Сърбия започва да произвежда eлектрически "Фиат"

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (171)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на zjo171207511
    zjo171207511
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Какво има в батериите на фиата, че да трябва да заобикалят ЕС и да отидат чак в Сърбия?

  2. 2 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3210 Неутрално

    Какво има в батериите на фиата, че да трябва да заобикалят ЕС и да отидат чак в Сърбия?
    —цитат от коментар 1 на zjo171207511


    Имат традиция в съвместната работа. Това е. Фиат имаха производство и заводи в бившата Югославия. И запазиха отношения. Тук си имаме ГЕРБ и Борисов, но си нямаме заводи и инвеститори.

    Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...
  3. 3 Профил на mesambria
    mesambria
    Рейтинг: 237 Неутрално

    И ние произвеждаме електрически коли в Ловеч! Така беше казал др. Петков!

  4. 4 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 940 Весело

    Защо така,
    шумадийските оркофили не искат ли да произвеждат “москвич с извинение?!

  5. 5 Профил на асен
    асен
    Рейтинг: 74 Неутрално

    Тия да не видят нещо от Киро!

  6. 6 Профил на its271081907
    its271081907
    Рейтинг: 597 Неутрално

    Тук си имаме ГЕРБ и Борисов
    —цитат от коментар 2 на Petleshev


    Сутрин, обед , вечер и чат-пат по икинидя "ГЕРБ, Борисов, ГЕРБ, Борисов"...

  7. 7 Профил на its271081907
    its271081907
    Рейтинг: 597 Неутрално

    Икиндия

  8. 8 Профил на zjo171207511
    zjo171207511
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#2] от "Petleshev":

    Много правилно го каза! Имаме ГЕРБ и Борисов и икономиката ни е по-голяма от тази на Сърбия, Македония, Косово и Черна Гора взети заедно.

  9. 9 Профил на its271081907
    its271081907
    Рейтинг: 597 Неутрално

    Как така вече няколко коментара а няма вой колко по-напред са сърбите... закъснявате друари...

  10. 10 Профил на ThePal
    ThePal
    Рейтинг: 137 Неутрално

    До коментар [#2] от "Petleshev":Много правилно го каза! Имаме ГЕРБ и Борисов и икономиката ни е по-голяма от тази на Сърбия, Македония, Косово и Черна Гора взети заедно.
    —цитат от коментар 8 на zjo171207511


    Само дет нямаме пари за пенсии. И то по-ниски от всички тия страни

  11. 11 Профил на its271081907
    its271081907
    Рейтинг: 597 Неутрално

    До коментар [#2] от "Petleshev":Много правилно го каза! Имаме ГЕРБ и Борисов и икономиката ни е по-голяма от тази на Сърбия, Македония, Косово и Черна Гора взети заедно.
    —цитат от коментар 8 на zjo171207511


    Икономиката на Сърбия е 2/3 от тази на България нищо, че разни ревльовци не спират да обяснват колко е добре в Сърбия.

  12. 12 Профил на Петър Георгиев
    Петър Георгиев
    Рейтинг: 1542 Весело

    И ние произвеждаме електрически коли в Ловеч! Така беше казал др. Петков!
    —цитат от коментар 3 на mesambria


    И нашите са електрически! Каквото спестим от ток, сипваме на бензиностанцията!

  13. 13 Профил на petrow1973
    petrow1973
    Рейтинг: 8 Любопитно

    Максималният пробег на Fiat 500e по цикъла EPA е 145 km, но реалният пробег е по-скоро 135 km. Разбира се, пробегът изключително много се влияе от стила на шофиране, броя пътници и багажа и особено от външната температура.

    За умрелите - или добро или нищо За живите - само критика или нищо няма да свършат:)
  14. 14 Профил на meteowrite
    meteowrite
    Рейтинг: 10 Любопитно

    [quote#2:"Petleshev"][/quote]

    в интерес на истината, баш по бай борисови времена в българия се навъдиха не малко инвеститори. Последните 2-3г е стазис.

    You don't know what you don't know.
  15. 15 Профил на its271081907
    its271081907
    Рейтинг: 597 Неутрално

    Само дет нямаме пари за пенсии. И то по-ниски от всички тия страни
    —цитат от коментар 10 на ThePal


    Друарю Дъ Палич... вместо да си слагаш петолъчки не губи време а отивай в Сърбия. Там са големите пенсии. И междудругото дават половината си бюджет за пенсии да им е честито.

  16. 16 Профил на asroma1927
    asroma1927
    Рейтинг: 418 Неутрално

    И ние произвеждаме електрически коли в Ловеч! Така беше казал др. Петков!
    —цитат от коментар 3 на mesambria


    99% от подобни стартъпи в автомобилната промишленост фалират, като това вероятно ще се случи и с промотирания от Петков, ако вече не е факт. Дори американски компании като Ривиан и Лусид, които имат 10+ милиарда долара капитализация и към настоящия момент горят кеш на всяка една произведена кола и са далеч от positive cash flow. Апропо, Стелантис, в чието портфолио е и Фиат също губят от производство на електрически автомобили. В бизнеса с EV единствените с положителен марж са Тесла, останалите са или на минус, или нула на нула, включително и топ играчите от Китай като BYD.

    Като човек, който има инвестиции в акции на компании от този бранш слушах приказките на Кирил Петков, когато се говореше за завода в Ловеч за производство на EV. Такива потресаващи глупости отдавна не бях слушал

  17. 17 Профил на ink001154975
    ink001154975
    Рейтинг: 8 Неутрално

    ще си ги внасяме и тях ...няма смисъл да произвеждаме.....само работа излишна

  18. 18 Профил на Oggie Petkov
    Oggie Petkov
    Рейтинг: 54 Неутрално

    Татко ще му купи колело, ама друг път. Та така и със сръбския електрически фиат. А ние имаме възможности, но сме направили всичко законодателно така че да не можем да се възползваме от тях. Бюрокрация, клептокрация, мързел(физически и умствен). ЕС дава, но в кошара не вкарва. Вярно, защо нямаме албанските коли, обещавани от простоКиро. Заводчето вече трябваше да бълва такива.

  19. 19 Профил на zjo171207511
    zjo171207511
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Като човек, който има инвестиции в акции на компании от този бранш слушах приказките на Кирил Петков, когато се говореше за завода в Ловеч за производство на EV. Такива потресаващи глупости отдавна не бях слушал
    —цитат от коментар 16 на asroma1927


    Обясни по-подробно, че ми стана интересно. Иначе оня албанеца с електричките си тръгна отдавна от България.

