ЕС ще направи изключение от забраната за движение на тирове през уикенда

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (15)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Yotce
    Yotce
    Рейтинг: 1547 Неутрално

    Тоест, забраната ще важи, когато не пречи на бизнеса.

  2. 2 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4848 Неутрално

    Трябва да се построят интермодални терминали в Драгоман, Видин, Русе, Лесново, Свиленград и Кулата. Всички тирове задължително да се качват на ж. п. платформи и да се разтоварват точно преди границата! Не са ни необходими тирове по пътищата!

  3. 3 Профил на Darulio
    Darulio
    Рейтинг: 207 Неутрално

    До коментар [#1] от "Yotce":

    Т.е. забраната ще важи, когато не се ползва влак или кораб.

  4. 4 Профил на TM
    TM
    Рейтинг: 57 Неутрално

    Жалко, в грешна посока твъгва ЕС. Ние тук в България (понеже винаги сме наобратно) изпитваме ефектите на това да се движат тежкотоварни камиони в пиковите часове. Имаме много катастрофи и загинали по пътищата. Но лобито на камионджиите явно става прекалено силно, не само на местно ниво.

  5. 5 Профил на ekp351157130
    ekp351157130
    Рейтинг: 1692 Неутрално

    Значи ние сме в ЕС, щом при нас забрана такава няма. Затварят тунели на Хемус. Да видим дали ще отбиват камионите по стария път или и те ще товарят трафика в петък и неделя.

  6. 6 Профил на ekp351157130
    ekp351157130
    Рейтинг: 1692 Неутрално

    Трябва да се построят интермодални терминали в Драгоман, Видин, Русе, Лесново, Свиленград и Кулата. Всички тирове задължително да се качват на ж. п. платформи и да се разтоварват точно преди границата! Не са ни необходими тирове по пътищата!
    —цитат от коментар 2 на vassilun


    ама тогава няма акциз върху горивата :) Ще спихнат приходите в бюджета! Те и сега има дупка в акциза спрямо заложеното.

  7. 7 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4848 Неутрално

    До коментар [#6] от "ekp351157130":

    "ама тогава няма акциз върху горивата :) Ще спихнат приходите в бюджета!"

    Този превоз върху ж. п. пларформи няма да е безплатен!

  8. 8 Профил на acarid
    acarid
    Рейтинг: 195 Неутрално

    Дневник, след като казвате А, кажете и Б!
    ИМТ Русе отпадна от ПВУ заради некадърност и саботаж на държавни служители баирани в София. Официално не били стигали 22млн лв за финансиране на проекта. Предвидените в ПВУ пари се пренасочиха за метрото в София (Левски Г), където оказа се ни стигаха пак толкова пари - 22млн лв.
    Качвайте ги на метро тези камиони сега!

  9. 9
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  10. 10 Профил на Ivan Stoyanov
    Ivan Stoyanov
    Рейтинг: 174 Неутрално

    Според мен и моето скромно мнение това да не може да се кара събота (от определен час) и неделя е дискриминация спрямо нашите шофьори защото германските и френските почиват събота и неделя тоест тези лицемери искат нашите шофьори да не извършват дейност за да не им взимат товарите докато те ядат и пият през уикенда! Това ако имахме истинско правителство а не слугинаж отдавна да сме го поставили пред Брюксел. Поляците, словаците и румънците се опитаха оабче не успяха може би защото нямаха подкрепа от такива навеждачи и натегачи като нас които казват сам Йес, Йес, Йес сър!

  11. 11 Профил на Ivan Stoyanov
    Ivan Stoyanov
    Рейтинг: 174 Неутрално

    До коментар [#5] от "ekp351157130":

    Това е правилно решение обаче има едно НО през наша територия трафика от тирове е съставен на 90% от турски шофьори и хората си плащат чинно тол таксите (ако ги качим пак ще си ги плащат) и тяханта държава не е виновна заради такива като Австрия, Германия и Франция. Това е проблема, че тук няма превозвачи от изброените страни да им отбием тировете и да ги накараме да чакат два дена и да губят пари от тази работа! Еми за жалост за това те се подиграват с нас защото знаят, че нищо не можем да направим а дори и да искаме няма кой да го предложи защото нашите управници са слугинаж!

  12. 12 Профил на ekp351157130
    ekp351157130
    Рейтинг: 1692 Неутрално

    До коментар [#6] от "ekp351157130":"ама тогава няма акциз върху горивата :) Ще спихнат приходите в бюджета!"Този превоз върху ж. п. пларформи няма да е безплатен!
    —цитат от коментар 7 на vassilun


    няма да е безплатен, ама е доход за БДЖ или друга транспортна фирма и там акциз няма да има платен към бюджета.

  13. 13 Профил на ekp351157130
    ekp351157130
    Рейтинг: 1692 Неутрално

    Според мен и моето скромно мнение това да не може да се кара събота (от определен час) и неделя е дискриминация спрямо нашите шофьори защото германските и френските почиват събота и неделя тоест тези лицемери искат нашите шофьори да не извършват дейност за да не им взимат товарите докато те ядат и пият през уикенда! Това ако имахме истинско правителство а не слугинаж отдавна да сме го поставили пред Брюксел. Поляците, словаците и румънците се опитаха оабче не успяха може би защото нямаха подкрепа от такива навеждачи и натегачи като нас които казват сам Йес, Йес, Йес сър!
    —цитат от коментар 10 на Ivan Stoyanov


    решението е много правилно събота и неделя немските магистрали да са празни от камиони. Събота и неделя има страшно много движение и камионите усложняват трафика. Не знам дали сте карали в Германия, но вероятно не сте, за да оцените разликата. На немската магистрала в крайна лява се движат с 200 и нагоре, в средната се движат със 150-160 и вдясно е 120-130. Това няма как да се случи с камиони, които заемат крайна дясна и я блокират с темпото си от 90км/ч. Отделно, камионите често се изпреварват с 2-3км/ч разлика, което блокира средната лента. Тогава крайна лява има проблем - там да се включиш при положение, че се движат с 200 е рисково. Това са факти, които не са ви знайни. В Унгария има забрана за камионите изпреварване на магистралите, за да не се запушват от изпреварвания.

  14. 14 Профил на gmalinov
    gmalinov
    Рейтинг: 734 Любопитно

    Направи ли се жп линията от Драгоман до Свиленград както си трябва, тировете откъм/за Турция трябва да се качат на вагони, задължително. Ще се рахатлясаме в голяма степен от тирове по магистралите "Тракия" и "Марица", като остава да се помисли какво може да се направи и в посока север-юг (там май няма много варианти засега). Отделно у нас специално трябва да се помисли и за трета лента по магистрала "Тракия", поне до Пловдив, защото сегашната не смогва с трафика...

    GM
  15. 15
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #