За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
bat_plamen
Рейтинг: 3781 НеутралноИма логика да се строи нов мост над Дунав при Русе- Гюргево, защото:
- там минава международен път от Север за Юг през Букурещ
-старият мост на "Дружбата " е вече морално и физически остарял
А какво точно ще стане..... тепърва ще се разбере.
zxp53317185
Рейтинг: 1483 НеутралноТъкмо щях да напиша че това е най - малоумното място за нов мост 🤷
sin mi
Рейтинг: 753 НеутралноЕ, къв е смисъла , нали Пу ще напада цяла Юропа .
За кво да му строим мост ?
zxp53317185
Рейтинг: 1483 НеутралноЧисто от логистична гледна точка няма абсолютно никаква логика да дублираш вече съществуващ маршрут.
Нови мостове е най - логично да се направят на първо време на Оряхово - Бекет, Силистра - Калъраш и Свищов - Зимнич.
Те ще създадат нови маршрути, по добра свързаност и най - важното алтернатива на сегашните.
Отделно ще олекотят натоварването по сегашните маршрути.
pamela
Рейтинг: 1540 НеутралноДо коментар [#4] от "zxp53317185":
Оряхово или Свищов. Свищов е май по-добре, защото е в центъра на северната ни граница.
deaf
Рейтинг: 2186 НеутралноДо коментар [#4] от "zxp53317185":
До коментар [#1] от "bat_plamen":
Повярвайте,че ако наистина имаше нужда от още един мост,той отдавна щеше да бъде изграден..
zxp53317185
Рейтинг: 1483 НеутралноЗа Свищов бях гледал анализ че е с по - подходяща география за изграждане на мост и съответно ще е с по - ниски разходи. Освен това ще ни свърже с Александрия, където мисля е най - голямата българска общност в Румъния.
zxp53317185
Рейтинг: 1483 НеутралноТочно на това много трудно ще повярвам.
То по тази логика затова чакаме и 50 години за Хемус... щото няма много нужда 😉
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
realguru
Рейтинг: 1382 Неутрално"Срокът за изпълнение на проучването е 39 месеца."
Повече от три години за проучване, в някои държави за това време ги строят и забравят даже. :)
deaf
Рейтинг: 2186 НеутралноДо коментар [#8] от "zxp53317185":
Какво му е на "Хемус"? Или ти искаш магистрала с по пет платна от всяка страна? За какво ни е?
3opa
Рейтинг: 66 НеутралноЩом е по причина сигурност - ще го построят.
Иначе подобен мост не е изгоден за България.
Някои от вас може би си спомнят дългогодишните спорове между България и Румъния къде да е вторият мост. Румънците искаха по на Изток (заради Букурещ), а ние по на Запад.
За нас е по изгодно да има трети мост по средата между двата моста.
Но това е само предпроектно проучване. Резултатът от него може да е "няма смисъл", но проучвателите ще приберат едни пари.
Красимир Андонов
Рейтинг: 1252 НеутралноДо коментар [#4] от "zxp53317185":
Лудостта е привилегия. Глупостта е бреме.Не бъди умен!
Това пречи.
мики маус
Рейтинг: 2417 Неутрално“…дали мостът ще бъде шосеен или смесен с жп линия..”
Идиоти!
Разбира се, че трябва да е само с по една лента в посока, по-тясна по възможност, та шофьорите инстинктивно да намаляват скоростта, за да няма инциденти.
zxp53317185
Рейтинг: 1483 НеутралноОсвен че не съществува в цялост ли?
kikiriki01
Рейтинг: 221 Неутрално13 милки пред проектно проучване на мостче е множко и ако не е от европейската каца с мед ще е 50-60% от тази сума със всички допълнителни неща и забавянията .
мики маус
Рейтинг: 2417 ВеселоДо коментар [#10] от "realguru":
За това време Рашата ще е фалирала поне два пъти и мостът няма да има значение за военната мобилност. Но пък ще е много необходим, за да преминават влаковете с репарации от Москва до Балканите. Затова го направете с повечко жп линии.
subaru
Рейтинг: 370 НеутралноИ при Оряхово и при Свищов и при Лом. Между две държави-членки на ЕС.
Будапеща - 7(седем) моста на Дунав, Братислава - 5(пет).
bat_plamen
Рейтинг: 3781 ЛюбопитноДо коментар [#2] от "zxp53317185":
И как така да е " малоумно" след като в на европейски коридор Север - Юг.....?! Аз миналата есен летях до Букурещ и оттам до Русе пътувах с бус! От Букурещ до Русе пътят е с две ленти във всяка посока и е на места си личи , че има пресен асфалт ......! Т.е. и а изградена добра инфраструктура между Букурещ и Русе.....?!
мики маус
Рейтинг: 2417 ВеселоДо коментар [#10] от "realguru":
Кримският мост беше построен за 2 години.
Може би ЕС/България/Румъния да поискат помощ от Москва.
ruse_island
Рейтинг: 1178 НеутралноРазгеле! Дано да се задвижат нещата и като финансиране за строежа на самия мост.
Определено има нужда от нов мост тук.
jazzdevil
Рейтинг: 207 Неутрално3 години и 3 месеца ще се прави само проучване? За което ще се похарчат 25Млн лв?!? Той Голдън гейт (дето е бая по-сложен инженерно) с технологиите от преди век е бил построен за подобно време.
ХЪ ХЪ ХЪ
Рейтинг: 701 ЛюбопитноДо коментар [#18] от "subaru":
До коментар [#7] от "zxp53317185":
До коментар [#5] от "pamela":
Че трябват повече мостове трябват.
Но тези по вашите предложения ще бъдат насред нищото, защото от наша страна няма път, който да може да поеме трафика, а от румънска - съвсем нищо няма.
Констататор
Рейтинг: 1200 НеутралноНова магистрала ще мине през България. Румъния ударно строи път от украинската граница до пристанището Констанца, заобикаляйки Полша, Унгария и Словакия.
Изграждането на трасето се извършва в авариен режим: около 3000 работници и стотици превозни средства работят 24 часа в денонощието, седем дни в седмицата.
Освен това Румъния, България и Гърция работят по проект за свързване на Черно море със Средиземно море, предаде БЛИЦ.
Магистралата Констанца - Александруполис, пресичаща България, трябва да бъде готова до пет години. В бъдеще тя може да се използва и за подобряване на комуникацията между военните бази на САЩ на Балканите.
Ако инициативата бъде разширена до украинската граница, магистралата ще може да осигури излаз на селскостопански продукти от Украйна към румънските и гръцките пристанища.
Румънските власти заявиха, че износът на украински стоки през тяхната страна вече се е увеличил с 50%, докато поляците по този начин рискуват да загубят статута си на най-голямата транзитна точка на Украйна.
Въпреки че сега не е трудно да се заеме мястото на поляците, казано направо: всички основни контролно-пропускателни пунктове с Полша остават блокирани, работи само Медика-Шегини, който е с малък капацитет.
Друг е въпросът, че по този начин румънците ще могат не само да участват в доставките на украинско зърно и други продукти, но и да получават и прехвърлят оръжия от партньорите от НАТО. И тук важно място ще заеме пристанището в Александруполис, чието разположение може да елиминира проблемните места в логистиката на изток.
Пристанището е дълбоководно, а освен това може да се разтоварва директно на железопътни линии, минаващи през България и Румъния, както и на север до Полша. Освен това изградената около него инфраструктура позволява да се избегнат допълнителни проблеми при прехвърлянето на сили на север до границите на Украйна и Молдова.
lz2
Рейтинг: 2258 НеутралноОстават още четири от обещаните от Кирчото.
ПравописА е поле за изява на неграмотните!jazzdevil
Рейтинг: 207 НеутралноИ при Свищов и при Никопол и при Гиген има повече смисъл отколкото дублажът при Русе - има си шосета от румънска страна, може и да трябва да се уширят и утъпчат по-добре като за по-натоварен трафик от камиони ама не кой знае какъв проблем. Тя идеята е още в България да разделим трафика за Източна Румъния, Молдова, Украйна и Русия (който да си остане през Русе) от този дето е Централна Европа, който през мост при Свищов или Никопол директно ще си цепи на север към дефилето на р.Олт - основния пролом на Карпатите вместо както досега всички да се набиват в Букурещ и да висят по 3ч в задръстванията по околовръстния им.
zxp53317185
Рейтинг: 1483 НеутралноНали ти е ясно че да изградиш довеждащата инфраструктура до подобно съоръжение коства само част от средствата и времето за изграждането му?
И между другото именно това е идеята - да имаме по - добра свързаност - вътрешно и външно.
zxp53317185
Рейтинг: 1483 ЛюбопитноА колко пъти го ремонтираха оттогава няма ли да споделиш?
tacheaux
Рейтинг: 2306 НеутралноНезаконните строежи се строят бързо и некачествено.