  20. 20 Профил на zxp53317185
    zxp53317185
    Рейтинг: 1653 Неутрално

    Само не разбрах какво точно ще произвеждат, понеже в текста се говори за Fiat Panda, е на снимката е Fiat 500 🤷

  21. 21 Профил на мики маус СУПЕР
    мики маус
    Рейтинг: 2579 Весело

    Нашата Агенция за инвестиции пак е спала. Както и министерството на икономиката. Ама то се вълнува повече как да навреди на Лукойл, а не как да докара някой производител в България.
    Интересно защо автомобилните гиганти така упорито ни заобикалят, пък сме остров на стабилност, финансов отличник и тъй нататък. А Стелантис най-нахално отиват при путинста, дето нито е евроатлантик, нито иска да бъде.

  22. 22 Профил на мики маус СУПЕР
    мики маус
    Рейтинг: 2579 Весело

    До коментар [#20] от "zxp53317185":

    500бр Фиат панда.

  23. 23 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 5943 Неутрално

    България, член на ЕС е самотен остров…

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  24. Само не разбрах какво точно ще произвеждат, понеже в текста се говори за Fiat Panda, е на снимката е Fiat 500 🤷
    —цитат от коментар 20 на zxp53317185


    Няма значение какво има на снимката!Сърбия ,Румъния както и Турция нямат собствени марки автомобили,било с вътрешно горене или екектрически.Западните държави им дават лиценз да ги произвеждат!

    Ети е побългарена бурка
  25. 25 Профил на Подкупен  Цецко
    Подкупен Цецко
    Рейтинг: 494 Неутрално

    Дам , въпреки това Сърбия не е в ЕС.
    Но тук си имаме Борисов, Костов и Пеевски.

    Пеевски е другарче с Костов!
  26. 26 Профил на trollhunter
    trollhunter
    Рейтинг: 65 Весело

    Герберите сте толкова нелепо забавни.

    Комунизмът е кървава религия, която е избила поне 200 милиона от 1917 година.Повече по въпроса четете тук: https://knizhen-pazar.net/offsale_products/books/1764162-chernata-kniga-na-komunizma-chast-1-2 Не ми вярвате? Тогава погледнете знамената и флаговете? Не стига ли? Тогава от мен да знаете, че мавзолея на ленин е копие на древноегипетски погребения. А ако не знаете фараоните са полубогове, които са били наследници на древноегипетските богове. Според западните комунисти и отричащите очевидното всички от Маркс през Ленин, Сталин, та чак до Путин били "нацисти" и "фашисти".
  27. 27 Профил на dolna4erti4ka
    dolna4erti4ka
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    те и подмяната показаха една колица,ама се оказа миризлива партенка.

  28. 28 Профил на dolna4erti4ka
    dolna4erti4ka
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    бяхме аха аха Фолкваген да стъпят тука ама отново се изложихме.

  29. 29
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  30. 30 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3210 Неутрално

    До коментар [#3] от "mesambria":

    Объркал си. Завод на Фолксваген щяхме да имаме, така каза Борисов. :)))

    Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...
  31. 31 Профил на futio_tapanchev
    futio_tapanchev
    Рейтинг: 1232 Неутрално

    То не било "започва", даже не било "ще започва" ами било "Вучич очаква" нещо си. Колкото ние очаквахме VW ама греда.
    Дневник, леко леко вървите в посока ПИКлива медия.

  32. 32 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 1703 Неутрално



    Навремето Застава " Yugo" се продаваше дори в САЩ:

    The Yugo was marketed in the United States from 1985 to 1992 by Malcolm Bricklin, who asked Jerry Puchkoff to conceive and produce the market introduction and launch of the Yugo in 1985 with a total of 141,651 sold – peaking at 48,812 in 1987 and falling to 1,412 in 1992. Despite moderate success during its run in the United States and several other export markets, it was criticized for its design, safety, and reliability,[2] though the car has also picked up a cult following.[3]

    Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.
  33. 33 Профил на pernikforbg
    pernikforbg
    Рейтинг: 8 Неутрално

    [quote#2:"Petleshev"][/quote]

    Тук имаме шарлатаните от ПП, които вече построиха завода и от него излизат електрически коли - питайте Киро и Лорер ....

  34. 34 Профил на futio_tapanchev
    futio_tapanchev
    Рейтинг: 1232 Неутрално

    До коментар [#16] от "asroma1927":

    "В бизнеса с EV единствените с положителен марж са Тесла"

    Ай по полечка де. Преди две години там се наляха такива пари, че положителен марж ще има евентуално следващия век. Или ония пари не се броят наляти в развитие на компанията и ако ги забравим тях сега работят на плюс? Ами цената на капитала? Или о нея няма да я смятаме?

  35. 35 Профил на futio_tapanchev
    futio_tapanchev
    Рейтинг: 1232 Неутрално

    До коментар [#32] от "Нинов":

    Демек за 3-4 години са видяли що за боклук е и са спрели да я купуват.

  36. 36 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 1703 Неутрално

    Ето още инфо относно югославското автомобилостроене;

    Zastava was founded as an arms manufacturer in 1853.
    By the late 1930s, the company had expanded into automobile production supplying Ford-designed trucks to the Royal Yugoslav Army. Vehicle production continued until 1941, when World War II reached Yugoslavia. Following the war, Zastava was permitted to produce Jeeps under license from Willys-Overland until production was halted in the early 1950s.

    As Zastava celebrated its 100th anniversary, it started producing vehicles under license from Fiat. The first passenger models were produced on 26 August 1953 using designs licensed by Fiat of Turin. The first model designed by Zastava was a sedan called the Milletrecento ("one thousand three hundred") powered by a 1,300 cc engine. Some of the most successful models were those based on the Fiat 128 model, marketed under different names: Zastava 101, Zastava 128, Zastava 311, Zastava Skala, etc.

    For three decades, Zastava produced the rear-engined 600 and the 101, a bustle-backed version of the Fiat 128. The 128 also formed the basis for the smaller Yugo.[6]

    The first Yugo prototype was manufactured on 2 October 1978 and was supposedly gifted to President Tito.[7]

    Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.
  37. 37 Профил на Yotce
    Yotce
    Рейтинг: 1605 Весело

    До коментар [#20] от "zxp53317185":

    Хайде пък и ти, все едно не знаеш, че в 99% от случаите, Дневник слагат снимка, която в най-добрия случай има нещо общо с темата.
    В случая са сложили някакъв Фиат на батерии… Доста по-близо до темата от обичайните им стрелби на сляпо.

  38. 38 Профил на Христо Атанасов
    Христо Атанасов
    Рейтинг: 799 Неутрално

    До коментар [#2] от "Petleshev":

    Имат традиция в съвместната работа. Това е. Фиат имаха производство и заводи в бившата Югославия. И запазиха отношения. Тук си имаме ГЕРБ и Борисов, но си нямаме заводи и инвеститори........
    ........
    Не лъжи! Тук си имаме малкият лъжлив Кики, който преди две години докара "водещи" инвеститори и започнаха да произвеждат електромобили в България. Не си ли ги виждал по пътищата троле? То не е едно и също да излъжеш в декларация и да погазиш Конституцията за да станеш министър и да излъжеш с едни "инвеститори", че ще произвеждаш електромобили.

  39. 39 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 1703 Неутрално

    До коментар [#32] от "Нинов":Демек за 3-4 години са видяли що за боклук е и са спрели да я купуват.
    —цитат от коментар 35 на futio_tapanchev


    Същото важи и за френски и италиански автомобили, които не се се продават в САЩ от край време.... освен Ферари и Ламборгини.

    Американският автомобилен пазар е брутален.

    А нии с гайдите (и цървулите) колко автомобила продадохме в САЩ?

    Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.
  40. 40 Профил на Констататор СУПЕР
    Констататор
    Рейтинг: 1294 Неутрално

    Копирано от фейсбук.
    "" Иначе всичко е безплатно 🤔
    Батерия за Tesla Model S, (цена 16 500 долара) снимка от сайт за продажби Allegro Poland . За да я произведем, имаме нужда от:
    12 тона скали за получаване на литий
    5 тона скали за получаване на кобалт
    3 тона скали за получаване на никел
    12 тона скали за получаване на мед
    Преместваме 250 тона пръст и камъни, за да получим:
    12 кг литий
    30 кг никел
    22 кг манган
    15 кг кобалт
    100 кг мед
    200 кг алуминий, стомана и пластмаса
    Caterpillar 994A, използван за преместване на земната маса, изразходва 1000 литра дизелово гориво за 12 часа.
    Най-накрая имаме мечтаната кола с нулеви емисии, която трябва да зареждаме с ток, за производството на който, отново замърсяваме планетата в приблизително съотношение 10 kW = 1 литър дизл.
    Единственият проблем, който остава да решим за планетата, е да премахнем кравите и да ги заменим с щурци."" "

  41. 41 Профил на asroma1927
    asroma1927
    Рейтинг: 418 Неутрално

    [quote#19:"zjo171207511"][/quote]

    Електрическите автомобили са батерия + софтуер, интегрирани върху колела. Общо взето, нямат нищо общо с класическите автомобили с ДВГ и днес това става ясно на всички изпълнителни директори на т.нар. установени автопроизводители, които си мислеха, че просто ще заменят ДВГ с батерия и готово. Само, че това изобщо не става по този начин. Едно време бившия изпълнителен директор на VW Хърбърт Дийз пръв осъзна какво се случва и се опитваше да използва близките си отношения с Илон Мъск, за да може двете компании да си сътрудничат, но леваците от Борда на директорите на Фолксваген го освободиха. Тогава Хърбърт Дийз предрече, че Фолксваген към средата на десетилетието, т.е. 2025, ще трябва да затваря заводи и да освободи поне 20.000 души от своите работници. Днес този процес вече започва да се случва и прогнозата на Дийз се очертава да стане реалност - VW не могат да произвеждат електрически автомобили на печалба, а имат 180 милиарда долара задължения в индустрия, при която ежегодно продажбите на EV се увиличават за сметка на автомобили с ДВГ. Апропо, добре, че този прословут завод на VW не се случи у нас, защото щяхме да сме едни от първите при очертаващите се затваряния на мощности, които с 40% надхвърлят нуждите на пазара / отнася се за всички заводи по света на всички автомобилни компании /. Между другото, това начинание на Стелантис в Сърбия също е мъртво родено, според мен, като е въпрос на време и те да се засилят към несъстоятелността - горе долу към края на десетилетието.

    Относно т.нар. български завод в Ловеч - това е най-смехотворното начинание и дори в специализираното издание Electrek бяхме взети на присмех заради коментарите на Петков. Пълен абсурд е стартъп, които не произвежда нито батерии, нито софтуер, да произвежда електрически автомобили. Когато слушах Петков, ми стана ясно, че той няма никаква представа от този бранш.

  42. 42 Профил на Незнайко
    Незнайко
    Рейтинг: 3085 Неутрално

    Това е фабриката Црвена Застава (Червено знаме) в Крагуйевац. Там правеха копия на Фиат 500 по времето на Тито. Имат опит и традиция.

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  43. 43 Профил на Пламен Банов
    Пламен Банов
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#36] от "Нинов":

    Препоръчвам Ви да изгледате "Houston, we have a problem!" - освен исторически факти за този автомобилен колос , може да разберете малко повече и за качеството на продадената продукция в САЩ. Западните съседи са уникални в продажбата на .....илюзии :)

  44. 44 Профил на asroma1927
    asroma1927
    Рейтинг: 418 Неутрално

    До коментар [#16] от "asroma1927":"В бизнеса с EV единствените с положителен марж са Тесла"Ай по полечка де. Преди две години там се наляха такива пари, че положителен марж ще има евентуално следващия век. Или ония пари не се броят наляти в развитие на компанията и ако ги забравим тях сега работят на плюс? Ами цената на капитала? Или о нея няма да я смятаме?
    —цитат от коментар 34 на futio_tapanchev


    Почти всички големи автомобилни компании са публично търгувани на борсата и на всяко тримесечие излизат с отчети за производство, продажби и финансови резултати. Четеш ги и ще видиш кой какво произвежда и продава, с какъв марж и прочее. Електрически автомобили с печалба произвежда единствено Тесла. Останалите субсидират тази своя дейност с печалби от ДВГ и хибриди. Това са фактите

  45. 45 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 1703 Неутрално

    До коментар [#36] от "Нинов":Препоръчвам Ви да изгледате "Houston, we have a problem!" - освен исторически факти за този автомобилен колос , може да разберете малко повече и за качеството на продадената продукция в САЩ. Западните съседи са уникални в продажбата на .....илюзии :)
    —цитат от коментар 43 на Пламен Банов


    А Рено, Ситроен и Пежо колко автомобила са продали в САЩ през това време?

