За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
vht16370188
Рейтинг: 3006 НеутралноМалее тука изгоря най-вече България
Тони КОСТОВ
Рейтинг: 1149 НеутралноИ забрана за регистрация на "десняци" - да си ги карат на островите 😁😁
dua561260708
Рейтинг: 45 НеутралноБас държа, че това ще струва милиарди, които ще бъдат източени от хората, а други ще напълнят гушата.
Нищо добро до сега не сме видели от ЕК.
danvan
Рейтинг: 7244 НеутралноЗащо трябва да се чака ЕС за да се осъвременият тестовете на прегледа?
Мутрите от 90-те поеха открито държавата, а ние ги последвахме. Sapienti SatПравени са коли от преди 40 години.
sin mi
Рейтинг: 755 ВеселоДигитализация ?
Идеален термин .
По вашенски казано- ''крадене''.
Ще си платите да върнете ламинираните талони, за да ви издадат дигитални такива.
Т.е ще си платите за това, че ви вземат нещо.
Хахахахахаааа
yilt_
Рейтинг: 900 НеутралноИ що трябва точно тази новина да е отворена само за абонати?
КИРтака П
Рейтинг: 429 ВеселоВ Нагорни Насранск няма таквиз работи!
Беги натам!!!
Куролации, мурмурандуми, литмуси и парапети.
Костадин Иванов
Рейтинг: 3545 ВеселоЗащото другите ще я научат безплатно, така на абонатите ще им стане ясно, че са се прекарали.
Единсшвеният кяр на ранимото им его е, че неабонираните не могат да им пишат минуси и трудно ги цитират. Изобщо, живеят на втория етаж на индийска къща. Еретик
Роси
Рейтинг: 5672 НеутралноДо коментар [#6] от "yilt_":
Ето ви част от текста.
"Предвижда се допълване на сегашните правила с:
добавяне на нови тестове за електронни системи за безопасност, включително за тестване на целостта на софтуера на системи, свързани с безопасността и емисиите
нови методи за изпитване на емисии за ултрафини частици и азотни оксиди дори когато са манипулирани
годишно изпитване на емисиите на вановете
измерване на NOx частици и шум чрез дистанционно наблюдение при крайпътни проверки
записване на показанията на километража в национални бази данни и предоставянето им на други държави при пререгистрация
задължителен годишен технически преглед за мотоциклети над 125cm³ или 11kW
задължителна проверка на обезопасяването на товара при пътни проверки
уеднаквяване на годишните прегледи за леки и лекотоварни автомобили на възраст над 10 г.
дигитализация на талона за техническа изправност и талона за регистрация на МПС.
Какво е новото за техническите прегледи
Предлага се включването на допълнителни тестове за ултрафини частици и азотни оксиди (NOx), както и за системите за безопасност чрез софтуера на колите в годишните технически прегледи.
Еврокомисията е предвидила възможност еднократно годишният технически преглед да се прави в друга европейска държава и да е валиден поне шест месеца на цялата територия на съюзаЛили Тоушек
Еврокомисията е предвидила възможност еднократно годишният технически преглед да се прави в друга европейска държава и да е валиден поне шест месеца на цялата територия на съюза
Заложено е уеднаквяване на техническите проверки за някои категории мотори, за вановете и за по-старите автомобили. Сега правилата за тях варират в различните държави, като според еврокомисията това е предпоставка за увеличаване на катастрофите.
Еврокомисията предлага да се разреши да се прави годишен технически преглед и на кола, регистрирана в друга европейска държава. Тази възможност ще е еднократна и се дава, за да се улеснят хората, които се намират в чужбина временно или все още не са пререгистрирали колата си.
Центровете за тестове ще могат да достъпват техническите данни на автомобилите, дори те да са регистрирани в друга европейска държава.
Свидетелствата за техническа изправност и удостоверенията за регистрация в електронен формат трябва да станат задължителни и постепенно да изместят хартиения формат, което според оценката на въздействието ще позволи и други процедури да се цифровизират."
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2839 Неутралнопоредния рекет.
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!dedoliben
Рейтинг: 2807 НеутралноТова например е интересно и полезно от "заключената" статия.
"Моите министри са англофили, моите генерали са германофили, моят народ е русофилски, само аз останах българофил". Цар Борис IIIЗа измама с пробег
За да се намали измамите при продажбата на употребявани автомобили, се планира да се определят техническите показатели за пускането в националните бази данни, които според Европейската комисия ще направят безсмислено превъртане на километража, тъй като купувачът ще може да го провери преди сделката.