Костадин Иванов
Рейтинг: 3479 Весело"Предпроектното проучване трябва да бъде направено за 39 месеца"
ЕретикКире, мандатът ще изтече.....
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
karatista
Рейтинг: 239 Неутралноидеално! до там си има и пътища като хората. какво да строят в нищото.
We Do This NOT Because It Is Easy, But Because We Thought It Would Be Easy!zxp53317185
Рейтинг: 1483 НеутралноМда, в останалите Дунавски градове не живеят хора, само в Русе 😉
karatista
Рейтинг: 239 НеутралноДо коментар [#33] от "zxp53317185":
We Do This NOT Because It Is Easy, But Because We Thought It Would Be Easy!тва е транзитен проект, а не русенци да ходят на евтин кауфланд у джурджу, брачед!
karatista
Рейтинг: 239 НеутралноДо коментар [#34] от "karatista":
We Do This NOT Because It Is Easy, But Because We Thought It Would Be Easy!но че трябват на още места, да
bat_plamen
Рейтинг: 3781 НеутралноДо коментар [#4] от "zxp53317185":
Писах по- горе , че мостът на " Дружбата " е вече стар........комай гони 60 години вече.....!
bat_plamen
Рейтинг: 3781 ВеселоДо коментар [#20] от "мики маус":
Ама как върви движението по т.н. "Кримски Мост"........нещо да има проблем с платана .....щото преди време едно рухна във водата.....!
zxp53317185
Рейтинг: 1483 НеутралноПо света се ползват мостова на по няколко века, 60 години нищо не е.
Въпрос на поддръжка.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
zxp53317185
Рейтинг: 1483 НеутралноТранзитен де, те от предложените всички са такива.
Въпросът е защо транзитът трябва да дублира вече съществуващ маршрут. Къде е логиката?
karatista
Рейтинг: 239 НеутралноДо коментар [#40] от "zxp53317185":
We Do This NOT Because It Is Easy, But Because We Thought It Would Be Easy!ми виж карта на румънски и български магистрали и пътища и сигурно ще видиш логика.
zxp53317185
Рейтинг: 1483 НеутралноДо коментар [#41] от "karatista":
Знам я почти наизуст 😉
Ама да свързваш магистрала с два моста в един и същ град е нещо ново 😉
karatista
Рейтинг: 239 НеутралноДо коментар [#42] от "zxp53317185":
We Do This NOT Because It Is Easy, But Because We Thought It Would Be Easy!мост с 2 платна при два пътя с 4+ от двата му края... да се връщаме на задачите от 4ти клас за един басейн как се пълни от една тръба и...
звучи странно, но явно не може просто да разшириш моста
zxp53317185
Рейтинг: 1483 НеутралноНе можеш де, затова и ще се строи нов.
Ама откъдето и да го погледнеш няма много логика да го пльоснеш до стария 😉
dedoliben
Рейтинг: 2768 НеутралноДо коментар [#36] от "bat_plamen":
"Моите министри са англофили, моите генерали са германофили, моят народ е русофилски, само аз останах българофил". Цар Борис IIIПисах по- горе , че мостът на " Дружбата " е вече стар........комай гони 60 години вече.....!
Не се заяждам но виж колко е Живота на Мост Тунел или Метро.
Това се строй за векове не за десетилетия.
Ясно че и Мостът на дружбата е Недоносче или не е бил Подържан.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
subaru
Рейтинг: 370 ВеселоДо коментар [#23] от "ХЪ ХЪ ХЪ":
И сте прав и не сте. Диалектика. Основния въпрос на философията. Кое е първичното материята или съзнанието? Яйцето или кокошката? Няма път, защото няма мост. Може местата да не са точно тези. Ще се уточнят от двете страни. Където има път има движение. Движението е живот. И като съм го ударил на философия един популярен цитат на немския философ Едуард Бернщайн - "Целта е нищо, движението е всичко".
zxp53317185
Рейтинг: 1483 НеутралноНе е много философско, а си е емпирично доказано че инфраструктурата привлича трафика, а не обратното.
Още по първите магистрали по хитлерово време първата година е минавал по един автомобил на час. След година трафикът се удвоил - по кола на половин час... и между другото още си ги ползват въпросните аутобани 🙂
subaru
Рейтинг: 370 НеутралноСъгласен абсолютно!
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
Костадин Иванов
Рейтинг: 3479 НеутралноСтарият е много тесен.
Еретик
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
deaf
Рейтинг: 2186 НеутралноДо коментар [#15] от "zxp53317185":
След Плевен на изток по посока Варна почти няма движение на коли. Това е истината...