    За легендарното Peugeot 403 Cabrio знаем от инспектор Коломбо.
    Ето тук 10 минути с най-яките моменти:
    https://www.youtube.com/watch?v=dLvumtMaYeE

    Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.
  46. 46 Профил на asroma1927
    asroma1927
    Рейтинг: 418 Неутрално

    Копирано от фейсбук. "" Иначе всичко е безплатно 🤔Батерия за Tesla Model S, (цена 16 500 долара) снимка от сайт за продажби Allegro Poland . За да я произведем, имаме нужда от: 12 тона скали за получаване на литий 5 тона скали за получаване на кобалт 3 тона скали за получаване на никел 12 тона скали за получаване на мед Преместваме 250 тона пръст и камъни, за да получим: 12 кг литий 30 кг никел 22 кг манган 15 кг кобалт 100 кг мед 200 кг алуминий, стомана и пластмаса Caterpillar 994A, използван за преместване на земната маса, изразходва 1000 литра дизелово гориво за 12 часа. Най-накрая имаме мечтаната кола с нулеви емисии, която трябва да зареждаме с ток, за производството на който, отново замърсяваме планетата в приблизително съотношение 10 kW = 1 литър дизл. Единственият проблем, който остава да решим за планетата, е да премахнем кравите и да ги заменим с щурци."" "
    —цитат от коментар 40 на constatator


    Електрическите автомобили ще заменят тези с ДВГ не заради екологията, а поради чисти икономически съображения - просто ще струват по-евтино и потребителите ще избират тях. Днес наблюдаваме същата картина, както едно време с Кодак vs дигитална камера или Нокия и Блекбери vs Айфон.

  47. 47 Профил на Resurrection
    Resurrection
    Рейтинг: 1033 Неутрално

    До коментар [#2] от "Petleshev":

    Ние заводи имаме, но такива които НЕ СПАЗВАТ Бг законодателството- или т.нар. близки до ,,автомобилния клъстер” - ,, Костал България”…
    https://www.smolyandnes.com/prezidentat-otkri-nova-proizvodstvena-baza-na-firma-kostal-balgariya-v-smolyan

  48. 48 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3210 Неутрално

    До коментар [#38] от "Христо Атанасов":

    Лъжливият Кики е аматьор в сравнение с лъжливия Борисов, който щеше да се бори с ДПС и Тройната коалиция. :)))

    Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...
  49. 49 Профил на Resurrection
    Resurrection
    Рейтинг: 1033 Неутрално

    До коментар [#8] от "zjo171207511":


    Ти съд СевМак ли ще ни сравняваш бре 😄?
    Защо не ни сравняваш с бившите страни от соц, лагера?
    Онзи ден сина ми се върна от Полша.. разправя как МрРЗ се равнява на 1700 лв а цените в ресторантите са по-ниски от нашите.
    Гербаджиите ударихте дъното

  50. 50 Профил на batzdravo СУПЕР
    batzdravo
    Рейтинг: 2863 Весело

    Затънал до шията
    в отходната яма,
    вижда комшията
    в нова премяна!
    комшо, ей сега, кат плисна с ръка
    ще видиш ти как се чистят лайна!

    Из поетичното творчество на Трендафил Акациев, силно свързано с актуалните проблеми на обществото ни! ;)
    В случая борбата между нафтата и тока и екологията! :)

  51. 51 Профил на anonymous
    anonymous
    Рейтинг: 423 Неутрално

    Защо не ни сравняваш с бившите страни от соц, лагера
    —цитат от коментар 49 на Resurrection


    Защото статията не е за Полша, а Сърбия бе, жена.

  52. 52 Профил на Resurrection
    Resurrection
    Рейтинг: 1033 Неутрално

    До коментар [#23] от "penetrating":

    Не!
    По-скоро България е островът ,,Магнитски”!

  53. 53 Профил на groznik90
    groznik90
    Рейтинг: 880 Неутрално

    Ехее, и сърбите ли почнаха да произвеждат? Много напред с материали са...

  54. 54 Профил на Мариана Кълвачева
    Мариана Кълвачева
    Рейтинг: 451 Неутрално

    Ама тези коли нали се зарежда с ток, а токът той от къде идва ?
    Нали уж зелена енергия и подобни глупости.

    Истината рано или късно излиза наяве. - Не отговарям на "Супер Д/ърводелци" и "Клуб Д/ьонме" Моля, не безпокойте !
  55. 55 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 3808 Неутрално

    UNITED EU UNION

    Моделът Фиат произвеждан в Полша, по-голям, приличаше на нещо.

    Моделчето "Юго" бе насилено да завладява пазара в САЩ.
    Радваше се на популярен присмех по Тивизиите благодарение и на Дейвид Летерман.

    Сега не е тогава...

    Тая Панда мяза на мелез, а и е.
    Зад пандата стоят поне четири производителя:
    Фиат, Крайслер, Френски некав и Юго.

    До коментар [#2] от "Petleshev":
    Какво има в батериите на фиата, че да трябва да заобикалят ЕС
    и да отидат чак в Сърбия?
    —цитат от коментар 1 на zjo171207511

    Имат традиция в съвместната работа. Това е.
    Фиат имаха производство и заводи в бившата Югославия.
    И запазиха отношения.

  56. 56 Профил на Resurrection
    Resurrection
    Рейтинг: 1033 Неутрално

    До коментар [#54] от "Мариана Кълвачева":

    Разбира се че ел.автомобилите са част от зелената сделка. Вредните газове са сведени почти до нула

  57. 57 Профил на Констататор СУПЕР
    Констататор
    Рейтинг: 1294 Неутрално

    До коментар [#46] от "asroma1927":Електрическите автомобили ще заменят тези с ДВГ не заради екологията, а поради чисти икономически съображения - просто ще струват по-евтино и потребителите ще избират тях. Днес наблюдаваме същата картина, както едно време с Кодак vs дигитална камера или Нокия и Блекбери vs Айфон."" ""


    Батерийте на електрическите коли са скъпи и през няколко години трябва да се сменят и това ще оскъпява електрическата кола през годините които ще се ползва. Но ако сега направиш завод за рециклиране на батерии на електрически автомобили след години ще си милиардер!

  58. 58 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 5943 Весело

    До коментар [#52] от "Resurrection":

    Добре казано :)

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  59. 59 Профил на rebelions
    rebelions
    Рейтинг: 805 Неутрално

    До коментар [#2] от "Petleshev":
    Имат традиция в съвместната работа. Това е. Фиат имаха производство и заводи в бившата Югославия. И запазиха отношения. Тук си имаме ГЕРБ и Борисов, но си нямаме заводи и инвеститори.

    Да, ама си имаме завод за електрички!
    Упс, или май нямаме...
    Кажи, лъжецо, за завода на лъжливото кики, кажи, ако не те е срам!

  60. 60 Профил на Resurrection
    Resurrection
    Рейтинг: 1033 Неутрално

    До коментар [#57] от "constatator":

    Ние не можем все още да се научим да си хвърляме боклуцитецразделно и да си ги рециклираме.. та завод за рециклиране на батерии…

  61. 61 Профил на rebelions
    rebelions
    Рейтинг: 805 Разстроено

    До коментар [#10] от "ThePal":
    Само дет нямаме пари за пенсии.

    Факт, и ти не получаваш пенсия, нали, клетото лилавичко...

  62. 62 Профил на rebelions
    rebelions
    Рейтинг: 805 Разстроено

    До коментар [#32] от "Нинов":
    Навремето Застава " Yugo" се продаваше дори в САЩ:

    И бе грандиозен провал!

  63. 63 Профил на Манчо
    Манчо
    Рейтинг: 8 Весело

    Имат традиция в съвместната работа. Това е. Фиат имаха производство и заводи в бившата Югославия. И запазиха отношения. Тук си имаме ГЕРБ и Борисов, но си нямаме заводи и инвеститори.
    —цитат от коментар 2 на Petleshev


    Прав си за ГЕРБ и Буци, но за завода не си - само след месец-два заводът за електромобили в Ловеч ще залее България и Европа с колички. Ще ги произвежда с помощта на половината ограда около парцела за строеж.
    Ако не вярваш, питай Парапетков, той вече скромно го е казвал 1827634524 пъти.
    Пак Парапетко може да ти купи самолетен билет за Скопие, през него минават нещата.

    Мараба, С-ДС доносници!
  64. 64 Профил на sim4o
    *****
    Неутрално

    Защо така, шумадийските оркофили не искат ли да произвеждат “москвич" с извинение?!
    —цитат от коментар 4 на selqnin


    Тц ..

    Правят "Джип Ренегат" ..

  65. 65 Профил на trollhunter
    trollhunter
    Рейтинг: 65 Неутрално

    До коментар [#34] от "futio_tapanchev":

    Тук си в грешка- маржа им е огромен.

    Комунизмът е кървава религия, която е избила поне 200 милиона от 1917 година.Повече по въпроса четете тук: https://knizhen-pazar.net/offsale_products/books/1764162-chernata-kniga-na-komunizma-chast-1-2 Не ми вярвате? Тогава погледнете знамената и флаговете? Не стига ли? Тогава от мен да знаете, че мавзолея на ленин е копие на древноегипетски погребения. А ако не знаете фараоните са полубогове, които са били наследници на древноегипетските богове. Според западните комунисти и отричащите очевидното всички от Маркс през Ленин, Сталин, та чак до Путин били "нацисти" и "фашисти".
  66. 66 Профил на rebelions
    rebelions
    Рейтинг: 805 Разстроено

    До коментар [#42] от "Незнайко в Слънчевия град":
    Това е фабриката Црвена Застава (Червено знаме) в Крагуйевац. Там правеха копия на Фиат 500 по времето на Тито. Имат опит и традиция.

    Не 500, а 600, а по-късно и Фиат 128.

  67. 67 Профил на ThePal
    ThePal
    Рейтинг: 137 Неутрално

    До коментар [#10] от "ThePal":Само дет нямаме пари за пенсии. Факт, и ти не получаваш пенсия, нали, клетото лилавичко...
    —цитат от коментар 61 на rebelions


    Продължавайте да си завирате главите в...пясъка (трибуквието). След няколко години и на омразните шунадийци ще им гълтаме прахоляка. Както се подигравахме и на мамалигарите - бичат си дачиите, добри, лоши, няма значение. А ние въртим едни пари и шием гайтани.
    ...бунтовнико смешен !

  68. 68 Профил на rebelions
    rebelions
    Рейтинг: 805 Разстроено

    До коментар [#36] от "Нинов":Препоръчвам Ви да изгледате "Houston, we have a problem!" - освен исторически факти за този автомобилен колос , може да разберете малко повече и за качеството на продадената продукция в САЩ. Западните съседи са уникални в продажбата на .....илюзии :)
    —цитат от коментар 43 на Пламен Банов

    Много интересна продукция, кара човек да се замисли.

  69. 69 Профил на sim4o
    *****
    Неутрално

    Това е фабриката Црвена Застава (Червено знаме) в Крагуйевац. Там правеха копия на Фиат 500 по времето на Тито. Имат опит и традиция.
    —цитат от коментар 42 на Незнайко в Слънчевия град


    Не са спирали ..

    Фабриката си е на "ФИАТ-Крайслер"

    Правят 500ки , и Джип ..

    Бил съм два пъти в завода, когато работех за австрийците в Сърбия ..

  70. 70 Профил на trollhunter
    trollhunter
    Рейтинг: 65 Неутрално

    До коментар [#46] от "asroma1927":

    Разбираш какво значи disruption!

    Малцина тук знаят!
    И не те домързя да го опишеш като Реалиста, аз просто не искам да се хабя.

    Комунизмът е кървава религия, която е избила поне 200 милиона от 1917 година.Повече по въпроса четете тук: https://knizhen-pazar.net/offsale_products/books/1764162-chernata-kniga-na-komunizma-chast-1-2 Не ми вярвате? Тогава погледнете знамената и флаговете? Не стига ли? Тогава от мен да знаете, че мавзолея на ленин е копие на древноегипетски погребения. А ако не знаете фараоните са полубогове, които са били наследници на древноегипетските богове. Според западните комунисти и отричащите очевидното всички от Маркс през Ленин, Сталин, та чак до Путин били "нацисти" и "фашисти".
  71. 71 Профил на sim4o
    *****
    Неутрално

    мамалигарите - бичат си дачиите, добри, лоши, няма значение.
    —цитат от коментар 67 на ThePal


    "Сандеро" е от завода в Китай ..

  72. 72 Профил на sim4o
    *****
    Неутрално

    Разбира се че ел.автомобилите са част от зелената сделка.
    Вредните газове са сведени почти до нула
    —цитат от коментар 56 на Resurrection


    Верно ли?

  73. 73 Профил на trollhunter
    trollhunter
    Рейтинг: 65 Любопитно

    До коментар [#57] от "constatator":

    Карам Тесла модел 3...
    и на магистралата карам с около 140 км. Пробегът стига до нашето море и до беломорието ни. В Европа пък хептен няма проблеми.

    https://www.edmunds.com/tesla/model-3/2018/review/

    Минах 100 000 мили за тези почти 5 години, деградацията е 5%, което е средна стойност.


    АЙДЕ ДА СПРЕТЕ ДА ЛЪЖЕТЕ ЗА НЕЩА, КОИТО НЕ СТЕ ВИЖДАЛИ ДОРИ!

    Комунизмът е кървава религия, която е избила поне 200 милиона от 1917 година.Повече по въпроса четете тук: https://knizhen-pazar.net/offsale_products/books/1764162-chernata-kniga-na-komunizma-chast-1-2 Не ми вярвате? Тогава погледнете знамената и флаговете? Не стига ли? Тогава от мен да знаете, че мавзолея на ленин е копие на древноегипетски погребения. А ако не знаете фараоните са полубогове, които са били наследници на древноегипетските богове. Според западните комунисти и отричащите очевидното всички от Маркс през Ленин, Сталин, та чак до Путин били "нацисти" и "фашисти".
  74. 74 Профил на Resurrection
    Resurrection
    Рейтинг: 1033 Неутрално

    До коментар [#72] от "sim4o":

    Да. Верно

  75. 75 Профил на trollhunter
    trollhunter
    Рейтинг: 65 Весело

    До коментар [#74] от "Resurrection":

    Спориш с луд на твоя отговорност.

    Комунизмът е кървава религия, която е избила поне 200 милиона от 1917 година.Повече по въпроса четете тук: https://knizhen-pazar.net/offsale_products/books/1764162-chernata-kniga-na-komunizma-chast-1-2 Не ми вярвате? Тогава погледнете знамената и флаговете? Не стига ли? Тогава от мен да знаете, че мавзолея на ленин е копие на древноегипетски погребения. А ако не знаете фараоните са полубогове, които са били наследници на древноегипетските богове. Според западните комунисти и отричащите очевидното всички от Маркс през Ленин, Сталин, та чак до Путин били "нацисти" и "фашисти".
  76. 76 Профил на rebelions
    rebelions
    Рейтинг: 805 Разстроено

    До коментар [#45] от "Нинов":
    Малко известен факт е, че в САЩ (Калифорния) е продавана и Шкода Фелиция кабриолет.

  77. 77 Профил на Yotce
    Yotce
    Рейтинг: 1605 Неутрално

    До коментар [#44] от "asroma1927":

    Едва ли мениджърите на европейските производители не са били наясно, че няма как да модифицираш автомобил с ДВГ на електрически, камо ли да модифицираш завод за автомобили с ДВГ да произвежда електрически автомобили.
    Но политиките на ЕС не им дават шанс.
    Тук не говорим даже за желанието да се изхвърлят дизеловите и бензинови возила, а за не пазарния и форсиран начин, по който се прави този преход.
    Очаквано, Тесла, които започват от нулата, директно с електрички, имат неоспоримо предимство.

  78. 78
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  79. 79 Профил на Resurrection
    Resurrection
    Рейтинг: 1033 Неутрално

    До коментар [#75] от "trollhunter":


    Опитва се да ме връща в каменната ера- безуспешно.
    Тук в кралството повечето коли са електрически и никога, ама никога когато караш зад тях не се давиш в бензинови миризми.
    Имат си висок ЕКО стандарт и неслучайно и лоу емишън зони - колите са адски много

  80. 80 Профил на cto591144385
    cto591144385
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#30] от "Petleshev":

    При пазарна капитализация от 120млрд ВАГ има 220млрд дългове.....
    Не бих искал България да има нещо общо с тия мошенници.

  81. 81 Профил на trollhunter
    trollhunter
    Рейтинг: 65 Неутрално

    До коментар [#79] от "Resurrection":

    Мога да потърся статистика веднага, но по спомени в UK, Холандия и Германия са огромен процент от новите продажби.

    How many electric cars are there in the UK? As of the end of October 2023, there are around 920,000 fully electric cars on UK roads. The chart below shows growth of electric car registrations from 2019 to the present day. More than 265,000 battery-electric cars were registered in 2022, a growth of 40% on 2021.

    Колко електрически коли има в Обединеното кралство? Към края на октомври 2023 г. по пътищата на Обединеното кралство има около 920 000 напълно електрически коли. Графиката по-долу показва растеж на регистрациите на електрически автомобили от 2019 г. до днес. Повече от 265 000 акумулаторни електрически коли са регистрирани през 2022 г., което е ръст от 40% спрямо 2021 г.

    The proportion of all new cars sold in October 2023 that were either fully electric or plug-in hybrid is 24.9%.

    25% електрически и хибридни.

    Комунизмът е кървава религия, която е избила поне 200 милиона от 1917 година.Повече по въпроса четете тук: https://knizhen-pazar.net/offsale_products/books/1764162-chernata-kniga-na-komunizma-chast-1-2 Не ми вярвате? Тогава погледнете знамената и флаговете? Не стига ли? Тогава от мен да знаете, че мавзолея на ленин е копие на древноегипетски погребения. А ако не знаете фараоните са полубогове, които са били наследници на древноегипетските богове. Според западните комунисти и отричащите очевидното всички от Маркс през Ленин, Сталин, та чак до Путин били "нацисти" и "фашисти".
  82. 82 Профил на ируканджи
    ируканджи
    Рейтинг: 778 Любопитно

    Много правилно го каза! Имаме ГЕРБ и Борисов и икономиката ни е по-голяма от тази на Сърбия, Македония, Косово и Черна Гора взети заедно.
    —цитат от коментар 8 на zjo171207511


    Това не е заради Борисов, а въпреки него и благодарение на ЕС.
    Ако ще ти действа по-успокоително заради това че си имаме Гешев и Сарафов и намагнитени действащи политици, и такива за които прокуратури от страни от ЕС водят разследвания за пране на пари. Опити за изземане на бизнес като случаите с Гебрев и Белведере. Прокарването на лобистки закони ако редовно се отчита, като случая с Черепа. Та кой нормален ще иска да инвестира пари в България и после да го скубят ежемесечно с подкупи или направо да му откраднат бизнеса!