Понастоящем в повечето страни провеждането на годишна техническа проверка започва през четвъртата година на автомобила. Според анализа на Брюксел през този период може да се направи най -голямото количество измами, тъй като чрез пробег сравнително нови превозни средства можете да постигнете по -големи ползи от продажбата.
На практика ще се въведе нов ред в целия ЕС по време на мерките за защита от подобна измама, които в момента работят в Белгия (CAR-PASS) и National Auto PAS, NAP.
„Това трябва да е особено полезно за потребителите в страни с голям флот от употребявани автомобили“, казва Европейската комисия.
Ivo
Рейтинг: 613 НеутралноНови проблеми и глупости! Какво друго може да се очаква от европейските идиоти!
Не на глобалистите и глобуса! Make Earth Flat Again!zakkwylde
Рейтинг: 609 ВеселоУрсула ще разглобява колите на чаркове. Както по-рано направи с Бундесвера. 👍
000000000000000000000000iri45702208
Рейтинг: 29 НеутралноОще ограничения и процедури.
Това точно ѝ трябва на Европа в момента.
А китайците си вършат работа, ролатят по всякакъв начин и ни задминават все повече и повече...
Позор! Аман от глупаци.
wqweto
Рейтинг: 221 НеутралноИма и еднопосочни билети за Китай. На никого няма да липсваш тука, т.к. и без друго имаме безброй мрънкачи и русороби.
qdq271113337
Рейтинг: 91 НеутралноТрябва да накарат стадото да купува нови коли, а на екоталибаните поле да се изявяват, така че рекета ще става все по жесток и абсурден.
Годишен преглед на личен автомобил е абсурдна тъпотия, преглед трябва да се прави на определени километри , евентуално ако колата няма километри на 2-3г, но нали трябва солидарно да се скуби плебса всяка година.
А как разбираме че калинките си уплътняват времето за заплата, липса на каквато и да е статистика от годишните прегледи и катастрофите.
*****
НеутралноЩом се движиш по пътищата на други държави колата ти трябва да отговаря на критериите за безопасност на другите държави. Един уеднаквен за целият ЕС ГТП ще прати доста БГ уникати, нов внос за срап.
Pozor Zlý Pes
Рейтинг: 992 НеутралноДо коментар [#5] от "sin mi":
Прост, аналлогов рашист...
Pozor Zlý Pes
Рейтинг: 992 НеутралноДо коментар [#17] от "Düsseldorfer":
Така трябва
Змеят присмехулник
Рейтинг: 544 НеутралноХайде, ще накарат народа да учи още по-нови номера...
Да не говорим, че половината от тези нови изисквания за емисии вероятно ще са пълна глупост.
Pozor Zlý Pes
Рейтинг: 992 НеутралноДо коментар [#16] от "qdq271113337":
Искашда се движиш като изкараш таратайката от плевника с изгризани от мишките кабели, неработещо табло и старо масло?
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
steven
Рейтинг: 14 НеутралноАко проверките за емисии станат реални, проблем с покриването на стандарта ще имат точно 5-10 годишните коли от бюджетния клас!
realguru
Рейтинг: 1425 НеутралноЕ ти същата новина за без пари, ама там не е представена толкоз драматично :)
www.24chasa.bg/mezhdunarodni/article/20376431
Иначе просто искат всичко да се вкарва в една база. То и сега има бази, ама са на национално ниво, сега ще е една база на ЕС ниво.
Peter_Griffin
Рейтинг: 1314 НеутралноДано най-накрая променят изискванията за нафтовите кочини, които в момента минават много по-лесно от бензинки с газова. Минимум половината нафтови печки са за спиране от движение.
cockney
Рейтинг: 309 НеутралноДо коментар [#6] от "yilt_":
Щото така се прави висока журналистика, пуска се препечат и му се иска таксичка!
Нищо не разбираш ти!
tqa54644365
Рейтинг: 1381 НеутралноДо коментар [#26] от "cockney":
Щото така се прави висока журналистика, пуска се препечат и му се иска таксичка!
Щото Данван ще излезе да коригира журналистическите прохождания.След малко сме Петък и ще има напън! Нещо като камъче в бъбреците. Хем боли хем излиза под налягане. Нищо де свикнали сме! За осем дни -450 рейтин и сме там в младоста. Дан Ван е като машина на Времето! Пак сме млади, въпреки че КиК остаряха без време.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
мики маус
Рейтинг: 2460 НеутралноБюрократите имат уникалното свойство непрекъснато да измислят правила, регулации, процеси и да се множат, за да контролират спазването им.
Малоумна работа!
ekp351157130
Рейтинг: 1687 НеутралноОт мерките е ясно, че дизелите яко ще глътнат вода. Фини частици, NOx... не е добре.
ekp351157130
Рейтинг: 1687 Неутралновъпросът е, че не можеш да хванеш километрите :) Производителите позволяват превъртане на километража. Това го правят заради тест драйв автомобилите, за да могат да ги зануляват или по-точно да връщат малко, защото иначе много им спада стойността. Заради това всяка година на ГТП записват показанието, така че да не може да се върне по-назад от него. Иначе може. В Германия е на 2г за старите, на 3г за новите коли, но там превъртат само на колите за износ и то основно на дизелите, защото те са с големите километри. При бензините принципно не правят големи километри заради разхода. Който си купува бензин не е за да го кара много. Дизелът е по-скъп, но през по-ниския разход се избива цената...а по-ниския разход става с километраж.
Минавал съм ГТП в Германия и в сравнение в с България, в БГ ГТП е реално минаване по документи. Там ще те върнат за ръжда, за крушка, за чистачка, за акумулатор, за проблеми с ходовата част (амортисьори, шарнири), за непоправени удари по ламарините. Затова коли с изтекъл ГТП се продават много евтино, защото няма да го вземат отново. Тези коли са плячка за нашите вносители, които ги качват на ремаркетата и ги карат тук за оправяне и продажба с голяма печалба.
lz2
Рейтинг: 2280 НеутралноИдиотите продължават с простотиите и после се чудят защо кретени като Тръмп печелят изборите! Ултра миниатюрните им мозъци щели да мерят ултрафините частици, а целият останал свят-93% няма да ги мери и ще си шитка спокойно!
ПравописА е поле за изява на неграмотните!wanderer
Рейтинг: 2618 ВеселоДизелите може и да глътнат, но якото набълбукване ще е за пунктовете за ГТБ и оборудването на "пътните проверки" (едни камери, администрирани с "отвретка", глътнака пет милиона лева и сега се чака Тол-системата да споделя информация).
После пак ще има дизелгейт, фалити и ...дългове за евромисирките.
wanderer
Рейтинг: 2618 ВеселоДо коментар [#5] от "sin mi":
"Дигитализация ?
Идеален термин ."
Като при дигитализацията на ефира - под 5% останаха "ефирни" (и без контролни), другите се набутаха "на кабел" (с 90% непотребни канали). А сега и маркетинговите стратегии за отстъпка при двугодишни договори не работят (новят договор с отстъпка е по-скъп от настоящия), та телекомите минаха на директен рекет - едностранно увеличаване на абонамента с процента на определената от телекома инфлация.
Рекапитулацията: по-висок разход на ретранслаторите за излъчване на петте дигитални канала и десетки пъти по-висок разход за потребителите (от 10 лева годишно за поддръжка на антена, сега няма домакинство, което да не плаща по 40 лв. месечно "за пакета" с телевизия). И то за какво -един фалшиви политкоректни новини, спуснати от горе.
Костадин Иванов
Рейтинг: 3545 Неутрално9 Профил на Роси
Еретик"Ето ви част от текста."
Благодаря, Росе, отвориха я цялата.
Костадин Иванов
Рейтинг: 3545 ВеселоДо коментар [#16] от "qdq271113337":
Еретик"Трябва да накарат стадото да купува нови коли, а на екоталибаните поле да се изявяват, така че рекета ще става все по жесток и абсурден."
Колата ми е 14 годишна, висок клас и в идеално състояние.
Аз вече съм дъртак. Ще я карам, докато ги забранят или отида при Франциск.
Костадин Иванов
Рейтинг: 3545 ВеселоТротинеткаджийски мечти. Еретик
dorn
Рейтинг: 1013 НеутралноДо коментар [#35] от "wanderer":
Я си погледнете договора. По написаното от Вас човек ще си помисли основното нещо в един пакет е телевизиата. Само че основното е интернет и телефона. Това няма как да стане с антената на покрива на къщата.
Джовани Каскетони
Рейтинг: 93 НеутралноТова добре, но трябва също така след като информацията за всяка кола ще е достъпна за всички страни в Европейския Съюз да се направи така, че технически преглед да може да се извърши навсякъде, независимо от страната, в която е регистрирана колата. Защото сега ако примерно автомобил с българска регистрация се намира в Испания, за да премине технически преглед трябва да се върне в България. Скъпо и неефективно.
FarAwayMan