек, въпреки че си от същата националност и етнос като мен (колкото и да ти е мъчно). Разбра ли сега какво е равенство, а?

    Браво демократи - станахте по-лоши от тези с които се борите!
  35. 35 Профил на byr05673780
    byr05673780
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Ами като се държат така.
    —цитат от коментар 34 на Тюфлекчия


    Късно е, чадо. Мандалото лопна. Освен всичко останало, крайнодесните сте безкрайни лицемери. Гледал на хората като равни... Ба ха ха ха. Кого лъжеш беее...

  36. 36 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 2382 Неутрално

    Вероятно на костите на Франко предстои ново пътешествие!
    —цитат от коментар 28 на mwd00681360


    А мумията на видния хомосексуалист и сифилистик Ленин продължава да стои на Червения площад.

  37. 37 Профил на Nedyalko Lazarov
    Nedyalko Lazarov
    Рейтинг: 1064 Неутрално

    До коментар [#12] от "Nedyalko Lazarov":Всеки нормален човек, възпитан в традиционните семейни и обществени ценности, които са били водещи за Човечеството допреди 30-40 години вече е "крайнодесен". Интересното е, че "крайноляв" почти не се използва и тази статия е изключение, предполагам, че ще бъде редактирана а авторът смъмрен. Просто не можеш да си "крайно" ляв, което за Дневник и останалия фейк нюз е синоним на "добър". Колкото повече педер...тия, скопяване на деца, внос на питекантропи, социал и унищожение на културното наследство на европейските народи искаш, толкова по-добре. Можеш да говориш от сутрин до вечер за периода от около 200 години, в който са карани черни роби в Африка и да искаш репарации и какво ли още не от всички бели, обаче я спомени в Брюксел примерно за хилядолетното заробване на европейци и африканци от мюсюлманите (а многократно повече жертви от трансатлантическата търговия с роби) да видиш как ще те канселират като "расист" и "ислямофоб"за секунди. А пък това да смяташ, че може би петте къщи на Ал Гор и частните му самолети са по-голям проблем за природата от това, че ти ядеш месо, вече си е направо тероризъм!
    —цитат от коментар 17 на Тюфлекчия

    Трябва да им признаем на комунистите, че са умни, демонично умни. Те разбраха силата на това с което започва Евангелието на Йоана: 1.1 В началото бе словото.
    По Оруеловски изместиха езика; направиха това, което е нормално да се възприема като извратено, и това което е извратено, да се възприема като нормално. Замениха “секс” с “любов”. Та кой нормален човек е срещу любовта? Всеки има право да обича всекиго. Замениха “съпрузи” (оковани) с “партньори” и така във всяка сфера на общественото битие на човека.
    Сега вече и “хомосексуалит” е обидна дума и език на омразата. Вече не може да се казва хомосексуален и по аналогия - хетеросексуален. Трябва да се казва “гей” и “стрейт”. Ние дори и нямаме такива български измислени думи; т.е. имаме, но звучат нелепо.
    След като осъзнаха, че езикът моделира реалността, наложиха нова, виртуална реалност в която абсурдното е нормално, а нормалното е абсурдно.
    Аз съм песимист. Не вярвам, че нещо може да се направи. Декаданса е необратим.

  38. 38 Профил на Nedyalko Lazarov
    Nedyalko Lazarov
    Рейтинг: 1064 Неутрално

    [quote#35:"byr05673780"][/quote]
    Тук трябва да се съглася с теб, Стюпи. Обратното броене към изначалния хаос започна.

  39. 39 Профил на Тюфлекчия
    Тюфлекчия
    Рейтинг: 418 Весело

    Късно е, чадо. Мандалото лопна.
    —цитат от коментар 35 на byr05673780


    Ама Стюпи - аз от години работя с ислямисти и африканци. Аз ще се оправя и с тия. Ти и другите много "прогресивни" като тебе му мислете, щото вие нямате идея как да говорите и да се държите с тия хора, поради което като видите такива (както и роми) бягате от другата страна на улицата. Иначе сте големи радетели за "правата"им, хахаха.