  83. 83 Профил на trollhunter
    trollhunter
    Рейтинг: 65 Неутрално

    https://cleantechnica.com/2023/11/05/25-bev-share-in-china-china-ev-sales-report/

    Plugin vehicles are all the rage in the Chinese auto market. Plugins scored more than 776,000 sales last month, up 22% year over year (YoY), which is this market’s second record month in a row. And expect the last quarter of the month to continue this record streak. The September sales pulled the year-to-date (YTD) tally to over 5.4 million units.

    Share-wise, with September showing another great performance, plugin vehicles hit 37% market share! Full electrics (BEVs) alone accounted for 25% of the country’s auto sales. This kept the 2023 share at 36% (24% BEVs), and considering the current growth rate, we can assume that China’s plugin vehicle market share could end close to 40% by the end of 2023.

    Автомобилите, които се зареждат на ток, са на мода на китайския автомобилен пазар. Електрическите отбелязаха повече от 776 000 продажби миналия месец, което е ръст от 22% на годишна база (на годишна база), което е вторият пореден рекорден месец на този пазар. И очаквайте последното тримесечие на месеца да продължи тази рекордна серия. Продажбите през септември доведоха до над 5,4 милиона бройки от началото на годината (от началото на годината).

    Що се отнася до хибридите, след като септември показа още едно страхотно представяне, плъгин превозните средства достигнаха 37% пазарен дял! Само изцяло електрическите автомобили (BEV) представляват 25% от продажбите на автомобили в страната. Това запази дела за 2023 г. на 36% (24% BEV) и като се има предвид текущият темп на растеж, можем да предположим, че пазарният дял на китайските плъгин превозни средства може да достигне близо 40% до края на 2023 г.



    Т.Е. Китай ще стане като НОРВЕГИЯ много скоро.

    А там 96% от всички коли са електрически и хибриди.

    Комунизмът е кървава религия, която е избила поне 200 милиона от 1917 година.Повече по въпроса четете тук: https://knizhen-pazar.net/offsale_products/books/1764162-chernata-kniga-na-komunizma-chast-1-2 Не ми вярвате? Тогава погледнете знамената и флаговете? Не стига ли? Тогава от мен да знаете, че мавзолея на ленин е копие на древноегипетски погребения. А ако не знаете фараоните са полубогове, които са били наследници на древноегипетските богове. Според западните комунисти и отричащите очевидното всички от Маркс през Ленин, Сталин, та чак до Путин били "нацисти" и "фашисти".
  84. 84 Профил на rebelions
    rebelions
    Рейтинг: 805 Весело

    [quote#67:"ThePal"][/quote]
    Не знам ти какво ще им гълташ на шумадийците, но те си нямат въздушна линия до Скопие, открита сещаш се от кой лъжец...

  85. 85 Профил на Consumer СУПЕР
    Consumer
    Рейтинг: 1426 Любопитно

    Нали бяха приятели на Россия, защо не произвеждат електрически ИЖ?

    Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you want
  86. 86 Профил на mvx33545439
    mvx33545439
    Рейтинг: 150 Неутрално

    Сърбия има традиции в автомобилопроизводството. Имат обучени кадри. Нормално е да усвояват нови производства. Да си направят сметката с кого им е по-изгодно да търгуват. С ЕС където е пазара на колите или с просия, където има пазар с неплатежоспособни клиенти. Отвъд пропагандата вучич много донре знае къде са парите.

  87. 87 Профил на Манчо
    Манчо
    Рейтинг: 8 Весело

    [quote#67:"ThePal"]
    —цитат от коментар 84 на rebelions
    Не знам ти какво ще им гълташ на шумадийците, но те си нямат въздушна линия до Скопие, открита сещаш се от кой лъжец...[/quote]

    Всъщност, имат си.....

    Мараба, С-ДС доносници!
  88. 88 Профил на mvx33545439
    mvx33545439
    Рейтинг: 150 Неутрално

    До коментар [#71] от "sim4o":

    Китай дедовия...Сандеро се произвежда в Румъния и Алжир.

  89. 89 Профил на rebelions
    rebelions
    Рейтинг: 805 Разстроено

    До коментар [#87] от "Манчо":
    Е не, ти сега ми развали целия ден!

  90. 90 Профил на Манчо
    Манчо
    Рейтинг: 8 Весело

    До коментар [#87] от "Манчо":Е не, ти сега ми развали целия ден!
    —цитат от коментар 89 на rebelions


    Аз съм гадняр по природа, така че сега се кефя на разваления ти ден 😉

    Мараба, С-ДС доносници!
  91. 91 Профил на Resurrection
    Resurrection
    Рейтинг: 1033 Неутрално

    До коментар [#88] от "mvx33545439":

    Мароко(Казабланка) асемблиране

  92. 92 Профил на Манчо
    Манчо
    Рейтинг: 8 Весело

    До коментар [#57] от "constatator":Карам Тесла модел 3... и на магистралата карам с около 140 км. Пробегът стига до нашето море и до беломорието ни. В Европа пък хептен няма проблеми. https://www.edmunds.com/tesla/model-3/2018/review/ Минах 100 000 мили за тези почти 5 години, деградацията е 5%, което е средна стойност.АЙДЕ ДА СПРЕТЕ ДА ЛЪЖЕТЕ ЗА НЕЩА, КОИТО НЕ СТЕ ВИЖДАЛИ ДОРИ!
    —цитат от коментар 73 на trollhunter


    Караш 400+ км със 140 без зареждане с петгодишна Тройка на 100000+ мили?
    Хахахахахахахахахаххххххххххххххххххххххххх, насам, насаааааааааам, открих клетката на голямата маймунааааааааа!

    Мараба, С-ДС доносници!
  93. 93 Профил на trollhunter
    trollhunter
    Рейтинг: 65 Весело

    До коментар [#92] от "Манчо":

    Гледаш огледало!

    Комунизмът е кървава религия, която е избила поне 200 милиона от 1917 година.Повече по въпроса четете тук: https://knizhen-pazar.net/offsale_products/books/1764162-chernata-kniga-na-komunizma-chast-1-2 Не ми вярвате? Тогава погледнете знамената и флаговете? Не стига ли? Тогава от мен да знаете, че мавзолея на ленин е копие на древноегипетски погребения. А ако не знаете фараоните са полубогове, които са били наследници на древноегипетските богове. Според западните комунисти и отричащите очевидното всички от Маркс през Ленин, Сталин, та чак до Путин били "нацисти" и "фашисти".
  94. 94 Профил на asroma1927
    asroma1927
    Рейтинг: 418 Неутрално

    Сърбия има традиции в автомобилопроизводството. Имат обучени кадри. Нормално е да усвояват нови производства. Да си направят сметката с кого им е по-изгодно да търгуват. С ЕС където е пазара на колите или с просия, където има пазар с неплатежоспособни клиенти. Отвъд пропагандата вучич много донре знае къде са парите.
    —цитат от коментар 86 на mvx33545439


    Карлос Таварес, който е изпълнителен директор на Стелантис, под чиято шапка са Фиат, е известен с това, че през последните 5-6 години обясняваше, че EV са нишов продукт, респективно няма да заменят ДВГ, като едва през последната година и на него му се изясни, че това не е точно така. Проблемът на Стелантис със сръбския им проект е, че този Фиат 500е в най-базовата си версия - 70KW батерия и 95 конски сили - струва 25к евро, а това ще е цената на бюджетния автомобил на Тесла, който вероятно ще дебютира другата година, а през 2025г. ще започне масовото му производство. Тогава филма за Фиат 500е и останалите бюджетни електрически автомобили ще стане цветен, защото ще бъдат намачкани така, както свиня влачи блажен вестник. Нито имат софтуер, нито адекватна батерия, нито мрежа от зареждащи станции. В тази връзка, дали в Сърбия имат кадри няма никакво значение, защото този проект на Фиат / Стелантис е мъртво роден. Да не говорим, че Таварес и останалите му колеги вероятно са били в прединфарктно състояние, когато са видели производствената поточна линия на Cybertruck на Тесла, където .......... почти няма хора и огромна част от производствения процес е роботизиран. Да, този завод в Сърбия не е онзи ловешки фейк на Кирил Петков, но поне според мен и той е едно нищо.

  95. 95 Профил на trollhunter
    trollhunter
    Рейтинг: 65 Весело

    До коментар [#94] от "asroma1927":

    Много ги газиш умниците тук. Харесва ми!

    Комунизмът е кървава религия, която е избила поне 200 милиона от 1917 година.Повече по въпроса четете тук: https://knizhen-pazar.net/offsale_products/books/1764162-chernata-kniga-na-komunizma-chast-1-2 Не ми вярвате? Тогава погледнете знамената и флаговете? Не стига ли? Тогава от мен да знаете, че мавзолея на ленин е копие на древноегипетски погребения. А ако не знаете фараоните са полубогове, които са били наследници на древноегипетските богове. Според западните комунисти и отричащите очевидното всички от Маркс през Ленин, Сталин, та чак до Путин били "нацисти" и "фашисти".
  96. 96 Профил на trollhunter
    trollhunter
    Рейтинг: 65 Весело

    Иначе специален въпрос за анаболния мунчо - като свърши резервоара дали спира да зарежда?

    Комунизмът е кървава религия, която е избила поне 200 милиона от 1917 година.Повече по въпроса четете тук: https://knizhen-pazar.net/offsale_products/books/1764162-chernata-kniga-na-komunizma-chast-1-2 Не ми вярвате? Тогава погледнете знамената и флаговете? Не стига ли? Тогава от мен да знаете, че мавзолея на ленин е копие на древноегипетски погребения. А ако не знаете фараоните са полубогове, които са били наследници на древноегипетските богове. Според западните комунисти и отричащите очевидното всички от Маркс през Ленин, Сталин, та чак до Путин били "нацисти" и "фашисти".
  97. 97 Профил на bobyb
    bobyb
    Рейтинг: 199 Неутрално

    До коментар [#94] от "asroma1927":

    Карлос Гон беше един от малкото визионери и Рено-Нисан бяха най-близо до Тесла, но японците му направиха заговор, сигурно е повлияло и нежеланието на японците да правят ел. коли. Та няма да съжалявам ако фалират и тия измекяри, то и Тойота е много под въпрос дали ще я има в края на десетилетието и въобще всичките японци.

  98. 98 Профил на quatro_4x3
    quatro_4x3
    Рейтинг: 574 Неутрално

    Ама тези коли нали се зарежда с ток, а токът той от къде идва ?Нали уж зелена енергия и подобни глупости.
    —цитат от коментар 54 на Мариана Кълвачева


    Токът идва от контакта. Ако са ти мръсни контактите ги забърши, да ти дават чист ток.

    Нямам такъв дворец, не е кичозен и мебелите в него са красиви!!!
  99. 99 Профил на mvx33545439
    mvx33545439
    Рейтинг: 150 Неутрално

    В момента за да караш електричка в България с цел ДА ПЕСТИШ:
    1. Трябва да си я купиш употребвана на цена близка до еквивалентен ДВГ автомобил.
    2. Да я зарведаш единствено и само на нощна и/или фотоволтаици.
    За платени станции ЗАБРАВИ.
    Така че хора, които си купуват електричка и оставят по 1 куфар пари не я купуват за икономия.
    Електричките в ТОЗИ момент са изключително неизгодни в България, където към ТОЗИ момент има лесна възможност да се кара евтин внос, и най-вече заради скандално голямата разлика в МРЗ и СРЗ спрямо Запада.

  100. 100 Профил на trollhunter
    trollhunter
    Рейтинг: 65 Неутрално

    До коментар [#99] от "mvx33545439":

    винномерче, това е за хора с къщи и гаражи.
    Имам фотоволтаици и батерии вкъщи!

    Ако паркираш отвън пред панелката, това не е мой проблем.

    Комунизмът е кървава религия, която е избила поне 200 милиона от 1917 година.Повече по въпроса четете тук: https://knizhen-pazar.net/offsale_products/books/1764162-chernata-kniga-na-komunizma-chast-1-2 Не ми вярвате? Тогава погледнете знамената и флаговете? Не стига ли? Тогава от мен да знаете, че мавзолея на ленин е копие на древноегипетски погребения. А ако не знаете фараоните са полубогове, които са били наследници на древноегипетските богове. Според западните комунисти и отричащите очевидното всички от Маркс през Ленин, Сталин, та чак до Путин били "нацисти" и "фашисти".




За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #