За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
ЗаНиЗа
Рейтинг: 1981 Любопитно"словашката блокада е била прекъсната поради опасения за безопасността и достъпа на службите за спешна помощ" - милосърдиеТО им е похвално, със сигурност в ЕК ще ги похвалят, за разлика от поляците, които не признават т.н. "договор" за сътрудничество. Поредното разделение в ЕС.
Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.Кейгецу
Рейтинг: 39 НеутралноТе се оплакват, че украинските превозвачи предлагат по-ниски цени за услугите си не само до и от ЕС, но и че правят каботажни курсове между европейски държави, измествайки ги от бизнеса.
Санким те не правеха същото и не ореваха орталъка, като ги резна Макрон.
selqnin
Рейтинг: 859 Неутралнооркофилите в траур!!!
vht16370188
Рейтинг: 3016 ВеселоСловакия ако намери начин максимално да улесни украинските шофьори докато събира по някакъв начин пари за преминаването (част от които могат да отидат за словашките засегнати) ще е печеливша ситуация и за двете страни в тази ситуация, но да не вземат поляците да блокират и границата със Словакия в такъв случай
ekp351157130
Рейтинг: 1692 НеутралноКакво стана. Източноевропейските превозвачи ревяха срещу френската мярка задължаваща камионите и шофьорите да се връщат. Сега украинците влизат на пазара, по-евтини от източноевропейците от ЕС и почват проблемите и сълзите. Едно време Полша изнасяше хора към Англия и Германия. В Полша внасяха украинци да работят, че няма кой да обере ябълките. Винаги има някой, който ще го свърши по-евтино.
vht16370188
Рейтинг: 3016 ВеселоДо коментар [#3] от "Кейгецу":
И за последните 20 години в ЕС са влезли 13 страни с общо население колкото 3 Украйни, сигурно много са загубили старите членове "горките" от тези разширения
filofob
Рейтинг: 672 НеутралноВсъщност, още една причина защо Украйна иска и има полза да е с Европа, където е истинската икономическа активност и търговия. А не с Русия, където цялата икономическа активност зависи от това какъв филм е гледал снощи главният и дали е успял да дефекира добре на сутринта.
Judjuk
Рейтинг: 2429 Неутрално"......Украйна и ЕС не могат да бъдат "взети за заложници" от блокадите."
JudjukМогат.
zzz29657693
Рейтинг: 8 ВеселоДо коментар [#4] от "selqnin":
https://t.me/voenacher/57410
Много интересен клип.
Украинските нацисти, когато се возят в автомобила, си говорят на украински. Но изпаднат ли в кризисна ситуация – минават на руски.
libretto
Рейтинг: 43 ВеселоНо все пак Макрон ги "резна", нали? Т.е. следвайки твоята логика сега и украинските шофери трябва да ги резнат и всичко е ок?
Или украински шофьори не може, източноевропейски може?
В случая Словаки и Полша си гледат интереса, както Макрон(Европа) преди това.
Политика тука нема. Let's Go, Brandon! 😁😁😁
Роси
Рейтинг: 5757 НеутралноОт години шофьори от Източна Европа правят дъмпинг на цените на превозите в ЕС, но когато опря до тях, почнаха ревовете. Ами вижте, хубаво ли е?
0tempora0mores
Рейтинг: 559 НеутралноЛесното решение пакет мобилност и ЕУ регулациите да важат за всички шофьори извършващи курсове на територията на ЕУ