    Браво демократи - станахте по-лоши от тези с които се борите!
  40. 40 Профил на pamela
    pamela
    Рейтинг: 1523 Весело

    До коментар [#26] от "Тюфлекчия":

    Ти да чуеш как пищят либералите в САЩ след като Върховният съд отмени привилегиите за малцинствата в университетите!
    Един умник написа, че така десните сами се прецаквали, защото видите ли, университетите щели да се напълнят с китайци. На което му отговориха, че университетите ще се напълнят с тези, които са си заслужили мястото там, независимо от етноса им.

  41. 41 Профил на Тюфлекчия
    Тюфлекчия
    Рейтинг: 418 Весело

    До коментар [#40] от "pamela":

    Е как да не съм чул - то цивренето още продължава. Персоналната любимка на Стюпида (лично е писал тук каква умна, интелигентна и хубава жена била, с правилни възгледи) иска импийчмънт на съда и Октомврийска революция. Това да НЕ взимаш предвид цвета на кожата на някой били висша форма на расизъм. Стюпида е твърдо за подобна сегрегация, ама тука ни обяснява как ние сме били срещу равенството. Също така в другата тема пищи как Терзиев не трябва да понася абсоолютно никакви негативи заради семейната си история и получените от нея причилегии, но твърдо смята, че негрите в САЩ трябва да получават бонуси за сметка на белите, за неща станали преди 200 години (и с които огромна част от съвременните бели нямат нищо общо по семейна линия, щото предците им са дошли доста след това). Както викат хората, ако крайнолевите нямаха двойни стандарти, нямаше да имат никакви.

    Браво демократи - станахте по-лоши от тези с които се борите!
  42. 42 Профил на pamela
    pamela
    Рейтинг: 1523 Весело

    До коментар [#29] от "byr05673780":

    Предимството за прием в университетите и квотите за малцинства какво са? Признание, че някои малцинства са с по-малки възможности и трябва да ползват привилегии?
    А вместо да сте толкова загрижени за правата на жените в демократичните държави, може да се загрижите за средновековния начин, по който те се третират от разни малцинства с "културни" особености.

  43. 43 Профил на pamela
    pamela
    Рейтинг: 1523 Неутрално

    До коментар [#41] от "Тюфлекчия":

    Прав си, не се сетих за тази гледна точка.

  44. 44 Профил на byr05673780
    byr05673780
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Предимството за прием в университетите и квотите за малцинства какво са? Признание, че някои малцинства са с по-малки възможности и трябва да ползват привилегии?
    —цитат от коментар 42 на pamela


    Да, точно така. Но признание за по-малки социални възможности, обусловени от несправедливостите в историята. Не по-малки умствени възможности по принцип.

  45. 45 Профил на pamela
    pamela
    Рейтинг: 1523 Неутрално

    До коментар [#44] от "byr05673780":

    Ти досега ни обясняваше, че децата не носят отговорност за деянията на родителите си. Нали така?
    По същата логика децата не трябва да ползват предимство поради страданията на пра-прародителите си.
    Не виждам защо несправедливостите в историята ще се сочат като оправдание за липсата на реализация на определени слоеве от обществото. Имигранти от цял свят идват и започват от нулата, някои дори без да знаят езика и пак се справят по-добре от местните, живеещи в САЩ от поколения.


  46. 46 Профил на imaligoogle_hr
    imaligoogle_hr
    Рейтинг: 59 Разстроено

    Когато на власт са комунистите, прикрити като соцалисти, заедно с крайно-левите, трябва да има противодействие.

  47. 47 Профил на imaligoogle_hr
    imaligoogle_hr
    Рейтинг: 59 Разстроено

    [quote#6:"Nedyalko Lazarov"][/quote]

    Всичко, което не не е за джендъри, зелен хайвер... пардон ''политика'', крадене на поне 60% от доходите и против нагли варвари.

  48. 48 Профил на imaligoogle_hr
    imaligoogle_hr
    Рейтинг: 59 Любопитно

    До коментар [#29] от "byr05673780":

    ''да държат жените и малцинствата в подчинение и липса на достъп до властови ресурс.''

