За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Костадин Иванов
Рейтинг: 3494 Неутрално"Производителите на автомобили получават отсрочка за новите лимити на СО2 емисиите"
Еретик===============
Не знам доколко читателите, пък и някакви овластени чиновници са запознати с ДВГ. Още от създаването му идеята е да се вкарат в цилиндъра гориво и въздух, да стане горене...да се свърши работа. Единственият начин да получите икономия и екология е да оптимизирате сместа. Това обаче се прави вече повече от 100 години, в последните 30 - истерично.
Хайде, спрете да се надлъгвате какво може да се постигне, защото плашите децата и бабите, а някакви зелени вземат много пари от това.
Да вярваме на истината
Рейтинг: 2866 НеутралноА трябва да се изнизват бързо. Мигранти, социални политики, зелени.....
karatista
Рейтинг: 239 Веселода, ма китайците не дават отсрочки. няма прошка там!
We Do This NOT Because It Is Easy, But Because We Thought It Would Be Easy!ksj251257374
Рейтинг: 1909 ВеселоПонеже се вижда все по спадащата популярност на шайката на Урсула от ЕНП и другите усвоители, та започват да се придвижват назад! Иначе сега вече няма ли да ни тровят вредните автомобили на бензиново и дизелово захранване или вече е допустимо, защото вероятността следващия път да не попаднат в Европарламента нараства значително ?!?
z_axis
Рейтинг: 821 НеутралноАхахаха, свалят границата на емисиите от 95 грама на 93,6 грама!!! Сигурно са заложили намаление 1,5% и им се е получил някакъв дробен резултат, та са го закръглили. Това кой точно зелен мозък го измисли? Просто потресаващи цървули са на власт в ЕССР.
vht16370188
Рейтинг: 2936 НеутралноНапълно нормално и разумно предвид ситуацията
starharpun
Рейтинг: 938 Неутралнода изкарат чертежите на колите от 90-те и да произвеждат. Купувам 2 автомобила.
вярвам в добротоdanvan
Рейтинг: 7136 НеутралноГаньо изпадна в телешки възторг!
Мутрите от 90-те поеха открито държавата, а ние ги последвахме. Sapienti SatЩе си кара 20 таралясник на воля!
z_axis
Рейтинг: 821 НеутралноЗаради това намаление от 1,4 грама производителите трябва да хвърлят милиарди за преправяне на двигатели и сума ти други части. Но така е като важни неща зависят от нямащи си идея какво правят канцеларски плъхове.
vht16370188
Рейтинг: 2936 НеутралноДо коментар [#9]
Какво общо има новината с 20 годишните коли? Всъщност така по-лесно ще се подменя автопарка когато няма прекомерни изисквания за новите което ги прави по-недостъпни. Производителите пък ще могат да отделят повече за инвестиции вместо да плащат за квоти от Тесла и китайците защото електромобилите се водят с нула емисии дори тока да не е най-чистия и дори да са произведени от въглищен ток в Китай и докарани от там така, че реално не се отчитат реалните СО2 емисии за електромобили и зареждаеми хибриди
*****
Неутрално9 Профил на danvan
СУПЕР
danvan
Рейтинг: 9029
17:27, 05 мар 25
Ганьо изпадна в телешки възторг!
Ще си кара 20 таралясник на воля!
-- -- --
Ганьо-Гретена е ебати тъпият!
karatista
Рейтинг: 239 НеутралноДо коментар [#11] от "vht16370188":
We Do This NOT Because It Is Easy, But Because We Thought It Would Be Easy!аре стига тръмпизми. електричките са най-чистите коли, аман от глупости.
vht16370188
Рейтинг: 2936 НеутралноДо коментар [#13] от "karatista":
"електричките са най-чистите коли"
Аз не казвам друго, но далеч не са с нула емисии както ги водят което е в полза на Тесла и китайците примерно които продават СО2 квоти щото се води че техните коли отделят нула СО2 което не е вярно. Като се сложи по-мръсното производство и това, че тока най-често не е само чист може би замърсяването с СО2 е средно наполовина което не е нула
*****
НеутралноТц ..
От години не се занимават с глупости ..
За намаляване на СО2 емисията под 125г. СО2/км има едно-единствено решение - хибрид ..
До сега с хибрид с пробег 30 км на електро - напълно се покриваха изискванията за 95г./км.
За повече намаляване на СО2 - по големи батерии и това е!
*****
НеутралноКое им е най-чистото?
Проучването, за което става дума, се казва Shades of Green и е публикувано от изследователската група Shrink That Footprint ..
В държави като Индия да караш кола на ток е отчайващо мръсно – емисиите са 370 г CO2e -CO2 еквивалент / на километър.
А 25 годишен 2.5-литров бензинов двигател генерира под 250 г CO2/км!!!
В държавите с доминиращо производство на електроенергия от въглища емисиите от електромобили са четири пъти по-високи от тези в страните с ниско въглеродно електричество.
Това е добро напомняне, че електрическите коли сами по себе си не са технология за намаляване на въглеродния отпечатък – за максимално усвояване на потенциала им трябва да бъдат зареждани с ниско въглеродна енергия.
П.П
А ако сме били на автомивка - електричките, разбира се - са чисти!
karatista
Рейтинг: 239 ВеселоДо коментар [#14] от "vht16370188":
We Do This NOT Because It Is Easy, But Because We Thought It Would Be Easy!нула е само на каруците. два пъти по-чисто е идеално, като с всеки изминал ден отива към 3, 4 и 5 пъти. че и няколко пъти по-евтино. демек поне десетократен краен ефект
*****
НеутралноЗависи от много фактори и може и въобще да не е така ..
*****
НеутралноСъвсем скоро ще е абсолютно много по-евтино ..
А скоро ли ще е това време?
Не скоро , не по-рано от 800 дни !
karatista
Рейтинг: 239 НеутралноДо коментар [#16] от "sim4o":
We Do This NOT Because It Is Easy, But Because We Thought It Would Be Easy!тея банални глупости бяха актуални преди 5 години, пращай ми ги по факс. Индия тръгнал опрая 😀🚜😁
*****
НеутралноМного ясно .. в момента всичкият ток за електричките , по цялата Земя - е само от съвсем, съвсем чистак източници ..
И батериите се правят по чист начин!
Какво било - било !
Само дето енергийният баланс на Германия, откъм СО2 в момента Е ПО-ЗЛЕ СРАВНЕН С ПРЕДИ 5 ГОДИНИ ..
Хем без да слагаме в баланса електричеството - внос от ТЕЦ от Полша ..
*****
НеутралноБоли ме шмайзера, да ти кажа за Индия , па и Германия ..
Не аз съм правил проучването ..
Проучването, за което става дума, се казва Shades of Green и е публикувано от изследователската група Shrink That Footprint ..
Но понеже съм си пич - естествено ГО ЗНАМ и съм наясно, колко е парникова емисия СО2 от електричка, колко от дизел, колко от бензин ..
ЗНАМ - за разлика от тъпите Гретени !
karatista
Рейтинг: 239 НеутралноДо коментар [#22] от "sim4o":
We Do This NOT Because It Is Easy, But Because We Thought It Would Be Easy!тея репорти от измислени нефтени тинканкове си ги чети, колкото щеш. не ме интересуват
*****
Неутрално????????
Това е сайтът електромобили.бг .. elektromobili.bg
Те откога станаха нефтени тинктанкове?
А изследването е на поделение на "Грийнпийс" ..
Дето те не интересуват - е ясно .. виждаш зор да прочетеш и разбереш ??
Казвал ли съм ти, че двете колела едно върху друго - това всъщност е цифрата осем ???
Но не ти трябва да четеш университетски изследвания , ни други , ни нищо - важното е да повтаряш политкоректнитетвърдения, да вярваш в науката и да имаш постери на Мъск и Грета Тунберг на стената!
*****
НеутралноИ да си само ти, невеж несретник - гретен .. с мед да те намажем.
Ама то в коя страна, Гретените не сте диваци и варвари?
И сте яко малоумна паплач - бе и за Енергосистемата им обясняваме, и за двете колелета едно върху друго, и за балансирането на енергосистемата , и за резервните мощности, и за Non-exhaust PM emissions from electric vehicles , и за синхронизирането на 50 херца и как така батерии, перки и соларки дават прав ток и няма как да са свързани направо към мрежата ..
Обясняваме, обясняваме - Гретеноидите - не възприемат!
Небрежно е преподавано !