За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
Yotce
Рейтинг: 1547 НеутралноТоест, забраната ще важи, когато не пречи на бизнеса.
vassilun
Рейтинг: 4848 НеутралноТрябва да се построят интермодални терминали в Драгоман, Видин, Русе, Лесново, Свиленград и Кулата. Всички тирове задължително да се качват на ж. п. платформи и да се разтоварват точно преди границата! Не са ни необходими тирове по пътищата!
Darulio
Рейтинг: 207 НеутралноДо коментар [#1] от "Yotce":
Т.е. забраната ще важи, когато не се ползва влак или кораб.
TM
Рейтинг: 57 НеутралноЖалко, в грешна посока твъгва ЕС. Ние тук в България (понеже винаги сме наобратно) изпитваме ефектите на това да се движат тежкотоварни камиони в пиковите часове. Имаме много катастрофи и загинали по пътищата. Но лобито на камионджиите явно става прекалено силно, не само на местно ниво.
ekp351157130
Рейтинг: 1692 НеутралноЗначи ние сме в ЕС, щом при нас забрана такава няма. Затварят тунели на Хемус. Да видим дали ще отбиват камионите по стария път или и те ще товарят трафика в петък и неделя.
ekp351157130
Рейтинг: 1692 Неутралноама тогава няма акциз върху горивата :) Ще спихнат приходите в бюджета! Те и сега има дупка в акциза спрямо заложеното.
vassilun
Рейтинг: 4848 НеутралноДо коментар [#6] от "ekp351157130":
"ама тогава няма акциз върху горивата :) Ще спихнат приходите в бюджета!"
Този превоз върху ж. п. пларформи няма да е безплатен!
acarid
Рейтинг: 195 НеутралноДневник, след като казвате А, кажете и Б!
ИМТ Русе отпадна от ПВУ заради некадърност и саботаж на държавни служители баирани в София. Официално не били стигали 22млн лв за финансиране на проекта. Предвидените в ПВУ пари се пренасочиха за метрото в София (Левски Г), където оказа се ни стигаха пак толкова пари - 22млн лв.
Качвайте ги на метро тези камиони сега!
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
Ivan Stoyanov
Рейтинг: 174 НеутралноСпоред мен и моето скромно мнение това да не може да се кара събота (от определен час) и неделя е дискриминация спрямо нашите шофьори защото германските и френските почиват събота и неделя тоест тези лицемери искат нашите шофьори да не извършват дейност за да не им взимат товарите докато те ядат и пият през уикенда! Това ако имахме истинско правителство а не слугинаж отдавна да сме го поставили пред Брюксел. Поляците, словаците и румънците се опитаха оабче не успяха може би защото нямаха подкрепа от такива навеждачи и натегачи като нас които казват сам Йес, Йес, Йес сър!
Ivan Stoyanov
Рейтинг: 174 НеутралноДо коментар [#5] от "ekp351157130":
Това е правилно решение обаче има едно НО през наша територия трафика от тирове е съставен на 90% от турски шофьори и хората си плащат чинно тол таксите (ако ги качим пак ще си ги плащат) и тяханта държава не е виновна заради такива като Австрия, Германия и Франция. Това е проблема, че тук няма превозвачи от изброените страни да им отбием тировете и да ги накараме да чакат два дена и да губят пари от тази работа! Еми за жалост за това те се подиграват с нас защото знаят, че нищо не можем да направим а дори и да искаме няма кой да го предложи защото нашите управници са слугинаж!
ekp351157130
Рейтинг: 1692 Неутралноняма да е безплатен, ама е доход за БДЖ или друга транспортна фирма и там акциз няма да има платен към бюджета.
ekp351157130
Рейтинг: 1692 Неутралнорешението е много правилно събота и неделя немските магистрали да са празни от камиони. Събота и неделя има страшно много движение и камионите усложняват трафика. Не знам дали сте карали в Германия, но вероятно не сте, за да оцените разликата. На немската магистрала в крайна лява се движат с 200 и нагоре, в средната се движат със 150-160 и вдясно е 120-130. Това няма как да се случи с камиони, които заемат крайна дясна и я блокират с темпото си от 90км/ч. Отделно, камионите често се изпреварват с 2-3км/ч разлика, което блокира средната лента. Тогава крайна лява има проблем - там да се включиш при положение, че се движат с 200 е рисково. Това са факти, които не са ви знайни. В Унгария има забрана за камионите изпреварване на магистралите, за да не се запушват от изпреварвания.
gmalinov
Рейтинг: 734 ЛюбопитноНаправи ли се жп линията от Драгоман до Свиленград както си трябва, тировете откъм/за Турция трябва да се качат на вагони, задължително. Ще се рахатлясаме в голяма степен от тирове по магистралите "Тракия" и "Марица", като остава да се помисли какво може да се направи и в посока север-юг (там май няма много варианти засега). Отделно у нас специално трябва да се помисли и за трета лента по магистрала "Тракия", поне до Пловдив, защото сегашната не смогва с трафика...
GM****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.