    Защо няма квоти за равен брой жени-хамали, жени-тираджии, жени-полицаи, жени-пожарникари, жени-военни, жени-строители, жени-ВиК?

    И кое пречи на неграта да станат без квоти меринджей?
    А защо няма квоти за равен брой черни и бели в НБА?
    Не е ли, същия мързел и ''традиции'', които водят ромеите?

  49. 49 Профил на imaligoogle_hr
    imaligoogle_hr
    Рейтинг: 59 Любопитно

    До коментар [#35] от "byr05673780":

    Колко мигранта приютяваш сега?

  50. 50 Профил на тулса
    тулса
    Рейтинг: 1899 Неутрално

    До коментар [#8] от "kvasimodo":Само моля не ми давайте алтернативата Китай. Там има една витрина. Мнозинството китайци живеят доста бедно.
    >>> А какво е положението на мнозинството в най-голямата демокрация на света- Индия?

    "The glory of God is intelligence"
  51. 51 Профил на byr05673780
    byr05673780
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Ти досега ни обясняваше, че децата не носят отговорност за деянията на родителите си. Нали така?По същата логика децата не трябва да ползват предимство поради страданията на пра-прародителите си.
    —цитат от коментар 45 на pamela


    Глупости. Не е същата логика. Да не говорим, че това което ти казваш не е и вярно - те не ползват предимство заради нечие страдание, а заради системен расизъм, който се отразява на техния живот (или поне така смятат защитниците на афърматив акшъна). Тук не става дума за някаква морална компенсация, каквато пещерните антикомунисти търсите, явно.

    Не е необходимо да се завтичаш като невидяла подир всяка глупост на Тифлека.

  52. 52 Профил на тулса
    тулса
    Рейтинг: 1899 Неутрално

    До коментар [#42] от "pamela":
    Forty percent of Brown University students say they are LGBT, suggesting social contagion,
    New survey data from Brown University’s student newspaper provides further evidence that the increase in LGBT identification is driven by social pressures.
    The latest data show that between 2010 and 2023, identification as LGBTQ+ has almost tripled among the student body at Brown (from 14% in 2010 saying they were not heterosexual to 38% now). "The Herald’s Spring 2023 poll found that 38% of students do not identify as straight — over five times the national rate," The Brown Daily Herald reported. "...

    https://www.msn.com/en-us/news/us/forty-percent-of-brown-university-students-say-they-are-lgbt-suggesting-social-contagion/ar-AA1dCHFn

    "The glory of God is intelligence"
  53. 53 Профил на pamela
    pamela
    Рейтинг: 1523 Неутрално

    До коментар [#52] от "тулса":

    А, не се и съмнявам в това. Хората с полова дисфория са много малък процент за разлика от "самоидентифициращите се" от другия пол, който или са самовлюбени нарцисисти и търсят внимание или го правят от някакви други подбуди, като например, че са посредствени спортисти при мъжете, та да се състезават с жени.


    До коментар [#51] от "byr05673780":

    Какъв системен расизъм? Как едни цветнокожи успяват, а други не? Имигранти първо поколение от Африка имат далеч по-добър статус от местните афроамериканци. Черни има на всички нива в администрацията, висши държавни чиновници, бизнесмени, специалисти - всякакви! Спортисти и актьори печелят милиони.
    Пък и не е справедливо да отнемаш шансовете на по-трудолюбивия с повече знания за сметка на произхода и цвета на кожата.
    Меритокрацията е най-справедливият начин всеки да постигне възможностите си без изкуствени поощрения и пречки.



  54. 54 Профил на Роси СУПЕР
    Роси
    Рейтинг: 5238 Неутрално

    Ама това е Испания....

  55. 55 Профил на EU Fighter
    EU Fighter
    Рейтинг: 98 Неутрално

    Народна Партиа ше да спечели, но те не обича екстрем десни защо са либерал център партиа. И но да коалиции.

    United in diversity




За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #